20 Февруари, 2015 21:08, обновена 23 Февруари, 2015 10:10 8 199 22

Porsche Macan се готви да стане бестселър

  • porsche-
  • macan

Малкото братче на модела Cayenne, който направи истински бум и бе един от създателите на SUV класа, е на път да стане най-продаваният модел на Porsche за 2015 г. Малкият Macan е базиран на платформата на Audi Q5, но с оптимизирана динамика.

За разлика от Audi обаче тук изборът на персонализации е огромен и всеки може да направи колата си по свой начин, за да подчертае индивидуалността си. Буквално всеки детайл може да бъде покрит с кожа, а цветовете в Exclusive каталога са удивителни и този Impulse Red Metallic го доказва.

Macan Turbo е флагманът на модела. Задвижва го 3.6-литров V6 с два турбокомпресора. Мощността е точно 400 конски сили, а въртящият момент - 550 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4.8 секунди. Все пак SUV моделите не се славят с ниското си тегло. Скоростната кутия е 7-степенен автоматик PDK.

Другите варианти са Macan S с 3.0-литров V6 с 340 конски сили и Macan S Diesel със същия работен обем и архитектура с 258 конски сили и завидните 580 Нм. Определението "джип за писта" най-много отговаря на тези машини.

Технически характеристики и разход на гориво за Porshe Macan  ТУК

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1

    0 0 Отговор
    Джип за писта, с две думи нямаше нужда да прилича на джип, по добре щеше да е просто спортен хечбек, и теглото му щеше да е по малко което е голям плюс.

    Коментиран от #2, #11

  • 2 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от " ":

    Едва ли е само за писта. За писта са куатро и поршетата 4х4
  • 3 WTF

    0 2 Отговор
    ако не разбираш от коли и не можеш да караш си купи Q5, X6 или порше, което не е двуврато купе
  • 4 ярослав станчев

    0 0 Отговор
    Нормално,всеки който има възможност да си купи Порше иска неговото да е по-различно от останалите.Не може да му направят 3 нива на оборудване,като на Тигуан и да искат да се продава.Хората с пари си купуват Порше и искат да има всичко,а не да е базова кола с възможности за до оборудване,ама срещу доплащане.ВАГ трябва да дадат повече свобода на Порше и Ауди,за да могат да растат и да се отличават,а не всички модели от по-ниските класове на групата да са еднакви.Разбирам,че в съвременния автопром се търсят ниските разходи и големите печалби,но при марки като Порше и Ауди е по-добре да има повече свобода и колите да по-различни от масовката на ВАГ.Все пак това е десетки години традиция и история,не може да се приравнява с "ченоработниците" Голф или Пасат.

    Коментиран от #5, #7

  • 5 just гост

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "ярослав станчев":

    Защо ли си мисля, че хората във VAG разбират повече в това отношение от теб.
  • 6 Vasik Atanasova

    1 0 Отговор
    СУПЕР МАШИНА
  • 7 Vasik Atanasova

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "ярослав станчев":

    ПРАВ СИ
  • 8 xaxa

    2 0 Отговор
    Доста е красива!
  • 9 Gost

    0 3 Отговор
    скукаааа.... кога ще изкарат нещо различно?
  • 10

    0 0 Отговор
    Не съм фен на SUV автомобилите, но тази e по готина от подобните, не е безумно голяма и тежка, и дизайна е ОК.
  • 11 Мsux

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от " ":

    Да ама идеята е, че спортен хечбек не е особено престижно за разлика от SUV-те които се скъсват да ги купуват всевъзможни звезди, футболни, медийни и.т.н
    Иначе по твоята логика най-добре е най-добре картинги да караме
  • 12 CCCP

    1 0 Отговор
    Да много е добър!!!Искам гооо....
  • 13 скар фейс

    1 0 Отговор
    Циферблатите са страхотни!
  • 14 Mercedes-Benz

    2 0 Отговор
    Яка визия, супер е машинката! По-красива е от Cayenne, лично мое мнение...
  • 15 12345

    2 0 Отговор
    Pak se pochna VAG, Audi, Cayenne, Golf.....Suvsem skoro ochakvam nqkoi da napishe neshto za BMW i za qponcite! Statiqta vse pak e za Porsche Macan. Spored men e edna unikalna kola i nisto chudno da e nai prodavaniqt im model za 2015.
  • 16 ROTHENE

    0 0 Отговор
    Вече си го представям в циганско бяло и за шофер един смукач или гумена глава.
  • 17 Браво

    0 0 Отговор
    Цитат от статията : "Cayenne, който....... бе един от създателите на SUV класа"

    Евала авторе велик си


  • 18 Кобрата

    1 0 Отговор
    Porsche си е Porsche, бестселърът от Щутгарт...
  • 19 Гого

    0 0 Отговор
    Едно от първите SUV е Jeep Wagoneer, от около преди 50 години. SUV = sport utility vehicle, което значи комби с по-голяма проходимост.
  • 20 шоферут

    0 1 Отговор
    Поредният боклук.Шофьор съм и карам Кайен.От София до Слънчака 500гр масло.Бмв 750 шефа го върна на 20000км, щото се ядоса че доливам по литър на 1000км, замалко да ме уволни зареди ДАРАКА бмв.Кайен е кенеф, само за гъзария.Сервиза му колкото да купиш един голф.

    Коментиран от #21

  • 21 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "шоферут":

    Няма лошо.Дай боже всеки му да кара такива коли.Само да питам,Кайена сигурно с 90-100 км/ч го караш,максимум,а?
    И БМВ-то и него сигурно така го караше?Нищо лошо не искам да кажа за колите или за теб.Просто ми е интересно как се карат такива коли.
  • 22 1111111

    0 0 Отговор
    pulni gluposti. ako e kupil cayenne 2005 godina celiq amortiziran na 1/2 million km ot germaniq samo da guzaree kak da e dovolen? shtom sravnqvash remonta s pokupka na golf gore dolu e qsna rabotata