4 Март, 2015 07:30 16 330 17

Запознайте се с новото Renault

  • renault-
  • kadjar-
  • женева-
  • автосалон

Женева, Швейцария. Наш екип от мястото на събитието

Преди месец Renault разпространи първа информация за най-новото попълнение в моделната си гама. Става дума за Kadjar, чиято премиерата се състоя на автомобилното изложение в Женева. Именно на швейцарска земя от Режията разказаха и показаха детайлно изцяло новия кросоувър.

Както вече ви информирахме, името идва от kad и jar. Словосъчетанието kad черпи вдъхновение „quad” или от света на ATV-тата и е ясен намек за проходимост, a jar е заимствано от френските думи за маневреност (agile) и изникване внезапно отнякъде (jaillir).

Още нещо интересно, което с нашия екип сподели Андре Абу - пряко отговарящ за модела Kadjar, около името на новия кросоувър е, че с названието се цели причисляване на модела към сегмента кросоувъри, както и към Captur и Koleos. При произнасянето всички започват с буквата "К".

Kadjar е позициониран над Captur и под Koleos. Автомобилът е дълъг 4.45, широк 1.84 и висок 1.6 м. Интерес представлява и клиренсът на Kadjar, който е цели 19 см. В основата на автомобила лежи платформата CFM, която вече се използва при новите поколения на Nissan Qashqai и X-Trail.

Kadjar ще има три различни версии - само с предно предаване, втори вариант с предно, но с иновационна система X-mod против пробуксуване, и трета пълноприводна вариация (4х4). Първоначално Kadjar, който ще е глобален модел, ще се предлага с два дизелови и с един бензинов двигател, а впоследствие моторната гама ще бъде разширена. Цените на Kadjar у нас ще са по-ниски от тези на Qashqai.

Clio R.S. 220 EDC Trophy

Другата интересна премиера на Renault в Женева е наточеното Clio R.S. 220 EDC Trophy. Това, с което ни впечатли субкомпактната резачка, е визия и динамични характеристики. Мощността на Clio R.S. 220 EDC Trophy е 220 конски сили при 6 250 об/мин, а пиковият въртящ момент - 260 Нм. С функцията torque boost на четвърта и пета предавка обаче той може да се увеличи до 280 Нм. Французите показаха и новия R 240 електрически мотор, който гарантира на Zoe удължен пробег. Впечатление на щанда на Renault прави и атрактивният нов Espace, който скоро ще излезе на пазара.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бате Цецо

    0 0 Отговор
    Kadjar като дизайн ми харесва. Линията на страничните прозорци малко напомня за Мазда СХ7. Това че използва вече утвърдена платформа е плюс, но все пак е Рено и за съжаление само топ версията ще е 4х4, а там цената няма да е ниска.

    Коментиран от #3

  • 2 VWandMercedes

    1 0 Отговор
    Офф тия няма ли да сложат едно нормално име.Предишмото беше Колеос тва Кадяр онова другото нещо Коптор(каптур).Но с това последното явно ще се целят в близкия изток(мидаЛизт),поне така звучи.
  • 3 Кофти

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Бате Цецо":

    1:1 с Кашкая, и те почнаха като ВАГ - всичките им марки с един и същи дизаин... :(

    Коментиран от #4

  • 4 Бате Цецо

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Кофти":

    За платформата съм съгласен, че се същата с Кашкая, но добавените 7 и нещо см дават ако не друго, то поне малко по-голям багажник 472 литра (439 л при Кашкая). Като цяло не съм се запознал с другите подробности като удобство например, но първото поколение на Кашкая е малко тесничко вътре.
  • 5 656

    2 1 Отговор
    Истината хора е SUBARU, това е 4x4 и не само.
  • 6 Лилянка

    1 1 Отговор
    много е готинко,все пак РЕНО браво!!!
  • 7 жан

    2 2 Отговор
    само като видя дамската емблема и нема нужда драги зрители:)
  • 8 защо бе жан

    1 0 Отговор
    Само ако можеше да пишем правилно и НЯМАШЕ да има нужда от демонстрация на голфаджийски манталитет!
  • 9 КОЙ

    1 0 Отговор
    Отивам да нахраня прасето.................
  • 10 гост

    2 2 Отговор
    В цвят на ако , името звучи на Пакистански , нищо иновативно - а за капак и Френско !!! На какво се надяват отдел "Продажби" незнам !!!
  • 11 БулдоК

    2 3 Отговор
    Пластмасов нискобюджетен френски боклИк ! Между другото както всяка една френска кола :)
  • 12 Стоян Стоянов

    1 1 Отговор
    нискобюджетен, ама едва ли повечето от тук пишещите бихте го отказали, ако някой ви го подари.
    На мен ми допада и като визия - виждам, повечето вече имате преки впечатления: шофирали, притежавали и т.н. - браво!
  • 13 роман ценов

    1 0 Отговор
    неми харесват френските коли
  • 14 Никито Иванов

    0 0 Отговор
    Нисан Кашляй и Рино Кандахар :) .......................
  • 15 Смешника

    0 1 Отговор
    Clio RS!!!!!!
  • 16 Clio Sport

    1 1 Отговор
    Nqkakuv pi4 napisal pod men Clio RS i tri buhala sa mi nacukali minus :D e tova e da jivee6 sred naakani
  • 17 Коп Тор

    0 0 Отговор
    Съжалявам, но няма никакъв смисъл за базова цена 27000 лева и цена от 39000 с екстрите. Реално купето е на Клио. Във пета предавка (Fifth Gear) седнаха 4ма вътре и после същите хора измериха в клио (новото) разстоянието от главите до тавана колената и така нататък. 1 и също е. За мен този автомобил незнае кво е и ако търся семейна кола бих се ориентирал към нещо по голямо. За цената избора не е малък, в края на крайщата. Не съм фен на Рено, имат хубави модели, в този специално не виждам смисъл..