9 Март, 2015 10:29 14 249 36

Деветстепенна трансмисия за Honda NSX

  • honda-
  • nsx-
  • салон-
  • женева 2015

Женева, Швейцария. Наш екип от мястото на събитието

Honda избра най-значимото европейско автомобилно изложение, за да демонстрира новата си суперкола NSX. Първоначално този автомобил беше показан в малко по-различен вариант под марката Acura, но понеже този бранд не е добре познат в Стария континент, японците решиха да направят и европейска версия на NSX с марката Honda. Суперколата на японците разполага с DOHС V-образен шестцилиндров бензинов мотор, снабден с два турбокомпресора.

В състава на силовия тракт влизат още три електродвигателя, а въртящият момент се предава на колелата през свръхиновативна деветстепенна скоростна кутия с два съединителя. Интересното е, че предните два електромотора служат за динамично разпределение на въртящия момент, както и за подобряване на динамичните характеристики на колата при ускорение. Задният електромотор е разположен между агрегата с вътрешно горене и трансмисията и има за цел да поддържа ускорението, спирането и превключването на предавките.

По думи на специалистите от Honda благодарение на тази схема NSX демонстрира уникално ускорение. Още нещо любопитно, което беше разкрито в Женева е, че шасито е изработено от здрави и свръхлеки материали, а режимите на работа на колата са четири - Quiet, Sport, Sport + и Track. Последната технология регулира работата на двигателя, трансмисията, окачването, а така също и звука на мотора. Режимът Quiet е предназначен за ниски скорости, а Sport и Sport + позволяват да се премине към значително по-динамична езда.

При активиране на режима Track, колата разкрива пълните си възможности. Над външността на NSX са работили специалисти от центъра на концерна в Реймънд, Охайо, които са наблегнали на отличителни особености като въздухозаборници на предния капак и ниска странична линия. В сравнение с концепта, показан през 2013 година, серийната версия е по-дълга със 79 мм и е по-широка с 25 мм. Въпреки че продажбите ще стартират още от началото на следващата година, японците продължават да пазят в тайна точните динамични характеристики на новата си суперкола.

Технически характеристики и разход на гориво за всички модели на Honda , ще намерите ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Обективен

    5 1 Отговор
    Колкото повече го гледам,толкова повече ми харесва,д..би NSX-а!
  • 2 бай пет

    1 1 Отговор
    Трябва да исчакаме за реалните характеристики и съотношението ,качества- цена.Външен вид–КРАСОТА
  • 3 бончук

    1 1 Отговор
    Браво,много добре са се справили.
  • 4 nikitoblend

    2 0 Отговор
    Страхотен автомобил.
  • 5 Ехаа

    2 1 Отговор
    Страхотен е :)
  • 6 Shmeker

    1 2 Отговор
    Трябваше да е с четен брой скорости

    Коментиран от #25

  • 7 само селяните карат хонда

    0 5 Отговор
    не зле бива точно за хора от село

    Коментиран от #8

  • 8 drdrdr

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "само селяните карат хонда":

    А ти гражданино, какво караш?
  • 9 PetrolHead

    3 0 Отговор
    Това не е хондата която си свикнал да виждаш. NSX е автомобил от класа на R8 i 911. И цената за това ще е от порядъка $120 000. Та ти няма да можеш да си позволиш и единия болт на колелата.
  • 10 fenix

    4 1 Отговор
    Карай си баракудника тогава и изобщо не се изказвай за Хонда и изобщо за японските автомобили ,защото и идея си нямаш относно тях.Виж какво са направили Хонда не само автомобили ами и каквото друго се сетиш например робота Азимо ,но рано ти е още да го проумееш а иска четене ,четене ...... не чалга клубове.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 гостенин

    1 3 Отговор
    Хубава е, но все едно гледам БМВ И8... Просто вече новите автомобили нямат идентичност! В надпреварата си да бълват нови и нови модели, марките напълно се обезличиха!

    Коментиран от #14

  • 13 1234

    1 3 Отговор
    Големи технологии. И като се повреди - не може да се ремонтира.
  • 14 PetrolHead

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "гостенин":

    Не! Просто MatLab е казал формата трябва да е такава за да е оптимално аеродинамична.
  • 15 qko

    2 1 Отговор
    nad 500konq HONDA=SAMOLET
  • 16 Тит

    2 1 Отговор
    Най накрая се появи.Честито.С уникален предшественик,този автомобил има впечатляваща визитка,надявам се поне на 600-700к.с.!

    Коментиран от #17

  • 17 Shmeker

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "Тит":

    По-красива и готина от новото озъбено ферари и може би по-готина от R8, на живо ще е още по-добре изглеждаща
  • 18 5егъ

    3 0 Отговор
    Прочетох го: "Девствена трансмисия", реших че тръгва от 2-ра предавка, без да дефлорира първата... После видях, че иде реч за ХОНДА- е много ясно, че на БГчалгарите няма да им хареса, затова пък на колко места за инвалиди може да я видим в МОЛовете...
  • 19 роман ценов

    2 2 Отговор
    хонда като цяло не ми харесва

    Коментиран от #20

  • 20 опс орел

    3 2 Отговор

    До коментар #19 от "роман ценов":

    Еми купи си бмв или мерцедес тогава, кво драскаш тук!
    Тъкмо ще си като останалите цигани!

    Коментиран от #28, #29

  • 21 Име:

    2 1 Отговор
    Тази кола ще има уникалното пътно поведение. Може да не чупи рекорди за ускорение и максимална скорост, но в завоите и в резките промени на посоката, спирания и ускорявания ще е царица.

    Коментиран от #22

  • 22 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #21 от "Име:":

    Що така реши ? Аз чакам да ги видя с новото R8 и GTR на ринга

    Коментиран от #34

  • 23

    0 1 Отговор
  • 24 iiiiiii!!!!!!!!

    2 0 Отговор
    Р8 не струва до останалите спортни автомобили
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Ганю

    1 5 Отговор
    NSX е от класата на 911 точно утре! Предният NSX беше по-добър от 911, и точно липсата на класа го лиши от пазарен успех.
    Виж в Щатско продажбите на 911 и един GT-R, дето е безпощаден автомобил, и ще ти стане ясно. Разликите са в порядъци! Мисля, че Порше продават 9 пъти повече 911, а повечето модификации са два пъти по-скъпи, поне.
    NSX едва ли ще се продава толкова, колкото се продава GT-R, дори. В щатите е пълно с чалгаджии, дето си купуват Карера и други расови европейски автомобили. Тая Онда е малко по азиатски претрупана, та по-добре се връзва с чалгата.
    67% от хората визуализират Карера като им кажеш спортен автомобил.
    Много ориз имат да ядат японците, за да ги стигнат. Иначе правят страхотни автомобили, да, ама като ще продават нещо за 6 цифрена сума в евро се иска и още нещо.

    Коментиран от #27

  • 27 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Ганю":

    Кво ти пука. Лично аз мисля, че хонда заслужават както ти казваш да си вдигнат класата, но не искам да вдигат цената
  • 28 роман ценов

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "опс орел":

    аз всъщност имам ес класа вобще не е циганска аз имам 3 коли и не ме обиждай
  • 29 роман ценов

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "опс орел":

    аз какъв мерцедес съм карал ти такъв и не си виждал па какво остава да си карал,ако изобщо можеш да караш ти сигурно си некой тинейджър и гледаш готините на вид коли само на картинки и мечтаеш за тях.

    Коментиран от #30

  • 30 роман ценов

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "роман ценов":

    и това,че името ми е роман е означава,че съм циганин както си ми написъл долу и карам мерцедес защото харесвам марката имам още джип форд маверик и бус фолксваген транспортер

    Коментиран от #31

  • 31

    2 2 Отговор

    До коментар #30 от "роман ценов":

    В тоя форум всеки има минимум три коли.......

    Коментиран от #33

  • 32 soichiro

    2 0 Отговор
    То е ясно, че всеки драска кесим.Ша бъда кратък.Първия NSX уби света.Това е най-високотехнологичната кола в света тогава.Освен това е проектирана да бъде съвършената кола,т.е. да може да се ползва в ежедневието.Освен това Ферари са били смачкани с качеството на Хонда.Има още много неща да се кажат.Но целта на тази кола не са ПРОДАЖБИ, а ИМИДЖ.За продажби си има Сивик, Акорд и мн. др.И само една добавка---при нормален живот на едно поколение 5г., първо поколение NSX реално ще изкара на пазара 26г.(фейслифта не се брои)
  • 33 роман ценов

    2 0 Отговор

    До коментар #31 от " ":

    еми да по 3-коли но такъв е живота
  • 34 reality

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Shmeker":

    Къде буташ R8 тази щайга GTR я правеше смешна където я хване.
    За NSX конкурента ще са върховите версии на Порше.
  • 35 soichiro

    0 0 Отговор
    За NSX никога не може да става въпрос за конкуренция.За всичко останало си има Супра, ГТР, Рx7,300Z и т.н...
  • 36 soichiro

    0 0 Отговор
    Само в мобиле има цели 20 полски фиата(ferrari) и нито един NSX.