ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Оффф, писна ми от такива като теб "разбирачи", дето плюят по всичко, освен разбира се изключвайки VAG Audi. Набий си го в кратуната веднъж завинаги: на първо място е Mercedes, на второ място е BMW и чак на трето място е VAG Audi!!!!!!
Фактите сами по себе си са верни, комбинацията е грешна. Та значи: дългата петица се казва BMW F18. Има я с горивен двигател (продава се в Китай от 2011г), има я вече и в хибриден вариант (миналата серия стартира производството). Това си е същата кола, но в хибридна версия (горивен и електродвигател). BMW i5 си е съвсем различна серия, тя няма нищо общо с F18. Ама съвсем нищо. i5 е още в разработка. Снимките са концептни. А за двигателите и - още разработчиците не са решили те какви да са и от каква електроника да се командват. Има само предложения. Ще бъде с два електродвигателя, горе долу се знаят какви ще са, но както казах още окончателно не е решено от мениджмънта.
А за Мерцедес какво да ви кажа - БМВ ще си остане и в следващите години със повече спортен дух от Даймлер (за сравними класи автомобили). Все пак си има причина БМВ да не може да произведе толкова, колкото пазарът иска. Та така :)
Макар да карам БМВ, а преди това МБ, когато фактите говорят и ти трябва да замълчиш. Редът е точно обратен на изброения от теб. Не знам по какво ги класираш, но Ауди(самостоятелно) е лидер по продажби, пред БМВ и Мерцедес. Последните обявиха пролетта, че ще инвестират доста милиарди в разработки с цел да се върнат на върха. До тогава обаче доста време има да мине. А конкуренцията също няма да спи...
Грозна предница и това е баце. Не лансирам никого, бих карал всяка кола, която ми хареса, независимо от марката. От японските също - например някоя мазда, xedos, lexus, някоя друга тойота, субару и т.н. Бих си взели дачия дъстър стига да ми хареса как се кара примерно, на външен вид става. Но и всяка марка си има модели, които не харесвам.
Точно пък БМВ, са едни от най-интелигентно и достъпно направените автомобили, за ремонт и обслужване от не професионалисти! Поне БМВ-та до около 07 - 08 година. Казвам го, от опит!
Ама той 13 има в предвид наливане на масло, течност за чистачките и антифриз.А това за ремонта се е обърка с пастирането на колата и миенето на стъклата.Бмв-то кърти, ама и консумативите му къртят, особенно рИмонта.
По статистика на 10 коли,една е БМВ.От тая марка в България пък само около 20% са с мощност над 200коня и моята е точно от тях.Била скъпа эа ремонт..."Ремонт" ли е 230лв Гражданска отговорност,650лв каско и 270лв пътен данък годишно?И 200лв смяна на масло на двигателя-пак годишно?Естествено че нито е най-бърэата,нито най-красива кола на пътя,но двигатела-6 цилиндъра,диэел с верига смея да твърдя че е ном 1 в света като качество на иэработка и надеждност.
Все повече стават фирмите и техните модели хибрид,плъг ин хибрид ,чист електромобил.Ясно,това е бъдещето-накрая всички коли на пазара ще са такива,лошо няма.Остава още малко да паднат цените на батериите,все по-ефективни батерии се появяват на пазара.
Когато цената им стане една и съща с чистите фосилните бърнъри,динамиката -същата ,всеки ще ги предпочете-градско малък разход,нисък шум,почти 0-ви емисси.Като вкарат един еко закон за лимит на СО2 в града и щем,не щем,ще ги купуваме!
Не съм съгласен че батериите ще издържат 3-4 години,има вече доста и плъг ин хибриди на по 7-8 години и си вървят колите,Вярно ако е нова ще минава 70км само на ток,на 7-8 години сигурно около 40км.На дълъг път тъй или иначе се минава на бензин/дизел.тая батерия е да складира енергията при рекуперация-спиране,движение по наклон,и да се използва после само при ускоряване или потегляне,градско каране с ниска скорост да облекчи/намали разхода на двигателя с вътрешно горене.С всяка следваща година излизат все по-добри батерии,така че ,ще можеш да смениш с по-модерна такава -да изкарва по 15 години,На Плъг ин хибридите батериите на са с много kwh,съответно цената ще е по-малка,смятай примерно смяна например дюзи на нормален дизел,което също си е пара!
Такова БМВ ми се нрави,вече няма да те оставя на пътя като вземе да бърка вода и масло,изобщо като се изпорти двигателя,ще се дотътриш на батерийки до населено място!Явно с авариен елекродвигател -хитра работа -трябваше по-рано да почнат да ги слагат,:-)!
При тия евтини горива кой е луд да си купува нов електромобил/стари няма/, струващ майка си и баща си?Вэемете си по една бегачка эа 14-15 хил и гаэ до ламарината!А ако някой твърди че е по-иэгодно да се кара на гаэ вместо нафта ще му препоръчам да вэеме елката и да смята колко км трябва да навърти,че да иэбие 1400лв колкото струва гаэовата уредба/беэ монтажа/ и от там нататък да е на печалба.
Ти си вземи елката и сметни колко хиляди ти трябват за да избиеш по скъпия за покупка дизел,после ремонтите по турбо,помпи,дюзи и т.н.
На газ винаги е по евтино освен ако не крадеш нафта.
Не знам как автомобилните фенове могат да плюят,топ фирмата (бмв) за последните 20 години.Как може да ти харесват автомобили от доста по нисък клас и същевременно да нападаш феновете на бмв защото си комплексиран и злобен с направо супер нелепи аргументи и фантасмагории.Спрете вече няма смисъл с всеки следващ модел бмв забиват се по-надолу конкурентите си в всеки едни клас от серийните си модели.Единствено и само новата S-класата е доста силен конкурент но има време да видим новата 7-ца,и момченца напишете в google BMW m8 и прочете за какво става на въпрос и спрете да се излагате.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
Коментиран от #2
09:17 17.12.2014
2 До Shmeker
До коментар #1 от "Shmeker":
Оффф, писна ми от такива като теб "разбирачи", дето плюят по всичко, освен разбира се изключвайки VAG Audi. Набий си го в кратуната веднъж завинаги: на първо място е Mercedes, на второ място е BMW и чак на трето място е VAG Audi!!!!!!Коментиран от #5
09:24 17.12.2014
3 гост
09:29 17.12.2014
4 Developer
А за Мерцедес какво да ви кажа - БМВ ще си остане и в следващите години със повече спортен дух от Даймлер (за сравними класи автомобили). Все пак си има причина БМВ да не може да произведе толкова, колкото пазарът иска. Та така :)
11:16 17.12.2014
5 Maurice
До коментар #2 от "До Shmeker":
Макар да карам БМВ, а преди това МБ, когато фактите говорят и ти трябва да замълчиш. Редът е точно обратен на изброения от теб. Не знам по какво ги класираш, но Ауди(самостоятелно) е лидер по продажби, пред БМВ и Мерцедес. Последните обявиха пролетта, че ще инвестират доста милиарди в разработки с цел да се върнат на върха. До тогава обаче доста време има да мине. А конкуренцията също няма да спи...11:51 17.12.2014
6 Шматер
12:30 17.12.2014
7 Шматер
13:54 17.12.2014
8 Ivaylo Golemanski
14:19 17.12.2014
9 Име:
"Много красива предница, е не колкото на А6, разбира се"
14:45 17.12.2014
10 Shmeker
15:14 17.12.2014
11 Ехаа
15:31 17.12.2014
12 Shmuler
Коментиран от #18
16:22 17.12.2014
13 гостенин
Коментиран от #28
17:21 17.12.2014
14 Винет
Значи не си виждал бмв на живо. Всичко е точно обратното на това което казваш.
17:53 17.12.2014
15 Vasik Atanasova
18:18 17.12.2014
16 бмв е скъпо за ремонт
19:46 17.12.2014
17 onq s konq
Коментиран от #26
22:09 17.12.2014
18 само аз
До коментар #12 от "Shmuler":
и какви по точно ремонти аз съм много доволен от точно този модел...е 39 520 2002 2.2 170кончета само една водна помпа съм сменил..22:49 17.12.2014
19 Japoneze
Когато цената им стане една и съща с чистите фосилните бърнъри,динамиката -същата ,всеки ще ги предпочете-градско малък разход,нисък шум,почти 0-ви емисси.Като вкарат един еко закон за лимит на СО2 в града и щем,не щем,ще ги купуваме!
23:38 17.12.2014
20 Ringo
Коментиран от #21, #22
23:43 17.12.2014
21 Име:
До коментар #20 от "Ringo":
Ами скъпо. Тук в България ще им махаме батериите и катализаторите и ще караме лъскави БМВ-та на тънка цена. Е вярно няма да е със същия разход...Коментиран от #25
00:14 18.12.2014
22 Japoneze
До коментар #20 от "Ringo":
Не съм съгласен че батериите ще издържат 3-4 години,има вече доста и плъг ин хибриди на по 7-8 години и си вървят колите,Вярно ако е нова ще минава 70км само на ток,на 7-8 години сигурно около 40км.На дълъг път тъй или иначе се минава на бензин/дизел.тая батерия е да складира енергията при рекуперация-спиране,движение по наклон,и да се използва после само при ускоряване или потегляне,градско каране с ниска скорост да облекчи/намали разхода на двигателя с вътрешно горене.С всяка следваща година излизат все по-добри батерии,така че ,ще можеш да смениш с по-модерна такава -да изкарва по 15 години,На Плъг ин хибридите батериите на са с много kwh,съответно цената ще е по-малка,смятай примерно смяна например дюзи на нормален дизел,което също си е пара!01:34 18.12.2014
23 Japoneze
01:45 18.12.2014
24 onq s konq
Коментиран от #27
02:07 18.12.2014
25 Shmeker
До коментар #21 от "Име:":
По-скоро ще ги рециклираме с китайски клетки тия батерии08:11 18.12.2014
26 хахахаха
До коментар #17 от "onq s konq":
БМВ е номер едно е по катастрофи и смъртни случаи. за каква надеждност говориш, пич?11:17 18.12.2014
27 пробвал
До коментар #24 от "onq s konq":
Ти си вземи елката и сметни колко хиляди ти трябват за да избиеш по скъпия за покупка дизел,после ремонтите по турбо,помпи,дюзи и т.н.На газ винаги е по евтино освен ако не крадеш нафта.
11:25 18.12.2014
28 le Professionnel
До коментар #13 от "гостенин":
Зависи с какво го сравняваш.Ако е с Ауди да в някои отношения е по лесно за ремонт.Но с Хонда например е по зле.11:33 18.12.2014
29 Vadinski
16:30 22.12.2014