2 Януари, 2015 07:26 15 689 20

Defender със сърце от Corvette

  • land rover-
  • defender-
  • urban track-
  • тунинг

Британското тунинг ателие Urban Track, специализирано в доработката на Land Rover, представи нова програма за класика Defender. Всъдеходът се оборудва с 6.2-литров осмак LS3 на General Motors, който се монтира на Chevrolet Corvette.



Мощността на двигателя зависи от настройките и варира между 430 и 500 к.с., а въртящият момент си остава непроменлива величина. 540-те нютонметра се предават към четирите колела през шестстепенна автоматична трансмисия. Динамичните характеристики на тунингования Defender не се съобщават.



В пакета от доработки влизат също шестбутални спирачни апарати Tarox отпред, амортисьори Bilstein, предни и задни стабилизатори на напречната устойчивост и занижено с 50 мм спортно окачване. 18-цоловите джанти са обути с гуми Yokohama с размер 265/60.



Доработеният британски всъдеход се различава лесно от заводския първообраз по специалната черна боя, детайлите от въглеродни нишки на предния капак, оригиналната радиаторна решетка, червените спирачни апарати и големите сдвоени накрайници на ауспухната система.



В салона са монтирани спортни седалки Recaro с подгряване и тапицерия от Напа и спортен волан Momo. Пакетът на Urban Track включва също заден парктроник, както и информационно-развлекателна система Alpine. От ателието не уточняват цената на тунингования Defender.

Технически характеристики за съществуващите , стандартни Defender , ще намерите ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 qwerty

    1 0 Отговор
    управлението на климатичната система е класика! поне си сигурен, че няма да даваш пари за сваляне на таблото и ремонт на клапите.
  • 2 German cars

    0 0 Отговор
    Готина алтернатива на Мерцедес Г клас АМГ.
  • 3 dragozow

    1 0 Отговор
    Алтернатива на G клас друг път, колкото и да са се старали да го направят луксозен, не става, защото е замислен като спартански автомобил. За справка металните боядисани повърхности отвътре, уплътненията на прозорците отпреди 40 години и други. И какъв е смисъла от този двигател след като купето има аеродинамика на холна секция? Силата на тази кола е само по калните пътища, защото е проста и надеждна. За да стане луксозна джипка трябва да сменят модела, този е замислен преди 60 години и все още радва много хора.

    Коментиран от #4

  • 4 German cars

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "dragozow":

    Колега, огледай го внимателно вътре всичко е тапицирано с фина кожа, е не е на нивото на Г класата като лукс, но става. Също така не забравяй, че и Г класата има същата аеродинамика на трикрилен гардероб :)

    Коментиран от #6

  • 5 харалампи

    3 0 Отговор
    грозотия, никога не бих го купил.
  • 6 dragozow

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "German cars":

    Виж вратите отвътре, виж уплътненията.. По-скоро е на свинче звънче. Ако имаш парите в джоба би ли ги извадил за това, ама честно?
  • 7 Gazolina

    2 0 Отговор
    ...и резервоар от танк Т72!
  • 8 2dw

    1 0 Отговор
    така се продават стари кошници, абсолютна прилика с калайджийска мома, само дето там може и да попаднеш на несползвана.
  • 9 Гого

    1 0 Отговор
    Автомобилите от chelsea truck company (kahn design)изглеждат много по-добре. Този волан е ужас.

    Коментиран от #14

  • 10 Леонардо

    1 0 Отговор
    Са ще си сложа на колелото двигател от Лада.... ще му тапицирам сезалката .... после ще сменя ръкохватките и ето .... готов съм с неква кочина.
  • 11 Гост

    0 1 Отговор
    Джипът е много сполучлив и ще бъде добро попълнение за всеки колекционер и планинар! Както винаги хейтърите с "много" капацитет и пари се изказват първи! Първо си вижте кочините пред панелните блокове и тогава коментирайте работата на световни ателиета!
    За всеки влак си има пътници! Очевидно е,че тази класа не отговаря на вашите възможности!
  • 12 хахх

    1 0 Отговор
    Интериора според мен е ужасен.
  • 13 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ

    0 0 Отговор
    Хора, вече е 02. 01. 2015, а именният ден на Vasik Atanasova свърши. Vasik Atanasova завинаги
  • 14 Emo

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Гого":

    Воланът е хубав, но не подхожда за джип.
  • 15 Mercedes-Benz

    0 1 Отговор
    Пак си остава кенеф, какъвто и двигател да му сложат!

    Коментиран от #20

  • 16 Vasik Atanasova

    2 1 Отговор
    САМО ДВИГАТЕЛЯ МИ ХАРЕСВА
  • 17 CarPro

    0 0 Отговор
    Tva e kato da slojish na moskvich dvigatel ot masserati A ima takav
    [youtube]https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=H45s8J4anOE[/youtube]
    nz dali e dostoverno
  • 18 Кадилак Елдорадо

    0 1 Отговор
    Преди години тук в мобилето имаше статия и снимки как един руснак е монтирал на мотора си двигател от Камаз. Това е нещо подобно.
  • 19 Autohouse Randm

    0 0 Отговор
    Ludnica
  • 20 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Mercedes-Benz":

    kenef ama drug pat.tova e mnogo zdrav i prohodim jip.