ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Карал съм Паджеро от 2006 - а година. Без да обиждам или злобея твърдя, че джипа е ултра зле. Лошо шумизолиран, друсащ и много, много бавен, тромав и муден. Пластмасата му е много евтина и простее. Като нов е струвал над 100 000, а това са много пари за джип, който е много по зле и от Шевролет Каптива, която също съм карал дълго време. Дано поне сега го оправят, че преди бе много зле работата.
повече прилича на PAJERO SPORT отколкото на чисто PAJERO , но за лаиците е по скоро HOVER H5 :)))))) те от MITSUBISHI най много обичат да копират от GREAT WALL :))))))
Напълно си прав, това е Паджеро-Спорт ! Четох същата статия в един руски сайт и не знам защо г-н Славчев е "забравил" да отбележи, че става въпрос именно за този модел. П.С. заглавието : "Опубликованы первые фотографии Mitsubishi Pajero Sport следующего поколения"
Да, така е, съгласен съм че възможностите му по пресечен терен са многократно по-добри от тези на Каптива, но да не забравяме факта, че това се води за доста луксозен джип, а всъщност точно относно "лукса" е доста зле. Сега се надявам да оправят нещата.
Не знам за руската, но насякъде във световната преса си пише порсто Pajero. Никъде не става въпрос за спорт. Ето и линк към мястото в интернет, където шпионските снимки се появиха първи.
Да но виж какво пише Паджеро / Монтеро ! До колкото знам като Монтеро се продава на американския пазар. За европейския не съм много сигурен, но в Русия модела се продава като Паджеро - Спорт.
http://reviews.drom.ru/mitsubishi/pajero_sport/84693/
Някой знае ли кое е най-страшното явление на рали Дакар?
Да ви кажа ако не знаете.
Не е пустинята.
Не е джунглата.
Не е дори пясъчната буря.
Най-страшното явление в рали Дакар е......Мицубиши Паджеро.
как да се продава с това име в Европа след като на превода на думата " Pajero " означава " Чикиджия " - Испански . Как би си купил такава кола човек с това име отзад :)
Ярославе, така е, за рали Дкар е така, но както по-долу написах цивилната версия на модела издиша много спрямо преките си конкуренти. За джип за над 100 000 е ултра зле, очаквах много повече за тия пари. Надявам се сега да пооправят нещата.
Вече 17 години карам Паджеро 2 къса база 2,5 tdi. Още е с оригиналното окачване с гресьорки. Не е мръднало нищо по него. Като няма пари за дизел, сипвам му отработено масло и пак върви, нищо че смърди на циганска колиба. Уникален автомобил. Жалко, че новите не са така надеждни...
Колега, не съм съвсем съгласен тук. В момента имам тука е паджеро 2004 година 3.2 DID къса база, с всички екстри за модела (кожа. г. навигация, типтроиник...) и мога кажа, че е доста добър и проходим автмобил. Наистина пластмасите са евтинки и мотора доста шумничък, но като цяло това е. Може би се дължи на факта, че е 4 цлиндров, не знам. Познат ми каза, че горивните им помпи не подлежали на ремонт, а новите такива излизали солено. От 2008 до сега, върви без грижи. :)
Аз отскоро имам Mitsubishi Canter / малко камионче , до 3.5 т / . Двигателят е 2.8 TDI , 118 k/s . До момента впечатлението ми е следното: двигателчето е добро , но возията е много друсаща. Сега ще сменям седалките . Разход гориво 12-15 л . в зависимост от товара . Но все пак е камионче и ми вьрши работата , за която е взето .
На всички е ясно, че Pajero 1 и 2 са здрави машини, а с 3 и 4 се дънят кифладжийски. Защо спорите. Единият казва тиквите са хубави, а другият крастивиците - зелени. И накрая другият не бил прав...
До коментар 28 от Димитър
Миналата пролет го карах само с олио от Penny Market. Върви по-добре и не пуши, защото това гориво е по-чисто и няма въглеродни съставки, но пак струва пари. През зимата слагай 30% дизел, защото олиото има по-висока пламна температура и ще пали малко по-трудно. Ако олиото е употребявано, задължително го прецеди през бояджийска цедка.
И как точно се "попада" в пресечена местност?! Сигурно случайно! Караш си в града и случайно от централната зона излизаш на пресечена местност - баири, чукари, кал до колене и мочурища...
Не ме разбирайте погрешно - Паджерото ми харесва, здраво е, държеливо, не е капризно, икономично е. Не можем да отпишем обаче и Каптивата с лека ръка - все пак купуваш не за офроуд, купуваш за град, за магистрала... За селските баири има ред други офроудъри!
Някой карали с отработено олио от фритюрници на ресторанти, подире им миришело на мекици.
Има един в Русе, той олиото от Метро още на паркинга го изсипва в резервоара, ич не му пука.
Не знам не ви ли е страх за двигателя и най-вече за катализатора. Няма ли да замине катализатора на кино и после бордкомпютъра да каже на колата- Спри да вървиш!
Показаният на снимките модел на Митсубисхи е Pajero Sport. То се прави на шасито на L200. Очаква се да дебютира през следващата година, а може би ще бъде представено още тази есен във Франфурт.
Паджеро са ИСТИНСКИ джипове!!! Притежавам два модела:Паджеро 2.3 ТД от 1985година за лов и 2.8 ТДИ от 2004,но от второ поколение моделът е произведен за Близкият изток за това е от 2004г.И двата са къса база.Много са здрави и много вършат работа,никога не бих сменил Паджеро за каквато и да е марка джипове.И не само Паджеро а и другите 4х4 на марката са страхотни (карал съм и Л200 пикап 2.5ТДИ 2005 година и Паджеро спорт (чаленджър) 2.5 ТДИ,те също са кораваци)
Дори когато малко се по опарича лятото ще взема още едно Паджеро II 3.5 V6 24V дълга база за по-дългите пътешествия или за тези пари ще взема Паджеро III 3.2 ДИД късото и ще карам другите две само в гората а това за път.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
Коментиран от #2
09:49 30.03.2015
2 Skier
До коментар #1 от "Shmeker":
Не съм съгласен. Първо е по-голямо и по-красиво, а и като гледам колко е високо май ще е и по-проходимо от стандартните SUV колиКоментиран от #8, #53
09:52 30.03.2015
3 Pajero
Коментиран от #5, #6
09:53 30.03.2015
4 Марто
Коментиран от #7
09:54 30.03.2015
5 Караиванов
До коментар #3 от "Pajero":
Така е, но като попаднеш в пресечена местност с каптивата и си оставаш там, а паджерото ще те закара до вкъщи, пък нека е пластмасово.Коментиран от #13, #46
09:55 30.03.2015
6 Shmeker
До коментар #3 от "Pajero":
Е все пак е оризарник. Ти кво искаш? Лексус покарай да видиш за кво става дума. Ама пак е далече далече от истинските коли.Коментиран от #29
09:57 30.03.2015
7 Shmeker
До коментар #4 от "Марто":
Митсубиши са пример за това как можеш да съсипеш пазарните си позиции. Дано не си прав, дано Пажерото си остане Пажеро поне на пазара.09:58 30.03.2015
8 Shmeker
До коментар #2 от "Skier":
ОК. По-голям Hover H510:00 30.03.2015
9 Japan power
Коментиран от #34
10:05 30.03.2015
10 hfij
Коментиран от #12
10:25 30.03.2015
11 Kiskinoff
10:39 30.03.2015
12 Турбото
До коментар #10 от "hfij":
Напълно си прав, това е Паджеро-Спорт ! Четох същата статия в един руски сайт и не знам защо г-н Славчев е "забравил" да отбележи, че става въпрос именно за този модел. П.С. заглавието : "Опубликованы первые фотографии Mitsubishi Pajero Sport следующего поколения"Коментиран от #15
10:45 30.03.2015
13 Pajero
До коментар #5 от "Караиванов":
Да, така е, съгласен съм че възможностите му по пресечен терен са многократно по-добри от тези на Каптива, но да не забравяме факта, че това се води за доста луксозен джип, а всъщност точно относно "лукса" е доста зле. Сега се надявам да оправят нещата.11:43 30.03.2015
14 Златко Пердашиян
12:49 30.03.2015
15 Олег
До коментар #12 от "Турбото":
Не знам за руската, но насякъде във световната преса си пише порсто Pajero. Никъде не става въпрос за спорт. Ето и линк към мястото в интернет, където шпионските снимки се появиха първи.http://www.worldcarfans.com/115032691179/2016-mitsubishi-pajero--montero-spied-for-the-first
Коментиран от #17
13:43 30.03.2015
16 само селяните карат голф
13:52 30.03.2015
17 Турбото
До коментар #15 от "Олег":
Да но виж какво пише Паджеро / Монтеро ! До колкото знам като Монтеро се продава на американския пазар. За европейския не съм много сигурен, но в Русия модела се продава като Паджеро - Спорт.http://reviews.drom.ru/mitsubishi/pajero_sport/84693/
Коментиран от #30
14:00 30.03.2015
18 ярослав станчев
Да ви кажа ако не знаете.
Не е пустинята.
Не е джунглата.
Не е дори пясъчната буря.
Най-страшното явление в рали Дакар е......Мицубиши Паджеро.
Коментиран от #23, #26
14:38 30.03.2015
19 Niko
14:48 30.03.2015
20 Zlati zlatistia
Коментиран от #21
15:04 30.03.2015
21 Николай Николов
До коментар #20 от "Zlati zlatistia":
За отпадъци ли?Коментиран от #24
15:20 30.03.2015
22 Обективен
15:21 30.03.2015
23 Pajero
До коментар #18 от "ярослав станчев":
Ярославе, така е, за рали Дкар е така, но както по-долу написах цивилната версия на модела издиша много спрямо преките си конкуренти. За джип за над 100 000 е ултра зле, очаквах много повече за тия пари. Надявам се сега да пооправят нещата.15:37 30.03.2015
24 Zlati zlatistia
До коментар #21 от "Николай Николов":
ti Fiat imal li si?az moiat go bogotvoria choveche.16:05 30.03.2015
25 Stoich
Коментиран от #27, #49
16:21 30.03.2015
26 Златко Пердашиян
До коментар #18 от "ярослав станчев":
Stanchev g klasa e nai dobrata16:26 30.03.2015
27 Димитър
До коментар #25 от "Stoich":
С олио пробвал ли си? Имам 1 стар дизелов джип и имам идея да го пробвам на олио.16:26 30.03.2015
28 Роман Ценов
18:04 30.03.2015
29 scar face
До коментар #6 от "Shmeker":
Колега, не съм съвсем съгласен тук. В момента имам тука е паджеро 2004 година 3.2 DID къса база, с всички екстри за модела (кожа. г. навигация, типтроиник...) и мога кажа, че е доста добър и проходим автмобил. Наистина пластмасите са евтинки и мотора доста шумничък, но като цяло това е. Може би се дължи на факта, че е 4 цлиндров, не знам. Познат ми каза, че горивните им помпи не подлежали на ремонт, а новите такива излизали солено. От 2008 до сега, върви без грижи. :)Коментиран от #48
18:05 30.03.2015
30 Мишо
До коментар #17 от "Турбото":
Цитат от статията "На различните пазари моделът е познат още като Montero и Shogun, но у нас е известен с оригиналното си наименование Pajero."Коментиран от #32
18:05 30.03.2015
31 Христо
Коментиран от #47
18:34 30.03.2015
32 Турбото
До коментар #30 от "Мишо":
Това не е ли у нас ?- http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21412170159243758&slink=995wxp18:36 30.03.2015
33 Фанети Мазакура
19:04 30.03.2015
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Stoich
Миналата пролет го карах само с олио от Penny Market. Върви по-добре и не пуши, защото това гориво е по-чисто и няма въглеродни съставки, но пак струва пари. През зимата слагай 30% дизел, защото олиото има по-висока пламна температура и ще пали малко по-трудно. Ако олиото е употребявано, задължително го прецеди през бояджийска цедка.
19:23 30.03.2015
36 BENZ
Коментиран от #38, #39, #42
20:54 30.03.2015
37 Златко Пердашиян
21:17 30.03.2015
38 Златко Пердашиян
До коментар #36 от "BENZ":
prav siКоментиран от #40
21:17 30.03.2015
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 ха
22:20 30.03.2015
46 Киа Соренто 3
До коментар #5 от "Караиванов":
И как точно се "попада" в пресечена местност?! Сигурно случайно! Караш си в града и случайно от централната зона излизаш на пресечена местност - баири, чукари, кал до колене и мочурища...Не ме разбирайте погрешно - Паджерото ми харесва, здраво е, държеливо, не е капризно, икономично е. Не можем да отпишем обаче и Каптивата с лека ръка - все пак купуваш не за офроуд, купуваш за град, за магистрала... За селските баири има ред други офроудъри!
00:36 31.03.2015
47 миседниш накура
До коментар #31 от "Христо":
друса щото е направено да го товариш а и не са лоши машинки01:01 31.03.2015
48 някой
До коментар #29 от "scar face":
Шмекер, кога ще престанеш да си говориш сам с няколко ника?01:16 31.03.2015
49 mediator37
До коментар #25 от "Stoich":
Някой карали с отработено олио от фритюрници на ресторанти, подире им миришело на мекици.Има един в Русе, той олиото от Метро още на паркинга го изсипва в резервоара, ич не му пука.
Не знам не ви ли е страх за двигателя и най-вече за катализатора. Няма ли да замине катализатора на кино и после бордкомпютъра да каже на колата- Спри да вървиш!
05:57 31.03.2015
50 Николай
07:38 31.03.2015
51 Сашко Генчев
Коментиран от #52
16:07 31.03.2015
52 Сашко Генчев
До коментар #51 от "Сашко Генчев":
Дори когато малко се по опарича лятото ще взема още едно Паджеро II 3.5 V6 24V дълга база за по-дългите пътешествия или за тези пари ще взема Паджеро III 3.2 ДИД късото и ще карам другите две само в гората а това за път.16:12 31.03.2015
53 Роман Ценов
До коментар #2 от "Skier":
И ще е по-качествено.16:28 31.03.2015
54 Този коментар е премахнат от модератор.