Last news in Fakti

20 Март, 2015 11:12, обновена 20 Март, 2015 11:13 13 680 19

Новият Transporter идва през април

  • volkswagen-
  • transporter-
  • t6

Volkswagen разпространи илюстрация на шестото поколение Transporter, с което обяви дата за световната премиера на микробуса. Тя ще се състои на 15 април, а продажбите трябва да започнат пред втората половина на годината.

По непотвърдена информация новата генерация на легендарния модел ще бъде построена на старата платформа. Дизайнът пък ще бъде силно повлиян от стилистиката на концептуалния пикап Tristar, показан на изложението в Хановер миналата година.



В технически план Transporter T6 няма да се различава от предшественика си. Голяма част от моторната гамана на буса обаче ще бъде заимствана от осмата генерация Passat, който се предлага с двигатели с работен обем от 1.6 до 2.0 литра и мощност между 125 и 280 к.с.

Volkswagen Tristar бе оборудван с двулитров турбодизел с 204 коня (450 Нм) и роботизирана трансмисия с два съединителя. Пикапът ускоряваше от място до 100 км/ч за 10 секунди.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Румен Янев

    2 6 Отговор
    Че той си е като дъртия вагин бе ! Само фаровете с китайски диодчета са нови

    Коментиран от #7

  • 3 Златко Пердашиян

    2 7 Отговор
    mercedes benz e zdrava,nadejdna i luxozna a Audi e troshliv derak
  • 4 ЗЛАТКО КАМОР

    2 4 Отговор
    audi niamat shans pred mercedes benz
  • 5 Shmeker

    6 1 Отговор
    Транспортер и VW са построили капитализма в ФРГ. Поклон!

    Колкото до здравината - проста машина с икономични мотори и приятна за каране.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Vasik Atanasova

    6 1 Отговор
    ИСКАМ ГО

    Коментиран от #10

  • 9 Роман "Маверика"Ценов

    3 1 Отговор
    Това най-добрият приятел на човек за работа.Транспортера вече си е класика.Работя в Пощите и служебният ми бус е транспортер Т5 и съм доволен от този автомобил същевременно:много товарим,бърз,икономичен и лесен за шофиране и маневриране.
  • 10 Роман "Маверика"Ценов

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "Vasik Atanasova":

    И аз
  • 11 Гошо

    2 1 Отговор
    VAG отново показват класа,качество и традиции.Затова и са най-добрите в света.
  • 12 гунтер

    1 2 Отговор
    То новия е същия като стария,само джантите са други и по една светодиодна лента във фаровете.Дизайнерите на ваг е са скъпоплатени безделници
  • 13 Jimmy

    2 1 Отговор
    Ако дизайнерите на VAG са безделници,то не знам дизайнерите на японските кошове какви са...при положение,че най-красивите автомобили в света са дело на VAG (Audi,Porsche,Lamborghini)

    Коментиран от #17

  • 14 Жорката със сивика

    1 1 Отговор
    Че какво им е на дизайнерите на японските автомобили? Например НСХ е бая по красива от ферари и ламбо.
  • 15 Бхд БхД

    0 0 Отговор
    Седмата (7) та генерация сигурно ще има двигател с 0,6 куб. работен обем :) .Транспортера се хвали само от 50% от ползвателите останалите твърдят ,че предшественика Т4 е по здрав и икономичен.Т5 е със скъпа поддръжка и.др забележки
  • 16 карам

    0 0 Отговор
    Сигорно си в герм.пощи за да караш т5,щото аз за 28г. в нашите освен френски бусове и някой друг транзит не съм карал друго
  • 17 ваг

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Jimmy":

    Как пък ти мина подобна глупост през главата - да не мислиш, че същите "дизайнери", дето правят дизайна на Порше и Ламборджини, правят и дизайна на Фоксваген, Ауди, Шкода и още петшестайсет марки дето само си менкат едни и същи части и шасита по между си, и се различават само по ниво на оборудване и "дизайн" на фарчетат и стопчетата. Точно това представляват същинските Фолксваген груп - от едни и същи части сглобяват по 5-6 еднакви модела, дето даже и през поколоние-две се въртят и ги продават на ъпсурдни цени. Това, че от време на време придобиват някоя и друга марка, не ги прави велики дизайнери. Ти ся да не кажеш, че след като купиха Дукати преди 2-3 години, са много велики дизайнери и на мотори?
  • 18 Бхд БхД

    0 0 Отговор
    Май между нас няма кой да купува Т6 освен ако не улучим 6 ца или някой милион от търкащите се билетчета.КЪСМЕТ все пак
  • 19 някой

    0 0 Отговор
    Пиех!
    ПОКЛОН!!!
    Невероятно иновативен ! Със....със... със. ПОКЛОН!
    Стария транспортер, с нови фарчета. Поклон!
    Поклон пред всички, щракащи минуси, само защото им се казва истината.
    Все пак, ТРанспортер построи Айфеловата кула, капитализма и Китайската стена. Слава Богу, поне тук няма папагали!
    ПОКЛОН!:)))))
  • 20 dhcp

    0 0 Отговор
    Тва много хейтите, а съм сигурен, че в следващите 20 години няма да можете да си го позволите тоя бус! А за дизайнерите на ваг... От ВАГ много добре знаят какво да правят, колко пари на кой отдел да платят и какво да искат от него. Правят широка гама автомобили с минимални разлики между различните марки(главно визията) за да може да се смъкне производствената цена. Дори и така 95% от тук писалите не могат да си позволят нов автомобил, а се запътват към горубляне за 20 годишния кошник и след това хейтят. Бъдете първо добри управници на вашите финанси в джоба, а след това давайте акъл за мощни компании като ВАГ, мерц и бавариите!