Немците от Porsche разсекретиха GTS-версията на обновения си модел Cayenne. Изнесените снимки и информация имат за цел да подгреят публиката преди живата премиера на колата, която ще се състои на 19 ноември на автомобилното изложение в Лас Вегас.
От данните се вижда, че Cayenne GTS се е обзавел с по-мощен мотор и е станал по-бърз от предшественика си. Новият двигател е 3.6-литров битурбо шестак и заменя досегашния атмосферен V8. Мощността на турбинирания агрегат е 440 конски сили.
Това е с 20 коня повече от предшественика, но по-голямата разлика е във въртящият момент. При новото Porsche Cayenne GTS пиковия момент е 600 Нм, докато при досегашния той беше равен на 515 Нм. Освен това новият турбо мотор харчи с почти литър на сто по-малко.
Новият силов тракт позволява на GTS-изпълнението да ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.2 секунди, а с опционалния пакет Sport Chrono – за 5.1 секунди. Постижението е минимално по-добро в сравнение с това на досегашния Cayenne GTS. Максималната скорост на иновацията е 262 км/ч.
Обновеното Porsche Cayenne GTS получава нова спортна ауспухна система, мехатронно шаси Porsche Active Suspension Management (PASM) и занижено с 24 милиметра окачване. Спирачките са от версията Cayenne Turbo с 390- и 358-милиметрови дискове отпред и отзад и червени супорти.
Иновацията впечатлява още и с пакета Sport Design, отличаващ се с по-изпъкнали прагове, раздути калници и разширени колесни арки. В него се включва още ефектен заден спойлер в цвета на автомобила, 20-цолови лети джанти, тонирани фарове и диодни задни светлини.
В салона са монтирани спортни седалки, тапицирани с алкантара, на подглавниците на които е извезано моделното обозначение. Интерес представлява и новия мултифункционален волан с монтирани пластини зад него, служещи за смяна на предавките от кормилото.
що се отнася до цената на наточеното Porsche, то в Германия тя ще започва от 98 152 евро. За сравнение ще кажем, че базовата версия на обновения Cayenne, оборудван с 3.6-литров V-образен шестцилиндров двигател (300 к.с.) е 65 427 евро.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Златко Тролчев
Коментиран от #2, #3, #4
12:45 05.11.2014
2 Autohouse Randm
До коментар #1 от "Златко Тролчев":
prav si14:25 05.11.2014
3 хаха
До коментар #1 от "Златко Тролчев":
хахахаххахаха, развесели ми деня. хахха...14:48 05.11.2014
4 Другият
До коментар #1 от "Златко Тролчев":
Тоя твоят гигант от поне 25 г. хич го нема, умре като динозаврите...щом на БМВ-тата им викат дървени кафези, на Ауди-тата щайги... а, Мерцедес са 3-ти зад тези по-горните смятай какви кюртаци прави твоят "...gigant..." !!!Коментиран от #10
15:51 05.11.2014
5 Кобрата
Немско, Италианско и Шведско= най-доброто.
16:02 05.11.2014
6 Румен Янев
16:06 05.11.2014
7 Дошо
16:24 05.11.2014
8 CarPro
18:03 05.11.2014
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Никой
До коментар #4 от "Другият":
Бая си назад с материала със сигурност. Не знам какво реално очакват хората от една марка, но ако не си се качвал в най-доброто от Мерцедес, което е S класата, изобщо нямаш право да говориш така. Единственото, което се е променило, е времето в което живеем, приоритети не са здравината и надеждността, а технологиите и новаторството за почти всички автопроизводители в момента. Изобщо във ващо село сте много назад щом говорите за дървени БМВ-та или щайги Аудита, личи, колко знаеш и какъв "опит" имаш в тази сфера.Клкото до Поршето, докато има хора, които да купуват такива коли, те ще се произвеждат. Всеки гледа да вземе част от пазара за джиповете.
Коментиран от #11
21:35 05.11.2014
11 Румен Янев
До коментар #10 от "Никой":
И какъв "джип" е това като е по-ниско от моето мицубиши дето се води уж спортно???09:40 06.11.2014
12
10:24 06.11.2014
13 Дошо
15:43 06.11.2014
14 Дачо
23:27 07.11.2014