1 Март, 2015 09:30 5 204 29

Новата Alfa Romeo 4C Spider с премиера в Женева

  • alfa romeo-
  • 4c-
  • spider
След като Alfa Romeo разкри за пръв път новата си красива играчка 4C Spider в Детройт е време и да я покаже на Стария континент. Това ще стане на Женевското автоизложение идната седмица. Странно, но тя ще се предлага за свободна продажба навсякъде из Европа, с изключение на Швейцария.
Галерията със снимки, които италианския автопроизводител разкри са доста красноречиви. За разлика от по-ранната версия на 4C, Spider ще се предлага с нормални фарове, но това не значи, че няма да може да поръча и с лудите карбоновите фарове приличащи на очи на паяк. Тарга покривчето, което лесно отпада при нужда от слънчеви лъчи е добавило много малко над стандартното тегло от 1200 килограма.
Липсата на покрив значи, че ще чувате и малкият 1,7-литров турбо двигател по-отявлено, а всички ние харесваме звука на турбодвигателите и това не е тайна. Кихането на разтоварващия клапан и жуженето на турбото имат особена харизма. Мощността му от 240 конски сили и ниското тегло благодарение на карбоновото шаси, ще му осигурява време за спринта от 0 до 100 само за 4,5 секунди.
В класа си 4C Spider влиза в пряк двубой с Porsche Cayman, но на цена от 60 000 евро не можем да кажем, че ще бъде евтина. Но нека бъдем честни Cayman изглежда много консервативно в сравнение с вече получилата аплодисменти и куп награди за дизайн 4C. Ако за момент си представим, че това е малкото братче на Ferrari, при положение, че формите му много напомнят за италианския колос, то всичко си идва на мястото.

Техническа информация и разход на гориво за моделите на Alfa Romeo , вижте ТУК

 
 
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1

    1 0 Отговор
    Красота.

    Коментиран от #16

  • 2 mediator37

    2 0 Отговор
    Който го може - го може !
    Как всичко си е на място, как всяка една линия и извивка галят окото и виждаш характер, пропорции, разпознаваемост. Браво на Алфа! Алфа не само нямат нито една грозна кола, но нямат нито една, за която да кажеш- Тази не е красива. Всичките им коли са произведение на изкуството, вкл. интериора. Карал съм 156 1,9 - направена е за рали. Което ме навежда на мисълта, че точно в Швейцария, където вероятно нямат 100 метра права отсечка а само завои, трябва да съжаляват, че няма да се продава Алфа.
  • 3 некойси

    0 0 Отговор
    "Италианките" са били винаги красиви, но се изисква много любов за да ги задържиш ... постоянно се трошат.
  • 4 МSux

    2 0 Отговор
    С очите на паяк е по-готина колата, поне на мен лично много ми допада, само дето не знам при същите коне кабриото като е тежко 1200кг дали няма да му падне рязко старта от 0до100, защото те разчитаха на това, че тежи 950кг и малкия двигател избухваше. Иначе това нещо го предпочитам пред масовките.
  • 5 НикиД

    0 2 Отговор
    60 000 евро за тази прехвалена пръчка - явно италианците съвсем са изперкали. Сещам се за поне 3 по-добри роудстъра, които струват почти на половина.

    Коментиран от #25

  • 6 Shmeker

    0 0 Отговор
    Старата класика ме кефи повечко
  • 7 Слава богу

    2 1 Отговор
    че не стана собственост на голфсваген щеше да стане поредния скучен и безличен барутник като шкода сеат алуди и т.н

    Коментиран от #8

  • 8 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "Слава богу":

    И кво? Щеше да има V10 двигател или някой W вариант, а не 2.0 с турбо от барчета. И за тва нещо сега Фиат иска 60 000 евро.
  • 9 Clio Sport

    2 0 Отговор
    Az li4no sum fen na frenskite avtomobili no trqbva da gi priznaq italqncite 4e mnogo si gi biva , naistina pravqt strahotni avtomobili i spored men ne samo na vun6en vid . Ako trqbva da izbiram dali da karam Mercedes ,Bmw ili Alfa bez kolebanie 6te izbera Alfata , puk bg mi6ocite neka si laqt .

    Коментиран от #10

  • 10 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Clio Sport ":

    И френските и италианските са хубави.. ама докато не се счупят

    Коментиран от #11

  • 11 MSux

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Shmeker":

    Да ве, ВАГ не се чупят ;)

    Коментиран от #12

  • 12 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "MSux":

    Всичко се чупи, дори и диамантите.
    Обаче немското си е немско, шведското и японското също става

    Коментиран от #15

  • 13 Хондата

    0 0 Отговор
    Алфа са любимите ми коли за дизайн, но се трошат като клечки за зъби, абсолютни боклуци като техника.Как не се усетиха за 50г, поне веднъж да сглобят нещо с ХОНДА, ТОЙОТА, СУБАРО.Размечтах се!!!

    Коментиран от #14

  • 14 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "Хондата":

    Абе ти щом харесваш алфите, трябва и ауди да ти харесва.
    Не им трябва субару, хонда и тойота щото си имат ФИАТ, тва е. Относно бъдещето на Алфа - аз се надявах наистина да ги вземе VAG, щото там със сигурност щяха да им върнат традициите.
  • 15 S Doichinov

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Shmeker":

    По тъп коментар не съм чел.Всичко се чупи но немското си е немско.Прави си-по-красиво от сцепена глава,скапани дюзи,скапани скорости не съм виждал все с марка made in Germany.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Shmeker

    0 1 Отговор
    Бензиновите нисани от по-старите модели имат слаби глави, особено имаше един 1.5 дето така я пука, че няма заваряне.

    Другия "клиент" за глава е Витара 1.6.

    От Рено пък имат мотори дето направо разцепват блок

    Италианките няма да ги коментираме, там може да се случи абсолютно всичко

    Дюзите са основен проблем на повечето HDI мотори на Пежо/Форд над 250 000 км.

    При немските има само два мотора дето пукат глава - М51 на БМВ и някои версии на 2.0 ТДИ на VAG. Първия пука глава ако не си сменил водна помпа на време, а втория е само една серия, която по принцип е заменена в рамките на сервизните акции. За серийните номера на проблемните глави може да потърсиш в нета т.е. всичко се знае.

    Относно дюзите на немските - повечето комън рейли прецакват дюзи и то с нашата нафта. Ама има варианти там.

    Коментиран от #28

  • 18

    1 0 Отговор
    Bella Italia, bella Alfa.....
  • 19 бончук

    0 2 Отговор
    Алфа .... хаааахаааааааааа .Никога не са можели,не могат,няма и да се научат как се правят автомобили хахахахахха.

    Коментиран от #20

  • 20

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "бончук":

    Карай си гоуфо грозен, и не църкай.....

    Коментиран от #21

  • 21 итало

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от " ":

    Точно!!! И да допълня само,че когато италианци, французи и англичани са правели автомобили,германците са се учили да ремонтират колелета и шевни машини. за японци и корейци няма да отварям дума.само ще кажа,че това,което правят днес,италианците и всички,които "не могат да правят коли",са го направили преди 35г. За разбирачите,които ще ми опонират-вижте Рено 5 макси,Пежо Т 16,Ланча Стратос и т.т.
    Покарайте малко коли и пак да говорим...........

    Коментиран от #22

  • 22 НикиД

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "итало":

    Нещо си се объркал и то генерално. Почти всичко свързано с автомобилите е изобретено в Германия и Щатите. Не случайно Щутгарт се смята за родното място на автомобилите. През 30-те год. на миналия век в тогавашната Формула 1 германските болиди са финиширали 10 мин. преди италианските и английските и се е налагало на старта да ги пускат със закъснение, за да има някаква интрига.
  • 23 Любомир Ковачев

    2 0 Отговор
    тази алфа не е лоша сина ми имаше алфа gtv veloce много мощна и здрава алфа тази марка е доста добра
  • 24 гост

    0 0 Отговор
    когато,някой ми каже,че няма германски коли в сервизите,ще се съглася че са ПО-добри от всички останали.Щом ги има,значи всички са един дол дренки.........!Нека не забравяме това!
  • 25 -_-

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "НикиД":

    Тази "прехвалена пръчка" е по-бърза от BMW M3 (E92), 3 пъти по-икономична и 2 пъти по-евтина за поддръжка .
  • 26 НикиД

    0 1 Отговор
    Къде ще сравняваш БМВ М 3 с тази барака, единственото общо между двете е , че и БМВ -то е с 4 колела. Много ясно, че е малко по-бърза при положение, че тежи сигурно с 400 кг по-малко. БМВ-то е бърз, но и комфортен автомобил, който може да се използва ежедневно, а това е една двуместна изгъзица, която става единствено за фукня.

    Коментиран от #27

  • 27 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "НикиД":

    Мдааа.. точно БМВ е границата на достъпното с ултимативната кола
  • 28 Не чче се заяждам но

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Shmeker":

    Ти нямаш грам представа за колите. Само повтаряте като папагали с тези вашите немски коли едно и също. Витара 1.6 я карам вече 12 години. 91 набор е, навъртял съм и лично около 200к километра. Първите години доста, а сега само за риба ходя с нея. Омръзна ми да ме друса. И други познати с тази Витара никой не е имал такъв проблем (и с по-новите версии на този двигател). За Нисан пишеш - не знам този 1.5, но съм карал 4 години 2.0TD дето и за него се носи славата че пукал глава - е и той не я спука.

    Ама за Пасат (не че ще се взема някога), но като гледам един от приятелите от детските години, дето все се води по акъла на жена му и си купува само VW смятам че е голямо набутване. Не може да вземеш да си купиш 2-4 годишна кола и да си от ремонт в ремонт (говоря и за дизел и за бензин). А пък върха на Пасата CC го пишат какво му се случва на това не е истина.

    Карайте си ги като ви харесват - обаче стига сте повтаряли че са здрави. Всеки сам си харесва колата (за жената е друго тя ни избира).

    Коментиран от #29

  • 29 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Не чче се заяждам но":

    Абе колега, колите пукат глава при прегряване. Някои по-лесно, други по-трудно. Ако всичко е наред с охлаждането няма проблеми. И аз съм карал М51 на БМВ и не е пукало глава, ама ако питаш в нета ще видиш че М51 винаги пука глава.. зависи от задкормилното устройство и от състоянието на колата.