Новото поколение Porsche GT3 RS е екипирано отново с атмосферен 4.0 литров двигател, а мощността му достига 500 конски сили. Не това обаче е основното, целта на тази кола е да разсича завоите по пистите с невероятна прецизност. Когато включим и рали легендата Валтер Рьол се получава коктейл от ужасно сцепление.
Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1
Коментиран от #5
02:57 29.05.2015
2 ярослав станчев
09:38 29.05.2015
3 Shmeker
Обаче тва Порше е уникално, почти като по релси върви в тия завои...
09:54 29.05.2015
4 Кобрата
13:37 29.05.2015
5 Wow
До коментар #1 от " ":
Я си карай сивика и мълчи! Респект пред немските инженери...и ПОРШЕ.Коментиран от #7, #8
16:53 29.05.2015
6 Ivo Ivanov
20:59 29.05.2015
7
До коментар #5 от "Wow":
Първо; не карам Сивик Второ; къде съм казал че Порше е лоша кола, дизайна като цяло не се променя, защото той се е превърнал в емблема на Порше, никой от клиентите на марката не иска формата да се променя като цяло, което е хубаво, защото е оригинален и непреходен.....01:47 30.05.2015
8
До коментар #5 от "Wow":
В крайна сметка съм прав, че е като предишното, ако имате смелост да си признаете.....01:54 30.05.2015