Last news in Fakti

16 Януари, 2015 10:22, обновена 16 Януари, 2015 10:23 23 830 72

Mercedes-Benz отзовава 114 хил. коли

  • mercedes-benz-
  • daimler-
  • отзоваване-
  • сервизна кампания

Немският концерн Daimler обяви кампания за отстраняване на възможен дефект в 114 000 практически нови автомобила, произведени между февруари и ноември 2014 г., съобщава Reuters. Акцията ще се проведе в Германия и засяга коли с четирицилиндрови дизелови двигатели, чиито гарнитури могат да пропускат масло.

Смяната на неизправните уплътнения ще се извършва за сметка на производителя и ще отнема около два часа. От Daimler не съобщават колко автомобили на пазарите извън Германия са засегнати от потенциалната неизправност.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мдаа

    6 1 Отговор
    Ами така правят големите компании. Това дори не е дефект, а възможен такъв. Грижа за клиента. У нас такива неща не са ни познати.

    Коментиран от #49

  • 2 за Бай Ганьовците

    4 0 Отговор
    Хайде сега говорете.
  • 3 талибан

    3 5 Отговор
    бенца си е бенц,другите са гола водица.
  • 4 Bravo

    2 3 Отговор
    Ако не се лъжа, някой колега тук във форума беше казал, че за малките двигатели (4-цилиндрови) са работили с Рено. Възможно ли е да става въпрос именно за тези двигатели?

    Коментиран от #8, #13

  • 5 хъхъхъ

    6 2 Отговор
    Рядкост е швабите да си признаят че са некадърници.

    Коментиран от #6

  • 6 Боян Димов

    1 3 Отговор

    До коментар #5 от "хъхъхъ":

    няма защо да се търсят извинения с рено. просто дървена история и то ужасно скъпа...

    Коментиран от #7

  • 7 Bravo

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "Боян Димов":

    Ако обърнеш внимание, ще забележиш, че не търся извинение, а зададох въпрос.
  • 8 ХА ХА

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "Bravo":

    Алоо, разбирача! Като видиш ново РЕНО, на което му тече гарнитурата ела ми се обади! А също и ако си чувал РЕНО да отзовават коли за ремонт!

    Коментиран от #9

  • 9 Bravo

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "ХА ХА":

    Ще повторя, че явно не знаеш какво означава този знак "?", в края на изречението. Аз зададох въпрос.
  • 10 Симеон Тасев

    0 3 Отговор
    едвали мерца си е марка
  • 11 Marieta Marinova

    1 0 Отговор
    тука можем да сме спокойни
    рано е да има и при нас такива
  • 12 Ivan

    1 2 Отговор
    EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Samo mercedes-Benz li si priznavat defektite i garanciqta gledah bmw neznam koq seriq si tam s defekt s shteta 15hilqdi !!!
  • 13 Ivan

    0 6 Отговор

    До коментар #4 от "Bravo":

    Mercedes raboti samo s amg i maybah a do kochinite na reno ne mi gi hvali schupish li turbo zad teb nemojesh da vidish dali ima kola ili neshto drugo takuv dim izliza kato ot pojar

    Коментиран от #14, #16

  • 14 binjiri

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Ivan":

    Мисля,че реално нямаш понятие какво има под капака на една кола,еле пък под капака на двигателя.
  • 15 Панко

    0 4 Отговор
    ТИ СИ КАРАЙ ОПЕЛА НЕДЕЙ РЕВА.
  • 16 Bravo

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "Ivan":

    Къде в моя коментар видя хвалба за Рено?
  • 17 Автомобилист

    1 2 Отговор
    Който не работи той не греши.Важното е че като цяло немците са първоизточници на иновации.
  • 18 Autohouse Randm

    0 2 Отговор
    mnogo seriozen problem niama shto

    Коментиран от #20

  • 19 Симеончо Тасевия

    3 1 Отговор
    Мамин сладък,мушморок само като ти гледам правописа и си представям ,какъв капацитет има в капандурата ти !!!!! И пак ти казвам ,научи се да пишеш преди да изказваш мнение!!!!!!!!

    Коментиран от #21

  • 20 ярослав станчев

    2 2 Отговор

    До коментар #18 от "Autohouse Randm":

    Benz-AMG Brabus,Lorinser,turbo,nitro e nomer 1,ama po otzowawane zaradi te4ove na maslo ot garniturata.
    Kak e,kara6 li S65 AMG-to na gaz,6efe???

    Коментиран от #22, #32, #57

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 ivan georgiev

    2 1 Отговор
    РЕНО НЕ Е АВТОМОБИЛ А КАРУЦА
  • 24 на златко benza

    1 2 Отговор

    До коментар #22 от "Autohouse Randm":

    pane se zashtoto ne e karal rasova lada kato teb
  • 25 John Gottin

    1 1 Отговор
    Според мен си е баш саботаж. Мяса ми на дизеларките каде ги праеха от Рено в Испания и ги фърляха прао у А-класите.
  • 26 Japon power

    2 1 Отговор
    имаш ХОНДА,нямаш проблем !!!

    Коментиран от #33

  • 27 Golf GTI

    1 0 Отговор
    Пич наистина ли караш АМG?Виждал съм една оранжева 190тка с много тунинг по нея от всякакъв тип с надпис АМG на капака дали не е твоя.
  • 28 петър

    1 0 Отговор
    по здрав от японска машина няма. и тия мерцедеси и бмв та и аудита. говорим за новите сега ги правят само от пласмаса и мн нека4ествени то си направо дасе откажеш да караш. и това се полу4ава шот правят ги мн бързо зада излизат на пазара и даги шетнат на някои богаташ. бързи коли правят и затова ще има пове4е катастрофи на пътя...
  • 29 Golf GTI

    1 0 Отговор
    Бързите коли не причиняват катастрофи, причиняват ги слабите шофери.Мерцедес имат хубави модели явно от бързане са допуснали разни грешки и затова се е получило така.
  • 30 петър

    1 1 Отговор
    до Golf GTI. като си толкова умен и знаеш мн ями кажи едно време като караха трабанти и и лади защо нямаше обиства толкова колкото сега има 100000 пати пове4е. всеки знаее 4е газ до дупка после в дупка бързи и яросни после оплаквалници
  • 31 Golf GTI

    1 1 Отговор
    С лада , москвич , трабант и каквото и да е неможеш ли да катастрофираш като ги засилиш и те ще вдигнат достатачно за да стане некоя беля, въпросът е че този който не познава правилника за движение по пътищата е опасен за себе си и околните без значение колко му е мощна колата.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Каталожно

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "Japon power":

    Имаш Мазда - също нямаш проблем!
  • 34 петър

    0 1 Отговор
    до Golf GTI. виж брад. щети дам един пример ако си купиш кола да ре4ем с 300 коня няма как да нетисе иска да настапиш газта до краи. а ако си купиш кола например трабант с 50 конски сили колкото и да натиснеш газта няма толкова опасност колкото при 300 коня нее ли така ?
  • 35 Golf GTI

    0 1 Отговор
    Сложен въпрос ми зададе брат трябва да помисля много :)
    Може да ти се приискат много работи ,но трябва да помислиш дали е адекватно на ситуацията да направиш дадено нещо или не и какво ще последва, примерно няма проблем да вдигнеш 250 на писта и ако умееш да се справяш с управлението на автомобила то не би било особена опасност за теб защото когато знаеш какво правиш и си сигурен в себе си няма да има проблем.Обаче в градски условия е опасно да ти се приисква да натискаш газта до край избягвай го е моят съвет. :)
  • 36 петър

    0 1 Отговор
    брад ле ясно мие 4е няма да разбереш какво искам да кажа но ти каза 250 км по писта само дет незнам каде имаме такава в българия :)
  • 37 Golf GTI

    0 1 Отговор
    Долна митрополия,Калояново може да има и други не се сещам, иначе разбирам какво искаш да кажеш,но всичко е относително.
  • 38 bmw forever

    1 0 Отговор
    BMW E -46 2001 Абсолютен самолет! 6,00 Diesel consumption fully loaded!
  • 39 bovoli

    1 0 Отговор
    bmw nikoga ne sa istegliali koli ot pazara!

    Коментиран от #42, #58

  • 40 петър

    0 0 Отговор
    ок брад ле няма да споря пове4е. но знам 4е ти като си купиш такава кола надали ще искаш дая караш само на писти...
  • 41 Golf GTI

    0 0 Отговор
    Самолет ама....като дойде време за ремот собствениците си го бият у главата. Е46 какво 320ка ли? Знаеш ли колко му е скъпо окачването , тампони шарнири,дюзи,полуоски скоростна кутия,смяна на консумативите дори?

    Коментиран от #51

  • 42 Golf GTI

    0 1 Отговор

    До коментар #39 от "bovoli":

    Никога,е освен веднъж в китай.... но знаеш ли кой никога не е познай ;)
  • 43 grega

    0 0 Отговор
    Карай си Голфа на газ и си свиркай. Скоро на боклука!
  • 44 неверни

    0 1 Отговор
    Мноо-го си отворен! Къде е този трабант с 50 коня, бе? Като вземат тук да дават акъл разни недорасли...

    Коментиран от #53

  • 45 Golf GTI

    0 1 Отговор
    Как се излагат такива "разбирачи " като теб с толкова елементарни коментари в голфа ми съм сложил само оригинални немски и италиански части поддържам го в идеялно техническо състояние такива които струват повече от пунтото на стринкя ти с което се правиш на мъж пред хората и като не разбираш е най лесно да се подиграваш забрави да кажеш че съм перничанин и отново щеше срешиш.
  • 46 петър

    0 1 Отговор
    до коментар неверни. ти от космоса ли падна тук сам дал пример 50 коня а даже има 55 коня но явно си доста зле с аутото :Д
  • 47 Golf GTI

    0 1 Отговор
    Щеше да сгешиш.* до герга се отнася предишния коментар.А относно трабанчето имаше едно с турбо което беше супер мощно виждал съм го хаха.

    Коментиран от #54

  • 48 петър

    0 1 Отговор
    до коментар неверни извинявам се ама наистина няма трабант с 50 коня ами сега проверих вси4ки са с 28 коня. но все пак аз сам дал пример. :)
  • 49 Golf GTI

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Мдаа":

    1 нещо ще ви кажа предпочитам да карам хубава и добре поддържана кола от среден клас на бензин отколкото висок клас автомобил който немога да поддържам като повечето псевдо гъзари с луксозен автомобил 200 коня и нагоре ама на газчица , що бе сине майчин нали си баровец.Така че ми е през дедовия дали някой ще се подиграва че карам голф ама добре поддържан GTI и на бензин.
  • 50 Golf GTI

    0 0 Отговор
    "...засяга коли с четирицилиндрови дизелови двигатели, чиито гарнитури могат да пропускат масло." Кои модели? Рено има ли нещо общо или повредата е точно в двигателите на Мерцедес?
  • 51 Симеон Тасев

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Golf GTI":

    който няма пари не кара попринцип кола всяка кола си иска подръжка
  • 52 Гошо

    0 0 Отговор
    Колите на Mercedes-Benz сапълен боклук.

    Коментиран от #55, #66

  • 53 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "неверни":

    Tрабант 1.1 е 50к.с и е 4тактов с мотор от поло (последните години н. Иначе има 50кс двутактови трабанти - rs800!
  • 54 същия

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "Golf GTI":

    Колко хора ще изброиш, дето са карали тук четиритактов Трабант с 50 коня. Някога, когато ти не си бил роден, а твоите родители са копали компира на село, се караха двутактови трабанти. А когато аз имах сервиз ти си сочил с пръст камионите на село и си викал "бу-у-у"...
  • 55 Каруцар

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Гошо":

    Интересно ти каква кола имаш?

    Коментиран от #56

  • 56 същия

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Каруцар":

    Аз ще ти кажа каква няма. И всеки може да се сети коя е тя:)
  • 57 Николинка Кучкова

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "ярослав станчев":

    koe e otzowawane zaradi te4ove na maslo ot garniturata be razbirach.

  • 58 qwerty

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "bovoli":

    вярно е това, тях ги тегли репатрак. вчера едно 330Д роди аха на светофара - изтекоха му водите и след това 3 часа майстор с червен гащеризон и комплект гедоре ровеше нещо по двигателя
  • 59 mediator37

    1 0 Отговор
    ЕС и САЩ не налагат ли огромни глоби на фирмите ако фирмите знаят за фабричен дефект и не го отстранят за своя сметка с отзоваване на колите? Понеже по-долу някой каза , че швабите били честни и затова отзовавали. Мисля, че наистина са честни, но и законът ги задължава да не се правят на умрели гугутки, а сами да обявят кампания. Иначе милионни глоби.
  • 60 mediator37

    1 0 Отговор
    И още нещо. Гарнитурите са произвеждат от гумиран корк. Много от детайлите в една кола не се произвеждат от Даймлер. Мерцедес (Даймлер), както ни е известно, не притежават нито каучукови, нито коркови плантации. Даймлер не произвеждат каучук, ремъци, гуми и гарнитури. Напълно е възможно доставчикът на гарнитурите да е дал некачествена продукция.

    Ако е качествена гарнитурата, но оразмеряването, дебелината, Nm на затягане при монтаж да са заложени неправилно от инженерите на Даймлер, то тогава Даймлер си е виновен.

    Коментиран от #71

  • 61 Mercedes fen бивш

    0 2 Отговор
    Последните модели включително и великите S i G класове произведени след 2000 г. е най-добре да се оттеглят изцяло. Няма я вече легендата. Всичко е еднодневка с безумна финансова поддръжка. В момента от високия клас возила на старо, няма по-евтини от меровете. Защо ли ?

    Коментиран от #70

  • 62 ВАГ

    0 0 Отговор
    Тва от двигателите от Рено ли са?
  • 63 WV power

    0 0 Отговор
    Петре,браД Иди учи български!!
  • 64 автомобилист

    0 0 Отговор
    До по долу спорещите ,до колкото аз съм запознат на времето имаше Вартбург 3 цилиндров двутактов,а после пуснаха 4 цилиндров 4 тактов мотор от голф1 .

    Коментиран от #69

  • 65 петър

    0 0 Отговор
    до коментар.WV power ти кого обиждаш бе
  • 66 Няма значение

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Гошо":

    Гошо може и да си прав да говориш така докато гледаш как другите се возят ...
  • 67 MERDJO

    0 0 Отговор
    Abe karashti i ne karashti mercedes i kakvato i da e druga kola.Znaete li che edni ot nai skapite chasti za mercedes govorim za elektronika v momenta se proizvejdat v Smolqn ot jeni koito vsimat po-malko pari ot edna shivacha na selo
  • 68 MERDJO

    0 0 Отговор
    Znaete li che baba vi minka ot arda oshte ne se e naspala i ispuska 30 platki na zemqta i ako nqma koi da q vidi gi vdiga produhva gi s ustata :D Da taka e i prodaljava da si zglobqva modula i rachkata koqto prevkliuchva skorostite na kolata ti za koqto ti si platil 100000 150000 moje i poveche daaaa ama az karam mercedes i kakvo ot tova vsichko veche e zabluda koito ima ime ima cena na bokluka koito proizvejda
  • 69 същия

    1 0 Отговор

    До коментар #64 от "автомобилист":

    Трабантът, но не с това име, е замислен от инженери на Третия райх. На войниците на ген. Ромел била необходима лека подвижна машина, която не иска вода и се справя с пустинята. Мотоциклетите с кош не ставали за това. Въпреки предаването на въртящ момент към колелото на кожа те затъвали. Така се появила четири колесна машина с двутактов двигател и въздушно охлаждане. Тя била открита машина с брезент и турбина за охлаждане. Революционното в нея било предното предаване, което е достоен конкурент на 4х4. И била безкрайно лека. Не могла да влезе в производство, защото войната свършила. Чертежите попаднали у руснаците, но след като те взели по-ценните ги оставили в източна Германия. Така след войната в гр.Цвикау започнало производството на кола от полимерно купе и всичко останало от Третия райх. Нарекли го Спътник или на немски Трабант. Мисля и съм убеден, че през годините на комунизма Трабантът доказа своите положителни качества. Няма да споря със сополанковците, които не са го карали в трудни условия и при липса на разнообразие от автомобили. Малко преди да свърши студената война му сложиха двигател от Фоксваген поло 1,1, но това вече не беше трабант. След това го спряха от производство завинаги. Но Трабант си има своето място в автомобилната история не по-маловажно от тази на Костенурката.
  • 70 123,300

    1 0 Отговор

    До коментар #61 от "Mercedes fen бивш":

    това се мъча да обясня на някои разбирачи-нагледал съм се все на нови мерцедеси закъсали по пътищата и качени на платформи-мерцедес БЕШЕ,всичко след 124 е жив т...к и мокра слама,а прехвалената ЕС класа след купе модел 140 /старата ЕС класа/ е само ръжда-коте може да мине през дупките на калниците
  • 71 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "mediator37":

    Даймлер си е виновен и че е взел некачествени гарнитури (ако е такъв случая). Копувайки си колата теб не те интересува от какви доставчици са частите. Развали ли се, се обръщаш към производителя, в случая Мерцедес. Оттук натам дали Мерцедес ще се разправят с доставчика на компонента теб не те вълнува. Затова са длъжни да знаят какво слагат в колата, което си ги прави виновни при всяко положение!
  • 72 Martin Smith

    0 0 Отговор
    Не знам последните години развалиха марката фен съм на немските автомобили но ето пример че такава премиум марка не трябва да допуска подобни грешки в производството това е много лош маркетинг за тях.