Last news in Fakti

6 Януари, 2015 09:13, обновена 6 Януари, 2015 09:49 21 898 54

Новият Duster идва догодина със 7 места

  • renault-
  • dacia-
  • duster

Странното на пръв поглед хрумване да преработи стара платформа от Clio във всъдеход се оказа удар в десетката за Renault. Duster продължава да се продава изключително успешно в цял свят, въпреки че вече е пета година на пазара.

Французите обаче не стоят със скръстени ръце. Разработката на второто поколение на Duster върви на пълни обороти и по план новият бюджетен кросоувър ще бъде готов в края на 2016-а, твърди сайтът Caradisiac.

Duster II ще бъде по-голям от предшественика си. Дължината му ще нарасне от сегашните 4.31 на 4.5 метра, което ще го направи съизмерим с Peugeot 5008. Увеличените габарити може да усложнят паркирането в тесни пространства, но пък ще се отплатят с повече вътрешен обем и място за още двама пътници. Допълнителните седалки ще бъдат разположени в багажника и ще се предлагат като екстра срещу €800.

Платформата на Duster също ще претърпи модификации, които ще я направят по-лека и устойчива на усукване. От Renault подготвят нови бензинови и дизелови двигатели с мощност между 90 и 130 к.с. Отличният 1.6-литров dCi обаче все още е под въпрос.

Във всеки случай Режията надали ще се отнесе несериозно към втората генерация на Duster. В последните години продажбите на френските автомобили в Европа спадат непрекъснато и бюджетният всъдеход е сред малкото модели, които се радват на стабилно търсене.

Пълни технически характеристики на актуалния в момента Duster , вижте ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 1123

    0 0 Отговор
    Това на картинката мяза на сандък с лети джанти!

    Коментиран от #9

  • 2 Киро

    0 0 Отговор
    Mали, тоя варел, дето уж го представят са СУВ, всъщност е на платформа от Клио ли бе???

    АХАХАХАХАХАХАХАХАААА
  • 3 3211

    0 0 Отговор
    Може да ти прилича на варел и сандък с лети джанти, но пък продажбите показват какво всъщност е. Търси се и се купува.
    Успех Дачия!

    Коментиран от #22

  • 4 toчо

    0 0 Отговор
    Супер автомобил за парите си. Най евтиното обслужване. Наистина има много по-удобни и мощни джипове но в пъти по-скъпи.Сравнението е неуместно. Повечето от пишештите тук нямат и никога няма да имат нов автомобил , затова злобата е разбираема.Никой няма да си признае, че налива пари в таралясник само защото е от по-престижна марка и може да си мечтае да прави с години само техническо обслужване плюс дребни ремонти по окачването, които се дължат единствено на отвратителните пътища.

    Коментиран от #8

  • 5 гостенин

    2 0 Отговор
    Това лято си купих такъв 1.5dci. Произведен 2011г и беше с навъртяни 180х.км. Много икономичен, стегната мека возия, приятен и лек за управление. Но много тясно... Като сложа детето в столчето и предната дясна седалка, трябва да ходи напред. Обаче, като отиде напред съответно, който се вози там му опират коленете в таблото! Та общо взето не сметната кола. На външен вид голяма, но вътре тясна!

    Коментиран от #11

  • 6 тариката

    2 0 Отговор
    Обичам да шиткам на келешчетата бегачки дето съм ги взел за 500евро за 5000 /6000лв и те да си мислят , че са върха щото карат ауди, гоуф, мерцедес, бмв. Най големите боклуци,5тука най вървят(важното е да има хубави джанти, а пък ако има и музика...веднага заминава.. поосле ама то нещо пуши, няма можност , гасне....ами да си гледал какво купуваш бе, аз ти кавам вземи това рено, или форда щот си заслужава , ама нее тия били боклуци) Йееппааа. Коментарите в тоя сайт доказват думите ми.
  • 7 onq s konq

    0 0 Отговор
    Евала на румънците-винаги са били находчив нарад!Кой до сега в света се е сетил да предвиди допълнително място в автомобила эа "майстора по ремонтите",който веднага ще "отреагира"като се счупи колата ?:)
  • 8 До toчо

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "toчо":

    Каква злоба бе колега - по-добре е никога да нямам автомобил, отколкото да се возя на тоя гнусен, уродлив кенеф!!!
  • 9 rumen

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "1123":

    kolega ti kakvo kara6 , ako ne e taina ???
  • 10 RUMPI

    1 0 Отговор
    колега когато караш поне сегашната на 35000 км почти 1година и е идеална

    ЗАБРАВИХ ВИЕ ЯВНО КАРАТЕ Q7 X5 X6 X90................... С ГОДИШНИ ПОДРЪЖКИ ПО 20-30 000 лв. и гуми по 2000 лв парчето?
    НА ДЪСТЕРЧЕТО СА ПО 150-200 ХУБАВИ ЗИМНИ И РАЗХОД 4-5 --100
    ???????????????????????????????????????????????
  • 11 Радой Мянков

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "гостенин":

    Дъстъра и външно си изглежда тесен. С две деца си е за отписване като семеен автомобил. Съвсем сериозен въпрос - интересува ме доволен ли си откъм качеството на изработка и сглобка? Не съм се докосвал до такъв. Логаните бяха като общински кон здрави (по преки впечатления), но са същински леген вътре и лично за мен дразнещи откъм материали.

    Коментиран от #12, #14

  • 12 румен

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Радой Мянков":

    радо моята е средно ново от 3 предлагани бг. Да вътре е евтино и с много пласмаса но за няма 30 000лв толкоз,ЗА СЕГА НИТО СКЪРЦА НИТО ТРОПА . ПРЕДЛАГАМ ТИ ОТИВАШ В НЯКОЙ ТЕХЕН МАГАЗИН (преди това драскаш 1 меил запиасваш само ден и час) и КАЧВАШ, КАРАШ, РАЗГЛЕЖДАШ И САМ ЩЕ ПРЕЦЕНИШ .
    АЗ го избрах между КАПТИВА, СКОДА ЙЕТИ, два модела на сузуки и два на фиат А забравих ПЕЖО И СИТРОЕН РАЗБИРАСЕ ИГРАЕШЕ РОЛЯ И ЦЕНА НА ПОДРЪЖКА .
    УСПЕХ С ТЕСВАНЕТО
  • 13 bocho

    1 0 Отговор
    Това все пак е Дачия и не я сравнявайте с Х5 Х6 Волво и т.н.
    Тя затова и цената и е в пъти по-ниска от изброените по горе.А доколкото да казваме дали не става или пак да я обиждаме мися , че не е редно след като булчинството от хората на дали караме коли за над 5000 - 6000 лева!
  • 14 гостенин

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Радой Мянков":

    Колега за сега впечатленията ми са добри, от към здравина, возия и разход. Въпреки, че моята е с навъртяни 180х.км за 3 години, все още е ОК от към окачване и салон. Поддръжката също мога да кажа, че е уникално евтина. Моята е 2WD понеже е 1.5DCI но и двете предни колела са водящи и с нови зимни гуми и доста високия клирънс си минава доста успешно почти от всякъде. Но пак ти казвам, доста тесничка от вътре, за внушителния си външен вид. Също така ефтинка изработка на салона, доста пластмаса, не особенно удобни седалки, дълго купе а няма заден плафон и такива нещица. Но общо взето, за цената си според мен е доста задоволителна.
  • 15 гост

    0 0 Отговор
    От личен опит:Нов Логан 1,5 дци с 68кс. за 20х.лв преди 3 години. Дачията е с ръчни стъкла, без радио, без есп, климатика е много слаб, метални джанти и уплътнения с дунапрен. С нокет да драснеш и волана се бели. Преди да навърти и 12 х. км. кормилните болтове бяха заминали и накладките свиреха. Логана е по-зле от старо рено 19, много по-етино е на допир и нестабилно като поведение, по-високо без да има полза от това. Двигателя е слаб, било то и икономичен. За лукс или автоматики не може да става и дума. Освен за служебна кола, за друго не смятам, че става.
    Шкода рапид, Пежо 301 са доста по-добър избор на същата цена.
    Също така на фейслифта дизайна е доста по-добре и има повече предлагани екстри серийно за същата цена.

    Коментиран от #18

  • 16 Николинка Кучкова

    0 2 Отговор
    ne e djip
  • 17 toчо

    1 0 Отговор
    Да бее да то за тва хората чакат по 2/3 месеца щото не се купуват щото за нищо не стават. Ти за служебни коли не говори изобщо , ако искаш пусни кайен за служебен и после да видим след 3г ,
    на какво ще прилича ако го кара сульо и пульо. Виждал съм как се кара служебна кола (нова) само на прекъсвач на всички скорости, щото била в гаранция и щото шефа не ни кефи и щото сме гъзари и т.н
  • 18 men

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Искам само да кажа на господина малко по-долу,че се поизхвърля повече отколкото е необходимо.Аз също имам Дачия и нещата не са точно така.Не знам как си е купил колата за 20000 лв без никакви екстри,ESP наистина няма.Но колата си е доста здрава. А че е разбил щангите за 12000 км....силно се съмнявам. И също искам да му пожелая успех с покупката на едно Пежо....
    неговата надеждност,цени на частите и тн.;-)

    Коментиран от #20

  • 19 Пич с Москвич

    1 1 Отговор
    .ас.. и грозотията!
  • 20 wulkan

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "men":

    Тези Пежо 301, които цитира колегата са с напълно пригодно окачване според представянето им за нашите пътища, тъй като са създадени за трудните пътни условия на източна Европа и Китай. Конкретно за Дъстър аз ги харесвам. Не зная как ще изглеждат новите, но старите ми харесват, а и се купуват. Единствено двигателите ако ги сложат по-мощни ще направят добре от режията според мен. Маскимална скорост 170 км/час е слабо представяне за съвременна кола.
  • 21 кйфошгйршг

    0 1 Отговор
    Да уточня,че говоря за Логан! И също,че Пежото е доста ненадеждно по много показатели. И малко ми се струва,че тук се пише от служители на София франс ауто;-)))))))))
  • 22 Николинка Кучкова

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "3211":

    obrazovania chovek kakto ti kazvash da si kupi Dacia i da vika na benz che e grozno.kompleksari ste.
  • 23 VAG

    0 0 Отговор
    Кочина та кочина, ние и това нямаме... то търсене да има, пука ми колко е луксозна и здрава, парите са интереса. Ние тука ще си коментираме ама и това няма да видим при нас :)
  • 24 Госта

    0 2 Отговор
    Французите разбират само от френска любов , ама не и от коли !!!

    Коментиран от #27

  • 25 Геко

    2 0 Отговор
    Абе мамалигите си ги правят талигите и тва е . Ние българете само лаеме, ама нанайси бг кола у нас да се праи. Тея китайовски бракми у Ловеч не мое да се равнат с Дъстеро а са и повече кинти....
  • 26 Киро

    1 0 Отговор
    Много ми е смешно, когато някой почне да хвали Дачия! Особено пък с неграмотен правопис.

    Истината за Дачия е, че са щайги, с отвратително качество, ужасни материали, технологии от 70-те години на миналия век, смешно оборудване, грозни, с морално остарели двигатели!

    Ма били евтини, ми да господа, те и магарешките каруци в сравнение с дачиите са много евтини, по тая логика!

    Това е подобие на кола, купувано 98% за служебни нужди, като най-евтина нова кола за служители, които каквато кола и да им купят, че я смажат за 2-3 години.

    Коментиран от #28

  • 27 PlimP

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Госта":

    24, прав си, разбират от влакове(най-добрите смея да твърдя), самолети(бойни, питнически и т.н.), телекомуникация, квантова физика, здраве, политика и т.н.
  • 28 Митко Демирев

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Киро":

    Малко преувеличаваш ! Нито техниката им е от 70-те нито са "подобия на коли" Нито двигателите им са морално остарели. Това да има Дачия на пазара е напълно в реда на нещата. Винаги ще има такъв тип коли, може да не се казва Дачия, може и Киро да се казва, ама ще я има, защото има и хора с по-ограничени доходи, които обаче не искат коли 2-ра ръка, а нови и са склонни да направят компромиси с някои глезотии в колата. Така че си затваряй устата и не пиши глупости... Уважавай труда на хората които са я направили и печелят от това, щом печелят значи са успели да продават, щом продават, значи се търси, а щом се търси, значи има за какво. И аз искам да карам само S-класи ама ми миришат чорапите, те и за Дачия ми миришат, ама аз съм щастлив и с Мондеото от 2001г. !

    Коментиран от #30

  • 29 явор

    0 0 Отговор
    прегледайте краш тестовете на тези колибки-амин
  • 30 German Cars

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Митко Демирев":

    Митко, недей така, Киро е 100% прав за Дачията, много е зле, наистина е срамно и позорно в 21 век да се произвеждат подобни недоразумения. Не забравяй, че твоето Мондео от 2001 е доста по-добър автомобил от тази Дачия, макар и чисто нова.
    P.S. - На времето аз също карах мондео и бях много доволен от него :)

    Коментиран от #31

  • 31 гостенин

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "German Cars":

    Митко е напълно прав! Потвърждавам от личен опит, не както повечето тук, които си убиват време! Моята вече е на 4 год. и 200х. км без никакви ремонти по мотор и окачване. Градския разход ,визирам софийско-градско и то в натоварените часове е 8на 100, а извън града е 6.5на 100 дизел. Няма аналог в класа си, като разход на гориво и поддръжка! За салона вече казах, не съм особено доволен, но все пак, всички автомобили имат НИВО НА ОБОРУДВАНЕ! При някой заводско е по-високо, при други, както е Дачия, трябва да се доплати.
  • 32 гост

    2 0 Отговор
    Добре Дъстър 1,5 110кс. с предно струва 30х. лв, а Киа Спортидж с1,7 135кс е на 39х.лв с пъти повече екстри в базовото оборудване отколкото Дачия в най-високото. При това от личен опит знам, че Кия прави 10% отстъпка от цена, докато Дачия отказва. За качеството и дизайна сравнение не може и да става. Или за 4,5 х. лв отгоре получаваш много повече добавена стойност, да не говорим за ниските нива на обезценяване спрямо румънските коли.
    Имах възможност да сменя 12 годишното си рено с нова Дачия, но старото рено ми нахесва повече отколкото новата Дачия и няколко 10ки х. лв ще бъдат просто хвърлени на вятъра като се получава по-малко кола сравнено със старото Рено. Уважавам и харесвам Рено, но Дачия не си струва обезателно.
  • 33 ЙОДА

    1 0 Отговор
    КОЙ КАКВО СИ ИМА ТОВА СИ КЛИМА!
    НАРОДНА МЪДРОСТ
    Някой ядат луканка , други кренвирши. АМА ВЕЧЕ ПОЧНАХА ДА ПРАВЯТ ЛУКАНКОВИ КРЕНВИРШИ.....НЕ Е ЛУКАНКА АМА СИ МИСЛИШ ЧЕ Е . ХАХАХХАХ. АМА ТО И ЛУКАНКАТА ВЕЧЕ НЕ Е ИСТИНСКА , И ТАМ ИМА КОНСЕРВАНТИ И ДОБАВКИ , НЕ Е КАТО ЕДНО ВРЕМЕ.........
  • 34 Стоянчо

    0 0 Отговор
    Купих си чисто нов голф 5 2003г. и преди няколко месеца го продадох.Не съм имал абсолютно никакви проблеми с него за 130000км.Мислех да си взема голф 7, но ме разочарова при теста никаква разлика във возията с голф 5, само парите му надути.Минах през тойота ауриса на 30 бона и си взех киа сийд чисто нова с отстъпка за 23 500.Супер е колата за вече три месеца около 2500км. съм навъртял и съм много доволен.Живот и здраве след петата година пак за нещо ново ще я сменя.Между другото двигателя на ауриса и киа са едни и същи.
  • 35 Митко Демирев

    2 0 Отговор
    Преувеличаваш, четете Auto Bild и гледайте Automotorsport, обръщайте внимание на сравнителните тестове и тестовете за издържливост при 100 000км. там ще промените мнението си за Dacia Duster, обръщайте внимание на точковата система след тестовете и гледайте добре. Аз не казвам, че SUV-a е страхотен и тнт. Аз казвам, че квалификациите ви са преувеличени и това, което казвате не е така. Ако колата не беше за 21-ви век, нямаше да се продава в Гемания ! Аз лично също не бих си купил такъв SUV, бих го купил, ако имам фирма за охрана с патрули и поръчам 20 такива, за да ми направят цена, но за личен автомобил не бих го купил. Но пак казвам, преувеличавате, такива коли трябва да има - задължително!!
    P.S. Да и аз съм много доволен от Mondeo-то, вече 3-та година го карам и съм впечатлен! Имам и Fiesta 2007г., за която също мога да кажа само добри неща ! :) Поздрави! :)

    Коментиран от #36

  • 36 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "Митко Демирев":

    Съгласен съм, че трябва да ги има и че не са крайно лоши коли, но ако се снабдят с необохими екстри(каквито другите предлагат в базовото си оборудване), а не луксозни то цената им не се различава същественно, в рамките на няколко х. лв., от алтернативи като Киа, Грейт Уол. Ако си тръгнал да купуваш кола и си готов да дадеш 30х.лв, то още 3,4,5х.лв не трябва да са проблем, за да си купиш нещо много по-добро.
    ГУ Х6 в базовото си оборудване има екстри, които не се предлагат и срещу заплащане при Дачия. Обезценяването на Дачия е много голямо и вторичен пазар почти няма.
    Недей да цитираш тези списания, не са представителни.
    Направи тест драйв на всяка марка, прочети форумите на собствениците и разпитай такива на някой паркинг, това са реалните представи.
    Аз карах ГУ и много ми хареса като качество, учудващо високо за това което очаквах.

    Коментиран от #37

  • 37 Митко Демирев

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    Не съм съгласен, че списанията не са "представителни", но това е право на мнение, не мога да споря :) Иначе тук съм съгласен с теб, има какво още да се иска в базовото оборудване, защото сега като погледнах ценовата листа и виждам, че нормално оборудвана е към 30 000лв. Наистина не могат да имат претенцията на премиум марка, че да си позволят толкова слабо базово оборудване, марките като тази трябва да предлагат оборудвания като на КИА или Хюндай. Но да искаме екстри които има в BMW X6 дори и с доплащане... Няма как, то на BMW листите с допълнително оборудване са колкото книгите които чета по принцип.. Нормално е Дачия да нямат толкова дълъг списък :)
    P.S. Аз съм скептично настроен към ГУ, но ми стана интересно, че ти си обърнал мнението си... Никога не съм се качвал в ГУ, но ми е интересно :)
    Аз лично бях впечатлен от втората партида Dacia Lougan и новата Dacia Dokker както и един камуфлажен Duster които Путин бил си купил... Така, че според мен новия Duster ще бъде приятна изненада.

    Коментиран от #47

  • 38 Дрънди

    0 0 Отговор
    Ехеее Мамалигите почнаха да копрат и Киа вече---ужаааас
  • 39 булгаристанец

    0 0 Отговор
    Мамалигите са си по голяма работа от нас - буламачите.

    Коментиран от #41

  • 40 Buster

    0 0 Отговор
    Сигурно караш някой изкорубен голф 3 :D Карам служебен Дъстър и мога да кажа че колата е добра за цената си!
  • 41 Киро

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "булгаристанец":

    Говори за себе си!

    От тебе и кенийците са по-големи!
  • 42 running wild

    0 0 Отговор
    Кучетата си лаят, кервана, т. е. влака си върви! Понеже много пътувам по Европата виждам и много автовози. Тези с Дачия определено са най-много! На всичко отгоре от около година румънците взеха да "прекаляват" : вече цели влакови композиции натоварени с любимата марка на братските западни народи напускат Румъния в западна посока! Плачете Мерцедес и компания, но т'ва е положението! Хората искат "калпава" стока.

    Коментиран от #48

  • 43 running wild

    0 0 Отговор
    А щях да забравя! Преди десетина дни направих първото обслужване на Дъстъра. За 11 месеца равносметката е 20 хил. км, 238 лв. първа смяна на масло и филтри, нафта и газ, газ...
  • 44 running wild

    0 0 Отговор
    Много бЕга dci-то. Направо кърти! А разхода!!! Пловдив-Пампорово-Пловдив 4.7/100! По компа. Поставям задача на паркетните любители на "премиум" марки - постигнете го! Ха сега да ви видя!
  • 45 running wild

    0 0 Отговор
    И само не разбрах как Дъстъра Ви е тесен!!! Ние сме едричко семейство с малки деца (две) и ни е идеален. Даже голям! Т'ва българското око е ненаситно, 'ей.
  • 46 running wild

    0 0 Отговор
    И за екстрите. Климатик - има. Музика(че и с флашка) - има. Ел. стъкла и огледала - има. Борд комп. - има. Лети джанти, SUV - "орнаменти" под броните и праговете (за фьенове-селяни) - има. Незнам к'во друго Ви трябва?! Две 18 годишни към колата. Тоалетни вградени в седалките може би.....
  • 47 Радой Мянков

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Митко Демирев":

    Всъщност базовото оборудване на КИА Спортидж стъпва на 36 бона срещу 21 000 на Дъстър. За 15 000 предполагам могат да изравнят екстрите, но Дачия има политика за производство на бюджетни автомобили. Тук е момента да спомена, че КИА напреднаха с доста бързи темпове и се спокойно мерят сили с повечето европейски, че и японски автомобили. САЩ умишлено не го включвам в класацията - там корейците имат стабилен пазарен дял при автомобилите шир-потреба.

    Коментиран от #51

  • 48 Радой Мянков

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "running wild":

    Недей така, че ей сега ще влети някое тигрЕ пишман-батка с W124 и ще започне да ти обяснява как 30-годишният му поройник многомилионник цепи чисто новите Дачии като канадец дърва. :D Или ще повдигне темата колко е як е новия SLS на Мерцедес, който няма пари да си купи, но докато събере парите от закуски, ще пътува с градския или с на тате москвето. (Това да не се тълкува погрешно - и аз ходя на работа с автобус).
    Шегата на страна. За отхвръкнали деца не е проблемен Дъстър - в краен случай ще им повишиш тон и ще се успокоят. Но с 2 детски столчета отзад и милото между тях да успокоява бебоците става дискомфортно. :)

    Коментиран от #50

  • 49 running wild

    0 0 Отговор
    Някъде надолу в коментарите имаше мнения, че бил грозен (Дъстъра)?! Аз за SUV с по-мъжкарско-модерно излъчване не мога да се сетя! С изключение на може би Ланд Ровър и Киа Спортидж (като агресивност в линиите)... само не ми давайте за пример в т'ва отношение "метросексуалници" като МЛ-и, Х5-ци и 6-ци, Q7-ци и др. с женствени форми! Също и дяланият с теслата отбор на Изгряващото слънце!
  • 50 running wild

    2 0 Отговор

    До коментар #48 от "Радой Мянков":

    С две детски столчета отзад и жената м/у тях няма кола да е удобна отзад! Повярвай ми! Като бяха бебета малките ги возех с най-голямото възможно нещо - евровановете от новите( 807, С8, Улис, Федра). Е и с мама отзад си е тясно и т'ва е! В тази ситуация няма угодия! Каквато и да е колата. Решениети - децата отраснаха!
  • 51 running wild

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "Радой Мянков":

    По отношение на корейските автомобили. Ами всъщност по последните интернационални проучвания, май бият по надеждност в момента всички! Особено моделите на Хюндай.
    ПП За немско-японските фенове: това не сте го чули!
  • 52 гост

    0 0 Отговор
    Добър е Дъстъра и това е единствената Дачия, която си струва да се купи. Но критиката е към евтиния салон и скъпите екстри.
    Ръмънците са единствените които искат 1500лв за климатик, и то най-простия възможен. Лети джанти само в най-високото оборудване, където се включва и регулирането на колани и волан. Е, да си кажа, това не ми харесва, че функции, които са стандарт в колите от минимум 10г. насам, при Дачия са най-високите екстри. Почти всяка марка предлага климатик в базовото си оборудване, да не говорим за ел. стъкла, подгрев на огледала и др. (които пак са стандарт за базово), които Дачия предлага едва в Лауреат изпълнението си.
    Аз не искам лукс, но ежедневни функции, които те карат да доплатиш. Затова Дъстер е подходящ за нивата и за служебна, но за личен автомобил-не. Твърде евтин е салона, за да се чувствам доволен, че съм дал 30х.лв. Киа радва окото отвътре, отвън, с двигател и цена. Не виждам логика за избор на Дъстър освен за работна кола, за каквато впрочем се ползва в Германия и Англия.
  • 53 Киро

    1 0 Отговор
    Я служителчето как се е запенявило да защитава сандъка Задръстър.

    "Някъде надолу в коментарите имаше мнения, че бил грозен (Дъстъра)?! Аз за SUV с по-мъжкарско-модерно излъчване не мога да се сетя!"

    МУХАХАХАХАХАХАА

    И другите глупости, дето е написало..

  • 54 Митко Демирев

    1 0 Отговор
    Еее :) Недей така, имаме си една 124-ка в семейния гараж и това наистина е кола в пълния смисъл на думата.. За тази кола или добро или нищо ! :)