5 Ноември, 2014 11:56 8 020 14

Ето го новото Porsche Cayenne GTS

  • porsche-
  • cayenne-
  • gts-
  • салон
Немците от Porsche разсекретиха GTS-версията на обновения си модел Cayenne. Изнесените снимки и информация имат за цел да подгреят публиката преди живата премиера на колата, която ще се състои на 19 ноември на автомобилното изложение в Лас Вегас.
 
От данните се вижда, че Cayenne GTS се е обзавел с по-мощен мотор и е станал по-бърз от предшественика си. Новият двигател е 3.6-литров битурбо шестак и заменя досегашния атмосферен V8. Мощността на турбинирания агрегат е 440 конски сили.
Това е с 20 коня повече от предшественика, но по-голямата разлика е във въртящият момент. При новото Porsche Cayenne GTS пиковия момент е 600 Нм, докато при досегашния той беше равен на 515 Нм. Освен това новият турбо мотор харчи с почти литър на сто по-малко.
 
Новият силов тракт позволява на GTS-изпълнението да ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.2 секунди, а с опционалния пакет Sport Chrono – за 5.1 секунди. Постижението е минимално по-добро в сравнение с това на досегашния Cayenne GTS. Максималната скорост на иновацията е 262 км/ч.
Обновеното Porsche Cayenne GTS получава нова спортна ауспухна система, мехатронно шаси Porsche Active Suspension Management (PASM) и занижено с 24 милиметра окачване. Спирачките са от версията Cayenne Turbo с 390- и 358-милиметрови дискове отпред и отзад и червени супорти.
 
Иновацията впечатлява още и с пакета Sport Design, отличаващ се с по-изпъкнали прагове, раздути калници и разширени колесни арки. В него се включва още ефектен заден спойлер в цвета на автомобила, 20-цолови лети джанти, тонирани фарове и диодни задни светлини.
В салона са монтирани спортни седалки, тапицирани с алкантара, на подглавниците на които е извезано моделното обозначение. Интерес представлява и новия мултифункционален волан с монтирани пластини зад него, служещи за смяна на предавките от кормилото.
 
що се отнася до цената на наточеното Porsche, то в Германия тя ще започва от 98 152 евро. За сравнение ще кажем, че базовата версия на обновения Cayenne, оборудван с 3.6-литров V-образен шестцилиндров двигател (300 к.с.) е 65 427 евро.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Златко Тролчев

    0 4 Отговор
    vsichki iskat da prilichat na giganta mercedes benz.

    Коментиран от #2, #3, #4

  • 2 Autohouse Randm

    0 3 Отговор

    До коментар #1 от "Златко Тролчев":

    prav si
  • 3 хаха

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Златко Тролчев":

    хахахаххахаха, развесели ми деня. хахха...
  • 4 Другият

    2 3 Отговор

    До коментар #1 от "Златко Тролчев":

    Тоя твоят гигант от поне 25 г. хич го нема, умре като динозаврите...щом на БМВ-тата им викат дървени кафези, на Ауди-тата щайги... а, Мерцедес са 3-ти зад тези по-горните смятай какви кюртаци прави твоят "...gigant..." !!!

    Коментиран от #10

  • 5 Кобрата

    3 1 Отговор
    Porsche си е Porsche, като цяло немските коли са номер 1, кой каквото иска да плямпа за мен това е.
    Немско, Италианско и Шведско= най-доброто.
  • 6 Румен Янев

    3 0 Отговор
    И от порше го удариха на конфекция!Къде е излъчването типично за фирмата???
  • 7 Дошо

    4 1 Отговор
    Дано този път великите немски инженери да оставят цялата работа на китайците та поне на Строшето да не му изпадат фаровете в движение
  • 8 CarPro

    1 2 Отговор
    Abe neznam ama ne mislq che porshe trqbva da pravi takiva kombaini kade e sportnoto cope ?
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Другият":

    Бая си назад с материала със сигурност. Не знам какво реално очакват хората от една марка, но ако не си се качвал в най-доброто от Мерцедес, което е S класата, изобщо нямаш право да говориш така. Единственото, което се е променило, е времето в което живеем, приоритети не са здравината и надеждността, а технологиите и новаторството за почти всички автопроизводители в момента. Изобщо във ващо село сте много назад щом говорите за дървени БМВ-та или щайги Аудита, личи, колко знаеш и какъв "опит" имаш в тази сфера.
    Клкото до Поршето, докато има хора, които да купуват такива коли, те ще се произвеждат. Всеки гледа да вземе част от пазара за джиповете.

    Коментиран от #11

  • 11 Румен Янев

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Никой":

    И какъв "джип" е това като е по-ниско от моето мицубиши дето се води уж спортно???
  • 12

    0 0 Отговор
    Още един ЗИЛ набеден за спортен
  • 13 Дошо

    3 0 Отговор
    Ето го новия СОЦваген Тракторег маскиран като Троше
  • 14 Дачо

    0 0 Отговор
    Всъщност,това е истината.