10 Януари, 2015 09:00 26 040 33

Казваме сбогом на Bugatti Veyron

  • bugatti-
  • veyron
Звярът, който поглъща рекорди като топъл хляб Bugatti Veyron е на път да остане в историята. Френският производител е обявил, че са останали само 8 броя за свободна продажба. След, като последния Veyron напусне поточната линия моделът ще бъде спрян от производство.
Най-вероятно е скоро прототипът Chiron да се появи по улиците. За пътни тестове е бил използван Veyron като платформа, а когато са налице пътни тестове това значи, че разработката е в напреднал стадии. Според изпълнителния директор на Bugatti Волфганг Дюрхаймер, когато Veyron излезе от производство поточната линия няма да спира и за секунда.
Дюрхаймер е споделил също, че като подкрепа при пускането на новия модел ще бъдат показани и няколко прототипа. Това значи, че може да бъде показан и наследникът на Veyron по-късно тази година. Като наследник се очаква той да е по-бърз и по-мощен от досегашния Veyron Super Sport, а той разполага с 1200 конски сили от 16 цилиндровия двигател е достига умопомрачителните 431 километра в час.

Още един от предполагаемите варианти е, че ще има междинен модел. "Междинният" модел ще бъде базиран на роудстъра Veyron Grand Sport Vitesse, но част от панелите на каросерията му ще бъдат напълно оригинални. Хиперколата ще бъде своеобразен преход към Chiron, чийто дебют е планиран за 2016 г.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 VAG

    3 8 Отговор
    Така, така - всички кенефи от ВАГ полека лека ще излязат в историята. Не може да даваш толкова пари и да знаеш, че всъщност купуваш по-мощен фолксваген, естествено тази лудост трябваше да спре!!!

    Коментиран от #2, #12

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 W222

    3 3 Отговор
    БЪЛГАРИНА ОСВЕН ДА ЗАВИЖДА НИЩО ДРУГО НЕМОЖЕ ДА ПРАВИ,И ЗАТОВА СМЕ НА ТАКОВА ДЕРЕДЖЕ
  • 4 noiseless

    4 5 Отговор
    Крайно време беше,на кого му трябва автомобил който се движи само направо,за това можеш да си хванеш влака.

    Коментиран от #6

  • 5 Георги Симеонов

    0 0 Отговор
    Как се "излиза в историята" явно само гений като тебе би разбрал този израз :D
  • 6 binjiri

    0 3 Отговор

    До коментар #4 от "noiseless":

    Ами така е,то като свикнеш да се движиш само накриво я заради шенкел,я заради някой накрайник или усукано купе от варгалянето през таван на "новия внос",после е нормално да ти се струва тъпо да се движиш направо.
  • 7 гост

    7 0 Отговор
    аз не мога да разбера кой ще се хване да купува вейрон сега, след като след 8 бройки, ще има нов по-по-най модел

    Коментиран от #8, #11

  • 8 CarPro

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Emi sega shti kaja modela shte e nov a i cenata shte e po novichka ot starata
  • 9 iStinata

    2 2 Отговор
    Ам защо коментирате, като повечето даже нямате възможност да заредите резервоара на такава кола. Чак и претенции имат. Карайте нов внос дръгелите, и когато видите такава кола на светофара си казвайте "Тия не ги карат много, сигурно не са сполучливи"
  • 10 Румен Янев

    1 1 Отговор
    Е тъкмо бях събрал пари и ми оставаха само някакви 20 000 и те пък го спряха!Освен да си купя един гоУф ....хем ще ми останат за бензин ...
  • 11 тъпо

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    ....защо въобще тогава да си купуваш кола днес (каквато и да е) след като със сигурност ще има по-нов модел утре.....е, стой си без кола тогава
  • 12 Гошо Хейтъра

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "VAG":

    Що не купиш тоалетна хартия,вместо вестници дето ползвате на село,че пак се н..ра и размириса?
  • 13 PlimP

    1 3 Отговор
    събрали се прабългарин и славянка, цуни-гуни, гуш-муши, нардили си много чокундурчета, ем прости, ем е...ви., а най-лошото, много завистливи

    Коментиран от #20

  • 14 noiseless

    0 0 Отговор
    Bugatti ,добър автомобил,просто хазяинът им не струва.
  • 15 АБВГДЕ

    0 0 Отговор
    Когато се използват стари бурета, здрави и чисти, те само се изплакват с вода и се пълнят с ракия. Периодичната проверка за цвят и вкус се прави през по-голям интервал от време.
  • 16 куку

    3 1 Отговор
    някой спомена по-долу, че това бил автомобил само за направо?!? Спомням си един епизод на 5-та предавка, където дъртия пилот се скъса да обяснява колко е невъзможно да правиш глупости с тая кола, заради безкрайните и и явно работещи системи за безопасност. Просто хората са се погрижили да я направят за обикновени хора, а не пилоти. затова и не можеш да изключиш системите за безопасност. Само за него направиха изключение и техниците без да му покажат как ги изклчиха само за епизода и тоооогава .... стана олелия. Само адски опитен пилот може да я удържа тая кола, ама поне той се накефи за седмици напред. С 2 думи - колата може и да завива, защото не господ, а тя се грижи за теб.
  • 17 Пакман

    4 0 Отговор
    И да не харесвате фолксваген това беше кола която за 10 години нямше равна. През 2004 нямаше нито ферари, нито кьонигсег които даже да се доближават до вейрона. Чак преди една две години излезнаха няколко коли които да я бият. И сега излиза ново бугати. И вероятно пак следват 10 години на рекорди
  • 18 Без фантазии моля

    0 0 Отговор
    Мечти!
  • 19 W222

    0 1 Отговор
    ДА СЕ НАДЯВАМЕ ЧЕ НОВИЯ МОДЕЛ ЩЕ СЕ КУПУВА ПОВЕЧЕ И ДАНО В БЪЛГАРИЯ ИМА НЯКОЛКО БРОЙКИ

    Коментиран от #21

  • 20 Радой Мянков

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "PlimP":

    Като цитираш Ралин поне го направи като хората. :)

    Между другото по логиката на първият коментар могат да произлязат следните твърдения.
    "За какво да си купуваш Ролс Ройс, той си е скъпо BMW"
    "За какво да си купуваш Ягуар, той е скъп Форд"
    "За какво да си купуваш Ферари, то е скъп Фиат"
    Спирам с изреждането... схванахте глупостта в изказа. А и много силно се съмнявам тук да има такива форумни герои, които да разполагат с финансите за такъв тип автомобили. Имаше една приказка: "Хората, които могат да си позволят луксозни и редки автомобили не пишат коментари по форумите. Те използват спестеното време за да работят за тях."

    Коментиран от #22, #26

  • 21 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "W222":

    То от стария модел (Veyron) няма, пък какво остава за новия (Chiron)
  • 22 PlimP

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Радой Мянков":

    20, Джони, не се хващай за глупости, разбра кво искам да кажа, нали?
  • 23 Тъп

    0 0 Отговор
    Да бе и аз гледам че не ги карат много.....
  • 24 205 GTI

    0 1 Отговор
    На баба Цоца и дреме на дъртата цоца,че спират този клозет от производство.Скъп парфюм за Schweine!
  • 25 Дошо

    0 2 Отговор
    Сбогом безполезна свиньо!
  • 26 Дошо

    0 3 Отговор

    До коментар #20 от "Радой Мянков":

    Виж за Фиата и Ферарито не си прав иначе за другите кенефи да
  • 27 Радой Мянков

    2 0 Отговор
    Край... ръководствата на компаниите подадоха оставки и ще ти дойдат на крака да ги научиш! Батя, давай да те вдигаме в култ, че без твоят напътствен глас сме загубени.
  • 28 вуяя

    0 0 Отговор
    честно казано не знам какво толкова му се възхищават някои на този прекалено прехвален...прекалено скъп грозен автомобил...вдигал 431км.ч...боже боже....16 цилиндъра...не знам колко хиляди кубика е...и с колко турбо-компресора е...ееее голяма работа е ммдаа...един друг звяр е 3.7 литра....6 цилиндара...би-турбо...и фабрично излиза с 550к.с....ако те се наемат да правят такъв скъп боклук...не знам кви рекорди ще мачка...не че сега не наказва расови доказани бегачки....м даа
  • 29 ъъгд

    0 0 Отговор
    Въпросче, защо всички клипове с Ваерон където побеждава други автомобили са на права отсечка? Лъсва истината че многопо-евтини автомобили с много по-малки двигатели са с много по-добро поведение в реални пътни условия. Ваерон е "бегачка" за комплексари, защото е най най спортния сериен автомобил, който реално не може да вземе един завой с 80км на 90 градуса. Дано новия модел е малко по-функционален по отношение на пътните реалности /поне да може да завива/.

    Коментиран от #31

  • 30 Иван Господинов

    0 0 Отговор
    Повечето от вас сигурно не са виждали Вейрон на живо. Това е върха на инженерството и когато този автомобил за първи път завъртя гумите си по асфалта нямаше нищо на тази планета което да го бие. Изключвам коли с реактивни двигатели и някакви прототипи на самолети без крила. Тая кола толкова рекорди постави във съвремието си колкото нито една друга. Едва последните години почнаха да излизат разни модели които искат да се съревновават технология от 2005 че това са над 10 години изоставане в технологично отношение и пак рядко някой успява. Колко са колите които в напълно заводски вид могат да бият Вейрон ... ще ми стигнат пръстите на едната ръка. Колко от тях стават за ежедневна употреба. Изобщо не ми сравнявайте тоя хиперкар с някакви надути до пръсване двигатели които ако издържат един старт след това са за боклука. Вейрон може да издържа старт след старт да отива до пистата на самоход , да отива до работа , до магазина , на почивка и където си пожелаеш .
  • 31 Радой Мянков

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "ъъгд":

    Чааак пък за комплексари... Тя и въшката Audi A1 Quattro (изключително много харесвам това автомобилче, да не ме разберете погрешно) не се дава на GTR на мокра настилка, но това не пречи GTR да е един от шедьоврите на автомобилостроенето. Или искаш да ми кажеш, че ако го една такава "въшка" го конкурира в определени условия, трябва всички да започнем да плюем по Nissan-a. И както Иван Господинов каза, сравняваме технологии от различни години и с различно предназначение. Няколко пъти съм казвал в статиите, че такива автомобили не се купуват заради това какво пише на хартия и това, което могат да правят, а заради ограничените бройки и демонстрация на финансово състояние и имидж. Може да изглежда като кич, но когато влезеш в света на големите пари точно такъв тип аксесоари ти помагат да се задържиш там. Скъпият часовник, скъпата кола, дрехите, които носиш на гърба си. Защото всеки един потенциален бизнес партньор открива подсъзнателно сигурност в твоята демонстрация на благосъстояние. Да лицемерно е, но такава е човешката природа. Никога няма да направиш сериозна сделка с човек, идващ на среща по анцуг и с Лада Самара, гарантирам ти!
  • 32 ъъгд

    0 0 Отговор
    Радой Мянков, принципно си прав че закупуването на подобен автомобил е преди всичко имидж. Ваерона е удачна покупка за показване на богатство, но от гледна точка на поведение на пътя в реални условия, удобство лукс и тн. е за мен нефункционална комбинация от двигател за влак, присаден на купе от автомобил и нищо повече.
  • 33 Радой Мянков

    0 0 Отговор
    Искаш да ми кажеш, че си управлявал подобен автомобил и можеш от първа ръка да твърдиш, че лукса в него не е на ниво и пътното му поведение е нищо повече от това на личният ти, нека кажем, Mercedes W212 (съвсем случайно избран за примера, не знам какъв автомобил в действителност притежаваш). Самият факт, че Вейрон е технически проектиран за огромни скорости говори сам по себе си. Има брилянтни автомобили от всички марки и класове, едни по-добри от другите в определени условия. Специално Вейрон е проектиран за да достигне максималната си скорост от 400+ (не помня колко беше в действителност) км/ч. И той е добър точно в това. Естествено, че ще е по-тежък и тромав от да речем GTR. Но това е обосновано в стемежа към по-голям инерционен момент за развиване на тази скорост. Всяка една кола се създава с определена идея и цел. Единствено, ако автомобилът не може да оправдае изискванията към него, можем да твърдим, че той е грешка. Нито една легенда в автомобилостроенето не е станала такава безпричинно. И престъпно невежо да се твърди обратното. Това важи за абсолютно всички марки, не само за Bugatti.