Новини

Уникален дизел и бавни скорости за Audi Q7

Публикувана: 6 Април, 2015 14:51 Обновена: 6 Април, 2015 14:53
28 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 24050
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Второто поколение на Q7 бе представено едва преди три месеца на салона в Детройт, но от Audi тепърва подготвят изненади за новия си всъдеход. Моделът вече има хибридна модификация, а догодина ще дебютира и спортният SQ7 с уникален дизелов двигател с електрически нагнетатели. За него и перспективите за появата на версия с понижаваща предавка с далеч по-висока проходимост разказва главният конструктор на "Четирите кръга" Улрих Хакенберг в интервю за британското сп. Auto Express.



Доскоро се смяташе, че подобно на прототипа RS5 TDI Concept от миналата година SQ7 ще получи дизелов V6 с три компресора. Сега обаче Хакенберг говори за осемцилиндров мотор. Той най-вероятно ще бъде базиран на агрегата Porsche Cayenne S Diesel, но с намален от 4.1 на 4.0 литра работен обем. Броят на нагнетателите остава три, но според Auto Express два от тях ще бъдат електрически.

"Всъдеходната" Q-седмица пък ще бъде снабдена със специална раздатъчна кутия с бавни скорости и в никакъв случай няма да бъде напудрен градски каубой с претенции без покритие. Според Хакенберг платформата MLB предоставя мегдан за монтажа на подобно оборудване (следващият Volkswagen Touareg ще разполага с понижаваща предавка от най-ново поколение). Друг е въпросът кой би си купил Audi Q7, за да го кара в пресечена местност.

 

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Комби
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Този така наречен "нов модел" си е чисто по-високо комби на Ауди. Напоследък се поизчерпаха от гледна точка на дизайнерски идеи.

Оценка:
-0 +0

Абв
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Много си прав👍👍

Оценка:
-0 +0

НЯКОЙ
(гост)

Неутрално
3 Отговор
Що за простотия SQ7 дизел.Последно време ме изумяват тези т.н. премиум марки.

Оценка:
-1 +0

mediator37
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Нищо не разбрах. Някой технически грамотен може ли да обясни в популярен стил какво иска да каже статията?

Оценка:
-0 +0

Ауди WC
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Чудно,времето за влизане в сервизчето ще бъде намалено,от 3 на 1 месец....Абе кви са тези три турбини,я бързо да сложат 6.Могат да добавят и още 20 тампона към кашкаваленото укачване.Към всичко това за цвят да сложат 6 ангренажни ремъци 12 ролки и 9 пистови ремъка.Ауди най-гнусната кола за поддръжка.

Оценка:
-0 +0

и ловец съм и рибар
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Бързо ще догонвам дивеча

Оценка:
-0 +0

Освалдо
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Охооо бавни скорости. Явно ще краднат клиентела от японските.
Шмекер, сигурно купонясваш? :)

Коментиран от #27


Оценка:
-0 +0

guest
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Нещо като M50d, предполагам.

Оценка:
-0 +0

137 коли до тука
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Мъртво родени коли - цялата ВВ-Ауди.
След пасат2 и голф-о 2 :)))) Нищо хубаво. Извинявам се = Ауди 100 2.5 дизел, петак 143 к.с., 6 скорости

Оценка:
-0 +0

10
Този коментар е премахнат от модератор
bmw 4turbo
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Най сетне. Трябваше им 5- 6години за да догонят BMW и да пуснат Biturbo дизелака им и сега пак след огромно закъснение и трета турбина ще сложат. Защо ли си мисля, че следващата статия ще бъде "BMW разработиха дизелов мотор с 4 турбини" Много бавно им се получават нещата на Ауди, а иначе не са лоши коли, само да спрат да копират BMW. Като се почна от М-ките и се мине през качването на екрана на навигацията на нивото на километража, и IDrive управлението, за купето А5 да не говорим, сега като видяха новата тенденция на фаровете на тройката ф30 и всички се втурнаха да си правят дизайна на фаровете да опира в маската директно, визирам и Мазда. BMW пускат X5 и после Х3 Х1 Х4 Х6 и Ауди пак наваксват. За това им се кефя на BMW, защото са малка фирма на фона на останалите, и въпреки че нямат зад гърба си тази финансова мощ както VAG винаги са били, изобретатели, новатори и рискови на пазара.

Коментиран от #12, #17, #18


Оценка:
-0 +0

S Doichinov

Неутрално
12 Отговор

До коментар #11 от "bmw 4turbo":


Може и да си прав.Обаче ауди могат да ги подредят както трябва.Последните 10-15години няма красиво бмв.

Оценка:
-0 +3

Златко кифлата от Люлин
(гост)

Неутрално
13 Отговор
az lichni poveche nebih si dal parite za kenef ot Audi

Оценка:
-0 +0

БРАБУС АМГ
(гост)

Неутрално
14 Отговор
ne butai Audi pri kolite


Оценка:
-0 +0

собственик на ауди кенеф
(гост)

Неутрално
15 Отговор
В момента се чудя какво да правя с един кенеф Q5. Счупи тъпата си скороснта кутия и ми искат 10 000 лв. за ремонт.... това е може би най-тъпата марка, която някога съм имал. Не мисля, че бих си взел нещо от тези ако се оттърва от боклука им. Колите им са пълни с бъгове, дразнещи шумове, дефекти. Въобще не заслужават да се нареждат до Мерцедес и БМВ...

Коментиран от #16


Оценка:
-0 +0

рса
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #15 от "собственик на ауди кенеф":


да си си взел q7 бре

Оценка:
-0 +0

гана
(псевдоним)

Неутрално
17 Отговор

До коментар #11 от "bmw 4turbo":


Да копираш дизайн от преди пет години в днешно време... каза савършенна глупост човек. КОя друга марка произвежда коли с кръгли фарове след 2000г?... уникално тъп дизайн от 1966г.или по-рано та затова измислиха ринговете а бъбреците са до ден днешен. КАкво да кажем за голямата решетка на ауди? с какво отвърнаха бмв? Има неща който не разбираш а просто имаш слабост към бмв/вероятно защото се въртя в кръг/. Затова че ЛТ-то на фауве е в същото купе като на МБ спринтер какво ще коментираш,че фв не могат да проектират купе на бус ли? Шарана като е в купе от форд и там ли неможаха да начертаят един миниван? РАботата е там ,че една стока в по голям брой пласиране е по евтина- това е нещото което ти не разбираш... затова си мислиш ,че като ваг не правят нови дизайни и др. значи не ги бива.... СЪщото е и с моторите защо според теб ваг до скоро не слагаха комън рейл ? 1-во пестят от разработки и поръчки на КР мотори 2. ПД са по здрави 3. сложиха КР заради вредните емисии. по твоята логина ще кажеш че ваг не са могли да зглобят двигател Комън рейл ли? Относно 3те турбини.. пълен ташак какво толкова постигнаха с тези 3 турбини? Постигнаха това за което платиха да се пише и говори. Играта в тези турбини е само в сервиза. Сега ги възхваляват и пишат напред назад в списанята че дават икономия,намалени вредни емисии и по-добро горене ама дали? След 15г като купиш кола с такъв мотор и маслото не е сменяно защото италиянеца е решил да кара на доизжиляване и трябва да подме

Оценка:
-0 +0

гана
(псевдоним)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #11 от "bmw 4turbo":


и трябва да подмениш 3бр. турбини следкато вече си сменил демпфера 2 дюзи ремък и ролки 2-3 датчика гуми дискове накладки и прочие от кой приятел ще искаш пари на заем ?

Оценка:
-0 +0

bmw 4turbo
(гост)

Неутрално
19 Отговор
Такива коли си купувам винаги нови и като изтече гаранцията я шъткам на такива като вас дето са философчета и монтьорчета. Гуми дискове накладки, да те светна че това е консуматив, ама ти сигурно такива работи не сменяш все пак караш коли на само 15г. Само от мисленето ти прозира че караш някой трошляк и сега се вайкаш да не се набуташ. Карай си яйцето с карбуратора и нямаш грижи, а аз ще си карам bmw-то с 550д ,което за теб сигурно е пълен т...к, понеже, като погледнеш на горе ми виждаш само дедовия "ШЛИФЕР" и като си ми изтече гаранцията я удължавам и/или като стане на 150к се сменя с друга.

Коментиран от #24


Оценка:
-0 +0

bmw 4turbo
(гост)

Неутрално
20 Отговор
От твоето мнение излиза че трябва да си горд че караш Алди с мотор на VW или VW с купе от Форд. /Шарана е най-чупливата кола сигурно на VW/, да плащаш за нови технологии, ала да ти дават стари, понеже някой иска да печели и т.н. Не виждам нищо гордо да кажеш, че караш Ауди с мотор на VW, обратното е по по-добре. Караш Шкода ама с мотор от VW, това продава да, но когато донор е по-нисък клас кола не виждам нищо премиум в това.
На BMW това им е уникалното, фаровете/които вече не са кръгли/ и бъбреците, това е последователност в дизайна и автентичност към които всички марки се стремят. Горките от Порше с тяхното 911. Алди точно това нямат и се лутат, ту с решетка ту без. Относно пласирането и печалбите, в момента именно BMW постигат най-допра рентабилност/печалба на бройка продадени коли.

Оценка:
-0 +0

дддд
(гост)

Неутрално
21 Отговор
Много добре правиш колега ,но явно само на думи го правиш .Защото трябва фирмата ти да е доста оборотна и да изкарваш луди пари ,за да сменяш автомобила на всеки 5 години и то от такъв клас и марка .Защото ако искаш да изкарваш такива пари ,трябва всяка година да инвестираш във дейността на работа ,за да останеш на върха а не да ги даваш тия пари за автомобили .От написаното си личи че си някой от работническата класа и се правиш на голямата работа пред монитора .

Оценка:
-0 +0

БМВджия
(гост)

Неутрално
22 Отговор
Какви са тези турбини, че това да не електрическа централа. Х5 е ненадминат все още.Този модел е толкова голям толкова популярен, че и и мерцедес и ауди да изкарат 100 пъти по добър модел Х5 пак ще си остане класика ненадмината.Красивите коли се правят от БМВ стига сте спорили вече.

Оценка:
-1 +0

Ван де бенз
(гост)

Неутрално
23 Отговор
Ай с....р с тея аудита и тея дизели бе

Коментиран от #25


Оценка:
-0 +0

ТаРаМбУкА
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #19 от "bmw 4turbo":


Алооооуу шшшшш колегаа леко да не литнеш на някой завой с 550-ката дизела

Оценка:
-0 +0

PlimP
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #23 от "Ван де бенз":


23, много си прав :D:D:D

Оценка:
-0 +0

ганд
(гост)

Неутрално
26 Отговор
Да м...та им на всички само след няколко годинки китайците ще пуснат някой модел с 12 турбини от пласмаса блъснеш го и край . И на колата и на пилота

Оценка:
-0 +0

Shmeker
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #7 от "Освалдо":


Хахх.. позна :)
VAG залагат на проходимостта, значи ще ги вземат всякакви хора.

Оценка:
-0 +0


Неутрално
28 Отговор
Ай, честито на сервизите.......

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка