ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Както всички американски коли, повече се правят на бързи, отколкото в същност са. Как от огромен 6 литров двигател 2015 година може да измъкнат хилави 400 коня, разход 40 градско, и вървене колкото стар Форд Фокус ST. Според мен, нищо впечатляващо няма в тази кола.
За да се движи бързо, колата трябва да може да ускорява, да намалява и да завива. Повечето американски коли наблягат на ускорението, а и леваците много се впечатляват от времената 0-60 и 1/4 миля. За да изпълнява второто и третото условие колата трябва да не е много тежка. Единствено Corvette донякъде отговаря, но те пък имат проблеми с дървеното окачване. Останалите американски кошници с огромни лакоми двигатели, тежки купета и спирачки които след две-три по сериозни спирания просто отсъстват много кефят малките дечица (и големите които са на техния акъл) защото са нашарени и буботят страшно.
Споко бе кибиче, ша завие бе, никои не казва че това е конфекционен икономичен хечбек с прелно, я си представи сега Фокус до Доджа и пак помисли коя от двете е култовата кола.
не се притеснявай за конете-- виж въртящия момент.Не съм им фен,но сравни момента с европейски аналози.Все пак в Америка не-
щата стоят по друг начин.Тук такива "изцепки" служат за фукня по заведенията или светофарите, а там магистралите им са над 1000км
и просто си ги карат.Тяхната школа е различна от Европейската.
За всеки влак си има пътници......
Точно ей такива разбирачи, като номер 3 "кибик",които никога не са се качвали в американска кола,а може би и никога не са виждали на живо,винаги коментират колко са смотани американските коли.Но не им обръщайте внимание-той човека си знае голф тройката и друго не признава.Толокова му е мирогледа, а може и финансите.
Какво кара номер 3 "кибик", на какво се е качвал, какви са му финансите и т.н. едва ли е толкова важно. Нямам намерение нито да се хваля, нито да се оправдавам. Хайде по темата - кажете нещо хубаво за американските конфекционни неикономични щайги от началото на 70-те години до ден днешен. За евтините им грозни интериори и неприятната детройтска миризма на новите им модели даже не ми се говори. Преди да коментирате първо седнете в един най обикновен корейски хечбек, пипнете материалите, вижте сглобката и чак тогава хвалете тия щайги, няма нужда да сядате в истинска кола защото после ще ви се доплаче. Хубави са американските, ама на картинка, също като и тия дараци Харли Дейвидсън, продажбите се държат от хрома и кожените якета, технология от преди 50 години, аре стига, купете си борче с американското знаме за в купето. They stink - literally and figuratively.
Смях, смях, смях. Сичките дето цъкат минуси да не пропуснат да пипнат и седалките на хамериканските щайги. Ако е кожа - все едно че е мазана с това дето мажат кочините като ги докарат от Италия в Дупница. Стои опъната ама е твърда като картон, на 40-годишните мерцедеси кожата е по приятна на пипане. Ако не е кожа - не знам какво е, плат ли е, плюш ли е, и за пердета не става, на пазара има по хубави дамаски от Китай по 2-3 лева метъра. Отвън щайгите изглеждат големи, вътре си като натикан в консервна кутия, за видимост - трябва много въображение за да запълваш огромните мъртви зони, бутоните и таблата и вие да им бяхте дизайнерите по щяхте да ги издокарате, винаги има нещо в което си удряш коленете, ако нещо падне до/под седалката няма как да бръкнеш да го вземеш, а как скърцат и тропат интериорите когато е студено, но и когато е топло или хладно няма нужда да ви казвам, вие си го знаете ако имате такива "коли", в багажника като изтресат една резервна гума насред средата и не можеш едно чанте да сложиш, пластмасовите елементи веднъж извадиш ли ги се чупят и трябва да ги сменяваш с нови, аре стига, ако нацъкате повече от пет минуса ще си поговорим за разход на масло и електроника.
Гледам и тука е паднало яко плюене относно пластмасовата американска конфекция, а ти даже и Харлея не си пропуснал. Не знам за ХД може и да си прав не съм запознат много с темата за качеството на този мотор, само дето съм чувал, че бил там американска легенда, особенно звучи двигатела и още много такива подробности така да се каже. Но аз друго искам да те питам тебе след като си толкова голям разбирач - Защо една такава фирма като ХД която произвежда скъпи и чупливи мотори, все още не се е обанкрутила ? Благодарение на какво тази компания се държи над водата вече 110 години и не потъва и не само не потъва но и работи с печалба ? С печалба която можа би е съпоставима с келепира на всичките наши големи частни компании, които работят на територията на велика България ! Явно не е работата само в хрома и якетата, ти как мислиш !?
Отговорът се съдържа във въпроса ти. ХД не продават технология, те продават една "легенда". Продава се добре в Америка на: (а) тези които искат да изглеждат страховити, и (б) на тези които са добре материално, но са потиснати и искат да си купят мечтата за свобода и приключения. И нека добавя. като технология са нула, но като маркетинг им свалям шапка.
За мен осмак със централно разположен разпределителен вал и повдигачи на клапаните е допотопна технология, но за най развитата държава в света и за теб - явно не.
Кибика като види яка мацка на вънка и сигурно си мисли "аа мани я тази няма да я заговарям сигурно е гола вода в леглото, болна, кашля, недъгава и само тъпите батковци и се радват" хаха вярвай си брачед. А аз ще си карам готини американски коли
Ок разбрах те ! Значи направо ги съжалявам горките хамериканци, уж богати но с окови на ръце и врат, а и за свобода нищо не са чували даже, яко ги е стиснап в менгемето дядо Сам. Та да се почувстват някой от тях малко и те хора, купуват си мо един блестящ но раздрънкан мотоциклет, бръмчат по шосетата и си въобразават, че живеят свободно....Ясноо, добре ! Между другото пожелавам на всички обикновенни българи, също да са така потиснати и материално обезпечени като хамериканците !
Отклоняваме се от темата, затова само ще кажа че американските проблеми са различни от българските. Много от американците живеят охолно, но на кредит. Това което имат всъщност не е тяхно а на банките. Дотолкова доколкото имат стабилна работа и си плащат вноските нещата са ОК, и повечето хора са така. Има и такива обаче на които ако им мине котка път всичкото това благополучие може да рухне мигновено. Всеки който живее на кредит е потиснат от тази неприятна възможност, а някои наистина се чувстват като с окови. Не казвам че обикновените българи са по добре от обикновените американци, но и там не всичко е цветя и рози. И да, точно така, много хора на средна възраст като изучат децата и поразчистят заемите имат нужда малко да си отпуснат душицата и си купуват....ХД
Е сега като се позамисля то вярно, че и българите живеят на кредит. Малко се пообърках, но при всички положения българите живеят доста по добре от американците
Прав си наистина, това е друга тема почнахме от Доджа и стигнахме до икономо-политически въпроси... Няма ние кво да им берем на амереканците проблемите, важното е ние тук да сме добре -
Пич, изобщо имаш ли идея оригиналният дизел и модерният на какви принципи работят. Ако на това викаш без радикална промяна, не знам, сигурно очакваш горенето да бъде пренесено извън цилиндъра, за да го признаеш. То само като погледнеш преди 20 години и сега, промяната е осезаема.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1
08:20 22.02.2015
2 коне
09:51 22.02.2015
3 Кибик
Коментиран от #4
10:19 22.02.2015
4
До коментар #3 от "Кибик":
Споко бе кибиче, ша завие бе, никои не казва че това е конфекционен икономичен хечбек с прелно, я си представи сега Фокус до Доджа и пак помисли коя от двете е култовата кола.Коментиран от #5
10:55 22.02.2015
5 любител
До коментар #4 от " ":
Няма какво да се занимаваш, няма да те разбере :)Той ги е карал всички американски "каруци" и си е направил заключение :)
12:02 22.02.2015
6 дженев
щата стоят по друг начин.Тук такива "изцепки" служат за фукня по заведенията или светофарите, а там магистралите им са над 1000км
и просто си ги карат.Тяхната школа е различна от Европейската.
За всеки влак си има пътници......
12:04 22.02.2015
7 usa
Коментиран от #8
13:17 22.02.2015
8 Кибик
До коментар #7 от "usa":
Какво кара номер 3 "кибик", на какво се е качвал, какви са му финансите и т.н. едва ли е толкова важно. Нямам намерение нито да се хваля, нито да се оправдавам. Хайде по темата - кажете нещо хубаво за американските конфекционни неикономични щайги от началото на 70-те години до ден днешен. За евтините им грозни интериори и неприятната детройтска миризма на новите им модели даже не ми се говори. Преди да коментирате първо седнете в един най обикновен корейски хечбек, пипнете материалите, вижте сглобката и чак тогава хвалете тия щайги, няма нужда да сядате в истинска кола защото после ще ви се доплаче. Хубави са американските, ама на картинка, също като и тия дараци Харли Дейвидсън, продажбите се държат от хрома и кожените якета, технология от преди 50 години, аре стига, купете си борче с американското знаме за в купето. They stink - literally and figuratively.Коментиран от #10
14:26 22.02.2015
9 Кибик
15:41 22.02.2015
10 Владислав Димитров
До коментар #8 от "Кибик":
Гледам и тука е паднало яко плюене относно пластмасовата американска конфекция, а ти даже и Харлея не си пропуснал. Не знам за ХД може и да си прав не съм запознат много с темата за качеството на този мотор, само дето съм чувал, че бил там американска легенда, особенно звучи двигатела и още много такива подробности така да се каже. Но аз друго искам да те питам тебе след като си толкова голям разбирач - Защо една такава фирма като ХД която произвежда скъпи и чупливи мотори, все още не се е обанкрутила ? Благодарение на какво тази компания се държи над водата вече 110 години и не потъва и не само не потъва но и работи с печалба ? С печалба която можа би е съпоставима с келепира на всичките наши големи частни компании, които работят на територията на велика България ! Явно не е работата само в хрома и якетата, ти как мислиш !?Коментиран от #12
15:49 22.02.2015
11 Не съм заблуден
Прав си бате! Точно така. При тая конкуренция, най-развитата държава в света грам представа си няма от технологии и произвежда допотопни автомобили.
Коментиран от #13
15:50 22.02.2015
12 Кибик
До коментар #10 от "Владислав Димитров":
Отговорът се съдържа във въпроса ти. ХД не продават технология, те продават една "легенда". Продава се добре в Америка на: (а) тези които искат да изглеждат страховити, и (б) на тези които са добре материално, но са потиснати и искат да си купят мечтата за свобода и приключения. И нека добавя. като технология са нула, но като маркетинг им свалям шапка.Коментиран от #18
15:58 22.02.2015
13 Кибик
До коментар #11 от "Не съм заблуден":
За мен осмак със централно разположен разпределителен вал и повдигачи на клапаните е допотопна технология, но за най развитата държава в света и за теб - явно не.16:00 22.02.2015
14 Кибичим на слънце
А помпа-дюзата в съвременните коли каква технология е? Дали не е от ерата на парния локомотив?
А ко ша каеш за дизеловите двигатели, те нямат радикална промяна от времето на бай Рудолф. Ми то май като погледнеш всички са бая изостанали.
Ми се ко ша праим?
Коментиран от #15, #29
16:27 22.02.2015
15 Кибик
До коментар #14 от "Кибичим на слънце":
Съгласен съм, за Америка помпа-дюза е все още нова, малко позната технология16:30 22.02.2015
16 USA
Коментиран от #17
16:32 22.02.2015
17 Кибик
До коментар #16 от "USA":
Ти не го мисли кибика, не бери грижа за него, той е построил куманизама, а на теб приятно каране до и от сервиза.16:39 22.02.2015
18 Владислав Димитров
До коментар #12 от "Кибик":
Ок разбрах те ! Значи направо ги съжалявам горките хамериканци, уж богати но с окови на ръце и врат, а и за свобода нищо не са чували даже, яко ги е стиснап в менгемето дядо Сам. Та да се почувстват някой от тях малко и те хора, купуват си мо един блестящ но раздрънкан мотоциклет, бръмчат по шосетата и си въобразават, че живеят свободно....Ясноо, добре ! Между другото пожелавам на всички обикновенни българи, също да са така потиснати и материално обезпечени като хамериканците !16:43 22.02.2015
19 Кибик
Коментиран от #22, #26
16:58 22.02.2015
20 Кибик
Коментиран от #21
17:11 22.02.2015
21 Баш Кибика
До коментар #20 от "Кибик":
Ха-ха-ха, много станахме кибиците17:13 22.02.2015
22 Владислав Димитров
До коментар #19 от "Кибик":
Прав си наистина, това е друга тема почнахме от Доджа и стигнахме до икономо-политически въпроси... Няма ние кво да им берем на амереканците проблемите, важното е ние тук да сме добре -17:18 22.02.2015
23 Кибик
17:27 22.02.2015
24 199
17:50 22.02.2015
25 Жоро
18:10 22.02.2015
26
До коментар #19 от "Кибик":
18:28 22.02.2015
27 Никой
20:31 22.02.2015
28 Недялков
"Прав си бате! Точно така. При тая конкуренция, най-развитата държава в света грам представа си няма от технологии и произвежда допотопни автомобили."
Много добре казано!
21:42 22.02.2015
29 Петър
До коментар #14 от "Кибичим на слънце":
Пич, изобщо имаш ли идея оригиналният дизел и модерният на какви принципи работят. Ако на това викаш без радикална промяна, не знам, сигурно очакваш горенето да бъде пренесено извън цилиндъра, за да го признаеш. То само като погледнеш преди 20 години и сега, промяната е осезаема.21:50 22.02.2015
30 Кобрата
12:51 24.02.2015
31 Киро
22:47 24.02.2015