След като Alfa Romeo разкри за пръв път новата си красива играчка 4C Spider в Детройт е време и да я покаже на Стария континент. Това ще стане на Женевското автоизложение идната седмица. Странно, но тя ще се предлага за свободна продажба навсякъде из Европа, с изключение на Швейцария.
Галерията със снимки, които италианския автопроизводител разкри са доста красноречиви. За разлика от по-ранната версия на 4C, Spider ще се предлага с нормални фарове, но това не значи, че няма да може да поръча и с лудите карбоновите фарове приличащи на очи на паяк. Тарга покривчето, което лесно отпада при нужда от слънчеви лъчи е добавило много малко над стандартното тегло от 1200 килограма.
Липсата на покрив значи, че ще чувате и малкият 1,7-литров турбо двигател по-отявлено, а всички ние харесваме звука на турбодвигателите и това не е тайна. Кихането на разтоварващия клапан и жуженето на турбото имат особена харизма. Мощността му от 240 конски сили и ниското тегло благодарение на карбоновото шаси, ще му осигурява време за спринта от 0 до 100 само за 4,5 секунди.
В класа си 4C Spider влиза в пряк двубой с Porsche Cayman, но на цена от 60 000 евро не можем да кажем, че ще бъде евтина. Но нека бъдем честни Cayman изглежда много консервативно в сравнение с вече получилата аплодисменти и куп награди за дизайн 4C. Ако за момент си представим, че това е малкото братче на Ferrari, при положение, че формите му много напомнят за италианския колос, то всичко си идва на мястото.
Техническа информация и разход на гориво за моделите на Alfa Romeo , вижте ТУК
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 4С
Коментиран от #16
09:51 01.03.2015
2 mediator37
Как всичко си е на място, как всяка една линия и извивка галят окото и виждаш характер, пропорции, разпознаваемост. Браво на Алфа! Алфа не само нямат нито една грозна кола, но нямат нито една, за която да кажеш- Тази не е красива. Всичките им коли са произведение на изкуството, вкл. интериора. Карал съм 156 1,9 - направена е за рали. Което ме навежда на мисълта, че точно в Швейцария, където вероятно нямат 100 метра права отсечка а само завои, трябва да съжаляват, че няма да се продава Алфа.
10:15 01.03.2015
3 некойси
10:47 01.03.2015
4 МSux
11:47 01.03.2015
5 НикиД
Коментиран от #25
13:35 01.03.2015
6 Shmeker
14:57 01.03.2015
7 Слава богу
Коментиран от #8
15:47 01.03.2015
8 Shmeker
До коментар #7 от "Слава богу":
И кво? Щеше да има V10 двигател или някой W вариант, а не 2.0 с турбо от барчета. И за тва нещо сега Фиат иска 60 000 евро.15:58 01.03.2015
9 Clio Sport
Коментиран от #10
16:09 01.03.2015
10 Shmeker
До коментар #9 от "Clio Sport ":
И френските и италианските са хубави.. ама докато не се счупятКоментиран от #11
16:40 01.03.2015
11 MSux
До коментар #10 от "Shmeker":
Да ве, ВАГ не се чупят ;)Коментиран от #12
20:43 01.03.2015
12 Shmeker
До коментар #11 от "MSux":
Всичко се чупи, дори и диамантите.Обаче немското си е немско, шведското и японското също става
Коментиран от #15
21:36 01.03.2015
13 Хондата
Коментиран от #14
22:22 01.03.2015
14 Shmeker
До коментар #13 от "Хондата":
Абе ти щом харесваш алфите, трябва и ауди да ти харесва.Не им трябва субару, хонда и тойота щото си имат ФИАТ, тва е. Относно бъдещето на Алфа - аз се надявах наистина да ги вземе VAG, щото там със сигурност щяха да им върнат традициите.
22:27 01.03.2015
15 S Doichinov
До коментар #12 от "Shmeker":
По тъп коментар не съм чел.Всичко се чупи но немското си е немско.Прави си-по-красиво от сцепена глава,скапани дюзи,скапани скорости не съм виждал все с марка made in Germany.00:46 02.03.2015
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Shmeker
Другия "клиент" за глава е Витара 1.6.
От Рено пък имат мотори дето направо разцепват блок
Италианките няма да ги коментираме, там може да се случи абсолютно всичко
Дюзите са основен проблем на повечето HDI мотори на Пежо/Форд над 250 000 км.
При немските има само два мотора дето пукат глава - М51 на БМВ и някои версии на 2.0 ТДИ на VAG. Първия пука глава ако не си сменил водна помпа на време, а втория е само една серия, която по принцип е заменена в рамките на сервизните акции. За серийните номера на проблемните глави може да потърсиш в нета т.е. всичко се знае.
Относно дюзите на немските - повечето комън рейли прецакват дюзи и то с нашата нафта. Ама има варианти там.
Коментиран от #28
04:22 02.03.2015
18
09:27 02.03.2015
19 бончук
Коментиран от #20
15:40 02.03.2015
20
До коментар #19 от "бончук":
Карай си гоуфо грозен, и не църкай.....Коментиран от #21
00:47 03.03.2015
21 итало
До коментар #20 от " ":
Точно!!! И да допълня само,че когато италианци, французи и англичани са правели автомобили,германците са се учили да ремонтират колелета и шевни машини. за японци и корейци няма да отварям дума.само ще кажа,че това,което правят днес,италианците и всички,които "не могат да правят коли",са го направили преди 35г. За разбирачите,които ще ми опонират-вижте Рено 5 макси,Пежо Т 16,Ланча Стратос и т.т.Покарайте малко коли и пак да говорим...........
Коментиран от #22
06:42 03.03.2015
22 НикиД
До коментар #21 от "итало":
Нещо си се объркал и то генерално. Почти всичко свързано с автомобилите е изобретено в Германия и Щатите. Не случайно Щутгарт се смята за родното място на автомобилите. През 30-те год. на миналия век в тогавашната Формула 1 германските болиди са финиширали 10 мин. преди италианските и английските и се е налагало на старта да ги пускат със закъснение, за да има някаква интрига.08:35 03.03.2015
23 Любомир Ковачев
11:13 03.03.2015
24 гост
16:10 03.03.2015
25 -_-
До коментар #5 от "НикиД":
Тази "прехвалена пръчка" е по-бърза от BMW M3 (E92), 3 пъти по-икономична и 2 пъти по-евтина за поддръжка .20:12 03.03.2015
26 НикиД
Коментиран от #27
21:14 03.03.2015
27 Shmeker
До коментар #26 от "НикиД":
Мдааа.. точно БМВ е границата на достъпното с ултимативната кола10:41 04.03.2015
28 Не чче се заяждам но
До коментар #17 от "Shmeker":
Ти нямаш грам представа за колите. Само повтаряте като папагали с тези вашите немски коли едно и също. Витара 1.6 я карам вече 12 години. 91 набор е, навъртял съм и лично около 200к километра. Първите години доста, а сега само за риба ходя с нея. Омръзна ми да ме друса. И други познати с тази Витара никой не е имал такъв проблем (и с по-новите версии на този двигател). За Нисан пишеш - не знам този 1.5, но съм карал 4 години 2.0TD дето и за него се носи славата че пукал глава - е и той не я спука.Ама за Пасат (не че ще се взема някога), но като гледам един от приятелите от детските години, дето все се води по акъла на жена му и си купува само VW смятам че е голямо набутване. Не може да вземеш да си купиш 2-4 годишна кола и да си от ремонт в ремонт (говоря и за дизел и за бензин). А пък върха на Пасата CC го пишат какво му се случва на това не е истина.
Карайте си ги като ви харесват - обаче стига сте повтаряли че са здрави. Всеки сам си харесва колата (за жената е друго тя ни избира).
Коментиран от #29
19:00 04.03.2015
29 Shmeker
До коментар #28 от "Не чче се заяждам но":
Абе колега, колите пукат глава при прегряване. Някои по-лесно, други по-трудно. Ако всичко е наред с охлаждането няма проблеми. И аз съм карал М51 на БМВ и не е пукало глава, ама ако питаш в нета ще видиш че М51 винаги пука глава.. зависи от задкормилното устройство и от състоянието на колата.19:57 04.03.2015