25 Ноември, 2014 10:32 25 941 34

Новият Golf 8 - кросоувър и DSG с 10 скорости

  • volkswagen-
  • golf-
  • 8-
  • dsg
Осмото поколение на бестселъра на Volkswagen ще се появи на бял свят през 2017 година, а една от интересните новини, свързана с тази премиера е, че Golf 8 ще бъде оборудван с десетстепенна автоматична DSG скоростна кутия с два съединителя. Новата скоростна кутия ще оказва по-малко натоварване на двигателя, като същевременно ще допринесе за намаляване на вредните емисии, изхвърляни от мотора в атмосферата.
 
Трансмисията с 10 предавки ще е причина и за намаляване на разхода на гориво. Новата скоростна кутия носи вътрешнозаводски индекс DQ550, като цифрите в него обозначават въртящия момент, който е проектирана да издържа. Десетстепенната трансмисия е базирана на шестстепенната DQ250, а не на проблемната DQ200 със сух съединител, която донесе толкова главоболия на VW. Снабдена е с нова функция за пестене на гориво и система за рекуперация на кинетичната енергия при спиране.
Иначе Golf 8 ще бъде базиран на новата модулна платформа на концерна, обозначена като MQB, а един от двигателите, който ще работи съвместно с десетстепенната автоматична скоростна кутия DQ550 ще е дизеловия BiTDI с 550 Нм. Още нещо интересно около осмата генерация на Golf е, че на неговата база ще бъде направен и изцяло нов кросоувър, който ще се появи на пазара година след премиерата на Golf 8.
 
Кросоувърът ще се произвежда в две версии - със стандартно и с удължено междуосие, като първата ще е предназначена за Европа, а втората за пазарите в САЩ и Китай. Двигателната гама на този автомобил с повишена проходимост ще включва бензинови мотори с обем от 1.0 до 1.8 литра, както и дизели с работен обем от 1.4 до 2.0 литра. Налична ще е и модернизирана версия на фирмената 4MOTION система за предаване на момента и към четирите колела. Не се изключва и появата на хибридна версия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mm84

    2 3 Отговор
    Грозновато и скучно поне на прима виста.
  • 2 wulkan

    3 2 Отговор
    Как ще е скучно? Този ще прилича на един от по-старите модели на Сироко. Много хубава обтекаема форма. Голф работят в правилната посока, на няколко години вадят нов модел и все по-добър дизайн. За справка не карам Голф. Да не бъда обвинен в пристрастие.

    Коментиран от #4

  • 3 Shmeker

    2 2 Отговор
    При Голф няма фейслифт вече, направо нов модел.
  • 4 мм84

    4 5 Отговор

    До коментар #2 от "wulkan":

    Колега, това, че на теб ти харесва дизайна , не значи, че трябва да харесва на всеки. На мен ми е скучен, прекалено заоблен, прилича на сапунерка и леко на хонда джаз. А снимката, която трябва да олицетворява бъдещото СУВ си е къс пасат комби крос - нещо си му е модела ако не се лъжа.
    ВАГ съм ги признал за най-скучната марка, ама няма как да е иначе при положение, че нов модел излиза през 2-3 години !
  • 5 Стоян Стоянов

    1 1 Отговор
    и аз не карам Голф (и хич не ги харесвам по принцип голфовете), но и аз смятам, че се развиват в правилна посока. Че то досега почти всичките им модели си бяха като еднакви - нещо като фейслифт. И да - Сирокото трябва да го има смятам - че и Корадо могат да възобновят - няма да е лошо. Там да наливат паричките повече са малки спортни купета.
    Но те си знаят хората - имат си маркетинг отдел

    Коментиран от #7

  • 6 Shmeker

    2 4 Отговор
    Що не харесвате голфове? Нямам нищо против един нов голф комби. Желязна кола.
  • 7 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Стоян Стоянов":

    To Корадо и Сироко са една и съща концепция - спортно купе на базата на голф, също както Джета, Бора, Венто са седан на базата на голф.

    Коментиран от #8

  • 8 Стоян Стоянов

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Shmeker":

    така е - прав си. Моето скромно мнение е, че не влагат достатъчно средства VW в тази си концепция: спортно купе. Вместо да кичат Голфа с 400 к.с. ДВГ например. Голфа си е Голф - доказал се е през годините, не подценявам качествата му, но си остава Голф. Поне по-старите генерации - скучновато изглеждащ хеч - перфектно возило да се връткаш из града. Но няма това излъчване като Сироко например.
    Пак казвам - лично мнение си е това - не ангажирам никой.
    А на коментара ти №6 - ами какво да харесва човек на Голф комби?!? Желязна, желязна - колко да е желязна? Не е ли в пъти по-добре много по приятно изглеждащият и по-съразмерен Пасат примерно?
    А Голф като цяло не го харесвам най-вече заради адски големия брой индивиди в тази държава, каращи голфове: сравнително ниско интелигентни, необразовани, със "спортни желания" ... има и изключения разбира се. Но като цяла в БГ Голф е нарицателно - не че е лош автомобила - дори напротив. Броя на продажбите говори красноречиво за какво иде реч.

    Коментиран от #10

  • 9 ivaylo mihaylov

    0 0 Отговор
    в-к Факти, проследете тази тема. Може да е интересна на читателите.

    http://www.flagman.bg/article/71911
  • 10 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Стоян Стоянов":

    Ами те си знаят. Все пак трябва да има хляб и за Ауди, Шкода, Сеат и т.н.
    Сироко или Корадо - да, не е лошо да има. Но ако не се продава добре от време на време го спират. Корадото на времето беше обявен за най-добрата спортна кола с предно предаване, надявам се и занапред да има такива модели, но след това се появи Audi TT и там наистина вече нещата опряха до лансиране на Ауди, а и по-скъп продукт с повече печалба. С времето TT порасна и пак се освободи ниша - вкараха Scirocco 2.

    Коментиран от #11, #13

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #11 от "БУМЕР КАМОР":

    Нямам голф
  • 13 бай пет

    4 3 Отговор

    До коментар #10 от "Shmeker":

    10 степенна скоростна кутия-освен за планинско катерене за нищо друго не става.Като не могат да извадят стойностна кола ,наблягат на безмислена бройка предавки.

    Коментиран от #20

  • 14 Димитър Стоянов

    2 2 Отговор
    Като почнете да пишете простотии, че направо досадни ставате.. Само ниско интелигентни и необразовани карали голф хаха, да не си се объркал с БМВ - за тях по-съм съгласен! Голф-а се кара най-вече заради това, че от него е излязла кола и то сполучлива, колкото до това че много си приличали без коментар, мога да се съглася че 6-цата и 7-цата си приличат отпред, но предните.. на това ако викате всички

    Коментиран от #16, #17

  • 15 Кобрата

    0 1 Отговор
    Golf-ът изглежда добре, но забелязвам че от 5-та генерация предницата става все по-заострена и не изглежда много добре.
    Golf 5 не е лош обаче при Golf 8 вече предницата е доста заострена

    Коментиран от #23

  • 16 Стоян Стоянов

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "Димитър Стоянов":

    Хей, не съм казал че, цитат: "Само ниско интелигентни и необразовани карали голф...". Казах, че голяма част от собствениците на точно този конкретен модел на VW в България са такива - не всички! От всяко правило си има изключения. Вероятно и за част от БМВ-истите си прав, но при Голф-а си преобладават. То не бяха пернишките рацери, добричките такива (ТХ) - въобще в който и край на страната ни да отидеш все си има едни такива "по-специални" (да не използвам друто определение) шофьори, и едно поне 50% са горди собственици на Голф.
    Пак казвам: колата не е въобще лоша, доказала се е - манталитета на нашите, месни голфаджии е кофти!
    Хайде със здраве - шофирайте разумно, каквото ви носи удоволствие!

    Коментиран от #19, #22, #31

  • 17 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Димитър Стоянов":

    * местни !
  • 18 Волф

    2 2 Отговор
    И тоя ще умре у Перник ! След 20 години естествено !
  • 19 Mercedes Benz

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "Стоян Стоянов":

    Напълно споделям твоето мнение!
  • 20 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "бай пет":

    Правят я за икономичност. Двигателите са най-икономични при макс. въртящ момент. При положение, че имаш един път 90 км/ч огранияение и после на магистрала имаш 130 км/ч или 140 ти трябват различни предавки за двете скорости. Да не говорим, че може да караш с колкото си искаш на немски аутобан.

    И какво искаш да кажеш? Че нямат голф 300 коня нагоре ли?????
    Просто за DSG е добре да иамш четен брой предавки за да работят равномерно двата съединителя, логично е да го направят.
    Колкото до VAG - те наблягат на висок въртящ момент в ниските обороти при много от моторите си, значи на десета ще караш бързо, а ще ти е в ниски обороти мотора.
  • 21 Shmeker

    0 1 Отговор
    В тоя ред на мисли просто VAG и ZF се опитват да направят кутия с ефект близък до мултитроник без да е мултитроник.
  • 22 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "Стоян Стоянов":

    Трябва да знаеш, че това важи най-вече за Мерцедес. Всичко се тика там. След някоя друга година това ще се промени де. Просто са скъпи да ги имаш вече, не е като 123 и 124, които вече ходят за скрап
  • 23 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Кобрата":

    Това е само рендер. Не е официална снимка, Нищо чудно да е малко по-друг. Никой не го е виждал мисля все още.
  • 24 турбо

    0 1 Отговор
    то по добре да си купи човек камион,че с тея десет предавки тия вече взеха да откачат,няма смисъл от толкова за придвижване от т.А до т.Б,а и почти навсякъде са ограничени магистралите

    Коментиран от #30

  • 25 bbbbbbbb

    0 2 Отговор
    Аз искам само да попитам за дизайна (дори и в този рендер) - толкоз мяза на Корола, че е непривично...

    Коментиран от #26

  • 26 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "bbbbbbbb":

    Странно, къде точно прилича на корола колега?
  • 27 mediator37

    1 4 Отговор
    Безлични и грозни. Посмъртно няма да залюбя , закупя фолкс-ваг.на.
    Ако не се научат да правят красиви коли ги чака съдбата на Волво.

    Коментиран от #28

  • 28 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #27 от "mediator37":

    Тази година се очаква да минат тойота в продажбите. Ако не тази то догодина

    Коментиран от #29

  • 29 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Shmeker":

    Ако не догодина, по-догодина ! Абе има време :DDDD
  • 30 Japoneze

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "турбо":

    Прав си колега точно като камион- с 10 скорости -"яка" работа!Догодина с 8 главни и 8 половинки -като на Волво Ф12 влекач!
    Само има една разлика на Волвото тая скоростна кутия е много здрава, а на Ваген им се разглобяват 5 скоростните,мани,мани -каква мъка ще е с тия с 10 скорости в сервиза!
  • 31 Japoneze

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "Стоян Стоянов":

    Тоя тип "драйвъри" за които говориш се изместиха от Голф на Хонда- гледам пълно е с безумни тунинг "самолети" - банзай!Сивика им е любим ,но има и с някой друг дръглив Прелюд.Като напаст са!

    Коментиран от #33

  • 32 турбо

    0 0 Отговор
    колега да му мислят тези дето ще си го купят с 10 предавки
  • 33 Японеца

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Japoneze":

    Ми,кажи ти каква кола караш?

    Коментиран от #34

  • 34 Japoneze

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Японеца":

    Mazda!А ти,може би Хонда - :))!