Помните ли седана Nissan Maxima? В следата на 90-те години на миналия век, ако на човек му трябваше относително евтин и качествен автомобил, то беше трудно да се намери по-интересно предложение от Nissan Maxima. За съжаление японците изтеглиха модела от нашия пазар, а като негов идеологичен наследник на много от пазарите се появи Teana.
В САЩ обаче Nissan Maxima продължи да се продава, като с всяко следващо поколение ставаше все по-добър. И сега, на автомобилното изложение в Ню Йорк японците официално представиха новото поколение на Maxima. Всъщност това е първото "живо" представяне на модела, защото по телевизията тази кола се появи по време на тазгодишния Superbowl - финал в шампионата по американски футбол, традиционно събиращ рекорда аудитория зад Океана.
Това, с което впечатли автомобила в Ню Йорк са неговите "космически" форми, изключително качествен интериор, както и с двигателя, с който беше представен новия модел. Той е с работен обем 3.5 литра, а мощността му е 300 конски сили. Агрегатът работи съвместно с вариаторна скоростна кутия. Все още не е ясно дали тази кола ще достигне до нашите пазари, но продажбите и в САЩ започват съвсем скоро, като базовата цена на новия Nissan Maxima ще стартира от $32 410.
Пoдробни технически характеристики и разход на гориво за моделите на Nisan - ТУК
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
Дано се сетят и комби на направят че да си купя!
11:26 03.04.2015
2 Не съм фен
Коментиран от #3
11:26 03.04.2015
3 Петко Симеонов
До коментар #2 от "Не съм фен":
Тъпо е да слагаш всички родни журналисти под един знаменател. Понеже се интересувам от автомобили и чета доста, мога да ти кажа, че има и печени бг журналисти. Едни от тях са тези от мобиле или иначе казано пишещите във факти (то е едно и също). Що се отнася до Максимата, ами какво да кажа - уникален автомобил, дано дойде и у нас.Коментиран от #5
11:34 03.04.2015
4 nikitoblend
11:36 03.04.2015
5 Не съм фен
До коментар #3 от "Петко Симеонов":
Сигурно е така, както казваш, но да ти кажа от години чета AutoBild и напоследък съм много разочарован. Немските журналисти се скъсват да хвалят VW, като едва ли не го изкарват много по-добър във всяко едно отношение от Мерцедес и БМВ (много интересно как кола за 40 000 е много по-добра от кола за 100 000), а пък българските им колеги се поцепват да хвалят марки като Хюндай и Киа (нямам нищо против тях, ама да пишат глупости колко били луксозни и динамични е просто мега безумие) .Всички знаем кои са луксозните и динамичните (във всеки случай не са Хюндай/Киа/Пежо/Опел и.т.н.)Коментиран от #7
12:02 03.04.2015
6 Shmeker
Коментиран от #8
12:07 03.04.2015
7 Петко Симеонов
До коментар #5 от "Не съм фен":
С този ти коментар съм абсолютно съгласен. Аутобилд са гола-вода. Тоест пишат по поръчка и затова аз чета мобиле и още един БГ сайт (нарочно не го цитирам защото не е коректно това да се прави тук). Просто казвам да не се слагат всички автомобилни журналисти под общ знаменател. Тук да си прочел некво хвалебствие за Хюндай? Няма и да прочетеш предполагам. А в българския Аутобилд само с това ни облъчват.Коментиран от #13
12:35 03.04.2015
8 незнайко
До коментар #6 от "Shmeker":
( като базовата цена на новия Nissan Maxima ще стартира от $32 410.) Тази цена не е висока за такъв автомобил.Коментиран от #12
12:42 03.04.2015
9 копеле
12:48 03.04.2015
10 BENZ
12:53 03.04.2015
11 Алооооооо
Коментиран от #14
13:04 03.04.2015
12 Shmeker
До коментар #8 от "незнайко":
Да, ама това ще е в Америка. Освен това дори и за България е висока за момента ако си го изчислиш по днешния курс, предвид, че инфинити се взема за 75000 лв. в момента.13:08 03.04.2015
13 Не съм фен
До коментар #7 от "Петко Симеонов":
Да, Аутобилд направо ни "облъчват". По-добре е да се чете в интернет, за това си прав.Аз чета на всякъде, много обичам списанията. Auto Motor und Sport не са лоши и са по-обективни от Аутобилд, макар че и там слугуват на БМВ, но поне марката по си заслужава от ВАГ. :)
13:14 03.04.2015
14 Shmeker
До коментар #11 от "Алооооооо":
Е, дизелите на нисан са с агренажен ремък. Повечето им бензинки са с верига. За това го казвам, освен това последните години дизелите им са РЕНО, което лично мен ме отказва от идеята да взема такъв.Коментиран от #31
13:23 03.04.2015
15 Shmeker
Хвалят вагените като по-функционални и удобни за ежедневно ползване. Все пак са със стоманено окачване, по-икономични, по-пъргави щото са малко по-леки, моторите им до скоро вадеха повече въртящ момент, и са надеждни поне колкото немските премиуми.
Лично аз съм гледал статии как хвалят Мазда 6, но в същото време казват къде VW е по-добро. И мисля, че все пак са обективни. Не че няма и пресилени хвалби, ама все пак немското трябва да се хвали от немците. VW и германския народ са си обвързани, тва им е останало от едно време и преди самите германци са плащали на зелено колите си още преди да построят завода дори.
Коментиран от #16
13:35 03.04.2015
16 Не съм фен
До коментар #15 от "Shmeker":
За ВАГ и германския народ си прав, но да се твърди, че колите на ВАГ са много по-добри от Мерцедес и БМВ (редовно по страниците на Аутобилд), меко казано си е лудост. VW не са лоша марка, но колите им въобще не са на нивото на Мерц и Баварците. Не може кола за 40 - 50 000 да ми ясравняваш с кола за 100 000 и дори да твърдиш, че е по-хубава, помисли го да видиш, че колкото и да си ВАГ фен, това си е пълно безумие и ням как да стане.Коментиран от #17, #18
13:51 03.04.2015
17 BENZ
До коментар #16 от "Не съм фен":
14:02 03.04.2015
18 Shmeker
До коментар #16 от "Не съм фен":
Еми много просто.Давам един пример - когато тестват БМВ и Мерцедес с VW, те са някакви аналози на близка цена - с малки мотори, както са повечето VW-та.
VW-тата съответно са по-леки и дават по-добра динамика и по-добра икономия, щото както се казва, BMW и Mercedes са с шасита изчислени за значително по-яки мотори от тестваните алтернативи на VW.
Съответно VW-то от излизането на Октавия нататък, още при Passat 4 (B5) вече е достатъчно рафинирана кола, с технологии и решения от Ауди например, а простите и по-нерафинирани модификации са за източна европа или направо си ги продават с по-ниско позиционираните марки.
Това, което VW не може да бие BMW и Mercedes е управлението. Особено който и да е модел BMW е много много по-приятна за каране от един Пасат...
Коментиран от #19
15:08 03.04.2015
19 Не съм фен
До коментар #18 от "Shmeker":
Управлението и динамиката при БМВ и комфорта при Мерц, все пак новата Ц класа е с въздушно окачване, такова не е предвидено дори при следващото поколение на БМВ 3-ка, а камо ли при VW Passat.Както и да е, VW Passat е страхотна кола, но няма как да е на равнището на Мерц или Бавареца, а за Е classe и 5-er да не говорим. Знам че ВАГ си има Ауди за тази работа, но в случая AutoBild искат да вменят на читателите си, че самия VW е много по-добър от Мерц и БМВ, и от Ауди, като последното е супер смешно, защото те са на една платформа, използват едни и същи технологии, но при Ауди, нещата са много по-фини и добре настроени, следователно твърденията на AutoBuild са супер смешни и неверни. А иначе за мнението ти за VW и за по-опростените им и слаби варианти - така е, те са си за бедната Източна Европа. Все пак колко хора в BG биха си купили VW Passat s v 8 с 300 к.с. и всякакви готини и комфортни екстри :)
Коментиран от #20, #21
15:55 03.04.2015
20 Shmeker
До коментар #19 от "Не съм фен":
Е да, така е . Затова е и по-евтин. Но Пасата е много много комфортен дори и без скъпото въздушно окачване. Дори и без супер-технологии си остава достоен съперник, щото един ден сложните работи си искат парите, които трябва да им налееш за да караш.Пасат е златната среда - всичко необходимо, достъпен лукс, добра динамика и икономия, без да те вкарва в разходите на Големите марки.
16:00 03.04.2015
21 Shmeker
До коментар #19 от "Не съм фен":
Ауди е съвсем друго нещо. Там всичко е по-агресивно настроено и е по-шофьорски ориентирана марка от VW. Тук вече може да имаш въздушно окачване и неща, характерни за премиума.Окачването, поддръжката са по-скъпи от повечето на VW без Фаетона, това е колата, която знаеш, че е за каране и която знаеш, че е и за престиж. Това е марката-символ на доказалото се 4x4.
Та нещата са следните - VAG има флийт клиенти които си купуват целия автопарк от тях, всичко правят. От камиони, влекачи, самосвали, пикапи, баничарки, бусове, комбита, джипки, мини, компактни автомобили, по-скъпи, по-евтини марки като Шкода и т.н. като за шефовете на фирмата обикновено се вземат Ауди или Порше. Така продават повече. Подобно е положението и с GM, Ford, Toyota.
Коментиран от #22
16:11 03.04.2015
22 Не съм фен
До коментар #21 от "Shmeker":
За Пасата има нещо вярно в твърдението ти, държи златната среда, а и е първенец сред "народните" марки - винаги е бил малко по-добър от Мондео, доста по-добър от Инсиния и значително превъзхождащ френските, корейските или японските автомобили от този клас, но в крайна сметка всичко си е до пари. Лошото в BG , е че прекрасни марки като Мерц и БМВ се асоциират с цигани и селяндури, а в Европа не е така.Коментиран от #23
16:15 03.04.2015
23 Shmeker
До коментар #22 от "Не съм фен":
Ами то за това и гледат да ги правят със скъпа поддръжка, за да може втора ръка да не ги купуват много.БМВ и Мерцедес държат да имат имидж, свързан с нови коли и модели по улиците. За това го правят. Ауди също.
16:22 03.04.2015
24 Роман Ценов
Коментиран от #28
17:01 03.04.2015
25 Spewn1
17:14 03.04.2015
26 ужас
17:22 03.04.2015
27 Бръм
Коментиран от #33
18:29 03.04.2015
28 Shmeker
До коментар #24 от "Роман Ценов":
Задницата не прилича на ауди. По-скоро е като на фокус седан18:31 03.04.2015
29 S Doichinov
19:18 03.04.2015
30 tankist
19:31 03.04.2015
31 гост
До коментар #14 от "Shmeker":
Нисан имат дизелови мотори и с верига-да те светна малко (лично аз карам такъв)Коментиран от #32
22:00 03.04.2015
32 Shmeker
До коментар #31 от "гост":
Има май 2.0 на рено 140 коня ако не се лъжа22:39 03.04.2015
33 Никола
До коментар #27 от "Бръм":
Това за бежовия салон е самата истина , не мога да разбера кой идиот харесва тази боза ?!00:00 04.04.2015
34 някой
Шмекер, Смешкер - има ли статия в цялото мобиле, под която да не си изцвъкал по 100 абсолютно неадекватни измислици?
Коментиран от #35, #36
00:59 04.04.2015
35 Shmeker
До коментар #34 от "някой":
Къв точно ти я проблема човеко от службите?07:26 04.04.2015
36 Shmeker
До коментар #34 от "някой":
Колко к.с. са необходими на Audi S1 за да направи ускорението 80-100 км/ч за 1 секунда?Коментиран от #37
07:26 04.04.2015
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Shmeker
До коментар #37 от "BENZ":
Карай си ръждивия пенсионерски туч и не пиши що става въпрос истински автомобилиКоментиран от #40
10:14 04.04.2015
39 Smeshker
Коментиран от #41
12:48 04.04.2015
40 BENZ
До коментар #38 от "Shmeker":
koi go kazva karashtiat polo na gaz15:23 04.04.2015
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Трифонов
15:19 08.04.2015