В Рюселсхайм подготвят масирана атака с модели с повишена проходимост. На SUV-фронта се завръща пазарният провал Antara, а следващата генерация на Insignia ще има "всъдеходна" версия.
За разлика от предшественика си, който не е нищо повече от префасониран Chevrolet Captiva, т.е. Daewoo, новата Antara най-вероятно ще бъде базирана на "китайския" Buick Envision и ще опита да се бори за клиенти с Audi Q3, BMW X3 и Mercedes-Benz GLK.
Envision е дълъг 4 667, широк 1 804 и висок 1 659 мм при междуосие 2 750 мм. Предлага се с 2.0-литров турбодвигател с мощност 260 к.с., съчетан с автоматична скоростна кутия, която предава въртящия момент на четирите колела, и ускорява до 100 км/ч за 8.4 секунди. Европейската му версия най-вероятно ще се оборудва с 2.0-литров CDTI със 195 коня.
Все повече подробности стават ясни и за новата Insignia. Според главния дизайнер на Opel Малкълм Уорд тя ще стане един от най-красивите автомобили в света. Флагманът от Рюселсхайм ще бъде по-нисък от предшественика си за постигане на по-добра аеродинамика, но няма да расте на дължина. Комбито ще си остане 4.9-метрово.
Оптимизация предстои и в разхода на гориво. Немските инженери са се захванали сериозно с намаляването на емисиите на въглероден двуокис до 75 г/км, което значи, че надали ще се мине без хибридни технологии. Според Уорд обаче се работи усилено и върху олекотяването на конструкцията и по-рационално използване на вътрешното пространство.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 kopi i pejst
Коментиран от #2
14:17 08.10.2014
2 ко,не!
До коментар #1 от "kopi i pejst":
Недей така да обиждаш маздата... :D :D14:25 08.10.2014
3 Ник
:-)
18:03 08.10.2014
4 Симеон Тасев
22:31 08.10.2014
5 Крум Янкулов
Коментиран от #9
09:05 09.10.2014
6 Мисля си
10:47 09.10.2014
7 hfij
13:35 09.10.2014
8 Кобрата
13:47 09.10.2014
9 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
До коментар #5 от "Крум Янкулов":
Ако не си на миниум 60-70 години, няма извинение за изказването ти !17:31 09.10.2014
10 Иван Господинов
10:55 10.10.2014
11 oks
11:25 22.10.2014