Баварската гама от екологични автомобили с индекс i ще се обогати с хибриден седан на базата на пета серия, съобщава американското сп. Automobile. Новият модел ще носи името i5 или i7.
За основа на колата най-вероятно ще послужи удълженото BMW 5er, което немците продават на пазара в Китай от 2011 г. Хибридът ще получи сходна силова установка с тази на i8, което се оборудва с 1.5-литров бензинов двигател с мощност 231 к.с.
За разлика от спортното купе обаче седанът ще разполага не с един, а с два електромотора. Основният ще върти задните колела, а другият ще подпомага двигателя с вътрешно горене в задвижването на предните. Акумулаторите ще бъдат разположени в пода на "петицата".
Водачът на BMW i5/i7 ще може да избира между различни работни режими за конкретната пътна ситуация. Хибридният седан ще разполага с предно, задно или двойно предаване. В последния вариант електромоторите ще работят съвместно с ДВГ. Запасът на батериите ще стига за изминаването на 130 км само на ток.
Новият баварски хибрид ще съчетава дизайнерски черти от 6er Gran Coupe и следващото поколение на флагмана 7er. Прототип на i5/i7 ще бъде показан през 2017-а, а серийният седан ще дебютира година по-късно. BMW планира да продава по 30 000 екземпляра годишно. Основни целеви пазари на баварците ще бъдат Щатите и Китай. Пoдробни данни за всички модели на BMW , ще намерите ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
Коментиран от #2
09:17 17.12.2014
2 До Shmeker
До коментар #1 от "Shmeker":
Оффф, писна ми от такива като теб "разбирачи", дето плюят по всичко, освен разбира се изключвайки VAG Audi. Набий си го в кратуната веднъж завинаги: на първо място е Mercedes, на второ място е BMW и чак на трето място е VAG Audi!!!!!!Коментиран от #5
09:24 17.12.2014
3 гост
09:29 17.12.2014
4 Developer
А за Мерцедес какво да ви кажа - БМВ ще си остане и в следващите години със повече спортен дух от Даймлер (за сравними класи автомобили). Все пак си има причина БМВ да не може да произведе толкова, колкото пазарът иска. Та така :)
11:16 17.12.2014
5 Maurice
До коментар #2 от "До Shmeker":
Макар да карам БМВ, а преди това МБ, когато фактите говорят и ти трябва да замълчиш. Редът е точно обратен на изброения от теб. Не знам по какво ги класираш, но Ауди(самостоятелно) е лидер по продажби, пред БМВ и Мерцедес. Последните обявиха пролетта, че ще инвестират доста милиарди в разработки с цел да се върнат на върха. До тогава обаче доста време има да мине. А конкуренцията също няма да спи...11:51 17.12.2014
6 Шматер
12:30 17.12.2014
7 Шматер
13:54 17.12.2014
8 Ivaylo Golemanski
14:19 17.12.2014
9 Име:
"Много красива предница, е не колкото на А6, разбира се"
14:45 17.12.2014
10 Shmeker
15:14 17.12.2014
11 Ехаа
15:31 17.12.2014
12 Shmuler
Коментиран от #18
16:22 17.12.2014
13 гостенин
Коментиран от #28
17:21 17.12.2014
14 Винет
Значи не си виждал бмв на живо. Всичко е точно обратното на това което казваш.
17:53 17.12.2014
15 Vasik Atanasova
18:18 17.12.2014
16 бмв е скъпо за ремонт
19:46 17.12.2014
17 onq s konq
Коментиран от #26
22:09 17.12.2014
18 само аз
До коментар #12 от "Shmuler":
и какви по точно ремонти аз съм много доволен от точно този модел...е 39 520 2002 2.2 170кончета само една водна помпа съм сменил..22:49 17.12.2014
19 Japoneze
Когато цената им стане една и съща с чистите фосилните бърнъри,динамиката -същата ,всеки ще ги предпочете-градско малък разход,нисък шум,почти 0-ви емисси.Като вкарат един еко закон за лимит на СО2 в града и щем,не щем,ще ги купуваме!
23:38 17.12.2014
20 Ringo
Коментиран от #21, #22
23:43 17.12.2014
21 Име:
До коментар #20 от "Ringo":
Ами скъпо. Тук в България ще им махаме батериите и катализаторите и ще караме лъскави БМВ-та на тънка цена. Е вярно няма да е със същия разход...Коментиран от #25
00:14 18.12.2014
22 Japoneze
До коментар #20 от "Ringo":
Не съм съгласен че батериите ще издържат 3-4 години,има вече доста и плъг ин хибриди на по 7-8 години и си вървят колите,Вярно ако е нова ще минава 70км само на ток,на 7-8 години сигурно около 40км.На дълъг път тъй или иначе се минава на бензин/дизел.тая батерия е да складира енергията при рекуперация-спиране,движение по наклон,и да се използва после само при ускоряване или потегляне,градско каране с ниска скорост да облекчи/намали разхода на двигателя с вътрешно горене.С всяка следваща година излизат все по-добри батерии,така че ,ще можеш да смениш с по-модерна такава -да изкарва по 15 години,На Плъг ин хибридите батериите на са с много kwh,съответно цената ще е по-малка,смятай примерно смяна например дюзи на нормален дизел,което също си е пара!01:34 18.12.2014
23 Japoneze
01:45 18.12.2014
24 onq s konq
Коментиран от #27
02:07 18.12.2014
25 Shmeker
До коментар #21 от "Име:":
По-скоро ще ги рециклираме с китайски клетки тия батерии08:11 18.12.2014
26 хахахаха
До коментар #17 от "onq s konq":
БМВ е номер едно е по катастрофи и смъртни случаи. за каква надеждност говориш, пич?11:17 18.12.2014
27 пробвал
До коментар #24 от "onq s konq":
Ти си вземи елката и сметни колко хиляди ти трябват за да избиеш по скъпия за покупка дизел,после ремонтите по турбо,помпи,дюзи и т.н.На газ винаги е по евтино освен ако не крадеш нафта.
11:25 18.12.2014
28 le Professionnel
До коментар #13 от "гостенин":
Зависи с какво го сравняваш.Ако е с Ауди да в някои отношения е по лесно за ремонт.Но с Хонда например е по зле.11:33 18.12.2014
29 Vadinski
16:30 22.12.2014