ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Който го може - го може !
Как всичко си е на място, как всяка една линия и извивка галят окото и виждаш характер, пропорции, разпознаваемост. Браво на Алфа! Алфа не само нямат нито една грозна кола, но нямат нито една, за която да кажеш- Тази не е красива. Всичките им коли са произведение на изкуството, вкл. интериора. Карал съм 156 1,9 - направена е за рали. Което ме навежда на мисълта, че точно в Швейцария, където вероятно нямат 100 метра права отсечка а само завои, трябва да съжаляват, че няма да се продава Алфа.
С очите на паяк е по-готина колата, поне на мен лично много ми допада, само дето не знам при същите коне кабриото като е тежко 1200кг дали няма да му падне рязко старта от 0до100, защото те разчитаха на това, че тежи 950кг и малкия двигател избухваше. Иначе това нещо го предпочитам пред масовките.
Az li4no sum fen na frenskite avtomobili no trqbva da gi priznaq italqncite 4e mnogo si gi biva , naistina pravqt strahotni avtomobili i spored men ne samo na vun6en vid . Ako trqbva da izbiram dali da karam Mercedes ,Bmw ili Alfa bez kolebanie 6te izbera Alfata , puk bg mi6ocite neka si laqt .
Алфа са любимите ми коли за дизайн, но се трошат като клечки за зъби, абсолютни боклуци като техника.Как не се усетиха за 50г, поне веднъж да сглобят нещо с ХОНДА, ТОЙОТА, СУБАРО.Размечтах се!!!
Абе ти щом харесваш алфите, трябва и ауди да ти харесва.
Не им трябва субару, хонда и тойота щото си имат ФИАТ, тва е. Относно бъдещето на Алфа - аз се надявах наистина да ги вземе VAG, щото там със сигурност щяха да им върнат традициите.
По тъп коментар не съм чел.Всичко се чупи но немското си е немско.Прави си-по-красиво от сцепена глава,скапани дюзи,скапани скорости не съм виждал все с марка made in Germany.
Бензиновите нисани от по-старите модели имат слаби глави, особено имаше един 1.5 дето така я пука, че няма заваряне.
Другия "клиент" за глава е Витара 1.6.
От Рено пък имат мотори дето направо разцепват блок
Италианките няма да ги коментираме, там може да се случи абсолютно всичко
Дюзите са основен проблем на повечето HDI мотори на Пежо/Форд над 250 000 км.
При немските има само два мотора дето пукат глава - М51 на БМВ и някои версии на 2.0 ТДИ на VAG. Първия пука глава ако не си сменил водна помпа на време, а втория е само една серия, която по принцип е заменена в рамките на сервизните акции. За серийните номера на проблемните глави може да потърсиш в нета т.е. всичко се знае.
Относно дюзите на немските - повечето комън рейли прецакват дюзи и то с нашата нафта. Ама има варианти там.
Точно!!! И да допълня само,че когато италианци, французи и англичани са правели автомобили,германците са се учили да ремонтират колелета и шевни машини. за японци и корейци няма да отварям дума.само ще кажа,че това,което правят днес,италианците и всички,които "не могат да правят коли",са го направили преди 35г. За разбирачите,които ще ми опонират-вижте Рено 5 макси,Пежо Т 16,Ланча Стратос и т.т.
Покарайте малко коли и пак да говорим...........
Нещо си се объркал и то генерално. Почти всичко свързано с автомобилите е изобретено в Германия и Щатите. Не случайно Щутгарт се смята за родното място на автомобилите. През 30-те год. на миналия век в тогавашната Формула 1 германските болиди са финиширали 10 мин. преди италианските и английските и се е налагало на старта да ги пускат със закъснение, за да има някаква интрига.
когато,някой ми каже,че няма германски коли в сервизите,ще се съглася че са ПО-добри от всички останали.Щом ги има,значи всички са един дол дренки.........!Нека не забравяме това!
Къде ще сравняваш БМВ М 3 с тази барака, единственото общо между двете е , че и БМВ -то е с 4 колела. Много ясно, че е малко по-бърза при положение, че тежи сигурно с 400 кг по-малко. БМВ-то е бърз, но и комфортен автомобил, който може да се използва ежедневно, а това е една двуместна изгъзица, която става единствено за фукня.
Ти нямаш грам представа за колите. Само повтаряте като папагали с тези вашите немски коли едно и също. Витара 1.6 я карам вече 12 години. 91 набор е, навъртял съм и лично около 200к километра. Първите години доста, а сега само за риба ходя с нея. Омръзна ми да ме друса. И други познати с тази Витара никой не е имал такъв проблем (и с по-новите версии на този двигател). За Нисан пишеш - не знам този 1.5, но съм карал 4 години 2.0TD дето и за него се носи славата че пукал глава - е и той не я спука.
Ама за Пасат (не че ще се взема някога), но като гледам един от приятелите от детските години, дето все се води по акъла на жена му и си купува само VW смятам че е голямо набутване. Не може да вземеш да си купиш 2-4 годишна кола и да си от ремонт в ремонт (говоря и за дизел и за бензин). А пък върха на Пасата CC го пишат какво му се случва на това не е истина.
Карайте си ги като ви харесват - обаче стига сте повтаряли че са здрави. Всеки сам си харесва колата (за жената е друго тя ни избира).
Абе колега, колите пукат глава при прегряване. Някои по-лесно, други по-трудно. Ако всичко е наред с охлаждането няма проблеми. И аз съм карал М51 на БМВ и не е пукало глава, ама ако питаш в нета ще видиш че М51 винаги пука глава.. зависи от задкормилното устройство и от състоянието на колата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 4С
Коментиран от #16
09:51 01.03.2015
2 mediator37
Как всичко си е на място, как всяка една линия и извивка галят окото и виждаш характер, пропорции, разпознаваемост. Браво на Алфа! Алфа не само нямат нито една грозна кола, но нямат нито една, за която да кажеш- Тази не е красива. Всичките им коли са произведение на изкуството, вкл. интериора. Карал съм 156 1,9 - направена е за рали. Което ме навежда на мисълта, че точно в Швейцария, където вероятно нямат 100 метра права отсечка а само завои, трябва да съжаляват, че няма да се продава Алфа.
10:15 01.03.2015
3 некойси
10:47 01.03.2015
4 МSux
11:47 01.03.2015
5 НикиД
Коментиран от #25
13:35 01.03.2015
6 Shmeker
14:57 01.03.2015
7 Слава богу
Коментиран от #8
15:47 01.03.2015
8 Shmeker
До коментар #7 от "Слава богу":
И кво? Щеше да има V10 двигател или някой W вариант, а не 2.0 с турбо от барчета. И за тва нещо сега Фиат иска 60 000 евро.15:58 01.03.2015
9 Clio Sport
Коментиран от #10
16:09 01.03.2015
10 Shmeker
До коментар #9 от "Clio Sport ":
И френските и италианските са хубави.. ама докато не се счупятКоментиран от #11
16:40 01.03.2015
11 MSux
До коментар #10 от "Shmeker":
Да ве, ВАГ не се чупят ;)Коментиран от #12
20:43 01.03.2015
12 Shmeker
До коментар #11 от "MSux":
Всичко се чупи, дори и диамантите.Обаче немското си е немско, шведското и японското също става
Коментиран от #15
21:36 01.03.2015
13 Хондата
Коментиран от #14
22:22 01.03.2015
14 Shmeker
До коментар #13 от "Хондата":
Абе ти щом харесваш алфите, трябва и ауди да ти харесва.Не им трябва субару, хонда и тойота щото си имат ФИАТ, тва е. Относно бъдещето на Алфа - аз се надявах наистина да ги вземе VAG, щото там със сигурност щяха да им върнат традициите.
22:27 01.03.2015
15 S Doichinov
До коментар #12 от "Shmeker":
По тъп коментар не съм чел.Всичко се чупи но немското си е немско.Прави си-по-красиво от сцепена глава,скапани дюзи,скапани скорости не съм виждал все с марка made in Germany.00:46 02.03.2015
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Shmeker
Другия "клиент" за глава е Витара 1.6.
От Рено пък имат мотори дето направо разцепват блок
Италианките няма да ги коментираме, там може да се случи абсолютно всичко
Дюзите са основен проблем на повечето HDI мотори на Пежо/Форд над 250 000 км.
При немските има само два мотора дето пукат глава - М51 на БМВ и някои версии на 2.0 ТДИ на VAG. Първия пука глава ако не си сменил водна помпа на време, а втория е само една серия, която по принцип е заменена в рамките на сервизните акции. За серийните номера на проблемните глави може да потърсиш в нета т.е. всичко се знае.
Относно дюзите на немските - повечето комън рейли прецакват дюзи и то с нашата нафта. Ама има варианти там.
Коментиран от #28
04:22 02.03.2015
18
09:27 02.03.2015
19 бончук
Коментиран от #20
15:40 02.03.2015
20
До коментар #19 от "бончук":
Карай си гоуфо грозен, и не църкай.....Коментиран от #21
00:47 03.03.2015
21 итало
До коментар #20 от " ":
Точно!!! И да допълня само,че когато италианци, французи и англичани са правели автомобили,германците са се учили да ремонтират колелета и шевни машини. за японци и корейци няма да отварям дума.само ще кажа,че това,което правят днес,италианците и всички,които "не могат да правят коли",са го направили преди 35г. За разбирачите,които ще ми опонират-вижте Рено 5 макси,Пежо Т 16,Ланча Стратос и т.т.Покарайте малко коли и пак да говорим...........
Коментиран от #22
06:42 03.03.2015
22 НикиД
До коментар #21 от "итало":
Нещо си се объркал и то генерално. Почти всичко свързано с автомобилите е изобретено в Германия и Щатите. Не случайно Щутгарт се смята за родното място на автомобилите. През 30-те год. на миналия век в тогавашната Формула 1 германските болиди са финиширали 10 мин. преди италианските и английските и се е налагало на старта да ги пускат със закъснение, за да има някаква интрига.08:35 03.03.2015
23 Любомир Ковачев
11:13 03.03.2015
24 гост
16:10 03.03.2015
25 -_-
До коментар #5 от "НикиД":
Тази "прехвалена пръчка" е по-бърза от BMW M3 (E92), 3 пъти по-икономична и 2 пъти по-евтина за поддръжка .20:12 03.03.2015
26 НикиД
Коментиран от #27
21:14 03.03.2015
27 Shmeker
До коментар #26 от "НикиД":
Мдааа.. точно БМВ е границата на достъпното с ултимативната кола10:41 04.03.2015
28 Не чче се заяждам но
До коментар #17 от "Shmeker":
Ти нямаш грам представа за колите. Само повтаряте като папагали с тези вашите немски коли едно и също. Витара 1.6 я карам вече 12 години. 91 набор е, навъртял съм и лично около 200к километра. Първите години доста, а сега само за риба ходя с нея. Омръзна ми да ме друса. И други познати с тази Витара никой не е имал такъв проблем (и с по-новите версии на този двигател). За Нисан пишеш - не знам този 1.5, но съм карал 4 години 2.0TD дето и за него се носи славата че пукал глава - е и той не я спука.Ама за Пасат (не че ще се взема някога), но като гледам един от приятелите от детските години, дето все се води по акъла на жена му и си купува само VW смятам че е голямо набутване. Не може да вземеш да си купиш 2-4 годишна кола и да си от ремонт в ремонт (говоря и за дизел и за бензин). А пък върха на Пасата CC го пишат какво му се случва на това не е истина.
Карайте си ги като ви харесват - обаче стига сте повтаряли че са здрави. Всеки сам си харесва колата (за жената е друго тя ни избира).
Коментиран от #29
19:00 04.03.2015
29 Shmeker
До коментар #28 от "Не чче се заяждам но":
Абе колега, колите пукат глава при прегряване. Някои по-лесно, други по-трудно. Ако всичко е наред с охлаждането няма проблеми. И аз съм карал М51 на БМВ и не е пукало глава, ама ако питаш в нета ще видиш че М51 винаги пука глава.. зависи от задкормилното устройство и от състоянието на колата.19:57 04.03.2015