ТЕМА: Тест драйв
Новини

Първи тест на новото Audi Q7

Публикувана: 20 Май, 2015 10:10 Обновена: 21 Май, 2015 10:58
63 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 32073
  • Първи тест на новото Audi Q7 - 1
  • ШРИФТ ПЕЧАТ
    Вашата оценка:
    Оценка 0 от 0 гласа.
    Вербие, Швейцария. Наш екип от мястото на събитието
     

    Цели десет години след появата на първото Audi Q7 немците от Инголщад представиха новата генерация на модела. Това се случи за първи път в началото на годината в Детройт. През март се състоя и европейската статична премиера на модела в Женева, а два месеца по-късно Audi проведе първите тестове на изцяло новото Q7. За място на събитието немците избраха един от най-известните швейцарски планински курорти Вербие. Наш екип беше на мястото на събитието и не пропусна възможността да се запознае отблизо с втората генерация на един от най-луксозните немски кросоувъри. Ето и първоначалните ни впечатления.

    Визуално измененията не са малко, но като цяло моделът е наследил доста от чертите на предшественика си, разпознаваем е, но наред с това е значително по-модерен. Като цяло екстериорът е станал по-стилен, луксозен и същевременно изчистен. Съвременният фирмен стил на марката е налице, а дали цялостната екстериорна визия ще допадне на потенциалните клиенти, ще покаже времето. Много бързо обаче разбрахме, че това, което действително радикално променя модела, е скрито под обвивката му. Налична е и седемместна версия, но най-осезаемата разлика спрямо предшественика е снижената маса на голямото SUV. Новото Q7 е по-леко от досегашното с цели 325 килограма. Въпреки това колата все още гравитира около двата тона.

    Уникалната "диета", на която е подложено новото Q7, се усеща добре още след първите изминати километри. Намаленото тегло определено влияе на динамиката и управляемостта на автомобила. Изпробвахме го и с трите налични двигателя - дизеловите 3.0 TDI, които са идентични, но с две мощностни версии (218 и 272 к.с.) и с 3.0 TFSI - бензинов агрегат с 333 коня. С изключение на по-маломощния дизел, останалите два агрегата ускоряват огромното SUV до 100 км/ч за безпрецедентните 6.3 и 6.1 секунди, съответно за дизела и за бензина. Скоростната кутия е с осем предавки и е производство на ZF, а превключването на предавките е с два режима - спортен и нормален. Различни настройки има и окачването, като освен основните е наличен и индивидуален режим, който всеки водач може сам да настрои според предпочитанията си.

    Един от минусите на бензиновия 3.0 TFSI агрегат обаче е, че харчи повечко. По заводски данни комбинираният му разход е 9.7 литра на 100 км, но нашият борд компютър отчете над 12 литра на 100 км. Както вече споменахме, трилитровият дизел с 218 конски сили е, така да се каже, за по-умерени водачи, но останалите два могат да ви спрат дъха. Оптималният според нас вариант е мощният дизелов агрегат, който освен доста динамичен е и свръхикономичен. Това, което отчете борд компютърът на тествания от нас автомобил по отношение на разход на гориво, е впечатляващо - 6.5 литра на 100 километра пробег. При това става дума за двутонно SUV с мощност 272 коня.

    Що се отнася до возията, трябва да кажем, че и тук немците са се справили доста добре. Колата е изградена на новата MLB платформа, на която ще се правят бъдещи модели на Bentley и Lamborghini. Окачването е независимо - двулостово отпред и многолостово в задната част, а общият център на тежестта е снижен. В контекста на всичко това, както и предвид наличието на множество електронни помощници, трябва да кажем, че крен в завоите почти не се усеща, а същевременно с това возията е комфортна. Основна роля за отличното пътно поведение на автомобила играе и една интересна иновация. Като опция може да бъде поръчана система, при която завиват и задните колела. Така при управление дългото над пет метра SUV се усеща като малък кросоувър.

    Още нещо, с което новото Q7 се отличава от конкуренцията, е изцяло цифровизираните прибори. Новият дисплей с размер 12 инча е разположен пред погледа на водача. Екранът има два основни режима на работа. Първият е класически и изобразява скоростомер, оборотомер и информация от борд компютъра. Вторият алтернативен вариант обаче е по-интересен. Благодарение на него пред погледа на водача може да се изобразява и навигационната система. В този случай скоростомерът и оборотомерът са в двата долни ъгъла на картината и са с намалени размери. Между предните седалки пък е монтиран джойстик с тъчпад повърхност, от който може да се управлява информационно-развлекателната система. С негова помощ и с бутоните от волана на практика могат да се командват всички функции на мултимедийната система. Салонът като цяло е по-просторен, седалките са по-ергономични, а багажното пространство е огромно.

    Не са за пренебрегване и множеството електронни помощници като се започне от адаптивния круиз контрол, разпознаването на пешеходци на пътя и автоматичното привеждане на автомобила в покой и се стигне до помощни системи за маневриране на заден ход с каравана. Навигационната система работи с Google Maps, изключително точна е, а визуализирането ѝ на своеобразния таблет, изкачащ над арматурното табло, прилича на камера, която снима пътя високо над вас. Изображението е изключително реално и доста по-различно от това на повечето анимирани навигационни системи.

    В заключение ще кажем, че с новото Q7 от Audi са направили голяма крачка напред. Луксозното SUV е комфортно, съхранило е спортните гени на марката, по-икономично е (отнася се за дизеловите версии) и вече разполага със стилен и свръхтехнологичен интериор. Фирмената 4x4 система едва ли се нуждае от коментар. Quattro-то държи колата отлично на асфалт. Не успяхме да я изпробваме извън пътя, но въпреки това сме убедени, че и там ще се справи подобаващо. Единствено можем да съжаляваме, че външният вид не е толкова радикално променен. Базовата цена на всичко това се върти около 60 000 евро, но според различното оборудване, може да нарасне значително.

    Вижте пълните ТТ данни на модела ТУК

     

    Поставете оценка на статията:
    Оценка 0 от 0 гласа.

    Въвеждане на коментар към статията
    Име :


    Напишете кода от картинката
    Визуална кептча
    Коментар:
    Коментари към статията
    Кобрата
    (псевдоним)

    Неутрално
    1 Отговор
    Страхотно е Audi-то. Този цвят ''синя перла'' много му отива

    Коментиран от #50


    Оценка:
    -0 +3

    Стоян Стоянов

    Неутрално
    2 Отговор
    цвета е готин - да.

    Оценка:
    -3 +1

    Skier
    (гост)

    Неутрално
    3 Отговор
    С всякакъв цвят го взимам. Уникална е Q-седмицата.

    Оценка:
    -1 +4

    гост 1
    (гост)

    Неутрално
    4 Отговор
    Класа и лукс ...браво Ауди !

    Оценка:
    -1 +3

    Whatever
    (гост)

    Неутрално
    5 Отговор
    Малко ми е ръбато това комби, но като видите прическата на дизайнера, създал го, несе учудвам. Отзад стоповете са като на Лада 7-ца. вътре е доста хубаво, просторен интериор и изглежда доста добре подреден,с изключение на огромните духалки в центъра. С тия вентилатори е като с вграден калорифер, грозно. Ергономията на централната конзола изглежда впечатляващо, браво на VW за което.

    Коментиран от #7


    Оценка:
    -2 +1

    Кофти
    (гост)

    Неутрално
    6 Отговор
    Не ми харесва новата задница и като цяло дизайнът е по-скоро крачка назад в сравнение с по-старата генерация. Отделно, че вече прилича повече на много голямо комби, отколкото на сув... Но това си е мое мнение и така или иначе не се съмнявам, че ще се харчи като топъл хляб...

    Оценка:
    -2 +2

    Мда
    (гост)

    Неутрално
    7 Отговор

    До коментар #5 от "Whatever":


    Това не е комби а по народномо джип. И да прав си! Много ми е грозновато от вън. А вътрешния интериор, не е претърпял кой знае какви драстични промени. С лупа трябва да се търсят новостите, както при Мерцедес и Бмв, така и Ауди имат политиката, да правят еднакви коли, с еднакъв ин- и екстериор, и да се продават 2-но по скъпо от предишните си модели.

    Оценка:
    -2 +1

    PIRANHA
    (псевдоним)

    Неутрално
    8 Отговор
    По-грозно Q7 от това не е излизало от завода им. Тия искат да си погребат един от най-продаваните модели, само и само да го направят ръмбав и грозен...

    Оценка:
    -3 +2

    VAG
    (гост)

    Неутрално
    9 Отговор
    Относно статията и коментара на пишещия, че бензиновата версия харчела много - ами да Ви кажа, за 2 тонен джип ускоряващ за невероятните 6 сек. 0 - 100, 12-14 литра бензин си е направо нищо, никакъв разход. А относно екстериора, да голяма крачка назад е в сравнение със своя предшественик от преди 10 години. Вътре е страхотен.

    Оценка:
    -3 +4

    11111
    (гост)

    Неутрално
    10 Отговор
    По народному ли? Във вашето село така ли му казвате? За теб може вътрешния интериор да не е претърпял промени, тъй като изобщо не си виждал Q7 отвътре, то само с гледане отвън, няма как да прецениш какви са промените. Интериора е коренно различен и нямат дори допирни точки двата модела отвътре. Така, че не коментирай нещо, окито са ти напълно непознати, отивай да си коментираш моделите на Запорожец, където ти е силата и от който имаш впечатления а новото Q7, остави да го коментират хора които са го тествали.

    Коментиран от #15


    Оценка:
    -2 +2

    Гост
    (гост)

    Неутрално
    11 Отговор
    Малко по различно оформена пластмаса вътре с вариант да бъде облечена в кожа(вдига цената) и нищо повече! Като човек,който се занимава с коли ще кажа,че частите на моделът сега и отпреди 10 години са на 99 еднакви! Вече съм посетил магазинът и лично съм огледал "новия модел"! Разликите са в ECU-тата и настройките по тях! Цифровото табло не може да ме впечатли,не съм пубер,който лесно се впечатлява от такива дреболии!

    Оценка:
    -2 +3

    Shmeker
    (псевдоним)

    Неутрално
    12 Отговор
    Старото е по-готино. Ако ги спрат едно до друго хората, които не следят моделите ще харесат повече старото поне външно.

    Оценка:
    -3 +2

    ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ
    (гост)

    Неутрално
    13 Отговор
    Здравейте мотомани.
    Не съм съгласен с едни цитати от статията:

    За отличното пътно поведение на автомобила основна роля играе и една интересна иновация. Става дума за това, че като опция може да бъде поръчана система, при която завиват и задните колела.


    Завиващите задни колела са въведени много по рано при Хонда Прелюд, а никой не споменава труда на великия маестро Суичиро Хонда, който много преди това алди въвежда пръв тази иновация.

    Оценка:
    -3 +3

    Гост
    (гост)

    Неутрално
    14 Отговор
    Много ми харесва как хора каращи коли за 5-10к плюят по коли струващи 120-150к ( та и повече ). Качвайте се на 10-15-20 годишните баткомобили и не се занимавайте с дейности като висш мисловен процес. :*

    Коментиран от #22, #41


    Оценка:
    -1 +3

    PIRANHA
    (псевдоним)

    Неутрално
    15 Отговор

    До коментар #10 от "11111":


    Пич, защо опитваш да защитиш нещо което не заслужава защита, а по-скоро критика, за да могат тия от Ауди да се чалнат в главите и да поправят грешката си?

    Оценка:
    -2 +1

    гарош
    (гост)

    Неутрално
    16 Отговор
    СУВовете на Ауди са най-тъпите на пазара тва са просто повдигнати комбита, пълни дараци ха ха ха

    Оценка:
    -2 +4

    Данчо
    (гост)

    Неутрално
    17 Отговор
    Колкото и да не го харесвате - хубава си е колата отвсякъде - пожелавам ви да карате такива "кофти" коли.. нови / ама по-кротко, да не стане беля/ , технологично на ниво...проблема ни е в това , че не можем да си я позволим с тоя наш жизнен стандарт... а колата си е направо супер - като я сравнявам с това , което карам в момента - мечта...

    Оценка:
    -2 +3

    Denon
    (гост)

    Неутрално
    18 Отговор
    Браво че има активно спиране при изскочил пешеходец!Полезно при тези високи джипове.Лошото е,че всички системи за активна и пасивна безопасност спасяват животите на хората вътре и извън колата само при внимателно каране и спазване на ограниченията.

    Оценка:
    -2 +1

    дедо Либен
    (гост)

    Неутрално
    19 Отговор
    Външността му го е доближила до VW.

    Оценка:
    -3 +1

    Иво
    (гост)

    Неутрално
    20 Отговор
    За мен този автомобил се характеризира само с две думи "пълна скука"
    Лично мнение....

    Оценка:
    -3 +4

    Пурко
    (гост)

    Неутрално
    21 Отговор
    Неверотна красота

    Оценка:
    -2 +3

    Хъша
    (гост)

    Неутрално
    22 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":


    Не ми казвай кво да правя ве.

    Оценка:
    -2 +0

    Красо Зелето
    (гост)

    Неутрално
    23 Отговор
    Отвътре е трепач. А отвън, мяса на копач :(

    Оценка:
    -3 +0

    Gost
    (гост)

    Неутрално
    24 Отговор
    Na takiva koli im vikame , toaletna :D ot vun i otvutre

    Оценка:
    -3 +1

    Audi fen
    (гост)

    Неутрално
    25 Отговор
    Dosta e grozno ... ne6toto , da vzemat malko idei ot italqncite ,francuzite , ddz . tova ne6to e e grozno

    Оценка:
    -3 +1

    steve
    (гост)

    Неутрално
    26 Отговор
    Oтвън е ужасно грозно.Последната версия на фейслифта ми харесва много повече !!!

    Оценка:
    -2 +1

    европеец
    (гост)

    Неутрално
    27 Отговор
    .аси "новото" ауди! разликата между това "ново" кю 7 и старото - колкото между лада 2105 и лада 2107

    Оценка:
    -2 +2

    новото старо
    (гост)

    Неутрално
    28 Отговор
    Дизайна на тази кола трябваше да бъде актуален за следващите 10г., а той е от преди 10г. От пред си е направо Q3. Като гледам и новото А4 ще е същата работа и след 4г. вместо леко освежаване, направо тотално нов дизайн. Същото както при Голф и Пасат. Ще се кара на стара слава няма как.

    Оценка:
    -2 +2

    гроздобер
    (гост)

    Неутрално
    29 Отговор
    Аман от такива поръчкови статии. "6.5 литра на 100 километра пробег"айде няма нужда. По надолнище може и да стане, ама в природата нищо не се губи. Преди това трябва да си се изкачил с 15л. разход

    Коментиран от #30


    Оценка:
    -2 +3

    Караиванов
    (гост)

    Неутрално
    30 Отговор

    До коментар #29 от "гроздобер":


    Аман от лаици като теб. Статията е обективна, а колата е уникална. Само дето ти никога няма да караш такава.

    Оценка:
    -5 +3

    Vasik Atanasova

    Неутрално
    31 Отговор
    НАЙ ДОБРОТО

    Коментиран от #47


    Оценка:
    -4 +3

    гроздобер
    (гост)

    Неутрално
    32 Отговор
    Дали Х5 f15 как ти се струва, с дигиталното табло. По скоро ти няма да караш такава. И знаеш ли градско колко гори и то със старт/стоп система? 13-14л. А извън градско да те светна Варна-София 11л. и това ако не го караш с над 140 км. Ако е през Тракия 13 минимум. А старото Q7 с 2л. от горе. Така че обективна ти е само в твоите мечти. Смешник 6,5 разход. Статиите трябва да са обективни понеже тези които ги "караме тези коли", четейки такива смешни статии направо ни се догажда.

    Оценка:
    -2 +3

    mediatror37
    (гост)

    Неутрално
    33 Отговор
    Отегчаващ е външният вид на джипа. Иначе може да е с възможности, който е карал да сподели. Но за фирма като АУДИ е потресаващо десета година да не може да издялка за опаковка на Q7 нещо различно от кошница.

    Оценка:
    -2 +3

    Читател
    (гост)

    Неутрално
    34 Отговор
    Мен новото Q7 си ме кефи, а като гледам тук има доста "почитатели" на AUDI. Като не ви харесва какво оплювате? Все едно аз да започна да оплювам BMW, Honda или някоя друга марка, защото не съм им толкова голям фен!

    Коментиран от #36


    Оценка:
    -2 +5

    Нема Бира

    Неутрално
    35 Отговор
    Audi A6 комби! Какъв е смисъла?

    Оценка:
    -2 +2

    Spewn1
    (гост)

    Неутрално
    36 Отговор

    До коментар #34 от "Читател":


    Мен ме кефи как я оплюват, а още не са я видели на живо.

    Оценка:
    -2 +2

    японски фен
    (гост)

    Неутрално
    37 Отговор
    Като всеки нов Vw, шкода, сеат. Визията не се различава с нищо от споменатите, еднакви маски, фарове, стопове и никаква индивидуалност...

    Оценка:
    -3 +2

    dhcp

    Неутрално
    38 Отговор
    Не че нещо ама и на мен не ми харесва купето, което е по-скоро комби отколкото джип. И предпочитам да си карам моята двуглава бензинова ламя, която съм кръстил Спаска пред подобен 3.0 литров китук. А6-то което е доста старо ми праска 9 на 100 извънградско при нормално каране(до към 150-170). Отделно това ще е с доста повече електроника, а на нея гледам като бъдещ проблем

    Оценка:
    -2 +1

    гост 1
    (гост)

    Неутрално
    39 Отговор
    колата си е много хубава дори и да е честита на тези които ще си я купят и возят в нея а, на прахосващите живота си на вятъра.... еми високо е гроздето мдааа...и кисело на всичкото отгоре !

    Оценка:
    -2 +3

    ЦСКА
    (гост)

    Неутрално
    40 Отговор
    Само ЦСКА

    умните ще ми разберът хумора :)

    Оценка:
    -4 +0

    Кобрата
    (псевдоним)

    Неутрално
    41 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":


    Хах баткомобил на 10-15 години то вече се води чичкомобил. Обикновено младите батки предпочитат по-нови машинки като Q седмака, за да избиват комплекси. А на някой по-възрастен чичко и по-стар автомобил си му върши работа. И при тях има изключения, които въпреки, че са възрастни карат последен модел баткомобили, но както се казва - Душата не остарява

    Оценка:
    -0 +2

    кеко кекав
    (гост)

    Неутрално
    42 Отговор
    Кви батки - кви патки? Това някъде по провинцията така викате на мутрите ли?
    -
    Тея бачкат за хората с кеш - така че, имаш ли кеш може да си караш каквото си искаш и такива да ти вършат работата. Може да ги биеш, псуваш, стреляш и всичко каквото се сетиш, понеже ти може да си слаб, стар болен... но държиш ли кеша - държиш властта.
    Научете се да се възхищавате на правилните хора :)...

    Коментиран от #45


    Оценка:
    -0 +0

    Георги Алексиев

    Неутрално
    43 Отговор
    ЗА 10 ГОДИНИ ПОЧТИ НИКАКВА ПРОМЯНА . СКОРО ЩЕ ГО ВИДИМ ПО СОФИИСКИТЕ УЛИЦИ . ДАНО ДА Е ПО ЧИТАВО ОТ СТАРОТО

    Оценка:
    -2 +1

    разбирач
    (гост)

    Неутрално
    44 Отговор
    вече е много лесно да се разбере кой човек е глупав и комплексиран - те карат ауди кю, инфинитита ... мислят си, че имат джипове:) балъци! ма нали са скъпи и лъщят:) свещена простота:) ами карайте си тези леко надигнати комбита с автоматики:) то и без т'ва преди си карахте комбита хахахах от там започнахте бре серсеми бизнесмени:) и си останахте на комбитата хахаххахахахахахахахахаахахахахха цървулковци, обути в станиол:) ма да лъщи нали така:)

    Коментиран от #56


    Оценка:
    -3 +0

    Кобрата
    (псевдоним)

    Неутрално
    45 Отговор

    До коментар #42 от "кеко кекав":


    Ако в момента имаш пари и недай си боже се разболееш ще осъзнаеш, че нямаш ли здраве или пък си станал на 70-80 години, парите ще са последното нещо, което ще те вълнува. Защото с парите можеш да си купиш много неща, но има и неща като здраве, младост и любов, които не можеш да купиш с пари. Ами като изгубиш близък човек с пари ще го върнеш ли?Не... Така че не им се радвай толкова нито на парите нито на луксозните коли, а се радвай, че си здрав и имаш семейство. Тенекии се купуват, но здраве и живот НЕ.

    Коментиран от #46


    Оценка:
    -0 +2

    dhcp

    Неутрално
    46 Отговор

    До коментар #45 от "Кобрата":


    Много правилно! Боли ма че карам 15 годишна бангия. Купил съм си я, налял съм и сумати пари, радва ме! Най-важна е радостта и здравето. Радвайте се на това което имате, на започващия ден... може да няма утре :)

    Коментиран от #54


    Оценка:
    -0 +4

    ВИП АМГ

    Неутрално
    47 Отговор

    До коментар #31 от "Vasik Atanasova":


    ti vse edno si akcioner v aldi haha izlkagash se vasik vasik haha

    Оценка:
    -2 +0

    Веселин
    (гост)

    Неутрално
    48 Отговор
    Фен съм на Ауди!
    Говорих за bmw i8 , че е грозна кола, но преди няколко дни я видях в София и определено е красавица. Има нещо странно в дизайна на новото q7, но съм сигурен, че като я видя ...
    ... всичко ще остане в миналото. Браво на Ауди, разбират си от работата !

    Оценка:
    -0 +0

    Трифонов
    (гост)

    Неутрално
    49 Отговор
    На фона на останалите автомобили в класа си, когато излезе, първата генерация на Q7 изпъкваше много повече от тази. В момента има поне още три други луксозни SUV модели на други производители, които изглеждат много по-добре, като се започне от самата VW група - Порше Кайен, после през лидерът на почти всички пазари в момента Х5, и накрая - Рейндж Ровър и М класата - всички са по-впечатляващи. Нещо не се справиха в дизайнерско отношение този път, даже и интериорът нещо не съответства на добрите им традиции до момента. Изобщо, забелязва се от няколко години сериозен лаг на дизайн при Ауди, не знам на какво се дължи.

    Оценка:
    -0 +0

    Shmeker
    (псевдоним)

    Неутрално
    50 Отговор

    До коментар #1 от "Кобрата":


    С тая брозна предница от газка предвиждам скорошен фейслифт.. до 2-3 години

    Оценка:
    -0 +0

    бг
    (гост)

    Неутрално
    51 Отговор
    Германците са добри техничари обаче в дизайна са много зле.Защо не си вземат италиански дизайнери в автомобилната индустрия.

    Коментиран от #59


    Оценка:
    -0 +0

    ярослав станчев

    Неутрално
    52 Отговор
    Абе Ауди 10 години го продаваха без особени проблеми вие тука акъл ще давате.Много ми е смешно като чета такива бисери,грозно било,комби било,не било икономично.Ми не си ко купувайте бе,като не ви харесва.
    Може и да е грозно ама поне еърбега му не си осакатява или убива шофьора,като в японските коли.

    Коментиран от #58


    Оценка:
    -0 +0

    Монго
    (псевдоним)

    Неутрално
    53 Отговор
    "На вкус и на цвят, приятели няма". Който му харесва и има пари да си го купи. Тези, които не го харесват, но са с дебели портфейли, други марки "бол". Има един мохабет-"миришат ми чорапите" за такъв автомобил. Лично аз повече от 20 000 лв. не мога да извадя за кола, ще си карам втора употреба и няма да плюя премиум марките, харесват ми и трите, ама... . Имам познат със солиден бизнес, в началото на неговата кариера е карал Ауди 80 и се "среща" с турски ТИР, колата го спасява и от тогава не можеш да го убедиш да смени марката. И джипа и седана му са "Ауди", аз ако имах неговите пари, щях да избера друга марка, въпрос на вкус. Та те така...

    Оценка:
    -0 +0

    Кобрата
    (псевдоним)

    Неутрално
    54 Отговор

    До коментар #46 от "dhcp ":


    Абе човек к'во ти дреме, че е на 15 години? Нали те вози, това е по-важното. Като вземат някои да се заяждат, че едва ли не като караш стара кола и нямаш място на пътя. Независимо кой какво кара, правилата са за всички. Да сме живи и здрави пък ламарини се купуват

    Оценка:
    -0 +1

    киро вампиро
    (гост)

    Неутрално
    55 Отговор
    Трябва да внедрят закон, да се карат само чисто нови коли, или такива до 3г. Като стане на 5г. колата да минава обстойни тех. прегледи, като стане на 10, да се бракува. Така ще се изчистят и улиците от вредни емисии, ще се махнат и изгнилите бангии в кофти техническо състояние, които са риск за другите участници в движенито. Ще намалее и задръстването. На улицата, ще има място къде да се спре и хората, ще се мотивират да бачкат повече, за да могат да си купят нови коли. Е това е схемата. Що не ме земе Бойко за съветник, да оправим държавата за 800 дена - вервайте ми!

    Оценка:
    -0 +0

    гост 1
    (гост)

    Неутрално
    56 Отговор

    До коментар #44 от "разбирач":


    Това твоето е чиста доза.... ''ЗАВИСТ'' ама, като по учебник..., не си ли прочете написаното за да видиш на какво лъха преди да го публикуваш.....излагаш се...!!! ...и какво толкова смешно виждаш в това което си писал та се късаш от смях.... ? Всичко това което не разбираш и ти е просташки весело .... си е напълно естествено и нормално нарича се еволюция, прогрес, напредък, развитие..и т.н. Ако, не знаеш ще ти кажа и още нещо та де те разсмея още...историята продължава и оооще далееече в миналото.... а пра-дядо му е карал каруца с кон ...а, пра пра пра дядо му е имал магаре с каруца ...а пък, пра пра пра пра дядо му пък... само магаре ...пффф колко смешно...!? А азнезнам...да плача или да се смея че, имам толкова весели сънародници като тебе ?

    Оценка:
    -0 +0

    васко опела
    (гост)

    Неутрално
    57 Отговор
    ммм каква пластмасова авангардна технология. От слънцето ше пожълтее и ше се напука до 3 години.Само пари гълта. Не е като стария материал.Карах на времето 90-S2 line 2.3-89 год.Още го карат
    -продадох го в Русия

    Оценка:
    -0 +0

    Shmeker
    (псевдоним)

    Неутрално
    58 Отговор

    До коментар #52 от "ярослав станчев":


    Онези японски еърбегове се вграждаха и при Ауди....

    Оценка:
    -0 +0

    Shmeker
    (псевдоним)

    Неутрално
    59 Отговор

    До коментар #51 от "бг":


    При Ауди шефът на дизайна е италианец. Още от миналия Q7

    Оценка:
    -0 +0

    копие
    (гост)

    Неутрално
    60 Отговор
    Дизайна на блока за управление на климатроника, е като на BMW серия 1. Ауди ако искат да настигнат BMW и Мерцедес трябва да са по-агресивни и смели, а не просто да следват и копират другите.

    Коментиран от #61


    Оценка:
    -0 +0

    гост 1
    (гост)

    Неутрално
    61 Отговор

    До коментар #60 от "копие":


    За какво настигане става въпрос.... та те ( Ауди ) са пред Мерцедес от доста време вече .... а, със БМВ си разменят най-редовно 1-вото място и дори миналата седмица имаше статия Ауди изпреварили БМВ по продажби от началото на годината, до сега !

    Коментиран от #62


    Оценка:
    -0 +0

    PIRANHA
    (псевдоним)

    Неутрално
    62 Отговор

    До коментар #61 от "гост 1":


    Нещо не си прочел внимателно статията!

    Оценка:
    -0 +0

    АСтаменов
    (гост)

    Неутрално
    63 Отговор
    Визията е изключително разочароваща, и то не защото е чак толкова грозна, а просто защото това е audi и това е Q7, всички очаквахме нещо уникално и просто колата не отговаря на тези високи очаквания. Самият факт, че навсякъде се водят спорове дали е красива или грозна, дали е високо комби, дали предната беше по-красива и т.н. говори сам по себе си, че този път от Audi не са се справили толкова добре.

    Оценка:
    -0 +0

    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

    АПИ: актуална пътна обстановка