След дълго чакане най-сетне тази година феновете на Alfa Romeo ще станат свидетели на премиерата на новия седан на марката. Той ще носи моделното име Giulia, а официалната му премиера е насрочена за датата 24 юни 2015 година. Информацията съобщи лично шефа на Fiat Chrysler Automobiles Серджо Маркионе по време на протичащото в момента автомобилно изложение в Детройт.
Новият седан ще стане приемник на модела 159, но Giulia ще бъде построена на съвършено нова платформа. Автомобилът ще впечатлява външно с агресивна предна броня, капак с вентилационни отвори, скрити дръжки на задните врати и с уникални джанти. По предварителни данни цената на Giulia ще стартира от 60 000 евро. На този етап няма информация какви двигатели ще се монтират под капака на Giulia.
Най-вероятно там ще присъстват 1.4-литровия MultiAir с мощност 120 к.с., модернизиран 1.75-литров мотор, както и V6 Pentastar. Ще има и стандартните дизели от Fiat. Впоследствие Giulia ще се сдобие и с наточена версия, която ще разполага с трилитров V6 двигател с две турбини. Подобен агрегат се монтира на някои от моделите на Maserati. Мощността на наточената Alfa ще е от порядъка на 480 - 520 конски сили, като с този агрегат и роботизирана скоростна кутия Giulia ще може да ускорява от 0 до 100 за време под 4 секунди.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ВИП-2
Коментиран от #3, #12, #16
11:00 15.01.2015
2 Ивайло Желев
Коментиран от #11
11:04 15.01.2015
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Бате Цецо
11:13 15.01.2015
5 ggg
11:31 15.01.2015
6 Име:
Коментиран от #7
12:24 15.01.2015
7 Име:
До коментар #6 от "Име:":
Всъщност слуховете са че ще е задно.12:26 15.01.2015
8 ххх
13:11 15.01.2015
9 running wild
13:26 15.01.2015
10 running wild
13:28 15.01.2015
11 ВИП-2
До коментар #2 от "Ивайло Желев":
niama miasto italianskia kosh pri mercedes benz13:34 15.01.2015
12 ялЗю
До коментар #1 от "ВИП-2":
1.4 литров мотор > 120 конски сили> цена от 60000 евро !?!?Нещо не ми се вързва, премиум марките нямат такива цени.
Коментиран от #14
13:48 15.01.2015
13
13:59 15.01.2015
14 Радой Мянков
До коментар #12 от "ялЗю":
Може да са се чалнали с цената... На всички производители се е случвало. Aston-Martin Cygnet струваше 30000 евро, а си беше префасонирана Toyota iQ(не се шегувам и не преувеличавам - платформата, двигателите... всичко беше купено от Toyota)ПС: Цените на Алфите от доста време вървят редом с тези на премиум марките.
ППС: Колата изглежда страхотно.
Коментиран от #15
14:43 15.01.2015
15 Име:
До коментар #14 от "Радой Мянков":
Друг източник пише, че новата Алфа ще е със скъсено междуосие и задно предаване, като ще бъде конкурент на 3та серия, А4 и jaguar XE. Което означава че цената и ще е много близка до горните!Коментиран от #17
15:19 15.01.2015
16 diskreten geroi
До коментар #1 от "ВИП-2":
Какъв гигант, какъв Мерцедес Бенз те гони бе комплексар!!! От години БМВ и Ауди са далеч по-продавани и предпочитани автомобили!!! Иначе статията е за Алфа Ромео!!!Колата е наистина прекалено красива с спортен дъх, както и всички останали автомобили на Алфа.
15:41 15.01.2015
17 Радой Мянков
До коментар #15 от "Име:":
Реално погледнато като сегмент и клас автомобил се конкурира с 3er и А4, но реално предназначението ѝ и вкусовите предпочитания на потенциалните клиенти, биха я пратили по-скоро в пряка конкуренция на Jaguar XE. Не правя опит за раздори вмомента. Просто клиентите на този сегмент (говоря за нови автомобили от магазина, не за двадесета употреба) се разделят основно на 2 философии спрямо това, което търсят. :)Коментиран от #18
15:46 15.01.2015
18 Име:
До коментар #17 от "Радой Мянков":
Да така е прав си! Алфа трудно ще отмъкне от клиентите на БМВ и Ауди, но същото важи и обратното. Има и 3ти тип потенциални клиенти, които са феновете на марката (особено тези които чакат алфа ромео със задно предаване от доста време), въпреки че техния брой съвсем не е голям.Коментиран от #19
15:52 15.01.2015
19 Рентиер
До коментар #18 от "Име:":
В момента карам 8 годишен мерцедес- Б клас, който си купих от Балкан стар през 2007, но вече се замислям дали да не го сменя, защото шофьора на брат ми ми каза, като ми облсужи колата онзи ден, че съдинителя се бил изтрил и бил за смяна, а колата е автоматик. Затова се замилсям дали да не си сменя направо колата, а тази Алфа Ромео определено ми харесва. Апропо не е вярно, че хората не биха се преместили от Мерцедес към Алфа Ромео- определено бих заменил 8 годишната Б класа с тази изискана Алфа- пък ако се счупи нали има гаранция... То и с Б- клас колко проблеми имах... А брат ми има Турег от 2012 от Порше Изток си го купи и на 1 години лятото фолиото от копчетата около скоростния лост се сбръчка от жегата, а дървения фурнир на таблото се разтрака!Коментиран от #21
16:03 15.01.2015
20 marto
16:35 15.01.2015
21 Радой Мянков
До коментар #19 от "Рентиер":
Преминаването от марка като Мерцедес към марка като Алфа Ромео е следствие от промяна на личната философия. Двете марки имат съвсем различен подход към продукцията си. "Име" е абсолютно прав в твърдението си за клиентелата. Няма да пиша изтъркани вече твърдения, с които всички са запознати. :) Малко са хората като теб, които биха направили подобна стъпка.ПС: Само старите скоростни кутии нямат "конвенционален" съединител и за целта използват хидро-трансформатор. Новите са DSG, DCT, CVT по тип на трансмисията. B-класата от 2007 се предлага (по мои спомени) само с вариаторна кутия (CVT), която най-грубо казано е с 2 съединителя, износването на които е изключително трудно, а ремонта не е никак евтино начинание, тъй като не са консумативни части.
16:36 15.01.2015
22 Феро
16:52 15.01.2015
23 Трифонов
Коментиран от #24
17:55 15.01.2015
24 бончук
До коментар #23 от "Трифонов":
Ама колега недей така,излагаш се жестоко....18:59 15.01.2015
25 фен на алфа
И кое му е излагането , че споделя личен опит и не е сляп кон с капаци ли?Ти по-добре си карай варела , че тая кола ще я гледаш само на картинка , а най-вече отзад!
19:18 15.01.2015
26 Гост
19:28 15.01.2015
27 Кабагьотлийски
19:29 15.01.2015
28 Бай Иван
19:45 15.01.2015
29 mediator37
Жалко, че статията не съдържа повече снимки.
20:13 15.01.2015
30 антонио
20:41 15.01.2015
31 талибан
20:43 15.01.2015
32 дошо седемфъшкиев
20:45 15.01.2015
33 Ивайло Николов
Коментиран от #34
20:54 15.01.2015
34 глупаци
До коментар #33 от "Ивайло Николов":
Никога!!!спрете да ръсите глупости е.21:00 15.01.2015
35 ctomahata
21:49 15.01.2015
36 Златан Недоклатенов
22:10 15.01.2015
37 Веселин
22:43 15.01.2015
38 bmw
23:02 15.01.2015
39 Japoneze
03:17 16.01.2015
40 итал дизайн
03:19 16.01.2015
41 Трифонов
Гледай сега... "колега", с толкова коли, колкото аз съм сменил за 10 години, купени на старо и купени нови от магазина до 38-мата си година, ти за целия си живот няма да успееш да се снимаш! Сега, наясно съм, че си фен на БМВ. И това е разбираемо, защото са добри коли, но... не бъди задръстеняк и разбери, че познанието за коли и меродавността на мнението по този въпрос, трябва да почива преди всичко на жизнен опит, защото на хартия нещата стоят по напълно различен начин, отколкото са в действителност. Ти вероятно си малък, като за мен малки са всички хора до 30 години. И според мен с голямо напъване днес се пъчиш в първото си БМВ Е46 или даже Е36. И вероятно много си го харесваш и вероятно намираш, че голяма кола караш. Не искам да те разочаровам, но това наистина не е така. Първо, кола над 5 - 7 години, вече престава да бъде кола и се превръща в проблем и въпрос на поддръжка. Минах го тоя етап. Там, философстването по въпроса за това има ли или няма смисъл в България човек да си купува нови коли, няма да го коментирам, а само ще кажа, че производителите мислят само за онези от нас, които ще карат колата до 5 й година. Тези клиенти са им важни. Но по темата. Както казах, ти си малък и не знаеш, не помниш, но през последните 8 десетилетия, през първите 6 от тях, мястото, което заема днес БМВ на сцената на спортно ориентираните европейски брандове, бе заето от Алфа. Заради лош мениджмънт, а не заради нещо друго, и заради калпава маркетингова и рекламна политика, брандът закъса през последните 20 години. И това няма нищо общо с качеството на продукцията му, което именно през последните 20 години, бе на много добро ниво. Проблемните модели на Алфа, заради ниско качество на изработката и материалите, са не повече от три и в края на 80-те и началото на 90-те години на 20 век. От 156 насам всичко е напълно конкурентно на БМВ. Зная, че звучи нереално, особено за феновете на БМВ към които, както казах, и аз се числя в момента (без грешка са, няма спор, еталон са), но... има и едно "но", съобразявайте го винаги, защото то често изненадва. И както казах, ако караш БМВ Е46 например и желаеш да разбереш дали съм прав, ако те е еня изобщо или просто държиш да си пишеш глупости и да възхваляваш нещо просто ей така, без със сигурност и него да познаваш достатъчно добре, намери една Алфа 156, например с двигател 2.5 V6, която е конкурентният на Е46 модел на БМВ, и я пробвай... И после ако искаш пак ще обсъдим въпроса!
Коментиран от #45
07:29 16.01.2015
42 Korleone
08:18 16.01.2015
43 Капитана
09:37 16.01.2015
44 aleksey
Коментиран от #46
11:03 16.01.2015
45 бмв
До коментар #41 от "Трифонов":
Аз имам Е46, а преди години няколко месеца имах шанса да се возя на Алфа 156. Еми може да няма шанс в бързината бмв-то, но дотам. Алфата си остава кошник. Бмв-то си е комфорт, па макар и Е46, па макар и старо.11:38 16.01.2015
46 бончук
До коментар #44 от "aleksey":
Глупаво момче.11:40 16.01.2015
47 петър
12:16 16.01.2015
48 Трифонов
Е, хайде сега! Много достойнства има Е46, включително е една от най-красивите тройки въобще, ама чак пък да я спрягаш за еталон за комфорт точно... Освен това, никъде не съм казвал, че предишните модели на Алфа от 156 насам, са по-добри от конкурентните на БМВ. Казвам обаче, че бяха достатъчно добри, за да те накарат да се замислиш. А в момента, новите БМВ-та са почти недостъпно за преките конкуренти, пипнати в качествено отношение. И твърдението ми е, че именно това е въпросът, по който Алфа имат да работят - качеството на изработката. Италианците са лоши изпълнители и това ще бъде най-сериозният проблем пред утвърждаването на марката в премиум сегмента. Но всичко друго го могат! Както и да е обаче. Моето лично мнение е, че шансът за успех на това начинание е много малък. Просто нанесените на марката вреди от лоши управленски решения, са твърде сериозни и е почти невъзможно да бъдат преодолени. За мен обаче бъдещето на тази марка и осъществявянето на този проект на Маркионе, ще е много интересно и ще го следя с огромно внимание. Защото ако успее, примерът ще влезе в учебниците по... финанси.
13:19 16.01.2015
49 Autohouse Randm
17:37 16.01.2015
50 Шиничи Йасуко
20:37 16.01.2015
51 nb4k
Коментиран от #52
22:34 16.01.2015
52 Име:
До коментар #51 от "nb4k":
6C ако изобщо има ще е пак в 500 бройки както 8C.... :(22:36 16.01.2015
53 ggggg
Коментиран от #54
22:36 16.01.2015
54 бончук
До коментар #53 от "ggggg":
Ти нормален ли си бе,я ходи да спиш някаде.Карал съм всякакви коли, и да ти кажа алфа ромео е един средно-статистически чукан,който такива като теб възхваляват.Коментиран от #55
23:56 16.01.2015
55 Noise
До коментар #54 от "бончук":
Карал си на дядо си каруцата с магарето.10:16 17.01.2015
56 Радой Мянков
11:08 17.01.2015
57 Alfa FOREVER
20:16 17.01.2015
58
02:50 18.01.2015