Ръководството на Volkswagen разглежда възможността за разработка на нова модификация на Golf. Идеята на специалистите от Волфсбург е новото поколение на модела да има и вариант тарга. Информацията е на сайта Car Advice, който се позовават на достоверен високопоставен източник от компанията.
Очаква се подобна версия да има, като конструкцията и ще е с частично сваляем таван. Концепцията ще бъде заимствана от прототипа T-ROC (на снимките), който също е построен на новата модулна платформа MQB. Иначе казано централната част от тавана ще се състои от два отделни детайла.
Те ще се разглобяват ръчно и ще се прибират в специално пригодено за тях място в багажното отделение. Подобен модел обаче ще се появи не по-рано от началото на 2018 година. Вече е известно, че следващото поколение на Golf ще дебютира през 2017-а, като осмата генерация отново ще бъде построена на платформата MQB.
Новият Golf ще е значително по-лек от "седмицата", като се говори дори, че ще тежи с 35-37% по-малко от предшественика си. Намаляването тегло ще бъде постигнато за сметка на използване на алуминиеви детайли, както и на такива от високоякостна стомана. Освен стандартните хечбек и комби ще има и още нови модификации.
Освен гореспомената тарга се предвижда и ново купе, което ще замени досегашното Scirocco, както и нов пълноценен кросоувър. Последният ще има за цел да замести сегашния Tiguan, но ще бъде по-луксозен, малко по-голям и ще се позиционира с едно стъпало нагоре.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 здр
10:13 29.04.2015
2 некойси
10:38 29.04.2015
3 скит
10:40 29.04.2015
4 Poweroverwhelming
12:14 29.04.2015
5 Гост
15:26 29.04.2015
6 Роман Ценов
20:32 29.04.2015
7 azsumsiwe
21:54 29.04.2015
8 Аман бе
Това което vw-то къса най-често е нервите на собственика си и дъното на джоба му. Освен че до 10 годишните се чупят също толкова колкото и френските ами и чарковете им са доста по-скъпи. Сега каквото и да купиш все е лаптоп на колела а под капака чарковете Бош, Сименс, Валео. Само не ми казвай, че Бош ЕКУ например отказва по-често на Пежо или Фиат от същото сложено на гоУф. Или турбо Гарет монтирано Рено изпушва по-бързо от това в Пасат. Да не споменаваме че таблото на пернишката мечта е от рециклирани чашки за кафе и за това видиш ли нов гоУф струва над 40 000 лв. Е не е ли по-добре да взема Тойота за тея пари при това с повече екстри и по-хубав интериор а и гаранцията обикновено е с поне година по-дълга!? ИзвинЕвай ама при тая проста сметка няма как да си купя боядисана мукава пък била тя и немска особено пък за тея пари.
06:01 05.05.2015