PSA възнамерява да се завърне на американския пазар с премиум марката DS, под която в момента Citroën продава луксозни автомобили. Французите смятат да използват маркетинговия модел на Volkswagen и Audi, споделя пред Automotive News изпълнителният директор на DS Ив Бонефон.
"Премиум моделите генерират между 10 и 15 процента от продажбите на нови автомобили по света. Ето защо смятаме, че в средносрочна перспектива делът на DS в общите продажби на PSA би могъл да съответства на тези на Audi във VAG", разказва Бонефон. През 2014 г. на Audi са се падали 17% от продажбите на концерна-майка.
Шефът на DS не се наема със срокове за завръщането на PSA на щатския пазар. "От 200 града по цял свят, където планираме да открием представителства, 30 ще бъдат в Северна Америка. Би било странно да развиваме премиум марка и да не предлагаме продукцията й в САЩ", добавя Бонефон.
В момента моделната гама на DS се състои от три модела - DS3, DS4 и DS5. В Китай марката продава също кросоувъра DS6, познат доскоро като DS5 WR, и седана DS 5LS. Неотдавна стана ясно, че през 2018 г. към тях ще се присъедини още един всъдеход. Той ще се казва DS 8WR и ще се бори за купувачи с Volvo XC60 и Audi Q5.
Технически характеристики и разход на гориво за моделите на Citroen ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кобрата
Коментиран от #2
14:10 05.02.2015
2 Shmeker
До коментар #1 от "Кобрата":
Ситроен имаха собствен стил преди да ги обезличи Пежо. Сега ситроените освен C5 и недоразумението C6 са си интерпретирани пежа.Ама какво е това DS? Това не е нищо. Не е нито марка, дори нямат емблема.
Ауди за да пробие в USA 10тина години доминираше в ALMS и се изръсиха сумати пари за да придобият имидж.
А това DS какво??? Нищо няма да излезе от цялата работа
14:14 05.02.2015
3 ярослав станчев
Коментиран от #16
16:07 05.02.2015
4 Стоян Стоянов
16:33 05.02.2015
5 аз
Коментиран от #15
17:14 05.02.2015
6 Стоян Стоянов
17:21 05.02.2015
7 Shmeker
Не се прави така. Просто не се прави. Няма как да повдигнеш имидж чрез марка в марката. Освен това DS е тъпо название
Коментиран от #8
20:05 05.02.2015
8 Име:
До коментар #7 от "Shmeker":
Проблема е че пежо имат страхотни автомобили и навремето те са били по-луксозната и скъпа марка от ситроен, до появата на DS. Пежо държат много на историята си и по-скоро ще си направят техен премиум модел.Относно коментар 1: Може бая да се поспори кой е дал повече на автомобилната индустрия Ситроен или Ауди...
Коментиран от #18, #69, #70
20:12 05.02.2015
9 Easy ryder
Сега PSA отново е в криза и търсят други пазари,дано това не се окаже пак лебедовата им песен.
Коментиран от #13
21:04 05.02.2015
10 Easy ryder
Коментиран от #17
21:09 05.02.2015
11 оня същия
21:32 05.02.2015
12 Japoneze
Сега се опитват със супер дизаин да поправят работата.
Лично аз смятам че трябваше да заложат на по-спортни младежки и евтини коли както Тойота направи в САЩ и ги кръсти Сцион.
ДиеС-а не че е лош-ни има претенции за премиум,лукс-а там както знаем битката и конкуренцията е много сериозна.Не знам как я мислят -да накарат Американците да слязат от Лексус,Инфинити,Акура и Мерцедс,БМВ та да се качат на ДиеС?
За Ауди и VW не говоря - те са от нивото на Форд,Линкълн,Буик отвъд океана!
21:40 05.02.2015
13 Име:
До коментар #9 от "Easy ryder":
Това че е неуспешна не означава че не е добра. Просто е струвала скъпо.Коментиран от #19, #21, #22, #24
21:52 05.02.2015
14 Autohouse Randm
21:57 05.02.2015
15 Кобрата
До коментар #5 от "аз":
22:15 05.02.2015
16 Кобрата
До коментар #3 от "ярослав станчев":
22:15 05.02.2015
17 Shmeker
До коментар #10 от "Easy ryder":
SM и DS имаме BG, реставрирани уникално.А ситроен не просто си сътрудничи с мазерати а ги е купил за да развие кола в GT класа, като ползват италианския V8, както и някои хубави неща като готините седалки например
22:17 05.02.2015
18 Shmeker
До коментар #8 от "Име:":
Е в сравнение с японските може и да са страхотни. Аз като се кача в Пежо и още като стартирам двигателя усещам мизерносттаКоментиран от #26
22:18 05.02.2015
19 Easy ryder
До коментар #13 от "Име:":
Много коли които технически не са лоши не са се наложили поради ред причини.Тогава при започващата петролна криза не е бил подходящ момент за такава инициатива.Тази грешка унищожава Ситроен като фирма,което е жалко.Всъщност CX си остава последния истински Ситроен.После Пежо си казва думата.
22:19 05.02.2015
20 Красимир Димитров
22:24 05.02.2015
21 Easy ryder
До коментар #13 от "Име:":
22:27 05.02.2015
22 Easy ryder
До коментар #13 от "Име:":
Това е прекрасна кола в която за първи път се ползват много нови технологии.Уникална за времето си.Но въпреки това е унищожена.Историята помни много случаи в които по доброто и прогресивното не успяват да се наложат над стериотипите и закостенялото мислене.
Коментиран от #25
22:29 05.02.2015
23 Vasik Atanasova
КОПИРАНО
ЛЕСНА РАБОТА
22:32 05.02.2015
24 Shmeker
До коментар #13 от "Име:":
SM се оказва уникална кола. Съчетала в себе си най-трошливите неща хем от френското хем от италианското.Технологиите са нищо щом не са изпипани. Ситроен банкрутират заради този модел, като в същото време са се оръсили доста за закупуването на Мазерати.
Друг пример как технологията погребва авто компания е NSU. Там само двигателят е проблемен, NSU поемат всички разходи по оправянето на продадените Ro80, като дори има вариант за 4 цилиндров мотор, но реагират бавно и това им коства всичко. Банкрутират и стават собственост на Ауди.
22:45 05.02.2015
25 Shmeker
До коментар #22 от "Easy ryder":
Напротив, колата буди небивал интерес, като хората са очаквали да получат нещо по-добро от DS, поне толкова надеждно... Обаче не знам как са провалили всичко тия френско-италиански инженери. Вероятно са бързали да я пуснат по-рано нооо.. според мен е било прекалено рано.Коментиран от #28
22:50 05.02.2015
26 Име:
До коментар #18 от "Shmeker":
Говоря ти за пежа от преди 70те бе !Коментиран от #27
22:56 05.02.2015
27 Shmeker
До коментар #26 от "Име:":
Може би 404?Коментиран от #31
22:58 05.02.2015
28 Easy ryder
До коментар #25 от "Shmeker":
Пак не внимаваш пиша ти за Тъкър.А ситроена излиза в неподходящ момент Точно тогава умират и масъл карите в щатите заради петролната криза.Посто лош маркетинг нищо общо с инженерите.Коментиран от #29
23:21 05.02.2015
29 Shmeker
До коментар #28 от "Easy ryder":
Ситроена не стига до V8 варианта си. И не петролната криза го проваля.Коментиран от #30, #32
23:24 05.02.2015
30 Easy ryder
До коментар #29 от "Shmeker":
Направи си труда да видиш кога свършват "Чарджър" Чалънджър" GTO и много други масъл кари.Според теб и тях не ги проваля петролната криза а некадърност на инженерите така ли?Всичките са V8 я си помисли защо изведнъж спират да ги произвеждат точно по това време.
23:29 05.02.2015
31 Easy ryder
До коментар #27 от "Shmeker":
23:30 05.02.2015
32 Easy ryder
До коментар #29 от "Shmeker":
Гледай бъдещето историята малко ти куцаКоментиран от #33
23:31 05.02.2015
33 Shmeker
До коментар #32 от "Easy ryder":
Абе тя кризата също е оказала влияние, но не е само това. Освен това Ситроен са имали икономични мотори и тогава, можели са да направят икономична версия на колата.Просто колата е супер трошлива.
Коментиран от #34
23:42 05.02.2015
34 Easy ryder
До коментар #33 от "Shmeker":
И каква е тази кола от клас ГТ която ще е много икономична и евтина?И Ферари е трошлива кола но се купува въпрос на маркетинг.просто Ситроен избира най неподходящия момент да развива кола от клас ГТ.Нямат финансови резерви и Пежо ги лапва.
Коментиран от #35
23:46 05.02.2015
35 Shmeker
До коментар #34 от "Easy ryder":
Кой купува ферари? Основно хора които имат по няколко такива. Купува се заради спортната слава.Ситроен няма такава. Не успява да изплува въпреки, че CX модела се продава добре.
Лично аз мисля, че трябва да си върнат старите черти в дизайна, но не както е при C6, щото там е като гротеска.
Коментиран от #41, #42
23:58 05.02.2015
36 Георги Алексиев
Коментиран от #63
00:21 06.02.2015
37 Трифонов
Коментиран от #38, #56
13:16 06.02.2015
38 Някой
До коментар #37 от "Трифонов":
И за какво ги изписа тези простотии Трифонов?Хората говореха за Ситроен ти тръгна да обясняваш как тойотите,пешеходците и други неща ти пречели да си развиеш максималната скорост в града.Излиянията ти за извънземни ферарита може да си ги запазиш никой не казва че Ферари нямат дизайн.Пък и за 300 000 и нагоре евро това е задължително иначе за какво да даваш пари за кола която ще е като всички останали.Това е силата на Ферари предлагат продукт в малки серии за хора които искат да се различават,това е маркетинг това е таргет група.Още трябва ли да ти се обяснява.Що се отнася до здравината им не се славят с такава но това за богаташите не е важно.Когато пишеш коя нация каква е по добре погледни първо себе си.От коментара ти много добре личи какъв "симпатичен приятен" човек си.
Коментиран от #39
13:42 06.02.2015
39 Shmeker
До коментар #38 от "Някой":
Фераритата от последните 10 - 15 години са доста по-здрави и надеждни. Вече не са работилница, доста неща се подобряват.Иначе напълно подкрепям Трифонов, даже мисля че е добре ти да си изтриеш мнението, че е хейтърско или направо злобарско.
Коментиран от #40
17:52 06.02.2015
40 Easy ryder
До коментар #39 от "Shmeker":
Аз пък съм напълно съгласен с "Някой".Мнението на Трифонов е хейтърско и комплексарско.Ние говорим за съвсем други неща човека ни в клин ни в ръкав ни занимава с някакви пешеходци които пречели на S класите и някакви тойоти които се състезавали с него и щял да им разбива мутрите.И това ако не е хейтърство здраве му кажи.Аз съм забелязал обратното явление независимо с каква кола съм всеки намърдал се в някое БМВ се опитва да покаже колко спортно било и как вървяло.Това е от разни градски легенди и прости хора които нямат база за сравнение.За тях еталона е Е36 с ауспуси Ремус и надписи по вратите.Мога да кажа че тези глупаци вече надминават по брой дори прочутите голфаджии.
За Ферари ти казах,по здраво е от преди 1990 защото Хонда ги засрамва с качеството на NSX и са принудени да вземат мерки,но са назад от Порше в това отношение.
Другото за Ситроен вече го казах и съм убеден че ако не беше петролната криза нещата щяха да се развият по друг начин.
Идеята за подскачащите американски коли е взета точно от Ситроен така че тази кола не е толкова незабелязана тогава просто момента е грешен.Жалко за Ситроен.
19:37 06.02.2015
41 Име:
До коментар #35 от "Shmeker":
Ти за Ферари не смей да коментираш!20:50 06.02.2015
42 Име:
До коментар #35 от "Shmeker":
Не знам защо намесихте ферарита, но това че бяха много чупливи и некачествени си е факт. Но това не означава нищо когато става дума за Ферари! Не им пречи да са най-великите.Трифонов ако беше гледал достатъчно топ гиър щеше да видиш и как им пада боята на фераритата, но както написах по-горе Ферари си е специален автомобил. Останалите една камара глупости които си изписал няма да ги коментирам. Самия факт че се опитваш да типизираш нации, дори и цитирайки Джеръми говори достатъчно...
Коментиран от #44
20:59 06.02.2015
43 Easy ryder
Шмекер чупливоста на БМВ никак не му пречи да се продава както виждаш но маркетинга на германците е доста добър и успяват да тушират този недостатък.
Коментиран от #45
21:05 06.02.2015
44 Shmeker
До коментар #42 от "Име:":
Даа фераритата са специални. Някой от тия журналисти дето ги тестват, беше установил, че за филмираните тестове Ферари предоставят СПЕЦИАЛНИ, по-различни версии, дето се вика с някой таен пакет, чип и всичко от тоя род.Ферари ще се оправят като ги купи VAG, BMW, Mercedes. За момента предпочитам аналогично Ламбо, Порше или МакЛарън в краен случай.
Коментиран от #46, #50
21:42 06.02.2015
45 Shmeker
До коментар #43 от "Easy ryder":
БМВ не са чупливи по принцип освен някои 4 ранни цилиндрови мотори с валвтроник, където може да се случи да счупи пружина като стане на 600 к.км. От N46 нагоре няма проблеми.За БМВ мога доста да говоря, но въпреки това колите им са страхотни. Сега може да си взема Лексус или Субару след 2008-ма тия месеци, продавам баварката и може да взема нещо японско за препродаване.
Коментиран от #47, #49
21:49 06.02.2015
46 Име:
До коментар #44 от "Shmeker":
Така както порше ли се оправиха? Ще пуснат комби и джип ли?22:04 06.02.2015
47 Easy ryder
До коментар #45 от "Shmeker":
С лекса и субаруто няма да сбъркаш особено ако са с буквички отзад като STi или IS-F22:10 06.02.2015
48 блабла
22:41 06.02.2015
49 някой
До коментар #45 от "Shmeker":
Да. Те някои "ранни" мотори (като зеленчукови култури) имат някакво проблемче, едва на 600 000км, пружинка. Иначе другите нямат проблеми - карат си нормално за кола, около 3 000 000 км. Или 4 милиона. ГЕНИАЛНО!:))) Шменти...момченце...усещаш ли се? Ама честно?И викаш - е, може да си вземеш между другото някое Лексъсче, ей така, за пазар, па после да го шитнеш, някое ЛФА или Л600 - е какво? Бълха те ухапала, ти седем служ...не, три служебни и два Акорд...не, чакаай...абе няма значение, имаш и няколко лични, некво Ламборгини ли ше ти бутне бюджета;) Давай, ние сме с теб! Вярваме ти и попиваме всяка мъдра дума, като това с километрите, което заслужава само един километър - 4-ти:)))
Коментиран от #53
22:42 06.02.2015
50 някой
До коментар #44 от "Shmeker":
Да!!! Ето това вече е приказка на шофЕр, виждАл кола наживо. Браво! Те дават Ферарита за тест... с чип и Ремус, па нищо чудно и да са сложили турбина от А4-ка. Знам ги аз, измекяри! Енцо е с генерация от Вектра, спортната - е това ли да тестваме, питам аз?!И си прав за МакЛарън - ква е тая бънгия...прав си: това само в краен случай, ако са свършили Фабиите.
леле майко милааа:))))))))))))))))))))))))
22:46 06.02.2015
51 някой
Шмеки - не спирай! Абсолютно сериозно го казвам!:)))))))
Коментиран от #52
22:50 06.02.2015
52 Shmeker
До коментар #51 от "някой":
Явно не се сещаш за именития журналист, който ги упрекна. Ама нищо, в гугъл не го пише вече.23:26 06.02.2015
53 Shmeker
До коментар #49 от "някой":
Един шестак си кара милион километри, хубаво масло, филтри и т.н. и нямаш грижи. Между другото редовите шестаци са едни от двигателите, които изкарват най-много км. Това го пише в гугъл, трябваше да го проверишКоментиран от #54
23:28 06.02.2015
54 някой
До коментар #53 от "Shmeker":
Само служебните и лични коли ти останаха и си готов. Какво визирам? Обърна срещу мен това, което ти казах - години, Гугъл и т.н. Шмеки, пак казвам, повярвай го: това е възможно най-очевидното доказателство, че съм уцелил точно десетката в преценката за теб. То си е за теб де, ако искаш..."да'" и за другото: колкото повече цилинди (и то редови, ей!!! тоест - редовни, като билетчето в градс...опа, объркАх се..), толкова повече живот.
БМВ 4 цил - само 600 000км, после цяла пружинка се чупи. Сменяш я и още 400 000, после па алтернатор...тегаво:(
БМВ 6 цилиндъра - 1-2 000 000, няма грижи.
8 цилиндъра - 5 000 000
12 цилиндъра - до Луната, после Сатурн, после до психодиспа....опа, извинявам се, клавиатурата..."до вас и обратно" исках да кажа.
И на последно място, съвсем от сърце: Шмеки, като някой приятел, тате, познат, те качи за първи път на шофъорското място; когато минеш първия си км, или хванеш отвертка за първи път, да не забравиш да ни черпиш, ей! Все пак приятели си станахме тук всички - е, не е ли така?.. ;)
Коментиран от #59
00:14 07.02.2015
55 някой
Драги Ментер, г-н Шмеки,
Бих желал, преди да разтълкувате абсолютно папагалското изказване в др. тема за Селиката, "прилича ми на Селика Сайнц", което явно цели, да покаже, че Вие сте я видЕл на клип бе ееееей! и я знаете, умолявам Ви покорно, след като стана въпрос за Гугъл, известен още като "Вашият Извор", да чукнете в последния туй мъгляво "ама това DS кво е, откъде идва, нит марка, нит нищо - тва па кво е", за да се осведомите, почитаеми, кой първи в света и то 30 години ПРЕДИ изобщо да ги "измисли" БМВ и МБ, слага СЕРИЙНО активно окачване, завиващи фарове, предно предаване, многопортови чистачки и редица други екстри, които, онази невероятна хала, въображаемият ви БАВАРЕЦ, който, за съжаление, изобщо нямате....би искал да има.
Ваш:
Краставичаря
Коментиран от #57
00:20 07.02.2015
56 Japoneze
До коментар #37 от "Трифонов":
Mr. Treephoneoff,You have just proclaimed yourself as:
"Gentleman with BMW".
Thank you for fully and in depth understanding my vision of the nowadays Englishman state of mind!
Your article impressed me in anyway,please feel welcome to start a contract with us,we can't miss your exceptional skills!
Sincerely,
Jeremy Clarkson
05:47 07.02.2015
57 Japoneze
До коментар #55 от "някой":
Шмек,Пак са те метнали ей,ще те изпържат жив!
Ами и ти с това БъркаМаслоиВода--струва ли си човек да се излага за него!
Надеждно БМВ ми звучи като виц!Дай си БМВто да го На-пъна,да ги видя тия 6 цилиндъра как се претоплят(все не им стига охлаждане)-как ще усучем или пукнем главата хубавичко,и хопа :
водамасло -2 в едно !
Но ако си късметлия като един мой познат и направо водата влезе в цилиндъра на 240 км/ч, е не останаха много здрави части по двигателя,но пък са си много надеждни иначе тия двигатели!
Недей го задържа за повече от 2-3 мин БМВто НА-пъ-нато,да не усетиш истинската издръжливост на тия мотори!
Коментиран от #58
06:02 07.02.2015
58 Shmeker
До коментар #57 от "Japoneze":
Мислиш че си умен ли??? ТИ НИКОГА НЕ СИ ИМАЛ БМВ. Не може да говориш глупости.Коментиран от #60
08:44 07.02.2015
59 Shmeker
До коментар #54 от "някой":
Въъъ ти не си спал тая вечер бе.Притеснен съм за младежта, вместо да излиза в петък вечерта, излиза, че гугъл и факти.бг са по-доброто забавление. Сега са ти най-хубавите години, не ги пропилявай с фалшиви хипотези относно мен и моята личност, понеже си и много много далеч от истината. Сетих се - ти живееш в утопия!
Колкото до мен - аз съм бил на достатъчно години за да гледам и помня Сена, Сайнц, Прост, Менсъл, всички състезания на Шумахер, късния период на Пикет, всички състезания на Хакинен, Хил, Култард и много други. Така че си мноооого далеч от истината. И да - може да съм прочел нещо в гугъл, уикипедия и т.н. но това го прави всеки.
08:54 07.02.2015
60 някой
До коментар #58 от "Shmeker":
Последния ти пост, под този, няма да коментира - вместо това, както неведнъж ти казах, прочети пак онзи мой, с частта за обръщането на думите и какво потвърждение на това, че съм уцелил десетката е. Няколко пъти. Примерно - 247."ТИ НИКОГА НЕ СИ ИМАЛ БМВ." - Съгласен съм. Японезе наистина не е имал, прав си.
Но разликата между вас е един очевиден за всички факт: че той не е имал бмв, а ти никога не си имал, карал или пипал каквото и да е.
16:06 07.02.2015
61 някой
И недей да казваш никъде, впрочем, как сте си праили шоу със Сена и Пикет по БНТ през ранните 80, че ставаш не смешен, а плашещ. Тук е анонимно и се въздържам от лични данни, но да речем, че на мое гадже, майката е известен и дългогодишен работник в БНТ, а сега да ти уточня ли защо си смешен отново? Момченце, не виждаш ли, че когато ти се зададе въпрос, който го няма в Гугъл, блокираш на мига. Прави са тук, че ме питаха за какво изобщо се занимавам, ти си от ясен по-ясен, жалкото е само,че дразниш умишлено.
Разбирач бил, Сена гледал, коли имал, експерт бил - такъв си разбирач, че нарече една от трите най-големи легенди на всички времена "миксер" и то базирайки се, че не е 6.0 като Баварецу, оти за тебека тава дека го четеш като уитри и аОспоси отзаде е признак на беглец - тоооолкова си бос, толкова нищичко не разбираш, че няма накъде, но ти е простено, защото ти се иска и ти да си "така", ама....няма брат, живот, кво да праиш
Коментиран от #64
16:17 07.02.2015
62 някой
зЕми най-моШнио Баварец, с 16 цилиндъра и 9 000 000 ресурс (по твоите умопомрачения - пардон: умозаключения) и го пусни срещу Ариел. Кво? Ко речи? Що бе? Ариел Атом е с двигател от "миксер". Даже навигация нЕма. Кюнци също. И кожен саУон. И ще го сдъвче и изплюе заедно с емблемката.
Ако разбереш защо - купи си една елка, ама хубава, от 2.50 - и ако се сетиш кое да сметнеш (в което се съмнявам), ще разбереш, защо...имаш нещо общо с нож, който не е наострен. Много ненаострен. Абе направо Т.
Коментиран от #65
16:28 07.02.2015
63 CarPro
До коментар #36 от "Георги Алексиев":
Hahahahah smqh ti mi govorish che audi e kenef molqti se ako vidish edna r8 shte se nas.resh na mesto a i drugoto che pone tezi koli vinagi sa bili nadejdni i ti pravqt kefa haha a da ne govorim i che vaobshte ne se troshat v sravnenie s drug qponski "avtomobil" taka che neznam kakvo obesnqvam vsichko pri audi e dokazano18:24 07.02.2015
64 Shmeker
До коментар #61 от "някой":
Буахахаа обърка фактологията. Говоря за периода след 86-та и 90-те години. Ранните 80 не са ми много добър спомен, спомням си как обичах да слушам Щурците, Сигнал, Рейнбоу и някоя друга поп-соц група.Тойотата ми напомня на тази на Сайнц по шарките и това че подобно е заоблено двуврато купе, не съм твърдял че е същата
Това колко съм блокирал е смехотворно. Нито ровя из гугъл, нито чакам да ми задаваш въпроси. Отговарям когато ги видя и не ти чета целите мнения щото са локуми с 2000 думи и не носят никаква логика нито истина.
Реално мога да отговарям веднага, само че тва тук не е чат.
20:44 07.02.2015
65 Shmeker
До коментар #62 от "някой":
Знам какво е Ариел, като ти харесва толкова що не си купиш такъв?Аз БМВ-то го продавам тия дни, така че на негово място ще си взема нещо друго.
20:50 07.02.2015
66 някой
- чакай са: 1986 бил на 6, гледал Формула 1 още тогава (следял я!), но на 2 годинки, не...тогава само слушал концертите на Рейнбоу (соц. група)
- "Сайнц по шарките и това че подобно е заоблено двуврато купе": току-що на Селика Сайнц ти заприличаха около 140 модела коли, начело с Хюндай купе. А шарките й нямат нищо общо
- Не отговаряш когато ги видиш, а когато измислиш/нагодиш отговор
- Не питах дали знаеш какво е Ариел, а питах "защо така" по твоята логика. Няма да си купя, заради бюджет, естествено - не всички имат твоите възможности, за 5 служебни, 7 лични, 4 акорда, три буса и то само като за начало хаха:))))
- Въображаеми коли на въображаеми клиенти, като на Дарт Вейдър, ли се продават? Питам само
- И защо не си водиш бележки във времето, какви ги говориш, за да ти е по-лесно дане се оплиташ после, по супер смешен начин?
- Сипахме на момчето, не е гладно!
Коментиран от #68
22:45 07.02.2015
67 Shmeker
И какво пречи на 7 години да гледам формула и да се интересувам?
То си беше голяма атракция.
Що така за ариела ли? Щото е лек. Но Радикал по-скоро ще си взема отколкото ариел. Като нямаш пари направи си сам - няколко стоманени тръби, забиваш един пъргав двигател и си готов.
Въпреки това тия коли няма да ми вършат работа, само някое комби или SUV може да ми е полезно.
Хюндай купе също щеше да прилича на тойотата на Сайнц - да прав си и кво от това?
За отговарянето ти отговорих.
23:02 07.02.2015
68 Shmeker
До коментар #66 от "някой":
Не съм казал ,че Рейнбоу е соц група, а че имаше и още групи, които бяха соц. Но и които не бяха соц. Все тая23:04 07.02.2015
69 Дошo
До коментар #8 от "Име:":
Че къде е мястото за спор?Много ясно, че Ситроен е дал повече и то много, много повече.10:09 09.02.2015
70 Shmeker
До коментар #8 от "Име:":
Ми добре. Почвай да пишеш какво са дали ауди и какво ситроен да теглим една черта под единия и другия00:02 10.02.2015