Култовата емблема STI ще присъства и върху четвъртата версия на компактния SUV Subaru Forester. Мощността най-вероятно ще е около 300 конски сили, при положение, че версията XT разполага с 237, а атмосферната модификация на 2.5-литровия боксерен двигател - със 165. Но най-вероятно двигателят ще е 2-литровият DIT.
За огромно съжаление на Subaru-маниаците по целия свят Forester STI ще се произвежда само за японския пазар, по-известен сред феновете като JDM. От поточните линии ще слезе ограничено количество от 300 екземпляра. Те ще могат да бъдат поръчвани само в четири цвята - World Rally Blue, Crystal White Pearl, Ice Silver Metallic и Crystal Black Silica. Външните промени ще бъдат много леки в сравнение с Impreza - задължителната тънка червена линия върху черната решетка, малък спойлер върху задния капак и по-големи ауспуси.
В интериора ще преобладават червените шевове и дребни детайли, които ще подчертаят агресивността. Естествено воланът, скоростният лост, старт бутонът и кожените седалки ще получат логото STI. Останалото ще бъде комбинация между черен пиано лак и имитация на черен и сив карбон, но въпреки това изглежда приятно. Японците не се славят с много добри интериори на спортните версии и повечето претърпяват преработка, след като напуснат завода.
Всъдеходната 4х4 система, която превърна Subaru в икона, тук ще получи спортна "S" версия. Кормилната рейка ще бъде по-директна. Скоростната кутия ще бъде автоматична и ще има охладител на маслото. Джантите ще са 19 цолови ковани BBS, а спирачните дискове ще са цели 432 мм с 4-бутални Brembo апарати отпред и 2-бутални отзад. Окачването ще бъде снижено с 15 милиметра и втвърдено естествено - това е STI. Забелязва се липсата на детайл, с който са известни Subaru - големия отвор на капака, който праща свеж въздух за охлаждане на интеркулера.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Златко Тролчев
Коментиран от #9
11:02 29.11.2014
2 дивака
11:24 29.11.2014
3 Мм
12:23 29.11.2014
4 Гост
Жалко за тази хубава марка в близкото минало, но светът на автомобилостроенето не търпи застой!!!
Коментиран от #6
12:32 29.11.2014
5 тралала
13:11 29.11.2014
6 Радой Мянков
До коментар #4 от "Гост":
Да, само с тази разлика, че пътното поведение е в пъти различно от това на Golf-а. :) Качи се дори на Impreza WRX от 1998 със скромните 217 коня и намери 10-те разлики с Golf GTI. :)13:29 29.11.2014
7 Гост
Коментиран от #11
16:02 29.11.2014
8 ibro lolov
17:00 29.11.2014
9 БУМЕР КАМОР
До коментар #1 от "Златко Тролчев":
mnogo si prav. mercedes e kolataКоментиран от #14
17:18 29.11.2014
10 НеТърсиГолфаджийятаТойСамЩеСеПокаже
Коментиран от #13, #18
17:39 29.11.2014
11 Shmeker
До коментар #7 от "Гост":
Е стига де. Добри коли правят19:20 29.11.2014
12 Владислав Димитров
19:41 29.11.2014
13 Shmeker
До коментар #10 от "НеТърсиГолфаджийятаТойСамЩеСеПокаже":
Subaru e една малка част от Фуджи корпорацията, не може да храни и да става голяма. Правят боксер с 4х4 - добра формула и до там. Нямат баничарки, пикапи, бусове......Коментиран от #15
20:03 29.11.2014
14 НА БУМЕР КАМОР ЧИЧО МУ
До коментар #9 от "БУМЕР КАМОР":
отново с точен коментар,синко евала20:10 29.11.2014
15 Турбото
До коментар #13 от "Shmeker":
Бусове имат - http://i.ss.ua/images/2010-04-30/878/X3oOGU0=/spare-parts-subaru-shock-absorbers-3.800.jpgКоментиран от #17
21:06 29.11.2014
17 Shmeker
До коментар #15 от "Турбото":
Това е някакво повдигнато комби, не е бус или ван.Коментиран от #20, #26
09:58 30.11.2014
18 FHI
До коментар #10 от "НеТърсиГолфаджийятаТойСамЩеСеПокаже":
Както каза колегата по- долу марката SUBARU отдавна няма за цел да впечатли или да задоволи европейския пазар; нямат целта на много други автомобилни брандове, да имат огромна пазарна власт и влияние, макар че именно в САЩ SUBARU имат такива маркетингови позиции, каквито повечето европейски и японски автомобилостроители само си мечтаят да имат. :)14:36 30.11.2014
19 FHI
14:43 30.11.2014
20 Турбото
До коментар #17 от "Shmeker":
Пикап-Субару също съществува - http://pickupinfo.ru/wp-content/uploads/2013/02/Subaru-Baja-2-фото-с-сайта-autowp.ru_-600x450.jpgКоментиран от #21
14:58 30.11.2014
21 Shmeker
До коментар #20 от "Турбото":
Това е на базата на Outback.Коментиран от #23
15:51 30.11.2014
22 Гост
По-голям пазарен дял обаче от Голф-а няма никой друг. За това сравних Субару точно с Голф. Пък да ми говорите колко велик автомобил е Субару и какво уникално поведение имал на пътя, е напълно детински и необосновано!!! За интериора изобщо няма какво да говорим - евтини материали и имитации!!!
Велики автомобили са Ферари, Лаборджини, Ролс-Ройс, Астон-Мартин... Субару е един семеен 4х4 автомобил, със своите плюсове и минуси и не блести с нищо особено - нито в екстериора, нито в интериора, нито в иновациите, нито в динамиката.
Импрецата беше хубав рали автомобил, но не може да се мери с постиженията на Ауди, Форд и Ситроен!
Това са реалностите, всичко друго са измишльотини!!!
Коментиран от #24
16:51 30.11.2014
23 Турбото
До коментар #21 от "Shmeker":
Да, така е но все пак е пикап и Ексидата не е никакво повдигнато комби, а си е чист ван - http://s.drom.ru/1/reviews/photos/subaru/exiga/52468_2.jpeg?u=1146647Коментиран от #36
18:54 30.11.2014
24 Mr. Swaggerson
До коментар #22 от "Гост":
Колкото повече влизам в този сайт, толкова повече си доказвам, че има само някакви хора, които живеят в свой свят. Харесва ми как тази публикация има 22 коментара, но никой не забеляза грешката още във втората дума.Субару е много работи, но не и "един семеен автомобил", тази марка може да има само три основни модела - Импреза, Легаси и Форестер, но те запълват всички ниши, от които марката се интересува. Това е една от малкото марки, които остават верни на принципите си. Не говорим за порше, които започнаха да произвеждат Джипове, или всички останали марки в северна Европа, които се продадоха на немските корпорации.
Динамиката, за това, с което разполагат, е нещо доста похвално, за компания, която беше самостоятелна до преди около 10 години. 4,7 Секунди от 0-100 при по-малко от 300 к.с. за кола с климатик, АБС, сравнително удобно окачване и т.н. е не е нещо, което се вижда всеки ден.
И да сравняваш Ауди - огромна корпорация с много средства, с това което е субару, е меко казано смешно. Плюс, дори и по Automotor und Sport(говорим за немска телевизия) неведнъж са се оплаквали от пътното поведение на Ауди, това, че колата е базирана на скоростна кутия от предно, прави колата с характер за недозавиване и то голямо.
Искам да видя на Форд и Ситроен моделите с AWD, за да мога да сравня, но до този момент те правят само модели с предно предаване, което не може да се сравнява.
Нека да не забравяме, че в америка(където се и целят) STi струва по-малко от 35 хиляди долара, което прави около 50 хиляди лева с благоприятен курс, неслучайно държат и толкова висока цена втора ръка.
Не говорим и за времето в което се е доказвала неведнъж в рали сферата, след като си доказаха, че могат останаха само в Рали на Америка и то си е маркетингов трик на тамошното управление. Сега работят върху 24 часа на Нюрбургринг.
Говориш за реалности в света на колите, където почти всичко е въпрос на вкус. Това, че една кола е по-скъпа, не я прави по-добра. И това, че една кола ускорява за по-малко време, не я прави по-бърза. А и изпозването на много удивителни показва умственето ти развитие.
Хайде, поздрави. И продължавайте да си карате 4-ките и 36-ците и си мислете, че притежавате света. Лека вечер от мен.
Коментиран от #25, #27, #28
19:42 30.11.2014
25 Име:
До коментар #24 от "Mr. Swaggerson":
Много точен коментар.до #21 Shmeker,
Subaru произвежда и малки бусове за японския пазар:
dias wagon, sambar van, и камионче: sambar truck
бусовете които изнася за европа бяха libero (E10,E12), което е уникален автомобил много практичен, проходим, здрав и без аналог.
20:11 30.11.2014
26 Име:
До коментар #17 от "Shmeker":
EXIGA си е 7-местен миниван със страхотен панорамен покрив.20:11 30.11.2014
27 Име:
До коментар #24 от "Mr. Swaggerson":
Имат 3 основни модела да. В щатите предлагат 8, иначе имат 18/25 модела. 18 ако не броим различните вариации на 1 модел. Като wrx s4 и wrx STi.20:21 30.11.2014
28 Гост
До коментар #24 от "Mr. Swaggerson":
Пич, ти си болен фанатичен ултрас!!!Изобщо коментарът ти е толкова жалък, че сам си противоречиш! Чете ли къде съпоставих Ситроен и Ауди със Субару? Какви успехи имат Субари в рали състезанията спрямо Ситреон, Форд и Ауди?
А когато имаш Субару и започне да ти гние след 2 години, тогава ела да ми ги хвалиш!!! Никога повече няма да си купя Субару - НИКОГА!
Не карам нито Ауди, нито БМВ, а английска кола и класата е ОЧЕИЗВАДНА спрямо гнилоча Субару!!!
Хайде само не ми говори за умстено развитие, защото то очевидно липсва в комплексираната ти кратуна!!!
20:25 30.11.2014
29 Mr. Swaggerson
Много пъти се е повдигала темата за това. Ситроен имат такива успехи заради брилиантността на един човек, ако може да се нарече така, колкото и да не го харесвам, не мога да изразя достатъчно адмирациите си за Себастиан Льоб, брилиантен пилот. На него и лагерна количка да му дадат, пак щеше да бие.
Ford ги признавам, че наистина супер много усилия са вложили в това, и рали спорта нямаше да е същия без тях, още от Escort Mk1.
И каква е тази невероятна английска кола, защото или е много стара или не е английска въобще.
А, да "комплексираната ми кратуна", поне не се опитвам да си изтъкна "класата" като показвам, че карам "по-добра" кола от другия. Аз признавам, че карам боклук, понеже финансовите ми възможности са ограничени. Но да отхвърляш Субару като кола достойна да стой до Escort или Quattro, си пълна лудост. Това се доказва от агресивното ти поведение и удивителните знаци, от които така и не се отказа.
Коментиран от #32
20:54 30.11.2014
30 OMaliii
21:03 30.11.2014
31 ОМаliii
21:24 30.11.2014
32 Гост
До коментар #29 от "Mr. Swaggerson":
Пак продължаваш да си четеш каквото ти изнася. Казах, че Субару е гнилоч и никога няма да си купя повече тази марка! Каква кола карам сега, не съм писал и няма да напиша.Пък що се отнася до удивителните знаци, които слагам, по-добре е първо да се научиш да пишеш правилно думите брилЯнтен и корпорациИ. Корпораций да не е бил някой римски император въвел на въоръжение колесницата с 4 кръга :)))
Коментиран от #33
22:04 30.11.2014
33 Mr. Swaggerson
До коментар #32 от "Гост":
И започваме да се хващаме за малките грешки допуснати в поста, класически начин да отбием номера, защото нямаме какво да допълним. Плюс, гнилоч е единствената дума, която използваш в своя защита, че Субару са лоши коли, това, че не знаеш къде да гледаш като си купуваш кола, не е мой проблем. Не разбирам, как някой трябва да ти вземе мнението сериозно, при положение, че не изнасяш аргументи и защита над тях. Карай си "английската" кола, не ни обръщай внимание на нас - простите хора, които са си купили боклук на 320 хил. "реални" километри и след 35 хиляди още единственото което се е счупило е амортисьор и газовото(заради прекрасната ни газ и чудесни пътища). Пък на тебе като ти се счупи нещо да се чудиш коя глава да си откъсваш.Коментиран от #34
22:25 30.11.2014
34 Гост
До коментар #33 от "Mr. Swaggerson":
Ако за теб граматиката е второстепенно, то за мен показва умствения багаж на човека.Апропо, някога имал ли си Субару?
Всъщност ако си имал Субару, друга песен щеше да пееш, защото всичките гният като "Опел Кадет"! Това ако е малък довод съчетан с ужасния интериор, здраве му кажи!!!
Ако пък беше имал английска кола, щеше да знаеш, че поддръжката и е не е повече от на "Хонда Акорд". Това не ти е "Порше Кайен" или "Фолксваген ФаЙтон".
Не ми се занимава повече, но сам започна да се правиш на умник и да пишеш за умствен потенциал.
Коментиран от #35
22:38 30.11.2014
35 Mr. Swaggerson
До коментар #34 от "Гост":
Граматиката не е второстепенна, но в такъв спор не влияе по почти никакъв начин. Гният те като Опел Кадет, ама друг път, даже и там където е удряна няма ръжда, а удара е от преди да я взема, да кажеш, че е била в Италия или Испания, не, била е в Нидерландия(по-известна по нашите ширини като Холандия). Има на точно едно място ръжда. Интериора не покъртитетлно гаден, има места на които е твърда пластмасата, но това, с което се докосва ръката е сравнително приятно. Като за 320 + хил. км. и 16 години, има още много хляб в нея докато умре.А немското качество във Фолксваген Поло е пълна трагедия. Навсякъде е или черно или сиво, таблото свети в синьо поради неясна причина, научно доказано, че е от цветовете, който дразнят най-много, седалките са твърди, неудобни, пътно поведение на ютия. Да не говорим, че за 150 хил. км. не се смениха клапани и бутало, скоростната кутия е на път към гробищата(говорим за кола взета от магазина на 8 километра), не говоря за окачване, по ясни причини. И така нататък. Съседа пък се беше излъгал да си вземе 1.9 TDI. Не знам какво я прави, но и смениха кулер и турбо за по-малко от 3 месеца, беше дал повече за ремонти, отколкото беше платил за нея.
Коментиран от #40, #41
22:57 30.11.2014
36 Shmeker
До коментар #23 от "Турбото":
Ми тя и E-klasse комби е 7 местна ама това не я прави ван!Коментиран от #37
07:58 01.12.2014
37 Турбото
До коментар #36 от "Shmeker":
Ето ти един отзив от човек който владее дадения миниван, обърни внимание в самото начало на табличката с характеристиките на автомобила - http://reviews.drom.ru/subaru/exiga/87143/Коментиран от #38
17:38 01.12.2014
38 Име:
До коментар #37 от "Турбото":
А бе какво значение има дали имат миниван дали нямат.Коментиран от #39
18:25 01.12.2014
39 Турбото
До коментар #38 от "Име:":
Никакво... но, има !18:38 01.12.2014
40 Shmeker
До коментар #35 от "Mr. Swaggerson":
Кулерът на 1.9 е 100 лв. нов, прецаква се ако си натиснал някой с предна броня и вуздуховодът почне да трие питата. Наместваш го ама трябва да знаеш.Турбото е обикновено Гарет, може би най-доброто, но нямавечно турбо. Единствено трябва да му сипваш масло според нормата. Ремонт за 300 лв.
19:42 01.12.2014
41 Shmeker
До коментар #35 от "Mr. Swaggerson":
Всъщност тук сравняваш поло със субару. Странно.Между другото една кутия за поло струва 200 лв.
Прецакал си я защото е била оставена без масло.
За клапани + бутало нещата биятт към скъсан ангренаж
19:58 01.12.2014
42 ХХХХХХХХХ
21:53 02.12.2014
43 ХХХХХХХХХХ
Subaru символ за уважение и върховна технология в целия свят.Субару е фирма занимаща се с космически технологии.
АЛУДИ фирма пройзвеждаща нафтови печки и на дърва и въглища.
21:54 02.12.2014
44 ХХХХХХХХХХ
21:55 02.12.2014
45 приус
07:33 04.12.2014
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Този коментар е премахнат от модератор.