Last news in Fakti

29 Април, 2015 10:00 11 529 8

Сега пък Volkswagen Golf тарга!

  • volkswagen-
  • golf-
  • тарга-
  • t-roc

Ръководството на Volkswagen разглежда възможността за разработка на нова модификация на Golf. Идеята на специалистите от Волфсбург е новото поколение на модела да има и вариант тарга. Информацията е на сайта Car Advice, който се позовават на достоверен високопоставен източник от компанията.

Очаква се подобна версия да има, като конструкцията и ще е с частично сваляем таван. Концепцията ще бъде заимствана от прототипа T-ROC (на снимките), който също е построен на новата модулна платформа MQB. Иначе казано централната част от тавана ще се състои от два отделни детайла.

Те ще се разглобяват ръчно и ще се прибират в специално пригодено за тях място в багажното отделение. Подобен модел обаче ще се появи не по-рано от началото на 2018 година. Вече е известно, че следващото поколение на Golf ще дебютира през 2017-а, като осмата генерация отново ще бъде построена на платформата MQB.

Новият Golf ще е значително по-лек от "седмицата", като се говори дори, че ще тежи с 35-37% по-малко от предшественика си. Намаляването тегло ще бъде постигнато за сметка на използване на алуминиеви детайли, както и на такива от високоякостна стомана. Освен стандартните хечбек и комби ще има и още нови модификации.

Освен гореспомената тарга се предвижда и ново купе, което ще замени досегашното Scirocco, както и нов пълноценен кросоувър. Последният ще има за цел да замести сегашния Tiguan, но ще бъде по-луксозен, малко по-голям и ще се позиционира с едно стъпало нагоре.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 здр

    0 0 Отговор
    Айде само по-леко с купето на Audi Q7 :D
  • 2 некойси

    1 3 Отговор
    Няма по-голяма грозотия.
  • 3 скит

    2 0 Отговор
    Харесва ми, изглежда добре.
  • 4 Poweroverwhelming

    1 1 Отговор
    Не мяза на нищи, просто казано ГРОЗНО
  • 5 Гост

    1 0 Отговор
    Крали..крали...та се на.рали! Име,дизайн,шаси.... Порнографска история! Спрете се бе хора...... Превърнахте достолепни марки с традиции и фенове на едно голямо нищо в името на малко повече печалба.... Подобни автомобилни извращения съсипват граденото с десетилетия.....
  • 6 Роман Ценов

    0 0 Отговор
    абсурдно глупава идея
  • 7 azsumsiwe

    1 1 Отговор
    Аре хейтъри нападайте. Ама VW могат да си позволят всичко, като най - богата и най - голяма фирма в света ;) Те много добре знаят какво правят и как да го превърнат във бестселър. Защо фиестата, астрата, корсата, фокуса като са по евтини от Голфа не се продават повече от него ? А напротив, Голф ги къса ;)
  • 8 Аман бе

    0 0 Отговор
    До 7. Мое мнение като бивсш собственик на Голфу Венто и Пасат и настоящ на Ленд Ровер.
    Това което vw-то къса най-често е нервите на собственика си и дъното на джоба му. Освен че до 10 годишните се чупят също толкова колкото и френските ами и чарковете им са доста по-скъпи. Сега каквото и да купиш все е лаптоп на колела а под капака чарковете Бош, Сименс, Валео. Само не ми казвай, че Бош ЕКУ например отказва по-често на Пежо или Фиат от същото сложено на гоУф. Или турбо Гарет монтирано Рено изпушва по-бързо от това в Пасат. Да не споменаваме че таблото на пернишката мечта е от рециклирани чашки за кафе и за това видиш ли нов гоУф струва над 40 000 лв. Е не е ли по-добре да взема Тойота за тея пари при това с повече екстри и по-хубав интериор а и гаранцията обикновено е с поне година по-дълга!? ИзвинЕвай ама при тая проста сметка няма как да си купя боядисана мукава пък била тя и немска особено пък за тея пари.