26 Септември, 2014 09:57, обновена 26 Септември, 2014 09:59 11 194 78

Subaru освежи Impreza

  • subaru-
  • impreza

Американското подразделение на Subaru представи модернизирана версия на модела Impreza. Измененията засягат както външния и вътрешен дизайн, така и оборудването, което става по-богато.



Обновената Impreza (горе) има различна предна броня с изменена форма на въздухозаборниците с хромирани декорации. Доработени са радиаторната решетка, фаровете и страничните огледала, а седанът се сдобива с малък спойлер на капака на багажника.



Инженерите на Subaru са подобрили шумоизолацията на модела с по-дебели стъкла. В базовата комплектация вече влизат камера за движение на заден ход, мултимедийна система с 6.2-инчов сензорен екран и круиз контрол. Козметични промени са внесени по арматурното табло и бутоните на волана. В списъка с допълнителни екстри вече влизат функция за достъп до салона без ключ и комплексът от системи за безопасност EyeSight.



Изменения по механиката не са правени. Модернизираната Impreza ще продължи да се оборудва с 2.0-литровия боксер с мощност 150 к.с., съчетаван с петстепенна механична трансмисия или вариатор, които предават въртящия момент на четирите колела. Цените в Щатите стартират от $17 800.

Подробни технически данни и мнения за автомобила може да прочетете и/или напишете в автомобилната уикипедия Autodata24.com


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ

    2 2 Отговор
    Немска щайга с японско име ще повърна

    Коментиран от #28

  • 2 курти

    1 0 Отговор
    сори ама въобще не ме Impreza
  • 3 Румен Янев

    2 0 Отговор
    Не я освежиха а тотално загрозиха ! Старата STI е с пъти по-красива и със подчертано спортно излъчване а това отпред мондео отзад примера ... пълен ужас !!! Веднага да се откажат от него защото не е на добре
  • 4 Shmeker

    1 0 Отговор
    Остава си приятна кола. И що да е немска?

    Коментиран от #6


  • 5 гост

    2 0 Отговор
    супер е колата, само защо не може и в БГ да е на тая цена...
  • 6 ярослав станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Shmeker":

    Няма смисъл.Такива само sex и box ги оправя.
    А иначе колата си е перфектна.Интересно обаче,че в официалния сайт на Субару България модела го няма.Защо така?Като смятам цената на Импрезата в САЩ ще започва от 27-28000 лв. ,а тука сигурно пак ще е с едно 10-15000 отгоре.

    Коментиран от #8, #9

  • 7 Име:

    3 0 Отговор
    Като доживотен фен на субару съм доста разочарован от дизайна на последните 3 генерации импреза. Първо оня хечбек.. После като си я пуснаха с 4 врати докараха супер фейс и малко тъпа задница, но се преглъщаше, а последната е вече отвсякъде скучна. Опитаха се да разделят модела WRX STI от модела Impreza, но после не разбрах какво се случи. Иначе брилянтен автомобил е импрезата.

    Коментиран от #12

  • 8 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "ярослав станчев":

    В САЩ е 100 пъти по-лесно да си купиш нов автомобил. Първо са доста по-евтини, второ заплатите са им доста по-големи. Като прибавим и че горивото им е по-евтино направо не знам защо още сме толкова спрели в тая България.

    Коментиран от #10

  • 9 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "ярослав станчев":

    Може и 20-25 отгоре щом WRX е 100 бона...
  • 10 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #8 от "Име:":

    САЩ... по начало 1.9 ТДИ е бил замислен за САЩ... Фердинанд Пийх го е пуснал в началото и там.
    Американците си гледат сметката, нищо че вземат пари

    Коментиран от #11

  • 11 Име:

    3 1 Отговор

    До коментар #10 от "Shmeker":

    Аре махай го тфа 1.9 ТДИ. Буташ го във всяка статия. Казах ти карал съм половин година 1.9 ТДИ, не искам повече...

    Коментиран от #13

  • 12 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Име:":

    Що бе мен ме кефи. Ся последното WRX не ме трогна.. ама примерно спрямо ЛЕОНЕ и онова опуленото с кръглите фарове направо са като произведени от друго измерение

    Коментиран от #14

  • 13 Shmeker

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "Име:":

    Карал си колкото и аз съм карал совалка баце.

    Коментиран от #15

  • 14 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "Shmeker":

    Дизайна 80те години си е ръбат, така че Леонето си се вписва. Освен това даже много ми харесва Леонето като дизайн дори. А като машина за мен Леонето е най-здравия автомобил, на разумна цена с много добри офроуд възможностти. А това опуленото си е супер колица.

    Коментиран от #18, #19, #24


  • 15 Име:

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "Shmeker":

    УАУ не знам то това 1.9 ТДИ да не е супер кар и да се бъркам?? Тогава може и да не съм карал такава совалка. Карах сеат ибиза 1.9 тди (с червеното i - все ме питаха дали ми е червено i-то).

    Коментиран от #20

  • 16 Кобрата

    0 3 Отговор
    нищо ново, те колко други марки пуснаха подобен интериор още през 2003-2004 пък тези сега чак се сетиха да го обновят.
  • 17 жоро

    3 0 Отговор
    грозен и стандартен като шевролет- импреза е институция върнете оригинала
  • 18 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #14 от "Име:":

    Кво за леонето??? Тоя и той така се хвалеше с него обаче много бързо му се разпадна. Умря отведнъж. От тогава неще да чуе за японско.

    PS. Забележи - в mobile.bg като дадеш да търсиш SUBARU няма LEONE
  • 19 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #14 от "Име:":

    Audi още 80-те години откриват облия дизайн. Първи са като че ли форд със Сиера ...

    Коментиран от #21

  • 20 Shmeker

    0 4 Отговор

    До коментар #15 от "Име:":

    1.9 ТДИ е изродския дизел, здрав, пъргав и ултра-икономичен за времето си дори и по съвременните стандарти. Толкова е добър, че VAG няколко години го вгражда наред с новия 2.0 TDI. Естествено по-бързите са с 2 или 3 червени букви, с по 285 или 310 Nm и 116/131/150 к.с.
    Тия нютони правят чудеса с икономията и колата върви много леко по баири и т.н. Тоя дето си карал е бил 110 коня 230 Nm, но пак достатъчно икономичен
  • 21 Име:

    3 1 Отговор

    До коментар #19 от "Shmeker":

    Айде да не си говорим за дизайн че там италианците властват от десетилетия. Дори да не е вкаран през италиански марки, можеш сам да провериш колко от известните немски коли са правени от италиански дизайнерски къщи. Pininfarina, Italdesign и т.н. Нямаш ни най-малка представа какво е Леонето така че по-добре си коментирай аудитата...

    Коментиран от #23

  • 22 росензоро

    3 1 Отговор
    невероятна техника и визия на Шевролет круз
  • 23 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Име:":

    Немците също ползват италиански дизайн. БМВ едно време бяха правени от италиански дизайнери, както и Ауди.
    VAG в момента има за шеф на дизайна също прочут италианец. Откраднаха си го от Алфа Ромео.
  • 24 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "Име:":

    Много грозна и опулена кола е тва субару. Като Крайслер Неон.

    Тази импреза като я гледам наистина има черти от Шевролетите, а и малко от Себринг - т.е. направена е да се хареса на хамериканския бройлер.

  • 25 Стоян

    1 1 Отговор
    На Шевролет бие много. Старата е по хубава
  • 26 Симеон Тасев

    1 3 Отговор
    то съшия боклук като стария
  • 27 Bravo

    1 0 Отговор
    Това ли е освежаването на японците. Че на пръв поглед ми прилича на 'таксиджийските' шевролети.
  • 28 TDI

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ":

    1,9 ТДИ е много добър двигател, колега. не го слушай оня.
  • 29 хахахахахах

    0 0 Отговор
    Колега, икономичен, икономичен - че колко да е икономичен. Аз под 9 градско и 6 извънградско не го свалих 2 години. Карах го и на диагностики, че бях слушал как се хвалят всички за ниския разход на този двигател. В сервизите се подхилкват и казват - погледни всичко му е в нормата.
    Стига с тези селски легенди за TDI двигателя.
    И не съм само аз излъганият (разочарован) за разхода. А пък за здравината му и тук може да поспорим.

    Коментиран от #41

  • 30 the mask

    1 0 Отговор
    Колежке, а на мен градско ми дава 4,5 -5, извънградско 5-6, е, ако е на а6-ца може да ти дава 9 градско :P
  • 31 Бръм

    0 0 Отговор
    И после не било ширпотреба от евтинджос материали... да бе да. Хюндай е направо лукс в сравнение с тази кофа.... За истинските коли няма да говорим!;)

    @29 - Аз имам познат дето и той не можа да свали дизела си под 8/100 на градско и сега е на газ, ама по борд компютър преди газификацията на неговата аз и правех 9,5-11градско, а той 11-12 та...

    Коментиран от #39

  • 32 VAG-machine

    0 0 Отговор
    Вижте къде се е изявявал Дошо още преди 4 години.
    Под статията има мнения.
    Дошо даже един му казва да се премести статията в раздел а4
  • 33 VAG-machine

    0 0 Отговор
    офф ето го линка
    http://www.ams.bg/upotrebyavani/subaru/forester

    Коментиран от #34

  • 34 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #33 от "VAG-machine":

    Дошо (истинския, преди да започнат 100 човека да пишат с неговия ник понеже е известен) е всъщност точно този от линка. Човек препатил с някаква а4-ка, хвърлил сума пари за ремонти и накрая намразил цялата марка. Според мен има право! Честно кажете колко от вас, които имахте корави 80тки и 100 и след това минахте на а4 и а6 сте доволни?? Това беше скок надолу с главата за Ауди, но пък ги бяха докарали на дизайн. Сега тук субару са оплескали дизайна на импрезата, но въпроса е дали са развалили качеството. Всичко ще се види с годините, нищо че половината от тоя сайт знаят колко са качествени автомобилите само от картинките дето им пускат тука...

    Коментиран от #35, #46

  • 35 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #34 от "Име:":

    Преди време имах Б4, сега едната ми кола, която е за основното евридей каране е Б5 помпа-дюза. По 80-ката давах определено повечко пари, мисля че беше на много км. но не й личаха. Сега Б5 е нещо подобно, но предницата преди беше доста по-скъпа. Към момента е евтино всичко и по Б5. Като двигател помпа-дюза е скъп за ремонт ако се прецака нещо, но части има всякакви, а е и хипер икономичен, така че парите които пести може да ми посужат да взема друга по-нова след някоя годинка още.
    Б5 е нещо като златна среда - не е тежка, вътре е достатъчно просторно и всички двигатели дават добър разход.
  • 36 Благовест Стефанов

    2 0 Отговор
    Живея в Сащ и тези субарута са доста популярни. На живо изглежда доста по-добре от колкото на снимката. Комбито е направо красиво.
    Проблема не е в дизайна ами е в тъпата им вариаторна скоростна кутия, която го прави най-бавната кола продавана в САЩ. По-бавно е даже от Приусите, а тук ускорителните ленти не са толкова дълги колкото в бг и трябва здраво да настъпваш за да се включваш в бързия трафик по магистралите.
    Като ще е Субару, поне да е WRX с ръчка.
  • 37 Недялков

    2 0 Отговор
    До коментар #35 от "Shmeker:":

    B5 e голям боклук. Имах такова преди 10 години

    Коментиран от #38, #43

  • 38 Мони НСА

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Недялков":

  • 39 йордан илиев

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Бръм":

    ти тъп ли си дизел на газ

    Коментиран от #40

  • 40 Бръм

    2 1 Отговор

    До коментар #39 от "йордан илиев":

    @39 - Тъп си ти и подобните като тебе, дето ако не им обясниш всичко буква по буква в хронологична последователнос и не им го смелишна ниво логига на дете от детската градина сами никога няма да се сетят. На газ е следващата му кола, а не дизела. Т.е. защото не можа да докара добър разход с дизел си купи бензинова и я газифицира. Да не говорим, че си тъп та чак дрънкаш (отново като повечето тук) като се опитваш да подиграеш по знаещи от теб. Чети/тете и после се хвърляй като %*%*% чекия на мокър пясък! http://avtogas-bg.com/%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B1%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE3-4/
    Аз и затова избягвам много много да пиша, а само във ваш стил да се подигравам и ще продължа с още по голяма сила...Като се вижда нивото ви, то си е загуба на време даже една буква да ви се напише! Айде сега в стила на един също толкова "убеден" интелект се опитай да кажеш на имането - "няма". Ко стана бе капацитет? Нямали газ за дизел?! Покрий се сега и не се обаждай повече, че си хем тъп, хем нагъл...
  • 41 Bravo

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "хахахахахах":

    Ти като си вземаш "нов внос", "на оригинални километри", "карано от бабичка на 65 години, която лично си я познавал", "поддържана в авторизиран квартален сервиз", и т.н. .... е много ясно, че няма да си доволен. И да речем, че не си от добрите шофьори..... Ти само си си мислил, че караш кола. Другия път като си избираш кола, отиди с някой, който разбира от коли, за да не се разочароваш и от това, което хвалиш сега.
  • 42 Гошо

    2 1 Отговор
    Прилича на ш....н Хюндай/Шевролет
    Тея японци никога май няма да направят красива кола...
  • 43 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #37 от "Недялков":

    Ами за 1 година и 30000 км съм сменил само един лагер на главина.

    Коментиран от #44

  • 44 Мони НСА

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "Shmeker":

    защо един фен на ауди не си призна веднъж

    Коментиран от #45

  • 45 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #44 от "Мони НСА":

    Какво да си призная? Не робувам на марката ауди, а и катоговоря за моето Б5 всъщност говоря за Пасат Б5.

    Коментиран от #50

  • 46 520 зендер

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "Име:":

    БМВ 3 е безапелационния лидер в този клас-незнам кво толкоз ги хвалиш импрезите като цяло.Освен спортната версия всичко останало издиша,особено дизела..

    Коментиран от #47, #49

  • 47 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "520 зендер":

    импрезата (обикновенните варианти) 1.8 и 2.0 атмосферка и 2.0 т 220к.с. са си много добри в класа си. Какво означава лидер? Импрезата която карам е струвала на времето колкото голф 3 (нови), обаче получаваш 4х4 с бавни скорости, hill holder, пълен ел пакет, един уникално здрав автомобил, със добра возия, просторен доста по-качествен от голфовия салон откъм материали, отстъпва единствено на икономия на гориво заради двойното, но пък зимата няма база за сравнение! Това е общо взето обикновенната импреза. Боксера е разположен почти зад предните колела - нисък център на тежеста допринася за по-малко странично накланяне и позволява по-меко окачване следователно комфорт! За разлика от куатрото където системата е такава че двигателят е монтиран високо и напред в шасито особено моделите в които е напречно монтиран S1. Освен това е по-усложнена и по-тежка...

    3та серия винаги е била по-скъпа. По-скоро можеш да сравняваш легаси с 3та серия въпреки че легасито е малко по-голямо като размери. Аз съм доволен и съм фен за цял живот. Не мисля че съм се объркал чак толкова много.

    Коментиран от #48, #51

  • 48 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "Име:":

    *Малка корекция не боксера, а центъра на тежестта е зад предните колела заради по-компактно вместените боксер и ск кутия и предаването към предните колела!
  • 49 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "520 зендер":

    Именно заради тази картинка БМВ обичат да се хвалят с 50/50 разпределение на тежестта. Сам знаеш къде ти се намира двигателя в коша нали :) !

    Коментиран от #54, #61

  • 50 Мони НСА

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Shmeker":

    Коментиран от #52

  • 51 Ярослав Станчев

    0 1 Отговор

    До коментар #47 от "Име:":

    Ауди нямат монтиран напречно двигател в нито една спортна кола.Единствено в А3/S3 имат,ама то там куатрото толкова е и куатро.
    Точно в S1 двигателя си е надлъжен 5 цилиндъра,тъй като колата е почти стандартното шосейно Ауди спорт куатро с аеродинамичен кит.

    Коментиран от #53

  • 52 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Мони НСА":

    Е и кво? Пасат б5 пак е с надлъжно монтиран мотор, 99% си е А4.

  • 53 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #51 от "Ярослав Станчев":

    Точно с тия модели в ралитата са мачкали наред. А Фердинанд Пийх е държал всичкода е максимално както на нормално ауди - преден надлъжно разположен мотор и т.н. Пежо 205 в ралитата няма нищо с оригинала. Моторът е централно разположен, конструкциата е тръбна и само фаровете и стоповете са като на 205 оригинал

    Коментиран от #55, #57

  • 54 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Име:":

    Е то тва на писта е добре, но на магистралата ще те отвее страничния вятър.
  • 55 Ярослав Станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Shmeker":

    Ланча Делта С4 също няма нищо общо с цивилната Делта.На С4 мотора е средно разположен,а на серийната Делта е отпред.

    Коментиран от #56

  • 56 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Ярослав Станчев":

    Lancia Delta S4 я има във шосеен вариант 200 бройки!!! Същото се отнася и за Ланча 037. И разположението на мотора си е средно разположен. 200 бройки шосейни версий е трябвало да бъдат продадени за да имат право да използват това шаси в рали шампионата. Пежо даже май бяха пуснали 300 бройки 205 със средноразположен мотор и двойно задвижване с 300к.с. Разбира се това което е в група Б са силно доработени версий.

    Коментиран от #58

  • 57 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Shmeker":

    Всяка от изпозлваните автомобили е имала шосейна версия.
    http://www.classic-auctions.com/Auctions/19-04-2012-TheImperialWarMuseum-1312/1984Peugeot205T16-34689.aspx
    ето го шосейното пежо

    Коментиран от #60

  • 58 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "Име:":

    Така е,Ланча С4 и Пежо 205 Т16 имат цивилни версии.Но реално те нямат нищо общо с нормалните им коли,освен външния вид.На практика са 2 различни концепции.За разлика от Ауди Куатро,което е без изменения на принципната схема,както в нормалните така и в рали версиите.

    Коментиран от #59

  • 59 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "ярослав станчев":

    Да така е, те са само по 200 бойки, докато куатрото е в доста повече бройки!
  • 60 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #57 от "Име:":

    Да ама няма нищо общо с рали-версията. Нали това ти казвам или не схващаш?

    Коментиран от #64

  • 61 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "Име:":

    Тежката преднца дава предимство на сняг, кал, лед, на магисрала при силен страничен вятър или порой, при спиране и т.н.

    Коментиран от #62

  • 62 Мони НСА

    1 0 Отговор

    До коментар #61 от "Shmeker":

  • 63 Autohouse Randm

    0 1 Отговор
    ako ne biaha mazda subaru shtiaha da sa nai skapanite iaponski korubi
  • 64 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #60 от "Shmeker":

    Кое няма нищо общо по-точно? Колкото съзтезателното куатро има нещо общо с шосейното, толкова и състезателното Пежо има нещо общо с лимитирана серия от 200 бройки, която си е със 4х4 задвижване и средноразположен турбо мотор. ( Не ти визирам 205-ците който са масовите 1.0, .1.3, 1.6 и 1.9 гти и дизеловите ) Става дума за това:
    [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1hJ0XZFallA[/youtube]

    Коментиран от #65

  • 65 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #64 от "Име:":

    Състезателното куатро е 80% като шосейното, а при пежо е 1% заради фаровете
  • 66 Мони НСА

    0 0 Отговор
    куатро не е това което беше.миналата зима едно Q7 се въртеше като изоглавено там където аз минах с Витара с летни гуми

    Коментиран от #68

  • 67 Shmeker

    0 1 Отговор
    Витарата е технология от бъдещето като нивата.. Всички останали са някви недоразвити техни подобия. Хахахахааа стига глупости!
    Q7 може да се върти само ако не му работи ESP.
    Както и всички коли с ESP. Освен това като се правят изводи за поднасяния трябва да се сложат едни и същи гуми.

    Коментиран от #69

  • 68 ярослав станчев

    0 1 Отговор

    До коментар #66 от "Мони НСА":

    Абе то в 99% от случаите май задкормилния механизъм е виновен.Като се качат в тез големите джипари и се мислят за безсмъртни.Лошото е,че покрай такива "безсмъртни" страдат и простосмъртните.
    А куатрото на Кю7 си е същото като на старите Аудита.Само дето се командва от електроника,а не ръчно.И системата си върши работата.Ама то когато в главата няма никой и 8х8 да е все тая.

    Коментиран от #70

  • 69 Мони НСА

    1 0 Отговор

    До коментар #67 от "Shmeker":

    Q7 е паркетник пълен.
  • 70 Мони НСА

    1 0 Отговор

    До коментар #68 от "ярослав станчев":

    Q7 е паркетник недодялан и трошлив.Г клас е истината.

    Коментиран от #71

  • 71 ярослав станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #70 от "Мони НСА":

    Не казвам,че Кю7 е по-добър извън пътя от Геландевагена.Няма как да стане,Кю-то наистина си е паркетник.Просто казвам,че всяка кола ако се кара според обстановката и възможностите на шофьора няма да има подобни проблеми.Естествено,като се помислиш за Льоб и с ВРЦ автомобил да си все в канавката ще свършиш.

    Коментиран от #73

  • 72 Shmeker

    0 1 Отговор
    Не е точно паркетник, щото е с добро 4х4. Паркетниците са друго нещо, например CRV.

    Коментиран от #74

  • 73 Мони НСА

    0 0 Отговор

    До коментар #71 от "ярослав станчев":

  • 74 Мони НСА

    1 0 Отговор

    До коментар #72 от "Shmeker":

    CRV не е паркетник и е много по надеждно от което и да е ауди

    Коментиран от #75

  • 75 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #74 от "Мони НСА":

    Кое му е надеждното? С тая конфигурация има много калпаво 4х4

    Коментиран от #76, #77

  • 76 Мони НСА

    2 0 Отговор

    До коментар #75 от "Shmeker":

    Хонда CRV е много добре измислен СУВ.ти няма как да разбереш.голфажиите сте като комунистите.на глава трудно се излиза.
  • 77 ярослав станчев

    1 3 Отговор

    До коментар #75 от "Shmeker":

    Няма смисъл човек.На тъста ми още му седи в гаража счупения заден диференциал на добре измисления "офроудър" ЦРВ.Не го хвърля,щото може и да потрябва,......за части,понеже е много надежден тоя паркетник.Е надежден,надежден,колко да е надежден,докато не се счупи.

    Коментиран от #78

  • 78 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #77 от "ярослав станчев":

    be to dosta audita i za skrap negi iskat