Любопитен синхрон съпътства кадровите промени в ръководствата на Volkswagen и BMW, обявени почти едновременно днес. От 1 ноември догодина най-големият европейски производител ще има нов шеф. Баварците пък ще се сдобият с такъв на 13 май 2015-а.
Сегашният глава на Volkswagen Мартин Винтеркорн ще отстъпи мястото си на бившия ръководител на отдела за изследвания и разработки на BMW Херберт Дис. Самият Винтеркорн ще остане директор на VW Group, която управлява 12 марки, включително производителите на камиони MAN и Scania и италианската Ducati.
На мястото на сегашния генерален директор на BMW Норберт Райтхофер ще бъде назначен Харалд Крюгер, който в момента отговаря за производството. Райтхофер, който оглави баварската компания през 2006 г., най-вероятно ще стане председател на надзорния съвет. Първоначалният му договор предвиждал да остане начело на BMW до 2016 г., но взел решение да ускори смяната на поколенията във висшето ръководство.
9 Декември, 2014 13:53, обновена 9 Декември, 2014 13:55 4 335 11
Смени на върха във Volkswagen и BMW
Херберт Дис и Харалд Крюгер
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 mm84
Коментиран от #2, #3, #4, #6
14:30 09.12.2014
2 BMW
До коментар #1 от "mm84":
Напълно съм съгласен с теб!14:34 09.12.2014
3 Shmeker
До коментар #1 от "mm84":
Да им потръгнело??? Кое да им потръгне? Да бият тойота по продажби ли? Щото това се очаква да стане отново и може би до края на годината ще стане.Колкото до италианският дизайнер - ако следеше събитията щеше да знаеш, че имат такъв - шефът на отдела по дизайн на VAG е германо-италианец, най-красивите коли последните години ги направи той
Коментиран от #8
15:58 09.12.2014
4 ярослав станчев
До коментар #1 от "mm84":
Този проблем ВАГ го решиха още през 2007 г. ,когато назначиха Валтер де Силва за главен дизайнер на фирмата.Коментиран от #5
16:00 09.12.2014
5 Shmeker
До коментар #4 от "ярослав станчев":
Преди това работеше пак като дизайнер във VAG мисляКоментиран от #11
20:36 09.12.2014
6 Bravo
До коментар #1 от "mm84":
Пфффф... Ай стига е, момче. Голям майтап каза - можело да им потръгне. Освен да купят и останалите европейски марки, а ? За "по-лицеприятни" - окей, може всеки да има различен вкус, но за надеждността, айде да не спорим. (и между другото няма такъв термин "по-лицеприятни", просто информативно ти го казвам, не го приемай като заяждане)01:32 10.12.2014
7 mm84
Масово колите на ВАГ си имат детски болести, като тук говоря до масовите, а не марки от калибъра на Бентли, Ламборгини и прочие. Просто българина е с много промит мозък, че ФВ е надежден автомобил.
Коментиран от #9
09:53 10.12.2014
8 German
До коментар #3 от "Shmeker":
"Най красивите" може би имаш предвид за марката. Щото тя не е имала никога красиви коли.10:36 10.12.2014
9 МММ
До коментар #7 от "mm84":
Радващо е че има хора, като Вас, които са действително грамотни и не говорят глупости (както и че не са фанатици на тема ВАГ) :)Коментиран от #10
10:47 10.12.2014
10 mm84
До коментар #9 от "МММ":
Колега,Не съм фанатик на нито една марка. Всяка марка има достойни и приятни модели, но има и провали. Не мога да разбера хора, които са фанатици на дадена марка и отричат другите. Изпатих с Ауди, но не казвам , че са лоши - просто аз не бих си купил отново. За цсеки влак си има пътници :)
14:38 10.12.2014
11 ярослав станчев
До коментар #5 от "Shmeker":
Да,от 1999-2002 е дизайнер на СЕАТ,от 2002-2007 главен в Ауди и от 2007 до сега е шеф на дизайнерите във ВАГ.09:48 11.12.2014