ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Не съм фен на Нисан, но този тук не е лош. Става. Във всеки случай е доста по красив от разни кошници, които тукашните журналисти се мъчат да ни вменят колко са хубави (Хюндай, Пежо, Опел и тем подобни).
Тъпо е да слагаш всички родни журналисти под един знаменател. Понеже се интересувам от автомобили и чета доста, мога да ти кажа, че има и печени бг журналисти. Едни от тях са тези от мобиле или иначе казано пишещите във факти (то е едно и също). Що се отнася до Максимата, ами какво да кажа - уникален автомобил, дано дойде и у нас.
Сигурно е така, както казваш, но да ти кажа от години чета AutoBild и напоследък съм много разочарован. Немските журналисти се скъсват да хвалят VW, като едва ли не го изкарват много по-добър във всяко едно отношение от Мерцедес и БМВ (много интересно как кола за 40 000 е много по-добра от кола за 100 000), а пък българските им колеги се поцепват да хвалят марки като Хюндай и Киа (нямам нищо против тях, ама да пишат глупости колко били луксозни и динамични е просто мега безумие) .Всички знаем кои са луксозните и динамичните (във всеки случай не са Хюндай/Киа/Пежо/Опел и.т.н.)
Ти наясно ли си, че тая кола ще е скъпа. Все пак им е топ-моделът. Евтините нисани и те са кошници, само че нямам нищо против тях, щото бензиновите се поддържат лесно и не са лакоми...
С този ти коментар съм абсолютно съгласен. Аутобилд са гола-вода. Тоест пишат по поръчка и затова аз чета мобиле и още един БГ сайт (нарочно не го цитирам защото не е коректно това да се прави тук). Просто казвам да не се слагат всички автомобилни журналисти под общ знаменател. Тук да си прочел некво хвалебствие за Хюндай? Няма и да прочетеш предполагам. А в българския Аутобилд само с това ни облъчват.
Шмекерче, когато не си карал кола, а само си слушал за нея - по-добре не говори. И бензиновите и дизеловите двигатели на Нисан са еднакво безпроблемни, при правилна експлоатация (то на всички коли почти е така). Въпросът е друг - Нисан са уникални автомобили - винаги подценявани. Максима не съм притежавал, но Примера и Терано да. Доволен съм си от тях - вярно че са непретенциозни, за по-обикновени хора, които не искат да се пъчат с някаква си марка. Но за Примерата - като возия и удобство, пространство вътре в купето малко са колите, които могат да го предложат (все пак съм 2 метра и 120 килограма почти). Единственото лошо е, когато се купи Нисан с френски двигател. Иначе на практика са едни вечни автомобили. А дизайните винаги са им били класически и издържащи теста за актуалност доста години спрямо например дизайните на някои велики немски марки.
Да, ама това ще е в Америка. Освен това дори и за България е висока за момента ако си го изчислиш по днешния курс, предвид, че инфинити се взема за 75000 лв. в момента.
Да, Аутобилд направо ни "облъчват". По-добре е да се чете в интернет, за това си прав.
Аз чета на всякъде, много обичам списанията. Auto Motor und Sport не са лоши и са по-обективни от Аутобилд, макар че и там слугуват на БМВ, но поне марката по си заслужава от ВАГ. :)
Е, дизелите на нисан са с агренажен ремък. Повечето им бензинки са с верига. За това го казвам, освен това последните години дизелите им са РЕНО, което лично мен ме отказва от идеята да взема такъв.
Еми VW си е добра марка за немиците, а моделите, които тестват в по принцип не са много по-евтини от БМВ и Мерцедес по тестовете.
Хвалят вагените като по-функционални и удобни за ежедневно ползване. Все пак са със стоманено окачване, по-икономични, по-пъргави щото са малко по-леки, моторите им до скоро вадеха повече въртящ момент, и са надеждни поне колкото немските премиуми.
Лично аз съм гледал статии как хвалят Мазда 6, но в същото време казват къде VW е по-добро. И мисля, че все пак са обективни. Не че няма и пресилени хвалби, ама все пак немското трябва да се хвали от немците. VW и германския народ са си обвързани, тва им е останало от едно време и преди самите германци са плащали на зелено колите си още преди да построят завода дори.
За ВАГ и германския народ си прав, но да се твърди, че колите на ВАГ са много по-добри от Мерцедес и БМВ (редовно по страниците на Аутобилд), меко казано си е лудост. VW не са лоша марка, но колите им въобще не са на нивото на Мерц и Баварците. Не може кола за 40 - 50 000 да ми ясравняваш с кола за 100 000 и дори да твърдиш, че е по-хубава, помисли го да видиш, че колкото и да си ВАГ фен, това си е пълно безумие и ням как да стане.
Давам един пример - когато тестват БМВ и Мерцедес с VW, те са някакви аналози на близка цена - с малки мотори, както са повечето VW-та.
VW-тата съответно са по-леки и дават по-добра динамика и по-добра икономия, щото както се казва, BMW и Mercedes са с шасита изчислени за значително по-яки мотори от тестваните алтернативи на VW.
Съответно VW-то от излизането на Октавия нататък, още при Passat 4 (B5) вече е достатъчно рафинирана кола, с технологии и решения от Ауди например, а простите и по-нерафинирани модификации са за източна европа или направо си ги продават с по-ниско позиционираните марки.
Това, което VW не може да бие BMW и Mercedes е управлението. Особено който и да е модел BMW е много много по-приятна за каране от един Пасат...
Управлението и динамиката при БМВ и комфорта при Мерц, все пак новата Ц класа е с въздушно окачване, такова не е предвидено дори при следващото поколение на БМВ 3-ка, а камо ли при VW Passat.
Както и да е, VW Passat е страхотна кола, но няма как да е на равнището на Мерц или Бавареца, а за Е classe и 5-er да не говорим. Знам че ВАГ си има Ауди за тази работа, но в случая AutoBild искат да вменят на читателите си, че самия VW е много по-добър от Мерц и БМВ, и от Ауди, като последното е супер смешно, защото те са на една платформа, използват едни и същи технологии, но при Ауди, нещата са много по-фини и добре настроени, следователно твърденията на AutoBuild са супер смешни и неверни. А иначе за мнението ти за VW и за по-опростените им и слаби варианти - така е, те са си за бедната Източна Европа. Все пак колко хора в BG биха си купили VW Passat s v 8 с 300 к.с. и всякакви готини и комфортни екстри :)
Е да, така е . Затова е и по-евтин. Но Пасата е много много комфортен дори и без скъпото въздушно окачване. Дори и без супер-технологии си остава достоен съперник, щото един ден сложните работи си искат парите, които трябва да им налееш за да караш.
Пасат е златната среда - всичко необходимо, достъпен лукс, добра динамика и икономия, без да те вкарва в разходите на Големите марки.
Ауди е съвсем друго нещо. Там всичко е по-агресивно настроено и е по-шофьорски ориентирана марка от VW. Тук вече може да имаш въздушно окачване и неща, характерни за премиума.
Окачването, поддръжката са по-скъпи от повечето на VW без Фаетона, това е колата, която знаеш, че е за каране и която знаеш, че е и за престиж. Това е марката-символ на доказалото се 4x4.
Та нещата са следните - VAG има флийт клиенти които си купуват целия автопарк от тях, всичко правят. От камиони, влекачи, самосвали, пикапи, баничарки, бусове, комбита, джипки, мини, компактни автомобили, по-скъпи, по-евтини марки като Шкода и т.н. като за шефовете на фирмата обикновено се вземат Ауди или Порше. Така продават повече. Подобно е положението и с GM, Ford, Toyota.
За Пасата има нещо вярно в твърдението ти, държи златната среда, а и е първенец сред "народните" марки - винаги е бил малко по-добър от Мондео, доста по-добър от Инсиния и значително превъзхождащ френските, корейските или японските автомобили от този клас, но в крайна сметка всичко си е до пари. Лошото в BG , е че прекрасни марки като Мерц и БМВ се асоциират с цигани и селяндури, а в Европа не е така.
Ами то за това и гледат да ги правят със скъпа поддръжка, за да може втора ръка да не ги купуват много.
БМВ и Мерцедес държат да имат имидж, свързан с нови коли и модели по улиците. За това го правят. Ауди също.
Карам като лична кола максима 96 2.0 v6 сменил съм над 60 лични коли служебните не ги броя, за 3000лв покупна цена и обслужване за 280лв пълно това е най евтината за подръжка 5.5 метрова кола с 140 коня кожа климатроник и прочие която съм имал подържа 180 до 220 без проблемно разхода на газ е 13.0 извън и 16.0 в софия ако имам пари бих си купил всеки един от следващите модели.
Погледнете снимка на тази кола в профил... Тя е абсолютно несъразмерна. Всички пропорции са объркани. Това е поредната скучна и безлична японска кола. Никога не бих карал това недоразумение!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
Дано се сетят и комби на направят че да си купя!
11:26 03.04.2015
2 Не съм фен
Коментиран от #3
11:26 03.04.2015
3 Петко Симеонов
До коментар #2 от "Не съм фен":
Тъпо е да слагаш всички родни журналисти под един знаменател. Понеже се интересувам от автомобили и чета доста, мога да ти кажа, че има и печени бг журналисти. Едни от тях са тези от мобиле или иначе казано пишещите във факти (то е едно и също). Що се отнася до Максимата, ами какво да кажа - уникален автомобил, дано дойде и у нас.Коментиран от #5
11:34 03.04.2015
4 nikitoblend
11:36 03.04.2015
5 Не съм фен
До коментар #3 от "Петко Симеонов":
Сигурно е така, както казваш, но да ти кажа от години чета AutoBild и напоследък съм много разочарован. Немските журналисти се скъсват да хвалят VW, като едва ли не го изкарват много по-добър във всяко едно отношение от Мерцедес и БМВ (много интересно как кола за 40 000 е много по-добра от кола за 100 000), а пък българските им колеги се поцепват да хвалят марки като Хюндай и Киа (нямам нищо против тях, ама да пишат глупости колко били луксозни и динамични е просто мега безумие) .Всички знаем кои са луксозните и динамичните (във всеки случай не са Хюндай/Киа/Пежо/Опел и.т.н.)Коментиран от #7
12:02 03.04.2015
6 Shmeker
Коментиран от #8
12:07 03.04.2015
7 Петко Симеонов
До коментар #5 от "Не съм фен":
С този ти коментар съм абсолютно съгласен. Аутобилд са гола-вода. Тоест пишат по поръчка и затова аз чета мобиле и още един БГ сайт (нарочно не го цитирам защото не е коректно това да се прави тук). Просто казвам да не се слагат всички автомобилни журналисти под общ знаменател. Тук да си прочел некво хвалебствие за Хюндай? Няма и да прочетеш предполагам. А в българския Аутобилд само с това ни облъчват.Коментиран от #13
12:35 03.04.2015
8 незнайко
До коментар #6 от "Shmeker":
( като базовата цена на новия Nissan Maxima ще стартира от $32 410.) Тази цена не е висока за такъв автомобил.Коментиран от #12
12:42 03.04.2015
9 копеле
12:48 03.04.2015
10 BENZ
12:53 03.04.2015
11 Алооооооо
Коментиран от #14
13:04 03.04.2015
12 Shmeker
До коментар #8 от "незнайко":
Да, ама това ще е в Америка. Освен това дори и за България е висока за момента ако си го изчислиш по днешния курс, предвид, че инфинити се взема за 75000 лв. в момента.13:08 03.04.2015
13 Не съм фен
До коментар #7 от "Петко Симеонов":
Да, Аутобилд направо ни "облъчват". По-добре е да се чете в интернет, за това си прав.Аз чета на всякъде, много обичам списанията. Auto Motor und Sport не са лоши и са по-обективни от Аутобилд, макар че и там слугуват на БМВ, но поне марката по си заслужава от ВАГ. :)
13:14 03.04.2015
14 Shmeker
До коментар #11 от "Алооооооо":
Е, дизелите на нисан са с агренажен ремък. Повечето им бензинки са с верига. За това го казвам, освен това последните години дизелите им са РЕНО, което лично мен ме отказва от идеята да взема такъв.Коментиран от #31
13:23 03.04.2015
15 Shmeker
Хвалят вагените като по-функционални и удобни за ежедневно ползване. Все пак са със стоманено окачване, по-икономични, по-пъргави щото са малко по-леки, моторите им до скоро вадеха повече въртящ момент, и са надеждни поне колкото немските премиуми.
Лично аз съм гледал статии как хвалят Мазда 6, но в същото време казват къде VW е по-добро. И мисля, че все пак са обективни. Не че няма и пресилени хвалби, ама все пак немското трябва да се хвали от немците. VW и германския народ са си обвързани, тва им е останало от едно време и преди самите германци са плащали на зелено колите си още преди да построят завода дори.
Коментиран от #16
13:35 03.04.2015
16 Не съм фен
До коментар #15 от "Shmeker":
За ВАГ и германския народ си прав, но да се твърди, че колите на ВАГ са много по-добри от Мерцедес и БМВ (редовно по страниците на Аутобилд), меко казано си е лудост. VW не са лоша марка, но колите им въобще не са на нивото на Мерц и Баварците. Не може кола за 40 - 50 000 да ми ясравняваш с кола за 100 000 и дори да твърдиш, че е по-хубава, помисли го да видиш, че колкото и да си ВАГ фен, това си е пълно безумие и ням как да стане.Коментиран от #17, #18
13:51 03.04.2015
17 BENZ
До коментар #16 от "Не съм фен":
14:02 03.04.2015
18 Shmeker
До коментар #16 от "Не съм фен":
Еми много просто.Давам един пример - когато тестват БМВ и Мерцедес с VW, те са някакви аналози на близка цена - с малки мотори, както са повечето VW-та.
VW-тата съответно са по-леки и дават по-добра динамика и по-добра икономия, щото както се казва, BMW и Mercedes са с шасита изчислени за значително по-яки мотори от тестваните алтернативи на VW.
Съответно VW-то от излизането на Октавия нататък, още при Passat 4 (B5) вече е достатъчно рафинирана кола, с технологии и решения от Ауди например, а простите и по-нерафинирани модификации са за източна европа или направо си ги продават с по-ниско позиционираните марки.
Това, което VW не може да бие BMW и Mercedes е управлението. Особено който и да е модел BMW е много много по-приятна за каране от един Пасат...
Коментиран от #19
15:08 03.04.2015
19 Не съм фен
До коментар #18 от "Shmeker":
Управлението и динамиката при БМВ и комфорта при Мерц, все пак новата Ц класа е с въздушно окачване, такова не е предвидено дори при следващото поколение на БМВ 3-ка, а камо ли при VW Passat.Както и да е, VW Passat е страхотна кола, но няма как да е на равнището на Мерц или Бавареца, а за Е classe и 5-er да не говорим. Знам че ВАГ си има Ауди за тази работа, но в случая AutoBild искат да вменят на читателите си, че самия VW е много по-добър от Мерц и БМВ, и от Ауди, като последното е супер смешно, защото те са на една платформа, използват едни и същи технологии, но при Ауди, нещата са много по-фини и добре настроени, следователно твърденията на AutoBuild са супер смешни и неверни. А иначе за мнението ти за VW и за по-опростените им и слаби варианти - така е, те са си за бедната Източна Европа. Все пак колко хора в BG биха си купили VW Passat s v 8 с 300 к.с. и всякакви готини и комфортни екстри :)
Коментиран от #20, #21
15:55 03.04.2015
20 Shmeker
До коментар #19 от "Не съм фен":
Е да, така е . Затова е и по-евтин. Но Пасата е много много комфортен дори и без скъпото въздушно окачване. Дори и без супер-технологии си остава достоен съперник, щото един ден сложните работи си искат парите, които трябва да им налееш за да караш.Пасат е златната среда - всичко необходимо, достъпен лукс, добра динамика и икономия, без да те вкарва в разходите на Големите марки.
16:00 03.04.2015
21 Shmeker
До коментар #19 от "Не съм фен":
Ауди е съвсем друго нещо. Там всичко е по-агресивно настроено и е по-шофьорски ориентирана марка от VW. Тук вече може да имаш въздушно окачване и неща, характерни за премиума.Окачването, поддръжката са по-скъпи от повечето на VW без Фаетона, това е колата, която знаеш, че е за каране и която знаеш, че е и за престиж. Това е марката-символ на доказалото се 4x4.
Та нещата са следните - VAG има флийт клиенти които си купуват целия автопарк от тях, всичко правят. От камиони, влекачи, самосвали, пикапи, баничарки, бусове, комбита, джипки, мини, компактни автомобили, по-скъпи, по-евтини марки като Шкода и т.н. като за шефовете на фирмата обикновено се вземат Ауди или Порше. Така продават повече. Подобно е положението и с GM, Ford, Toyota.
Коментиран от #22
16:11 03.04.2015
22 Не съм фен
До коментар #21 от "Shmeker":
За Пасата има нещо вярно в твърдението ти, държи златната среда, а и е първенец сред "народните" марки - винаги е бил малко по-добър от Мондео, доста по-добър от Инсиния и значително превъзхождащ френските, корейските или японските автомобили от този клас, но в крайна сметка всичко си е до пари. Лошото в BG , е че прекрасни марки като Мерц и БМВ се асоциират с цигани и селяндури, а в Европа не е така.Коментиран от #23
16:15 03.04.2015
23 Shmeker
До коментар #22 от "Не съм фен":
Ами то за това и гледат да ги правят със скъпа поддръжка, за да може втора ръка да не ги купуват много.БМВ и Мерцедес държат да имат имидж, свързан с нови коли и модели по улиците. За това го правят. Ауди също.
16:22 03.04.2015
24 Роман Ценов
Коментиран от #28
17:01 03.04.2015
25 Spewn1
17:14 03.04.2015
26 ужас
17:22 03.04.2015
27 Бръм
Коментиран от #33
18:29 03.04.2015
28 Shmeker
До коментар #24 от "Роман Ценов":
Задницата не прилича на ауди. По-скоро е като на фокус седан18:31 03.04.2015
29 S Doichinov
19:18 03.04.2015
30 tankist
19:31 03.04.2015
31 гост
До коментар #14 от "Shmeker":
Нисан имат дизелови мотори и с верига-да те светна малко (лично аз карам такъв)Коментиран от #32
22:00 03.04.2015
32 Shmeker
До коментар #31 от "гост":
Има май 2.0 на рено 140 коня ако не се лъжа22:39 03.04.2015
33 Никола
До коментар #27 от "Бръм":
Това за бежовия салон е самата истина , не мога да разбера кой идиот харесва тази боза ?!00:00 04.04.2015
34 някой
Шмекер, Смешкер - има ли статия в цялото мобиле, под която да не си изцвъкал по 100 абсолютно неадекватни измислици?
Коментиран от #35, #36
00:59 04.04.2015
35 Shmeker
До коментар #34 от "някой":
Къв точно ти я проблема човеко от службите?07:26 04.04.2015
36 Shmeker
До коментар #34 от "някой":
Колко к.с. са необходими на Audi S1 за да направи ускорението 80-100 км/ч за 1 секунда?Коментиран от #37
07:26 04.04.2015
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Shmeker
До коментар #37 от "BENZ":
Карай си ръждивия пенсионерски туч и не пиши що става въпрос истински автомобилиКоментиран от #40
10:14 04.04.2015
39 Smeshker
Коментиран от #41
12:48 04.04.2015
40 BENZ
До коментар #38 от "Shmeker":
koi go kazva karashtiat polo na gaz15:23 04.04.2015
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Трифонов
15:19 08.04.2015