8 Октомври, 2014 11:46, обновена 8 Октомври, 2014 11:48 5 682 11

Opel ще се пробва с нова Antara

  • opel-
  • antara-
  • insignia

В Рюселсхайм подготвят масирана атака с модели с повишена проходимост. На SUV-фронта се завръща пазарният провал Antara, а следващата генерация на Insignia ще има "всъдеходна" версия.



За разлика от предшественика си, който не е нищо повече от префасониран Chevrolet Captiva, т.е. Daewoo, новата Antara най-вероятно ще бъде базирана на "китайския" Buick Envision и ще опита да се бори за клиенти с Audi Q3, BMW X3 и Mercedes-Benz GLK.

Envision е дълъг 4 667, широк 1 804 и висок 1 659 мм при междуосие 2 750 мм. Предлага се с 2.0-литров турбодвигател с мощност 260 к.с., съчетан с автоматична скоростна кутия, която предава въртящия момент на четирите колела, и ускорява до 100 км/ч за 8.4 секунди. Европейската му версия най-вероятно ще се оборудва с 2.0-литров CDTI със 195 коня.

Все повече подробности стават ясни и за новата Insignia. Според главния дизайнер на Opel Малкълм Уорд тя ще стане един от най-красивите автомобили в света. Флагманът от Рюселсхайм ще бъде по-нисък от предшественика си за постигане на по-добра аеродинамика, но няма да расте на дължина. Комбито ще си остане 4.9-метрово.



Оптимизация предстои и в разхода на гориво. Немските инженери са се захванали сериозно с намаляването на емисиите на въглероден двуокис до 75 г/км, което значи, че надали ще се мине без хибридни технологии. Според Уорд обаче се работи усилено и върху олекотяването на конструкцията и по-рационално използване на вътрешното пространство.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 kopi i pejst

    1 2 Отговор
    Хубава Мазда... :)

    Коментиран от #2

  • 2 ко,не!

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "kopi i pejst":

    Недей така да обиждаш маздата... :D :D
  • 3 Ник

    1 2 Отговор
    Тази мазда вече съм я виждал
    :-)
  • 4 Симеон Тасев

    0 5 Отговор
    горе долу става почват да се усещат как се прави евала някой ден току виж и те станали автомобилна марка може би вече са в миналото халехандровските им астри
  • 5 Крум Янкулов

    0 1 Отговор
    ДОКАТО НЕ СИ ОПРАВЯТ ПРОБЛЕМА С ГНИЕНЕТО,И СВЕСТЕН ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ ЗА ОПЕЛ НЕ ОЧЕРТАВА НИЩО ХУБАВО.

    Коментиран от #9

  • 6 Мисля си

    0 1 Отговор
    Само на мен ли ми прилича тази инсиния в муцуната на мазда или се заблуждавам?
  • 7 hfij

    0 1 Отговор
    Все пак и МАЗДА е част от концерна ДЖЕНЕРЪЛ МОТЪРС . Нормално е да прилича на нея .
  • 8 Кобрата

    0 1 Отговор
    От немските коли Opel не са ми били никога на сърце, но дано успеят за в бъдеще да направят нещо хубаво, което да ме грабне.
  • 9 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Крум Янкулов":

    Ако не си на миниум 60-70 години, няма извинение за изказването ти !
  • 10 Иван Господинов

    0 1 Отговор
    Опел са вечно на ръба на фалита. Няма как с китайски номера да пробиваш на европейският пазар. Не всичко е просто ниски цени и дизайн. В крайна сметка ако неглежираш фактора надеждност рискуваш да получаваш само заблудени клиенти които никога повече няма да се върнат към марката. Не знам как е организирана сервизната им мрежа в чужбина но в България е пълна скръб а цените на частите и обслужването са необосновано високи. В ценовият клас на Опел се бият много фирми и като че ли при Тойота са най-прецизни по отношение на всеки показател. Това може и да обясни защо Тойота продава все повече а Опел все по-малко в България (говоря за нови коли). Когато говорим за бюджетни , ежедневни автомобили дизайна и красотата не е на челно място в списъка а на първо идва надеждността. За какъв дявол ми е красива кола която ми губи времето да вися по сервизите , да я оставям на диагностики по една седмица, да ходя пеш , да плащам на таксита и да ме е страх да изляза от града. За един активен човек това е кошмар от който иска да се отърве моментално. Говоря като бивш собственик на Опел. Минах през Пежо - значително по-добра надеждност и по-добри сервизи , по-евтина поддръжка. Сега съм на Тойота Аурис все още е на 10000 км и не мога да кажа нищо за момента е безупречна имал съм и Версо което карах до 170000 без абсолютно нито един проблем. Честно казано като активно пътуващ човек средно 50к годишно за мен на първо място е надеждността. Искам да знам че всеки път като завъртя
  • 11 oks

    0 0 Отговор
    Абе ко разбирае тука ОПЕЛ си е точно за БГ моя е на 250000 и го товаря като пикап куче марка карайте си маздите