Компанията Renault разсекрети първия модел от новата си премиум гама Initiale Paris. Това е хечбекът Clio, който получава доста по-богато оборудване и оформление на салона и купето. Следващият представител от луксозната линия Initiale Paris ще стане новото поколение на минивана Espace.
За основа на Renault Clio Initiale Paris е взета една от досегашните топ модификации Nouvelle Limited. От нея са запазени джантите и част от екстериорните детайли, но конструкторите са преместили дневните LED светлини. Те вече не са интегрирани в решетката, а са част от основния фар.
Салонът впечатлява с трицветна кожена тапицерия и надписи Initiale Paris. Последните са разположени на волана, облегалките на креслата и на големия сензорен екран на мултимедията. Като опция, струваща 400 евро, се предлага и панорамен таван. Отзад вместо модела Clio е изписано названието на версията.
Що се отнася до двигателите, то за Renault Clio Initiale Paris са предвидени два бензинови агрегата - трицилиндров турбо мотор с работен обем 0.9 литра и мощност 90 коня и четирицилиндров 1.2-литров мотор, отново снабден с турбо, който е с мощ 120 к.с. И двете версии се предлагат само с шестстепенна роботизирана EDC трансмисия с два съединителя.
По пръчка е налична и дизелова модификация на Clio Initiale Paris. Тя ще се оборудва с 1.5-литров мотор с четири цилиндъра и мощност от 90 конски сили. Този агрегат може да се комплектова, както с EDC скоростна кутия с два съединителя, така и с механична шестстепенна трансмисия.
Цените на Clio Initiale Paris стартират от 21 500 евро за най-слабата бензинова версия. Най-скъпо ще се продава дизеловата модификация, цената на която ще започва от 25 200 евро. Основен конкурент на серията Initiale Paris се явява линията DS на марката Citroen.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Стоян Стоянов
Коментиран от #2
10:24 23.09.2014
2 Мишо
До коментар #1 от "Стоян Стоянов":
120 коня не са никак малко за тази субкомпактна количка10:38 23.09.2014
3 Zendera
Коментиран от #12, #13, #26
10:44 23.09.2014
4 fo Zendera
10:47 23.09.2014
5 205GTI
11:17 23.09.2014
6 Главният
Коментиран от #8
11:24 23.09.2014
7 Shmeker
Коментиран от #9, #21
11:31 23.09.2014
8 Autohouse Randm
До коментар #6 от "Главният":
mechti mechti11:33 23.09.2014
9 Autohouse Randm
До коментар #7 от "Shmeker":
taka e Peugeot i Citroen sa mnogo po dobri.Коментиран от #11
11:33 23.09.2014
10 Франция меки китки.
Коментиран от #22
13:12 23.09.2014
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Стоян Стоянов
До коментар #3 от "Zendera":
Рено и БМВ се целят в съвсем различни купувачи. Не мисля и че трябва едно Клио да се савнява с БМВ - Рено не са премиум (въпреки неколкократните им опити) и си имат пазар.15:49 23.09.2014
13 Стоян Стоянов
До коментар #3 от "Zendera":
Рено и БМВ се целят в съвсем различни купувачи. Не мисля и че трябва едно Клио да се савнява с БМВ - Рено не са премиум (въпреки неколкократните им опити) и си имат пазар.15:49 23.09.2014
14 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Име:
Единствените ми лоши впечатления от френски коли са пежо 307 и рено 19 и еспейс.
Французите правят доста приятни, достъпни, икономични и прилично здрави автомобили. Супер добри отзиви имам за Пежо 205, 106, 107, 406, 407, partner, Рено: 5, клио, меган, лагуна, ситроен bx, ax, berlingo, xsara picaso, xantia и т.н. Все добри модели.
Коментиран от #20
16:40 23.09.2014
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 ех ще
17:20 23.09.2014
19 Autohouse Randm
До коментар #17 от "До Златко":
ti stradash ot razdvoenie na lichnosta.na pozitano ti vikat lapacheva17:34 23.09.2014
20 Autohouse Randm
До коментар #16 от "Име:":
to tochno Peugeot 307 e mojebi nai nadejdnata frenska taligaКоментиран от #23
17:35 23.09.2014
21 comment
До коментар #7 от "Shmeker":
Май батковците рацери с Гоуфове - селекция 2-ка са ти поразмътили пуберската главица, а?20:00 23.09.2014
22 S Doichinov
До коментар #10 от "Франция меки китки.":
Вярно е,че се обезценяват повече от немските примерно.Факт.Някои не го разбират но така печели клиента.Аз лично предпочитам да си взема френско или италианско(предпочитам френско)на разумна цена отколкото немски кош на много повече години за същите пари.23:50 23.09.2014
23 S Doichinov
До коментар #20 от "Autohouse Randm":
Обратното е-имаме служебна 307-ца и не питай какво не и е правено.Много е злеКоментиран от #24
23:54 23.09.2014
24 Autohouse Randm
До коментар #23 от "S Doichinov":
az imam nabliudenia nad tozi model ot edno 307 1.4 HDI na mia rodnina i za 200000km sa smenili niakolko pati bialetki i na 140000km saedinitel i tova e.Коментиран от #25
07:54 24.09.2014
25 Zendera
До коментар #24 от "Autohouse Randm":
и колко пари ти излезна съединителя?Коментиран от #27, #28
08:32 24.09.2014
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 S Doichinov
До коментар #25 от "Zendera":
Само съединителя не е скъп но май се сменя с маховика а той е денферен.Коментиран от #29
18:19 24.09.2014
28 Autohouse Randm
До коментар #25 от "Zendera":
na men nishto zashtoto ne e moi avtomobila.saedinitelia e na Lucas 300lv komplekta.08:02 25.09.2014
29 Autohouse Randm
До коментар #27 от "S Doichinov":
ne e demferen na tozi motor.08:02 25.09.2014
30 Стоян Стоянов
То пък като че ли има само немски или само френски например производители ...
Коментиран от #33
15:55 25.09.2014
31 Стоян Стоянов
15:56 25.09.2014
32
01:25 26.09.2014
33 Autohouse Randm
До коментар #30 от "Стоян Стоянов":
mi prodaljavai da se chudish08:12 26.09.2014
34 Симеон Тасев
Коментиран от #35
15:08 27.09.2014
35 Мони НСА
До коментар #34 от "Симеон Тасев":
комунист и доброта21:48 27.09.2014