Last news in Fakti

19 Май, 2015 01:00 5 455 14

Две редки и стари BMW Alpina

  • bmw-
  • alpina-
  • b7s turbo-
  • b10 3.5-
  • e24

Един от моделите, който превърна BMW в това, което са в момента. Шестата серия с вътрешен код Е24 стартира производството си през 76-та година замествайки CS и CSL купетата. През 82-ра година Alpina представят версията B7S Turbo тя разполага с 330 конски сили, които в тези времена са изглеждали много внушително. Същата година излиза и моделът B10 3.5 той е с атмосферен двигател и има 261 конски сили, които пак не са малко за началото на 80-те. Запазването на такива коли изисква много старание и средства, които няма да останат недооценени от феновете по света.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Kобрата

    0 4 Отговор
    Az kato fen na markata , smqtam 4e tova e edin ot nai groznite modeli na bmw , i vupreki tova e po krasiv ot novite koito pravqt sega . Bmw nikoga ne sa blestqli s viziq ama sega sa prosto grozni . BMW forever !

    Коментиран от #3, #5, #9

  • 2 гост

    2 0 Отговор
    330 к.с все още са си внушителни, не само през 82-ра
  • 3 само селяните карат TOYOTA

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Kобрата":

    ти си анти фен един истински фен неможе да каже за модел като този че е грозен това си е шедьовър

    Коментиран от #10

  • 4 Слепокът

    0 0 Отговор
    Ковра, стига глупости!
  • 5 мечока

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Kобрата":

    Изключетелни спортни автамобили, и като дизайн и като механика и като динамични показатели. А може би и най-красивите БМВ-та.
  • 6 1234

    0 0 Отговор
    Имате доста статии да напишете по клиповете от канала Petrolicious!
  • 7 любител

    0 1 Отговор
    Тази 6-ца е наистина един изключителен автомобил, само не знам как си позволиха от БМВ да прецакат 6-тата серия, това беше модел с история, очаквания, а сега е просто поредната талига с 4-ри врати, да не говорим за останалите недоразумения като 4-тата... и 2-рата серии.
    В най-скоро време очаквайте и 8-та серия да излезе като хеч с 5 врати.
  • 8 uzunov

    0 0 Отговор
    Голям фен съм на BMW но за съжаление Японец е виновен за сегашната им визия някак си се изгуби излъчването на истинска машина. Много нежни ми изглеждат сегашните модели.
  • 9 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Kобрата":

    Като не можеш да си измислиш собствено име гледаш да копираш моето и да ме помърсиш, но няма да се получи. Аз пиша единствено от регистрацията ми и не използвам ''гост'' имената. И мога да ти кажа, че Alpina-та си е просто класика в жанра. И след 20 години пак си е модерно. Новите Alpina също са много хубави машини.
  • 10 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "само селяните карат TOYOTA":

    Така е, тази машина е вечна, напомня за едни отминали времена, когато нямаше такива автомобили като сегашните...просто този е решил да копира името ми, но аз не бих написал подобни глупости за такъв автомобил като BMW Alpina.
  • 11 Фитипалди

    1 0 Отговор
    Това е автомобил само за ценители и разбирачи, а не за безмозъчни хлапещари и неграмотни хейтъри! Машината е уникална! Този звяр ще надживее повечето съвременни "еднодневки", които се повреждат през ден и висят по-често по сервизите, отколкото са на пътя в движение. Който я притежава е за завиждане!
  • 12 триста итридесети

    0 0 Отговор
    1976 !!!
    Помня след .. долу-горе след 1980 (73 набор съм) колите в родния ми град -- москвичи 408 - с 4-те фара, чистия 412, и мнооого рядко лада 1500 еле пък 1500s - и това през 1980+ година ..... еми къде е колата от статията къде сме "ние" през .. да речем 1985 !!!! еми няма такава планета, лада 1600... москвич 412 дефорсак .. вартбург .. 330 к.с. мани мани !!!

    Коментиран от #13

  • 13 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "триста итридесети":

    Мдаааа,,, и повечето от тия коли са обновени следвоенни модели. Москвичите са на базата на стари опели, моторът на дванайстака е копиран от БМВ, Вартбург и Трабант са DKW-та от войната (трабантът е от преди войната даже).
    Ладите са на базата на по-нови концепции - Фиат 124.
    Другото по-ново бяха Фиат 125 - полския, но той пък ползваше стария 1.5 мотор, който също е архаичен, докато италианския 125 е 2.0 двувалка...

    Шкодите всичките са базирани на 1000MB. Не знам що не са се кефили на Фелицията.
  • 14 професор

    0 0 Отговор
    Прав си, но Трабантът е 85% чиста ГДР разработка и няма нищо общо с ДКВ, освен фраулауфа и ресьора.