6 Април, 2015 14:51, обновена   6 Април, 2015 14:53 25 26028

Уникален дизел и бавни скорости за Audi Q7

  • audi-
  • q7-
  • улрих хакенберг-
  • rs5 tdi concept

Второто поколение на Q7 бе представено едва преди три месеца на салона в Детройт, но от Audi тепърва подготвят изненади за новия си всъдеход. Моделът вече има хибридна модификация, а догодина ще дебютира и спортният SQ7 с уникален дизелов двигател с електрически нагнетатели. За него и перспективите за появата на версия с понижаваща предавка с далеч по-висока проходимост разказва главният конструктор на "Четирите кръга" Улрих Хакенберг в интервю за британското сп. Auto Express.



Доскоро се смяташе, че подобно на прототипа RS5 TDI Concept от миналата година SQ7 ще получи дизелов V6 с три компресора. Сега обаче Хакенберг говори за осемцилиндров мотор. Той най-вероятно ще бъде базиран на агрегата Porsche Cayenne S Diesel, но с намален от 4.1 на 4.0 литра работен обем. Броят на нагнетателите остава три, но според Auto Express два от тях ще бъдат електрически.

"Всъдеходната" Q-седмица пък ще бъде снабдена със специална раздатъчна кутия с бавни скорости и в никакъв случай няма да бъде напудрен градски каубой с претенции без покритие. Според Хакенберг платформата MLB предоставя мегдан за монтажа на подобно оборудване (следващият Volkswagen Touareg ще разполага с понижаваща предавка от най-ново поколение). Друг е въпросът кой би си купил Audi Q7, за да го кара в пресечена местност.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Комби

    0 0 Отговор
    Този така наречен "нов модел" си е чисто по-високо комби на Ауди. Напоследък се поизчерпаха от гледна точка на дизайнерски идеи.
  • 2 Абв

    0 0 Отговор
    Много си прав👍👍
  • 3 НЯКОЙ

    0 1 Отговор
    Що за простотия SQ7 дизел.Последно време ме изумяват тези т.н. премиум марки.
  • 4 mediator37

    0 0 Отговор
    Нищо не разбрах. Някой технически грамотен може ли да обясни в популярен стил какво иска да каже статията?

  • 5 Ауди WC

    0 0 Отговор
    Чудно,времето за влизане в сервизчето ще бъде намалено,от 3 на 1 месец....Абе кви са тези три турбини,я бързо да сложат 6.Могат да добавят и още 20 тампона към кашкаваленото укачване.Към всичко това за цвят да сложат 6 ангренажни ремъци 12 ролки и 9 пистови ремъка.Ауди най-гнусната кола за поддръжка.
  • 6 и ловец съм и рибар

    0 0 Отговор
    Бързо ще догонвам дивеча
  • 7 Освалдо

    0 0 Отговор
    Охооо бавни скорости. Явно ще краднат клиентела от японските.
    Шмекер, сигурно купонясваш? :)

    Коментиран от #27

  • 8 guest

    0 0 Отговор
    Нещо като M50d, предполагам.
  • 9 137 коли до тука

    0 0 Отговор
    Мъртво родени коли - цялата ВВ-Ауди.
    След пасат2 и голф-о 2 :)))) Нищо хубаво. Извинявам се = Ауди 100 2.5 дизел, петак 143 к.с., 6 скорости
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 bmw 4turbo

    0 0 Отговор
    Най сетне. Трябваше им 5- 6години за да догонят BMW и да пуснат Biturbo дизелака им и сега пак след огромно закъснение и трета турбина ще сложат. Защо ли си мисля, че следващата статия ще бъде "BMW разработиха дизелов мотор с 4 турбини" Много бавно им се получават нещата на Ауди, а иначе не са лоши коли, само да спрат да копират BMW. Като се почна от М-ките и се мине през качването на екрана на навигацията на нивото на километража, и IDrive управлението, за купето А5 да не говорим, сега като видяха новата тенденция на фаровете на тройката ф30 и всички се втурнаха да си правят дизайна на фаровете да опира в маската директно, визирам и Мазда. BMW пускат X5 и после Х3 Х1 Х4 Х6 и Ауди пак наваксват. За това им се кефя на BMW, защото са малка фирма на фона на останалите, и въпреки че нямат зад гърба си тази финансова мощ както VAG винаги са били, изобретатели, новатори и рискови на пазара.

    Коментиран от #12, #17, #18

  • 12 S Doichinov

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "bmw 4turbo":

    Може и да си прав.Обаче ауди могат да ги подредят както трябва.Последните 10-15години няма красиво бмв.
  • 13 Златко кифлата от Люлин

    0 0 Отговор
    az lichni poveche nebih si dal parite za kenef ot Audi
  • 14 БРАБУС АМГ

    0 0 Отговор
    ne butai Audi pri kolite


  • 15 собственик на ауди кенеф

    0 0 Отговор
    В момента се чудя какво да правя с един кенеф Q5. Счупи тъпата си скороснта кутия и ми искат 10 000 лв. за ремонт.... това е може би най-тъпата марка, която някога съм имал. Не мисля, че бих си взел нещо от тези ако се оттърва от боклука им. Колите им са пълни с бъгове, дразнещи шумове, дефекти. Въобще не заслужават да се нареждат до Мерцедес и БМВ...

    Коментиран от #16

  • 16 рса

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "собственик на ауди кенеф":

    да си си взел q7 бре
  • 17 гана

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "bmw 4turbo":

    Да копираш дизайн от преди пет години в днешно време... каза савършенна глупост човек. КОя друга марка произвежда коли с кръгли фарове след 2000г?... уникално тъп дизайн от 1966г.или по-рано та затова измислиха ринговете а бъбреците са до ден днешен. КАкво да кажем за голямата решетка на ауди? с какво отвърнаха бмв? Има неща който не разбираш а просто имаш слабост към бмв/вероятно защото се въртя в кръг/. Затова че ЛТ-то на фауве е в същото купе като на МБ спринтер какво ще коментираш,че фв не могат да проектират купе на бус ли? Шарана като е в купе от форд и там ли неможаха да начертаят един миниван? РАботата е там ,че една стока в по голям брой пласиране е по евтина- това е нещото което ти не разбираш... затова си мислиш ,че като ваг не правят нови дизайни и др. значи не ги бива.... СЪщото е и с моторите защо според теб ваг до скоро не слагаха комън рейл ? 1-во пестят от разработки и поръчки на КР мотори 2. ПД са по здрави 3. сложиха КР заради вредните емисии. по твоята логина ще кажеш че ваг не са могли да зглобят двигател Комън рейл ли? Относно 3те турбини.. пълен ташак какво толкова постигнаха с тези 3 турбини? Постигнаха това за което платиха да се пише и говори. Играта в тези турбини е само в сервиза. Сега ги възхваляват и пишат напред назад в списанята че дават икономия,намалени вредни емисии и по-добро горене ама дали? След 15г като купиш кола с такъв мотор и маслото не е сменяно защото италиянеца е решил да кара на доизжиляване и трябва да подме
  • 18 гана

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "bmw 4turbo":

    и трябва да подмениш 3бр. турбини следкато вече си сменил демпфера 2 дюзи ремък и ролки 2-3 датчика гуми дискове накладки и прочие от кой приятел ще искаш пари на заем ?
  • 19 bmw 4turbo

    0 0 Отговор
    Такива коли си купувам винаги нови и като изтече гаранцията я шъткам на такива като вас дето са философчета и монтьорчета. Гуми дискове накладки, да те светна че това е консуматив, ама ти сигурно такива работи не сменяш все пак караш коли на само 15г. Само от мисленето ти прозира че караш някой трошляк и сега се вайкаш да не се набуташ. Карай си яйцето с карбуратора и нямаш грижи, а аз ще си карам bmw-то с 550д ,което за теб сигурно е пълен т...к, понеже, като погледнеш на горе ми виждаш само дедовия "ШЛИФЕР" и като си ми изтече гаранцията я удължавам и/или като стане на 150к се сменя с друга.

    Коментиран от #24

  • 20 bmw 4turbo

    0 0 Отговор
    От твоето мнение излиза че трябва да си горд че караш Алди с мотор на VW или VW с купе от Форд. /Шарана е най-чупливата кола сигурно на VW/, да плащаш за нови технологии, ала да ти дават стари, понеже някой иска да печели и т.н. Не виждам нищо гордо да кажеш, че караш Ауди с мотор на VW, обратното е по по-добре. Караш Шкода ама с мотор от VW, това продава да, но когато донор е по-нисък клас кола не виждам нищо премиум в това.
    На BMW това им е уникалното, фаровете/които вече не са кръгли/ и бъбреците, това е последователност в дизайна и автентичност към които всички марки се стремят. Горките от Порше с тяхното 911. Алди точно това нямат и се лутат, ту с решетка ту без. Относно пласирането и печалбите, в момента именно BMW постигат най-допра рентабилност/печалба на бройка продадени коли.
  • 21 дддд

    0 0 Отговор
    Много добре правиш колега ,но явно само на думи го правиш .Защото трябва фирмата ти да е доста оборотна и да изкарваш луди пари ,за да сменяш автомобила на всеки 5 години и то от такъв клас и марка .Защото ако искаш да изкарваш такива пари ,трябва всяка година да инвестираш във дейността на работа ,за да останеш на върха а не да ги даваш тия пари за автомобили .От написаното си личи че си някой от работническата класа и се правиш на голямата работа пред монитора .
  • 22 БМВджия

    0 1 Отговор
    Какви са тези турбини, че това да не електрическа централа. Х5 е ненадминат все още.Този модел е толкова голям толкова популярен, че и и мерцедес и ауди да изкарат 100 пъти по добър модел Х5 пак ще си остане класика ненадмината.Красивите коли се правят от БМВ стига сте спорили вече.
  • 23 Ван де бенз

    0 0 Отговор
    Ай с....р с тея аудита и тея дизели бе

    Коментиран от #25

  • 24 ТаРаМбУкА

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "bmw 4turbo":

    Алооооуу шшшшш колегаа леко да не литнеш на някой завой с 550-ката дизела

  • 25 PlimP

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Ван де бенз":

    23, много си прав :D:D:D
  • 26 ганд

    0 0 Отговор
    Да м...та им на всички само след няколко годинки китайците ще пуснат някой модел с 12 турбини от пласмаса блъснеш го и край . И на колата и на пилота
  • 27 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Освалдо":

    Хахх.. позна :)
    VAG залагат на проходимостта, значи ще ги вземат всякакви хора.
  • 28

    0 0 Отговор
    Ай, честито на сервизите.......