23 Септември, 2014 10:06 7 796 34

Най-луксозното Renault Clio

  • renault-
  • clio-
  • initiale paris
Компанията Renault разсекрети първия модел от новата си премиум гама Initiale Paris. Това е хечбекът Clio, който получава доста по-богато оборудване и оформление на салона и купето. Следващият представител от луксозната линия Initiale Paris ще стане новото поколение на минивана Espace.
 
За основа на Renault Clio Initiale Paris е взета една от досегашните топ модификации Nouvelle Limited. От нея са запазени джантите и част от екстериорните детайли, но конструкторите са преместили дневните LED светлини. Те вече не са интегрирани в решетката, а са част от основния фар.
Салонът впечатлява с трицветна кожена тапицерия и надписи Initiale Paris. Последните са разположени на волана, облегалките на креслата и на големия сензорен екран на мултимедията. Като опция, струваща 400 евро, се предлага и панорамен таван. Отзад вместо модела Clio е изписано названието на версията.
 
Що се отнася до двигателите, то за Renault Clio Initiale Paris са предвидени два бензинови агрегата - трицилиндров турбо мотор с работен обем 0.9 литра и мощност 90 коня и четирицилиндров 1.2-литров мотор, отново снабден с турбо, който е с мощ 120 к.с. И двете версии се предлагат само с шестстепенна роботизирана EDC трансмисия с два съединителя.
По пръчка е налична и дизелова модификация на Clio Initiale Paris. Тя ще се оборудва с 1.5-литров мотор с четири цилиндъра и мощност от 90 конски сили. Този агрегат може да се комплектова, както с EDC скоростна кутия с два съединителя, така и с механична шестстепенна трансмисия.
 
Цените на Clio Initiale Paris стартират от 21 500 евро за най-слабата бензинова версия. Най-скъпо ще се продава дизеловата модификация, цената на която ще започва от 25 200 евро. Основен конкурент на серията Initiale Paris се явява линията DS на марката Citroen.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Стоян Стоянов

    0 1 Отговор
    абе не са ли малки тия ДВГ? За топ версия би трябвало и нещо около 200 к.с. да има.

    Коментиран от #2

  • 2 Мишо

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Стоян Стоянов":

    120 коня не са никак малко за тази субкомпактна количка
  • 3 Zendera

    1 4 Отговор
    не може да се сравнява с бмв 3-ка

    Коментиран от #12, #13, #26

  • 4 fo Zendera

    5 2 Отговор
    Така е, не трябва да се сравнява с немските таралясници, просто не струват.
  • 5 205GTI

    1 2 Отговор
    Хубава количка!
  • 6 Главният

    3 5 Отговор
    Френските колички са много по-хубави от немските каруци.

    Коментиран от #8

  • 7 Shmeker

    5 3 Отговор
    Рено не стават за нищо. Все още са си с кофти сглобка, а дизелите им се скапват като изтече гаранцията.

    Коментиран от #9, #21

  • 8 Autohouse Randm

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "Главният":

    mechti mechti
  • 9 Autohouse Randm

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Shmeker":

    taka e Peugeot i Citroen sa mnogo po dobri.

    Коментиран от #11

  • 10 Франция меки китки.

    4 3 Отговор
    Френски автомобили:Бягайте на далеч от тях.Парфюмаджийте не могат да правят автомобили.Имат хубава козметика и до там.Я по-добре си купете по-един гатин френски парфюм и си свиркайте или да ви посвири някоя кака на тромбона.ЗАПОМНЕТЕ,ФРЕНСКИТЕ И ИТАЛЯНСКИТЕ КОЛИ СА НАЙ-Бързо ОБЕЗЦЕНЯВАЩИТЕ .Ако някой не вярва да поразгледа обявките малко.А защо е така кой ще ти каже.Аз вървя по брега ..................,!

    Коментиран от #22

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Стоян Стоянов

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "Zendera":

    Рено и БМВ се целят в съвсем различни купувачи. Не мисля и че трябва едно Клио да се савнява с БМВ - Рено не са премиум (въпреки неколкократните им опити) и си имат пазар.
  • 13 Стоян Стоянов

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "Zendera":

    Рено и БМВ се целят в съвсем различни купувачи. Не мисля и че трябва едно Клио да се савнява с БМВ - Рено не са премиум (въпреки неколкократните им опити) и си имат пазар.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Име:

    2 1 Отговор
    Айде сега оплюхте и френските коли. "Ярослав Станчев" само още не се е изказал и ми е интересно за втората световна ли ще говори или за мача 93та година..
    Единствените ми лоши впечатления от френски коли са пежо 307 и рено 19 и еспейс.
    Французите правят доста приятни, достъпни, икономични и прилично здрави автомобили. Супер добри отзиви имам за Пежо 205, 106, 107, 406, 407, partner, Рено: 5, клио, меган, лагуна, ситроен bx, ax, berlingo, xsara picaso, xantia и т.н. Все добри модели.

    Коментиран от #20

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 ех ще

    2 2 Отговор
    от франсето или св..ка или нищо
  • 19 Autohouse Randm

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "До Златко":

    ti stradash ot razdvoenie na lichnosta.na pozitano ti vikat lapacheva
  • 20 Autohouse Randm

    1 4 Отговор

    До коментар #16 от "Име:":

    to tochno Peugeot 307 e mojebi nai nadejdnata frenska taliga

    Коментиран от #23

  • 21 comment

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "Shmeker":

    Май батковците рацери с Гоуфове - селекция 2-ка са ти поразмътили пуберската главица, а?
  • 22 S Doichinov

    1 2 Отговор

    До коментар #10 от "Франция меки китки.":

    Вярно е,че се обезценяват повече от немските примерно.Факт.Някои не го разбират но така печели клиента.Аз лично предпочитам да си взема френско или италианско(предпочитам френско)на разумна цена отколкото немски кош на много повече години за същите пари.
  • 23 S Doichinov

    1 3 Отговор

    До коментар #20 от "Autohouse Randm":

    Обратното е-имаме служебна 307-ца и не питай какво не и е правено.Много е зле

    Коментиран от #24

  • 24 Autohouse Randm

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "S Doichinov":

    az imam nabliudenia nad tozi model ot edno 307 1.4 HDI na mia rodnina i za 200000km sa smenili niakolko pati bialetki i na 140000km saedinitel i tova e.

    Коментиран от #25

  • 25 Zendera

    0 2 Отговор

    До коментар #24 от "Autohouse Randm":

    и колко пари ти излезна съединителя?

    Коментиран от #27, #28

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 S Doichinov

    0 2 Отговор

    До коментар #25 от "Zendera":

    Само съединителя не е скъп но май се сменя с маховика а той е денферен.

    Коментиран от #29

  • 28 Autohouse Randm

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "Zendera":

    na men nishto zashtoto ne e moi avtomobila.saedinitelia e na Lucas 300lv komplekta.
  • 29 Autohouse Randm

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "S Doichinov":

    ne e demferen na tozi motor.
  • 30 Стоян Стоянов

    1 2 Отговор
    последните 10-ина поста са за Пежо 307, и по-конкретно за чупливостта му и разходите по смяна на съединител - та се чудя какво общо има със статията?! Относно ремонтите, мисля че френските автомобили не са със скъпа поддръжка - в пъте по-евтино например ми излиза смяна на комплект ремъци и ролки на стария ми батал в сравнение със сходна година на производство един Голф или пък Пасат примерно - а са народни коли по принцип и би следвало да са "за народа", каквато е била идеята преди години ... При новите нямам наблюдения (все още) - вероятно там вече всичко е в пъти по-скъпо, без значение на държавата производител.
    То пък като че ли има само немски или само френски например производители ...

    Коментиран от #33

  • 31 Стоян Стоянов

    1 1 Отговор
    ... всички вече изнесоха производствените си мощности кой в Китай, кой в Турция, в Южна Америка ...
  • 32

    0 2 Отговор
    Готина количка
  • 33 Autohouse Randm

    1 1 Отговор

    До коментар #30 от "Стоян Стоянов":

    mi prodaljavai da se chudish
  • 34 Симеон Тасев

    1 2 Отговор
    луксозно и клио

    Коментиран от #35

  • 35 Мони НСА

    1 1 Отговор

    До коментар #34 от "Симеон Тасев":

    комунист и доброта