4 Април, 2015 09:00 10 424 44

Вече знаем как ще изглежда прототипът на Subaru BRZ STI

  • subaru-
  • brz-
  • sti-
  • concept-
  • прототип

Отдавна чакана премиера вече е факт прототипът на най-мощната версия на първото Subaru със задно предаване, наречено BRZ. Двувратото купе бе разработено заедно с Toyota и бързо се превърна в платформа за рали, пистови и дрифт автомобили със сравнително нормалната си цена.

За двигател на купето бе избран атмосферен двулитров боксер с 200 конски сили поради формата си, с което позволява центърът на тежестта да бъде снижен максимално. За съжаление обаче боксерите не се славят с добро количество въртящ момент и много от фирмите, занимаващи се с подобрения, пуснаха на пазара турбо и компресорни китове за тях.

Едно розово трибуквие от своя страна с времето почна да предизвиква много добри чувства, а именно STI -  съкращение на Subaru Tecnica International или подразделението, което отговаря за най-мощните версии на японския производител. Още с излизането си на пазара от BRZ се очакваше, че ще има STI версия поради спортната си ориентация, но явно създателите са имали нещо друго предвид.

Е това вече е факт и появата му като прототип със сигурност ще събере овациите и в най-скоро време може да очакваме да се появи в шоурумите по света. Промените в сравнение със стандартната версия са доста видими.

Впечатление прави използването на много въглеродни нишки в предната броня, топлоотводите в калниците, праговете, огледалата, фаровете, таванът, липът на багажника, дифузьорът и огромното антикрило в задната част. Естествено стабилността и сцеплението също са взети под внимание - спортно окачване, широки и големи гуми и ковани джанти BBS са подслонени под раздутите калници.

Предните и задните светлини са преминали към LED такива и също грабват внимание, а една от най-стилните части са вградените метални дръжки на вратите. Вътре промените са наложителните дълбоки спортни седалки, новата централна конзола с вграден дисплей с телеметрия и времеизмерване и уникалният волан вдъхновен от Формула 1 с вграден оборотомер.

Агрегатът, който ще задвижва тази спортна машина, остава загадка. Очаква се мощността да е около 300 конски сили, но дали ще бъде атмосферен високооборотен, или такъв с принудително пълнене, с който са известни Subaru?

Подробни технически характеристики за настоящото Subaru BRZ , вижте ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 drdrdr

    1 0 Отговор
    Айде Shmekeeeeeer, закъсняваш! Тоя път ти взех първия коментар, който при теб често е безсмислен.

    Коментиран от #3, #36

  • 2 Номер 666

    1 0 Отговор
    Купувам.
  • 3 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "drdrdr":

    Честно казано твоят ее по-безмислен. Колкото до колата, така много повече ми харесва Разкарали са онези грозни фарове.

    Коментиран от #4

  • 4 drdrdr

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Никой":

    Да, бе, знам. Ама по-добре моя, отколкото неговия. И аз смятам, че е много по-добре. Дано мощността отговаря на визията.
  • 5 БМВе36

    1 4 Отговор
    Не ми хареса и 200 кс да слагат и 300 кс да слагат пълна пластмасария и колата изглежда все едно изскочил от някаква версия на NFS.Всеки призна, че колите са правят от немците и парфюма от французите всичко останало е жалък опит. БМВ е30 и най вече е36 са изстинките коли все още ненадминати по качество, стил и дизайн.

    Коментиран от #6, #7, #8, #9, #17, #44

  • 6 drdrdr

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "БМВе36":


    Няма такъв коментар. Продължавате да ме изумявате. Ще ми кажеш ли кои са тия "всеки призна" и кой дизайн и качество точно не са надминати.
  • 7 drdrdr

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "БМВе36":

    Как не те е срам, бе момко! Да пишеш за е30 и е36 под статия за такъв автомобил.
    Тия си ги пиши под статиите за БМВ, не тук.
  • 8 GHOST

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "БМВе36":

    хахахаха, ти 100% караш такъв леген е36 нали. Само българин може да се вози в 20 годишна кола и да обсъжда недостатъците на новите модели.. кое по-точно е дизайн и качество и стил в е36..цялата в ръжда с гадни и бавни мотори (и недей да ми успорваш за това, карал съм и 316 и 320и и 325тдс НИТО ЕДИН НЕ СТАВА).

    Коментиран от #10

  • 9 миседниш накура

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "БМВе36":

    я иди нали знаеш къде....не разбираш от коли а се правиш на експерт-смешко....карай си кочината и мечтай за субару

    Коментиран от #11, #42

  • 10 БМВе36

    0 3 Отговор

    До коментар #8 от "GHOST":

    Не ми се спори с теб защото виждам, че нямаш познания в областта на автомобилите но все пак искам да те информирам. Всеки бензинов двигател който не притежава турбо ( демек атмосферен като двигателя на голфа ти 1.6 бензин) е бавен на ниски обороти и това е наистина много характерно за двигателите на е36 - та. Тези двигатели са максимално продуктивни на 5500 оборота.И по отношение на дизайна и качеството искам да ти кажа само, че са правени от Claus Luthe. Прочети нещо тогава ела.

    Коментиран от #12

  • 11 БМВе36

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "миседниш накура":

    Какво да ви кажа карайте си пластмасите, голфа ТДИ и си мислете, че карате най добрата кола в света.
  • 12 Ituriel

    5 1 Отговор

    До коментар #10 от "БМВе36":

    Какво ме интересува, че дизайна е правен от някаква шваба? Е36 е най-отвратително изглеждащото БМВ, с изключително слаба конструкция, която за капак е тежка,а отвътре погледнато изглежда не като 20, а като 40 годишна колиба. Не знам що за човек може да възхвалява и да се впечатлява от най-слабия модел на БМВ, но знам, че всеки нормален като види този таралясник освен присмех и съжаление за шофьора друго не изпитва. Всъщност знам, кои са тези които се кефят на Е36, едни съмнително мургави "братя" от крайната махала, както и хора с дълбо вродени комплекси за малоценност. Относно Субаруто - страхотно изпълнение, STI си е класика, доста немски кошове ще наказва.

    Коментиран от #14, #19

  • 13 Румен Янев

    0 2 Отговор
    Отговора на SUBARU към годзилата на нисан - GTR....Определено ще се опре яко!!!Евала на SUBARU...Очакваме отговор и от MITSUBISHI EVO ....

    Коментиран от #16

  • 14 Румен Янев

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "Ituriel":

    Абсолютно прав!!!!
  • 15 Randy

    2 0 Отговор
    Мисля, че тази статия казва достатъчно:

    https://scontent-dfw.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/11034391_10153043755979223_9187972793278506179_o.jpg
  • 16 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "Румен Янев":

    Има да си чакаш. Митсубиши потънаха вече.

    Коментиран от #18

  • 17 Румен Янев

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "БМВе36":

    Аптека наблизо имаш ли че явно си свършил лекарствата???

    Коментиран от #43

  • 18 Румен Янев

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Никой":

    потъналото мицу- смешко!!!!

    Коментиран от #23

  • 19 БМВе36

    1 4 Отговор

    До коментар #12 от "Ituriel":

    Първо да те питам аз въобще карал ли си някога спортист като субару? Освен, че нямаш никакви познания нямаш и база за сравнение. Тези коли стават единствено за пистата в противен случай може да се използваt за премахване на бъбречни камъни :D Такива невежа като теб развалиха имиджа на тази прекрасна кола е36. Е36 е класиka истинско творение на изкуството а субаруто е за такива като теб дето миналата година играеха НФС :D

    Коментиран от #22

  • 20 STI

    5 1 Отговор
    до всички колеги нека бъдем обективни машината е много красива не мисля че ИМА КАКВО ДА СЕ КОМЕНТИРА ПОПРИНЦИП СУБИ СЕ ОТЛИЧАВА ПО СВОЯТА БЪРЗИНА НИТО МЕРСЕДЕС НИТО БМВ СА В СЪСТОЯНИЕ ДА СЕ ОПРАТ НА СУБИ ТЯ ЕЕ СПОРТНА МАРКА ВЪПРЕКИ ЧЕ СЪМ ЗАКЛЕТ ФЕН НА МЕРСЕДЕС СЪМ И ФЕН НА СУБИ ! РЕСПЕКТ КЪМ ТАЗИ МАРКА ТЯ МОЖЕ МНГ ;)

    Коментиран от #21

  • 21 Ехаа

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "STI":

  • 22 Ituriel

    3 0 Отговор

    До коментар #19 от "БМВе36":

    Типично за феновете на БМВ се започва с личните нападки след зададен неудобен въпрос :D. ОК, за да ти задоволя любопитството на спортно субару не съм се качвал (легаси не го броя за спортно изпълнение), но съм имал честта да се кача на Скайлайн R33 и да знам какво е усещането, аз в спортна кола не търся комфорт, а динамика. А сега следва въпрос от "Невежата", как е възможно Е36, което боготвориш да се държи така на краш тестовете - https://www.youtube.com/watch?v=obdtYlqV7VU . Още повече, че тази кола за времето си е струвала 1 чувал пари, и още повече, че е с маса от 1285 кг. , което за това купе е много, но както се вижда, стабилност и здравина - никаква? Да не продължавам с това, че центъра на тежестта куца и реален дрифт не може да се прави, може да се прави само неконтролируемо изпускане на контрол върху мпс-то с цел впечатляване.

    Коментиран от #24, #26

  • 23 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Румен Янев":

    "Мицу"-то ти още миналата година обяви, че няма да правят ново Ево. Като цяло в момента, това което правят са грозни паркетни джипки. Далеч са от това, което бяха преди.
  • 24 Никой

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "Ituriel":

    Искам сега аз да те питам, карал ли си е36? Качил се той на 1вата си спортна кола, японска и айде да ги боготворим. Хубави са да, но това не означава, че всички други за нищо не стават. Карай М3 или 325/8 с М пакет и после пак ще говорим кое може и не може да прави контролеруемо занасяне. То вярно с теб зад волана сигурно неконтролируемо ще е... Чудя се тогава как повечето дрифтъри точно е36 избират. Сигурно на късмет все ги карат Колкото до краш теста - нормално, това е стара тройка и то от първите е36ци. Чудя се Скайлайн ще се представи, гледам няма такива видеа, сигурно не са навили куклите да се качат... A и един Скайлайн 2.5 турбо тежи точно 1380кг според интернет...

    Коментиран от #25, #31

  • 25 любител

    3 0 Отговор

    До коментар #24 от "Никой":

    Айде не се опитвай да сравняваш Скайлайн с Е36!

    Нашите момчета избират Е36, защото е най-евтиният вариант, а не защото е най-подходящият за целта.

    Докато до статията, Субару-то е супер, браво!
  • 26 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Ituriel":

    Проблема с дрифта му идва от това че е дълго и тясно шаси, за аутобана е перфектно - за завои, дрифт.... е30ката е по-доброто шаси тя е именно и по-къса.

    Коментиран от #32

  • 27 Румен Янев

    1 1 Отговор
    Ей големи разбирачи сте се събрали тук бе!!!То бива простотия ама вашето няма настигане!!!Истинската кола си е японската!!!Ваг.ни-магини са си порнография!!!И това ви го казва човек с мноооого дълъг стаж а не пубер от NFS !!!! Я кажете кой японски мотор е кофти ...като на VW 1.0 или на прехваления мерц...
  • 28 легаси sti

    1 0 Отговор
    БМВ събора набира субарута да вадят таралясниците от калта,че при дъжд няма бмв събор

    Коментиран от #29

  • 29 nikitoblend

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "легаси sti":

    Това трябваше да го напишеш още в началото. :D
  • 30 асдс

    1 0 Отговор
    Е как не ви писна да сравнявате 20 годишни БМВ-та с нови коли, които дори още на са излезли в производство? Защо не сравним едно М4 и това Субару СТИ? (НЯМА СРАВНЕНИЕ - БМВ-то е с по-голяма цена, по-луксозно, по-сигурно, повече конски сили..)
  • 31 Ituriel

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "Никой":

    В Е36 не бих се качил най-малкото от съображения за това да не ме помислят за "брат" от махалата. Не знам кои дрифтъри забеляза да използват Е36, може би тия от съборите на БМВ, аз тези на които се възхищавам (като Phil Morrison или Nobuteru Taniguchi, както и доста други) използват само японски автомобили. Относно краш теста за скайлайн, може би не можеш да намериш такъв защото никога не е бил масовка като Е36, и не е бил нито достъпен нито практичен за краш тест, то ако става на въпрос и Годзила (R 35) също няма официален краш тест? Теглото на скайлайна не може да се сравнява с това на Е36 след като е доста по-дълъг и не е проектиран с идеята за дрифт (чудно ми е как може да се дрифтира с най-добрата, стабилизираща 4x4 система, а именно наличната в GT-R ATTESA), както и самото купе и конструкция са крайно неудобни за тази цел. Ако търсиш дрифт от Нисан по-добре се насочи към Silvia или Z сериите, които винаги са предлагали по-добър контрол и управление от БМВ.

    Коментиран от #33, #34

  • 32 Ituriel

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Име:":

    Точно така, забелязал съм, че винаги пишеш смислени коментари подплатени с технически факти. Аз като цяло нямам нищо против БМВ, имат си и стойностните модели, но да ми се сравнява Е36 с колата от статията, особено предвид факта, че Е36 е може би най-слабото произведение на марката е меко казано смешно.

    Коментиран от #35

  • 33 някой

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Ituriel":

    Браво за коментара.Точен и изчерпателен.
  • 34 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Ituriel":

    Само дето бъркаш. GTR може да дрифтира и то доста!
    https://www.youtube.com/watch?v=cq6JF99s3aM
  • 35 BMWe36

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Ituriel":

    BMW Е30, Е36 и Е46 са моделите който носят така нареченото духа на БМВ след Е90 вече нито са красиви нито БМВ-та. За какво ми е 300 кс в една пластмаса със сума ти стабилизиращи системи който дори не им знам имената. Когато се качиш на тези коли не ти дават никакви усещания и наистина нашумяха със серията НФС. Друг е въпроса, че братята роми и чалгамладежта наистина развалиха имиджа на този прекрасен модел.Карат като луд сменят скоростите на 6000 хил оборота и после се оплакват колко крехка е била е36 такова нещо няма карай си както трябва здрава е колкото мерцедес очеларка.

    Коментиран от #39

  • 36 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "drdrdr":

    Харна бегачка, фен съм! Даже с малкия гледаме как един ходи за хляб да нахрани гаджето да не го пребие

    Коментиран от #37, #38

  • 37 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #36 от "Shmeker":

    .. за мляко де, за хляб ходи с импрезата
  • 38 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #36 от "Shmeker":

  • 39 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "BMWe36":

    Така е, но Е90 също си е БМВ. Не знам какво не ти харесва.
  • 40 Gost

    0 0 Отговор
    Товя за мен си е Тойота GT86
    http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11411985519231635&slink=9asyi7

    Коментиран от #41

  • 41 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #40 от "Gost":

    Точно обратното, тая тойота е субару.
  • 42 Роман Ценов

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "миседниш накура":

    ти не се саяждай с човека той си харесва бмв-то и ще си го кара
  • 43 Xterminatorable .

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Румен Янев":

    Яне Руменов, ти за пореден път с тъпите си изказвания доказваш, че не си повече от един диванен. Всеки път блещиш простотии и ти бях казал, че във всяка тема, която се правиш на голям разбирач с гръмките си, но прости изказвания, ще ти напомням каква върховна тъпотия беше написал в темата за ESP. Безподобна тъпня:

    Който разполага в автомобила си с тракшън контрол по принцип се чуди как да го изключи ! При джиповете е полезен но в автомобила само пречи ! Решава или по малка искра да ти даде или да изключи цилиндър или кой знае каква гадост като дори да задейства спирачките ! И кому е нужно това изнервяне ??? Ако бързаш и това само те спъва ??? Ужас !!! Виж ABS по принцип си е нужен .....ама на - дали ще ме разбереш"
  • 44 Сталин

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "БМВе36":

    Да, е36, е37 ако щеш и е38 все курници скучни еднообразни без никаква емоция и със звуков усилвател в тонколоните който да имитира работа на шестцилиндров вместо умрелия четирицилиндров мотор който бере душа под капака на този немски таралясник дет който го застигне той не го е задминал, а по завоите няма по нестабилно нещо от тъй наречения "автомобил" е38 ли какво беше там!!!