8 Декември, 2014 11:39, обновена 9 Декември, 2014 15:16 6 385 15

Q7 ще стане първото дизел-електрическо Audi

  • audi-
  • q7-
  • volkswagen-
  • vag-
  • хибрид

Дълги години Volkswagen странеше от хибридните технологии с такова пренебрежение, че се стигна дори до скандали заради обидното отношение на немците към Toyota и нейната амбициозна програма за автомобили с комбинирано задвижване. От известно време обаче германският гигант сякаш е забравил колко "безперспективни" са хибридите и постепенно обогатява гамата на марките си с такива автомобили.

Новото поколение на луксозния всъдеход Audi Q7 обаче бележи нов крайъгълен камък в стратегията на концерна. За първи път хибрид на VAG ще комбинира дизелов, а не бензинов двигател с електромотор, съобщава Automotive News Europe. Така немците ще догонят Peugeot, Citroen, Volvo и Mercedes-Benz, които вече предлагат подобни хибриди.

Дизел-електрическата Q-седмица най-вероятно ще бъде оборудвана с 3.0-литров TDI и ще носи емблемата e-tron. Малко по-късно същата силова установка с възможност за зареждане на батериите от битовата мрежа ще започне да се монтира и на флагмана Audi A8.

По непотвърдена информация Q7 TDI e-tron ще разполага с 370 к.с. и 700 Нм, а пазарният му дебют ще се състои през 2016 г. След Audi дизел-електрическата технология бързо ще бъде усвоена и от останалите марки под шапката на VAG.

Пълните технически характеристики на стандартните AUDI Q7 можете да видите ТУК.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 г-н Дошо

    1 3 Отговор
    Q7 e mnogo stabilna mashina.mnogo prohodim.zaslujava si parite ot vsiakade.

    Коментиран от #2, #3

  • 2 land

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "г-н Дошо":

    Какво разбираш под проходим колега, с 200км по магистралата или на изчистените улици в Банско? Луксозна кола е но е всичко друго но неи джип.
  • 3 Дошo

    3 4 Отговор

    До коментар #1 от "г-н Дошо":

    Q7 е много нестабилна машина.Много непроходим.Не си заслужава парите от никъде.

    Коментиран от #4

  • 4 Дошо мозъка

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "Дошo":

    Имал ли си че си толкова сигурен?
  • 5 откровен

    3 1 Отговор
    микробус,с адски скъпа поддръжка !
  • 6 Пича с зила

    1 2 Отговор
    Е трактор който троши тухли и павета не е издражлив кат руска машина а подръжката му е скъпичка гори колкото два Москвича 412 ако го напънеш из горските пътища абе с една дума компактен зил :D
  • 7 flandre

    4 1 Отговор
    Много си е добър. А пък ако е нов от магазина, си е още по- добре ;)
  • 8 XXXXXXXXXXXX

    2 4 Отговор
    Смешен чуплив чалгарски самосвал.
  • 9 Audi

    3 2 Отговор
    Абе всички злобеете яко, но си знаете - гроздето е кисело, нали така господа Бай Ганювци??

    Коментиран от #10

  • 10 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    0 2 Отговор

    До коментар #9 от "Audi":

    Да,да така е, ама в този случай наистина е кисело, защото това е пълен таралясник и става още по-кисело като го пуснеш втора ръка и не можеш да си възвърнеш и 20% от вложеното в него.

    Коментиран от #11

  • 11 ярослав станчев

    1 2 Отговор

    До коментар #10 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":

    А вие г-н смърт за дпс,колко Ку7 сте притежавали,карали и продали,че така из от вътре им знаете проблемите???По бисерите които пишете,явно сте по-голям специалист по немските машини дори и от вездесъщият ни корифей,г-н Дошо.
  • 12 патил от ВАГ

    3 1 Отговор
    Не е нужно да имаш подобна талига, за да знаеш каква пръчка е. Стига само да прочетеш „Сервизът бе моят дом“ и „Вечният пациент“! Защитниците на Ауди питат кой колко Аудита е имал, че коментира. Аз на свой ред тях ще ги попитам те колко са имали, че така яростно защитават боклуците на ВАГ? Колко? Май само картинки и реклами гледате момчета. Първо изкарайте книжки и тогава се правете на капацитети! Достатъчно каруци от ВАГ съм имал и съм карал, за да разбера, че нищо не струват.
  • 13 Дошo

    1 1 Отговор
    Дълги години Volkswagen странеше от хибридните технологии с такова пренебрежение, че се стигна дори до скандали заради обидното отношение на немците към Toyota и нейната амбициозна програма за автомобили с комбинирано задвижване. От известно време обаче германският гигант сякаш е забравил колко "безперспективни" са хибридите и постепенно обогатява гамата на марките си с такива автомобили

    Е ТОВА МЕ ИЗКЕФИ МАКСИМАЛНО.ЩО ТАКА БЕ ШВАБИ?
  • 14 гост

    0 0 Отговор
    А "безперспективните" хибриди са от вече далечната 1997 г., когато VW подскача радостно около "уникалната" помпа-дюза, която вече и самите те не правят. Добре дошли!
  • 15 XXXXXXXXXXX

    0 0 Отговор
    Разликата между Японките и Европейските боклуци е очевидна.Японката я купуваш и излизаш от автобизнеса.Не ти трябват рез.части не посещаваш сервиз нямаш грижи.Еврпопейското менте се скапваш да го правиш.Кварталния майстор ти става пръв приятел.Отделно пълен боклук с големи фуги и огромни луфтове.Никакво удоволствие от шофиране.Смешна измамна гаранция и само главоболия.Европа е най бедния и измамен нещастен континент.