Last news in Fakti

23 Април, 2015 10:59 12 691 20

Volkswagen купува част от Great Wall?

  • volkswagen-
  • great wall-
  • vag

Съвместни планове за общ бюджетен модел могат да доведат до далеч по-тясно сътрудничество между Volkswagen и Great Wall, съобщава Manager Magazine. Подробности за проекта все още липсват, но според немското списание двата производителя вече водят преговори и вероятността VAG да откупи част от акциите на китайската фирма съвсем не е изключена.

Сайтът Automotive News цитира неотдавнашно изказване на Юхем Хайцман, шеф на китайското подразделение на Volkswagen, според когото компанията търси партньор за разработката на евтини кросоувъри и миниванове за пазара в КНР.

Преди година ръководството на VAG утвърди официално план за създаването на нова бюджетна марка под шапката на концерна. Нейната продукция ще се продава в Индия, Латинска Америка, Русия и Източна Европа. Тогавашните слухове за пригаждане на съществуващи модели от гамата на Volkswagen бяха опровергани от информацията, че немците планират да създадат евтина версия на модулната платформа MQB за бъдещата гама от "народни модели".


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Валентин Петров

    0 0 Отговор
    Хайде сега почвайте да плюете и да коментирате..........

    Коментиран от #3

  • 2 мм84

    1 0 Отговор
    Това е една много добра новина. Такива сътрудничества по обмяна на ноу-хау винаги трябва да ни радват. Най-малкото ако това се случи , част от тези разработки могат да дойдат в БГ.
  • 3 Защо

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Валентин Петров":

    Защо да плюеме, това си е една добра идея на ВАГ с цел поредното увеличение на продажбите.
    P.S. - За съжаление пазарът включва и беднотията в Източна Европа, пак за нас евтините боклуци.........

    Коментиран от #7

  • 4 миседниш накура

    2 0 Отговор
    групата на ваг сега ще плюете ли ловешките коли
  • 5 европеец

    1 0 Отговор
    през 90-те ваг купиха шкода за да я направят бюджетна арка, обаче сегашните шкоди вече не са бюджетни! а след огромния успех на Дачия - на всички им е ясно с какви коли се правят млрд-и!
  • 6 МАК

    0 0 Отговор
    Въпросът е като купят Грейт Уол дали ще продължат да сглобяват в Ловеч. дано де, не съм против. Но да не пропадне поредния опит на България да произвежда коли. Във Фолксваген са претенциозни откъм качеството.

    Коментиран от #9

  • 7 Валентин Петров

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Защо":

    идеята е добра, но в този сайт се срещат разни индивиди където дори нямат и коли, а се правят, че разбират
  • 8 dhcp

    1 1 Отговор
    А дано мощите в България да заработят. ВАГ вече показаха, че могат да възраждат автомобилни производители.

    Коментиран от #11

  • 9 Някой

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "МАК":

    Точно Фолксваген не са от най качествените производители за да се безпокоиш.

    Коментиран от #10

  • 10 Някоѝ

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Някой":

    Нали?! Затова имат най-много продажби на автомобили. Викаш ВАГ, автомобилите се купуват, защото хората нямат пари, затова. пхахахахха
  • 11 Чоки

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "dhcp ":

    Христо ти арабин ли си !?
  • 12 comment

    1 0 Отговор
    Масови самоубийства в Перник.
  • 13 гост

    0 0 Отговор
    Христо по скоро е оптимист , въпроса е ти циганин ли си ЧОКИ ????!!!

    Коментиран от #17

  • 14 Разбирач

    0 2 Отговор
    Ще ви обясня за какво става дума. VW искат да почерпят опит от великата стена как НЕ се правят коли. По-специално са силно заинтересовани от ниската производителност, лошото качество и слабите продажби на Българския завод. Затова е целата работа.

    Коментиран от #15

  • 15 хахо

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Разбирач":

    браво е пич, ти изби рибата:)))))
  • 16 dhcp

    1 0 Отговор
    аРАБИН? Точно цялата игра е да се обхванат всички континенти за да може да се постига по-евтино местно производство. Едно е да плащаш мито за внесена кола, а друго е да плащаш мито на някои части. Гледам имам два минуса на предното мнение... Та какво беше шкода преди да се намеси ваг? Какво е сега шкода? Не виждате ли огромната разлика? Забравяте ли че ваг спасиха порше? По-лесно е да плюете, правете го
  • 17 Чоке

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Не съм циганин а съм м...л
  • 18 emo

    0 0 Отговор
    v kitai ne moje6 da proizvejda6 avtomobili ako ne si satrudni4i6 s mesten proizvoditel,zatova sa kupili 4ast ot great wall,kitaiskiat pazar e ogromen,po izgodno e da gi proizvejdat tam za vatre6niqt pazar otkolkoto da gi vnasqt,zatova e vsi4ko tova
  • 19 ярослав станчев

    0 0 Отговор
    Могат купуват.
    Който има пари купува марки,заводи,цели фирми.Който няма прави като бат Сержу Маркоине,иска да си продаде фирмата на някого,ма няма кой да я купи.
  • 20 диан

    0 0 Отговор
    маи не четете добре
    ами те може да имат акции във всички автомобилни заводи
    както и ние като беше приватизацията
    ни дадоха 25 000 да си купим акции
    е купихме
    но някак не се чувствам собственик там:)
    на промишлена енергртика са моите
    ади да кажем че водя преговори да купя
    и останалите акции но за цената не сме се разбрали:)
    ама ако кандисат на 1 ст на акция не е изключено да ги купя всичките