2 Януари, 2015 07:04 13 136 15

Opel отлага наследника на Omega

  • opel-
  • omega-
  • карл-томас нойман

Ръководството на Opel е преразгледало плановете за завръщането на марката в горния сегмент на средния клас. Новината за отлагането на флагманския седан, който трябваше да наследи Omega, съобщава президентът на европейското подразделение на General Motors Карл-Томас Нойман в интервю за Car Magazine.

Според висшия мениджър Opel и сега разполага с достатъчно голям седан в лицето на Insignia и по-едрогабаритен модел "в момента не влиза в дневния ред. "Нишата в горния сегмент на средния клас е доста тясна, а нашите клиенти са консервативни и ще ни бъде трудно да се наместим в нея. Освен това традиционните понятия за лукс и премиалност се променят. Смятам Adam за съвременен премиум автомобил, който предоставя безграничен простор за индивидуализиране", обяснява Нойман.

В същото интервю шефът на Opel разкрива, че следващите поколения на Meriva и Zafira ще приличат повече на кросоувъри. Нойман не разкрива повече подробности, но отбелязва, че двата модела ще бъдат "по-съвременни, емоционални и градски".

Подробна информация за моделите на Opel - ВИЖ

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mediator37

    3 3 Отговор
    Опел винаги са се справяли със ситуацията и винаги са вадили хитови модели. Коли от средно качество са Опел, но с много нисък разход на гориво, с добър дизайн и най-важното много евтини. За здравината няма да говоря, тя си върви с марката и е по подразбиране. Опел = здраво. Пред блока ни 1/5 от колите са опели.
    Преди 25 години помня някой като кажеше, че има Опел Вектра и другите позеленяваха. Сега Астрата е хит и е много харчена - красива кола. Е щом НСС си взеха Астри ...

    Коментиран от #2, #5, #12

  • 2 Opel

    5 3 Отговор

    До коментар #1 от "mediator37":

    Явно си голям фен на Опел, но моля те поинтересувай се задълбочено за новите актуални модели на Опел - в момента технологичното им изоставане спрямо конкурентите им е огромно. Да най-накрая имат турбо мотори с директно впръскване (ВАГ ги имат от 2005 г. - 10 години изоставане от друга народна марка). В момента имат да оправят 2 неща: ужасно мудните и неефективни автоматични трансмисии (Инсиния с 250 к.с. набира за около 8 сек до 100, подобен резултат имат БМВ с вече ужасно остарелия модел от далечната 1998 Е 46 - само че те го постигат със скромните 170 к.с.), смятай за каква огромна разлика в ефективността става на въпрос. Другия проблем пред опел е свръх теглото им - не може смешно малка кола като Астра да тежи около 1500 кг., Голф със същите размери и от същия клас е с около 250 кг. по-лек. Изводите ги оставям на теб. Хайде със здраве :)

    Коментиран от #3

  • 3 binjiri

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Opel":

    А пък ти май си фен на ВАГ.

    Коментиран от #7

  • 4 Мито

    2 2 Отговор
    дали ще набере 100 за 8 или 9 сек на пътя - все тая Опел е може би
    най -икономичния и здрав автомобил. Моделът Астра е страхотен
  • 5 opelsucks

    0 3 Отговор

    До коментар #1 от "mediator37":

    медиатор37 ти нормал ли си е опелите са най-големите боклуци и изгнилници дето никой не ги купува само тея дето не разбират от коли майко никога не са били на мода карай си прогнилите кенефи и мълчи

    Коментиран от #6

  • 6 da be

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "opelsucks":

    А ти сиг. караш някое умряло BMW на 18-20 години. Не съм фен на опел ( или като цяло на немските коли ), но опелите не са лоши. Спряха да гният, частите не са скъпи и са здрави. А тук понеже всички сте разбирачи и състезатели, карате си колите по 100 коня и само говорите глупости.
    ЧНГ !!!
  • 7 Opel

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "binjiri":

    Никога не съм бил фен на ВАГ, но те са си преки конкуренти и при директно сравнение виждаш какво се получава. А и съм дал пример и с БМВ, но там разликите са още по-фрапиращи!
  • 8 Иван Господинов

    1 1 Отговор
    Явно не са готови да изкарат подобен модел и се крият зад банални оправдания. Омега е напълно забравен модел и да го възродят с подобаващи търговски резултати ще се иска доста повече от допотопните технологии които преопаковаха в Инсигния. А и ще избута Инсигния от флагманската позиция което задължително означава, че трябва да е по-добър. Надали един пиано лак, по голяма мултимедия и кожен салон ще могат да компенсират технологии от преди 10 години. Явно са си преценили силите че не им е мястото в тая битка и са решили да продължават да изпиляват цената на вече наличните си модели и да подобряват това което вече имат

    Коментиран от #9

  • 9 Opel

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Иван Господинов":

    На 100% съгласен!
  • 10 hienata

    2 0 Отговор
    Опел са си добри коли за цената си. Не са допотопни,напротив имат доста нововъведения. Опитват се да првят някои неща по по-различен начин. Twinport е доста добра система за намаляване на разхода на гориво, чрез нея доста добре избягваха поставянето на турбо,което е по-добро,но по-скъпо и по-проблемно. Нямат малък дизел, ползват готови мотори от Фиат,а те не са много надеждни . Окачването им е много здраво, но возят малко дървено. Не им трябва лимузина, трябва да се борят с голяма конкуренция, а и виждат как преки конкуренти се отказват от подобни автомобили Файтон,големите Пежо и Ситроен, пазара за голям Опел е много малък.
  • 11 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ

    0 0 Отговор
    Хора, вече е 02. 01. 2015, а именният ден на Vasik Atanasova свърши. Vasik Atanasova завинаги
  • 12 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "mediator37":

    Доста глупости си изписал, особено за здравината на Опелите и завършека за Астрите на НСС /сигурно тази "велика" служба ги е избрала след "честен" конкурс, както се прави навсякъде у нас/!
    Порше да беше, нямаше да заслужи всичко написано от теб! Май още не си изтрезнял :)))))))))
  • 13 John Gottin

    1 0 Отговор
    М....та и на OMEGAта. Трябва да помислят да възродят SENATOR и съответно двувратата му версия MONZA. OPEL MONZA - последният истински опел със задно.
  • 14 Ники Д

    1 0 Отговор
    Проблемът на Опел е, че са под шапката на GM. Ако се откачат от тях ще тръгнат на горе. Американците са неуравновесени типове в някои отношения и понякога взимат странни решения. Кризата в която бяха изпаднали Опел преди време се дължеше именно на сбърканата политика на компанията майка, иначе то е ясно, че германците знаят най-добре как се правят автомобили. Не заравяйте, че Опел не е вчерашна фирма, през воината камионите Опел Блиц са били гръбнакът на германската армия, значи не са случайни.
  • 15 Венцеслав Масларов

    0 0 Отговор
    Един комшия имаше до скоро една Астра от 1999 година с горивна апаратура Комън Рейл,караше я такси.Фолксвагените май и сега си бичат с конвенционалната апаратура.