2 Март, 2015 12:24, обновена 6 Март, 2015 10:15 5 668 21

Щракнаха новия Megane

  • renault-
  • megane-
  • франкфурт 2015

Папараци заснеха четвъртото поколение на Renault Megane по време на пътни тестове в Северна Европа. В обектива на фотошпионите за пръв път попада автомобил със серийната каросерия на модела, а не тестово муле със старо купе.



Тежкият камуфлаж скрива външността на колата от любопитни погледи, но въпреки това могат да се забележат някои от особеностите на следващия Megane. Забелязват се новата фирмена решетка на радиатора, разтеглените фарове, различните брони, стоповете в стил Clio и Captur, както и преработената пета врата.



В технически план компактното Renault ще бъде доста сходно с европейската версия на Nissan Pulsar. Megane ще бъде построен на неговата платформа CMF и ще получи сходна гама от двигатели. Базовият мотор ще бъде 1.2-литров TCe с принудително пълнене и 130 к.с. Дизелите ще бъдат с мощност 130 и 160 коня, а върхът в гамата ще бъде 1.6-литров бензинов агрегат с 200 к.с.



Премиерата на четвъртата генерация Renault Megane може да се състои още до края на тази година. Повечето слухове сочат за най-вероятно място на дебюта автосалона във Франкфурт през есента.

Технически характеристики и разход на гориво за съществуващите генерации на Renault Megan , ще намерите ТУК

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бончук

    1 2 Отговор
    Слабо,слабоооооооооооооо....
  • 2 ikem

    1 2 Отговор
    Е какво го крият - все едно някой се интересува :D .Няма по чупливи автомобили от френскитe.От поточната линия слизат с дефекти.Много мой приятел разкарва китайска храна в Англия,започна с един стар "Форд",изтече му МОТ - та и го бракува.Взе си "Рено - Сценик", вика : "това рено ми разказа играта.Не, не може да е истина.Аз бачкам и не само ,че не остава нищо за мен , ами и додавам от парите от другата работа да го оправям" ;).Няма такъв филм.Имаше още дълъг МОТ и роуд такса,но не издържа и го даде за скрап,взе си "Нисан- Микра" ,вика : вече година и нещо карам с Нисан-а и още не съм му отварял капака на двигателя.На 7-8 к мили само го карам на сървис ( масло и фълтри и това е ).Не знам как му изглежда двигателя:) Всичко това го казвам съвсем сериозно и отговорно.Аз също почнах парт- тайм - пица деливъри.Преди да започна го попитах за съвет - какво ще ми препоръча за този вид работа ( понеже той вече имаше доста опит в доставките) Каза ми - вземи си японска кола,ако искаш тя да работи за теб, а не ти за нея :) Взех си "Микра" на 75 к мили , сега е на 89 к,няма момент - в който да съм имал проблем с колата до сега,от каквото и да е естество.Даже ми дадоха бонус за 100% тайм кийпинг.Дано съм бъл полезен на някого с тава инфо,а за феновете на френските автомобили - нищо лично,със здраве и безаварийно,аз лично ,както каза моя приятел "бягай на много далече от френските коли",ако искаш да има смисъл от втора работа :)
  • 3 Shmeker

    1 0 Отговор
    Абе не че нещо, ама от Сценк до Микра голяма разлика в размерите. Микрата от японските ли е или от френските??
  • 4 Румен Янев

    0 2 Отговор
    Отпред тойота , отзад алфа а по средата - НИЩОООО
  • 5 XXXXXXXXX

    2 0 Отговор
    Бенц слагат мотори на Рено в доста свой модели.
  • 6 SLEEPER

    2 0 Отговор
    Икем това което говориш е пълна лъжа много хора разказват като теб за рено че са били много чупливи тва са измишлотини сигурен съм че даже не си се качил на рено
    аз карам лагуна от 8 год и най големия му ремонт беше смяната на 1 тампон а нашите пътища 1 тампон за 8 год си е рекорд
    а и знаеш ли как вози тази кола много я пруете тез торсиони обаче
    са по здрави от нормалното окачване и са по меки
    така че който не се качил на рено и не е карал да не говори
    аз съм сигурен че поне 60 70 процента от хората които са написали коментари не са се качили на рено

    Коментиран от #10, #14

  • 7 Бай хой

    0 2 Отговор
    По принцип човек когато реши да си избира автомобил трябва да се съобрази и с правилото на трита Ф-та които определят какъв автомобил да НЕ си купи. А именно това са Форд, Фиат и всичко Френско.
  • 8 Слушател

    3 0 Отговор
    Хора , четете повече от колкото пишете,защото пишете глупости.На колегата "Ikem" ще кажа , че Микрата ,която е взел неговия приятел,ако е била дизелова , а тя най верочтно е била такава,защото за работа никой не копува бензинова кола е със същия двигател ,като на Рено,а именно "DCI".Нисан е собственост на Рено и полатформите и двигателите им са едни същи.Така ,че като си купиш кола на незнаен брой километри,на която ресурса е свършил то няма значение каква е марката.На "Бай хой",като реши човек да си купува кола и има пари за нова (имам в предвид магазинска нова ),тогава е лесно , избора е много богат,но когато трябва да си избира стара кола втора употреба ,принципа е следния.Най доброто в момента за най добрата цена , марката не е от голямо значение.А принципа на трите "Ф"-та е за лаици и драскачи на глупости.

    Коментиран от #9

  • 9 Наблюдател

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Слушател":

    Така като гледам какви ги пише, Микрите, за които говори, са тези 15 годишните с бензинови двигателчета 1.0 или 1.2. Тези Микри нямат дизелов вариант и са супер масово използвани тук за доставка. До всеки ресторант, който доставя, стои по една такава. Даже на 25 метра от нас има една оранжева. Ако трябва да сме точни, те са толкова прости колички, че няма какво да им се счупи. Почти като играчки с дистанционно са.
  • 10 hienata

    0 2 Отговор

    До коментар #6 от "SLEEPER":

    Колега,ти си невероятен късметлия , но не се притеснявай,денят "х" в който ще се "разтропа" или "увисне" задницата наближава. Хората не харесват френските коли заради скъпия и неминуем ремонт на задно окачване. Защо е скъпо, защото сваляш моста (целия) ,намираш си удобно място,шлемофони,най-големия чук в сервиза и започваш боя (около 1-2часа,зависи от чука). Цена на резервни части ,зависи от къде са (втора употреба или нови) 500-1800 и нагоре без труд,за труд както се спазариш. От към мотори специално Рено са железни, но това електроника и най-вече датчици са "гола вода', е след като много хора знаят за тези проблеми,кой ще се излъже да си купи Рено? Само човек решил да вземе нова кола, да кара докато покрива гаранцията и да продава,защото е по-евтина от аналогичните немски и японски коли и е с повече екстри в базовия модел.

    Коментиран от #12

  • 11 Баце

    1 0 Отговор
    Поредния дето е виждал Рено само на снимка.1800 лева?Ти нормален ли си? Тва да не ти е Пасат.Един амортисьор оригинален е 100 кинта.

    Коментиран от #13, #15

  • 12 бакшиша

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "hienata":

    Колега ама въобще не си в час.Аз съм започнал с Рено -9 и сега съм на Сценик -3 1.9дци.Карам от 1996год. такси и само дизели и съм нямал кои знаи какви проблеми.И резервни части винаги нови защото не скъпи .Без проблеми двигателите издържат над 500000км.
  • 13 Ицо

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Баце":

    Баце,човека ти говори за ТОРСИОНА!!!!Там за Пежо 205 на един приятел преди година му искаха 600лв,прави си сметка
  • 14 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "SLEEPER":

    Мога само да се присъединя към казаното за добрите френски коли. Немското е многократно прехвалено и се свързва с голф 2, действително здрава кола, но след нея другите модели не зслужават хвалебствия. Немската тех. деградира, докато Рено надгражда. Не бих се поколебал и за нова Лагуна, ако се трябва.
    За цената си Лагуните са много добри коли, здрави на окачване налични екстри и с приятно управление. Имат си слабости както всяка друга кола, но лесно и сравнително евтино се отстраняват.
    Лагуна 2, най-критикуваната, е масивно направена и идеално обработено купе против корозия. Има всички необходими екстри и има много добра динамика за размерите си и спрямо конкурентите си. Колата не е предназначена да има над 10г ресурс, така че трябва да сме благодарни за всеки изминат километър на старите коли, които масово караме. А марката не е от такова значение, но мнозинството купува немското на цени в пъти по-високи от други марки, без да се замисля дали е добро или не. Ако и вие сте такива, няма да разберете по-горе написаното. Но който е карал Лагуна, пак ще си кара френско.
  • 15 hienata

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Баце":

    Имам снимки на много коли, но и наживо съм виждал,а и това с големия чук съм го правил лично,карай не ми се обяснява. На служебната баничарка (пътническа) за ремонт на заден мост (не разбрах какво е сменяно)1812лв с ДДС за части,с труд фактурата беше 2200лв.
    Бакшиша, както виждаш съм писал,че от към мотори Рено са добри. Ти си взимал сравнително нови коли за такси,и като тръгне задницата ,хайде на Горубляне. Аз пиша за тези които вече са се издокарали с 10+ годишно Рено, там са трагедиите и добре ,че франсетата са унифицирали задното окачване и можеш да намериш здраво такова от някоя морга. Доколкото си спомням на баничарки и комбита са почти еднакви чаркалъците. Пак пвтарям, добри коли ако ги вземеш нови и караш докато имат гаранция.
  • 16 PlimP

    0 0 Отговор
    пичове, ай вземете да се спрете с тия торсиони, малко коли останаха по улиците, които са на торсион, рено много рядко имат проблеми с торсионите, при тях е малко по-раличен от този при ПСА, торсионът се ремонтира лесно и бързо, от аматьор човек се прави за един ден без никакви проблеми, да не говорим, че ако е само за ревизия, а не тотално разбит(износена тръба), не е нужно да се сяваля целия мост, в БГ се ремонтира с части боклуци и издържа няколко години, въждал съм мост "отремонтиран" с нови части само от едната страна, не пипата с оригиналните части не беше мръднала, а тази "ремнтираната" отново беше за правене, личният ми съвет е да си вземете от морага оригинални оси(в добро състояние) и всичко останало да купите от СФА или АМК, повече няма да видите проблеми, осите дето ми ги продават 2 за 100лв. и надолу са абсолутен кенеф, ако си мислите, че на италианците торсионът е по-добър много ви здраве и е по-труден за правене, всичко от 2002,3 г. насам отзад е с нормално окачване от тип вектра А и астра Ф
  • 17 Васил

    2 0 Отговор
    Меган комби 2001 год също е с торсион но няма нищо общо със старите ,и той просто е вечен.2006год строях къща и доста го товарех амортесьорите се скапаха но торсиона оцеля.
  • 18 Жожо

    0 0 Отговор
    Докато са в гаранция може и да стават,но изтече ли беж с 200...
    И аз имах клио-такова чупене и висене по сервизите не бях виждал.
    Ако искате да се сприятелявате в всякакви майстори и техници това е колата. Както и да го карах все се чупеше,изобщо за пътуване извън София си бях на тръни дали ще ни върне колата или с ремонт по пътя...
  • 19 Стоян Стоянов

    1 0 Отговор
    е значи все пак най-вече си зависи от конкретния екземпляр: всичко си е на късмет при покупката на кола втора употреба! Аз имам Меган 98-а, за 8 години и ~85 хил. км. не съм правил нищо по задницата - ни торсион, нито амортесьори. Смених преди 3-4 години накрайници и шарнири (шарнирите наистина бяха станали леш от хубавите ни пътища), и едни тампони на щангата. Не ви знам на какви коли попадате - аз лично след 2-3 години (че вече поодъртя колата) вероятно пак Рено ще си взема. Не че не харесвам немското автомобилостроене, но там е по-солено. Говоря за БМВ , МБ - което си заслужава. А Ако ще е нисък клас ВАГ или Опел винаги ще си предпочета френското. Та така - има си клиенти и за френските автомобили. Лека и безаварийна на всички - без значение какво карате - умната!
  • 20 Любомир Ковачев

    2 0 Отговор
    рено никога
  • 21 CarPro

    1 0 Отговор
    Palna pornografiq na avtomobil