Audi представи официално прототип на бъдещото спортно купе TT с допълнителен чифт врати на салона в Париж. Слухове за новия Sportback се носят отдавна, а в края на септември в интернет се появиха и снимки, което донякъде разкри изненадата, но въпреки това концептът веднага привлече вниманието на специалистите.
TT с пет врати е дълго 4.47, широко 1.89 метра и високо 1.38 метра. Разстоянието между предната и задната ос е 2.63 м. Това го прави 29 см по-дълго, 6 см по-широко и 3 см по-високо от двувратката. Базата е удължена с 12 см.
Прототипът е построен на модулната платформа MQB. Предният мост е окачен на МакФерсони, а отзад има многолостова конструкция с четири носача. Изложбеният TT Sportback е обут в 21-цолови джанти с гуми 255/30.
Под предния капак на концепта е монтиран двулитров четирицилиндров турбомотор с директно впръскване. Той се различава от аналогичния двигател в серийните модели на Audi по алуминиевите бутала, новия колянов вал, изработен от свръхвисокоякостна стомана, и увеличеното до 1.8 бара налягане на принудителното пълнене. Мощността достига 400 к.с., а максимумът на въртящия момент - 450 Нм, достъпни в диапазона от 2 400 до 6 000 об/мин.
Концептът има седемстепенна роботизирана трансмисия S tronic с два съединителя и система за дойно предаване quattro. TT Sportback спринтира от място до 100 км/м за 3.9 секунди, което е със седем десети по-бързо от наточеното TTS от последното поколение и с едва 0.4 сек. по-бавно от суперкара R8 във версията с 550 коня.
Интериорът на прототипа повтаря стилистиката на серийното купе и роудстър TT. Приборите са заменени от 12.3-инчов екран, а отворите на вентилационната система са снабдени с бутони за управление на климатика. В салона могат да се возят четирима души. Тапицерията е от кожа и алкантара.
В Париж се състоя и официалният дебют на откритата версия на TT и TTS. Те имат мек покрив, който се сгъва автоматично за 10 секунди при скорост до 50 км/ч.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Побъркаха се
09:25 02.10.2014
2 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ
09:42 02.10.2014
3 Shmeker
09:59 02.10.2014
4 Цветомир Попов
10:07 02.10.2014
5 Дошо
Коментиран от #6
10:24 02.10.2014
6 Shmeker
До коментар #5 от "Дошо":
Няма по-отвратително изглеждащи коли от нисаните в последните години. ГТР-а може и да е бърз, но е отвратителен. Жук е още по-гаден. Най гадни са Xtrail от първо и второ поколение.10:29 02.10.2014
7 Ilyan
10:30 02.10.2014
8 Дошо
Винаги съм се майтапил, всички знаем, че Нисаните и инфинититата все още изостават от немците.
11:28 02.10.2014
9 Ivo Angelov
Коментиран от #11, #12
14:23 02.10.2014
10 nikito_blend
14:37 02.10.2014
11 М_SUx
До коментар #9 от "Ivo Angelov":
100% ще цепи мрака, точно както 2.0 TDI, 3.0TDI, 2.5tdi това са най-проблемните двигатели в историята на автомобилостроенето и този на бмв 2.5 от 90-те години - те пък направо блокираха. Най-добрия двигател на vw/audi е 1.9 TDI това е доказано. За тези 4.2 бензиновите и дизеловите нямам наблюдение. Точно за това не бих си купил Ауди макар и да го докарват на визия, защото няма качествен избор от двигатели ..... 1.9 го слагат на А3 и до там А4, А6 почват с проблемния 2.0 и нагоре 3.0. Бих предпочел 3.2 на Мерцедес и 3.0 на БМВ доказани моторо и едни от най-добрите.Коментиран от #19, #22
14:39 02.10.2014
12 М_SUx
До коментар #9 от "Ivo Angelov":
Вече съм на мнение, че колкото "по-гол" е един автомобил - толкова по-добре. Преди се заглеждах по топ моделите S, 7,А8... вече съм на мнение, че много по-добрия вариант е C, 3ser, A4 (аудито май е най-зле). Ако имате много, много пари тогава не ви бърка, но за средната класа трябва да се внимава.15:05 02.10.2014
13 205GTI
15:06 02.10.2014
14 Побъркаха се
15:47 02.10.2014
15 Shmeker
Колкото до вратите - ами колите с 4 врати които имат и задни седалки са по-добри от тия с две такива.
16:24 02.10.2014
16 Кобрата
21:13 02.10.2014
17 S Doichinov
22:01 02.10.2014
18 Vasik Atanasova
Коментиран от #20
23:00 02.10.2014
19 Ivo Angelov
До коментар #11 от "М_SUx":
Двигателите с обем 1,9 са еднакви както за ауди,така за vw, seat и шкода.има минимални разлики по настройките и периферията.така че супер двигателя на фолксваген се оказва двигател на колите който не харесвате. (това се отнася за всичките им двигатели ,с малки изключения по скъпите модели).
ако не вярвате ,може да прочетете малко техническа литература (форумите не са техническа литература)
09:54 03.10.2014
20 Мони НСА
До коментар #18 от "Vasik Atanasova":
АУДИ ЛИ Е КЛОЗЕТ ЕКоментиран от #21
13:23 03.10.2014
21 Shmeker
До коментар #20 от "Мони НСА":
Викаш друго си е двутонен туч на задно предаване с 4 цилиндъра и 2.0 атмосферен мотор, автоматик с 4 скорости и мерник на капака08:15 07.10.2014
22 Shmeker
До коментар #11 от "М_SUx":
Моя 1.9 ТДИ заводски има въртящ момент колкото 320 CDI от същата годинаГори два-три литра по-малко на 100 и си ускорява прекалено добре за да не се ядосаш
13:07 07.10.2014
23
16:14 07.10.2014