17 Октомври, 2014 11:43 28 661 65

Huracan се харчи като топъл хляб

  • lamborghini-
  • huracan-
  • gallardo

Новият малък модел на Lamborghini бележи феноменални пазарни успехи. Само за 10 месеца са продадени нечуваните за марката 3 000 екземпляра Huracan LP610-4 по цял свят. 1 000 от тях са реализирани в Щатите.

Постижението е повече от впечатляващо като се има предвид, че през миналата година италианската марка е продала общо 2 121 автомобила от всичките си модели. Ако темповете се запазят, до края на 2014-а тиражът на Huracan може да достигне 3 600 бройки.

Рекордьор по продажби в историята на Lamborghini си остава Gallardo. За 10 години на конвейера предшественикът на Huracan е разпродаден в тираж от 14 022 екземпляра. С шеметния резултат от 3 000 коли за 10 месеца обаче новият модел най-вероятно ще се нуждае от доста по-кратко време, за да подобри постижението.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БРАБУС АМГ

    1 13 Отговор
    mercedes benz e nomer 1

    Коментиран от #4, #5

  • 2 666

    6 0 Отговор
    Невероятен автомобил :)
  • 3 Кобрата

    5 0 Отговор
    Колата си я бива, италианците са си свършили добре работата.
  • 4 Мони НСА

    0 3 Отговор

    До коментар #1 от "БРАБУС АМГ":

    отново сас точен коментар по темата. евала
  • 5 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "БРАБУС АМГ":

    Много си прав. Един мерцедес също може да носи удоволствие от шофирането. Ето и доказателството:

    Коментиран от #7, #9, #12

  • 6 Мони НСА

    1 2 Отговор
    karai golfa i trai
  • 7 hihi

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Shmeker":

    Страхотно мнение!!!
  • 8 Shmeker

    0 1 Отговор
    Много ме кефи тая картинка
  • 9 МSUX

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Shmeker":

    Да ви имам "удоволствията" от шофиране, тествал съм Е92 3.0 дизел кабрио и мога да ти кажа, че нямаше много удоволствие, нищо особено. Я ми кажи ти какво удоволствие получаваш като караш дъртата 5ца набор на баба ти? Аман от "легенди".

    Коментиран от #10

  • 10 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #9 от "МSUX":

    Докато си го "тествал" не си имал залепени мушици по страничните врати и стъкла, значи не си я карал а си се возил
  • 11 HURACAN

    3 0 Отговор
    ИНТЕРЕСНО ДАЛИ ОТ ТЕЗИ 3000 БРОЯ ДАЛИ И КОЛКО БРОЯ ИМА В БЪЛГАРИЯ.ЗАЩОТО В БЪЛГАРИЯ ИМА НАД 10 АВЕНТАДОРА КОЙТО Е ПОЧТИ ДВОЙНО ПО СКЪП.ДА СЕ НАДЯВАМЕ ЧЕ 1/100 ОТ КОЛИТЕ СА ПОРЪЧАНИ ЗА БЪЛГАРИЯ

    Коментиран от #62

  • 12 MSUX

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Shmeker":

    Виж, ако караш Ламбо,Ферари, Порше и някой модели на Мерцедес като S-coupe, АМГ ГТ, SLS,SLR... ще изпитваш удоволствие от шофирането. Иначе съм сигурен, че най-много удоволствие се изпитва от Е36,Е46,Е39.... това са моделието дето фанатизираните фенове изпитват най-много "удоволствие" xaxaxaxa. При положение, че съм карал Е36,Е46 и тествал за 2 часа Е92 мога да кажа, че не съм впечатлен от нито една. Е92ката вътре можеше да се сравни само с клозет, толкова бедна кола отвътре за кола 2011 не бях виждал - а пък тя била и премиум. Според мен БМВ ги купуват само заради дизайна отвън, защото вътре не струват, нито пък са някакви уникални като ги подкараш, но вие си живейте живота в който те са най-великите.

    Коментиран от #13, #40

  • 13 Shmeker

    0 4 Отговор

    До коментар #12 от "MSUX":

    Ламбо, ферари, порше са коли за писта и кеф. Не може да ги ползваш в реалния живот нормално. Освен Кайен може би.
    БМВ ти дава спортния баланс и управление без да се налага да жертваш практичността. Освен това имат много по-добре мотори от Ферари и Ламбо

    Коментиран от #14, #15

  • 14 Радой Мянков

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Shmeker":

    Верно ли тръгна да сравняваш "бНв" с Порше, Ламборгини и Ферари? Бавен в главата ли си, или си правиш вятър на устата?

    Коментиран от #20

  • 15 МSux

    1 2 Отговор

    До коментар #13 от "Shmeker":

    ахахьхахь ей Е36 драйвърче, не се излагай, че ше ти се смеят някъде....Бмв е една обикновена кола и то го казвам от личен опит, не се излагай щото има около 8-10 марки които са по-добри от Бмв. Да не говорим за S klassata на Мерцедес която е около 32пъти по-добра от 7та серия - която е с интериор на 5та серия ( смях в залата). Щом върховия ти модел е с интериор като на по ниските класове автомобили значи не си за там където се буташ. Да не говорим, че великите бмв още нямат истинска спортна кола - супер кола. Хванат един седан и го напомпат с коне и това им е, ако си напомпам Фиата пред нас ще стане същото. Няма да ти изброявам иконите на Мерцедес SLS, AMG GT, SLR за последните 10 години. Защо не потърсиш малко информация за S klasse, че Мерцедес продавт повече от Ауди А8 и БМВ 7сер взети заедно, е да, едните си правят продажбите с дигизирания голф, другите наблягат на 1сер и 3сер, но при големите царете са едни в последните 127 години. Да не говорим за марки като Лексус, Ягуар, Мазерати. Всичко е за предпочитане, само гледай да не са самоубиеш, че ти дойде много информация на 1 път и разбра някой истини за прехвалената марка дето си е фен.

    Коментиран от #16, #17

  • 16 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "МSux":

    Не съм Е36 драйвър.

    Коментиран от #22

  • 17 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "МSux":

    Коя марка е по-добра от БМВ? И да правят коли 4+1 и 4/5 врати? Без SUV/

    Коментиран от #18, #21

  • 18 МSux

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "Shmeker":

    Прав си, БМВ са най-добри по тази логика

    Коментиран от #19

  • 19 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "МSux":

    Може би някои хора ще харесат Ауди или Волво повече, щото са с предно.. но БМВ си има каквото трябва за да е лидер

    Коментиран от #26

  • 20 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Радой Мянков":

    Ми не ги сравнявам. Тия дето ги изброи са клас в който не можеш да возиш семейство и т.н.
    Те са си бутикови марки
  • 21 Радой Мянков

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Shmeker":

    Lexus, Mitsubishi, Subaru, SAAB, Infinity и редица други...

    Коментиран от #23

  • 22 МSUx

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "Shmeker":

    Браво, добре ми отговори ;). Искам да ти кажа, че пред мен се заклевам, че старата ми Ц класа от 90-те години ми хареса много повече от легендарното Е46 което е от 2002-2003.... и не го казвам, защото съм пристрастен - вече съм да, но тогава не бях дори исках повече бмв като малд и глупав човек. Това не мога да си го обесня, защо Мерцедеса ми хареса много повече от Бмв-то като поведение и т.н.т, а в същото време навсякъде из форумите да се говори за уникалното поведение на БМВ. Аз лично нищо не виждам в бмв - всичко са само легенди. При положение, че карам стари коли и новото Е92 2011 година не ме впечатли - не знам, разбирам да слизам от Ферари, Мазерати или Порше и да не ме впечатли, но аз се качвам от Голф 4 и Фиат Мареа на Е92 и си казвам баси майката какво му харесват на това пък и една камара пари.

    Коментиран от #34

  • 23 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "Радой Мянков":

    Lexus и инфинити има само в списанията, Субару е с измислен диф, дървена направия, Митсубиши отдавна не правят седани, само един измислен лансер...
  • 24 Радой Мянков

    1 1 Отговор
    Е то да водиш разговор с градинска пейка не е лесно...

    Коментиран от #41

  • 25 Радой Мянков

    1 1 Отговор
    Впрочем заради измисления диф ли ви вади от калта на събора?

    Коментиран от #27

  • 26 Vasik Atanasova

    2 2 Отговор

    До коментар #19 от "Shmeker":

    САМО AUDI R8 GT 5.2 FSI quattro

    Коментиран от #28

  • 27 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Радой Мянков":

    Я пак? Ходи да си пишеш домашните за понеделник, недей да пишеш тук
    [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=l_xGLOA3bj0[/youtube]
  • 28 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Vasik Atanasova":

    RS6 за мене или по една от двете
  • 29 Радой Мянков

    0 1 Отговор
    Не бе, голям си! Нали за БМВ-та пееше досега, защо ми публикуваш клип на Скуби и Ауди? Говоря за WRX-a, който дърпаше каручките на националния бНв събор. Или пак ще отплеснеш темата. А за уроците... малко ми е минало времето.

    Коментиран от #30

  • 30 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "Радой Мянков":

    Е и кво като е имало някакво калпаво субару, което са го ползвали за магаре?
  • 31 Радой Мянков

    0 2 Отговор
    Е нищо... практичните, че пък и спортни автомобили щяха да чакат да осъхне поляната без "калпавото магаре".

    Коментиран от #32

  • 32 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "Радой Мянков":

    Ами не е вярно това. Зависи какво точно си гледал, ама съборите на БМВ си имат доста мощни коли за дрифт основно.

    Коментиран от #33

  • 33 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "Shmeker":

    Все пак дори и калпаво 4х4 е по-добро от никакво когато си на кал или мокра трева. :D

    Коментиран от #54

  • 34 Ото

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "МSUx":

    Аз до скоро не бях карал никакво БМВ, но по стечение на обстоятелствата ми се отдаде възможност да покарам последната М6 кабриолет. Като цяло бях изумен. Да казваш, че били нищо повече от легени е малко несериозно или по-скоро детинско. Доста сте крайни в изказванията си повечето писачи в този сайт.
  • 35 Радой Мянков

    1 2 Отговор
    Е то и един ML имаше затънал. Или и той е на задно с отворен диференциал?
    И какво като има доста мощни коли за дрифт на събора? Нали за практичност и семейни коли ми говореше. Ти децата си да не би да ги возиш както падне?

    Коментиран от #36, #37

  • 36 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #35 от "Радой Мянков":

    Много зависи от гумите. Ако са били за асфалт няма излизане и 7х7 да си

    Коментиран от #42

  • 37 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #35 от "Радой Мянков":

    Семейно комби на БМВ може да се кара и бавно и бързо и да се дрифти или пък не.

    Коментиран от #39

  • 38 Радой Мянков

    1 1 Отговор
    А WRX-a да не би да беше е с МТ гуми? Предлагам ти да спреш да се усукваш. Един път казваш едно, после рязко сменяш посоката. Говореше за мощни дрифтачки с 1000 доработки, когато те питах за елементарна проходимост на трева. Калта дойде след напъните за излизане на пишман дрифтъри.
    И какво става като решиш да отидеш на къмпинг със семейството с това комби? Впрягаш цялата рода да бута, за да излезеш от поляната? Приеми, че бимата е далеч от практичен автомобил.

    Коментиран от #48

  • 39 БУМЕР КАРБОН

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "Shmeker":

    naprotiv mislia te che takiva kato teb ni matiat vodata.golfajiata si e golfajia.

  • 40 гост 1

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "MSUX":

    Ееее....браво колега, ето така в резюме стоят нещата за БМВ...постни отвътре 0 лукс или удобство жива подигравка за клиентите които се изтърсват една камара пари само за една емблема и "имидж"...!?!??!
  • 41 титов

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Радой Мянков":

    Хахаха... то май този който говори с градински пейки си е за преглед Радое ....хахаха, нищо му няма на Шмекера право си е момчето .
  • 42 МЕРНИК АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Shmeker":

    ti imash po hubava kola i zatova neti haresva
  • 43 титов

    1 0 Отговор
    Хахаха... то май този който говори с градински пейки си е за преглед Радое ....хахаха, нищо му няма на Шмекера право си е момчето .
  • 44 HURACAN

    5 0 Отговор
    ТЕМАТА Е ЗА НАЙ ПРОДАВАНОТО ЛАМБОРДЖИНИ А НЕ ЗА АУДИ,БМВ,МЕРЦЕДЕС

    Коментиран от #52

  • 45 20 godini montior

    0 3 Отговор
    Li4no men huracan ne mi haresva .Izlojili sa se ot lamborgini.Ne pokrivat iziskvaniata.V momenta mai samo lexus bivat i ot 4asti bmw .

    Коментиран от #46

  • 46 o&k

    3 0 Отговор

    До коментар #45 от "20 godini montior":

    Ами след като автомобила не ти харесва,сложи бележка на работилницата си че не приемаш "Хърикени" эа ремонт,че да не се редят хората на опашка напраэно!
  • 47 CarPro

    0 1 Отговор
    Ем пари нема може да чакат още много то нас няма да ни се появи едно такова
  • 48 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Радой Мянков":

    Какво усуквам? Аз си се кефя на Ауди и БМВ. И по повечето коли на VAG. Просто защото има защо.
    То само куатрото на едно ауди е по-голямо инженерно постижение от колкото цял един WRX.
  • 49 цар ЛЪВ

    0 1 Отговор
    радойчо,не всички живеят като теб в кошара....ние си вземаме коли за асфалт,а не за кози пътеки и чукари!!! Или си изказвай мнението по темата(ако имаш таково),а не да ни го натрапваш все едно ,че ти си последна инстанция!!!!
  • 50 Autohouse Randm

    0 2 Отговор
    imat oshte mnogo da dostgnat kachestvoto na mercedes
  • 51 running wild

    3 1 Отговор
    Представете си една хубава лятна вечер. Пограничен германски аутобан(заради по-слабото движение) без скоростни ограничения. И ти се "заиграваш" на въпросната отсечка с Huracan-а... А Вие коментирате коя е най-добрата каруца за "прибиране на дървата от гората
  • 52 ярослав станчев

    2 1 Отговор

    До коментар #44 от "HURACAN":

    Ами то реално погледнато Ламборгини е собственост на Ауди от 1998 г.И добре,че швабите се навиха да го купят.Иначе Ламбо си заминаваше в историята,щеше да им остане само завода за трактори и комбайни.Германците наляха милиони ойро там,но резултата е налице.Просто VAG има неограничени ресурси и могат да си позволят да притежават луксозни,суперспортни и всякакви други марки.
    Факт е,че след идването на Ауди,Ламборгини започнаха да правят страхотни коли,които дори и много скъпи се продават добре.И със сигурност ще се продават добре.Защото швабите дават много пари,но контролират използването им.И когато кажат,че искат да се направи спортна кола,се прави спортна кола,а не пица или макарони.

    Коментиран от #56

  • 53 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ

    0 1 Отговор
    Хора, днес на 18. 10. 2014- празнува нашият колега именник Златко наздраве

    Коментиран от #55

  • 54 mediator37

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "Shmeker":

    Където и да си 4х4 е по-добро. Защото и на сух асфалт, караш, караш и току .... остър завой.
    И тогава установяваш, че именно 4х4 е тази "малка" разлика, която те спасява да не скочиш в канафката или насрещното.
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 PIRANHA

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "ярослав станчев":

    По-скоро е собственост на VW, а не на Ауди, поради простата причина, че и ауди е собственост на ФалВе-то, както и редица други марки, те и ауди са щели да фалират, ако не е бил VW да ги купи и да им докара малко класа... в действителност марките не са Ауди, Мерцедес и БМВ, а са Мерцедес, БМВ и ФолксВаген. Това пропускат всички фенове на Ауди като говорят за тяхната богоизбрана марка под шапката на ФалВе

    Коментиран от #58

  • 57 Мимо

    3 0 Отговор
    Абе, темата не е ли за последното Ламборгини? Или аз греша нещо...? За какво са тия безсмислени тиради на доказани и недоказани "професионалисти"? БМВ, Ауди....и незнам си какво още без никаква връзка с темата! Аз от 10 години съм на Зафира, сменил съм 3 на които общо съм навъртял около 350 000 км. и за мене това е колата, ама това си е лично мое мнение и не ангажирам никой с него! А по темата - мисля, че Ламбото не е бюджетен автомобил, който да е по силите на никой от тук пишещите! Дай Боже всеки един от нас да има шанса някога да покара нещо такова, поне за малко.... Ае останете със здраве!
  • 58 ярослав станчев

    1 1 Отговор

    До коментар #56 от "PIRANHA":

    Като си започнал да издребняваш да се уточним.На кого са собственост Ламборгини,Ауди и останалите марки и самия концерн ВАГ? След като Порше СЕ държи 50,7% от акциите на ВАГ,как мислиш?Тази тема сме я бистрили много пъти и е факт,че Порше е най-големия акционер във Фолксваген АГ.
    Няма значение кой на кого е шеф и т.н.Ауди се явява директен собственик на Ламборгини.Но ако те успокоява избери си друг,ако искаш ВАГ,ако искаш Порше,все тая.Думата беше,че ако не бяха гюнтерите Ламбо си отиваше,както и Дукати щеше да изчезне,както и Бугати,както и Бентли и Ролс Ройс и Мини,които са на БМВ.
  • 59 Пакман

    0 1 Отговор
    Единствено от тук виждам смислени коментари
  • 60 Пакман

    0 1 Отговор
    За колегата Станчев става въпрос
  • 61 BMW M POWER

    0 1 Отговор
    Взех си го няма такава кола!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 62 асд

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "HURACAN":

    Днес в Хасково видях SLR, който струва доста повече от Авентадора.
  • 63 ПААААА

    1 0 Отговор
    а бре какво говориш ве тоя SLR мое си го завреш отзад :) Lambo къде по голям кола говориш за Aventador усазнай се
  • 64 Дошо

    0 1 Отговор
    Гнусен ВАГенистки батал.Бих го потрошил с брадва

    Коментиран от #65

  • 65 CarPro

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Дошо":

    Hhahahahahh A kakvo li nqma da potroshish sas bradvata a bre kapat ti maznite ligi za takava neznam ko iskash kajesh