28 Ноември, 2014 10:25, обновена 29 Ноември, 2014 10:46 13 979 48

Subaru разкри най-мощната версия на Forester

  • subaru-
  • forester-
  • forester sti-
  • sti

Култовата емблема STI ще присъства и върху четвъртата версия на компактния SUV Subaru Forester. Мощността най-вероятно ще е около 300 конски сили, при положение, че версията XT разполага с 237, а атмосферната модификация на 2.5-литровия боксерен двигател - със 165. Но най-вероятно двигателят ще е 2-литровият DIT.

За огромно съжаление на Subaru-маниаците по целия свят Forester STI ще се произвежда само за японския пазар, по-известен сред феновете като JDM. От поточните линии ще слезе ограничено количество от 300 екземпляра. Те ще могат да бъдат поръчвани само в четири цвята - World Rally Blue, Crystal White Pearl, Ice Silver Metallic и  Crystal Black Silica. Външните промени ще бъдат много леки в сравнение с Impreza - задължителната тънка червена  линия върху черната решетка, малък спойлер върху задния капак и по-големи ауспуси.

В интериора ще преобладават червените шевове и дребни детайли, които ще подчертаят агресивността. Естествено воланът, скоростният лост, старт бутонът и кожените седалки ще получат логото STI. Останалото ще бъде комбинация между черен пиано лак и имитация на черен и сив карбон, но въпреки това изглежда приятно. Японците не се славят с много добри интериори на спортните версии и повечето претърпяват преработка, след като напуснат завода.

Всъдеходната 4х4 система, която превърна Subaru в икона, тук ще получи спортна "S" версия. Кормилната рейка ще бъде по-директна. Скоростната кутия ще бъде автоматична и ще има охладител на маслото. Джантите ще са 19 цолови ковани BBS, а спирачните дискове ще са цели 432 мм с 4-бутални Brembo апарати отпред и 2-бутални отзад. Окачването ще бъде снижено с 15 милиметра и втвърдено естествено - това е STI. Забелязва се липсата на детайл, с който са известни Subaru - големия отвор на капака, който праща свеж въздух за охлаждане на интеркулера.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Златко Тролчев

    1 11 Отговор
    sobaro ima da izvarvi dalak pat dokato stigne kachestvoto na giganta daimlr benc

    Коментиран от #9

  • 2 дивака

    9 0 Отговор
    Златко, първо се научи да пишеш и после хвърляй бисери! Пише се SUBARU и машината е уникална, отделно че японската марка няма нищо общо с германската!
  • 3 Мм

    4 0 Отговор
    Собаро?! Собаро ?! СОБАРО ?! Хи хи хи , Дивака добре го е казал...
  • 4 Гост

    6 1 Отговор
    Бяха икона, вече упорито се опитват да залязват!!! Тези параметри бяха добри допреди 10-на години, сега дори Golf GTI е с далеч по-добри параметри!
    Жалко за тази хубава марка в близкото минало, но светът на автомобилостроенето не търпи застой!!!

    Коментиран от #6

  • 5 тралала

    3 1 Отговор
    Те пък Даймлер Бенц имат едно качество ... все по сервизите висят.
  • 6 Радой Мянков

    5 2 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Да, само с тази разлика, че пътното поведение е в пъти различно от това на Golf-а. :) Качи се дори на Impreza WRX от 1998 със скромните 217 коня и намери 10-те разлики с Golf GTI. :)
  • 7 Гост

    0 4 Отговор
    Абсолютно БЕЗСМИСЛЕНА кола.Толкова безсмислена е само обикновената Импреса с постоянно задвижване и 1,6л. мотор.Не знам защо още съществува марката Субару.

    Коментиран от #11

  • 8 ibro lolov

    4 3 Отговор
    Ами съществува,за да наказва рацери с голфчета
  • 9 БУМЕР КАМОР

    1 5 Отговор

    До коментар #1 от "Златко Тролчев":

    mnogo si prav. mercedes e kolata

    Коментиран от #14

  • 10 НеТърсиГолфаджийятаТойСамЩеСеПокаже

    6 3 Отговор
    Страшни експерти сте, спор няма?! Свят да ти се завие . В такъв голям застой е марката Subaru, че за миналата година имат малко над 400% ръст в продажбите, задминаха Suzuki по нетна печалба, а Forester за трета поредна година стана SUV на годината в САЩ, Outback е най-продаваната кола в сегмента си в света, а за BRZ поръчките надхвърлят производствените мощности на компанията.

    Коментиран от #13, #18

  • 11 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Е стига де. Добри коли правят
  • 12 Владислав Димитров

    3 3 Отговор
    Subaru Tecnica International (STI) - яко кърти .
  • 13 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "НеТърсиГолфаджийятаТойСамЩеСеПокаже":

    Subaru e една малка част от Фуджи корпорацията, не може да храни и да става голяма. Правят боксер с 4х4 - добра формула и до там. Нямат баничарки, пикапи, бусове......

    Коментиран от #15

  • 14 НА БУМЕР КАМОР ЧИЧО МУ

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "БУМЕР КАМОР":

    отново с точен коментар,синко евала
  • 15 Турбото

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Shmeker":

    Бусове имат - http://i.ss.ua/images/2010-04-30/878/X3oOGU0=/spare-parts-subaru-shock-absorbers-3.800.jpg

    Коментиран от #17

  • 17 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Турбото":

    Това е някакво повдигнато комби, не е бус или ван.

    Коментиран от #20, #26

  • 18 FHI

    1 2 Отговор

    До коментар #10 от "НеТърсиГолфаджийятаТойСамЩеСеПокаже":

    Както каза колегата по- долу марката SUBARU отдавна няма за цел да впечатли или да задоволи европейския пазар; нямат целта на много други автомобилни брандове, да имат огромна пазарна власт и влияние, макар че именно в САЩ SUBARU имат такива маркетингови позиции, каквито повечето европейски и японски автомобилостроители само си мечтаят да имат. :)
  • 19 FHI

    2 0 Отговор
    Вмятам, че когато UK приключи с вноса на IMPREZA WRX STi през 2012 г., аудиторията се надигна с недоволство, но от SUBARU като цяло отделиха фамилията "IMPREZA" и създадоха просто "WRX STi" (WRX S4 за JDM), който се внася. Англия се фокусира към SUV, включително и Forester. Наистина има огромни BRZ поръчки- появата му нанесе доста сериозен удар по имиджа на европейските марки, предвид, че колата се оказа точно каквато се очакваше да бъде- че дори и по- добра..
  • 20 Турбото

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Shmeker":

    Пикап-Субару също съществува - http://pickupinfo.ru/wp-content/uploads/2013/02/Subaru-Baja-2-фото-с-сайта-autowp.ru_-600x450.jpg

    Коментиран от #21

  • 21 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Турбото":

    Това е на базата на Outback.

    Коментиран от #23

  • 22 Гост

    3 3 Отговор
    Като започнете да ми говорите за пазарен дял и спирам с доводите!!!
    По-голям пазарен дял обаче от Голф-а няма никой друг. За това сравних Субару точно с Голф. Пък да ми говорите колко велик автомобил е Субару и какво уникално поведение имал на пътя, е напълно детински и необосновано!!! За интериора изобщо няма какво да говорим - евтини материали и имитации!!!
    Велики автомобили са Ферари, Лаборджини, Ролс-Ройс, Астон-Мартин... Субару е един семеен 4х4 автомобил, със своите плюсове и минуси и не блести с нищо особено - нито в екстериора, нито в интериора, нито в иновациите, нито в динамиката.
    Импрецата беше хубав рали автомобил, но не може да се мери с постиженията на Ауди, Форд и Ситроен!
    Това са реалностите, всичко друго са измишльотини!!!

    Коментиран от #24

  • 23 Турбото

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Shmeker":

    Да, така е но все пак е пикап и Ексидата не е никакво повдигнато комби, а си е чист ван - http://s.drom.ru/1/reviews/photos/subaru/exiga/52468_2.jpeg?u=1146647

    Коментиран от #36

  • 24 Mr. Swaggerson

    3 3 Отговор

    До коментар #22 от "Гост":

    Колкото повече влизам в този сайт, толкова повече си доказвам, че има само някакви хора, които живеят в свой свят. Харесва ми как тази публикация има 22 коментара, но никой не забеляза грешката още във втората дума.
    Субару е много работи, но не и "един семеен автомобил", тази марка може да има само три основни модела - Импреза, Легаси и Форестер, но те запълват всички ниши, от които марката се интересува. Това е една от малкото марки, които остават верни на принципите си. Не говорим за порше, които започнаха да произвеждат Джипове, или всички останали марки в северна Европа, които се продадоха на немските корпорации.
    Динамиката, за това, с което разполагат, е нещо доста похвално, за компания, която беше самостоятелна до преди около 10 години. 4,7 Секунди от 0-100 при по-малко от 300 к.с. за кола с климатик, АБС, сравнително удобно окачване и т.н. е не е нещо, което се вижда всеки ден.
    И да сравняваш Ауди - огромна корпорация с много средства, с това което е субару, е меко казано смешно. Плюс, дори и по Automotor und Sport(говорим за немска телевизия) неведнъж са се оплаквали от пътното поведение на Ауди, това, че колата е базирана на скоростна кутия от предно, прави колата с характер за недозавиване и то голямо.
    Искам да видя на Форд и Ситроен моделите с AWD, за да мога да сравня, но до този момент те правят само модели с предно предаване, което не може да се сравнява.
    Нека да не забравяме, че в америка(където се и целят) STi струва по-малко от 35 хиляди долара, което прави около 50 хиляди лева с благоприятен курс, неслучайно държат и толкова висока цена втора ръка.
    Не говорим и за времето в което се е доказвала неведнъж в рали сферата, след като си доказаха, че могат останаха само в Рали на Америка и то си е маркетингов трик на тамошното управление. Сега работят върху 24 часа на Нюрбургринг.
    Говориш за реалности в света на колите, където почти всичко е въпрос на вкус. Това, че една кола е по-скъпа, не я прави по-добра. И това, че една кола ускорява за по-малко време, не я прави по-бърза. А и изпозването на много удивителни показва умственето ти развитие.
    Хайде, поздрави. И продължавайте да си карате 4-ките и 36-ците и си мислете, че притежавате света. Лека вечер от мен.

    Коментиран от #25, #27, #28

  • 25 Име:

    0 2 Отговор

    До коментар #24 от "Mr. Swaggerson":

    Много точен коментар.
    до #21 Shmeker,
    Subaru произвежда и малки бусове за японския пазар:
    dias wagon, sambar van, и камионче: sambar truck
    бусовете които изнася за европа бяха libero (E10,E12), което е уникален автомобил много практичен, проходим, здрав и без аналог.
  • 26 Име:

    0 2 Отговор

    До коментар #17 от "Shmeker":

    EXIGA си е 7-местен миниван със страхотен панорамен покрив.
  • 27 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Mr. Swaggerson":

    Имат 3 основни модела да. В щатите предлагат 8, иначе имат 18/25 модела. 18 ако не броим различните вариации на 1 модел. Като wrx s4 и wrx STi.
  • 28 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #24 от "Mr. Swaggerson":

    Пич, ти си болен фанатичен ултрас!!!
    Изобщо коментарът ти е толкова жалък, че сам си противоречиш! Чете ли къде съпоставих Ситроен и Ауди със Субару? Какви успехи имат Субари в рали състезанията спрямо Ситреон, Форд и Ауди?
    А когато имаш Субару и започне да ти гние след 2 години, тогава ела да ми ги хвалиш!!! Никога повече няма да си купя Субару - НИКОГА!
    Не карам нито Ауди, нито БМВ, а английска кола и класата е ОЧЕИЗВАДНА спрямо гнилоча Субару!!!
    Хайде само не ми говори за умстено развитие, защото то очевидно липсва в комплексираната ти кратуна!!!
  • 29 Mr. Swaggerson

    2 3 Отговор
    Ауди какво имат в ралитата? Субару имат три поредни победи изправили се срещу МНОГО по-големи корпораций, като Форд и Тойота.
    Много пъти се е повдигала темата за това. Ситроен имат такива успехи заради брилиантността на един човек, ако може да се нарече така, колкото и да не го харесвам, не мога да изразя достатъчно адмирациите си за Себастиан Льоб, брилиантен пилот. На него и лагерна количка да му дадат, пак щеше да бие.
    Ford ги признавам, че наистина супер много усилия са вложили в това, и рали спорта нямаше да е същия без тях, още от Escort Mk1.
    И каква е тази невероятна английска кола, защото или е много стара или не е английска въобще.
    А, да "комплексираната ми кратуна", поне не се опитвам да си изтъкна "класата" като показвам, че карам "по-добра" кола от другия. Аз признавам, че карам боклук, понеже финансовите ми възможности са ограничени. Но да отхвърляш Субару като кола достойна да стой до Escort или Quattro, си пълна лудост. Това се доказва от агресивното ти поведение и удивителните знаци, от които така и не се отказа.

    Коментиран от #32

  • 30 OMaliii

    1 3 Отговор
    Г-не вземи малко да се " ъпгрейднеш" и после прави коментари,относно Subaru! айде лека и от мене!
  • 31 ОМаliii

    0 5 Отговор
    Вземи да разкараш бръмбарите от мозъчната си орбита бе миличък! С тези твои сравнения- Subaru-Rolls-Aston...Ламборгини!!!!Ми едното е среден + клас автомобили,другите са в другото съзвездие!по-здрави!
  • 32 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #29 от "Mr. Swaggerson":

    Пак продължаваш да си четеш каквото ти изнася. Казах, че Субару е гнилоч и никога няма да си купя повече тази марка! Каква кола карам сега, не съм писал и няма да напиша.
    Пък що се отнася до удивителните знаци, които слагам, по-добре е първо да се научиш да пишеш правилно думите брилЯнтен и корпорациИ. Корпораций да не е бил някой римски император въвел на въоръжение колесницата с 4 кръга :)))

    Коментиран от #33

  • 33 Mr. Swaggerson

    1 3 Отговор

    До коментар #32 от "Гост":

    И започваме да се хващаме за малките грешки допуснати в поста, класически начин да отбием номера, защото нямаме какво да допълним. Плюс, гнилоч е единствената дума, която използваш в своя защита, че Субару са лоши коли, това, че не знаеш къде да гледаш като си купуваш кола, не е мой проблем. Не разбирам, как някой трябва да ти вземе мнението сериозно, при положение, че не изнасяш аргументи и защита над тях. Карай си "английската" кола, не ни обръщай внимание на нас - простите хора, които са си купили боклук на 320 хил. "реални" километри и след 35 хиляди още единственото което се е счупило е амортисьор и газовото(заради прекрасната ни газ и чудесни пътища). Пък на тебе като ти се счупи нещо да се чудиш коя глава да си откъсваш.

    Коментиран от #34

  • 34 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #33 от "Mr. Swaggerson":

    Ако за теб граматиката е второстепенно, то за мен показва умствения багаж на човека.
    Апропо, някога имал ли си Субару?
    Всъщност ако си имал Субару, друга песен щеше да пееш, защото всичките гният като "Опел Кадет"! Това ако е малък довод съчетан с ужасния интериор, здраве му кажи!!!
    Ако пък беше имал английска кола, щеше да знаеш, че поддръжката и е не е повече от на "Хонда Акорд". Това не ти е "Порше Кайен" или "Фолксваген ФаЙтон".
    Не ми се занимава повече, но сам започна да се правиш на умник и да пишеш за умствен потенциал.

    Коментиран от #35

  • 35 Mr. Swaggerson

    1 4 Отговор

    До коментар #34 от "Гост":

    Граматиката не е второстепенна, но в такъв спор не влияе по почти никакъв начин. Гният те като Опел Кадет, ама друг път, даже и там където е удряна няма ръжда, а удара е от преди да я взема, да кажеш, че е била в Италия или Испания, не, била е в Нидерландия(по-известна по нашите ширини като Холандия). Има на точно едно място ръжда. Интериора не покъртитетлно гаден, има места на които е твърда пластмасата, но това, с което се докосва ръката е сравнително приятно. Като за 320 + хил. км. и 16 години, има още много хляб в нея докато умре.
    А немското качество във Фолксваген Поло е пълна трагедия. Навсякъде е или черно или сиво, таблото свети в синьо поради неясна причина, научно доказано, че е от цветовете, който дразнят най-много, седалките са твърди, неудобни, пътно поведение на ютия. Да не говорим, че за 150 хил. км. не се смениха клапани и бутало, скоростната кутия е на път към гробищата(говорим за кола взета от магазина на 8 километра), не говоря за окачване, по ясни причини. И така нататък. Съседа пък се беше излъгал да си вземе 1.9 TDI. Не знам какво я прави, но и смениха кулер и турбо за по-малко от 3 месеца, беше дал повече за ремонти, отколкото беше платил за нея.

    Коментиран от #40, #41

  • 36 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Турбото":

    Ми тя и E-klasse комби е 7 местна ама това не я прави ван!

    Коментиран от #37

  • 37 Турбото

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Shmeker":

    Ето ти един отзив от човек който владее дадения миниван, обърни внимание в самото начало на табличката с характеристиките на автомобила - http://reviews.drom.ru/subaru/exiga/87143/

    Коментиран от #38

  • 38 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Турбото":

    А бе какво значение има дали имат миниван дали нямат.

    Коментиран от #39

  • 39 Турбото

    2 0 Отговор

    До коментар #38 от "Име:":

    Никакво... но, има !
  • 40 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "Mr. Swaggerson":

    Кулерът на 1.9 е 100 лв. нов, прецаква се ако си натиснал някой с предна броня и вуздуховодът почне да трие питата. Наместваш го ама трябва да знаеш.
    Турбото е обикновено Гарет, може би най-доброто, но нямавечно турбо. Единствено трябва да му сипваш масло според нормата. Ремонт за 300 лв.
  • 41 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "Mr. Swaggerson":

    Всъщност тук сравняваш поло със субару. Странно.
    Между другото една кутия за поло струва 200 лв.
    Прецакал си я защото е била оставена без масло.
    За клапани + бутало нещата биятт към скъсан ангренаж
  • 42 ХХХХХХХХХ

    2 0 Отговор
    Немска допотопна бавнооборотна мърша може само да си мечтае за качествата и технологиите на Субару.
  • 43 ХХХХХХХХХХ

    2 0 Отговор
    Там от където Субару минава с лекота немския миризлив кенеф ако мине ще се разцепи на две.
    Subaru символ за уважение и върховна технология в целия свят.Субару е фирма занимаща се с космически технологии.
    АЛУДИ фирма пройзвеждаща нафтови печки и на дърва и въглища.
  • 44 ХХХХХХХХХХ

    2 1 Отговор
    Качество и технология недостижима за простите изостанали немски и след 100 години.
  • 45 приус

    1 0 Отговор
    Скоро очакваме и Fori хибрид , брилянтно 4 х 4 и неунищожимата хибридна система от Lexus , с фотоволтаик на тавана. Просто джуджетата умеят да предлагат на пазара истински продукти.
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.