На живописния бряг на езерото Комо в Италия ежегодно се провежда един конкурс за елегантност на автомобили. Той се нарича Concorso d'Eleganza Villa d'Este и на него всяка година се избират най-красивите автомобили в света. Тази година не бе изключение и в близост до Villa d'Este бяха събрани уникални шедьоври на автомобилната индустрия. Сега ви представяме наградените уникати.
Ferrari Dino 166P/206P (1965)
Победител в номинациите "Състезателни"
1956 Talbot-Lago T14 LS Coupe
Победител в номинациите "Реставрация"
1933 MG Magnette K3
Победител в Mille Miglia 1933-а, победител в номинациите "Единство автомобил, водач и пасажер"
1965 Lamborghini 350 GTS Spider
Най-доброто Lamborghini на мероприятието
1928 Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster
Победител в номинациите "Крал на пътя".
1964 Ferrari 250 Le Mans
Победител в номинациите "Скорост и стил"
1961 Ferrari 250 GT SWB Berlinetta
Победител в номинациите "Буйният жребец срещу тризъбеца"
1954 Fiat 8V Coupe
Победител в номинациите "Най-добър интериор"
1964 Ferrari 500 Superfast
Победител в номинациите "Приемственост на дизайна"
1956 Jaguar XKSS
Победител в номинациите "Мечта за Калифорния" (открити автомобили)
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
Коментиран от #3, #15
11:52 27.05.2015
2 ванката
в тази номинация
Коментиран от #6, #7
13:11 27.05.2015
3 асдфа
До коментар #1 от "Shmeker":
Е пък в Италия какво да награждават - хаудита ли ?13:19 27.05.2015
4 Рено Меган
Renault Alpine A110
Ferrari 280GTO
Citroen DS
Mercedes-Benz 300SL Gullwing
Ford Mustang GT500 1967
Audi R8
Lamborghini Aventador
Porsche 356 Cabriolet
Mercedes-Benz SLR Stirling Moss
Коментиран от #18
13:26 27.05.2015
5
14:39 27.05.2015
6 205GTI
До коментар #2 от "ванката ":
Ще липсва още дълги години!15:17 27.05.2015
7 ярослав станчев
До коментар #2 от "ванката ":
Липсват и найвисокотехнологичните японски автомобили.Що така?Коментиран от #9, #11
15:36 27.05.2015
8 Фанети Мазакура
15:52 27.05.2015
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 МАК
16:25 27.05.2015
11 некойси
До коментар #7 от "ярослав станчев":
Щото когато тия неща са правени в Хирошима е зеел огромен кратер, и не е бил от гръмнал бойлер :)Коментиран от #17
16:43 27.05.2015
12 Роман (Маверика) Ценов
Коментиран от #30
17:44 27.05.2015
13 Пернишкия хй
18:59 27.05.2015
14 само селяните карат TOYOTA
19:38 27.05.2015
15 Tapjdi
До коментар #1 от "Shmeker":
Кви японки бе батковци, когато Европа са правили тези красоти, ония са рупали ориза и не са знаели какво е кола.20:24 27.05.2015
16 Bobi
20:26 27.05.2015
17 ярослав станчев
До коментар #11 от "некойси":
Сериозно ли???Като гледам така годините,две от колите са правени бая преди,а останалите доста след кратера в Хирошима.По времето,когато тези красавици са въртели километри из "изостанала" Европа японците още са сгъвали "оригами" от оризова хартия и са бучкали "икебана" от глухарчета.Коментиран от #19, #20
20:39 27.05.2015
18 ГОЛФ 2
До коментар #4 от "Рено Меган":
Бих дал същата класация.Може да поспорим за 300SL-a дали не е до Е-type но не е съдбовно.Моите поздравления.00:38 28.05.2015
19 Ituriel
До коментар #17 от "ярослав станчев":
Мислех да не коментирам статията за жалкия "конкурс", на жабарите, къде са си номинирали само собствени коли, плюс 1 английска и 1 немска за цвят, но ти и коментарите по-долу, които намесиха японските автомобили ни в клин, ни в ръкав ме накараха да го направя. Не знам на какво се дължи вашият автомобилен расизъм, но най-вероятно е просто резултат от слаби познания и интереси относно историята на японските автомобилни марки. Но така е най-добре е ганю да си кара 20-30 годишно бмв и да се мисли за мутра вместо да се осведоми, че немците са последната дупка на кавала с изключение на Г класа и С класа на бенц. И така, относно фактите, че японците, нито са сгъвали оригами, нито "бучкали" икебана от глухарчета, а са правили доста сполучливи, надеждни и красиви автомобили:http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_AA - Години на производство 1936–1943.
http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_360 - Години на производство 1958–1971
http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Suzulight - Години на производство 1955-1969
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_S500 - Години на производство 1963–1964
http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Cosmo - Години на производство (първо поколение) 1967–1972
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_S30 - Легендарният първи представител на Z серията - години на производство - 1969–1978.
Има и много други примери, така, че моля ви престанете с жалките си изказвания, съжалявам, че не можете да се погледнете колко смешни сте от страни с липсата си на познания и тесногръдието си.
02:23 28.05.2015
20 Ituriel
До коментар #17 от "ярослав станчев":
Мислех да не коментирам статията за жалкия "конкурс", на жабарите, къде са си номинирали само собствени коли, плюс 1 английска и 1 немска за цвят, но ти и коментарите по-долу, които намесиха японските автомобили ни в клин, ни в ръкав ме накараха да го направя. Не знам на какво се дължи вашият автомобилен расизъм, но най-вероятно е просто резултат от слаби познания и интереси относно историята на японските автомобилни марки. Но така е най-добре е ганю да си кара 20-30 годишно бмв и да се мисли за мутра вместо да се осведоми, че немците са последната дупка на кавала с изключение на Г класа и С класа на бенц. И така, относно фактите, че японците, нито са сгъвали оригами, нито "бучкали" икебана от глухарчета, а са правили доста сполучливи, надеждни и красиви автомобили:http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_AA - Години на производство 1936–1943.
http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_360 - Години на производство 1958–1971
http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Suzulight - Години на производство 1955-1969
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_S500 - Години на производство 1963–1964
http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Cosmo - Години на производство (първо поколение) 1967–1972
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_S30 - Легендарният първи представител на Z серията - години на производство - 1969–1978.
Има и много други примери, така, че моля ви престанете с жалките си изказвания, съжалявам, че не можете да се погледнете колко смешни сте от страни с липсата си на познания и тесногръдието си.
02:23 28.05.2015
21 Ituriel
02:26 28.05.2015
22 Трифонов
Коментиран от #23
08:33 28.05.2015
23 Стоян Стоянов
До коментар #22 от "Трифонов":
колега, доста неща си изписал - прочетох ги и като цяло си прав. Единствено да вмъкна, че от изброените от колегата по-долу примери за японски автомобили - Nissan N30 (Datsun 240z) си се набива на очи определено-Не знам - може и да ми е субективна преценката, но аз лично с голямо удоволствие бих карал и притежавал (ако можех) такъв автомобил.
Мисълта ми е, че всяка нация с претенции в автомобилостроенето има много или малко точни попадения - въпрос на вкус и личен избор е по-скоро. А за Италия две мнения едва ли може да има въобще.
11:02 28.05.2015
24 Milner
11:38 28.05.2015
25 Москвич 408
12:23 28.05.2015
26 АкЛю
17:38 28.05.2015
27 Трифонов
18:21 28.05.2015
28 Драго Чая
Друго интересно - японците почти нямали интересни автомобили като дизайн, единствено около 2,5-3%! Сигурни ли сте?! Ами този Нисан 370Z?! Ами, ГТР?! Ами, Мазда РХ-8?! Инфинити, Мазда 3 или 6, Лексъс?!
Второто име на японците доскоро бе "качество". Качество, въпреки гниещите ламарини на Мазда. Страхотни мотори от Хонда, които, изненадващо, но стигнаха от косачки за трева и миксерчета, чак до авиацията!
Признавам, симпатизирам и съм направо маниак на тема БМВ - вкъщи съм ги събрал шест, макар че някои нямат номера. Не мога обаче да отричам качествата и добрите страни при конкурентите.
21:22 28.05.2015
29 Трифонов
18:16 29.05.2015
30 Роман Ценов
До коментар #12 от "Роман (Маверика) Ценов":
з.....о аз живея в къща бе19:32 01.06.2015
31 Гайджин
Всичко останало е тенденциозни драсканици на човек, който никога не е участвал в производство и незнае какво е това. А да не говориме за автомобило-производството! Нещо не е ясно -само немските коли и нищо друго ! - ха-ха невероятно съждение , н-о-о-о-о не е вярно. Това не е възмогно и нека така да остане! Няма най в света! Нека да направим един експеримент- гледай 3-4 дни новинарски емисии /не български разбира се!/ НА ЧУЖДИ ТВ-канали и обърни внимание какви коли карат хората там /по света/! Нима тези милиони хора са тъпи и прости и не са чули твоя съвет да карат автомобили с Made in Germany-марка? А финансовите възможности? По-евтините автомобили - изделия не са технически не годни!!!!
Мисля , че не!
Автомобило.производството и самолето строенето са едни от най-сложните произвоoствени процеси , в които са включени доста сектори от технологичните технически развития на човека - метало-добив и -обработка, електротехника, електроника, ИТ, дизайн, химия и други важни произвоственни сектори! Е, винаги може да се сгреши, но важното е да откриеш грещката и да я отстраниш с цената на всичко! А това фирмите го правят ежедневно! Тези неща не са ти ясни, поне така ми личи от написането от теб!
Без да се засягаш и да се опитваш да влизаш в някаква полемика с мен на тази тема , защо мога да те уверя че в голяма част от горепосочените производствени сектори съм участвал от години!
Успех ти желая и кротко -"Hergestellt in Deutschland" не е единственото изделие консумирано в света! Нали?
18:45 02.06.2015