Американското подразделение на Subaru представи модернизирана версия на модела Impreza. Измененията засягат както външния и вътрешен дизайн, така и оборудването, което става по-богато.
Обновената Impreza (горе) има различна предна броня с изменена форма на въздухозаборниците с хромирани декорации. Доработени са радиаторната решетка, фаровете и страничните огледала, а седанът се сдобива с малък спойлер на капака на багажника.
Инженерите на Subaru са подобрили шумоизолацията на модела с по-дебели стъкла. В базовата комплектация вече влизат камера за движение на заден ход, мултимедийна система с 6.2-инчов сензорен екран и круиз контрол. Козметични промени са внесени по арматурното табло и бутоните на волана. В списъка с допълнителни екстри вече влизат функция за достъп до салона без ключ и комплексът от системи за безопасност EyeSight.
Изменения по механиката не са правени. Модернизираната Impreza ще продължи да се оборудва с 2.0-литровия боксер с мощност 150 к.с., съчетаван с петстепенна механична трансмисия или вариатор, които предават въртящия момент на четирите колела. Цените в Щатите стартират от $17 800.
Подробни технически данни и мнения за автомобила може да прочетете и/или напишете в автомобилната уикипедия Autodata24.com
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ
Коментиран от #28
11:08 26.09.2014
2 курти
11:13 26.09.2014
3 Румен Янев
11:20 26.09.2014
4 Shmeker
Коментиран от #6
11:32 26.09.2014
5 гост
11:46 26.09.2014
6 ярослав станчев
До коментар #4 от "Shmeker":
Няма смисъл.Такива само sex и box ги оправя.А иначе колата си е перфектна.Интересно обаче,че в официалния сайт на Субару България модела го няма.Защо така?Като смятам цената на Импрезата в САЩ ще започва от 27-28000 лв. ,а тука сигурно пак ще е с едно 10-15000 отгоре.
Коментиран от #8, #9
12:00 26.09.2014
7 Име:
Коментиран от #12
12:01 26.09.2014
8 Име:
До коментар #6 от "ярослав станчев":
В САЩ е 100 пъти по-лесно да си купиш нов автомобил. Първо са доста по-евтини, второ заплатите са им доста по-големи. Като прибавим и че горивото им е по-евтино направо не знам защо още сме толкова спрели в тая България.Коментиран от #10
12:04 26.09.2014
9 Shmeker
До коментар #6 от "ярослав станчев":
Може и 20-25 отгоре щом WRX е 100 бона...12:45 26.09.2014
10 Shmeker
До коментар #8 от "Име:":
САЩ... по начало 1.9 ТДИ е бил замислен за САЩ... Фердинанд Пийх го е пуснал в началото и там.Американците си гледат сметката, нищо че вземат пари
Коментиран от #11
12:46 26.09.2014
11 Име:
До коментар #10 от "Shmeker":
Аре махай го тфа 1.9 ТДИ. Буташ го във всяка статия. Казах ти карал съм половин година 1.9 ТДИ, не искам повече...Коментиран от #13
12:51 26.09.2014
12 Shmeker
До коментар #7 от "Име:":
Що бе мен ме кефи. Ся последното WRX не ме трогна.. ама примерно спрямо ЛЕОНЕ и онова опуленото с кръглите фарове направо са като произведени от друго измерениеКоментиран от #14
12:52 26.09.2014
13 Shmeker
До коментар #11 от "Име:":
Карал си колкото и аз съм карал совалка баце.Коментиран от #15
12:53 26.09.2014
14 Име:
До коментар #12 от "Shmeker":
Дизайна 80те години си е ръбат, така че Леонето си се вписва. Освен това даже много ми харесва Леонето като дизайн дори. А като машина за мен Леонето е най-здравия автомобил, на разумна цена с много добри офроуд възможностти. А това опуленото си е супер колица.Коментиран от #18, #19, #24
12:56 26.09.2014
15 Име:
До коментар #13 от "Shmeker":
УАУ не знам то това 1.9 ТДИ да не е супер кар и да се бъркам?? Тогава може и да не съм карал такава совалка. Карах сеат ибиза 1.9 тди (с червеното i - все ме питаха дали ми е червено i-то).Коментиран от #20
12:58 26.09.2014
16 Кобрата
13:25 26.09.2014
17 жоро
13:36 26.09.2014
18 Shmeker
До коментар #14 от "Име:":
Кво за леонето??? Тоя и той така се хвалеше с него обаче много бързо му се разпадна. Умря отведнъж. От тогава неще да чуе за японско.PS. Забележи - в mobile.bg като дадеш да търсиш SUBARU няма LEONE
14:03 26.09.2014
19 Shmeker
До коментар #14 от "Име:":
Audi още 80-те години откриват облия дизайн. Първи са като че ли форд със Сиера ...Коментиран от #21
14:04 26.09.2014
20 Shmeker
До коментар #15 от "Име:":
1.9 ТДИ е изродския дизел, здрав, пъргав и ултра-икономичен за времето си дори и по съвременните стандарти. Толкова е добър, че VAG няколко години го вгражда наред с новия 2.0 TDI. Естествено по-бързите са с 2 или 3 червени букви, с по 285 или 310 Nm и 116/131/150 к.с.Тия нютони правят чудеса с икономията и колата върви много леко по баири и т.н. Тоя дето си карал е бил 110 коня 230 Nm, но пак достатъчно икономичен
14:09 26.09.2014
21 Име:
До коментар #19 от "Shmeker":
Айде да не си говорим за дизайн че там италианците властват от десетилетия. Дори да не е вкаран през италиански марки, можеш сам да провериш колко от известните немски коли са правени от италиански дизайнерски къщи. Pininfarina, Italdesign и т.н. Нямаш ни най-малка представа какво е Леонето така че по-добре си коментирай аудитата...Коментиран от #23
14:22 26.09.2014
22 росензоро
14:29 26.09.2014
23 Shmeker
До коментар #21 от "Име:":
Немците също ползват италиански дизайн. БМВ едно време бяха правени от италиански дизайнери, както и Ауди.VAG в момента има за шеф на дизайна също прочут италианец. Откраднаха си го от Алфа Ромео.
14:45 26.09.2014
24 Shmeker
До коментар #14 от "Име:":
Много грозна и опулена кола е тва субару. Като Крайслер Неон.Тази импреза като я гледам наистина има черти от Шевролетите, а и малко от Себринг - т.е. направена е да се хареса на хамериканския бройлер.
14:47 26.09.2014
25 Стоян
15:50 26.09.2014
26 Симеон Тасев
15:53 26.09.2014
27 Bravo
16:01 26.09.2014
28 TDI
До коментар #1 от "ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ":
1,9 ТДИ е много добър двигател, колега. не го слушай оня.16:02 26.09.2014
29 хахахахахах
Стига с тези селски легенди за TDI двигателя.
И не съм само аз излъганият (разочарован) за разхода. А пък за здравината му и тук може да поспорим.
Коментиран от #41
17:19 26.09.2014
30 the mask
17:58 26.09.2014
31 Бръм
@29 - Аз имам познат дето и той не можа да свали дизела си под 8/100 на градско и сега е на газ, ама по борд компютър преди газификацията на неговата аз и правех 9,5-11градско, а той 11-12 та...
Коментиран от #39
18:58 26.09.2014
32 VAG-machine
Под статията има мнения.
Дошо даже един му казва да се премести статията в раздел а4
19:22 26.09.2014
33 VAG-machine
http://www.ams.bg/upotrebyavani/subaru/forester
Коментиран от #34
19:23 26.09.2014
34 Име:
До коментар #33 от "VAG-machine":
Дошо (истинския, преди да започнат 100 човека да пишат с неговия ник понеже е известен) е всъщност точно този от линка. Човек препатил с някаква а4-ка, хвърлил сума пари за ремонти и накрая намразил цялата марка. Според мен има право! Честно кажете колко от вас, които имахте корави 80тки и 100 и след това минахте на а4 и а6 сте доволни?? Това беше скок надолу с главата за Ауди, но пък ги бяха докарали на дизайн. Сега тук субару са оплескали дизайна на импрезата, но въпроса е дали са развалили качеството. Всичко ще се види с годините, нищо че половината от тоя сайт знаят колко са качествени автомобилите само от картинките дето им пускат тука...Коментиран от #35, #46
19:49 26.09.2014
35 Shmeker
До коментар #34 от "Име:":
Преди време имах Б4, сега едната ми кола, която е за основното евридей каране е Б5 помпа-дюза. По 80-ката давах определено повечко пари, мисля че беше на много км. но не й личаха. Сега Б5 е нещо подобно, но предницата преди беше доста по-скъпа. Към момента е евтино всичко и по Б5. Като двигател помпа-дюза е скъп за ремонт ако се прецака нещо, но части има всякакви, а е и хипер икономичен, така че парите които пести може да ми посужат да взема друга по-нова след някоя годинка още.Б5 е нещо като златна среда - не е тежка, вътре е достатъчно просторно и всички двигатели дават добър разход.
21:13 26.09.2014
36 Благовест Стефанов
Проблема не е в дизайна ами е в тъпата им вариаторна скоростна кутия, която го прави най-бавната кола продавана в САЩ. По-бавно е даже от Приусите, а тук ускорителните ленти не са толкова дълги колкото в бг и трябва здраво да настъпваш за да се включваш в бързия трафик по магистралите.
Като ще е Субару, поне да е WRX с ръчка.
03:17 27.09.2014
37 Недялков
B5 e голям боклук. Имах такова преди 10 години
Коментиран от #38, #43
03:46 27.09.2014
38 Мони НСА
До коментар #37 от "Недялков":
08:48 27.09.2014
39 йордан илиев
До коментар #31 от "Бръм":
ти тъп ли си дизел на газКоментиран от #40
09:50 27.09.2014
40 Бръм
До коментар #39 от "йордан илиев":
@39 - Тъп си ти и подобните като тебе, дето ако не им обясниш всичко буква по буква в хронологична последователнос и не им го смелишна ниво логига на дете от детската градина сами никога няма да се сетят. На газ е следващата му кола, а не дизела. Т.е. защото не можа да докара добър разход с дизел си купи бензинова и я газифицира. Да не говорим, че си тъп та чак дрънкаш (отново като повечето тук) като се опитваш да подиграеш по знаещи от теб. Чети/тете и после се хвърляй като %*%*% чекия на мокър пясък! http://avtogas-bg.com/%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B1%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE3-4/Аз и затова избягвам много много да пиша, а само във ваш стил да се подигравам и ще продължа с още по голяма сила...Като се вижда нивото ви, то си е загуба на време даже една буква да ви се напише! Айде сега в стила на един също толкова "убеден" интелект се опитай да кажеш на имането - "няма". Ко стана бе капацитет? Нямали газ за дизел?! Покрий се сега и не се обаждай повече, че си хем тъп, хем нагъл...
10:37 27.09.2014
41 Bravo
До коментар #29 от "хахахахахах":
Ти като си вземаш "нов внос", "на оригинални километри", "карано от бабичка на 65 години, която лично си я познавал", "поддържана в авторизиран квартален сервиз", и т.н. .... е много ясно, че няма да си доволен. И да речем, че не си от добрите шофьори..... Ти само си си мислил, че караш кола. Другия път като си избираш кола, отиди с някой, който разбира от коли, за да не се разочароваш и от това, което хвалиш сега.11:03 27.09.2014
42 Гошо
Тея японци никога май няма да направят красива кола...
11:34 27.09.2014
43 Shmeker
До коментар #37 от "Недялков":
Ами за 1 година и 30000 км съм сменил само един лагер на главина.Коментиран от #44
13:17 27.09.2014
44 Мони НСА
До коментар #43 от "Shmeker":
защо един фен на ауди не си призна веднъжКоментиран от #45
21:47 27.09.2014
45 Shmeker
До коментар #44 от "Мони НСА":
Какво да си призная? Не робувам на марката ауди, а и катоговоря за моето Б5 всъщност говоря за Пасат Б5.Коментиран от #50
22:54 27.09.2014
46 520 зендер
До коментар #34 от "Име:":
БМВ 3 е безапелационния лидер в този клас-незнам кво толкоз ги хвалиш импрезите като цяло.Освен спортната версия всичко останало издиша,особено дизела..Коментиран от #47, #49
22:59 27.09.2014
47 Име:
До коментар #46 от "520 зендер":
импрезата (обикновенните варианти) 1.8 и 2.0 атмосферка и 2.0 т 220к.с. са си много добри в класа си. Какво означава лидер? Импрезата която карам е струвала на времето колкото голф 3 (нови), обаче получаваш 4х4 с бавни скорости, hill holder, пълен ел пакет, един уникално здрав автомобил, със добра возия, просторен доста по-качествен от голфовия салон откъм материали, отстъпва единствено на икономия на гориво заради двойното, но пък зимата няма база за сравнение! Това е общо взето обикновенната импреза. Боксера е разположен почти зад предните колела - нисък център на тежеста допринася за по-малко странично накланяне и позволява по-меко окачване следователно комфорт! За разлика от куатрото където системата е такава че двигателят е монтиран високо и напред в шасито особено моделите в които е напречно монтиран S1. Освен това е по-усложнена и по-тежка...3та серия винаги е била по-скъпа. По-скоро можеш да сравняваш легаси с 3та серия въпреки че легасито е малко по-голямо като размери. Аз съм доволен и съм фен за цял живот. Не мисля че съм се объркал чак толкова много.
Коментиран от #48, #51
00:20 28.09.2014
48 Име:
До коментар #47 от "Име:":
*Малка корекция не боксера, а центъра на тежестта е зад предните колела заради по-компактно вместените боксер и ск кутия и предаването към предните колела!00:24 28.09.2014
49 Име:
До коментар #46 от "520 зендер":
Именно заради тази картинка БМВ обичат да се хвалят с 50/50 разпределение на тежестта. Сам знаеш къде ти се намира двигателя в коша нали :) !Коментиран от #54, #61
00:25 28.09.2014
50 Мони НСА
До коментар #45 от "Shmeker":
Коментиран от #52
08:40 28.09.2014
51 Ярослав Станчев
До коментар #47 от "Име:":
Ауди нямат монтиран напречно двигател в нито една спортна кола.Единствено в А3/S3 имат,ама то там куатрото толкова е и куатро.Точно в S1 двигателя си е надлъжен 5 цилиндъра,тъй като колата е почти стандартното шосейно Ауди спорт куатро с аеродинамичен кит.
Коментиран от #53
09:46 28.09.2014
52 Shmeker
До коментар #50 от "Мони НСА":
Е и кво? Пасат б5 пак е с надлъжно монтиран мотор, 99% си е А4.11:30 28.09.2014
53 Shmeker
До коментар #51 от "Ярослав Станчев":
Точно с тия модели в ралитата са мачкали наред. А Фердинанд Пийх е държал всичкода е максимално както на нормално ауди - преден надлъжно разположен мотор и т.н. Пежо 205 в ралитата няма нищо с оригинала. Моторът е централно разположен, конструкциата е тръбна и само фаровете и стоповете са като на 205 оригиналКоментиран от #55, #57
11:33 28.09.2014
54 Shmeker
До коментар #49 от "Име:":
Е то тва на писта е добре, но на магистралата ще те отвее страничния вятър.11:36 28.09.2014
55 Ярослав Станчев
До коментар #53 от "Shmeker":
Ланча Делта С4 също няма нищо общо с цивилната Делта.На С4 мотора е средно разположен,а на серийната Делта е отпред.Коментиран от #56
12:05 28.09.2014
56 Име:
До коментар #55 от "Ярослав Станчев":
Lancia Delta S4 я има във шосеен вариант 200 бройки!!! Същото се отнася и за Ланча 037. И разположението на мотора си е средно разположен. 200 бройки шосейни версий е трябвало да бъдат продадени за да имат право да използват това шаси в рали шампионата. Пежо даже май бяха пуснали 300 бройки 205 със средноразположен мотор и двойно задвижване с 300к.с. Разбира се това което е в група Б са силно доработени версий.Коментиран от #58
13:14 28.09.2014
57 Име:
До коментар #53 от "Shmeker":
Всяка от изпозлваните автомобили е имала шосейна версия.http://www.classic-auctions.com/Auctions/19-04-2012-TheImperialWarMuseum-1312/1984Peugeot205T16-34689.aspx
ето го шосейното пежо
Коментиран от #60
13:18 28.09.2014
58 ярослав станчев
До коментар #56 от "Име:":
Така е,Ланча С4 и Пежо 205 Т16 имат цивилни версии.Но реално те нямат нищо общо с нормалните им коли,освен външния вид.На практика са 2 различни концепции.За разлика от Ауди Куатро,което е без изменения на принципната схема,както в нормалните така и в рали версиите.Коментиран от #59
13:39 28.09.2014
59 Име:
До коментар #58 от "ярослав станчев":
Да така е, те са само по 200 бойки, докато куатрото е в доста повече бройки!14:20 28.09.2014
60 Shmeker
До коментар #57 от "Име:":
Да ама няма нищо общо с рали-версията. Нали това ти казвам или не схващаш?Коментиран от #64
15:08 28.09.2014
61 Shmeker
До коментар #49 от "Име:":
Тежката преднца дава предимство на сняг, кал, лед, на магисрала при силен страничен вятър или порой, при спиране и т.н.Коментиран от #62
15:10 28.09.2014
62 Мони НСА
До коментар #61 от "Shmeker":
16:01 28.09.2014
63 Autohouse Randm
19:15 28.09.2014
64 Име:
До коментар #60 от "Shmeker":
Кое няма нищо общо по-точно? Колкото съзтезателното куатро има нещо общо с шосейното, толкова и състезателното Пежо има нещо общо с лимитирана серия от 200 бройки, която си е със 4х4 задвижване и средноразположен турбо мотор. ( Не ти визирам 205-ците който са масовите 1.0, .1.3, 1.6 и 1.9 гти и дизеловите ) Става дума за това:[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1hJ0XZFallA[/youtube]
Коментиран от #65
20:24 28.09.2014
65 Shmeker
До коментар #64 от "Име:":
Състезателното куатро е 80% като шосейното, а при пежо е 1% заради фаровете20:29 28.09.2014
66 Мони НСА
Коментиран от #68
21:23 28.09.2014
67 Shmeker
Q7 може да се върти само ако не му работи ESP.
Както и всички коли с ESP. Освен това като се правят изводи за поднасяния трябва да се сложат едни и същи гуми.
Коментиран от #69
22:10 28.09.2014
68 ярослав станчев
До коментар #66 от "Мони НСА":
Абе то в 99% от случаите май задкормилния механизъм е виновен.Като се качат в тез големите джипари и се мислят за безсмъртни.Лошото е,че покрай такива "безсмъртни" страдат и простосмъртните.А куатрото на Кю7 си е същото като на старите Аудита.Само дето се командва от електроника,а не ръчно.И системата си върши работата.Ама то когато в главата няма никой и 8х8 да е все тая.
Коментиран от #70
09:36 29.09.2014
69 Мони НСА
До коментар #67 от "Shmeker":
Q7 е паркетник пълен.10:30 29.09.2014
70 Мони НСА
До коментар #68 от "ярослав станчев":
Q7 е паркетник недодялан и трошлив.Г клас е истината.Коментиран от #71
10:32 29.09.2014
71 ярослав станчев
До коментар #70 от "Мони НСА":
Не казвам,че Кю7 е по-добър извън пътя от Геландевагена.Няма как да стане,Кю-то наистина си е паркетник.Просто казвам,че всяка кола ако се кара според обстановката и възможностите на шофьора няма да има подобни проблеми.Естествено,като се помислиш за Льоб и с ВРЦ автомобил да си все в канавката ще свършиш.Коментиран от #73
11:48 29.09.2014
72 Shmeker
Коментиран от #74
12:33 29.09.2014
73 Мони НСА
До коментар #71 от "ярослав станчев":
12:43 29.09.2014
74 Мони НСА
До коментар #72 от "Shmeker":
CRV не е паркетник и е много по надеждно от което и да е аудиКоментиран от #75
12:44 29.09.2014
75 Shmeker
До коментар #74 от "Мони НСА":
Кое му е надеждното? С тая конфигурация има много калпаво 4х4Коментиран от #76, #77
13:47 29.09.2014
76 Мони НСА
До коментар #75 от "Shmeker":
Хонда CRV е много добре измислен СУВ.ти няма как да разбереш.голфажиите сте като комунистите.на глава трудно се излиза.17:17 29.09.2014
77 ярослав станчев
До коментар #75 от "Shmeker":
Няма смисъл човек.На тъста ми още му седи в гаража счупения заден диференциал на добре измисления "офроудър" ЦРВ.Не го хвърля,щото може и да потрябва,......за части,понеже е много надежден тоя паркетник.Е надежден,надежден,колко да е надежден,докато не се счупи.Коментиран от #78
18:20 29.09.2014
78 Autohouse Randm
До коментар #77 от "ярослав станчев":
be to dosta audita i za skrap negi iskat20:58 01.10.2014