Last news in Fakti

5 Февруари, 2015 14:04, обновена 6 Февруари, 2015 17:33 6 712 70

Citroën ще копира Audi

  • citroën-
  • ds-
  • audi-
  • volkswagen-
  • vag-
  • ив бонефон

PSA възнамерява да се завърне на американския пазар с премиум марката DS, под която в момента Citroën продава луксозни автомобили. Французите смятат да използват маркетинговия модел на Volkswagen и Audi, споделя пред Automotive News изпълнителният директор на DS Ив Бонефон.

"Премиум моделите генерират между 10 и 15 процента от продажбите на нови автомобили по света. Ето защо смятаме, че в средносрочна перспектива делът на DS в общите продажби на PSA би могъл да съответства на тези на Audi във VAG", разказва Бонефон. През 2014 г. на Audi са се падали 17% от продажбите на концерна-майка.

Шефът на DS не се наема със срокове за завръщането на PSA на щатския пазар. "От 200 града по цял свят, където планираме да открием представителства, 30 ще бъдат в Северна Америка. Би било странно да развиваме премиум марка и да не предлагаме продукцията й в САЩ", добавя Бонефон.

В момента моделната гама на DS се състои от три модела - DS3, DS4 и DS5. В Китай марката продава също кросоувъра DS6, познат доскоро като DS5 WR, и седана DS 5LS. Неотдавна стана ясно, че през 2018 г. към тях ще се присъедини още един всъдеход. Той ще се казва DS 8WR и ще се бори за купувачи с Volvo XC60 и Audi Q5.

Технически характеристики и разход на гориво за моделите на Citroen   ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кобрата

    2 6 Отговор
    Ами тези като нямат собствен стил, много ясно че ще копират от големи производители, които знаят как се правят коли.

    Коментиран от #2

  • 2 Shmeker

    3 3 Отговор

    До коментар #1 от "Кобрата":

    Ситроен имаха собствен стил преди да ги обезличи Пежо. Сега ситроените освен C5 и недоразумението C6 са си интерпретирани пежа.

    Ама какво е това DS? Това не е нищо. Не е нито марка, дори нямат емблема.

    Ауди за да пробие в USA 10тина години доминираше в ALMS и се изръсиха сумати пари за да придобият имидж.

    А това DS какво??? Нищо няма да излезе от цялата работа
  • 3 ярослав станчев

    3 4 Отговор
    Е,много ясно,че ще копират Ауди.Всеки иска да е като най-добрите в бранша,но малко успяват.

    Коментиран от #16

  • 4 Стоян Стоянов

    1 1 Отговор
    "Citroën ще копира Audi" , което няма да е най-умното нещо, което са правили Ситроен. Ще видим дали ще успеят - по принцип французи и САЩ не ми се връзва нещо.
  • 5 аз

    3 4 Отговор
    Ако ще да копират и Ролс ройс няма да прокопсат тъпите елхички

    Коментиран от #15

  • 6 Стоян Стоянов

    2 1 Отговор
    ... бяха едно време не-лоша марка. Сякаш Пежо ги обезличи нещо елхичките ;)
  • 7 Shmeker

    0 2 Отговор
    Аз ако бях на мястото на Пежо, отдавна щях да направя някоя марка под шапката им премиум. Сега с това DS се опитват да направят отделна марка от името на модела на прочутата жаба и в същото време пак да си продават евтините модели на ситроен.
    Не се прави така. Просто не се прави. Няма как да повдигнеш имидж чрез марка в марката. Освен това DS е тъпо название

    Коментиран от #8

  • 8 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "Shmeker":

    Проблема е че пежо имат страхотни автомобили и навремето те са били по-луксозната и скъпа марка от ситроен, до появата на DS. Пежо държат много на историята си и по-скоро ще си направят техен премиум модел.

    Относно коментар 1: Може бая да се поспори кой е дал повече на автомобилната индустрия Ситроен или Ауди...

    Коментиран от #18, #69, #70

  • 9 Easy ryder

    2 0 Отговор
    През 1974 Ситроен фалират именно опитвайки се да навлязат на американския пазар. SM се оказва доста неуспешна кола въпреки множеството иновации и сътрудничеството с Мазерати също пропада.
    Сега PSA отново е в криза и търсят други пазари,дано това не се окаже пак лебедовата им песен.

    Коментиран от #13

  • 10 Easy ryder

    1 0 Отговор

    Коментиран от #17

  • 11 оня същия

    3 1 Отговор
    Доживях да прочета да пита какво е DS... DS както и SM е легенда в автомобилостроенето и хората по цял свят знаят какво е Citroen, точно заради това моделно семейство. Набийте си го в тиквите!
  • 12 Japoneze

    3 1 Отговор
    Цитроса,за съжаление е една от най-бързо обезценяващи се коли на пазара.Като цяло новите модели въобще не са лоши-дизайн,интериор,комфорт-возия,надеждност,икономичност .Пуста стара лоша слава на грозни трошляци ги преследва от години-хората не искат да купуват и това си е!
    Сега се опитват със супер дизаин да поправят работата.
    Лично аз смятам че трябваше да заложат на по-спортни младежки и евтини коли както Тойота направи в САЩ и ги кръсти Сцион.
    ДиеС-а не че е лош-ни има претенции за премиум,лукс-а там както знаем битката и конкуренцията е много сериозна.Не знам как я мислят -да накарат Американците да слязат от Лексус,Инфинити,Акура и Мерцедс,БМВ та да се качат на ДиеС?
    За Ауди и VW не говоря - те са от нивото на Форд,Линкълн,Буик отвъд океана!
  • 13 Име:

    3 1 Отговор

    До коментар #9 от "Easy ryder":

    Това че е неуспешна не означава че не е добра. Просто е струвала скъпо.

    Коментиран от #19, #21, #22, #24

  • 14 Autohouse Randm

    1 1 Отговор
    ne im triabva shte si razvaliat kachestvoto.defektite na vag sa zarazni.
  • 15 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "аз":

  • 16 Кобрата

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "ярослав станчев":

  • 17 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Easy ryder":

    SM и DS имаме BG, реставрирани уникално.
    А ситроен не просто си сътрудничи с мазерати а ги е купил за да развие кола в GT класа, като ползват италианския V8, както и някои хубави неща като готините седалки например
  • 18 Shmeker

    2 4 Отговор

    До коментар #8 от "Име:":

    Е в сравнение с японските може и да са страхотни. Аз като се кача в Пежо и още като стартирам двигателя усещам мизерността

    Коментиран от #26

  • 19 Easy ryder

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "Име:":

    Много коли които технически не са лоши не са се наложили поради ред причини.Тогава при започващата петролна криза не е бил подходящ момент за такава инициатива.Тази грешка унищожава Ситроен като фирма,което е жалко.
    Всъщност CX си остава последния истински Ситроен.После Пежо си казва думата.
  • 20 Красимир Димитров

    1 3 Отговор
    Едно и също е,никой не иска скъп,обезценяващ се бързо боклук.Ако цената му е близка до тази на същия клас Ауди не само в Америка ,но и в Европа няма да се купува добре.
  • 21 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Име:":

  • 22 Easy ryder

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "Име:":

    Това е прекрасна кола в която за първи път се ползват много нови технологии.Уникална за времето си.Но въпреки това е унищожена.
    Историята помни много случаи в които по доброто и прогресивното не успяват да се наложат над стериотипите и закостенялото мислене.

    Коментиран от #25

  • 23 Vasik Atanasova

    0 1 Отговор
    АМИ ТО ГОТОВО
    КОПИРАНО
    ЛЕСНА РАБОТА
  • 24 Shmeker

    1 4 Отговор

    До коментар #13 от "Име:":

    SM се оказва уникална кола. Съчетала в себе си най-трошливите неща хем от френското хем от италианското.
    Технологиите са нищо щом не са изпипани. Ситроен банкрутират заради този модел, като в същото време са се оръсили доста за закупуването на Мазерати.

    Друг пример как технологията погребва авто компания е NSU. Там само двигателят е проблемен, NSU поемат всички разходи по оправянето на продадените Ro80, като дори има вариант за 4 цилиндров мотор, но реагират бавно и това им коства всичко. Банкрутират и стават собственост на Ауди.
  • 25 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #22 от "Easy ryder":

    Напротив, колата буди небивал интерес, като хората са очаквали да получат нещо по-добро от DS, поне толкова надеждно... Обаче не знам как са провалили всичко тия френско-италиански инженери. Вероятно са бързали да я пуснат по-рано нооо.. според мен е било прекалено рано.

    Коментиран от #28

  • 26 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "Shmeker":

    Говоря ти за пежа от преди 70те бе !

    Коментиран от #27

  • 27 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #26 от "Име:":

    Може би 404?

    Коментиран от #31

  • 28 Easy ryder

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Shmeker":

    Пак не внимаваш пиша ти за Тъкър.А ситроена излиза в неподходящ момент Точно тогава умират и масъл карите в щатите заради петролната криза.Посто лош маркетинг нищо общо с инженерите.

    Коментиран от #29

  • 29 Shmeker

    1 3 Отговор

    До коментар #28 от "Easy ryder":

    Ситроена не стига до V8 варианта си. И не петролната криза го проваля.

    Коментиран от #30, #32

  • 30 Easy ryder

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "Shmeker":

    Направи си труда да видиш кога свършват "Чарджър" Чалънджър" GTO и много други масъл кари.Според теб и тях не ги проваля петролната криза а некадърност на инженерите така ли?
    Всичките са V8 я си помисли защо изведнъж спират да ги произвеждат точно по това време.
  • 31 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "Shmeker":

  • 32 Easy ryder

    3 0 Отговор

    До коментар #29 от "Shmeker":

    Гледай бъдещето историята малко ти куца

    Коментиран от #33

  • 33 Shmeker

    1 4 Отговор

    До коментар #32 от "Easy ryder":

    Абе тя кризата също е оказала влияние, но не е само това. Освен това Ситроен са имали икономични мотори и тогава, можели са да направят икономична версия на колата.
    Просто колата е супер трошлива.

    Коментиран от #34

  • 34 Easy ryder

    2 0 Отговор

    До коментар #33 от "Shmeker":

    И каква е тази кола от клас ГТ която ще е много икономична и евтина?
    И Ферари е трошлива кола но се купува въпрос на маркетинг.просто Ситроен избира най неподходящия момент да развива кола от клас ГТ.Нямат финансови резерви и Пежо ги лапва.

    Коментиран от #35

  • 35 Shmeker

    1 3 Отговор

    До коментар #34 от "Easy ryder":

    Кой купува ферари? Основно хора които имат по няколко такива. Купува се заради спортната слава.
    Ситроен няма такава. Не успява да изплува въпреки, че CX модела се продава добре.

    Лично аз мисля, че трябва да си върнат старите черти в дизайна, но не както е при C6, щото там е като гротеска.

    Коментиран от #41, #42

  • 36 Георги Алексиев

    2 1 Отговор
    И ДВЕТЕ МАРКИ НЕ СТАВАТ ЗА НИЩО ТАКА ЧЕ ВСЕ ТАЯ КАКВО ПИШЕ ОТПРЕД КАТО ТО ВСЕ ЩЕ СИ Е ПЪЛЕН КЕНЕФ

    Коментиран от #63

  • 37 Трифонов

    3 1 Отговор
    Да ви обясня, щото не ви е ясно очевидно, защо се купува Феррари. Вчера, както си седя на светофара на "Черни връх" за ляв завой по "Н.Й.Вапцаров", на буквално метър от мен мина едно Ф12 Берлинета - някакво феноменално червено (но не класическото Феррари Росо, а някакво друго с кехлибарени отенъци - абе, уникално), и като направи десния завой му даде жега надолу по "Черни връх" и просто озвучи квартала... Хора, не ставайте смешни и не пишете идиотщини, това просто е нещо от друга планета. Толкова е изпреварило всичко останало, че стои сред останалите автомобили неестествено, някак не на място. Точно както Уилям би стоял сред група строителни работници. Този автомобил изглежда като произведен не от човешка ръка, а като някакво природно явление - формите на каросерията му, начинът по който звучи, начинът по който се движи... просто ти спира дъха. Не говорете глупости за това как Феррари не били качествени, защото на всекиго, който му се е отдал шанс да види, не да кара, такова нещо, му става ясно, че сте завистливи, злобни комплексари, които не могат просто да се възхитят от едно безукорно човешко творение, а веднага започват да мислят за парите на тоя, който си го е купил. Джеръми Кларксън неотдавна написа една статия, в която много задълбочено бе анализирал тази неприятна характеристика у англичаните. Той приключваше статията си с това, че американците, като видят Ферари, казват: "Някой ден и аз ще имам такова", а англичаните гледат мръсно и обясняват как колата гори много и не можела да се кара по "нормални пътища". И бе обобщил накрая нещата така: "Това се дължи на обстоятелството, че американците са симпатични и приятни хора, а ние (демек англичаните), не сме!" Аз бих препоръчал на Кларксън да дойде в България да види как стоят нещата, за да разбере, че все пак англичаните едва ли са толкова лоши. Да дойде да види коментарите ви за това, че Феррарито била скапана кола, а продажбите и успехът на бранда се дължал на маркетинг (хайде, тарикат, очертай ми три основни характеристики на маркетинговата политика на Феррари... като ти е толкоз ясна); да види как ако караш ново БМВ почти не можеш да караш нормално по улиците, защото непрестанно си обект на малоумници, главно в разни японски таралясници (главно Тойота), които са твърдо решени да ти покажат, че насрания Авенсис или Аурис, е по-добра кола от това "скапано" и "чупливо" БМВ, в което си седнал. И недай си Боже да го настъпиш и да им покажеш как стоят нещата... На следващото кръстовище може и да те пребият. Но ако се защитиш и му разбиеш мутрата на нещастника, заключението е, че ти си простакът, понеже, разбира се... караш БМВ; да види как пешеходците се хвърлят пред новата S класа и след това се тътрят с половин км.ч. и те гледат мррръъъсно... И след това пак да си помисли Джеръми Кларксън, дали англичаните са най-лоши. Феррарито не е основна кола за тези, които го имат, но не защото се чупи, а защото това е супер спортна кола, чието предназначение не е да се кара ежедневно. Отделно, че просветът на повечето им модели е до 7 сантиметра, и има много малко страни на тоя свят, по улиците на градовете на които, можеш да караш такава кола без да си непрестанно на тръни дали няма да си оставиш окачването на някой по-неравен участък. И както Джеръми Кларксън много правилно отбелязва, трябва просто да им отвръщаш по съответния начин, като ти зададат ехидно въпроса "Сигурно много гори?" " Ами да, гори много, но пък ти едва ли получаваш много секс с тая колиба!!!"

    Коментиран от #38, #56

  • 38 Някой

    3 0 Отговор

    До коментар #37 от "Трифонов":

    И за какво ги изписа тези простотии Трифонов?Хората говореха за Ситроен ти тръгна да обясняваш как тойотите,пешеходците и други неща ти пречели да си развиеш максималната скорост в града.Излиянията ти за извънземни ферарита може да си ги запазиш никой не казва че Ферари нямат дизайн.Пък и за 300 000 и нагоре евро това е задължително иначе за какво да даваш пари за кола която ще е като всички останали.Това е силата на Ферари предлагат продукт в малки серии за хора които искат да се различават,това е маркетинг това е таргет група.Още трябва ли да ти се обяснява.Що се отнася до здравината им не се славят с такава но това за богаташите не е важно.
    Когато пишеш коя нация каква е по добре погледни първо себе си.От коментара ти много добре личи какъв "симпатичен приятен" човек си.

    Коментиран от #39

  • 39 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #38 от "Някой":

    Фераритата от последните 10 - 15 години са доста по-здрави и надеждни. Вече не са работилница, доста неща се подобряват.

    Иначе напълно подкрепям Трифонов, даже мисля че е добре ти да си изтриеш мнението, че е хейтърско или направо злобарско.

    Коментиран от #40

  • 40 Easy ryder

    2 1 Отговор

    До коментар #39 от "Shmeker":

    Аз пък съм напълно съгласен с "Някой".Мнението на Трифонов е хейтърско и комплексарско.Ние говорим за съвсем други неща човека ни в клин ни в ръкав ни занимава с някакви пешеходци които пречели на S класите и някакви тойоти които се състезавали с него и щял да им разбива мутрите.И това ако не е хейтърство здраве му кажи.
    Аз съм забелязал обратното явление независимо с каква кола съм всеки намърдал се в някое БМВ се опитва да покаже колко спортно било и как вървяло.Това е от разни градски легенди и прости хора които нямат база за сравнение.За тях еталона е Е36 с ауспуси Ремус и надписи по вратите.Мога да кажа че тези глупаци вече надминават по брой дори прочутите голфаджии.
    За Ферари ти казах,по здраво е от преди 1990 защото Хонда ги засрамва с качеството на NSX и са принудени да вземат мерки,но са назад от Порше в това отношение.
    Другото за Ситроен вече го казах и съм убеден че ако не беше петролната криза нещата щяха да се развият по друг начин.
    Идеята за подскачащите американски коли е взета точно от Ситроен така че тази кола не е толкова незабелязана тогава просто момента е грешен.Жалко за Ситроен.
  • 41 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "Shmeker":

    Ти за Ферари не смей да коментираш!
  • 42 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "Shmeker":

    Не знам защо намесихте ферарита, но това че бяха много чупливи и некачествени си е факт. Но това не означава нищо когато става дума за Ферари! Не им пречи да са най-великите.

    Трифонов ако беше гледал достатъчно топ гиър щеше да видиш и как им пада боята на фераритата, но както написах по-горе Ферари си е специален автомобил. Останалите една камара глупости които си изписал няма да ги коментирам. Самия факт че се опитваш да типизираш нации, дори и цитирайки Джеръми говори достатъчно...

    Коментиран от #44

  • 43 Easy ryder

    1 0 Отговор
    Ферарито го дадох за пример че чупливоста на една кола не означава че тя няма да се продава.Шмекера твърдеше че за това Ситроен не пробил в Америка.
    Шмекер чупливоста на БМВ никак не му пречи да се продава както виждаш но маркетинга на германците е доста добър и успяват да тушират този недостатък.

    Коментиран от #45

  • 44 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #42 от "Име:":

    Даа фераритата са специални. Някой от тия журналисти дето ги тестват, беше установил, че за филмираните тестове Ферари предоставят СПЕЦИАЛНИ, по-различни версии, дето се вика с някой таен пакет, чип и всичко от тоя род.

    Ферари ще се оправят като ги купи VAG, BMW, Mercedes. За момента предпочитам аналогично Ламбо, Порше или МакЛарън в краен случай.

    Коментиран от #46, #50

  • 45 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #43 от "Easy ryder":

    БМВ не са чупливи по принцип освен някои 4 ранни цилиндрови мотори с валвтроник, където може да се случи да счупи пружина като стане на 600 к.км. От N46 нагоре няма проблеми.
    За БМВ мога доста да говоря, но въпреки това колите им са страхотни. Сега може да си взема Лексус или Субару след 2008-ма тия месеци, продавам баварката и може да взема нещо японско за препродаване.

    Коментиран от #47, #49

  • 46 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "Shmeker":

    Така както порше ли се оправиха? Ще пуснат комби и джип ли?
  • 47 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "Shmeker":

    С лекса и субаруто няма да сбъркаш особено ако са с буквички отзад като STi или IS-F
  • 48 блабла

    3 0 Отговор
    Добре де премиумите продават по 10-15 процента,Ауди се рекламира добре(самите те се рекламират като премиум колкото и абсурдно да звучи) дайте и ние да продаваме премиум.От утре гамата ДС става премиум,хоп щрак и готово.Даа ауди го постигнаха по този начин,продават Пасати и Шкоди за премиум,ама скоро време май всички ще започнат.Очаквам до края на годината Лада също да стане премиум защото нишата е голяма и има за всички,продава се добре,явно има достатъчно балъци на този свят.
  • 49 някой

    3 1 Отговор

    До коментар #45 от "Shmeker":

    Да. Те някои "ранни" мотори (като зеленчукови култури) имат някакво проблемче, едва на 600 000км, пружинка. Иначе другите нямат проблеми - карат си нормално за кола, около 3 000 000 км. Или 4 милиона. ГЕНИАЛНО!:))) Шменти...момченце...усещаш ли се? Ама честно?
    И викаш - е, може да си вземеш между другото някое Лексъсче, ей така, за пазар, па после да го шитнеш, някое ЛФА или Л600 - е какво? Бълха те ухапала, ти седем служ...не, три служебни и два Акорд...не, чакаай...абе няма значение, имаш и няколко лични, некво Ламборгини ли ше ти бутне бюджета;) Давай, ние сме с теб! Вярваме ти и попиваме всяка мъдра дума, като това с километрите, което заслужава само един километър - 4-ти:)))

    Коментиран от #53

  • 50 някой

    2 1 Отговор

    До коментар #44 от "Shmeker":

    Да!!! Ето това вече е приказка на шофЕр, виждАл кола наживо. Браво! Те дават Ферарита за тест... с чип и Ремус, па нищо чудно и да са сложили турбина от А4-ка. Знам ги аз, измекяри! Енцо е с генерация от Вектра, спортната - е това ли да тестваме, питам аз?!
    И си прав за МакЛарън - ква е тая бънгия...прав си: това само в краен случай, ако са свършили Фабиите.
    леле майко милааа:))))))))))))))))))))))))
  • 51 някой

    2 0 Отговор
    "дето се вика с някой таен пакет" - извинете за третия пост, но предлагам на модераторите да отворят раздел с бисери: "таен пакет" е космически бисер, веднага си представям как в Маранело получават розов кашон, запечатан и с панделка, със забодена картичка "Тайна майна!" :)))))))))
    Шмеки - не спирай! Абсолютно сериозно го казвам!:)))))))

    Коментиран от #52

  • 52 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #51 от "някой":

    Явно не се сещаш за именития журналист, който ги упрекна. Ама нищо, в гугъл не го пише вече.
  • 53 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #49 от "някой":

    Един шестак си кара милион километри, хубаво масло, филтри и т.н. и нямаш грижи. Между другото редовите шестаци са едни от двигателите, които изкарват най-много км. Това го пише в гугъл, трябваше да го провериш

    Коментиран от #54

  • 54 някой

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "Shmeker":

    Само служебните и лични коли ти останаха и си готов. Какво визирам? Обърна срещу мен това, което ти казах - години, Гугъл и т.н. Шмеки, пак казвам, повярвай го: това е възможно най-очевидното доказателство, че съм уцелил точно десетката в преценката за теб. То си е за теб де, ако искаш...
    "да'" и за другото: колкото повече цилинди (и то редови, ей!!! тоест - редовни, като билетчето в градс...опа, объркАх се..), толкова повече живот.
    БМВ 4 цил - само 600 000км, после цяла пружинка се чупи. Сменяш я и още 400 000, после па алтернатор...тегаво:(
    БМВ 6 цилиндъра - 1-2 000 000, няма грижи.
    8 цилиндъра - 5 000 000
    12 цилиндъра - до Луната, после Сатурн, после до психодиспа....опа, извинявам се, клавиатурата..."до вас и обратно" исках да кажа.
    И на последно място, съвсем от сърце: Шмеки, като някой приятел, тате, познат, те качи за първи път на шофъорското място; когато минеш първия си км, или хванеш отвертка за първи път, да не забравиш да ни черпиш, ей! Все пак приятели си станахме тук всички - е, не е ли така?.. ;)

    Коментиран от #59

  • 55 някой

    1 0 Отговор
    Послеписче:
    Драги Ментер, г-н Шмеки,
    Бих желал, преди да разтълкувате абсолютно папагалското изказване в др. тема за Селиката, "прилича ми на Селика Сайнц", което явно цели, да покаже, че Вие сте я видЕл на клип бе ееееей! и я знаете, умолявам Ви покорно, след като стана въпрос за Гугъл, известен още като "Вашият Извор", да чукнете в последния туй мъгляво "ама това DS кво е, откъде идва, нит марка, нит нищо - тва па кво е", за да се осведомите, почитаеми, кой първи в света и то 30 години ПРЕДИ изобщо да ги "измисли" БМВ и МБ, слага СЕРИЙНО активно окачване, завиващи фарове, предно предаване, многопортови чистачки и редица други екстри, които, онази невероятна хала, въображаемият ви БАВАРЕЦ, който, за съжаление, изобщо нямате....би искал да има.
    Ваш:
    Краставичаря

    Коментиран от #57

  • 56 Japoneze

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Трифонов":

    Mr. Treephoneoff,
    You have just proclaimed yourself as:
    "Gentleman with BMW".
    Thank you for fully and in depth understanding my vision of the nowadays Englishman state of mind!
    Your article impressed me in anyway,please feel welcome to start a contract with us,we can't miss your exceptional skills!
    Sincerely,
    Jeremy Clarkson

  • 57 Japoneze

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "някой":

    Шмек,
    Пак са те метнали ей,ще те изпържат жив!
    Ами и ти с това БъркаМаслоиВода--струва ли си човек да се излага за него!
    Надеждно БМВ ми звучи като виц!Дай си БМВто да го На-пъна,да ги видя тия 6 цилиндъра как се претоплят(все не им стига охлаждане)-как ще усучем или пукнем главата хубавичко,и хопа :
    водамасло -2 в едно !
    Но ако си късметлия като един мой познат и направо водата влезе в цилиндъра на 240 км/ч, е не останаха много здрави части по двигателя,но пък са си много надеждни иначе тия двигатели!
    Недей го задържа за повече от 2-3 мин БМВто НА-пъ-нато,да не усетиш истинската издръжливост на тия мотори!

    Коментиран от #58

  • 58 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #57 от "Japoneze":

    Мислиш че си умен ли??? ТИ НИКОГА НЕ СИ ИМАЛ БМВ. Не може да говориш глупости.

    Коментиран от #60

  • 59 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #54 от "някой":

    Въъъ ти не си спал тая вечер бе.

    Притеснен съм за младежта, вместо да излиза в петък вечерта, излиза, че гугъл и факти.бг са по-доброто забавление. Сега са ти най-хубавите години, не ги пропилявай с фалшиви хипотези относно мен и моята личност, понеже си и много много далеч от истината. Сетих се - ти живееш в утопия!
    Колкото до мен - аз съм бил на достатъчно години за да гледам и помня Сена, Сайнц, Прост, Менсъл, всички състезания на Шумахер, късния период на Пикет, всички състезания на Хакинен, Хил, Култард и много други. Така че си мноооого далеч от истината. И да - може да съм прочел нещо в гугъл, уикипедия и т.н. но това го прави всеки.
  • 60 някой

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "Shmeker":

    Последния ти пост, под този, няма да коментира - вместо това, както неведнъж ти казах, прочети пак онзи мой, с частта за обръщането на думите и какво потвърждение на това, че съм уцелил десетката е. Няколко пъти. Примерно - 247.

    "ТИ НИКОГА НЕ СИ ИМАЛ БМВ." - Съгласен съм. Японезе наистина не е имал, прав си.
    Но разликата между вас е един очевиден за всички факт: че той не е имал бмв, а ти никога не си имал, карал или пипал каквото и да е.
  • 61 някой

    1 0 Отговор
    ..и все пак, това е точно за 6-ти път: не мислиш ли, че е време да отговориш в темата за Селиката, изкаването ти: "прилича ми Карлос Сайнц" - по какво?! Визуално, технически, исторически, конструктивно, идейно, дизайнерски, цветово и по всякакъв изобщо начин, нямат НИЩО общо. Дори прашинка. Защо го пиша тук ли? За да спреш с глупостите за колите, годините и подобните ти, защото ти личи от небето, как никога не си докосвал автомобил, а всичко е папагализми, попити от търсачката преди минута. Не впечатляваш никой с кодовете, ОЕМ номера, Сайнц, ранни периоди на Пикет (чул го онзи ден за първи път, търсейки в Гугъл програмата на БНТ 1986 - не е нужно да уточнявам темата, всички я видяха) и прочие.
    И недей да казваш никъде, впрочем, как сте си праили шоу със Сена и Пикет по БНТ през ранните 80, че ставаш не смешен, а плашещ. Тук е анонимно и се въздържам от лични данни, но да речем, че на мое гадже, майката е известен и дългогодишен работник в БНТ, а сега да ти уточня ли защо си смешен отново? Момченце, не виждаш ли, че когато ти се зададе въпрос, който го няма в Гугъл, блокираш на мига. Прави са тук, че ме питаха за какво изобщо се занимавам, ти си от ясен по-ясен, жалкото е само,че дразниш умишлено.
    Разбирач бил, Сена гледал, коли имал, експерт бил - такъв си разбирач, че нарече една от трите най-големи легенди на всички времена "миксер" и то базирайки се, че не е 6.0 като Баварецу, оти за тебека тава дека го четеш като уитри и аОспоси отзаде е признак на беглец - тоооолкова си бос, толкова нищичко не разбираш, че няма накъде, но ти е простено, защото ти се иска и ти да си "така", ама....няма брат, живот, кво да праиш

    Коментиран от #64

  • 62 някой

    1 0 Отговор
    а да, забравих - за което се извинявам и на другите за дългото, разбира се:
    зЕми най-моШнио Баварец, с 16 цилиндъра и 9 000 000 ресурс (по твоите умопомрачения - пардон: умозаключения) и го пусни срещу Ариел. Кво? Ко речи? Що бе? Ариел Атом е с двигател от "миксер". Даже навигация нЕма. Кюнци също. И кожен саУон. И ще го сдъвче и изплюе заедно с емблемката.
    Ако разбереш защо - купи си една елка, ама хубава, от 2.50 - и ако се сетиш кое да сметнеш (в което се съмнявам), ще разбереш, защо...имаш нещо общо с нож, който не е наострен. Много ненаострен. Абе направо Т.

    Коментиран от #65

  • 63 CarPro

    0 2 Отговор

    До коментар #36 от "Георги Алексиев":

    Hahahahah smqh ti mi govorish che audi e kenef molqti se ako vidish edna r8 shte se nas.resh na mesto a i drugoto che pone tezi koli vinagi sa bili nadejdni i ti pravqt kefa haha a da ne govorim i che vaobshte ne se troshat v sravnenie s drug qponski "avtomobil" taka che neznam kakvo obesnqvam vsichko pri audi e dokazano
  • 64 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "някой":

    Буахахаа обърка фактологията. Говоря за периода след 86-та и 90-те години. Ранните 80 не са ми много добър спомен, спомням си как обичах да слушам Щурците, Сигнал, Рейнбоу и някоя друга поп-соц група.

    Тойотата ми напомня на тази на Сайнц по шарките и това че подобно е заоблено двуврато купе, не съм твърдял че е същата

    Това колко съм блокирал е смехотворно. Нито ровя из гугъл, нито чакам да ми задаваш въпроси. Отговарям когато ги видя и не ти чета целите мнения щото са локуми с 2000 думи и не носят никаква логика нито истина.

    Реално мога да отговарям веднага, само че тва тук не е чат.
  • 65 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "някой":

    Знам какво е Ариел, като ти харесва толкова що не си купиш такъв?
    Аз БМВ-то го продавам тия дни, така че на негово място ще си взема нещо друго.
  • 66 някой

    1 0 Отговор
    "буахахаха":
    - чакай са: 1986 бил на 6, гледал Формула 1 още тогава (следял я!), но на 2 годинки, не...тогава само слушал концертите на Рейнбоу (соц. група)
    - "Сайнц по шарките и това че подобно е заоблено двуврато купе": току-що на Селика Сайнц ти заприличаха около 140 модела коли, начело с Хюндай купе. А шарките й нямат нищо общо
    - Не отговаряш когато ги видиш, а когато измислиш/нагодиш отговор
    - Не питах дали знаеш какво е Ариел, а питах "защо така" по твоята логика. Няма да си купя, заради бюджет, естествено - не всички имат твоите възможности, за 5 служебни, 7 лични, 4 акорда, три буса и то само като за начало хаха:))))
    - Въображаеми коли на въображаеми клиенти, като на Дарт Вейдър, ли се продават? Питам само
    - И защо не си водиш бележки във времето, какви ги говориш, за да ти е по-лесно дане се оплиташ после, по супер смешен начин?
    - Сипахме на момчето, не е гладно!

    Коментиран от #68

  • 67 Shmeker

    0 1 Отговор
    Кога съм казал, че съм я следял 86-та? То само 1 състезание се излъчваше на сезон- само Хунгароринг до 90-та година. Виж после - да.
    И какво пречи на 7 години да гледам формула и да се интересувам?
    То си беше голяма атракция.

    Що така за ариела ли? Щото е лек. Но Радикал по-скоро ще си взема отколкото ариел. Като нямаш пари направи си сам - няколко стоманени тръби, забиваш един пъргав двигател и си готов.
    Въпреки това тия коли няма да ми вършат работа, само някое комби или SUV може да ми е полезно.

    Хюндай купе също щеше да прилича на тойотата на Сайнц - да прав си и кво от това?

    За отговарянето ти отговорих.
  • 68 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #66 от "някой":

    Не съм казал ,че Рейнбоу е соц група, а че имаше и още групи, които бяха соц. Но и които не бяха соц. Все тая
  • 69 Дошo

    0 2 Отговор

    До коментар #8 от "Име:":

    Че къде е мястото за спор?Много ясно, че Ситроен е дал повече и то много, много повече.
  • 70 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Име:":

    Ми добре. Почвай да пишеш какво са дали ауди и какво ситроен да теглим една черта под единия и другия