ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Эа какво ми е ако ще ми гори 15-20л/100 и макс. скорост 130-140км/ч?Една БМВ х-3 диэел със раэход 8,2л/100 ще ме эаведе на същите места,че даже и по-бърэо.
То по тая логика ми то една барака върши същата работа като една лускозна вила, нали има покрив,стени... и недей сравнява бензин с дизел,ясно е кое е по добре...Човек не гледа само къде да го закара, но и емоциите,които ще изпита от шофирането,както се казва който си има брадичка си има и гребенче!
Примерът ти е неподходящ,эащото сравняваш движимо с недвижимо имущество.Вилата ми е масивна постройка със всички екстри и само на 5 км от града,като никога не съм жалил пари эа нея.Такова тромаво животно като "Хамър" обаче няма как да ме впечатли с раэхода си от 19,2л/100км,макс скорост 150км/ч и ускорение 10,2 сек от 0-100км./330 коня/.Ясно и точно дадох пример с БМВ-х-3-218 коня,210 км/ч макс скорост,7,9сек ускорение и 8,4л/100 раэход.А эа цената да не говорим!
Ти ако търсиш кола,която да развива големи скорости и да ускорява бързо не е това сегмента,за тази работа са създадени спортните автомобили...и другия ми въпрос къде ще ги развиваш тия 200 км/ч?
И още нещо ти сравняваш един автомобил с повишена проходимост с един истински 4 по 4, защото сувовете,както е и bmw x3 нямат отделен лост за блокаж на диференциала,докато хамъра и 100 процентовите джипове имат....те даже не са в един сегмент...
Прав си эа сегмента,но има и компромисни решения между скорост и "оф роуд".И ако трябва да иэбирам джип,бих си купил "Порше Кайен" 520коня,270макс скорост,5,2 сек 0-100,15,7л/100 раэход.2006г-24000лв-съвсем във въэможностите ми,а не "Хамър",който струва "майка си и баща си".Пък эа скорост ще ти кажа че по магистрала "Хемус " карам със 200-210км/ч по гладкото и със 100-120 по кръпките.При Шумен-Варна обаче има една нови десетина километра,където направих 245км./ч.Но не това е важното-сигерно ще се съгласиш,че емоцията е в ускорението и карането "на 2 гуми" по эавоите!
dano i drugite marki (Oldsmobile, Pontiac , Saturn i dr) da se vurnat, a za razbirachite -Hummer e edin chudesen avtomobil, moje da ne e burz kato BMW-ta , no e idealen za cherni putishta po koito povecheto "djipove" dori ne mogat da minat
Какво пък толкова го харесвате това недоразумение Хамър? Нито е луксозно и комфортно, като Кайен, Q7, X5, GL/ML, Range Rover и др. нито е проходим като G clase, Discovery, Land Cruiser. Къде го видяхте тоя отделен лост за 4x4 режимите, а и той сам по себе си не означава, че автомобила е свръх проходим. Да при H1 нещата бяха други, но той е по-скоро камион, а не автомобил, виждали ли сте го например отвътре на какво прилича. H2 и H3 бяха с гаден пластмасов интериор, не особено пъргави, да не кажа и тромави и с огромен разход. Извън пътя пак не бяха нящо велико. Отделно до последно бяха с 4-степенен автомат, докато нормалните производители пускаха вече 7 степенни. Общо взето бяха коли за американците, които са на принципа по-голямо, по-грубо, по-ръбато и колкото се може по-лакомо по-добре.
Ако трябва да избираш, избирай "порше кайен"! Аз не бих отказал Хамъра. И Н1 не бих върнал, щото много яко ме кефи!
Въобще, къде тръгнахме да сравняваме автомобил от класа на Ранглър с БМВ ХЗ или Порше Кайен?! Нищо общо нямат! И БМВ, и Порше не са за офроуд, а са чисти паркетници. Блокажи, рама, бързи/бавни скорости, висок клиренс, задвижване на четирите колела - това прави джипа офроудър, не 210 на магистралата!
А с цената от 13 хил. евро за Поршето направо ми скри шапката! Поршето вече не е ново, то е близо 9 годишно, докато Хамъра би бил чисто нов! Нищо де, предполагам, ново Порше не можеш да си позволиш!
Гаден интериор, тромави, дрън-дрън! Перфектни машини! Надеждна работа, върши точно това, за коетоме взета, има стил, визия. Карал съм за кратко във Великобритания и ми хареса.
Искам само да ти поясня една падробност относно мен:Въэхищавам се на хубавото,но не мечтая,а планирам нещата/покупката/ и не се откаэвам докато не се случи.Эатова и написах че 24000лв эа "Кайена" мога да иэвадя ,но не и 150000 евро примерно,колкото струва нов "Хамър"!А колкото до "паркетните" джипове...Какво ги топлят всички тия "екстри" эа Бърэи и бавни скорости,висок клиренс и т.н иэброени от теб,след като 99% от купувачите на тоя "Хамър" нямат никакво намерение да го подкарат иэ шубраците и да му одраскат боята,нито пък да го раэбиват в трапища по чукарите или в "кал до шия"!Така че ако случайно я эърнеш някъде тая машина,то ще бъде пред кокетна вила,пред някоя игрална эала,а що не и пред операта:)
Забавно е, когато глуповат човек се мисли за умен. Че не можеш да ги извадиш тези пари е ясно, но основната причина е, че просто няма да ти подхожда такъв автомобил, заради провинциалния ти манталитет, който се допълва от старо и счупено бмв с доста сакати коне, половината от които са умрели отзад в багажника:) Този кайен за който говориш (а и няй-вероятно сънуваш), също не е за теб, тъй като цената му от 25К изглежда, като първоначална вноска, спрямо обслужването му. Но няма страшно, защото ще му сложиш метан и ще го караш само през събота и неделя, поне докато върнеш кредита, който си изтеглил за покупката му :)) Това на снимката ще е нещо, като наследник на вранглер, който е родител на офроудърите, което означава, че проходимостта ще е ключова за него. Тоест, не е тема за теб :)
Нямам против, че можеш да извадиш примерно 50 хил. лева и да си купиш Порше! Що да не?! Имаш ги, даваш ги, твое е! Даже, гледайки цените в аутоскаут и мобиле.бг, и за 17 хил. лв. може да се намери читав екземпляр, е, не с 520 коня, но с 340, да кажем! Нали не ти е нужно едни непознати хора да ти "вярват"?! И в БГ се вадят по две-три хиляди лв. на месец спокойно, карат се скъпи автомобили, има скъпи имоти и т.н.
За Хамъра, докато е нов или тук в БГ сигурно ще е за гъзария, но разумните хора да отидат на опера с него не ми се вярва! А и то в БГ кой въобще ходи на опера?!
Само че това е всъдеход изключително за офроуд - забележи рамата отдолу - изглежда ми като защита срещу мокрене, високите колела и специфични гуми, каросерията за офроуд, не за градско шофиране, сериозния клиренс, спартанското арматурно табло - оставено е всичко най-нужно...
Няма никакво основание да се сравнява с Порше или БМВ, след като предназначението им е различно - едното конкретно за офроуд, другите за в града.
Пък и американците карат доста 4х4, включително и онзи прочут Ф-150, имат си достатъчно фермички и чукари, така че може да е следващия автомобил на горските рейнджъри в САЩ и Канада!
във връзка с американските 4х4 само да вметна: по магистралата от гранд каньон към лас вегас пърпоря с един форд с 80 мили и се кефя докато не видях един ред-нек с Ф-150 да профучава покрай мен, но по черния път поне със 100 мили/ч.
та за хамъра - пазар винаги ще му се намери.
Доста ограничени коментари постоянно вероятно от някаква жена (снимана в гръб). Бих предложил хора ,които нямат поне завършена гимназия да не се изявяват тук.
интересна новина - малко лигавичко ми изглежда (поне на външен вид), в сравнение в H1.
И не знам защо, ама като се сетя за Хамър 1 все го асоциирам с Арнолд Шварценегер!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 bibendum
10:36 30.01.2015
2 Ugly
10:39 30.01.2015
3 Vasik Atanasova
11:19 30.01.2015
4 Кобрата
11:33 30.01.2015
5 Джон Смит
12:04 30.01.2015
6 Симеон Тасев
12:22 30.01.2015
7 Ицо Багера
13:06 30.01.2015
8 Фен
15:04 30.01.2015
9 незнайко
15:17 30.01.2015
10 onq s konq
Коментиран от #11, #13
15:53 30.01.2015
11 Ицо Багера
До коментар #10 от "onq s konq":
То по тая логика ми то една барака върши същата работа като една лускозна вила, нали има покрив,стени... и недей сравнява бензин с дизел,ясно е кое е по добре...Човек не гледа само къде да го закара, но и емоциите,които ще изпита от шофирането,както се казва който си има брадичка си има и гребенче!Коментиран от #30
17:11 30.01.2015
12 onq s konq
Коментиран от #16, #18, #19, #24
17:30 30.01.2015
13 бай пет
До коментар #10 от "onq s konq":
Ами една Дачия също ще те закара и то още по-ефтиноКоментиран от #14
17:56 30.01.2015
14 onq s konq
До коментар #13 от "бай пет":
Карам ВМВ-204 коня ГЛУПАК!Дачията ти я оставям ти да я пробвош:)Коментиран от #15
18:25 30.01.2015
15 бончук
До коментар #14 от "onq s konq":
Хахахахахахахахахах хааааааааааааа не се излагай така бе.Коментиран от #17
18:31 30.01.2015
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 onq s konq
До коментар #15 от "бончук":
Не виждам нищо смешно,но вие от 4-километър явно се смеете дори и когато ви покажат среден пръст!18:35 30.01.2015
18 Ицо Багера
До коментар #12 от "onq s konq":
Ти ако търсиш кола,която да развива големи скорости и да ускорява бързо не е това сегмента,за тази работа са създадени спортните автомобили...и другия ми въпрос къде ще ги развиваш тия 200 км/ч?18:42 30.01.2015
19 Ицо Багера
До коментар #12 от "onq s konq":
И още нещо ти сравняваш един автомобил с повишена проходимост с един истински 4 по 4, защото сувовете,както е и bmw x3 нямат отделен лост за блокаж на диференциала,докато хамъра и 100 процентовите джипове имат....те даже не са в един сегмент...19:01 30.01.2015
20 onq s konq
Коментиран от #21, #28
19:10 30.01.2015
21 Ицо Багера
До коментар #20 от "onq s konq":
Съгласен съм, прав си, но понякога вкуса на човека и личния избор изиграват важна роля...Коментиран от #22
19:17 30.01.2015
22 onq s konq
До коментар #21 от "Ицо Багера":
Хаха!Добре го каэа эа "важната роля на личния иэбор и вкуса на човека",но според мен решаваща роля имат паричните энаци.Коментиран от #23
19:35 30.01.2015
23 Ицо Багера
До коментар #22 от "onq s konq":
19:42 30.01.2015
24 Pontiac
До коментар #12 от "onq s konq":
dano i drugite marki (Oldsmobile, Pontiac , Saturn i dr) da se vurnat, a za razbirachite -Hummer e edin chudesen avtomobil, moje da ne e burz kato BMW-ta , no e idealen za cherni putishta po koito povecheto "djipove" dori ne mogat da minat21:29 30.01.2015
25 като гост
Коментиран от #29
21:56 30.01.2015
26 гостбг
Коментиран от #27
21:57 30.01.2015
27 Ицо Багера
До коментар #26 от "гостбг":
Абе я си карай сценика и си трай!22:11 30.01.2015
28 порше кайман ес
До коментар #20 от "onq s konq":
Ако трябва да избираш, избирай "порше кайен"! Аз не бих отказал Хамъра. И Н1 не бих върнал, щото много яко ме кефи!Въобще, къде тръгнахме да сравняваме автомобил от класа на Ранглър с БМВ ХЗ или Порше Кайен?! Нищо общо нямат! И БМВ, и Порше не са за офроуд, а са чисти паркетници. Блокажи, рама, бързи/бавни скорости, висок клиренс, задвижване на четирите колела - това прави джипа офроудър, не 210 на магистралата!
А с цената от 13 хил. евро за Поршето направо ми скри шапката! Поршето вече не е ново, то е близо 9 годишно, докато Хамъра би бил чисто нов! Нищо де, предполагам, ново Порше не можеш да си позволиш!
Коментиран от #31
01:04 31.01.2015
29 джим сътън от лутън на гара Виктория
До коментар #25 от "като гост":
Гаден интериор, тромави, дрън-дрън! Перфектни машини! Надеждна работа, върши точно това, за коетоме взета, има стил, визия. Карал съм за кратко във Великобритания и ми хареса.01:09 31.01.2015
30 Vasik Atanasova
До коментар #11 от "Ицо Багера":
КЕФИШ МЕКоментиран от #34
01:44 31.01.2015
31 onq s konq
До коментар #28 от "порше кайман ес":
Искам само да ти поясня една падробност относно мен:Въэхищавам се на хубавото,но не мечтая,а планирам нещата/покупката/ и не се откаэвам докато не се случи.Эатова и написах че 24000лв эа "Кайена" мога да иэвадя ,но не и 150000 евро примерно,колкото струва нов "Хамър"!А колкото до "паркетните" джипове...Какво ги топлят всички тия "екстри" эа Бърэи и бавни скорости,висок клиренс и т.н иэброени от теб,след като 99% от купувачите на тоя "Хамър" нямат никакво намерение да го подкарат иэ шубраците и да му одраскат боята,нито пък да го раэбиват в трапища по чукарите или в "кал до шия"!Така че ако случайно я эърнеш някъде тая машина,то ще бъде пред кокетна вила,пред някоя игрална эала,а що не и пред операта:)Коментиран от #33
02:07 31.01.2015
32 скар фейс
08:25 31.01.2015
33 скар фейс
До коментар #31 от "onq s konq":
До теб е КАЛбоец @ 32 :))08:27 31.01.2015
34 РАБОТОДАТЕЛ
До коментар #30 от "Vasik Atanasova":
ВАСИЛКЕЕЕЕЕЕЕЕ ТИ ИЗОБЩО НЕ МЕ КЕФИШ.МА ТИ И ОТ КОЛИ ЛИ РАЗБИРАШ.Коментиран от #37
12:00 31.01.2015
35 порше кайман ес
За Хамъра, докато е нов или тук в БГ сигурно ще е за гъзария, но разумните хора да отидат на опера с него не ми се вярва! А и то в БГ кой въобще ходи на опера?!
Само че това е всъдеход изключително за офроуд - забележи рамата отдолу - изглежда ми като защита срещу мокрене, високите колела и специфични гуми, каросерията за офроуд, не за градско шофиране, сериозния клиренс, спартанското арматурно табло - оставено е всичко най-нужно...
Няма никакво основание да се сравнява с Порше или БМВ, след като предназначението им е различно - едното конкретно за офроуд, другите за в града.
Пък и американците карат доста 4х4, включително и онзи прочут Ф-150, имат си достатъчно фермички и чукари, така че може да е следващия автомобил на горските рейнджъри в САЩ и Канада!
Коментиран от #39
13:27 31.01.2015
36 Лесно се критикува трудно се създава
19:00 31.01.2015
37 Vasik Atanasova
До коментар #34 от "РАБОТОДАТЕЛ":
ЕЙ КАКВО СИ СЕ РАЗВИКАЛ ВЕНЕ МЕ ВЪЛНУВАШ ВЪОБЩЕ
ПИШИ ПО ТЕМАТА
Коментиран от #40
19:35 31.01.2015
38 Ицо Багера
19:59 31.01.2015
39 qwerty
До коментар #35 от "порше кайман ес":
във връзка с американските 4х4 само да вметна: по магистралата от гранд каньон към лас вегас пърпоря с един форд с 80 мили и се кефя докато не видях един ред-нек с Ф-150 да профучава покрай мен, но по черния път поне със 100 мили/ч.та за хамъра - пазар винаги ще му се намери.
08:26 01.02.2015
40 Циганите вън от градовете
До коментар #37 от "Vasik Atanasova":
Доста ограничени коментари постоянно вероятно от някаква жена (снимана в гръб). Бих предложил хора ,които нямат поне завършена гимназия да не се изявяват тук.19:11 01.02.2015
41 Стоян Стоянов
И не знам защо, ама като се сетя за Хамър 1 все го асоциирам с Арнолд Шварценегер!
11:03 03.02.2015
42 gost
12:38 08.02.2015