Last news in Fakti

12 Януари, 2015 09:10 21 265 51

Битката на титаните: Ferrari LaFerrari vs. Bugatti Veyron

  • ferrari-
  • laferrari-
  • bugatti-
  • veyron-
  • драг
Вездесъщият Bugatti Veyron е върха на технологиите от страна на Volkswagen, като този автомобил държи рекорда за скорост. В стандартното си изпълнение Veyron тежи 1963 килограма и разполага с уникален 16-цилиндров двигател с мощ 1001 коня.
 
Значително по-съвременното Ferrari LaFerrari пък е върха на италианското автомобилостроене. Този суперкар е с обща маса от 1255 килограма, а силовият му тракт представлява хибридна структура със сумарна мощност от 963 конски сили.
 
По паспортни данни Ferrari LaFerrari ускорява от 0 до 100 км/ч. за 2.8 секунди, от 0 до 200 км/ч. - за 7 секунди, а до 300 км/ч - за 15 секунди. Bugatti Veyron е по-бърз до първите 100 км/ч., като прави упражнението за 2.5 секунди.
 
От там насетне статистиката дава предимство на Ferrari-то. Bugatti Veyron ускорява до 200 км/ч. за 7.3 секунди, а до 300 км/ч. - 16.7 секунди. Максималната скорост на Veyron fобаче е по-голяма - 407 км/ч. против 350 км/ч. за Ferrari LaFerrari.
 
Всичко това обаче е суха статистика, но дали тя ще се окаже вярна на пистата. Във видеото по-долу можете да проследите една от битките на титаните, където един срещу друг в драг надпревара се изплавят именно Ferrari LaFerrari и Bugatti Veyron.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 И4ката

    2 3 Отговор
    мухахахахаха. направо му къса шортите на прехваления вейрон.
  • 2 Домакин на госта

    2 2 Отговор
    Bugatti Veyron отдавна не е най-бързата кола и не знам защо още е наричан титан. Най-добрата суперкола без хибрид технология си остава Koenigsegg Agera R! https://www.youtube.com/watch?v=qj3Oo-_jecg

    Коментиран от #5

  • 3 Радой Мянков

    2 0 Отговор
    В автомобилостроенето всичко е една безкрайна надпревара. Вчера пръв беше един, днес е друг, утре ще е трети. Няма смисъл от дърлене за глупости.
  • 4 Гост

    4 1 Отговор
    Глупости на търкалета! Защо не сравняват Ферарито със Супер Спорта на Вейрона, а с обикновенния - който вече на години! Бугати сега вадят нов модел, ще ги видим тогава! По приницп ние никога няма да притежаваме нито едно от тези бижута, така че и в крайна сметка не ми дреме много, ама малко не е чесно!
  • 5 Mercedes Benz

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "Домакин на госта":

    Да така е, просто ВАГ си плащат на журналистите, за да тръбят подобни абсолютно неверни неща. Да не забравяме, че който плаща, той поръчва музиката.
  • 6 Shmeker

    3 1 Отговор
    Двете коли са различни класове. Бугатито е съвсем друга концепция, а и е много много много по-тежко. Освен това е модел на 10 години и вече се очаква да влезе в продажба наследникът му.

    На мен ми е интересно овал за няколко обиколки дали ферарито ще надделее с тия хибридности.
  • 7 Гост

    2 1 Отговор
    Защо сравняват модел на 10 години и то не СуперСпорт,със най-върховия модел на Ферари,който е на 1-2 години?
  • 8 goldy

    3 2 Отговор
    VAG prodaljavat da se opitvat da praviat avtomobili koeto e strano zashtoto niamat kachestvo niamat stil.parketkite koito praviat za nishto ne stavat.

    Коментиран от #9

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Даниел

    1 4 Отговор
    Скъсаха му шортите на това Бугати, мубати и тем подобно. И на всичкото отгоре е със сумати коне над ферарито....

    Коментиран от #11

  • 11 Радой Мянков

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "Даниел":

    38 коня разлика в полза на Bugatti и 708 килограма в негов ущърб... Да ти имам представата за "сумати"!

    Коментиран от #32

  • 12 goldy

    2 1 Отговор
    niama miasto italianskia kosh pri nemsoto

    Коментиран от #14

  • 13 Реалист

    2 1 Отговор
    Aggera R ше се подиграе и с двете :)
  • 14 Реалист

    0 3 Отговор

    До коментар #12 от "goldy":

    Бугати е френска марка ;) И Ламбо ли е немско ?
  • 15 Уха

    1 6 Отговор
    До 14.
    Бугати е италианска марка бе пич.
  • 16 ие

    2 1 Отговор
    до 15
    образовай се малко
    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B8
  • 17 някой

    1 1 Отговор
    Agera: ONE искаш да кажеж
  • 18 gogo

    2 1 Отговор
    Бугати Отомобил е френски производител на луксозни и спортни автомобили, чиято производствена и проектантска база се намира в град Молсхайм. Бугати Отомобил е производител на най-мощният и скъп сериен автомобил в света - Бугати Вейрон.Сега се произвежда в заводите на Фолксваген.
  • 19 Vasik Atanasova

    4 0 Отговор
    БУГАТИ Е НОМЕР ЕДНО
    ЕТОРЕ БУГАТИ Е РОДЕН В ИТАЛИЯ
    МАРКАТА КОЛИ БУГАТИ Е ФРЕНСКА НО ТЯ Е МНОГО СТАРА И НЯМА НИЩО ОБЩО С ТОЗИ АВТОМОБИЛ
    ТОЗИ АВТОМОБИЛ Е ПРОИЗВОДСТВО НА VW

    Коментиран от #20

  • 20 На Autohouse Randm трети братовчед

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "Vasik Atanasova":

    ne butai Audi pri kolite
  • 21 Пакман

    2 2 Отговор
    Браво на ферари, успяха да бият кола която е 10 години по- стара използвайки върховия си модел и то с няколко десети. Успех срещу новия модел

    Коментиран от #24

  • 22 Златин Славчев

    1 2 Отговор
    bugatti ludi li sa da se meriat s italy mosht

    Коментиран от #41

  • 23 TSFH

    2 2 Отговор
    Добре,че не беше Super Sport версията,че тука доста италианчета щяха да реват :)
  • 24 Златин Славчев

    1 2 Отговор

    До коментар #21 от "Пакман":

    maniak niama znachenie kolko godini e modela a kakvo ima pod kapaka horata ti kazvat che bugatti e 1001 k.s a ferarri 963 k.s

    Коментиран от #26

  • 25 forza italy

    0 0 Отговор
    http://www.auto-press.net/a:%D0%95%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5_%D0%91%D1%83%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B8___%D1%81%D1%8A%D0%B7%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8_%D0%B7%D0%B0_%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B8
  • 26 Пакман

    2 2 Отговор

    До коментар #24 от "Златин Славчев":

    Маняк има разлика колко е стара колата. Поне така се вижда моралната страна на теста. И няма значение че бугатито е 1000 коня като е 700 кила по тежко. Както колегата каза 38 коня отгоре не компенсират тези кила. И супер спорт да беше пак щеше да падне но не е там проблема. Колкото и да са еднакви на пръв поглед тези коли, те са много различни, и като концепции и като всичко. Ферарито може да го пуснете с нещо по съвременно да видим какво ще стане- примерно агера р, даже не говоря за 1:1
  • 27 forza italy

    1 0 Отговор
    четете малко да се образовате
  • 28 forza italy

    2 0 Отговор
    четете малко поне историа и не говорете назула
  • 29 forza italy

    2 0 Отговор
    http://caralyze.bg/news/na-dneshnia-den-prez-1881-se-rajda-ettore-bugatti

    Коментиран от #30, #31

  • 30 Златин Славчев

    1 2 Отговор

    До коментар #29 от "forza italy":

    bugatito e saszdaneo v italia no sega ne e italqnka
  • 31 Златин Славчев

    1 2 Отговор

    До коментар #29 от "forza italy":

    za tva haresvam fiatite zashtoto praviat barzi ikonomichni i krasivi koli

    Коментиран от #35

  • 32 Ivailo Ivanov

    0 2 Отговор

    До коментар #11 от "Радой Мянков":

    40 konia edna kola 50 k.s 700 kg vdiga 180 km

    Коментиран от #36, #37, #40

  • 33 forza italy

    1 1 Отговор
    това го знам че фалве ги купиха най голямите са италианците просто бай ганьо е кон с капаци и просто не искам да коментирам по смешните хейтърски форумчета просто е безмислено малко са хората като теб до David

    Коментиран от #48

  • 34 forza italy

    1 0 Отговор
    ти виж само като има статия за немска бангия има най много гледания на статията това какво ти говори според теб до David

    Коментиран от #49

  • 35 Златан Недоклатенов

    1 3 Отговор

    До коментар #31 от "Златин Славчев":

    prodavai puntoto

    Коментиран от #50

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 на Autohouse Randm брат по мисъл

    0 2 Отговор
    mercedes benz e nomer 1
  • 39 Иванчо

    1 1 Отговор
    Единственото нещо което представлява Вейрона е много значимо технологично постижение.Нищо повече почти всяко ферари ламбо с добавени компресори може съвсем спокойно да му скъса гащите!Наистина няма база за сравнение м/у тези коли.Хенеси отдавна им биха рекорда...Харесвам хубавите коли под всякаква форма.Но Да трябва да серевизираш колата си 6 пъти годишно на цена от 300 000 долара,и да сменяш гумите си на 10 000 км,при разход 100 на 100 на пълна гас.Ще ме прощавате не смятам че,разбирам от коли но за мен има 2 автомобилни ИКОНИ Ламбо и Ферари!
  • 40 Радой Мянков

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "Ivailo Ivanov":

    Ама гледам си на ти с динамиката на флуидите, предполагам заради вихровите движения между ушите ти. Въздушното съпротивление при увеличаване на скоростта не е линейна, а екпоненциална функция. Именно поради едни ей такива причини тези 38 коня са в плюс за максималната скорост, но сами по себе си не означават нищо. Още повече двата автомобила са несъпоставими. Предполагам всички са наясно, че хибридният автомобил разполага с пълния въртящ момент на подпомагащия го електромотор още при 100 (с думи СТО) оборота в минута. До колкото си спомням такава технология при хиперкарите се използва от скоро.
    ПС: Както казах и в един от предните си постове - няма смисъл да се дърлите за глупости. Собствениците на двата автомобила са пили по едно и вече са забравили, че мироприятието въобще се е състояло, а Гаврош стои отстрани и разсъждава над полемиката на въпроса...

    Коментиран от #51

  • 41 PlimP

    2 2 Отговор

    До коментар #22 от "Златин Славчев":

    22, вземи се скрий с итал. мощ и Еторе Бугати е с италианска жилка само да те светна, но се Води франсе май, пък и тук май става вапроса за вейрон с 1000кс., а не за този с 1300, пък и ферарито е занчително по-леко от съперника, а разликата им в конете не е особено голяма :D:D, за тва, голям прас за тъпото ферари, да не говорим, че прасчо е в своя вода след 250км/ч, а почти всички след 300 изобщи спират да имат вода

    Коментиран от #42

  • 42 Име:

    3 1 Отговор

    До коментар #41 от "PlimP":

    А какво ще стане ако се пуснат на пистата а? Където Ферарито е в своя вода, а Вейрона потъва като камък а? Видяхме го Вейрона колко е зле като стане дума за обиколки на писта...
  • 43 iiiiiii!!!!!!!!

    2 0 Отговор
    Ферарито побеждава на драг, само си представете ако се сложат на някоя писта (ринга например).
  • 44 гост

    4 0 Отговор
    Единствения смисъл на този драг е да ни потекат лигите, защото собствениците на Бугати имат Ензо и Ла Ферери, с който се движат в Монако и проиграват 300 000$ на вечер в казината, а в гаража имат още 100 коли ей така за всеки ден! Споровете, коя кола е по-добра са безсмислени. На тях не им пука!
  • 45 Заповядайте

    0 1 Отговор
    Ето ви Laferrari vs Super Sport :D:D
    https://www.youtube.com/watch?v=Q5kZIRoZ4S8
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 ясшц

    2 1 Отговор
    Ако състезанието беше направено не на самолетна писта, а на реален път със завои Ваерона щеше да е много по назад.
  • 48 Златин Славчев

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "forza italy":

    znam che horata v bg sa kone s kapaci no az ne komentiram neshto koeto sam niamal imal sam italianka 6 godini ia karah i znam che sa dobri koli ako ia vzemesh v takova sastoianie
  • 49 Златин Славчев

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "forza italy":

    ne stiga che im zanasiat barakite i poveche se razvaliat ot italiankite poveche gi haresvat
  • 50 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Златан Недоклатенов":

    s land rover sam vmomnta
  • 51 Ivailo Ivanov

    1 0 Отговор

    До коментар #40 от "Радой Мянков":

    edna kolichka 40-60 konq e edna dobra kola takava si i tarsia