3 Април, 2015 11:06 13 722 44

Ето го новия Nissan Maxima

  • nissan-
  • maxima
Помните ли седана Nissan Maxima? В следата на 90-те години на миналия век, ако на човек му трябваше относително евтин и качествен автомобил, то беше трудно да се намери по-интересно предложение от Nissan Maxima. За съжаление японците изтеглиха модела от нашия пазар, а като негов идеологичен наследник на много от пазарите се появи Teana.
В САЩ обаче Nissan Maxima продължи да се продава, като с всяко следващо поколение ставаше все по-добър. И сега, на автомобилното изложение в Ню Йорк японците официално представиха новото поколение на Maxima. Всъщност това е първото "живо" представяне на модела, защото по телевизията тази кола се появи по време на тазгодишния Superbowl - финал в шампионата по американски футбол, традиционно събиращ рекорда аудитория зад Океана.
Това, с което впечатли автомобила в Ню Йорк са неговите "космически" форми, изключително качествен интериор, както и с двигателя, с който беше представен новия модел. Той е с работен обем 3.5 литра, а мощността му е 300 конски сили. Агрегатът работи съвместно с вариаторна скоростна кутия. Все още не е ясно дали тази кола ще достигне до нашите пазари, но продажбите и в САЩ започват съвсем скоро, като базовата цена на новия Nissan Maxima ще стартира от $32 410.

Пoдробни технически характеристики  и разход на гориво за моделите на Nisan  - ТУК 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    3 1 Отговор
    Ехе той по-хубав от ония гърбави инфинитита ве. Браво!
    Дано се сетят и комби на направят че да си купя!
  • 2 Не съм фен

    5 0 Отговор
    Не съм фен на Нисан, но този тук не е лош. Става. Във всеки случай е доста по красив от разни кошници, които тукашните журналисти се мъчат да ни вменят колко са хубави (Хюндай, Пежо, Опел и тем подобни).

    Коментиран от #3

  • 3 Петко Симеонов

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Не съм фен":

    Тъпо е да слагаш всички родни журналисти под един знаменател. Понеже се интересувам от автомобили и чета доста, мога да ти кажа, че има и печени бг журналисти. Едни от тях са тези от мобиле или иначе казано пишещите във факти (то е едно и също). Що се отнася до Максимата, ами какво да кажа - уникален автомобил, дано дойде и у нас.

    Коментиран от #5

  • 4 nikitoblend

    2 1 Отговор
    Красив дизайн, както вън така и вътре. Само скорстната кутия нещо не ми вдъхва доверие.
  • 5 Не съм фен

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "Петко Симеонов":

    Сигурно е така, както казваш, но да ти кажа от години чета AutoBild и напоследък съм много разочарован. Немските журналисти се скъсват да хвалят VW, като едва ли не го изкарват много по-добър във всяко едно отношение от Мерцедес и БМВ (много интересно как кола за 40 000 е много по-добра от кола за 100 000), а пък българските им колеги се поцепват да хвалят марки като Хюндай и Киа (нямам нищо против тях, ама да пишат глупости колко били луксозни и динамични е просто мега безумие) .Всички знаем кои са луксозните и динамичните (във всеки случай не са Хюндай/Киа/Пежо/Опел и.т.н.)

    Коментиран от #7

  • 6 Shmeker

    2 0 Отговор
    Ти наясно ли си, че тая кола ще е скъпа. Все пак им е топ-моделът. Евтините нисани и те са кошници, само че нямам нищо против тях, щото бензиновите се поддържат лесно и не са лакоми...

    Коментиран от #8

  • 7 Петко Симеонов

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Не съм фен":

    С този ти коментар съм абсолютно съгласен. Аутобилд са гола-вода. Тоест пишат по поръчка и затова аз чета мобиле и още един БГ сайт (нарочно не го цитирам защото не е коректно това да се прави тук). Просто казвам да не се слагат всички автомобилни журналисти под общ знаменател. Тук да си прочел некво хвалебствие за Хюндай? Няма и да прочетеш предполагам. А в българския Аутобилд само с това ни облъчват.

    Коментиран от #13

  • 8 незнайко

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "Shmeker":

    ( като базовата цена на новия Nissan Maxima ще стартира от $32 410.) Тази цена не е висока за такъв автомобил.

    Коментиран от #12

  • 9 копеле

    0 3 Отговор
    Определено INFINITI са по красиви и добри. Знам го от човек на по голям пост в Nissan
  • 10 BENZ

    2 0 Отговор
    s motori ot Renault li sa pak?
  • 11 Алооооооо

    3 1 Отговор
    Шмекерче, когато не си карал кола, а само си слушал за нея - по-добре не говори. И бензиновите и дизеловите двигатели на Нисан са еднакво безпроблемни, при правилна експлоатация (то на всички коли почти е така). Въпросът е друг - Нисан са уникални автомобили - винаги подценявани. Максима не съм притежавал, но Примера и Терано да. Доволен съм си от тях - вярно че са непретенциозни, за по-обикновени хора, които не искат да се пъчат с някаква си марка. Но за Примерата - като возия и удобство, пространство вътре в купето малко са колите, които могат да го предложат (все пак съм 2 метра и 120 килограма почти). Единственото лошо е, когато се купи Нисан с френски двигател. Иначе на практика са едни вечни автомобили. А дизайните винаги са им били класически и издържащи теста за актуалност доста години спрямо например дизайните на някои велики немски марки.

    Коментиран от #14

  • 12 Shmeker

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "незнайко":

    Да, ама това ще е в Америка. Освен това дори и за България е висока за момента ако си го изчислиш по днешния курс, предвид, че инфинити се взема за 75000 лв. в момента.
  • 13 Не съм фен

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "Петко Симеонов":

    Да, Аутобилд направо ни "облъчват". По-добре е да се чете в интернет, за това си прав.
    Аз чета на всякъде, много обичам списанията. Auto Motor und Sport не са лоши и са по-обективни от Аутобилд, макар че и там слугуват на БМВ, но поне марката по си заслужава от ВАГ. :)
  • 14 Shmeker

    4 0 Отговор

    До коментар #11 от "Алооооооо":

    Е, дизелите на нисан са с агренажен ремък. Повечето им бензинки са с верига. За това го казвам, освен това последните години дизелите им са РЕНО, което лично мен ме отказва от идеята да взема такъв.

    Коментиран от #31

  • 15 Shmeker

    4 1 Отговор
    Еми VW си е добра марка за немиците, а моделите, които тестват в по принцип не са много по-евтини от БМВ и Мерцедес по тестовете.
    Хвалят вагените като по-функционални и удобни за ежедневно ползване. Все пак са със стоманено окачване, по-икономични, по-пъргави щото са малко по-леки, моторите им до скоро вадеха повече въртящ момент, и са надеждни поне колкото немските премиуми.
    Лично аз съм гледал статии как хвалят Мазда 6, но в същото време казват къде VW е по-добро. И мисля, че все пак са обективни. Не че няма и пресилени хвалби, ама все пак немското трябва да се хвали от немците. VW и германския народ са си обвързани, тва им е останало от едно време и преди самите германци са плащали на зелено колите си още преди да построят завода дори.

    Коментиран от #16

  • 16 Не съм фен

    4 0 Отговор

    До коментар #15 от "Shmeker":

    За ВАГ и германския народ си прав, но да се твърди, че колите на ВАГ са много по-добри от Мерцедес и БМВ (редовно по страниците на Аутобилд), меко казано си е лудост. VW не са лоша марка, но колите им въобще не са на нивото на Мерц и Баварците. Не може кола за 40 - 50 000 да ми ясравняваш с кола за 100 000 и дори да твърдиш, че е по-хубава, помисли го да видиш, че колкото и да си ВАГ фен, това си е пълно безумие и ням как да стане.

    Коментиран от #17, #18

  • 17 BENZ

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "Не съм фен":

  • 18 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #16 от "Не съм фен":

    Еми много просто.

    Давам един пример - когато тестват БМВ и Мерцедес с VW, те са някакви аналози на близка цена - с малки мотори, както са повечето VW-та.
    VW-тата съответно са по-леки и дават по-добра динамика и по-добра икономия, щото както се казва, BMW и Mercedes са с шасита изчислени за значително по-яки мотори от тестваните алтернативи на VW.

    Съответно VW-то от излизането на Октавия нататък, още при Passat 4 (B5) вече е достатъчно рафинирана кола, с технологии и решения от Ауди например, а простите и по-нерафинирани модификации са за източна европа или направо си ги продават с по-ниско позиционираните марки.
    Това, което VW не може да бие BMW и Mercedes е управлението. Особено който и да е модел BMW е много много по-приятна за каране от един Пасат...

    Коментиран от #19

  • 19 Не съм фен

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "Shmeker":

    Управлението и динамиката при БМВ и комфорта при Мерц, все пак новата Ц класа е с въздушно окачване, такова не е предвидено дори при следващото поколение на БМВ 3-ка, а камо ли при VW Passat.
    Както и да е, VW Passat е страхотна кола, но няма как да е на равнището на Мерц или Бавареца, а за Е classe и 5-er да не говорим. Знам че ВАГ си има Ауди за тази работа, но в случая AutoBild искат да вменят на читателите си, че самия VW е много по-добър от Мерц и БМВ, и от Ауди, като последното е супер смешно, защото те са на една платформа, използват едни и същи технологии, но при Ауди, нещата са много по-фини и добре настроени, следователно твърденията на AutoBuild са супер смешни и неверни. А иначе за мнението ти за VW и за по-опростените им и слаби варианти - така е, те са си за бедната Източна Европа. Все пак колко хора в BG биха си купили VW Passat s v 8 с 300 к.с. и всякакви готини и комфортни екстри :)

    Коментиран от #20, #21

  • 20 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "Не съм фен":

    Е да, така е . Затова е и по-евтин. Но Пасата е много много комфортен дори и без скъпото въздушно окачване. Дори и без супер-технологии си остава достоен съперник, щото един ден сложните работи си искат парите, които трябва да им налееш за да караш.
    Пасат е златната среда - всичко необходимо, достъпен лукс, добра динамика и икономия, без да те вкарва в разходите на Големите марки.
  • 21 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Не съм фен":

    Ауди е съвсем друго нещо. Там всичко е по-агресивно настроено и е по-шофьорски ориентирана марка от VW. Тук вече може да имаш въздушно окачване и неща, характерни за премиума.

    Окачването, поддръжката са по-скъпи от повечето на VW без Фаетона, това е колата, която знаеш, че е за каране и която знаеш, че е и за престиж. Това е марката-символ на доказалото се 4x4.
    Та нещата са следните - VAG има флийт клиенти които си купуват целия автопарк от тях, всичко правят. От камиони, влекачи, самосвали, пикапи, баничарки, бусове, комбита, джипки, мини, компактни автомобили, по-скъпи, по-евтини марки като Шкода и т.н. като за шефовете на фирмата обикновено се вземат Ауди или Порше. Така продават повече. Подобно е положението и с GM, Ford, Toyota.

    Коментиран от #22

  • 22 Не съм фен

    0 3 Отговор

    До коментар #21 от "Shmeker":

    За Пасата има нещо вярно в твърдението ти, държи златната среда, а и е първенец сред "народните" марки - винаги е бил малко по-добър от Мондео, доста по-добър от Инсиния и значително превъзхождащ френските, корейските или японските автомобили от този клас, но в крайна сметка всичко си е до пари. Лошото в BG , е че прекрасни марки като Мерц и БМВ се асоциират с цигани и селяндури, а в Европа не е така.

    Коментиран от #23

  • 23 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Не съм фен":

    Ами то за това и гледат да ги правят със скъпа поддръжка, за да може втора ръка да не ги купуват много.
    БМВ и Мерцедес държат да имат имидж, свързан с нови коли и модели по улиците. За това го правят. Ауди също.
  • 24 Роман Ценов

    1 1 Отговор
    В задницата ми прилича на ауди,но иначе е много красива кола.

    Коментиран от #28

  • 25 Spewn1

    2 0 Отговор
    Няма никаква прилика с Ауди. За мен си е Инфините КЮ 50.
  • 26 ужас

    0 1 Отговор
    Това е с цената на Cadillac ATS, не виждам какви продажби ще направи. Годзилата за парите си е СТРАХОТНА кола, но масовите им модели са пълна нула.
  • 27 Бръм

    0 0 Отговор
    Убавото си е убаво, нема да си кривя душата. Само дето никога не бих си го взел с бежов салон...

    Коментиран от #33

  • 28 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #24 от "Роман Ценов":

    Задницата не прилича на ауди. По-скоро е като на фокус седан
  • 29 S Doichinov

    0 1 Отговор
    Много красив както отвън така и вътре.
  • 30 tankist

    1 0 Отговор
    Карам като лична кола максима 96 2.0 v6 сменил съм над 60 лични коли служебните не ги броя, за 3000лв покупна цена и обслужване за 280лв пълно това е най евтината за подръжка 5.5 метрова кола с 140 коня кожа климатроник и прочие която съм имал подържа 180 до 220 без проблемно разхода на газ е 13.0 извън и 16.0 в софия ако имам пари бих си купил всеки един от следващите модели.
  • 31 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Shmeker":

    Нисан имат дизелови мотори и с верига-да те светна малко (лично аз карам такъв)

    Коментиран от #32

  • 32 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #31 от "гост":

    Има май 2.0 на рено 140 коня ако не се лъжа
  • 33 Никола

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "Бръм":

    Това за бежовия салон е самата истина , не мога да разбера кой идиот харесва тази боза ?!
  • 34 някой

    2 2 Отговор
    Ето го пак тоя навсякъде...
    Шмекер, Смешкер - има ли статия в цялото мобиле, под която да не си изцвъкал по 100 абсолютно неадекватни измислици?

    Коментиран от #35, #36

  • 35 Shmeker

    3 3 Отговор

    До коментар #34 от "някой":

    Къв точно ти я проблема човеко от службите?
  • 36 Shmeker

    3 3 Отговор

    До коментар #34 от "някой":

    Колко к.с. са необходими на Audi S1 за да направи ускорението 80-100 км/ч за 1 секунда?

    Коментиран от #37

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Shmeker

    3 1 Отговор

    До коментар #37 от "BENZ":

    Карай си ръждивия пенсионерски туч и не пиши що става въпрос истински автомобили

    Коментиран от #40

  • 39 Smeshker

    2 3 Отговор
    Смешкер ти да не си на заплата към ауди?То у.рало навсякаде!!вСтатията за Нисан то пише ли пише, като машинописка.Голям професор се изкара.

    Коментиран от #41

  • 40 BENZ

    1 2 Отговор

    До коментар #38 от "Shmeker":

    koi go kazva karashtiat polo na gaz
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Трифонов

    0 0 Отговор
    Погледнете снимка на тази кола в профил... Тя е абсолютно несъразмерна. Всички пропорции са объркани. Това е поредната скучна и безлична японска кола. Никога не бих карал това недоразумение!