17 Септември, 2014 10:12, обновена 17 Септември, 2014 11:16 6 204 20

И Renault извади "литров" автомобил

  • renault-
  • eolab-
  • париж 2014

Прототип с разход 1 л/100 км ще бъде един от акцентите на щанда на Renault на изложението в Париж през октомври. Концептът Eolab има хибридна силова установка, съставена от 1.0-литров трицилиндров дизел с мощност 75 к.с. (95 Нм), електромотор с 68 коня и 200 Нм в блок с тристепенна трансмисия и йон-литиева батерия с капацитет 6.7 кВтч.



Френският "литров" автомобил може да изминава около 60 км само на ток. Хибридният тракт работи в два режима. Weekday е предназначен за ежедневните пътувания от дома до работата и обратно, а Weekend - за продължителни преходи. Максималната скорост на първа предавка е 60-70 км/ч, а на втора - 120 км/ч. При включване на трета двигателят с вътрешно горене стартира автоматично.



Eolab тежи 955 кг. Ниската маса е постигната с използването на различни материали - покривът е изработен от магнезий, рамките на вратите - от стомана, предният капак и вратите - от пластмаса, а задните стойки - от алуминий. От авиационния метал са направени също шасито, подрамите и носачите на окачването.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Симеон Тасев

    1 9 Отговор
    грозно и смешно те от рено коли немогат да прават

    Коментиран от #4, #5

  • 2 Батко

    7 0 Отговор
    Направи ти да видим бре, да видимкво можеш
  • 3 izvadih

    1 0 Отговор
    "И Renault извади "литров" автомобил"
    не е само Рено... тази сутрин и аз си го извадих
    характеристиките са му 300мл на /час
  • 4 drdrdr

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Симеон Тасев":

  • 5 007

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Симеон Тасев":

    Глупака си е...глупак!
  • 6 petkov_

    4 0 Отговор
    Момче, незнам, аз Рено съм карал... имам над половин милион км на Рено.. и да ти кажа... впечатленията ми от Рено-то е че най-чупливото нещо на Реното е ...Немската електроника... Между другото Аудито (А6), на 30 000 км, беше тотален леш, в сервиза искаха да сменят цялата кола, защото ремонта на наводнената елетроника излизаше по-скъпо от колкото нова кола.... Беше много яко, като натиснеш спирачките и ти тръгват чистачките, а като пуснеш мигач, ти се сваляше тя лявото , ту дясното стъкло (зависи кой мигач си набримчил)
  • 7 бъмзи

    3 0 Отговор
    ей тасев смешник
  • 8 Димана Петрова

    5 0 Отговор
    красиво е
  • 9 Лудория

    7 0 Отговор
    Аз карам старо Рено и съм много доволен, като изключим електрониката... която не знаех, че е немска. Здрави, евтини за ремонт и с много приятна возия по нашите "пътища". Това горе е различно като дизайн, но то инак няма как да хванат погледа по различните изложения. Пък и то коли не се правят като швабите - променяш размера на колата, слагаш две екстри повече и казваш това е нов модел - 3-та, 5-та, 7-ма серия... то едвам се различават моделите на Ауди и БМВ, добре че имат надписи! А да не говорим, че сменят едва няколко линии по купето и казват - това е нов модел... Друго лошо на френските коли е гниенето, но то е характерно и за немските щайги! Май само Волво и Сааб правят изключение...
  • 10 Име:

    2 0 Отговор
    Супер е! Харесва ми и дизайна и идеята..
  • 11 Bravo

    2 1 Отговор
    Изглежда много добре. Но ми се иска и да я видя дали и на тестовете за безопасност ще се справи много добре с тия пластмаси. Иначе както каза колегата под мен и дизайна е добър и идеята е страхотна. За градски условия - перфектно. Не много голямо, не много малко, сигурно ще е и практично. Дано отвътре да не мирише на евтина пластмаса като старите Рендета.
  • 12 Пакман

    1 1 Отговор
    Даа, добър дизайн, добра кола изглежда, добри характеристики, но тези неща отпред в комбинация около емблемата на рено приличат на... Особено от далече

    Коментиран от #13

  • 13 Bravo

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Пакман":

    Хаххахах, много мръсно подсъзнание, колега. хахахахахахха направо ме разби
  • 14 Златин Славчев

    0 0 Отговор
    kola mechta a kakva li e na cena

    Коментиран от #18

  • 15 баце

    0 1 Отговор
    Добър дизайн ,но без лаптопа!
  • 16 muto

    3 0 Отговор
    Nia u bulvaria niema da moim si a kupim.
  • 17 Shmeker

    0 0 Отговор
    Рено постепенно много задобряват откакто Карлос Гон ги пое. Сега си мисля, че гледат VAG какво правят и мислят подобни проекти.
  • 18 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Златин Славчев":

    Цената ще зависи от продажбите. Ако има повечко продажби, следващи и аналогични модели ще са по-евтини, защото основният инженерен труд ще се е изплатил, а масовото производство ще намали цената още. Ако рено искат да пробият ще я предложат на разумна цена и така ще се получи. Като гледам става и за семейна кола, става и за гъзареене, така,че дизайнът продава. Не беше лошо да пибнат и едно АЛПИНЕ като надписче някъде.
  • 19 INTRUDER

    0 1 Отговор
    АМА ВЕРНО "ИМБЛЕМАТА" СИ ПРИЛИЧА НА ДЕТЕРОДЕН ОРГАН.......
  • 20 Мирослав

    0 1 Отговор
    Тея поне на външен вид хубава кола няма да изкарат нали?