Last news in Fakti

14 Април, 2015 10:07, обновена 14 Април, 2015 10:57 16 006 47

Баварска Tesla през 2018-а

  • bmw-
  • i5-
  • 5er-
  • tesla

BMW разработва усилено трети модел от семейството i, който ще се бори за клиенти с калифорнийския хит Tesla Model S. Автомобилът ще представлява купе с четири врати и най-вероятно ще носи името i5.

Според източници от BMW новият хибрид ще бъде построен на базата на удължената пета серия. Изборът звучи логично, тъй като един от основните пазари на i5 ще бъде Китай, където седаните с дълго междуосие се ползват с огромна популярност.

Баварският конкурент на Tesla ще се задвижва от бензинов двигател с 218 к.с. и два електромотора за всяка от осите със 150 и 272 коня - съответно за предната и задната. Системната мощност ще достига около 640 к.с., което предполага доста сериозни динамични характеристики.

BMW i5 ще може да изминава до 125 км на ток. До скорост от 60 км/ч ще работят само електромоторите, а двигателят с вътрешно горене ще се включва при нужда от повече мощност. Това означава, че в градски условия баварският хибрид ще бъде практически безшумен.

Въпреки липсата на подробности не е трудно да се предположи, че i5 няма да бъде евтин. Според слуховете бензин-електрическата "петица" ще струва поне 100 000 евро, което е доста повече от Tesla Model S.

Техническа информация за всички модели на BMW , ще откриете ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кирка

    0 0 Отговор
    С ДВГ? Че те и сега си имат 5-ца. Истинският конкурент на тесла може да бъде само електрически автомобил, в противен случай трябва да броим всички таратайки в класа.
  • 2 любител

    0 0 Отговор
    Тия последните няколко години са сол на всяка манджа
  • 3 гост

    0 0 Отговор
    Тези докога ще си мислят, че са конкуренти на Тесла. До 100тина км и до 60км/ч ще работи на ток? Това е хибрид, и то доста тривиален и оскъден като показатели: вече доста от производителите промениха възможностите да върви само на ток да са на доста по-висока скорост.
    Тесла не е перфектна, но е с перфектен концепт и който казва, че е скъпа да се пробва да си купи такова "иновативно" БМВ.
    Техните актив хибрид иновации никой не искаше да си ги купува и ги спряха, понеже горяха повече от бензиновите версии, а бяха много по-скъпи.
    Тесла трябва сега само да пуснат компактен клас и ще променят автомобилостроенето завинаги.
  • 4 Гост

    0 0 Отговор
    Точно така! Не може да числят хибрид в класа на пълно електрически автомобил! Но пак е хубаво донякъде, че големите концерни прегръщат идеята за преминаване към ток... Крайно време е поне локално в ргадовете да дишаме по-чист въздух... А и самата зелена енергия също увеличава дела си, така че това е бъдещето...
  • 5 mediator37

    0 0 Отговор
    И като си помислиш дори на "дълъг път" като тръгнеш, през колко населени места се кара с 50, хайде от КАТ да мине- с до 60 км/ч и колко спирания - тръгвания има, може би не е съвсем за изхвърляне опцията да имаш на разположение 400 к.с. и 4х4 чист електромобил. ... И един резервен двигател на бензин в багажника- като ЗАЗ -ките.
  • 6 Xterminatorable .

    0 0 Отговор
    Вие пък кога сте се качвали на чист електромобил като Тесла, колко време сте го имали, за да разберете предимства/недостатъци? Само хвалите на сляпо, без да сте имали дори визуален досег. Teoретично тази тесла има максимален пробег около 450 км... ами тя няма да може да стигне до София до Варна?! И къде ще я заредиш? И колко време ще трябва да я чакаш да се зареди, ако да речем стигне до Аксаково, където е пълно с най-модерните електростанции за зареждане на тесла? А колко ще си платиш за зареждане? Естествено, че е добре да имаш ДВГ... Да хвалиш, без да знаеш е нещо като да плюеш, без да си видял...

    Коментиран от #10

  • 7 Гост

    0 0 Отговор
    Поредните врели некипели, да са чули случайно, че Tesla и BMW разработват съвместен модел за европейският пазар?! Та евентуално това е той .

    Коментиран от #9

  • 8 гост

    0 0 Отговор
    Вече няколко пъти писах по постовете,че и БМВ и всички останали стари производители няма да се откажат от ДВГ ,защото печелят от "поддръжката" му повече отколкото от продажбата на нови автомобили, а и имат сериозни връзки с петролни компании.Единствените които ще донесат промяната са нови играчи като Тесла,Гугъл и Епъл които нямат такива зависимости,а и искат да променят този пазар в своя полза.Компактния клас на Тесла излиза догодина и се казва Модел 3 с цена под 35000 долара.Така че за БМВ и сие предстоят доста безсънни нощи.
  • 9 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Пак не си разбрал.БМВ иска да получи право моделите и да зареждат на суперчарджърите на Тесла,защото не иска да дава пари за свои,но за тях няма да важи безплатното зареждане за моделите на Тесла
  • 10 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Xterminatorable .":

    Не се притеснявай,станциите са предвидени и даже половината места вече са купени.И ако още не си разбрал Тесла има ДОЖИВОТНО БЕЗПЛАТНО зареждане без ограничения.Когато любимите ти печки предложат подобно нещо,тогава плюй.А интересно като 15-16 годишен дали си отричал автомобилите затова ,че не ги караш.

    Коментиран от #11, #27

  • 11 Xterminatorable .

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Къде видя да плюя? Не ме поставяй под общ знаменател с теб. Вероятно само на снимки си виждал Тесла. То и магистрала черно море е планирана преди 20 години, като и живота на луната, ама засега е само план. До тогава и ти ще си зареждаш газчица/въглища/бензин и ще си благодарен, че ги има
  • 12 гост

    0 0 Отговор
    За твое съжаление съм я карал,а съм виждал и по добър от нея QUANT F.Ако не знаеш,в България има вече над 20 броя и то на хора,които преди това са карали ес класи и подобни,и никой от тях не се оплаква а напротив,казват че са усетили съвсем друг тип автомобил.

    Коментиран от #13

  • 13 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Яко си се зомбирал пич.
    И аз вярвам в студения термоядрен синтез, но не вярвам, че ще доживея да стане масов източник на ток.
    Истината е във водородните клетки, а не в тъпите ел. мотори, които са по-голяма отживелица от ДВГ!

    Коментиран от #14, #15, #16

  • 14 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Пич,а какво задвижват водородните клетки!!! Май си пропуснал факта,че те са просто заместител на акумулатора в ЕЛЕКТРОМОБИЛИ.С допълнението ,че водорода за тях се произвежда също с ток,с който много по-лесно можеш да заредиш акумулатор,и то без загуби.
  • 15 elterminator

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":



    Учените от компанията Laser Power Systems доказаха, че автомобилите, задвижвани от торий, могат да останат в движение за рекордно време без нужда от презареждане. По данни на изследователите каросерията на автомобила и задвижващите му части ще се износят много преди двигателят му да спре да функционира.

    Химичният елемент торий е радиоактивен, като малки парченца от него могат да генерират лазерен лъч, който да нагорещи резервоар с вода и да го превърне в пара. Впоследствие изпаренията се насочват към турбина, която генерира енергия и задвижва колелата.

    Торият е един от най-плътните материали на планетата. Съвсем малко количество от него може да произведе над 20 милиона пъти повече енергия от парче въглища със същия размер. Именно това го превръща в идеалния източник на енергия. За жалост обаче д-р Чарлс Стивънс, изпълнителен директор на Laser Power Systems, сподели пред Mashable, че двигателите с торий скоро няма да се появят по пътищата.

    „Автомобилната индустрия е насочила вниманието си към разработката на икономични бензинови двигатели. Ще изминат десетилетия, преди агрегатите с торий да навлязат в ежедневието ни“, разказва Стивънс.

    От компанията споделят още, че в момента вниманието им е насочено към развитието на технологията и имплементирането ѝ в други сектори на индустрията. Електрическият генератор с торий е с размерите на малка климатична система, но може да захрани цели ресторанти, хотели, офис сгради и дори малки градове, които са в местности без електричество. Стивънс споделя още, че скоро технологията може да намери приложение в захранването на индивидуални частни къщи и имения.

    „Въпреки, че торият е радиоактивен, радиацията, която отделя, е много по-малка от тази, отделяна от рентгеновите скенери, и лесно може да бъде изолирана само с полагането на слой от алуминиево фолио“, споделя още Стивънс.
    Ако искаш бъдеще ,чети!!!
  • 16 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    А също забравих,да те зарадвам.Реактор за термоядрен синтез се строи във Франция от три години и се очаква да влезе в действие до две години.Не е студен ,но е без радиация,което е по важното.След като мине изпитателния период,Франция възнамерява до 15-20 години да подмени всичките си АЕЦ с такива.Така,че най-вероятно ще доживееш.
  • 17 Валентин Петров

    0 0 Отговор
  • 18 жоро1

    0 0 Отговор
    И да не надживее 100 000 вектри като е толкова пари....това е за болни хора....
  • 19 коко

    0 0 Отговор
    интересно само как може да си вземеш заряд допълнително след като вече няма да можеш да налееш една туба с бензин за резерва
  • 20 да ама не

    1 0 Отговор
    Заглавието ме подведе, че ще тръгнат най-накрая да гонят Тесла в чистата електрическа технология, а те горките през 2018 г. още ще бръмчат на бензинови хибриди. То това японците го правят от 1997 г. ......
  • 21 гост

    0 0 Отговор
    Искам да попитам,всички уж загрижени за народа тук,бихте ли се отказали от смартфоните,таблетите и лаптопите си,защото може да им свърши тока някога и някъде и те да не би да се зареждат за две секунди.Отричането на електромобила и то в първата му генерация,която много бързо ще поправи малките си недостатъци,е абсолютно същото на отричането на автомобилите,когато са се налагали.Ако не знаете тогава са ги считали за бомби на колела,а в Англия дори е имало закон,че пред него трябва да върви човек с фенер и да предупреждава гражданите да се пазят.
  • 22 ххх

    0 0 Отговор
    а аз пък исам да попитам колко големи паркинги ще трябват, за да чакам всички пред мене да си заредат по 30 мин колата?
  • 23 abv

    0 0 Отговор
    това баварче е нещо средно между пежо и тесла
  • 24 Japan

    0 0 Отговор
    До#6

    Много си зле човече да знаеш.В Пловдив сме виждали и пипали тесла има два бр.засега.Ти какво си мислиш,че хората които ще си купят тесла са някакви закърпеняци и състезатели ли?Ако трябва да отидеш във Врна а си в София се прави така:Пример Стартиране от София пристигане в Бургас,отсядане в 5звездно хотелче хапване къпане почивка с някоя скъпа кака,за една нощ.Докато се забавлява собственика колата му се зарежда.На сутринта,душ хапване и веселият собственик потегля за Варна,с заредената тесла изпразнени топки и усмихнат,че парите за гориво ги е дал за почивка.А ти мой човек ще стигнеш пръв до Варна с твоето нафтово БМВ,но с изтръпнали топки,поглед на зомби и олекотен портфейл заради нафта.

    Коментиран от #25

  • 25 Xterminatorable .

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Japan":

    Xaxaxaxaxa развесели ме. Завий се като спиш следващия път и освен някоя Тесла, вземи да пипнеш и някоя кака или някой сайт за fap fap, че като гледам май ти дава вече доста зор. Хубава приказка разказа, ама в 10-11 клас нямате много реална преценка за нещата въобще. Като цяло предпочитам да стигам до Варна за няколко часа, а не за два дена и да взимам хотел, защото колата ми няма възможност да стигне до там с едно зареждане. В случай, че искам да стигна с електромобил, за без пари и за два дена и да не съм "зомбиран" ще си взема спален вагон с БДЖ. Освен това, ако с 60-70 лева за гориво ти олеква портфейла значи си доста голям "закърпеняк" и никога няма да имаш Тесла, освен на .jpg формат. Така че прочети си пак глуповатия противоречив пост и ще разбереш кой е зле, "човече"
    П.С. пише се "със заредената", а не "с заредената" и една скъпа кака струва повече от нафтата за 1000 км

    Коментиран от #28

  • 26 ккк

    0 0 Отговор
    Боже,колко е прост българският народ!
  • 27 tost

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Пич май не си добре на темата елекромобили.
    „„„„Тесла има ДОЖИВОТНО БЕЗПЛАТНО зареждане без ограничения““““
    Само малко инфо:
    „„„„Знаем и за данни от друго проучване в САЩ, където за един бърз заряд са склонни да плащат по $7.

    В България

    За нас (потребителите). Предвид българския пазар и възможности, смятаме, че на обществена бърза зарядна станция в България оптималната цена за 20 мин зареждане е 6-8 лв. Това е до три пъти повече отколкото да заредиш директно по цени на тока. Но е приемливо като горница, защото се равнява на около 2.5 л/100 км разход на ДВГ кола. Дори при 10 лв, например, се приближаваме "опасно" до разход от 4 литра гориво на 100 км като равностойност, което си е по силите на известен брой компактни дизелови коли...„„„
    Някой беше казал,че няма безплатен обяд.

    Коментиран от #29

  • 28 Japan

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Xterminatorable .":

    До#25

    Наистина си много зле!!!Аз съм на 40г. Мен са ме завивали доста,и сега в момента си имам завивачка.Ти ако има какво да напишеш го напиши,а не да ми казваш как се пише.Усещам,че си или лапе или бачкатор на някои,и те тъпчат за без пари цял месец.Толкова си злобен,че те е яд на можещите около теб.Ще напиша пловдив с малка буква защото аз не работя за някого.-----------------та с колелото ли ли даде 60лв за софия -варна. Или каражжжжж на метан.може би с 70км.ч
    Г-н учителю по Български език и правопис Миналата година ходих 3-пъти до Созопол от Пловдив с едната кола 120лв.бензин с другата кола 160лв.бензин и 180лв.бензин.Аз на газ не карам или пук трактор БМВ.Та кажи как правиш това София-Варна за 60кинта.Сигурно каражжжж зъддд някъф ТИР с 70км.

    Коментиран от #33, #34

  • 29 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "tost":

    Знам,че след купищата пари,които си оставил по бензиностанции ти е трудно да повярваш,но е факт,можеш да провериш директно в сайта.Говорим само за суперчаржърите и само за Тесла.Никакви обществени зарядни и никакви други марки.Безплатен обяд няма,но този е толкова евтин,че е включен в цената,демек приеми го като олинклузив.

    Коментиран от #30

  • 30 tost

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "гост":

    Преди 6 месеца си купих Аурис за 13 500 €(нов).На година давам около 1 500 €,за 10 г ще дам около 30 000€,може и по малко ако сложа газова уредба.А ти ще си купиш Тесла за 35 000€(може би след 3–4 год.)Така че след 10 г. аз ще имам 5 000€ в повече от теб,погледнах в интернет цените на Тесла втора употреба – започват от 80 000€ ;AUTOSCOUT“,това са цени за богаташи,а не за обикновени хора.Това е реалноста за в момента ,а не след 5 – 10 години

    Коментиран от #40

  • 31 не е лошо БМВто

    0 0 Отговор
    от БМВ са прави заради пазара.за какво им е да е само на ток като ще изгубят хиляди клиенти които поняката ще искат да си бръмчат на бензин или когато изпреварват колона от тирове ще искат да изпитат ускорението на това да се залепиш за седалката. има няколко факта които се отнасят за водачите и от БМВ не искат да ги пренебрегнат за да изгубят пазара и за това са още на хибрид но не си мислете че не са подготвени за новостите ;) и те ще обърнат палачинката стига интереса и бизнеса да стигнат до там

    Коментиран от #32

  • 32 не е лошо БМВто

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "не е лошо БМВто ":

    за да НЕ изгубят пазара-грешно съм го написал поправка и думата ПОНЯКОГА това от бързане сори ;D
  • 33 Xterminatorable .

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Japan":

    Пак ти казвам - завий се, а най-добре се скрий. "Ще напиша пловдив с малка буква защото аз не работя за някого" - с това единствено доказваш, че "Наистина си много зле!!!" Такива предприемачи като дето имат по 15 коли с лопата да ги ринеш по форумите, ама като бие звънеца и тичат да влизат в час. Всичко това, което пишеш си противоречи и най-добре описва теб самия. За мен не се безпокой как и какво карам, нека ми е зле. 70 лева нафта са 30 литра и нагоре, което за 460 км представлява разход около 6.5-7/100 с един умерен темп. Пък ти, човекът еколог-икономист, който иска да си купи Тесла за икономия, за да може да спести от горивo, за да има за хотел и кака, че иначе много се "зомбира", гориш по 70-80 литра бензин за 300 км. Трябва да си някакъв "състезател" (ама май по-скоро мечтател), или да си ходил до там със ЗИЛ или просто искаш да се похвалиш колко си заможен. A пък и си ходил 3 пъти от Пловдив до Созопол? 3 пъти отиде и не се върна нито един път? Или навръщане на стоп? Останаха ли за кака или му направи faptality... май се отплеснах, приготвяй бележника, че утре може да връщат класните
    П.С. в моите постове може да има ирония, но не и злоба, докато виж твоите са пълни с нападки и обиди... само по това си личи какъв човек си Сигурен съм, че ако застанеш срещу мен и половината от това, което си написал няма да можеш да ми кажеш в очите, просто защото това е типично за диванните командоси с миши сърца - да се репчат и да обиждат в
  • 34 Xterminatorable .

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Japan":

    ...във виртуалното пространство, затова смятам да заложа на старата златна поговорка, че по-умният отстъпва и спирам да водя тоя тъп, тотално безсмислен виртуален разговор с теб... Ти просто си нямаш идея на коя планета се намираш. Със здраве
  • 35 mediator37

    0 1 Отговор
    Другари, не се карайте, бийте се.

    А по неразбраната тема за бавното зареждане, дайте да разсъждаваме. Няма такъв проблем, защото: Най-напред малко данни за незапознатите. Всички марки електромобили са постигнали заряд до 80% на батерията за 30 минути. Заряд до 100% - 6-8 часа. Така че на път ние не говорим за заряд до 100% на батерията, а за такъв до 80%- демек 30 минути.
    Какво правим ние с ДВГ- колите ? Спираме на бензиностанция след 2-3 часа каране. Припомпваме гуми, докато се пълни с бензин колата. Дръпваме я настрани, влизаме, чакаме да платим. Отиваш да пикаеш и да си наплискаш лицето с вода. Ако си с жена, там, при тях тоалетната е 10 минути поне защото се изчакват. Сядаш после да изпиеш по едно кафе, купуваш сладоледи и сокове на пишлеметата, консумираш, отръскваш се и тръгваш. Ами това не е ли 20-30 минути. Е те това е времето за 80% заряд на батерията. Така че не се тръшкайте за това зареждане, дее.
  • 36 Jap

    0 0 Отговор
    Интересно, с този Торий!
    Драги съотечественици,не се карайте така озлобени,бъдете по- възпитани и дисциплинирани в изказванията си.Лесно е да обидиш някоко ,по-трудно е да си премълчиш-така правят възпитаните хора с добри обноски!
    Бъдещето на ел.мобила тепърва започва,Нищо лошо няма в това-засега проблема е в източника и съхраняването на електричеството-тоест модерни генератори-като този с Торий,Ядрения синтез,но му иде времето ще има пробив съвсем скоро.Ще си отдъхнем от Фосилните печки-всяка технология(в случая-ДВГ) остарява и се заменя от по-модерна и ефективна -това показва историята!
    Засега с тези батерии,не можем да минем без екстендер(ДВГ),иначе ще има висене на пътя!
  • 37 BMW

    0 0 Отговор
    Само ще ти кажа, че Activehybrid серията на BMW не е за да покажат нещо, а защото ги задължават производителите да имат хибриди или електромобили в гамата. BMW просто са ги сложили ей така колкото да ги има и нито ги интересува дали някой ги харесва, купува много или не. Те си произвеждат по малко, продават си бензиновите и дизеловите модели и никой не ги закача, а сериозно във тази сфера се захванаха с i серията. Така че недей да говориш отново напразно, както нявсякъде.

    Коментиран от #39

  • 38 гост

    0 1 Отговор
    http://www.nanoflowcell.com/#quant Не се заблуждавайте,акумулаторите не са показали и 10% от потенциала си,а това е най-простия,безпроблемен и евтин начин за съхранение енергия в автомобила.Само до 4-5 години те ще имат 800-900 км пробег,време за зареждане под 10 минути,тегло между 150 и 250кг и цена под 20% от цената на автомобила.Дори в момента има напълно завършени и влизащи в сериино производство модели като този от линка,които правят смешен всеки модел с ДВГ ,дори Вейрон и то за малка част от цената му.
  • 39 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "BMW":

    Толкова сериозно се захванаха с i серията,че всичките и модели са с бензинов удължител на пробега.А производител дето не го интересуват продажбите няма,най-малкото защото акционерите ще изритат цялото управление,ако не знаеш.
  • 40 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "tost":

    И как точно ги сметна тия 30000 за 10г,като половината на това е само горивото,а останалото ще го дадеш за "консумативи" и "обсужване" дори когато е в гаранция.Или ти е първа кола,или смяташ да я държиш в гаража,иначе щеше да ти е ясно,че горивото и поддръжката струват два пъти повече от колата.

    Коментиран от #42

  • 41 хихи

    0 0 Отговор
    Еми средно-мощен хибрид за 100 000 евро... по-добре не! Както някой писа по-долу големите автомобилни конгломерати няма да се откажат от ДВГ защото от поддръжката печелят повече от колкото от самата кола. Истината е в компании като Тесла. А това BMW е идеално за маняците - 100 000 евро не е чак толкова много на запад, но не може да се сравни с Model S.
  • 42 tost

    1 0 Отговор

    До коментар #40 от "гост":

    По промит мозък от „гост“ скоро не бях срещал.Ако имах 100 000$,първо ще си изплатя апартамента(който в момента струва толкова ) а след 20 год ще съм дал 200 000(100 000 за лихви)Вчера прочетох една стстия ,за един жирналист в САЩ ,който поради грешка на софтуера (показва че има още около 45 км автономия)остава на автострадата без грам ток и познай колко му е струвало зареждането.Хайде бъди здрав

    Коментиран от #43

  • 43 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #42 от "tost":

    От такъв като теб "промит мозък" си е направо комплимент,но това си е твой проблем.Не прочетох някой да ти иска 100000$,че и сега накуп.А случаи за останали без бензин,газ и нафта също колкото искаш.С тази разлика,че Теслата е била застрахована и пътната помощ безплатна,а за 10 и нагоре годишен автомобил обикновено се ходи с тубичка пеша по 5-10 км до следващата бензиностанция.И не знам що за мазохист трябва да си за да се тръшкаш за някакви печки,които ти смучат парите за да те тровят и теб и децата ти.Целия свят вече е признал,че електромобилите са бъдещето и ги налага със закони на държавно ниво,но ти знаеш повече.Да не си някое монтьорче,че са ти толкова мили ДВГ-тата.

    Коментиран от #44

  • 44 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "гост":

    Пич, наистина отиди на лекар, защото имаш сериозни проблеми с психиката!!!
    Като за начало е добре да престанеш да се опитваш винаги твоя пост да е последен, защото това е доста детски. Да не говорим, че така изпадаш в пълна мозъчна безтегловност, защото си изсмукваш някаква псевдофакти от пръстите! Кой ходи с туба 5-10 км за бензин - да сме 19-ти век, че да няма бензиностанции?
    И кои са тези от целия свят, които са признали електромобилите - кои учени са го признали???
    Що се отнася до екологичността на електромобилите, то е хубаво да знаеш колко отрови се използват за батериите, преди да пишеш лъжите си!!!

    Коментиран от #45, #46

  • 45 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #44 от "Гост":

    Пич,разбирам че поради липса на аргументи те избива на лекари,но не виждам защо пък твоите допотопни схващания трябва да са последни.Бензиностанции има но не на всеки километър,а по магистралата са на по 30-40 км.Относно признаването във всички развити държави има приети закони които освобождават електромобилите от всякакви мита,такси и данъци,във повечето от тях държавата поема до 30% от цената като субсидия,а в ЕС както ти написах във статията за компресорите има приет закон,че до 2025г 50% от новите коли трябва да са електромобили.Ако това според теб не е признаване и насърчаване,здраве му кажи.А глупостите за батериите,голямата употреба на ток и т.н. си ги запази за фенклуба на Лукойл.Ако погледнеш другите коментари,много бързо ще разбереш че повечето хора са на моето мнение и именно ти си в 19 век.
  • 46 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #44 от "Гост":




    Ето затова ДВГ-то отива в музея,по-конкретно:
    Ако искаш още по конкретно,да направим бърза сметка за България.АЕЦ в момента има 2000 мегавата мощност,което прави 2000000 киловата на час,или годишно производство около 15360000000 киловата. При среден пробег 25000 км и среден разход от 20 киловата/100км,колкото е на Тесла се получава годишен разход от 5000 киловата.Тоест производството на АЕЦ е достатъчно за 3072000 електромобила,или повече отколкото в момента се движат в България.Тъй като имаме инсталирани мощности за над 12000 мегавата,а употребяваме по-малко от 3000,това с нищо няма да наруши баланса а пак ще бъдат половината от мощностите свободни,но ще елиминираме 50-60% от вноса на нефт,а ще вдигнем БВП,тоест приходите в бюджета.
  • 47 Japan

    0 0 Отговор
    До#33,34

    Момче,я виж първо ти какво си написа в началото и не ми се прави на умен.Точно пред теб, няма какво да се доказвам,ако даваш дупе това е друга бира.Никаде не съм писал,че ще си купя Тесла.Ти не си виждал тази кола на живо,и започна с глупавите си разсъждения.Колко км.каде ще е зареждаш,колко време и т.н.Писах ти,че съм на 40г.но ти явно си прекалено глупав за да го разбереш.Заначи ти идват малко изминатите километри с едно зареждане на теслата.Хайде ти тогава като се правиш на важен ми кажи.......След колко изминати километри,даден шофьор започва да изпитва умора,без дори да го усъзнава,защрашава собственият си живот и на другите участници в движението.Реякциите му стават забавени и т.н.Това че ти искаш да минаваш с твоето нафтово БМВ по 1000км.на един дъх без да починеш не те прави велик.Разбра ли ме какво искам да ти кажа.Като порастнеш ще разбереш.

    ШОФИРАНЕТО Е МИСЛОВЕН ПРОЦЕС,КОЙТО ПРОТИЧА В МОЗЪКА.ОСТАНАЛОТО Е ДВИЖЕНИЕ ПО-ИНЕРЦИЯ.