ФАКТИ.БГ

Mitsubishi възражда култовото Pajero

Публикувана: 30 Март, 2015 09:46 Обновена: 30 Март, 2015 10:12
54 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 17636
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Японците от Mitsubishi започнаха реални пътни тестове на новото поколение на култовия си всъдеход Pajero. На различните пазари моделът е познат още като Montero и Shogun, но у нас е известен с оригиналното си наименование Pajero.

Папараци успяха да заснемат новата генерация на всъдехода, но за съжаление той е добре скрит под тежък камуфлаж. Специалистите обаче разгадаха голяма част от него и рендерите по темата не закъсняха (горната снимка).

Предполага се, че новото Pajero ще се проектира от нулата, ще лежи на изцяло нова платформа и ще е значително по-технологично, по-леко и по-луксозно от предшественика си.

От японската компания заявиха, че при конструирането на новата генерация на модела са използвани и доста от стилистичните елементи на прототипа Concept-S, показан в Париж през есента на 2014 година.

Версиите на новото Pajero ще се разширят с хибрид, който, ще получи модернизиран силов тракт от Outlander PHEV. В неговия състав влизат двулитров бензинов двигател и два електромотора с мощност от по 80 конски сили всеки.

Само на ток подобен тракт осигурява изминаването на 55 километра, а сумарният автономен пробег е 875 километра. По предварителни данни новото Pajero ще се появи на пазара след две години.

Подробна техническа информация за съществуващите генерации на Pajero  , ТУК

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Shmeker
1 Отговор
Hover H5

Коментиран от #2


Оценка:
-5 +2

Skier
2 Отговор

До коментар #1 от "Shmeker":


Не съм съгласен. Първо е по-голямо и по-красиво, а и като гледам колко е високо май ще е и по-проходимо от стандартните SUV коли

Коментиран от #8, #53


Оценка:
-1 +3

Pajero
3 Отговор
Карал съм Паджеро от 2006 - а година. Без да обиждам или злобея твърдя, че джипа е ултра зле. Лошо шумизолиран, друсащ и много, много бавен, тромав и муден. Пластмасата му е много евтина и простее. Като нов е струвал над 100 000, а това са много пари за джип, който е много по зле и от Шевролет Каптива, която също съм карал дълго време. Дано поне сега го оправят, че преди бе много зле работата.

Коментиран от #5, #6


Оценка:
-1 +2

Марто
4 Отговор
Наистина Паджеро е култов автомобил, но както са тръгнали от Митсубиши, ще го развалят и него май.

Коментиран от #7


Оценка:
-0 +2

Караиванов
5 Отговор

До коментар #3 от "Pajero":


Така е, но като попаднеш в пресечена местност с каптивата и си оставаш там, а паджерото ще те закара до вкъщи, пък нека е пластмасово.

Коментиран от #13, #46


Оценка:
-0 +2

Shmeker
6 Отговор

До коментар #3 от "Pajero":


Е все пак е оризарник. Ти кво искаш? Лексус покарай да видиш за кво става дума. Ама пак е далече далече от истинските коли.

Коментиран от #29


Оценка:
-6 +0

Shmeker
7 Отговор

До коментар #4 от "Марто":


Митсубиши са пример за това как можеш да съсипеш пазарните си позиции. Дано не си прав, дано Пажерото си остане Пажеро поне на пазара.


Оценка:
-3 +1

Shmeker
8 Отговор

До коментар #2 от "Skier":


ОК. По-голям Hover H5

Оценка:
-4 +1

Japan power
9 Отговор
Новото Pajero пак ще изкърти всички европейски аналози. Японските джипове са най-добри.

Коментиран от #34


Оценка:
-3 +3

hfij
10 Отговор
повече прилича на PAJERO SPORT отколкото на чисто PAJERO , но за лаиците е по скоро HOVER H5 :)))))) те от MITSUBISHI най много обичат да копират от GREAT WALL :))))))

Коментиран от #12


Оценка:
-0 +3

Kiskinoff
11 Отговор
Отстрани ми прилича малко на тойота ленд крузер Прадо

Оценка:
-0 +1

Турбото
12 Отговор

До коментар #10 от "hfij":


Напълно си прав, това е Паджеро-Спорт ! Четох същата статия в един руски сайт и не знам защо г-н Славчев е "забравил" да отбележи, че става въпрос именно за този модел. П.С. заглавието : "Опубликованы первые фотографии Mitsubishi Pajero Sport следующего поколения"

Коментиран от #15


Оценка:
-2 +2

Pajero
13 Отговор

До коментар #5 от "Караиванов":


Да, така е, съгласен съм че възможностите му по пресечен терен са многократно по-добри от тези на Каптива, но да не забравяме факта, че това се води за доста луксозен джип, а всъщност точно относно "лукса" е доста зле. Сега се надявам да оправят нещата.

Оценка:
-0 +0

Златко Пердашиян
14 Отговор
mercedes benz kakto vinagi s dobar nov model.tova e markata za avtomobili.evala.

Оценка:
-1 +0

Олег
15 Отговор

До коментар #12 от "Турбото":


Не знам за руската, но насякъде във световната преса си пише порсто Pajero. Никъде не става въпрос за спорт. Ето и линк към мястото в интернет, където шпионските снимки се появиха първи.

http://www.worldcarfans.com/115032691179/2016-mitsubishi-pajero--montero-spied-for-the-first

Коментиран от #17


Оценка:
-0 +2

само селяните карат голф
16 Отговор
боклук с главно б

Оценка:
-1 +0

Турбото
17 Отговор

До коментар #15 от "Олег":


Да но виж какво пише Паджеро / Монтеро ! До колкото знам като Монтеро се продава на американския пазар. За европейския не съм много сигурен, но в Русия модела се продава като Паджеро - Спорт.
http://reviews.drom.ru/mitsubishi/pajero_sport/84693/

Коментиран от #30


Оценка:
-0 +0

ярослав станчев
18 Отговор
Някой знае ли кое е най-страшното явление на рали Дакар?
Да ви кажа ако не знаете.
Не е пустинята.
Не е джунглата.
Не е дори пясъчната буря.
Най-страшното явление в рали Дакар е......Мицубиши Паджеро.

Коментиран от #23, #26


Оценка:
-1 +0

Niko
19 Отговор
как да се продава с това име в Европа след като на превода на думата " Pajero " означава " Чикиджия " - Испански . Как би си купил такава кола човек с това име отзад :)

Оценка:
-1 +0

Zlati zlatistia
20 Отговор
nauchete se che samo Fiat e kola

Коментиран от #21


Оценка:
-2 +0

Николай Николов
21 Отговор

До коментар #20 от "Zlati zlatistia":


За отпадъци ли?

Коментиран от #24


Оценка:
-0 +2

Обективен
22 Отговор
Уникален автомобил,хубавото е че ще остане сравнително висок за разлика от повечето шосейни сувове :)

Оценка:
-0 +0

Pajero
23 Отговор

До коментар #18 от "ярослав станчев":


Ярославе, така е, за рали Дкар е така, но както по-долу написах цивилната версия на модела издиша много спрямо преките си конкуренти. За джип за над 100 000 е ултра зле, очаквах много повече за тия пари. Надявам се сега да пооправят нещата.

Оценка:
-0 +1

Zlati zlatistia
24 Отговор

До коментар #21 от "Николай Николов":


ti Fiat imal li si?az moiat go bogotvoria choveche.

Оценка:
-0 +0

Stoich
25 Отговор
Вече 17 години карам Паджеро 2 къса база 2,5 tdi. Още е с оригиналното окачване с гресьорки. Не е мръднало нищо по него. Като няма пари за дизел, сипвам му отработено масло и пак върви, нищо че смърди на циганска колиба. Уникален автомобил. Жалко, че новите не са така надеждни...

Коментиран от #27, #49


Оценка:
-0 +0

Златко Пердашиян
26 Отговор

До коментар #18 от "ярослав станчев":


Stanchev g klasa e nai dobrata

Оценка:
-0 +0

Димитър
27 Отговор

До коментар #25 от "Stoich":


С олио пробвал ли си? Имам 1 стар дизелов джип и имам идея да го пробвам на олио.

Оценка:
-0 +0

Роман Ценов
28 Отговор
това е хубав факт от паджеро винаги променят дизайна на всеки тяхен модел

Оценка:
-0 +2

scar face
29 Отговор

До коментар #6 от "Shmeker":


Колега, не съм съвсем съгласен тук. В момента имам тука е паджеро 2004 година 3.2 DID къса база, с всички екстри за модела (кожа. г. навигация, типтроиник...) и мога кажа, че е доста добър и проходим автмобил. Наистина пластмасите са евтинки и мотора доста шумничък, но като цяло това е. Може би се дължи на факта, че е 4 цлиндров, не знам. Познат ми каза, че горивните им помпи не подлежали на ремонт, а новите такива излизали солено. От 2008 до сега, върви без грижи. :)

Коментиран от #48


Оценка:
-1 +1

Мишо
30 Отговор

До коментар #17 от "Турбото":


Цитат от статията "На различните пазари моделът е познат още като Montero и Shogun, но у нас е известен с оригиналното си наименование Pajero."

Коментиран от #32


Оценка:
-0 +0

Христо
31 Отговор
Аз отскоро имам Mitsubishi Canter / малко камионче , до 3.5 т / . Двигателят е 2.8 TDI , 118 k/s . До момента впечатлението ми е следното: двигателчето е добро , но возията е много друсаща. Сега ще сменям седалките . Разход гориво 12-15 л . в зависимост от товара . Но все пак е камионче и ми вьрши работата , за която е взето .

Коментиран от #47


Оценка:
-0 +1

Турбото
32 Отговор

До коментар #30 от "Мишо":


Това не е ли у нас ?- http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21412170159243758&slink=995wxp

Оценка:
-0 +0

Фанети Мазакура
33 Отговор
На всички е ясно, че Pajero 1 и 2 са здрави машини, а с 3 и 4 се дънят кифладжийски. Защо спорите. Единият казва тиквите са хубави, а другият крастивиците - зелени. И накрая другият не бил прав...

Оценка:
-0 +1

34
Този коментар е премахнат от модератор.
Stoich
35 Отговор
До коментар 28 от Димитър
Миналата пролет го карах само с олио от Penny Market. Върви по-добре и не пуши, защото това гориво е по-чисто и няма въглеродни съставки, но пак струва пари. През зимата слагай 30% дизел, защото олиото има по-висока пламна температура и ще пали малко по-трудно. Ако олиото е употребявано, задължително го прецеди през бояджийска цедка.

Оценка:
-0 +0

BENZ
36 Отговор
iaponsko ili Toyota ili Honda.

Коментиран от #38, #39, #42


Оценка:
-0 +1

Златко Пердашиян
37 Отговор
pad jereto e prohodim no inache e palen kenef.drusa nestabilen e i struva 5 lv.ne sravniavai klozeti s G klasa

Оценка:
-3 +0

Златко Пердашиян
38 Отговор

До коментар #36 от "BENZ":


prav si

Коментиран от #40


Оценка:
-2 +0

39
Този коментар е премахнат от модератор.
40
Този коментар е премахнат от модератор.
41
Този коментар е премахнат от модератор.
42
Този коментар е премахнат от модератор.
43
Този коментар е премахнат от модератор.
44
Този коментар е премахнат от модератор.
ха
45 Отговор
това Санг Йонг ли е?

Оценка:
-1 +3

Киа Соренто 3
46 Отговор

До коментар #5 от "Караиванов":


И как точно се "попада" в пресечена местност?! Сигурно случайно! Караш си в града и случайно от централната зона излизаш на пресечена местност - баири, чукари, кал до колене и мочурища...

Не ме разбирайте погрешно - Паджерото ми харесва, здраво е, държеливо, не е капризно, икономично е. Не можем да отпишем обаче и Каптивата с лека ръка - все пак купуваш не за офроуд, купуваш за град, за магистрала... За селските баири има ред други офроудъри!

Оценка:
-0 +0

миседниш накура
47 Отговор

До коментар #31 от "Христо":


друса щото е направено да го товариш а и не са лоши машинки

Оценка:
-1 +0

някой
48 Отговор

До коментар #29 от "scar face":


Шмекер, кога ще престанеш да си говориш сам с няколко ника?

Оценка:
-0 +1

mediator37
49 Отговор

До коментар #25 от "Stoich":


Някой карали с отработено олио от фритюрници на ресторанти, подире им миришело на мекици.
Има един в Русе, той олиото от Метро още на паркинга го изсипва в резервоара, ич не му пука.
Не знам не ви ли е страх за двигателя и най-вече за катализатора. Няма ли да замине катализатора на кино и после бордкомпютъра да каже на колата- Спри да вървиш!

Оценка:
-0 +0

Николай
50 Отговор
Показаният на снимките модел на Митсубисхи е Pajero Sport. То се прави на шасито на L200. Очаква се да дебютира през следващата година, а може би ще бъде представено още тази есен във Франфурт.

Оценка:
-0 +1

Сашко Генчев
51 Отговор
Паджеро са ИСТИНСКИ джипове!!! Притежавам два модела:Паджеро 2.3 ТД от 1985година за лов и 2.8 ТДИ от 2004,но от второ поколение моделът е произведен за Близкият изток за това е от 2004г.И двата са къса база.Много са здрави и много вършат работа,никога не бих сменил Паджеро за каквато и да е марка джипове.И не само Паджеро а и другите 4х4 на марката са страхотни (карал съм и Л200 пикап 2.5ТДИ 2005 година и Паджеро спорт (чаленджър) 2.5 ТДИ,те също са кораваци)

Коментиран от #52


Оценка:
-0 +1

Сашко Генчев
52 Отговор

До коментар #51 от "Сашко Генчев":


Дори когато малко се по опарича лятото ще взема още едно Паджеро II 3.5 V6 24V дълга база за по-дългите пътешествия или за тези пари ще взема Паджеро III 3.2 ДИД късото и ще карам другите две само в гората а това за път.

Оценка:
-0 +1

Роман Ценов
53 Отговор

До коментар #2 от "Skier":


И ще е по-качествено.

Оценка:
-0 +0

54
Този коментар е премахнат от модератор.
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Веселин Марешки
Лидерът на ВОЛЯ Веселин Марешки обяснява защо бойкотира парламента
Една чаша не сме откраднали, откакто сме в Парламента."

Още бисери