Last news in Fakti

31 Декември, 2014 09:30 8 818 35

Запознайте се с новите мотори на Alfa

  • alfa romeo-
  • двигатели
Alfa Romeo планува производство на нови двигатели за по-луксозните си модели. На върха ще бъде бензинов V6 битурбо мотор с директно впръскване и мощност от 480 конски сили, като обемът му ще бъде 2,9 литра. Платформата върху, която се разработва е трилитровия двигател произведен от Ferarri за Maserati Quattroporte и Ghibli.
 
Вторият бензинов двигател ще е двулитров турбо пак с директно впръскване и MultiAir технология за променливо газоразпределение. Мощността му ще варира от 180 до 330 конски сили. Ще бъде предназначен за задно и 4х4 предаване и автоматична скоростна кутия.
Дизеловият двигател ще бъде изцяло нов 2.2 литров четирицилиндров с турбо. Мощността му ще варира от 135 до 210 конски сили. Заедно с Fiat-Chrysler се работи и върху трилитров V6, който в момента задвижва някои модели на Maserati и Jeep. Неговата мощност за Alfa ще бъде в два варианта 275 и 340.
 
Като цяло V6 двигателите връщат Alfa Romeo към състезателната им история. Това е само малка част от ордьовъра, който са ни подготвили италианците, имайки предвид, че подготвят цели 8 нови модела с огромна инвестиция от 5 милиарда евро. Слуховете, че новия Spider ще бъде разработван заедно с Mazda бяха опровергани и този култов модел ще бъде разработван само и единствено от Alfa.

Повече за всички съществуващи модели , генерации и модификации на Alfa Romeo - ВИЖ

 
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Brero

    1 0 Отговор
    Най-накрая :)
  • 2 ТоалетнатаХартияСвършиААзпакСъмСамВкъщи

    0 5 Отговор
    Пак ще си останат същите италиански кочини!
  • 3 гошо прупрунков

    0 2 Отговор
    какви са тия 3 литрови мотори , крайслер ще ги затрият окончателно . те не виждат ли че света върви към трицилиндрови под 1000 кубикови агрегати които да са можни надеждни и икономични да не говорим за хибридните технологии които са вече задължителни за всеки уважаващ себе си производител

    Коментиран от #8, #12

  • 4 пешо

    1 0 Отговор
    №2 Не се обаждай от тоалетната си !!!
  • 5 Име:

    3 0 Отговор
    Айде Алфа Ромео отново в играта!
  • 6 Росен Димитров

    2 1 Отговор
    forza italia
  • 7 Златан Недоклатенов

    0 5 Отговор
    niama miasto italianskia kosh pri mercedes benz

    Коментиран от #9, #16

  • 8 ххх

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "гошо прупрунков":

    В статията става въпрос за спорни автомобили с по 400-500 коня.Какви миксери с 1000 кубика те гонят?Ти някога карал ли си кола с тези нови три цилиндрови двигатели?Само като им чуеш звука и ще ти се отще да ги караш.Знаеш ли кога някой ще си купи БМВ М серия с три цилиндров 1000 кубиков двигател?

    Коментиран от #13

  • 9 Mortus

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Златан Недоклатенов":

    Отпусни се ;)
  • 10 Mortus

    2 0 Отговор
    Като нямаш пари за да поддържаш италианска кола НЕ СЕ ОБАЖДАЙ
  • 11 mediator37

    4 0 Отговор
    Помня , като излезе фейслифта на 156-та през 2004г. колко много мечтаех да си купя. Рядко красива кола по дизайн на Джуджеро.
    После като излезе 159-та мисля на следващата 2005г., отново много красива, с тия фарове като хищник.
    Винаги Алфа Ромео са имали едни от най-красивите модели, с перфектна спирачна система и стабилни в завоите. Дано и новите им модели радват окото и са успешни!
  • 12 миседниш накура

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "гошо прупрунков":

    сега ферари специално за теб ще направи три цилиндров дизел с агрегат за ток и ще ти го сложи на който модел кажеш
  • 13 ямехващайте захуя

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "ххх":

    И като е "миксер" с еднолитров мотор и петстотин коня, дали няма да си купя БМВ М3?! Вади ли петстотин коня?! Да! Има ли по-ефективен разход и ускорение?! Да! Е, к'во като е еднолитров мотора?! Казвам го, за да не говорите глупости!

    Алфата е страхотна, характеристиките й са невероятни, типичен красив дизайн, само дразнещото е, че бързо им спада цената!

    Коментиран от #14, #21, #22

  • 14 Монго

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "ямехващайте захуя":

    Ти отворения шевна машина ли ще си купуваш или кола...
  • 15 Mr. Swaggerson

    1 0 Отговор
    Физически е невъзможно да създадш толкова мощен двигател с такъв обем надеждно, освен ако не е Ванкелов пък и там няма да е особено надеждно.
    Да не говорим, че турбото ще е голямо колкото самия двигател.
    Сега някой ако изкара аргумента 1к.с./1мл. на БМВ ...
  • 16 Кобрата

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Златан Недоклатенов":

    И аз съм фен на Mercedes, но не е казано, че трябва във всяка статия да го намесваш. Всяка кола е хубава сама за себе си и всеки прави избор според финансовото си състояние. Няма как да поддържаш скъпа кола с една заплата от 500 или 1000 лева.
  • 17 КПСС БКП

    1 1 Отговор
    АЛФА УМРЕЛО!!!!
  • 18 Тути капути

    2 1 Отговор
    Първо се запознаваме с най новите двигатели,а после и с най близките автосервизи на Алфа Ромео че ремонтите няма да имат край.
  • 19 Ники Д

    2 1 Отговор
    Едва ли е случайно това, че всичките италиански фирми фалираха или са пред фалит. Вече дори и италианците не си купуват италиански коли. Просто жабарите не стават за тая работа. Дизайн - да , но цялостен качествен продукт - не.
  • 20 Pontifex Maximus

    0 0 Отговор
    Честита Нова Година за феновете на Alfa Romeo,неповторим дизайн,спортни мотори,перфектно поведение на пътя,и онова неимоверно усещане за превъзходство над останалите, какво по вече може да се желае от един автомобил.Това е Alfa Romeo!
  • 21 S Doichinov

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "ямехващайте захуя":

    Ще трябва и навес да си купиш,че да го паркираш под него като минеш 100км.Точно бмв нямат опит с малките турбинирани двигатели.Ефективен разход от малък мотор с много коне няма как да получиш.Явно четеш много списания и си далеч от автомобилите
  • 22 S Doichinov

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "ямехващайте захуя":

    Кое те дразни в това,че им падат бързо цените на алфите?Така ще си вземеш по евтино кола на малко години.
  • 23 356274

    1 1 Отговор
    Нали знаете какво има на последната страница на наръчника за ослужване на АЛФА? Билетче за градския транспорт!
  • 24 Ники Д

    1 1 Отговор
    Преди няколко год. приятел си беше купил чистак нова Алфа 159, дизеларка, двеста и кусур коня. Гледаш я страхотна кола - бърза, комфортна, красива, обаче през няколко седмици в сервиза - филтри се запушваха, електрониката се бунтуваше и т.н. И на края му писна и я продаде с голяма загуба. Тва са италианските коли.

    Коментиран от #25

  • 25 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Ники Д":

    Предполагам е била q4. А ти поне покара ли я тая 159-тка да видиш за какво става въпрос? Просто не е за нашите пътища...

    Коментиран от #27

  • 26 Nedy

    2 0 Отговор
    Kojto ne e karal Alfa Romeo da ne si dava komentara za Italianskite koli. Ferari, Meseratti I Lamborgini sa6to sa Italianski koli.
    Pod 6apkata na FIAT sa Ferarri, Meseratti I Alfa Romeo I ot tazi godina Alfa Romeo si ima samostoqtelno dizajnersko studio I e po4ti avtonomna v razvitieto si kato Mezerati I Ferari za6toto opredeleno pravqt ne6tata dosta po dobre otkolkoto predi 20 godini. Tova za Italianskite koli e iztarkan laf. I tova 4e ne sa za na6ite pati6ta e vqrno. Karam Alfa MiTo 175 konq I predpolagam 4e ne e kato sportniq Lexus 380 konq kojto e, no kolata e fantasti4na. Problema e 4e e niska I moge da se kara samo na magistrala za6toto dage po ulizite na grada oceqni s dalboki qmi prosto e nevazmogno. No izgivqvanetoi e neveroqtno. Karal sam mnogo koli vklu4itelno I Mercedes, no sam bezkrajno dovolen I o6te na service ne sam hodil s isklu4enie na standartnata smqna na masla I filtri.
  • 27 Ники Д

    1 2 Отговор

    До коментар #25 от "Име:":

    Точно. Не, не съм я карал, но доста пъти съм се возил. От вътре малко тесничка ми се струваше, коленете ти опират в таблото и се чувстваш стиснат, верно, че и аз съм доста висок, иначе много пипната, като замисъл и отвътре и отвън и много вървеше. Иначе съм чувал, че бензиновите мотори на този модел не били много добри и за това човекът си беше взел дизел. Колкото до Ферари и Мазерати, хайде по-сериозно, това са бутикови фирми, които пускат по 150-200 коли годишно, ръчноизработени и нямащи нищо общо с реалния свят. Трудното е да постигнеш високо качество и надежност при масов автомобил, който е предназначен за ежедневна употреба. Там японците са ненадминати, статистиката го доказва.

    Коментиран от #31

  • 28 Самолет

    0 4 Отговор
    Наистина и 156 и 159ките вътре са изключително тесни и некомфортни автомобили.Склонни са към чести аварии в ходовата част и в електрониката което е един вид развлечение за собственика им да не остава без занимамие.Аи да има къде да си харчи заплатата.От 20 години карам различни модели на Мерцедес все стари по на 13-15г коли и да ви кажа никога няма да си купя друга кола.За 20 години сумарно по всичките Мерцедеси съм сменил два накрайника, едно гумено каре и две биалети.Ако това е много ....... А за комфорта в колата няма какво да говорим.Класата си е класа.Е да не са толкова пъргави като повечето Алфи, но като излезем на магистралата и след 10 км алфите изоставан и изчезват в огледалото ми за обратно виждане.220КМ В ЧАС СИ ГИ ПОДДЪРЖАМ С ЧАСОЕ нещо непостижими за алфичките.

    Коментиран от #30, #35

  • 29 Ники Д

    2 3 Отговор
    Мерцедес и скорост,нещо много чуждо за тях,митове и легенди.

    Коментиран от #32

  • 30 running wild

    3 0 Отговор

    До коментар #28 от "Самолет":

    Ха-ха-ха!!! Не знам Самолет ли си, Дирижабъл ли си, но след като си "специалист" по Мерцедес (наистина най-достойната автомарка) не си давай мнението в непонятни за Теб сфери! Та с "две-три изречения": няма сериен автомобил с по-удобно шофьорско място от Алфа Ромео! Старите алфаджии отдавна сме забравили проблемите с окачването, дори на 156 (който е в час ще ме разбере за какво говоря). Електрониката поне при 156 е доста надеждна: с изключение на имобилайзера, но и той се "лекува" надеждно! И накрая да те "светна", че точно на магистралата - място на което на Алфата и е "хвърлен пъпа" с автомобил със сходна или с 20-30 % по-висока мощност от тази, на който и да е алфаджийски двигател... Алфата може да ти изчезне в огледалото за обратно виждане, но само на сън! 'айде ЧНГ и безаварийна с Мерджана!
  • 31 running wild

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "Ники Д":

    Да Ти кажа GTS-ите баш са си въздобри, и са ПО-НАДЕЖДНИ от печката, но не е рентабилна газификацията им (5 - 6 хилки)! А и не се препоръчва извършването и в БГ! 'щото нали Ти е ясно, че при 1600 кг купе 15-16/100 бензинец не Ти мърдат ! Ако се разровиш в разните европейски сайтове за алъш-вериш с автомобили, ще разбереш, че най-евтината нова 159-ка (1.8 бенз.), като втора употреба е най-скъпа! Защо ли?! Хем с опелски мотор? Оставям отговора на Теб! ЧНГ!
  • 32 Autohouse Randm

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "Ники Д":

    ne si v chas.trai si.
  • 33 Ники Д

    1 0 Отговор
    Научи се да пишеш първо,тогава коментирай, неграмотник!
  • 34 alfasud

    1 0 Отговор
    алфа 75 v6 уникална
  • 35 High Revs

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Самолет":

    Летящия (в Мерцедес),
    Удоволствието от звука на пеещата на 9000 оборота побесняла Италианка - никога няма да го получиш в Германски Тежковоз!Все едно слушаш Лучано Повароти!Царе са Макароните на високите обороти,там е кефа!Карай си кютюка по магистралата,дай да го пробваме по завоите - ще станеш смешен!
    Алфетката ще те изпили докато си понечил да дадеш газ след завоя!
    Немските коли са като автобуси в сравнение с Алфетките като хрътки,да хапят тлъстия немски г.з!