Пресслужбата на BMW разпространи снимки и информация за най-наточените модификации на всъдеходите X5 и X6, които ще бъдат показани пред публика на салона в Лос Анджелис идния месец. Европейската премиера на двата баварски атлета ще се състои напролет в Женева.
M-версиите на X5 и X6 запазват предишния 4.4-литров бензинов V8, с който се оборудваха аналозите им от предишното поколение. Битурбомоторът обаче вече развива мощност 575 к.с. и въртящ момент 750 Нм, което е с 20 коня и 70 Нютонметра повече от миналата генерация.
И двата модела са оборудвани с осемстепенна трансмисия Steptronic със спортни настройки и възможност за смяна на предавките чрез планки зад волана. Новите X5 M и X6 M ускоряват от 0 до 100 км/ч за 4.2 сек. или с половин секунда по-бързо от предшествениците си. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч по електронен път.
Клиренсът на двата всъдехода е занижен с 10 мм в сравнение със стандартните версии. Спирачките отпред имат шестбутални апарати, а отзад имат по едно бутало. Мехатронното шаси разполага с три варианта на настройките - Comfort, Sport и Sport+.
Външно M-версиите се отличават по по-агресивните форми на броните, радиаторната решетка, праговете и дифузьора отзад. Стандартното оборудване включва 20-цолови джанти (21 срещу допълнително заплащане) с гуми Michelin Pilot Super Sport.
В списъка с екстрите има няколко варианта за вътрешното оформление с алкантара, кожа и декорации от алуминий или въглеродни нишки. Може да се поръча също климатик с четири зони и аудиосистема Harman Kardon.
Достъпен е и проекционен дисплей, който за разлика от обикновените X-модели има M-режим. На предното стъкло се прожектират показанията на оборотомера, избраната предавка и индикатор за превключване.
Цената на X5 M в Щатите стартира от $99 650, а базовата модификация на X6 M струва $103 050. Продажбите там започват през пролетта, а в Европа - през лятото на 2015 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
12:40 30.10.2014
2 Пакман
12:49 30.10.2014
3 Julio
Коментиран от #15, #25
12:57 30.10.2014
4 Japoneze
Коментиран от #6, #7
13:24 30.10.2014
5 WWв
Все едно войниците пред президенството с джапанки и къси гащи
13:33 30.10.2014
6 Shmeker
До коментар #4 от "Japoneze":
Мдаа.. класовото разслояване изисква тия автомобили. Но са и практични, все пак имат доста добри възможности, а и от БМВ са се постарали да са бързи не само на магистрала а и в планината и пистата. Според мен тия коли са си вече утвърден сегмент, макар, че най-родаваните сигурно са 3.0 ДКоментиран от #9
13:36 30.10.2014
7 Julio
До коментар #4 от "Japoneze":
Съмнявам се че ще пробудиш съмнение че не си заможен ако караш по-проста версия... А и с по-простата версия можеш да летиш по магистралата - всичко дето е над 200 кс ти го позволява. Друг е въпроса дали е уместно да летиш по магистрала с чисто семеен автомобил какъвто е комбито (вероятно с деца вътре в колата), или пък да летиш по планинските пътища на ски с джипката например...13:42 30.10.2014
8 s klasa
13:50 30.10.2014
9 Julio
До коментар #6 от "Shmeker":
Няма никво класово разделение - класово раделение има при марките. Като си тежък се качваш на Ролс - БМВ е кола за по-заможната средна класа по света (доктори, адвокати, мениджъри от по-високо ниво). Не случайно от тея модели ако стигнат хиляда реализирани бройки в световен мащаб на година хвърлят шапки (като поне 30% отиват като подаръци за Пи-Ар или пък на драстично занижени цени щото значими персони се навиват да карат подобни коли)...Коментиран от #10, #32
13:53 30.10.2014
10 samo nemsko
До коментар #9 от "Julio":
ти от къде знаеш колко бройки достигат по продажба а да си чул че Ролс-Ройс ги произвеждат БМВ да си чул БМВ колко продажби има по света аман от разбирачиКоментиран от #13
14:01 30.10.2014
11 Julio
14:04 30.10.2014
12 samo nemsko
14:04 30.10.2014
13 Julio
До коментар #10 от "samo nemsko":
Ми някъде четох че за целият живот на предишното м5 са реализирани около 3-4 хиляди бройки. Това по официална статистика от БМВ - като беше написано с гордост даже. Един вид са надминали очакваниято си...Коментиран от #21
14:07 30.10.2014
14 Кобрата
14:11 30.10.2014
15 Spewn1
До коментар #3 от "Julio":
На практика на човек не му е нужно и да живее в жилища по 500 км2, да има телефон за 2-3 к, да има чосовник за 50к, да си купува пури по 300$. Нали?Коментиран от #16
14:56 30.10.2014
16 Julio
До коментар #15 от "Spewn1":
Така е - но на практика не е и незаконно да живееш в подобна къща или да пушиш подобни пури. Да летиш по магистрала обаче с 250 е противозаконно в почти целият свят - което малко обезмисля покупката на подобен автомобил... Имаш го но не можеш да го използваш в пълният му потенциал под заплаха от глоба или затвор...Коментиран от #24
15:05 30.10.2014
17 Toko
Коментиран от #23
15:21 30.10.2014
18 гого
17:14 30.10.2014
19 Пенко
18:01 30.10.2014
20
Коментиран от #29
19:33 30.10.2014
21 Нема Бира
До коментар #13 от "Julio":
Хубаво е да се проверяват фактите преди да се спори! Интернета е достъпен за всички:BMW E28 M5 - 2191бр. м/у 1985г. и 1988г.
BMW E34 M5 - 12254бр. м/у 1989г. и 1995г.
BMW E39 M5 - 20482бр. м/у 1999г. и 2003г.
BMW E60 M5 - 20548бр. м/у 2005г. и 2010г.
http://www.bmwmregistry.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M5
21:53 30.10.2014
22 CarPro
23:09 30.10.2014
23 Име:
До коментар #17 от "Toko":
Може да са от мототехника Монтана.23:54 30.10.2014
24 John Gottin
До коментар #16 от "Julio":
Смисъла е че хондажиите могат да изплакнат окото докато пърпорят с 90 по аутобана с газовите си бегачки. Иначе в държавата в която са направени хора са си направили пътища по които да караш с 250 не е престъпление, а и в арабските държави се счита за лоша поличба колата да е икономична и да не е 4х4 (на бедност е), в България ползата от понижаваща предавка на бегачката ша усетиш когато в Слънчев бряг не ти се налага да караш постоянно на полусъединител, разбира се с това е съобразена и аеродинамиката на М-пакета - на втора направо отвява прашките на рускините. Колкото до комбито има хора които смятат че багажника не е място за газова, а за баскаса с черири 15ки, които при седаните се чуват по-силно отвън отколкото вътре, да не говорим за акустиката.Смисъла е че на базата на x5m и x6m се правят G-power версиите Typhoon. А за кво му е на човек такава кола ли?
https://www.youtube.com/watch?v=_Mopyyy-0vA
https://www.youtube.com/watch?v=2pzsJHJiirI
https://www.youtube.com/watch?v=kAzeiMKVufM
Че за кво му е друга? ;)
Коментиран от #31
01:24 31.10.2014
25 John Gottin
До коментар #3 от "Julio":
Пазарът го изисква, автопродавците продават това, което се търси.01:29 31.10.2014
26 -_-
Коментиран от #27
02:23 31.10.2014
27
До коментар #26 от "-_-":
Абсолютно си прав колега, Х6 е един безмислен грозен китюк, недоумявам как го харесват толкова хора, не виждат ли какъв гърбав урод стои пред тях.05:08 31.10.2014
28 Autohouse Randm
08:37 31.10.2014
29 Julio
До коментар #20 от " ":
Очевидно грешката е моя за което се извинявам. Явно е ставало въпрос 3-4 хил на година в статията или е била грешно преведена...09:48 31.10.2014
30 Теди
Коментиран от #34
09:59 31.10.2014
31 Julio
До коментар #24 от "John Gottin":
Дай ся да си говорим сериозно - според теб в световен мащаб колко хора си купуват комби за 100-120 хил евро за да си турят бас-каса в багажника? 3-ма на година ги оценявам?Иначе не знам точно арабите как я карат тая кола по междуградските си пътища - все пак настройките на двигателя са изключително финни а ако си виждал някога пустинен пясък ще установиш че няма място или филтър през който не можа да се промуши. За това и масовите коли на арабите са 4х4 но с големи бензинови мотори без простотии като турбо и т.н. Просто пясъка е.ава всичко което не е практически вечно (т.е. опростено и много здраво) конструирано. Говорим само за междуградското каране - в Абу Даби поне доста се стараят да чистят и е меко казано добре поддържано.
"Втората" на Слънчев нема да я коментирам - съмнявам се че България изобщо фигурира на търговската карта на М-поделението на БМВ...
10:15 31.10.2014
32 Shmeker
До коментар #9 от "Julio":
Ти си противоречиш. Хем няма класово разделение, хем разбираш, че е за по-заможна средна класа.Коментиран от #33
15:24 31.10.2014
33 Julio
До коментар #32 от "Shmeker":
По света средната класа е доста широко понятие... Тя включва всичко що е с доход от 40 до 100 хил долара годишен доход (оценката е съвсем приблизителна и може би не съвсем точна). Сам вече можеш да си направиш сметка оттук-нататък че тея с 40 хил обикновенно си купуват Фолксваген, Тойота, Опел и т.н. а тея със 100 хилки са на БМВ, Лекс, Ауди, Волво и т.н.Нормално тези с по-високите доходи е да са по-малък процент от относителният дял. Обикновенно те са мениджъри на тези от ниският сегмент доходи.
Но пък и не можеш да ги сложиш да Роналдо, Тръмп, Федерер, Арно или който там се сетиш от големите имена в бизнеса, спорта или шоу-бизнеса...
16:46 31.10.2014
34 Autohouse Randm
До коментар #30 от "Теди":
20:43 31.10.2014