29 Септември, 2014 08:47 18 939 75

BMW-то с предно предаване дойде у нас

  • bmw-
  • 2er-
  • active tourer
BMW 2er Active Tourer е първата кола на баварското предприятие, която е оборудвана с трицилиндров двигател, предаващ въртящия си момент на предните колела. Публичният дебют на автомобила се състоя през март тази година в Женева, а сега първото BMW с предно предаване стъпи и на българска земя.
 
От 27 септември в Европа и България започнаха доставките на новото BMW 2er Active Tourer. Премиерата на автомобила в България бе в рамките на международната обиколка на BMW 2er Active Tourer, наречена от организаторите GET ACTIVE. Екипът ни бе от първите, които успяха да покарат иновационното BMW.
 
При въвеждането на пазара у нас BMW 2er Active Tourer ще се предлага с три мощни, леки и икономични три- и четирицилиндрови двигателя от ново поколение. Те впечатляват с компактната си конструкция, монтирани са напречно, оборудвани са с технология BMW TwinPower Turbo и отговарят на нормата за вредни емисии Euro 6.
Версиите, с които ще стартират продажбите на 2er Active Tourer у нас са следните:
 
BMW 218i Active Tourer (разход на гориво градски/ извънградски/ комбиниран: 6,1/ 4,2/ 4,9 л/ 100 км; CO2 емисии: 115 г/ км). Трицилиндровият мотор е с работен обем 1,5 л. и мощност 100 кВт/ 136 к.с. Скоростната кутия е шестстепенна механична.
 
BMW 225i Active Tourer (разход на гориво градски/ извънградски/комбиниран: 7,6/ 5,0/ 6,0 л/ 100 км; CO2 емисии: 139 г/ км). Четирицилиндровият двигател се характеризира с мощност от 170 кВт/ 231 к.с., ускорение от 0 до 100 км/ч за 6,8 сек. и максималната скорост от 235 км/ч.
 
BMW 218d Active Tourer (разход на гориво градски/извънградски/среден: 5,0/ 3,6/ 4,1 л/ 100 км; CO2 емисии: 109 г/ км). Тази версия се задвижва от четирицилиндров дизелов двигател с мощност 110 кВт/ 150 к.с. Дизелът е с максимален въртящ момент от 330 Нм.
От следващия месец у нас ще се предлагат още два дизелови агрегата съответно, с три и четири цилиндъра, както и допълнителен четирицилиндров бензинов двигател с върхово представяне и нисък разход на гориво. Ще е налична и xDrive версия. Всички агрегати от новото семейство са оборудвани с най-новата версия на технологията TwinPower Turbo. Следващият месец екипът ни ще неправи и продължителен тест драйв на 2er Active Tourer, като след това ще ви запознаем по-обстойно с първите си впечатления от колата. Ето и ценовата листа на новото BMW с предно предаване (BMW 2er Active Tourer)

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 милен миленев

    2 2 Отговор
    мале със предно
  • 2 BMW_fan

    1 1 Отговор
    В това, че е с предно, няма нищо лошо. Отвън обаче не ми харесва. Вътре си е ОК, като всички останали BMW-та, но отвън...
  • 3 Пламен Бакърджиев

    0 1 Отговор
    Защо са изневерили и са сложили двигателя напречно? Може би защото всички коли с предно предаване са с така разположен двигател. В това отношение руснаците правеха изключение при москвича с надлъжно разположен двигател и предно предаване.

    Коментиран от #4

  • 4 Цветомир Попов

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "Пламен Бакърджиев":

    В грешка си VW и AUDI също имат модели с предно и надлъжно монтиран 4 цилиндров двигател (Pasat , A4-b5)

    Коментиран от #6

  • 5 putin

    5 0 Отговор
    голям кошник е това на цена от 52 до 70 бона
  • 6 ярослав станчев

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "Цветомир Попов":

    На Ауди само А1 и А3 са с напречни мотори.Другите са надлъжно.На Фауве повечето са с напречно разположение,по-рядко са надлъжните.
    А БМВ-то си е добро,какво като е с нетрадиционна за марката схема.Цената му била висока.Ми висока е,БМВ е все пак,не КИА или Хюндай.
  • 7 Shmeker

    0 4 Отговор
    Ей такова ще ми върши работа, само не знам багажника как е.
  • 8 Julio

    3 1 Отговор
    Не съм го скивал още на живо та не мога да коментирам добре ли или зле на външен вид (от картинка никога не може да се извади ясна представа) но предно предаване + голям багажник прави колата доста подходяща за семейна кола в България. А цената като за БМВ даже ми се струва ниска на фона на останалите сегменти на БМВ. Реално това се явява най-евтиното БМВ след 1 серия която малко или много си е анти-кола за българските условия...
  • 9 шИфИор, не карач :)

    3 2 Отговор
    С предно разбира се, най-накрая... Аман от въртене на задницата не само през зимата, ами и на по-голема лизгавица...също като на мерседес-а... да се надяваме,че единствения проблем на БМВ и Мерседес - тромавата и неповратлива задница, с това "изделие" ще бъде отстранен. ;)
  • 10 Мони НСА

    2 4 Отговор
    предното е за жени и калпави мъже

    Коментиран от #11, #16, #38

  • 11 Julio

    5 3 Отговор

    До коментар #10 от "Мони НСА":

    Предното (+4х4) е за хората които държат на сигурността на пътуване есенно-зимният период повече от колкото на бързината...

    Коментиран от #14, #15, #17

  • 12 bibendum

    0 2 Отговор
    На живо е много приятно. Цената определено е приемлива за BMW.
  • 13 Гост

    3 0 Отговор
    Напомня ми на Verso модификациите на Тойота.
    Странно...
  • 14 Shmeker

    1 3 Отговор

    До коментар #11 от "Julio":

    Прав си. За семейна кола предно или 4х4 е най-добре
  • 15 Shmeker

    1 3 Отговор

    До коментар #11 от "Julio":

    Нищо чудно, нали се ожениха с тойота
  • 16 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #10 от "Мони НСА":

    При високи скорости предното е по-добре.

    Коментиран от #18

  • 17 Мони НСА

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Julio":

    коментар на лаик

    Коментиран от #19

  • 18 Мони НСА

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "Shmeker":

    задното е истината.предно никога няма да карам.вапрос на вкус.наи ми е приятно да карам БМВто на бащами.когато искаш задно пускаш на спорт а когато искаш по сигурно става Х драив.

    Коментиран от #25

  • 19 Julio

    0 2 Отговор

    До коментар #17 от "Мони НСА":

    Коментар на "лаик" сменил 6 коли купени от магазина за 18 години с най-различно и разнообразно предаване, от различни марки и понастоящем каращ кола с xDrive (демек БМВ) пак купена от магазина...

    Коментиран от #24

  • 20 ванега

    3 0 Отговор
    Господ да ни е на помощ, светът се е побъркал.Една свястна марка имаше,която държеше на традицията сега и тя с предно,остава и ФЕРАРИ да пуснат кола с предно предаване!

    Коментиран от #21

  • 21 Autohouse Randm

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "ванега":

  • 22 Ghost

    1 2 Отговор
    Задното предаване е за напреднали, 4х4- за билкари и гъбари, предното,- за всички останали. Преценете сами Вие от кои сте!!!

    Коментиран от #23, #67

  • 23 Мони НСА

    0 2 Отговор

    До коментар #22 от "Ghost":

    това ми беше мисълта
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Мони НСА":

    Задното хахаа..
    Истина - ама каква??? Имам Е39 и на нашата магистрала повече от 140 не мога да вдигна при страничен вятър, а в същото време някое А6 ме минава като спрял
  • 26 Julio

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "Мони НСА":

    Е не е като да изкажеш мнение започващо с "колата на баща ми", но все пак съм си го дал. Който иска да се съобразява, който не ще - не. Неам намерение да убеждавам който и да било предното или задното е по-добро. За мен фактите от първа ръка са ясни - хубава кола със задно предаване създава усещане за по-стабилна на пътя от колкото всъщност е. Пък всеки да си избира кво ще кара...

    Коментиран от #27, #28

  • 27 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #26 от "Julio":

    Карал S-класа 250 000 км. и се преби да я хвали че не се чупи.. А в същото време имат 50% повече откази от "чуплив" фаетон.

    Коментиран от #29

  • 28 Мони НСА

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "Julio":

    Дал съм пример с автомобила на баща ми защото нямам аз БМВ но притежавам Бенц.така е всеки си решава сам.аз сам избрал Бенц.

    Коментиран от #31, #47, #59

  • 29 Мони НСА

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "Shmeker":

    кажи бе какво не ти е ясно?

    Коментиран от #30

  • 30 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #29 от "Мони НСА":

    Ти ако някога си се качвал на БМВ било то и на баща ти, трябва да ти е станало ясно, че БМВ-то е на светлинни години като поведение пред това което имаш. Не тука да се пребиваш да хавлиш тоя туч

    Коментиран от #41, #44

  • 31 Julio

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Мони НСА":

    Апропо, схванах горе-долу какви коли със задно си карал - кажи обаче какви с предно си карал? Щото има огромна разлика м/у коли с предно и други коли с предно...
  • 32 Кобрата

    1 3 Отговор
    Излишно е да се спори както Mercedes така и BMW и Audi и много други коли от този клас са много хубави автомобили, но не са по джоба на повечето българи. Скъпи са, горят много, данъка е висок, частите са скъпи и.т.н.
    Всеки знае кое е хубаво, но ако ще работиш за едната кола и ще гладуваш само и само да я поддържаш то няма смисъл.
    Аз лично си харесвам коли с по-евтина поддръжка като Volkswagen и Skoda или пък може би Ford.
    За сравнение съединител за VW Golf струва 150-200 лв, а съединител за нов Mercedes струва около 2500 лв, и особено с тези пътища по които караме в България няма никакъв смисъл от скъпи коли.
    И между другото, защо VAG са на 3-то място по продажби в света ако автомобилите им са щайги, боклуци и всичкото това което прочетох от някои ''разбирачи'' в този сайт? То сигурно само вие разбирате от коли, а хората по цял свят са прости и не знаят какво да карат.

    Коментиран от #35

  • 33 PIRANHA

    3 0 Отговор
    Ти си откровен злобар по адрес на другите марки освен на АУДИ както се вижда и от аватара ти. Давай си мнението, ако ти бъде поискано и да не говорим колко "здрави са аудитата", щото няма да спечелиш спора. Откровено малоумни иновации като Мотора Лейка 2.5 ТДИ, Пружини от стъклопласт и за смяна на ремъци цена за труд 1000 лв. ТОВА ДАВА АУДИ НА СВОИТЕ КЛИЕНТИ, а те горките видяли ауди на визия че са го докарали и лапват кукичката, без да видят безпристрастно какъв кенеф са си купили

    Коментиран от #42

  • 34 PIRANHA

    3 0 Отговор
    Коментарът ми се отнася за SHMEKER !
  • 35 PIRANHA

    3 0 Отговор

    До коментар #32 от "Кобрата":

    Съединител за ГОЛФ 4, 1.9 ТДИ 1500 лв. комплект съединител плюс демпферен маховик, за сравнение на Mercedes C220 CDI w203 цената е същата ili 100-200 лв максимум отгоре за Мерцедес, има ли смисъл да спорим точно за съединители, Може да бъде преправен със съединител от ГОЛФ 3 с обикновен маховик и евентуално тогава става евтин голфа!
  • 36 Julio

    0 3 Отговор
    Истината е че в световен мащаб няма най-добра марка. Днес излиза нещо отлично с марка "х", след 6 месеца вече на пазара е нещо по-добро с марка "у" и така... В автомобилният бранш конкуренцията е истинска и робуването на конкретен производител може само да те лиши от удоволсвтието да караш коли които са наистина сполучливи и здрави но не са от "правилният" бранд. Приятелският ми съвет е когато си купувате кола винаги да си избирате нещо различно от това което сте имали досега. Всеки един автомобил би могъл да ви изненада приятно без значение от марка или производител...
  • 37 Ghost

    4 0 Отговор
    ЕЕЕЕ Shmeker, а недей са излага така де, а по-полека, имаш значи БМВ Е39, и на магистралата със 140км + вятър-силен, не можеш да държиш лентата за движение така ли? Виж, явно наистина си пристрастен към АУДИ, но едно ще ти кажа, или това БМВ не е виждало сервиз, или незнам, но нещо не е както трябва, ако си откровен.За да ти покажа какво може този автомобил, и как седи като залепен на пътя дай координати, няма значение от коя точка на РъБъ си всичко ще е за моя сметка!!!!

    Коментиран от #39

  • 38 Георги

    0 3 Отговор

    До коментар #10 от "Мони НСА":

    Смешка, аз мойта кола с предно я въртя по добре от колкото половината решили да се праят на гъзари и то без да пипам ръчна. Разликата е че влизам в зажоите с много по висока скорост и през есенно зимниш период ви гледам сеира. А кой е майстор и кой не е, важното е да не свършиш гушнал волана в мантинелата.

    Коментиран от #43

  • 39 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #37 от "Ghost":

    Колата си е доста стегната. Говоря за силен вятър.

    Коментиран от #48

  • 40 Ghost

    2 0 Отговор
    Е О.К. де, как тогава АУДИ-6 те подминава като спрял, при тези еднакви условия на пътя? Физиката и гравитацията са еднакви за всички, освен ако от АУДИ не са открили начин как да ги преодоляват. За да те подмине като спрял, когато ти се движиш на ръба със 140км, то той трябва да кара поне със 180-200км+ при такъв силен вятър не знам, каква ще е тая кола просто? Но ок бъди жив и здрав! Всеки автомобил си има плюсове и минуси, важното за тебе е колата дето те кефи и можеш да си я позволиш да има повече плюсове. Иначе мнения много,-мнението е като г.за,-всеки си го има.
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Мони НСА

    2 0 Отговор

    До коментар #33 от "PIRANHA":

    точно това имах в предвит.
  • 43 Мони НСА

    2 0 Отговор

    До коментар #38 от "Георги":

    пич аз не харесвам задно за да дрифтя.
  • 44 Мони НСА

    2 0 Отговор

    До коментар #30 от "Shmeker":

    не забравяи че Бенц има 4 матик
  • 45 Читател

    1 2 Отговор
    Като ти гледам правописа - най-добре е да се върнеш в 3-ти клас.
  • 47 Румен Янев

    2 2 Отговор

    До коментар #28 от "Мони НСА":

    Тати кара БМВ ама аз имам бенц в NFS и даже и маслото не му сменям...нито накладки съединител или каквото и да е ! Върви като луд бенца и плащам само малко ток за таблета.....щото на компа ми е скъпо

    Коментиран от #49

  • 48 guBaHeTo

    3 0 Отговор

    До коментар #39 от "Shmeker":

    Ти още ли се опитваш да коментираш нещо което не разбираш? Е39 било кола дето не е стабилна на пътя, ма ти реално ли говориш или само си чул нещо от някой 3ти като тебе слушател дето е карал или просто са му казали че някой е карал е39 която била нестабилна на пътя? Ти не осъзнаваш колко глупости пишеш за отрицателно време и колко не ги разбираш нещата. Айде малко почети, погледай под капаците на колите и под калниците и тогава давай коментари

    Коментиран от #50, #56

  • 49 Мони НСА

    1 3 Отговор

    До коментар #47 от "Румен Янев":

    имаики в предвит че си основния човек които седи в форума за да хвали бсп не смятам да ти се връзвам
  • 50 Мони НСА

    1 2 Отговор

    До коментар #48 от "guBaHeTo":

    колега тука всичките са дървени философи,нямат пари и за лада обаче много знаят.
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Dani

    2 0 Отговор

    До коментар #51 от "Симеон Тасев":

    ne si simo inache bih ti otgovoril
  • 53 Бхд БхД

    3 4 Отговор
    Еее в България сме професори по тема коли тези тъпанари в Германия не разбират от нищо щом най-продаваните Мерц,БМВ правят колите си задно предаване значи има защо.Карал съм предно и задно и мога да твърдя ,че задното предаване е по динамичен по стабилен и пр. пък предното предаване през зимата на лед е с 20% по-проходим пък и задното предаване ако е с багаж е едно и също пък тези дето си карат колите на мокро като шумахер имат поздрави от мен щото ако се плъзне предното и да отнемат казта или спирачки няма нищо да им помогне пък с задното поне можете да отпуснете газта на скорост и имате някакъв шанс.

    Коментиран от #54

  • 54 BENZ

    0 2 Отговор

    До коментар #53 от "Бхд БхД":

  • 55 Бхд БхД

    0 0 Отговор
    Новата 2-серия е перфектна със своя разход и габарити за градски и комфортен за извънградски разходки.Цената не е от най-високите.БМВ предлага много екстри за базов модел
  • 56 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #48 от "guBaHeTo":

    Е39 е много стабилна в завой, казвам, че при силен страничен вятър не може да поддържа скорост колкото Ауди или Пасат с предно и с надлъжно разположен мотор. При 140 км/ч А6, А4 могат да развият около 160

    Коментиран от #62

  • 57 Пакман

    0 1 Отговор
    Не ме кефи. Този фар е по голям от гумата.
  • 58 Пакман

    0 1 Отговор
    Не ме кефи. Този фар е по голям от гумата.
  • 59 Dian Dimov

    2 2 Отговор

    До коментар #28 от "Мони НСА":

    Осъзнаваш предполагам че във всеки един коментар имаш по една правописна грешка...

    Коментиран от #60, #63

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Ivo Angelov

    2 0 Отговор
    Като колата на Мики Мишока,малка и невзрачна.
  • 62 PIRANHA

    2 0 Отговор

    До коментар #56 от "Shmeker":

    Ти не преставаш да ме изумяваш бе човек, задното предаване му пречело на БМВ-то, е то тогава тия спортни автомобили дето ги правят са за боклука. Нали само при Мерцедес можеш да се чувстваш малко по-уплашен в завоите с голяма скорост, но е разбираемо все пак Мерцедес, за да постигне комфортната си возия губи част от стабилността си в завоите, но тя не е толкова голяма, че при 140 - 160 да я усетиш с такива коли. Карал съм дори варел Е36 с 200 км/ч и съм се чувствал като залепен за пътя, карал съм а4, а6, не съм усетил нещо толкова специално, просто поредния автомобил с предно предаване, нищо интересно не се случва....

    Коментиран от #72

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Мони НСА

    0 1 Отговор

    До коментар #60 от "Румен Янев":

    комунист си пич.
  • 65 Plovdiv

    2 0 Отговор
    Volvo, SAAB, Mercedes & BMW !
  • 66 ba4i_kiko

    1 2 Отговор
    хора няма защо да спорим и да се караме кое е по добро дали задното дали предното едно ще ви кажа , шофьор съм от 10 години и имам голф 3 а наскоро си купих и бмв първа серия 2006г. и мога да ви кажа че много обичам vw НО с ръка на душата bmw-to си е bmw и като варвене и като поведение на пътя всичко му е по добро а като усештане на автомобила в завоите е ненадминато задното спрямо предното , много си обичам голфа но просто bmw - то ми е на сърцето и само да вметна че голфа е 1.6 бензинов мотор и бмв-то и то е 1.6 бензинов мотор ако занапред трябва отново да си купувам автомобил то тои би бил със задно особенно с тези нови технологии и електроника наистина са много стабилни автомобилите със задно когато човек желае да бъдат и винаги могат да си покажат рогата когато я изключиш стабилизиращата система :D
  • 67 S Doichinov

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "Ghost":

    Искаш да кажеш,че задното е за напреднали но след месец да не стане на заседнали Сега тези без джиповете ще разберат колко е хубаво зимата да си караш колата а не да я буташ
  • 68

    2 3 Отговор
    Това за мен не е БМВ, това е някъв тъп ван с предно, ако имаш претенции че си премиум марка със спортен дух трябва да забравиш за предно предаване.

    Коментиран от #71

  • 69 2013

    0 0 Отговор
    бих казал че това е най доброто за българския пазар.Първо заради не поддържаните пътища,Второ заради големите валежи които създават мокри и хлъзгави настилки и трето заради не поддържаните от нас коли а какво имам впредвид.В България масово се карат коли с изтъркани гуми и всеки знае какво става с една кола 3-та серия с галоши на нея по мокър,хлъзгав и заснежен участък.За какво мнението ми е такова ли,ами карам алфа 146-2000 г,тя е с предно и през зимата я карах на риск с летни галоши но не мисля вече да рискувам повече,нищо че не ме предаде.много искам да си купя едно БМВ 316-2000 г но като знам че е със задно а още съм в началото и си викам по добре да стегна алфата и да си карам с нея.какво ще ме посъветвате вие :)

    Коментиран от #70

  • 70 PIRANHA

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "2013":

    Ще те посъветвам, ако си купуваш БМВ да гледаш да е с ДСЦ, щом те е страх от задното предаване и няма да бъде 2000 г, а след 2002. И задължително зимата НОВИ ЗИМНИ ГУМИ 4 на брой, предните ти трябват, за да спираш и да завиваш, а задните да тръгваш, компромиси не приемай по-отношение на гумите за зимата. Е да да имаш БМВ не е евтино, но да казват че бмв е скапана марка заради задното предаване е леко казано несериозно.
  • 71 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от " ":

  • 72 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #62 от "PIRANHA":

    Най-бързите са 4х4

    Коментиран от #73

  • 73 PIRANHA

    1 0 Отговор

    До коментар #72 от "Shmeker":

    Не, ти просто ме стъписваш с "оригиналните" си коментари! Коментираш само и само да кажеш нещо, без дори да си наясно дали си прав, дали ги разбираш нещата изобщо...

    Коментиран от #74, #75

  • 74 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "PIRANHA":

  • 75 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "PIRANHA":

    Е и кво? GTR, Veyron например са 4х4. Както и Ламбо от последните 10 години
  • 76 MAXBLUE

    0 0 Отговор
    Притежавам Японски автомобил и нищо лошо не мога да кажа за автомобила който управлявам,но ако имах финансова възможност с удоволствие бих си купил този модел на BMW на мен лично много ми допада.За мен е без значение дали е с предно или задно,и без това не ми е в стила да карам много бързо сигурен съм че и така пак бих изпитвал удоволствие от управлението на този автомобил да не познавам тръпката на задното предаване.Но и не се смятам за професионалист че да надценявам шофьорските си умения,а за феновете на марката не смятам че това е крачка назад няма лошо да има и такива модели добре е да има избор и разнообразие.