Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Две редки и стари BMW Alpina

Публикувана: 19 Май, 2015 01:00
14 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4768
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Един от моделите, който превърна BMW в това, което са в момента. Шестата серия с вътрешен код Е24 стартира производството си през 76-та година замествайки CS и CSL купетата. През 82-ра година Alpina представят версията B7S Turbo тя разполага с 330 конски сили, които в тези времена са изглеждали много внушително. Същата година излиза и моделът B10 3.5 той е с атмосферен двигател и има 261 конски сили, които пак не са малко за началото на 80-те. Запазването на такива коли изисква много старание и средства, които няма да останат недооценени от феновете по света.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Kобрата
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Az kato fen na markata , smqtam 4e tova e edin ot nai groznite modeli na bmw , i vupreki tova e po krasiv ot novite koito pravqt sega . Bmw nikoga ne sa blestqli s viziq ama sega sa prosto grozni . BMW forever !

Коментиран от #3, #5, #9


Оценка:
-3 +0

гост
(гост)

Неутрално
2 Отговор
330 к.с все още са си внушителни, не само през 82-ра

Оценка:
-0 +2

само селяните карат TOYOTA
(гост)

Неутрално
3 Отговор

До коментар #1 от "Kобрата":


ти си анти фен един истински фен неможе да каже за модел като този че е грозен това си е шедьовър

Коментиран от #10


Оценка:
-0 +1

Слепокът
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Ковра, стига глупости!

Оценка:
-0 +0

мечока
(псевдоним)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #1 от "Kобрата":


Изключетелни спортни автамобили, и като дизайн и като механика и като динамични показатели. А може би и най-красивите БМВ-та.

Оценка:
-0 +0

1234
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Имате доста статии да напишете по клиповете от канала Petrolicious!

Оценка:
-0 +0

любител
(псевдоним)

Неутрално
7 Отговор
Тази 6-ца е наистина един изключителен автомобил, само не знам как си позволиха от БМВ да прецакат 6-тата серия, това беше модел с история, очаквания, а сега е просто поредната талига с 4-ри врати, да не говорим за останалите недоразумения като 4-тата... и 2-рата серии.
В най-скоро време очаквайте и 8-та серия да излезе като хеч с 5 врати.

Оценка:
-0 +0

uzunov
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Голям фен съм на BMW но за съжаление Японец е виновен за сегашната им визия някак си се изгуби излъчването на истинска машина. Много нежни ми изглеждат сегашните модели.

Оценка:
-0 +0

Кобрата
(псевдоним)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #1 от "Kобрата":


Като не можеш да си измислиш собствено име гледаш да копираш моето и да ме помърсиш, но няма да се получи. Аз пиша единствено от регистрацията ми и не използвам ''гост'' имената. И мога да ти кажа, че Alpina-та си е просто класика в жанра. И след 20 години пак си е модерно. Новите Alpina също са много хубави машини.

Оценка:
-0 +0

Кобрата
(псевдоним)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #3 от "само селяните карат TOYOTA":


Така е, тази машина е вечна, напомня за едни отминали времена, когато нямаше такива автомобили като сегашните...просто този е решил да копира името ми, но аз не бих написал подобни глупости за такъв автомобил като BMW Alpina.

Оценка:
-0 +0

Фитипалди
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Това е автомобил само за ценители и разбирачи, а не за безмозъчни хлапещари и неграмотни хейтъри! Машината е уникална! Този звяр ще надживее повечето съвременни "еднодневки", които се повреждат през ден и висят по-често по сервизите, отколкото са на пътя в движение. Който я притежава е за завиждане!

Оценка:
-0 +1

триста итридесети

Неутрално
12 Отговор
1976 !!!
Помня след .. долу-горе след 1980 (73 набор съм) колите в родния ми град -- москвичи 408 - с 4-те фара, чистия 412, и мнооого рядко лада 1500 еле пък 1500s - и това през 1980+ година ..... еми къде е колата от статията къде сме "ние" през .. да речем 1985 !!!! еми няма такава планета, лада 1600... москвич 412 дефорсак .. вартбург .. 330 к.с. мани мани !!!

Коментиран от #13


Оценка:
-0 +0

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
13 Отговор

До коментар #12 от "триста итридесети":


Мдаааа,,, и повечето от тия коли са обновени следвоенни модели. Москвичите са на базата на стари опели, моторът на дванайстака е копиран от БМВ, Вартбург и Трабант са DKW-та от войната (трабантът е от преди войната даже).
Ладите са на базата на по-нови концепции - Фиат 124.
Другото по-ново бяха Фиат 125 - полския, но той пък ползваше стария 1.5 мотор, който също е архаичен, докато италианския 125 е 2.0 двувалка...

Шкодите всичките са базирани на 1000MB. Не знам що не са се кефили на Фелицията.

Оценка:
-0 +0

професор
(гост)

Неутрално
14 Отговор
Прав си, но Трабантът е 85% чиста ГДР разработка и няма нищо общо с ДКВ, освен фраулауфа и ресьора.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Валентин Радев
Шефът на МВР Валентин Радев с критика към програмата на БНТ
Не отразихте началото на нашия празник. В 11,30 още вървеше японски филм за едни риби."

Още бисери