ФАКТИ.БГ

BMW 5er става i-модел

Публикувана: 17 Декември, 2014 09:13 Обновена: 17 Декември, 2014 09:13
29 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 12434
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Баварската гама от екологични автомобили с индекс i ще се обогати с хибриден седан на базата на пета серия, съобщава американското сп. Automobile. Новият модел ще носи името i5 или i7.

За основа на колата най-вероятно ще послужи удълженото BMW 5er, което немците продават на пазара в Китай от 2011 г. Хибридът ще получи сходна силова установка с тази на i8, което се оборудва с 1.5-литров бензинов двигател с мощност 231 к.с.

За разлика от спортното купе обаче седанът ще разполага не с един, а с два електромотора. Основният ще върти задните колела, а другият ще подпомага двигателя с вътрешно горене в задвижването на предните. Акумулаторите ще бъдат разположени в пода на "петицата".

Водачът на BMW i5/i7 ще може да избира между различни работни режими за конкретната пътна ситуация. Хибридният седан ще разполага с предно, задно или двойно предаване. В последния вариант електромоторите ще работят съвместно с ДВГ. Запасът на батериите ще стига за изминаването на 130 км само на ток.

Новият баварски хибрид ще съчетава дизайнерски черти от 6er Gran Coupe и следващото поколение на флагмана 7er. Прототип на i5/i7 ще бъде показан през 2017-а, а серийният седан ще дебютира година по-късно. BMW планира да продава по 30 000 екземпляра годишно. Основни целеви пазари на баварците ще бъдат Щатите и Китай. Пoдробни данни за всички модели на BMW , ще намерите ТУК

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Shmeker
1 Отговор
прилича на газка

Коментиран от #2


Оценка:
-1 +1

До Shmeker
2 Отговор

До коментар #1 от "Shmeker":


Оффф, писна ми от такива като теб "разбирачи", дето плюят по всичко, освен разбира се изключвайки VAG Audi. Набий си го в кратуната веднъж завинаги: на първо място е Mercedes, на второ място е BMW и чак на трето място е VAG Audi!!!!!!

Коментиран от #5


Оценка:
-4 +0

гост
3 Отговор
какъв мерцедес кви 5 лв къде е ауди рс6 каде е дж ти ар къде е сл65 мерцедес с тия коли над 2200кг са доста смешни

Оценка:
-0 +0

Developer
4 Отговор
Фактите сами по себе си са верни, комбинацията е грешна. Та значи: дългата петица се казва BMW F18. Има я с горивен двигател (продава се в Китай от 2011г), има я вече и в хибриден вариант (миналата серия стартира производството). Това си е същата кола, но в хибридна версия (горивен и електродвигател). BMW i5 си е съвсем различна серия, тя няма нищо общо с F18. Ама съвсем нищо. i5 е още в разработка. Снимките са концептни. А за двигателите и - още разработчиците не са решили те какви да са и от каква електроника да се командват. Има само предложения. Ще бъде с два електродвигателя, горе долу се знаят какви ще са, но както казах още окончателно не е решено от мениджмънта.

А за Мерцедес какво да ви кажа - БМВ ще си остане и в следващите години със повече спортен дух от Даймлер (за сравними класи автомобили). Все пак си има причина БМВ да не може да произведе толкова, колкото пазарът иска. Та така :)

Оценка:
-0 +1

Maurice
5 Отговор

До коментар #2 от "До Shmeker":


Макар да карам БМВ, а преди това МБ, когато фактите говорят и ти трябва да замълчиш. Редът е точно обратен на изброения от теб. Не знам по какво ги класираш, но Ауди(самостоятелно) е лидер по продажби, пред БМВ и Мерцедес. Последните обявиха пролетта, че ще инвестират доста милиарди в разработки с цел да се върнат на върха. До тогава обаче доста време има да мине. А конкуренцията също няма да спи...

Оценка:
-0 +1

Шматер
6 Отговор
Жалки опити на нискокачествената марка бмв да догонва другите

Оценка:
-1 +1

Шматер
7 Отговор
бмв че фалира

Оценка:
-0 +1

Ivaylo Golemanski
8 Отговор
Отзад ми прилича на последния модел Корола, само дето е по мазно.

Оценка:
-0 +0

Име:
9 Отговор
Дошо би казал:
"Много красива предница, е не колкото на А6, разбира се"

Оценка:
-0 +0

Shmeker
10 Отговор
Грозна предница и това е баце. Не лансирам никого, бих карал всяка кола, която ми хареса, независимо от марката. От японските също - например някоя мазда, xedos, lexus, някоя друга тойота, субару и т.н. Бих си взели дачия дъстър стига да ми хареса как се кара примерно, на външен вид става. Но и всяка марка си има модели, които не харесвам.

Оценка:
-0 +2

Ехаа
11 Отговор
supper ЗЛЕ

Оценка:
-0 +0

Shmuler
12 Отговор
След последните ремонти по една е39 повече никога няма да направя грешката да купя бмв

Коментиран от #18


Оценка:
-0 +4

гостенин
13 Отговор
Точно пък БМВ, са едни от най-интелигентно и достъпно направените автомобили, за ремонт и обслужване от не професионалисти! Поне БМВ-та до около 07 - 08 година. Казвам го, от опит!

Коментиран от #28


Оценка:
-0 +0

Винет
14 Отговор
До коментар #13 от " До гостенин":


Значи не си виждал бмв на живо. Всичко е точно обратното на това което казваш.

Оценка:
-1 +0

Vasik Atanasova
15 Отговор
ТОВА Е ТАНК

Оценка:
-0 +3

бмв е скъпо за ремонт
16 Отговор
Ама той 13 има в предвид наливане на масло, течност за чистачките и антифриз.А това за ремонта се е обърка с пастирането на колата и миенето на стъклата.Бмв-то кърти, ама и консумативите му къртят, особенно рИмонта.

Оценка:
-0 +2

onq s konq
17 Отговор
По статистика на 10 коли,една е БМВ.От тая марка в България пък само около 20% са с мощност над 200коня и моята е точно от тях.Била скъпа эа ремонт..."Ремонт" ли е 230лв Гражданска отговорност,650лв каско и 270лв пътен данък годишно?И 200лв смяна на масло на двигателя-пак годишно?Естествено че нито е най-бърэата,нито най-красива кола на пътя,но двигатела-6 цилиндъра,диэел с верига смея да твърдя че е ном 1 в света като качество на иэработка и надеждност.

Коментиран от #26


Оценка:
-0 +0

само аз
18 Отговор

До коментар #12 от "Shmuler":


и какви по точно ремонти аз съм много доволен от точно този модел...е 39 520 2002 2.2 170кончета само една водна помпа съм сменил..

Оценка:
-0 +0

Japoneze
19 Отговор
Все повече стават фирмите и техните модели хибрид,плъг ин хибрид ,чист електромобил.Ясно,това е бъдещето-накрая всички коли на пазара ще са такива,лошо няма.Остава още малко да паднат цените на батериите,все по-ефективни батерии се появяват на пазара.
Когато цената им стане една и съща с чистите фосилните бърнъри,динамиката -същата ,всеки ще ги предпочете-градско малък разход,нисък шум,почти 0-ви емисси.Като вкарат един еко закон за лимит на СО2 в града и щем,не щем,ще ги купуваме!

Оценка:
-0 +1

Ringo
20 Отговор
Тези i5 и i8 като поостареят и батерииките им започнат да сдават багажа след 3-4 години, ще излизат солено на следващите собственици

Коментиран от #21, #22


Оценка:
-0 +0

Име:
21 Отговор

До коментар #20 от "Ringo":


Ами скъпо. Тук в България ще им махаме батериите и катализаторите и ще караме лъскави БМВ-та на тънка цена. Е вярно няма да е със същия разход...

Коментиран от #25


Оценка:
-0 +0

Japoneze
22 Отговор

До коментар #20 от "Ringo":


Не съм съгласен че батериите ще издържат 3-4 години,има вече доста и плъг ин хибриди на по 7-8 години и си вървят колите,Вярно ако е нова ще минава 70км само на ток,на 7-8 години сигурно около 40км.На дълъг път тъй или иначе се минава на бензин/дизел.тая батерия е да складира енергията при рекуперация-спиране,движение по наклон,и да се използва после само при ускоряване или потегляне,градско каране с ниска скорост да облекчи/намали разхода на двигателя с вътрешно горене.С всяка следваща година излизат все по-добри батерии,така че ,ще можеш да смениш с по-модерна такава -да изкарва по 15 години,На Плъг ин хибридите батериите на са с много kwh,съответно цената ще е по-малка,смятай примерно смяна например дюзи на нормален дизел,което също си е пара!

Оценка:
-0 +0

Japoneze
23 Отговор
Такова БМВ ми се нрави,вече няма да те оставя на пътя като вземе да бърка вода и масло,изобщо като се изпорти двигателя,ще се дотътриш на батерийки до населено място!Явно с авариен елекродвигател -хитра работа -трябваше по-рано да почнат да ги слагат,:-)!

Оценка:
-0 +0

onq s konq
24 Отговор
При тия евтини горива кой е луд да си купува нов електромобил/стари няма/, струващ майка си и баща си?Вэемете си по една бегачка эа 14-15 хил и гаэ до ламарината!А ако някой твърди че е по-иэгодно да се кара на гаэ вместо нафта ще му препоръчам да вэеме елката и да смята колко км трябва да навърти,че да иэбие 1400лв колкото струва гаэовата уредба/беэ монтажа/ и от там нататък да е на печалба.

Коментиран от #27


Оценка:
-0 +0

Shmeker
25 Отговор

До коментар #21 от "Име:":


По-скоро ще ги рециклираме с китайски клетки тия батерии

Оценка:
-0 +0

хахахаха
26 Отговор

До коментар #17 от "onq s konq":


БМВ е номер едно е по катастрофи и смъртни случаи. за каква надеждност говориш, пич?

Оценка:
-0 +0

пробвал
27 Отговор

До коментар #24 от "onq s konq":


Ти си вземи елката и сметни колко хиляди ти трябват за да избиеш по скъпия за покупка дизел,после ремонтите по турбо,помпи,дюзи и т.н.
На газ винаги е по евтино освен ако не крадеш нафта.

Оценка:
-0 +0

le Professionnel
28 Отговор

До коментар #13 от "гостенин":


Зависи с какво го сравняваш.Ако е с Ауди да в някои отношения е по лесно за ремонт.Но с Хонда например е по зле.

Оценка:
-0 +0

Vadinski
29 Отговор
Не знам как автомобилните фенове могат да плюят,топ фирмата (бмв) за последните 20 години.Как може да ти харесват автомобили от доста по нисък клас и същевременно да нападаш феновете на бмв защото си комплексиран и злобен с направо супер нелепи аргументи и фантасмагории.Спрете вече няма смисъл с всеки следващ модел бмв забиват се по-надолу конкурентите си в всеки едни клас от серийните си модели.Единствено и само новата S-класата е доста силен конкурент но има време да видим новата 7-ца,и момченца напишете в google BMW m8 и прочете за какво става на въпрос и спрете да се излагате.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Турхан Абдула
Блогърът Турхан Абдула с коментар за НСО
Едно време какви Мерцедеси имаше, днешните се развинтват от две дупки."

Още бисери