Наточеното купе BMW M2 ще се оборудва с изцяло нов двигател, а не както се предполагаше по-рано с агрегата от M3 и M4, обозначен като S55. Според досегашните спекулации по темата агрегатът S55 би следвало да бъде дефорсиран от 431 до 375 конски сили, след което да бъде интегриран в М2. Сега обаче стана ясно, че моторът на BMW M2 ще е нов. Той отново ще е турбо шестцилиндров бензинов с работен обем 3.0 литра.
Информацията е на ръководителя на подразделението M GmbH Фридрих Нитшке, който в края на годината ще напусне заемания от него пост в компанията. По думите на Нитшке, двигателят на М2 ще получи вътрешнозаводски индекс S57 и ще представлява модифицирана разработка на аналогичния агрегат, който от началото на следващата година ще се монтира и под капака на шестото поколение на BMW 7er.
По думите на шефа на M GmbH, моторът на М2 ще разполага с мощност 400 конски сили, като по този начин ще е по-мощен, както от този на Mercedes-Benz A45 AMG (360 к.с.), така и от петцилиндровия мотор на бъдещото Audi RS3 (375 к.с.). 400 е вълшебно число - казва Нитшке и добавя, че с високоефективните нови турбо компресори на марката, достигането на такава мощ няма да е никакъв проблем.
Мощността може и да е по-висока, но идеята е да не се достига твърде близко до показателите на BMW M4. Според непотвърдена информация, изтекла наскоро в интернет пространството, първите прототипи на BMW M2 са били с мотори с мощ малко над 380 коня. Крайният вариант обаче ще е по-мощен и ще работи съвместно или с шестстепенна механична трансмисия, или със седемстепенна автоматична скоростна кутия.
Последната ще е роботизирана с два съединителя. По предварителни данни ускорението от 0 до 100 км/ч. ще става за 4.2 секунди. Първоначално BMW M2 ще се предлага само със задно предаване и електронно управляем заден диференциал със 100% блокировка, а впоследствие ще се появи и версия с фирмената 4х4 система xDrive. На рендерите може да видите предполагаемия външен вид на новото BMW M2.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 generation8
Коментиран от #5
10:10 24.10.2014
2 Kofti
10:47 24.10.2014
3 Петър
Коментиран от #4
10:55 24.10.2014
4 Марто
До коментар #3 от "Петър":
Brabus не е заводски тунинг. Сравнявай само S, AMG и M.10:57 24.10.2014
5 comment
До коментар #1 от "generation8":
Ще разцепи някое дърво край пътя, най-много.Коментиран от #8
11:18 24.10.2014
6 Wow
12:03 24.10.2014
7 Симеон Тасев
12:23 24.10.2014
8 Симеон Тасев
До коментар #5 от "comment":
ами ако някой като тебе дет няма идея какво е кола го управлява да най-вероятноКоментиран от #17
12:25 24.10.2014
9 румпиии
12:41 24.10.2014
10 Nikolai
12:51 24.10.2014
11 Нема Бира
13:45 24.10.2014
12 Vasik Atanasova
Коментиран от #13
14:40 24.10.2014
13 Shmeker
До коментар #12 от "Vasik Atanasova":
Е то RS5 е вече към M3 и M4.М2 е в голфовия клас, за това и я сравняват с А и RS3
15:15 24.10.2014
14 Бхд БхД
16:14 24.10.2014
15 Гост
17:31 24.10.2014
16 dhcp
По темата за въпросното бмв... За мен е кола за позьори които искат да бъдат забелязани. Карал съм кола 360коня на задно и за мен това са коли за да си направиш кефа на някой полигон или писта и до там. Истинската и мощна кола е с двойно задвижване!
22:10 24.10.2014
17 ддд
До коментар #8 от "Симеон Тасев":
Много си прав!!!22:15 24.10.2014
18 CarPro
Коментиран от #20
11:34 25.10.2014
19 Лексус
Влезте в сайта на мерцедес България,
загледайте им дизайна и интериора, после влезте в сайтовете на БМВ и Ауди.
В момента разликата между 5та, 7ма, и 3та серия на баварците, и а6 а5 а4 а8 на Инглощат е само в размера на пакета нищо друго.
Лично мое мнение не го приемайте лично.
Иначе двойката е супер!
19:30 25.10.2014
20 CarPro
До коментар #18 от "CarPro":
Ko losho kazah we ta ste ma ocenili s minus ai vijte Bmw m4 i TovaKo shte si kajete sled tva
21:27 25.10.2014
21 Zept
00:25 26.10.2014