Горещият хечбек Renault Megane 275 Trophy-R изгуби титлата "Най-бърз автомобил с предно предаване на "Северната дъга" на "Нюрбургринг". Новия рекорд постави тунингован MINI Cooper JCW, управляван от редактора на Sport Auto Кристиан Гебхард, който завъртя обиколка за 7 мин. и 44 секунди, съобщават от немското списание.
Новият рекордьор е доработен от ателието Schirra. Автомобилът е подготвен за пистови състезания, но има сертификат за движение по пътищата за общо ползване. Тунингът засяга двигателя на стандартното MINI, но усилията са вложени най-вече в намаляване на масата на колата, която тежи 1 005 кг - със 175 по-малко от заводския John Cooper Works.
Хечбекът е лишен от задни седалки, а предните стъкла за заменени от плексиглас. Салонът е "оголен" в максимална степен и е монтиран нов аеродинамичен пакет с елементи от въглеродни нишки.
Мощността на 1.6-литровия турбомотор е увеличена от 211 на 290 коня. За по-ефективното им пренасяне на пътната настилка се грижат самоблокиращ диференциал Drexler, спортно окачване KW и гуми Dunlop Direzza 03G.
Постижението на подготвеното от Schirra MINI е по-добро с 10 секунди от резултата на Renault Megane 275 Trophy-R. Освен това тунингованият автомобил завърта обиколка с 50 сек. по-бързо от стандартния Cooper JCW, със секунда по-малко от Audi R8 V10 plus и с две - от Lamborghini Gallardo Superleggera.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Japoneze
Самият факт че всички напоследък искат да бият Мегана говори че това е колата еталон - има ли завои Реното е непобедимо.
10:12 18.10.2014
2 блабла
Коментиран от #5
10:23 18.10.2014
3 Мони НСА
10:25 18.10.2014
4 Shmeker
10:41 18.10.2014
5 ярослав станчев
До коментар #2 от "блабла":
И кое му е фабричното на Рено Меган РС? Колата за рекордната обиколка е оборудвана с опционалното шаси Cup с блокировка на диференциала,премахнато е всичко излишно - стандартите седалки, шумоизолацията, климатика, мултимедийната система и дори задната чистачка. Акумулаторът също е олекотен, а отзад е поставен каркас за безопасност.В крайна сметка автомобилът с мощност 275 к.с. е отслабнал със 100 кг. Освен това версията Trophy-R разчита на изпускателна система Akrapovic и регулируеми амортисьори Ohlins.
Е тази кола без седалки,климатик,кастифон и чистачки ли се продава серийно?Обаче има ауспух Акраповиц,регулируемо окачване и ролбар,ОЗ рейсинг джанти и специални гуми,стандартно,така ли?Дори човека карал Реното на пистата е професионален състезател и тест пилот на Рено Спорт-Лоран Юргон,ако не знаеш.
Всички коли дали рекордни времена на Ринга са с някакви доработки,главно се цели намаляване на теглото.Някои повече,други по-малко.
Иначе няма как да стане.
Коментиран от #11
10:58 18.10.2014
6 Ръжен
11:15 18.10.2014
7 CarPro
11:58 18.10.2014
8 Пламен Бакърджиев
13:37 18.10.2014
9 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ
Коментиран от #12
14:20 18.10.2014
10 Име:
15:06 18.10.2014
11 Име:
До коментар #5 от "ярослав станчев":
Я виж пак Ярославе!!! ХАХА Гледам всичко си има даже няма ролбари[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=02cpzgoVqC4[/youtube]
Коментиран от #13
15:07 18.10.2014
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 ярослав станчев
До коментар #11 от "Име:":
ЦЪК ей тука и да не спорим повече.Коментиран от #14
17:04 18.10.2014
14 Име:
До коментар #13 от "ярослав станчев":
Няма дори един сантиметър база за сравнение! На минито дори стъклата са му плексигласови (според автора всъщност може би са lexan). Нали се сещаш че почти навсякъде са незаконни за движение по пътищата! Да с регулируемо окачване и ауспуси е мегана, но със същите модификации ще бъдат и 250те произведени бройки. Нещо като Lexus LFA nurburgring edition. Докато тук някъф тунинг гараж прави 1 кола, която е незаконна за движение по пътищата в повечето държави.... Сам можеш да видиш колко повече е доработвано минито!Коментиран от #23
19:24 18.10.2014
15 Дженев
все пак реното е автомобил и правилно му е присъдена тая титла.
Тоя ковчек -Минито ,не мяза и на упражнение по трудово обучение.
Самотен "рекордьор" на никого ненужен.Болни немски амбиции.
Коментиран от #16
20:18 18.10.2014
16 Име:
До коментар #15 от "Дженев":
Минито е много добре направено но не това е въпроса....20:27 18.10.2014
17 Десислав Попов
Коментиран от #19
22:18 18.10.2014
18 Мимо
23:17 18.10.2014
19 Shmeker
До коментар #17 от "Десислав Попов":
Минито е расов автомобил, меганът е бюджетен. Евала на тунерите от мен. Колкото до заводското рено - хубавото е, че може да се купи от магазина, но не е обикновен меган.23:54 18.10.2014
20 iiiiiii!!!!!!!!
00:02 19.10.2014
21 Агента
00:06 19.10.2014
22
08:33 19.10.2014
23 Ярослав Станчев
До коментар #14 от "Име:":
Абе човек не казвам,че Реното не е добра кола.Напротив,заслужава уважение за рекорда.Но както писах по-долу,няма кола която е направила бърза обиколка на Ринга и да не е барано нещо по нея.Всичките са с някакви специални пакети или някакви доработки,които серийно ги няма,винаги има нещо свалено,за да се олекотява колата.Освен това Минито може и да е тунинг,но е с разрешение за движение по нормалната мрежа,то си пише де- Автомобилът е подготвен за пистови състезания, но има сертификат за движение по пътищата за общо ползване.Няма какво повече да се коментира.Факт,че Мини е най-бързата кола с предно на Ринг,но е факт,че жабарите няма да оставят нещата така.А и виждаме,че в борбата е замесен и Сеат,Хонда също имат мераци и тепърва ще става още по-интересно.
16:49 19.10.2014
24 iiiiiii!!!!!!!!
21:40 19.10.2014
25 CarPro
19:54 20.10.2014