ФАКТИ.БГ

Ето го новото Porsche Cayenne GTS

Публикувана: 5 Ноември, 2014 11:56
14 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6995
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.
Немците от Porsche разсекретиха GTS-версията на обновения си модел Cayenne. Изнесените снимки и информация имат за цел да подгреят публиката преди живата премиера на колата, която ще се състои на 19 ноември на автомобилното изложение в Лас Вегас.
 
От данните се вижда, че Cayenne GTS се е обзавел с по-мощен мотор и е станал по-бърз от предшественика си. Новият двигател е 3.6-литров битурбо шестак и заменя досегашния атмосферен V8. Мощността на турбинирания агрегат е 440 конски сили.
Това е с 20 коня повече от предшественика, но по-голямата разлика е във въртящият момент. При новото Porsche Cayenne GTS пиковия момент е 600 Нм, докато при досегашния той беше равен на 515 Нм. Освен това новият турбо мотор харчи с почти литър на сто по-малко.
 
Новият силов тракт позволява на GTS-изпълнението да ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.2 секунди, а с опционалния пакет Sport Chrono – за 5.1 секунди. Постижението е минимално по-добро в сравнение с това на досегашния Cayenne GTS. Максималната скорост на иновацията е 262 км/ч.
Обновеното Porsche Cayenne GTS получава нова спортна ауспухна система, мехатронно шаси Porsche Active Suspension Management (PASM) и занижено с 24 милиметра окачване. Спирачките са от версията Cayenne Turbo с 390- и 358-милиметрови дискове отпред и отзад и червени супорти.
 
Иновацията впечатлява още и с пакета Sport Design, отличаващ се с по-изпъкнали прагове, раздути калници и разширени колесни арки. В него се включва още ефектен заден спойлер в цвета на автомобила, 20-цолови лети джанти, тонирани фарове и диодни задни светлини.
В салона са монтирани спортни седалки, тапицирани с алкантара, на подглавниците на които е извезано моделното обозначение. Интерес представлява и новия мултифункционален волан с монтирани пластини зад него, служещи за смяна на предавките от кормилото.
 
що се отнася до цената на наточеното Porsche, то в Германия тя ще започва от 98 152 евро. За сравнение ще кажем, че базовата версия на обновения Cayenne, оборудван с 3.6-литров V-образен шестцилиндров двигател (300 к.с.) е 65 427 евро.

 

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Златко Тролчев
1 Отговор
vsichki iskat da prilichat na giganta mercedes benz.

Коментиран от #2, #3, #4


Оценка:
-4 +0

Autohouse Randm
2 Отговор

До коментар #1 от "Златко Тролчев":


prav si

Оценка:
-3 +0

хаха
3 Отговор

До коментар #1 от "Златко Тролчев":


хахахаххахаха, развесели ми деня. хахха...

Оценка:
-1 +3

Другият
4 Отговор

До коментар #1 от "Златко Тролчев":


Тоя твоят гигант от поне 25 г. хич го нема, умре като динозаврите...щом на БМВ-тата им викат дървени кафези, на Ауди-тата щайги... а, Мерцедес са 3-ти зад тези по-горните смятай какви кюртаци прави твоят "...gigant..." !!!

Коментиран от #10


Оценка:
-3 +2

Кобрата
5 Отговор
Porsche си е Porsche, като цяло немските коли са номер 1, кой каквото иска да плямпа за мен това е.
Немско, Италианско и Шведско= най-доброто.

Оценка:
-1 +3

Румен Янев
6 Отговор
И от порше го удариха на конфекция!Къде е излъчването типично за фирмата???

Оценка:
-0 +3

Дошо
7 Отговор
Дано този път великите немски инженери да оставят цялата работа на китайците та поне на Строшето да не му изпадат фаровете в движение

Оценка:
-1 +4

CarPro
8 Отговор
Abe neznam ama ne mislq che porshe trqbva da pravi takiva kombaini kade e sportnoto cope ?

Оценка:
-2 +1

9
Този коментар е премахнат от модератор.
Никой
10 Отговор

До коментар #4 от "Другият":


Бая си назад с материала със сигурност. Не знам какво реално очакват хората от една марка, но ако не си се качвал в най-доброто от Мерцедес, което е S класата, изобщо нямаш право да говориш така. Единственото, което се е променило, е времето в което живеем, приоритети не са здравината и надеждността, а технологиите и новаторството за почти всички автопроизводители в момента. Изобщо във ващо село сте много назад щом говорите за дървени БМВ-та или щайги Аудита, личи, колко знаеш и какъв "опит" имаш в тази сфера.
Клкото до Поршето, докато има хора, които да купуват такива коли, те ще се произвеждат. Всеки гледа да вземе част от пазара за джиповете.

Коментиран от #11


Оценка:
-0 +0

Румен Янев
11 Отговор

До коментар #10 от "Никой":


И какъв "джип" е това като е по-ниско от моето мицубиши дето се води уж спортно???

Оценка:
-0 +0

12 Отговор
Още един ЗИЛ набеден за спортен

Оценка:
-0 +0

Дошо
13 Отговор
Ето го новия СОЦваген Тракторег маскиран като Троше

Оценка:
-0 +3

Дачо
14 Отговор
Всъщност,това е истината.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5