Един от моделите, който превърна BMW в това, което са в момента. Шестата серия с вътрешен код Е24 стартира производството си през 76-та година замествайки CS и CSL купетата. През 82-ра година Alpina представят версията B7S Turbo тя разполага с 330 конски сили, които в тези времена са изглеждали много внушително. Същата година излиза и моделът B10 3.5 той е с атмосферен двигател и има 261 конски сили, които пак не са малко за началото на 80-те. Запазването на такива коли изисква много старание и средства, които няма да останат недооценени от феновете по света.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Kобрата
Коментиран от #3, #5, #9
08:31 19.05.2015
2 гост
09:32 19.05.2015
3 само селяните карат TOYOTA
До коментар #1 от "Kобрата":
ти си анти фен един истински фен неможе да каже за модел като този че е грозен това си е шедьовърКоментиран от #10
09:45 19.05.2015
4 Слепокът
10:52 19.05.2015
5 мечока
До коментар #1 от "Kобрата":
Изключетелни спортни автамобили, и като дизайн и като механика и като динамични показатели. А може би и най-красивите БМВ-та.10:54 19.05.2015
6 1234
11:02 19.05.2015
7 любител
В най-скоро време очаквайте и 8-та серия да излезе като хеч с 5 врати.
11:32 19.05.2015
8 uzunov
11:50 19.05.2015
9 Кобрата
До коментар #1 от "Kобрата":
Като не можеш да си измислиш собствено име гледаш да копираш моето и да ме помърсиш, но няма да се получи. Аз пиша единствено от регистрацията ми и не използвам ''гост'' имената. И мога да ти кажа, че Alpina-та си е просто класика в жанра. И след 20 години пак си е модерно. Новите Alpina също са много хубави машини.14:21 19.05.2015
10 Кобрата
До коментар #3 от "само селяните карат TOYOTA":
Така е, тази машина е вечна, напомня за едни отминали времена, когато нямаше такива автомобили като сегашните...просто този е решил да копира името ми, но аз не бих написал подобни глупости за такъв автомобил като BMW Alpina.14:23 19.05.2015
11 Фитипалди
16:33 19.05.2015
12 триста итридесети
Помня след .. долу-горе след 1980 (73 набор съм) колите в родния ми град -- москвичи 408 - с 4-те фара, чистия 412, и мнооого рядко лада 1500 еле пък 1500s - и това през 1980+ година ..... еми къде е колата от статията къде сме "ние" през .. да речем 1985 !!!! еми няма такава планета, лада 1600... москвич 412 дефорсак .. вартбург .. 330 к.с. мани мани !!!
Коментиран от #13
01:48 20.05.2015
13 Shmeker
До коментар #12 от "триста итридесети":
Мдаааа,,, и повечето от тия коли са обновени следвоенни модели. Москвичите са на базата на стари опели, моторът на дванайстака е копиран от БМВ, Вартбург и Трабант са DKW-та от войната (трабантът е от преди войната даже).Ладите са на базата на по-нови концепции - Фиат 124.
Другото по-ново бяха Фиат 125 - полския, но той пък ползваше стария 1.5 мотор, който също е архаичен, докато италианския 125 е 2.0 двувалка...
Шкодите всичките са базирани на 1000MB. Не знам що не са се кефили на Фелицията.
08:39 21.05.2015
14 професор
21:16 26.05.2015