ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
За около 80 изглежда добре.
Пийх беше най-големия мозък и доста от добрите неща във VAG и Porsche са негово дело. Лично аз мисля, че може би ще се разцепи самия VAG сега.
Дали?Нито дедо Фердо ще умре от глад нито ВАГ ще спре да прави коли.За да излезе всичко това на яве,значи е било решено много преди изобщо някой да се досети,че ще стане.Оплетена им е кошницата на ВАГ,който ги мисли акъл няма,аз да ти кажа.
Ами ще видим. Цялата схема, стълбовидната структура при марките, Ауди, Бугати, Сеат, Шкода и всичко велико е направено от него. Куатро, 1.9 ТДИ, 2.5 ТДИ с петте цилиндъра, петцилиндровите легендарни бензинки, галванизирането на купетата - всички тия неща са били "смешни" в очите на разбирачите на времето, а сега са това, което се харесва.
Така е,но и Пийх някога е бил млад,искал е да се развива,да израства.И го е постигнал,стига му толкова.Да даде път на по-младите,може пък да е по-добре.Не може да се лежи само на стари лаври.Със сигурност във ВАГ има млади и способни хора,които също искат да вървят напред.Да им се даде възможност.А дядо Фердо да си седи в имението и да дава по някой съвет когато му го искат.Той никога няма да спре да влияе на ВАГ.Има достатъчно респект,за да го игнорират изцяло.Винаги ще е там и ще наблюдава.Като дон Корлеоне.
И аз мисля, че в структура като ВАГ случайни неща няма. Имам и бегъл поглед към личността на чичо Пийх и наистина не мисля, че това е необмислен и емоционален ход. Говорим за немци и австрийци все пак. Колко пък да са емоционални! :)
Абе да кажеш на Винтеркорн,че бил "издънкаджия" е малко необмислено,да не казвам друго.Тоя дет мери с рулетката си е преценил много добре действията,а отделно покрай него има 1000 съветници,които само му дават акъл как да говори и какво да прави.Такива като Мартин Винтеркорн могат да си позволят да са ексцентрични понякога.Могат да разправят вицове за кеф,да пускат по някой лаф,ей тъй уж от нямане какво да правят,могат да мерят с рулетка кола от друга марка,пред един куп журналисти и всичко това са добре обмислени ходове.Както е казал по-надолу един колега,тези са германци и австрийци и мислят с главите си и то с горните,а не като нас,да ни дойде акъла ама от втория път.
"Either way he still has 51 percent of voting shares so will still have a influence."
Може ли да си го преведете и да го разберете? Това, че не е председател на съвета на директорите, нищо не значи!
Фердинанд Пиех подава оставка от поста председател на надзорния съвет. А председател на изпълнителния съвет е бил от 1993 до 2002, за незапознатите: надзорният съвет най-общо се занимава със съблюдаване на интересите на акционерите и не взима пряко решения относно политиката на компанията. Заради неговото авторитарно управление е принуден на напусне 2002 година, поради простата причина,че групата не се справя добре финансово и практически с новите предизвикателства в бранша. Освен това под негово ръководство Порше изкупува акции във ФВ, а там той има 14 процента акции, тоест неговата пак ще бъде :)
Мери не защото завижда, а защото е учуден колко е широка А-колонката на Хюндая. Не ти трябва да знаеш немски за дда го разбереш. А и се вижда че колонката наистина ограничава значително видимоста.
А ти осъзнаваш ли че Хюндай за по малко от 20 години стана от неизвестен производител до №4 в света,за което на Фолксваген му трябваха три пъти повече години,и то без да продава на загуба като великите немци.Така че не му се чуди толкова на Винтеркорн,защото разглежда директен конкурент и то с големи шансове да го задмине,защото Хюндай е много по добре в Азия и Америка,а точно там са големите продажби
Да, така е, нищо лошо не казвам за Хюндай. Те с лицензи от Форд и Митсубиши стигнаха много напред, сега новите май са им основно собствени разработки, а Митсубиши прави само няколко модела - основно 4х4 и минита, + един лансер.
Мисълта ми беше,че точно заради мегаломанщината на Пиех и протежетата му,в следващите 4-5 години на Фолксваген може да му се наложи да мисли за оцеляване ,а не за върхови продажби и именно Пиех и сие през последните години отричаха хибридните и електрическите задвижвания,заради което тотално изостанаха на американския и азиатския пазар и ще трябва да вложат пари които нямат за да наваксат,а финансовите акули само това чакат
Не се знае. Той просто е направил колите им по-добри.
Направил е Куатрото, на което се крепи марката Ауди, иначе отдавана да са я зарязали.
Направил е Ауди премиум марка, направил е цялата структура на VAG.
Това, че има няколко модела с не особен пазарен успех е само счетоводна приумица. Много ясно, че тия модел имат имиджов смисъл - говоря за Вейрон и Фаетон. Колкото и да се опитват да ги изкарат с не особено голям пазарен успех, колите са гениални, а Вейрон е с един от малкото многоцилиндрови мотори ( с повече от 12 цилиндъра), нещо което е маркетингово заложено - Пийх беше известен с уменията си да конструира такива мотори, както и дядо му. Това е традиция, не е магаломанщина.
А това, че Вейрон се е продавал на загуба са пълни глупости, може би ако се сметне инвестицията във фабриката им - тогава, да. Ама Бугати не е закрит проект и продължава да се изплаща.
Без Пийх VW щеше да е нещо като Опел - щяха да правят някакви си посредствени коли, докато Пийх определено допринася да имат някой друг цилиндър в повече, някой друга к.с. и двигателите да са доста по-еластични - особено дизелите 1.9 спрямо дизелите на Опел 1.7, 2.0, 2.2, от които само последния може да се мери с 1.9 по вървене, но не и по разход.
Той е стратегът, той е мозъкът, той е новаторът, с визия и т.н.
Той привлича Валтер Да Силва от Алфа след като излиза 156, за да може дизайнът на VAG да стане по-вълнуващ.
Решения, които няма как да е взел Винтеркорн, а и вероятно нямаше да вземе.
Сега обаче именно Винтеркорн обира плодовете на стратегията на Пийх. И го изкарват че уж бил по-успешен..... Буахаххаахаа тия я закъсват здраво, казвам ви. Тоя освен с една рулетка, сигурно ползва и един хронометър. Може да се сети как да оптимизира някоя операция, някой друг чарк, ама няма размаха на дядо ви Фредо.
Тва е цялата драма, която виждам
На дядо ви Фредо единствено възрастта може да е повлияла на решението му. Пожелавам му още дълги години да е на ниво, а аз лично очаквам да се бори и твори още дълги години.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
Коментиран от #9
11:51 27.04.2015
2 vag
Коментиран от #4, #6
12:02 27.04.2015
3 муци
Коментиран от #5
12:03 27.04.2015
4 Shmeker
До коментар #2 от "vag":
За около 80 изглежда добре.Пийх беше най-големия мозък и доста от добрите неща във VAG и Porsche са негово дело. Лично аз мисля, че може би ще се разцепи самия VAG сега.
12:06 27.04.2015
5 Shmeker
До коментар #3 от "муци":
Муахахахаа кой дошо ли трябваше да е първи?12:07 27.04.2015
6 Гост
До коментар #2 от "vag":
Баба ти да не изглежда по-добре?12:13 27.04.2015
7 муци
12:17 27.04.2015
8 Shmeker
12:28 27.04.2015
9 ярослав станчев
До коментар #1 от "Shmeker":
Дали?Нито дедо Фердо ще умре от глад нито ВАГ ще спре да прави коли.За да излезе всичко това на яве,значи е било решено много преди изобщо някой да се досети,че ще стане.Оплетена им е кошницата на ВАГ,който ги мисли акъл няма,аз да ти кажа.Коментиран от #10
12:32 27.04.2015
10 Shmeker
До коментар #9 от "ярослав станчев":
Ами ще видим. Цялата схема, стълбовидната структура при марките, Ауди, Бугати, Сеат, Шкода и всичко велико е направено от него. Куатро, 1.9 ТДИ, 2.5 ТДИ с петте цилиндъра, петцилиндровите легендарни бензинки, галванизирането на купетата - всички тия неща са били "смешни" в очите на разбирачите на времето, а сега са това, което се харесва.Коментиран от #11
12:36 27.04.2015
11 ярослав станчев
До коментар #10 от "Shmeker":
Така е,но и Пийх някога е бил млад,искал е да се развива,да израства.И го е постигнал,стига му толкова.Да даде път на по-младите,може пък да е по-добре.Не може да се лежи само на стари лаври.Със сигурност във ВАГ има млади и способни хора,които също искат да вървят напред.Да им се даде възможност.А дядо Фердо да си седи в имението и да дава по някой съвет когато му го искат.Той никога няма да спре да влияе на ВАГ.Има достатъчно респект,за да го игнорират изцяло.Винаги ще е там и ще наблюдава.Като дон Корлеоне.Коментиран от #12
13:09 27.04.2015
12 Shmeker
До коментар #11 от "ярослав станчев":
И тва го има. Но той няма да си седи в имението. Така че ще има разкол.13:12 27.04.2015
13 любител
Това корпорации който мислят с доста хода напред, като този най-вероятно е планиран доста отдавна.
Коментиран от #15, #16
13:16 27.04.2015
14 да
13:31 27.04.2015
15 Shmeker
До коментар #13 от "любител":
Ще видим, дано си прав. Но аз очаквам VAG да преживее криза.Все пак такъв кадър, макар и на тази възраст, е от КЛЮЧОВО значение.
Винтеркорн е оня издънкаджия дето отиде да се кефи на Хюндая, снимаха го и се смя целия свят!
Коментиран от #22
13:38 27.04.2015
16 Shmeker
До коментар #13 от "любител":
Коментиран от #18
13:39 27.04.2015
17 Муци
13:39 27.04.2015
18 Shmeker
До коментар #16 от "Shmeker":
На мястото на дядо ви Фредо отдавна да съм го отнесъл..Коментиран от #19
13:39 27.04.2015
19 Shmeker
До коментар #18 от "Shmeker":
... като Панамера i30-ка13:40 27.04.2015
20 Муци
Коментиран от #21
13:42 27.04.2015
21 Shmeker
До коментар #20 от "Муци":
Така ли? Обясни клипа тогава!Дядо ти Пийх тогава е окончателно е решил да го отнесе. Обаче нещо не му се е получило.
13:56 27.04.2015
22 ярослав станчев
До коментар #15 от "Shmeker":
Абе да кажеш на Винтеркорн,че бил "издънкаджия" е малко необмислено,да не казвам друго.Тоя дет мери с рулетката си е преценил много добре действията,а отделно покрай него има 1000 съветници,които само му дават акъл как да говори и какво да прави.Такива като Мартин Винтеркорн могат да си позволят да са ексцентрични понякога.Могат да разправят вицове за кеф,да пускат по някой лаф,ей тъй уж от нямане какво да правят,могат да мерят с рулетка кола от друга марка,пред един куп журналисти и всичко това са добре обмислени ходове.Както е казал по-надолу един колега,тези са германци и австрийци и мислят с главите си и то с горните,а не като нас,да ни дойде акъла ама от втория път.Коментиран от #23, #24, #25
14:06 27.04.2015
23 Муци
До коментар #22 от "ярослав станчев":
Много точно.14:14 27.04.2015
24 Shmeker
До коментар #22 от "ярослав станчев":
Абе нека си мери. Ама що на показ?14:24 27.04.2015
25 Shmeker
До коментар #22 от "ярослав станчев":
Всъщност ти осъзнаваш ли какво казва накрая, като наглася кормилото!?!?!?!14:25 27.04.2015
26 Stan
Може ли да си го преведете и да го разберете? Това, че не е председател на съвета на директорите, нищо не значи!
16:02 27.04.2015
27 Владислав Димитров
19:48 27.04.2015
28 Турбото
Коментиран от #29
20:00 27.04.2015
29 Shmeker
До коментар #28 от "Турбото":
Той получи наградата Car Executive of the Century за миналия век. Както и ред награди и признания.20:37 27.04.2015
30 Gosho
Коментиран от #31
20:57 27.04.2015
31 Shmeker
До коментар #30 от "Gosho":
Да, той винаги си има властта така или иначе. А и протежетата му едва ли са един или двамаКоментиран от #35
21:46 27.04.2015
32 Гошко
22:41 27.04.2015
33 асдфгхххх
Харесва ми, че е възродил Bugatti противно на икономистите. От икономисти добри коли не излизат.
22:52 27.04.2015
34 Пиех Фердинандов
00:13 28.04.2015
35 гост
До коментар #31 от "Shmeker":
А ти осъзнаваш ли че Хюндай за по малко от 20 години стана от неизвестен производител до №4 в света,за което на Фолксваген му трябваха три пъти повече години,и то без да продава на загуба като великите немци.Така че не му се чуди толкова на Винтеркорн,защото разглежда директен конкурент и то с големи шансове да го задмине,защото Хюндай е много по добре в Азия и Америка,а точно там са големите продажбиКоментиран от #36
01:19 28.04.2015
36 Shmeker
До коментар #35 от "гост":
Да, така е, нищо лошо не казвам за Хюндай. Те с лицензи от Форд и Митсубиши стигнаха много напред, сега новите май са им основно собствени разработки, а Митсубиши прави само няколко модела - основно 4х4 и минита, + един лансер.Коментиран от #37
07:26 28.04.2015
37 гост
До коментар #36 от "Shmeker":
Мисълта ми беше,че точно заради мегаломанщината на Пиех и протежетата му,в следващите 4-5 години на Фолксваген може да му се наложи да мисли за оцеляване ,а не за върхови продажби и именно Пиех и сие през последните години отричаха хибридните и електрическите задвижвания,заради което тотално изостанаха на американския и азиатския пазар и ще трябва да вложат пари които нямат за да наваксат,а финансовите акули само това чакат23:34 28.04.2015
38 Shmeker
Направил е Куатрото, на което се крепи марката Ауди, иначе отдавана да са я зарязали.
Направил е Ауди премиум марка, направил е цялата структура на VAG.
Това, че има няколко модела с не особен пазарен успех е само счетоводна приумица. Много ясно, че тия модел имат имиджов смисъл - говоря за Вейрон и Фаетон. Колкото и да се опитват да ги изкарат с не особено голям пазарен успех, колите са гениални, а Вейрон е с един от малкото многоцилиндрови мотори ( с повече от 12 цилиндъра), нещо което е маркетингово заложено - Пийх беше известен с уменията си да конструира такива мотори, както и дядо му. Това е традиция, не е магаломанщина.
А това, че Вейрон се е продавал на загуба са пълни глупости, може би ако се сметне инвестицията във фабриката им - тогава, да. Ама Бугати не е закрит проект и продължава да се изплаща.
Без Пийх VW щеше да е нещо като Опел - щяха да правят някакви си посредствени коли, докато Пийх определено допринася да имат някой друг цилиндър в повече, някой друга к.с. и двигателите да са доста по-еластични - особено дизелите 1.9 спрямо дизелите на Опел 1.7, 2.0, 2.2, от които само последния може да се мери с 1.9 по вървене, но не и по разход.
Той е стратегът, той е мозъкът, той е новаторът, с визия и т.н.
Той привлича Валтер Да Силва от Алфа след като излиза 156, за да може дизайнът на VAG да стане по-вълнуващ.
Решения, които няма как да е взел Винтеркорн, а и вероятно нямаше да вземе.
09:40 29.04.2015
39 Shmeker
Тва е цялата драма, която виждам
На дядо ви Фредо единствено възрастта може да е повлияла на решението му. Пожелавам му още дълги години да е на ниво, а аз лично очаквам да се бори и твори още дълги години.
09:45 29.04.2015
40 sandi
Коментиран от #41
22:40 29.04.2015
41 Shmeker
До коментар #40 от "sandi":
Ся имам Ауди, Опел и Транспортер. Гоуф не съм имал никога.23:20 30.04.2015
42 ккк
18:12 01.05.2015