Ръководството на Opel е преразгледало плановете за завръщането на марката в горния сегмент на средния клас. Новината за отлагането на флагманския седан, който трябваше да наследи Omega, съобщава президентът на европейското подразделение на General Motors Карл-Томас Нойман в интервю за Car Magazine.
Според висшия мениджър Opel и сега разполага с достатъчно голям седан в лицето на Insignia и по-едрогабаритен модел "в момента не влиза в дневния ред. "Нишата в горния сегмент на средния клас е доста тясна, а нашите клиенти са консервативни и ще ни бъде трудно да се наместим в нея. Освен това традиционните понятия за лукс и премиалност се променят. Смятам Adam за съвременен премиум автомобил, който предоставя безграничен простор за индивидуализиране", обяснява Нойман.
В същото интервю шефът на Opel разкрива, че следващите поколения на Meriva и Zafira ще приличат повече на кросоувъри. Нойман не разкрива повече подробности, но отбелязва, че двата модела ще бъдат "по-съвременни, емоционални и градски".
Подробна информация за моделите на Opel - ВИЖ
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 mediator37
Преди 25 години помня някой като кажеше, че има Опел Вектра и другите позеленяваха. Сега Астрата е хит и е много харчена - красива кола. Е щом НСС си взеха Астри ...
Коментиран от #2, #5, #12
09:55 02.01.2015
2 Opel
До коментар #1 от "mediator37":
Явно си голям фен на Опел, но моля те поинтересувай се задълбочено за новите актуални модели на Опел - в момента технологичното им изоставане спрямо конкурентите им е огромно. Да най-накрая имат турбо мотори с директно впръскване (ВАГ ги имат от 2005 г. - 10 години изоставане от друга народна марка). В момента имат да оправят 2 неща: ужасно мудните и неефективни автоматични трансмисии (Инсиния с 250 к.с. набира за около 8 сек до 100, подобен резултат имат БМВ с вече ужасно остарелия модел от далечната 1998 Е 46 - само че те го постигат със скромните 170 к.с.), смятай за каква огромна разлика в ефективността става на въпрос. Другия проблем пред опел е свръх теглото им - не може смешно малка кола като Астра да тежи около 1500 кг., Голф със същите размери и от същия клас е с около 250 кг. по-лек. Изводите ги оставям на теб. Хайде със здраве :)Коментиран от #3
10:06 02.01.2015
3 binjiri
До коментар #2 от "Opel":
А пък ти май си фен на ВАГ.Коментиран от #7
10:19 02.01.2015
4 Мито
най -икономичния и здрав автомобил. Моделът Астра е страхотен
11:31 02.01.2015
5 opelsucks
До коментар #1 от "mediator37":
медиатор37 ти нормал ли си е опелите са най-големите боклуци и изгнилници дето никой не ги купува само тея дето не разбират от коли майко никога не са били на мода карай си прогнилите кенефи и мълчиКоментиран от #6
12:09 02.01.2015
6 da be
До коментар #5 от "opelsucks":
А ти сиг. караш някое умряло BMW на 18-20 години. Не съм фен на опел ( или като цяло на немските коли ), но опелите не са лоши. Спряха да гният, частите не са скъпи и са здрави. А тук понеже всички сте разбирачи и състезатели, карате си колите по 100 коня и само говорите глупости.ЧНГ !!!
13:19 02.01.2015
7 Opel
До коментар #3 от "binjiri":
Никога не съм бил фен на ВАГ, но те са си преки конкуренти и при директно сравнение виждаш какво се получава. А и съм дал пример и с БМВ, но там разликите са още по-фрапиращи!14:11 02.01.2015
8 Иван Господинов
Коментиран от #9
16:16 02.01.2015
9 Opel
До коментар #8 от "Иван Господинов":
На 100% съгласен!16:20 02.01.2015
10 hienata
19:25 02.01.2015
11 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ
21:39 02.01.2015
12 Гост
До коментар #1 от "mediator37":
Доста глупости си изписал, особено за здравината на Опелите и завършека за Астрите на НСС /сигурно тази "велика" служба ги е избрала след "честен" конкурс, както се прави навсякъде у нас/!Порше да беше, нямаше да заслужи всичко написано от теб! Май още не си изтрезнял :)))))))))
13:52 03.01.2015
13 John Gottin
15:03 03.01.2015
14 Ники Д
01:27 04.01.2015
15 Венцеслав Масларов
16:58 04.01.2015