ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Само снимки пускат на тая кола от сума ти време..... То е ясно, че ще е с по-добри характеристики от БМВ, както и 159, ако изобщо види бял свят най-накрая този много закъснял модел.
Алфата не е лоша, интериора също е приятен, но гледам, че сравняват теглото с на BMW M3, каквото и да сравняват, няма шансове срещу BMW-то нито със качество нито с возия.
Не си кривете душите! Всички очаквахме много повече... поне от дизайна. Все пак дебютът на тази кола бе отлаган пет години. И даже обяснението беше, че се прави именно заради дизайна: "Серджо Маркионе не одобрил предложенията и върнал всички обратно на чертожната дъска." Това беше съобщението след всяко поредно отлагане. И днес, гледайки този посредствено изглеждащ автомобил в средния клас, с контур на страничните стъкла и линия, директно свалени от 3-та серия, с неадекватни препратки към Алфа 156 (шедьовър, но... за времето си... през 1997г.) и със задница на КИА Оптима (представяте ли си, КИА Оптима?!), питам: "Е, за това ли трябваше да чакаме пет години?" и "С това ли смятате да се върнете в играта?" "Защото имало 500 к.с. и задно предаване и защото ТВЪРДИТЕ, че двигателят бил произведен от Феррари?" Ами да ви кажа, в случай, че не знаете, че двигателят да е на Ферари има смисъл само ако работи във Ферари. При всяко друго положение, това е напълно безсмислена информация. Какво ще означава за обикновения човек това... че ще е надежден колкото двигател на Ферари... или че поддръжката му ще е така евтина или достъпна? Коментарите за това, че качеството си има цена, хич не ги споделям. Да, КАЧЕСТВОТО има цена. При Алфа обаче, в положението, в което е марката в момента, ПЪРВО трябва да ни докажат качество, а после да поискат ЦЕНА. Така, като гледам, май се готвят да разчитат само на ЦЕНАТА, за да влязат в премиум сегмента. Е, една изненада - няма да стане така, това да не ви е 2002 - 2007г.? Вие и тогава работехте на загуба, какво остава сега?! И останалите версии на тази кола, как ще изглеждат? Ще ви кажа как - представете си колата от снимките горе, но... махнете отворите от предния капак, повдигнете леко окачването и махнете черния преден спойлер под бронята, направете задната броня напълно обикновена и си представете само една ауспухова тръба с един накрайник отляво, махнете спортните прагове, както и задния спойлер от капака и добавете 16" джанти. Е, как ви се вижда? На нищо няма да прилича. С този автомобил ли възнамерява Серджо Маркионе да конкурира 3-та серия? Всъщност, никога никой не е вярвал, че новата кола ще конкурира който и да било. Планът на Маркионе беше да продава по не по-малко от 400 хил. коли годишно. И това обаче няма да се случи. БМВ... Хм, има да им сънуват продажбите в Торино!!!
Карам Алфа от 8 години! Искам да ви кажа, че когато имате натокано бижу на тази марка ще ви доставя най-хубавото усещане! Моята е 156, но автоматик с всички екстри който някога са слагани в този модел + старт бутони и осветление с червена кожа я прави немислимо голямо удоволствие. И въпреки че вече е доста старичка все още ме радва! Представям си отва бижу!!! Амбициите им са страхотни, мисля че този модел е силен коз! Но на тях определено им куца един параметър - цената!
Съгласен съм с Трифонов - в момента в който я видях се сетих за Кия Оптима.
Аз съм фен на Алфа Ромео, но очаквах наистина повече особено по отношение на дизайна.
Нищо няма да направят с тази кола.
Много е красива колата, а мощността и ускорението са впечатляващи. Интересно е какви ще са цените най-вече на по-малките двигатели и какво ще е оборудването на по-масовите екземпляри.
Наистина много напомня вида на 3-та серия и това въобще не ми харесва, разочарован съм ако това е крайната визия на колата, жалко очаквах нещо по-оригинално и вълнуващо.....
Не съм си го помислил, един приятел Има M3 2008 година
(E92 coupe) и вози 100-пъти по-добре от всяка Алфа, в която към се качвал. Окачването е малко по-твърдо, защото е спортно ама на писта няма равен. Пък и окачването е адаптивно, така че като го сложиш на comfort си го бива, иначе за писта е по-добре sport или sport+, тогава окачването е по-твърдо, но пък воланът е по-директен и си го бива за дрифт. Сигурен съм, че Alfa не може да го победи на бърза обиколка за време.
До "Кобрата": Така е. Имал съм Алфа 156 2.0 със 155 к.с., което е автомобил с перфектно пътно поведение, чудесно балансирано купе, страхотно кормилно управление и водимост и превъзходни спирачки. Много бях доволен от колата, вървеше много, не ми е правила сериозни проблеми за 4-те години експлоатация. След като започнах да им се дразня на политиката на Алфа и след като не успяха да се организират и да пуснат нов модел в приличен клас след 159-ката, се огледах и си купих БМВ, 4 серия, купе. Ами, не могат да се сравняват двете коли просто, в което и да било отношение. А за качеството на изработката и използваните материали няма какво да коментираме. С докосването на всеки детайл в интериора, Бимър те оставя с невероятно усещане за качествена изработка и премиум материали. И винаги давам примера със себе си на всеки фен на Алфа - все в един момент от живота ви ще дойде време, в което ще имате пари за по-сериозна кола - такава, каквато Алфа не предлагат. Купете си БМВ - ще ви хареса! А ако този момент дойде едва когато сте над 40 години, минете направо на Мерцедес - ще ви хареса дори повече! Всеобщо известните приказки за немските коли нямаше да са такива клишета, ако нямаше в тях голяма доза истина! То клишето така става клише... с повтаряне. А повтаряме често нещо, което просто често срещаме.
След 156-та (от 2004г.) с новата маска по дизайн на Джуджеро и 159-ката, също уникално красива и злобна, какво очакваш ?
Нека да я видим на живо, може би ще е доста ефектна. Салоните на Алфа по принцип са без забележки. Друго какво ? Аз лично съм карал 156 без да я поддържам. Забележителна стабилност в завоите , което за мен е важно, защото България се състои главно от завои, приятен звук на двигателя- характерен.
За двигателите и надеждността от реални собственици съм чувал противоположни мнения, както междувпрочем за всяка друга марка.
От 2 години имам 156 със "строшеният" twin spark както му казват на тоя двигател много хора и мога да ти кажа, че за 1.8 със 144коня, много беемвета със същата кубатура, а дори и 2.0 is са плакали. Не си мисли, че бмв е топ колата на света. Не съм кон с капаци и съм голям фен на старите 3-ки, както и на е60(страхотен автомобил, особенно 535д, който наистина доставя удоволствие). Тъй, че хич няма да се очудя ако поотупа наточената 3-ка... не отписвайте Алфата.
Колкото до г-н Трифонов, не знам какво си имал и какво си "карал", но от как ви пуснаха във ваканция активността много се дига.
Ще я видим и на живо, но... това на снимките ще е най-екстравагантният и впечатляващ вариант на тази кола. Разбирам какво имаш предвид - Джулиета на живо изглежда много по-добре отколкото на снимки, т.е. автомобилът просто не е фотогеничен, но... въпреки това и Джулиета не е достатъчно красива, дори на живо. И с тази ще е така - по-добре ще изглежда, отколкото на снимка, но това ще е всичко. Не бива да се забравя, че един автомобил може да бъде наречен наистина красив само тогава, когато го погледнеш и просто няма какво да добавиш. Ако започнеш там да казваш "Да, ама с 18"-ки; Да, ама с еди какъв си екстериорен пакет; Да, ама само в червено и т.н. и т.н., значи има нещо объркано в дизайна. Не беше така със 156, не беше така и със 159, с Брера, дори с GT и 147. Бяха просто най-красивото в класовете си. И никой не го отричаше. Хейтърите просто казваха "Като дизайн е хубава, ама... еди какво си". А сега, дори само от дизайна на тази, няма всички да са впечатлени. Така стоят нещата с MiTo, с Джулиета, а очевидно ще стоят така и с тази. Просто не е пипната и това е. А за да се осъществи планът на Маркионе за Алфа, беше много важно точно тази кола да бъде перфектна - във всяко отношение, но като се започне на първо място от дизайна. Не трябваше да бъде КАТО БМВ, трябваше да бъде много по-добра и в този смисъл и много по-красива от БМВ, 3-та серия. Много по... А това е по-зле. А от БМВ пускат и фейслифт на 3-ката до месеци, а на втората година от началото на производството на тази Джулия, ще има чисто нова 3-ка, година по-късно нова 4-ка и т.н. и т.н. Просто няма да им оставят никакъв шанс за успех.
Уникално нечовешка е тази Алфа. Както и предните модели. За мен лично 156-цата все още е уникална кола, въпреки всичките си кусури и висенето по сервизи.
много ми е интерсно сериозния автомобил БМВ 4-та сериа какво има повече и по качествено от една Алфа ..бмв-то е най обикновен прост и евтин автомобил и какво ще ми хареса по точно в едно бмв но си прав че трябва да караме бмв-та и мерцедеси заради грозния им дизайн и евтината им поддръйка ..голям разбирач си
Много жалко за теб. Караш автомобил концепция отпреди двадесет години, на минимум десет години (твоята вероятно е на много повече) и ми обясняваш как трябва да се чувствам в чисто новото си БМВ за 90 хил. лв. Наистина много жалко. Ти специално, като станеш на над 40, е много малко вероятно да имаш възможност за "по-сериозен" автомобил от този, който караш в момента. Ако и в момента не си над 40. Никога не съм бил доволен от това, което имам или съм постигнал и съм разбрал едно - това е двигателят на прогреса! Що се отнася до плачещите в БМВ-та, дето си ги състезавал. Със сигурност е пълно и с луузъри в дърти БМВ-та, които, точно като теб, са за оплакване. Но, както и да го въртим, истината е, че твоята кола има 140 к.с. и ускорява от 0 - 100 за минимум 10 секунди. Ако някога някъде си надбягал някого, това няма нищо общо с факта, че колата, която караш, трябва да бъде спряна от движение към днешна дата! Просто е твърде стара. Пречиш с нея по улиците, усложняваш задръстванията, не ти пука много за нея, защото е стара и скапана и не я пазиш, а това означава, че и моята не би пазил, като минавам покрай теб и т.н. И в същото време, е болезнено очевидно, че разполагаш с достатъчно средства да си позволиш единствено придвижване с метрото. Иначе не би си купил кола за 3 хил. лв. Знаеш, че Алфа 156 е струвала като нова между 50 и 80 хил. лв. нали?! Направи си сметка какво е останало от тази кола за парите, които си платил ти за нея. Що се отнася до възрастта ми... ОК, нека съм ученик. Очевидно не си и много информиран за протичащите обществено-икономически, политически и културни процеси в Държавата, щом искрено вярваш, че съвременен ученик може да пише като мен... Но това, че някой ме мисли за по-млад винаги ме е радвало. Обратното би било притеснително.
Ето и съвременен български ученик. Специално за "nov". Никакво съмнение не може да има! Неграмотен, без грам жизнен опит, но със самочувствие до небесата, че един ден ще стане голяма работа и ще има много пари. Ами, как да ти обясня какво има БМВ 4-та серия в повече от твоята Алфа за 3 хил. лв. ? Няма как да ти го обясня с думи. Трябва да покараш едно такова, за да разбереш. Аз обаче, в моята кола няма да те пусна, ти от друга страна, никога няма да можеш да си позволиш такава, така че... познай... ТЪНИ В НЕВЕДЕНИЕ!!!
Хаха хареса ми как бързо на бързо направи профил на моята скромна личност. Тук всеки кара коли за по 90к и на горе ... но предимно в NFS. Ще ти кажа, че колата е предимно средство за предвижване от точка А до точка Б. Щом можеш да дадеш 90к за кола, предполагам и живееш в имение поне като на Пазарджишкия кмет или важното е БМВ-то да е пред блока пък 2-стайния какво му е, няма да се занимаваме с ГПР-та и т.н.
Не знам осъзнавате ли но биете на очи и то доста момчета. Та както казах ... нямаш ли списък с книги за лятото.
Колега, не знам с какъв доход разполагаш, но да кажеш , че БМВ 4-та серия е евтин автомобил си е направо смехотворно. Добре оборудвана четворка стъпва над 100 000 лева. Дано всички скоро да забогатеем толкова, че да нямаме 100 000 лева за нищо :)
Много е тъпо и несериозно някой да парадира с пари в анонимен сайт. Времената са меко казано трудни и не виждам смисъл от това. Карайте каквото имате, защото не знаете какво може да ви застигне утре.
Аз подкрепям всички изказвания на г-н Трифонов! Защо да не влезе някой по-заможен човек да си изкаже мнението в сайта? Да не би да е забранено или си мислите, че като има пари, не се интересува от случващото се около него? От друга страна е вярно, че автомобилът е за предвижване от т.А до т.Б, но защо да не се возиш или по-точно да караш наистина нещо, което можеш да го наречеш КОЛА, един път се живее..! :)
Именно, защото сайтът е анонимен, да назова цената на колата, която карам, не може да бъде парадиране. Парадира личността - тази, която хората познават. Вие не ме познавате, аз не ви познавам - как мога да парадирам пред вас с каквото и да било? Отделно от това, имайте предвид, че в пазарната икономика съществува принципът на свободата на договаряне. Това, че според калкулатора в сайта на БМВ, колата, която искаш стъпва на например 90 хил. лв., не означава, че няма да успееш да се договориш с дилъра поне за 10 - 12% отстъпка от нея. Този марж е заложен при самото ценообразуване и се постига при почти всяка отделна сделка. Това са реално постижими отстъпки. Българинът обича пазарлъка и затова хитрите търговци винаги залагат възможност за това, когато ценообразуват. Забележете например, че БМВ-тата в България са дори малко по-скъпи, отколкото в Германия. А с Балканстар и Мерцедес е обратното - тук Мерцедесите са с около 10% по-евтини отколкото в Германия. Какво се крие зад това? Ами като отидете да преговаряте за конкретна кола при дилъра на БМВ, той може спокойно да ви направи 15% отстъпка. За една Х6-ца например за 160 хил. лв., това е разлика. В Балканстар едва 5% могат да ви предложат. БМВ навсякъде по света имат уникален маркетинг, мениджмънт и мърчандайзинг. Затова и имат най-големите продажби при премиум автомобилите. Така че моята кола струваше 90, но аз реално платих за нея 79 хил. И... за онези, които не са оглеждали отблизо, сядали или карали 4-ка, препоръчвам да го направят. Тогава ще разберат, че парите изобщо не са много. То на една Мазда 6 й искат 70 хил.
Съгласен съм с качествените материали,но ти като човек,който си карал ще се съгласиш,че го няма този комфорт на шофьора(ориентирания интериор,единия пръст разстояние и други глезотийки) ;) Грешка на БМВ,която тихомълком коригират в последните версии...!
Лоша среда набара Седларов(Трифонов). Сигурно дечурлигата ти се връзват на големите и уж смислени постове,а покрай Мкар си минавал само с изплезен език. Всеизвестен факт из тези среди е, че точно в BMW не си падат по отстъпките, а разработват по-добри финансови условия за своите клиенти предимно насочени към автомобили на склад. Говоря за лизингът с неговите разновидности - финансов и оперативен. Само да ти кажа, че за БМВ 20% си е МИНИМАЛНО авансово плащане с лихвен процент до 5-6% в зависимост от срока на лизинга. Не звучи хич като The Best Offer. Да не говорим, че сумата набъбва за производство на нов автомобил. Всичко казано до тук, може много лесно да се провери в представителството и не само. Мисля, че дава ясна представа колко са гъвкави в БМВ относно цените, а и не е нужно защото клиентелата им е почти константна. Ти разбира се си го платил кешафица с торбата през рамо и за това едва ли не са ти подарили 4-ката.
Та както ти казваш "спокойно могат да ви направят 15% отстъпка", представям си нормалната каква ще е, щом тая я дават от вратата. Все пак разбрахме, че си човек с възможности и може би голямата отстъпка е плод на корпоративните ти отношения с дилъра и закупуването на огромно количество автомобили. Тогава няма нищо странно в това и ако е така аз поднасям моите искрени извинения. Хайде със здраве !
Не ме разбирайте грешно.Аз харесвам БМВ,но се дразня,че малко ги обезличиха отвътре,и малко избягаха от концепцията като сложиха Х драйв,че и предно...Но могат да си го позволят! Поздрави!
Както казах... сайтът е анонимен. Няма как да убедя когото и да било в каквото и да било. А и не искам. Отделно от всичките си изключително дразнещи качества, българинът е и адски завистлив и злобен човек. Ето защо - напълно си прав, карам там една барака за 1500 лева - Хондичка Сивик 1991г., на заплатка съм 600 лв. и от провинцията. Не се занимавайте с мен. Последните познати, дето се снимаха с новото си А8 и се изтипосаха във Фейсбук, вече трета година не могат да се отърват от проблеми. То НАП ли не се включи по "анонимен" сигнал, то Прокуратурата ли не им спретна делце, то Комисията за отнемане на имущество ли не бе, то в чудо се видяха, затънаха в проблеми... Та, да... Лъжа тука, ученик в 10-ти клас още с пъпките съм и съм карал кола само пред конзолата... Не ме мислете, също като вас съм.
Не с торба на рамо. А по банков път и изцяло, приятелю. Стойността на колата, която караш не трябва да надвишава 10% от чистия ти годишен доход. Така постъпва икономически рационалният субект. Първо спечелва парите, после ги харчи. Ето защо лично мен никаква криза не ме барва. Трябва икономическа дисциплина. Лизинг ли? Не ставай смешен!
''бмв и такива подобни'' шегуваш ли се ?? Сриваш БМВ с Опели и Фв.. Това, че в България ни ги докарват на по 500 000 хил. км, не означава, че не струват, просто са си дали душата за хората преди нас! :)
Само тинейджър или някой с IQ под 90 би критикувал тази кола. Дори аз , човек, който никога не е харесвал тази марка, мога само да поздравя инженерите, проектирали това нещо.
Тази кола притежава всичко, с което да притесни доказани акули в този сегмент като Бмв, Мерцедес и Ауди. Включително и дизайн! Да! Докъде я докараха с модели като 156 и 159, по които всеки ахкаше? Колко от тях видяхте по улиците? Истината е, че Алфа се върнаха в правия път с по-сдържан дизайн, защото това се продава.
Колко от вас обърнаха внимание на техническите характеристики и нововъдения, поне тези, които са споменати? Абстрахирайте се от най-мощния двигател - нещо като Фокус РС, за който само сме чували дори след токова години ( с едно-две изключения), едва ли някога ще пристигне в България. Фабричен карбон, керамични спирачни, Керс??? 3-ка дизел, ускоряващ от 0 до 100 км/ч за под 6 секунди? Това ли не ви харесва?
Излагат се италиянците. Интериора е копиран и смесен от различните аудита (по това което виждам на снимките. Контролите на навигацията, волана е смесен от А8 и новата R8, централното табло е в подобен стил.
Като излезе и се премери с M3, тогава ще видим дали струва.
Pro4etoh Dva mnogo sme6ni komentara : Purviq be6e 4e Audi sa po krasivi ot Alfa Romeo - Priqtely idi da si pregleda6 o4i4kite 4e qvno skoro 6te ti vzimame ku4e voda4 . Vtoriq komentar be6e 4e Italqncite se mereli s nekakvo ne6to M sme6ka - Nqma kak da se meri6 s ne6to deto si zadminal predi vreme . A amge prosto bez komentar , tam e tragi4no prosto :D
Колата както и да я погледнеш изглежда добре.Естесвено,че тази от снимките е топ изпълнение.Двигателя щом е пипан от ръчичките на ферари това говори само хубави неща щом излезне на пазара.До г-н Трифонов-браво,че в тези времена може да си позволиш нова кола от класа на вмв 4 серия.Всеки обаче който кара бмв моля да не коментира дизайна на Алфата.Коли 2014-2015 изглеждат абсолютно безлични.Тази Алфа дори рисувана преди 5-6 та и повече години,изглежда много по-добре от новите бмв-та.И един въпрос към г-н Трифонов-Едно БМВ ако не е М3 примерно как ще изглежда като му махнеш спойлерите,четирите тръби отзад,широките гуми,отворите по капаци,калници и прочие?Така е и тази Алфа.Винаги наточените модели изглеждат страхотно в сравнение със базовите модели.
Ефектно направена Алфа... Наистина обира овации! Преди 6 - 7 години имах Алфа 156 2.4 кубика дизелова, 136 коня с чип, около 150 кс беше. Цвят светло синкав хамелеон с черен кожен салон Момо. Просто където я паркирах и се събираха по няколко човека да я гледат и коментират. А за вървене и звук, този петак направо къртеше. Е признавам си, че за около 2 години, двапъти правех окачване, но пък удоволствието от шофирането беше уникално!
Немските дърводелци пак ще лъскат дървото 😉 Страхотна кола! Направо уникална! По тази логика за копираме..... Ягуар също са откраднали задницата на VAG
Или май....всички ползват италиански дизайнери!
На всички е ясно,че италианският дизайн не може да бъде стигнат! Тази кола го потвърждава!
Стоповете са заимствани от Мазерати GT макар и да прилича задницата леко на А4, колата иначе като цяло е доста повлияна от Ауди. Фаровете например са от А6 с това заостряне.
Безлични казваш... изглеждали БМВ-тата... Момко, за всичко друго може и да спорим, но точно безлични НЕ СА. Това е най-лесно разпознаваемата кола по пътищата в света! Като силует в профил, като светлини отпред, като детайли от екстериора и интериора. Я помисли и следващия път, като караш по магистралата, се замисли колко пъти си объркал БМВ с друга кола? Ауди постигнаха това съвсем за кратко и само заради първоначално поставяните само от тях LED светлини с характерен контур. След като всички ги поставиха, пак изостанаха именно в графа "индивидуалност" и "разпознаваемост". При БМВ обаче, този ефект не се постига само с Angel-ите. Именно по тази причина и преходите между моделите са така плавни и некардинални. Защото "модата излиза от мода, ала стилът - никога!" (Коко Шанел). И не обяснявай кое е безлично точно на тия, чиито най-продаван модел е този, чиято базова цена е 100 хил.лв. и който точно в този сегмент, е най-продаваният автомобил в света. Що се отнася до М3 и какво би останало от него ако не е М3. Всъщност - много остава. Има поне още два, несравнимо по-евтини екстериорни пакета, които, поне според мен, правят колата много по-красива от М3. А 4-та серия купе, е най-красивото купе на пазара в момента в своя ценови диапазон. Конкуренция му е единствено S клас купе, но тя е поне пет пъти по-скъпа. И 4-ката в базово ниво да я вземеш, и в черен или бял пастел (безплатно т.е.), пак събира погледите. Е, и М4 е готина, но не непременно по-готина.
За коментарите, дето БМВ, Мерцедес и Ауди в момента се пукали от притеснения... Вие сериозно ли ги мислите тия идиотщини!? В разгара на Световната икономическа криза, точно тези трите, счупиха всички рекорди по продажби (техните собствени между другото) и днес били притеснени... от първата, "по-семпла" Алфа. Че ако една Алфа е със "сдържан" дизайн... питам, на какво ще разчитат, за да я продадат? На ОБЕЩАНИЕ, че този път ще е качествена и надеждна. 90% от хората, дето са тръгнали на пазар за кола, основателно ще кажат: "Абе, може и така да е, ама айде да не съм точно аз тоя, дето ще го проверявам това". И ще имат право.
и аз карам пасат ама винаги съм си мечтал за алфа(с 700 лв.заплата не може да се кара алфа),просто правят най-красивите коли ,не вярвах че ще искочат пак,но ме изненадаха много приятни,дано един ден и ние да имаме шанс да караме такива коли
Италиянците се славели с дизайн! Та всичко в тази кола е взаимствано от други коли излезли преди 3-4 години. Иначе изглежда добре остава някога да се сетят жабарите, че е нужна и здравина!!! Алфата ще стане кола само ако се разкара от фиат. Преди ВАГ имаха апетити към нея .... може и да й излезе късмета
Тука чета хвалебствия за немските кашони! Били здрави и читави..... Направо се скъсвам от смях като ми кажат колко са надеждни немските коли! Същите чупливи боклуци с огромна фен база в БГ...... Освен това всяка нова кола е в гаранция и си има застраховка! Затова и сервизите на Мерцедес,БМВ и ВАГ са добре посещавани и винаги с резервация за час......
Хаха чак тук замириса на необуздани хормони с тия истории А8-ци, 4-ки ... нищо не каза за тая "мижава" отстъпка как я договори, защото съм в тези среди и ми е интересно
Много стар и страстен алфаджия съм. До толкова, че за разлика от Трифонов съм си оставил за личен автомобил една кукличка-156чка! Поддържам я ревностно вече повече от 10 год. и смея да твърдя, че трудно ще се намери по-добър екземпяр в България! Всички около мен съм ги оборудвал с чисто новички автомобили. Е, не на трифоновски цени защото, ако си изкарваш с честен труд парите в България, да похарчиш 100 хил. лв за кола си е кощунство! Поне в нашата родина. Понякога новите семейни автомобили ги шофирам и аз. Но-о-о... да се понесеш със 156цата към Юндола, Шипка или когато има време по фибите на Трансфагарашан... Безценно! Усещането от звука на двулитровият, леко чипосан туинспарк, когато сваляш по правата на фибата със 100 от трета на втора! Кресчендото на 6500 rpm, заглъхващо до 5000 оборота, спирачки, в центъра на завоя си със 70- 80 км/ч! Колата буквално е залепена за асфалта, гумите свирят в тон - "ще изкочим от джантите", но колата не мърда! Не искам дрифтове, а скорост! Буквално с дяснат. ръка се държиш за скоростния лост, а лявата трудно удържа съпротивлението на волана! Преваляш центъра на завоя. Педала на газта е в пода! Оборотите на мотора са около максималният въртящ момент. Алфата буквално се изстрелва на втора, на около 110 км/ч яростното кресчендо на прекъсвача те кара да чукнеш третия зъб! Газ - 140, 150 км/ч, директно влиташ в следващия обратен. Спирачки(тази кола ги притежава перфектни), съчетани с влизане на втора, колата е залепена за пътя... Няма друга такава Алфа! Всико свърши! През есента на 2003 год. Излезе фейса на 156! Това за съжаление е перфектната алфа! Перфектно съчетание на интериор, екстериор, моторизация, механика и електроника. Върхът на сладоледа е Q4 Crosswagon! Но за времето си! Между другото на любителите на 10-ина год. автомобили препоръчвам фейсмоделите на 156! За доста скромни пари ще се сдобиете с автомобил с главно А! Разбира се, ако не сте от клонираните немски или японски отбори. От тогава насам - бози! Само някои да не каже, че танка 159 си заслужава гордо да носи името Алфа! За МиТо, Жулиети и др. да не говорим! Алфа умира(болно ми е), а тази кръстоска на снимките м/у БМВ и силует на 156 е един автомобилен Ам-гъл. И в този сегмент, в който са се прицелили... Алфа Ромео умря, да живее Алфа
Поздравления, Приятелю! Не мога да ти опиша как настръхнах докато четях поста ти. Великолепно. Прав си за всичко... Наистина много жалко. Но... това е положението. В пазарната икономика има много малко място за емоция, но ако успееш да я превърнеш в своя отличителна черта, ще бъдеш вечно на върха. За съжаление, Маркионе не е "автомобилен човек" и затова просто ще затрие тази марка. Проблемът на Алфа винаги е бил само един - некадърен мениджмънт и липса на адекватна рекламно-маркетингова стратегия. Вместо да осъзнае това и да хвърли усилията си в тази насока, Маркионе реши, че трябва да "опрости" дизайна - най-голямата скъпоценност на бранда. И просто прекопира едно БМВ... чиято най-голяма скъпоценност са съвсем различни неща. Възможно ли е този автомобил да отбележи бум на продажбите? Ще видим през следващите няколко години, че НЕ, не е възможно!
Ами... съвсем нов клиент, без всякакви протекции, като купих колата, моделът беше на шест месеца... Щом казваш, че 12% при тия условия за дилър, който не реве от липса на продажби и от трите немски премиум бранда в България, продава най-много, е мижава отстъпка, така да е. Аз НЕ СЪМ "от тези среди" и за мен, не бе мижава. Е, след това, всеки на когото казах и беше "в тези среди", точно като теб, започна да ми обяснява, че той и повече би ми дал. Да де, ама преди да купя всички "приятели" и познати "от тия среди", се правеха на разсеяни и дума не отваряха за КАКВАТО И ДА БИЛО ОТСТЪПКА... Ако щеш ми вярвай, ако щеш недей. Ако обаче наистина си "в тези среди" и ако наистина имаш позиции... виждам, че "М Кар" си посочил, иди там и питай правили ли са на частен клиент отстъпка от 12% за 4-та серия. Ако имаш позициите, за които претендираш, ще ти кажат. Ако ли не - както подозирам, че е в твоя случай - ще те разкарат с насмешка. Ако стане така... Сори!
Спри се ... че ще ги приказваш тия и на места дето хората отбират малко от малко. В МКар съм поне 2 дни в седмицата, тъй като работим с тях и сме им партньори. Дайте му медал на момчето с 4-ката(само на десктопа - както подозирам пък аз) и да се запише в залата на славата на fakti.bg, че да може да си легне спокойно.. Лек и успешен ден. =)
"Tova go znae vsqko hlape"che VW e lider (3 modela) po prodajbi tuk. Ne znam zashto reshi i kak vyobshte ti mina prez uma che BMW prodava nai mnogo ot nemskite premium brandove v Bulgaria kato lesno moje da se proveri che dori ne e v Top 10:
1.Volkswagen - 3 modela
2.Toyota
3.Dacia
4.Peugeot
5.Skoda
6.Renault
7.Kia
8.Ford
9.Opel
10.Nissan
Не си прав за 159,нито за Джулия.Силата на Алфа винаги е била дизайна.159 и Брера са най-красивите Алфи и 156 е доста под тях.Просто по времето на 156 компанията беше на по-високи позиции поради много причини,но не защото по-новите им модели са несполучливи.Всичко,което си написал за 156 и удоволствието от карането го има и при 159.Джулията също е добро попълнение и е много по красива от бмв 3 серия,просто цената би попречила на масовата клиентела да се ориентира на юг от Алпите.За всеки влак си има пътници ако търсиш здравина и надеждност-ВАГ,но във Алфа има магия,която само хора дето са карали тази марка могат да усетят марката никога няма да умре.
За Маркионе каквото и да кажем ще е малко като за начало сделката с Крайслер беше грешка осакати и без това застоялото италианско автомобилостроене целите му са високи но няма ресурсите да се мери с Мерцедес,БМВ и ВАГ колата е уникална но се съмнявам да има успех срещу конкуренцията в дизайна години напред моторите прилични сичко е добре на Джулията просто лош маркетинг и предрасъдаците на повечето копувачи че Бенца и Биймъра са номер 1 сичко е реклама и манипулация в днешно време ВАГ имат най-светло бъдеще заради кадърно управление.
Карал ли си жулиета - никак не е лоша колата направо е резак. Браво за 156-цата, карал съм с 240 цялата магистрала едно време като нямаше камери, няма такъф кеф просто. Тоя с бмв-тата да ходи да си удари една злобарка - нищо не разбира от коли.
Колега, много ги разбирам алфите, особено бензиновите. Впрочем макар, че е "яйцето и кокошката" на комън рейл технологията, алфа на нафта за мен не е истинска алфа. На тази кола и върви бензинец, заради дългите предавки, страхотния звук на бензиновия мотор при 4000+ оборота, усещането че твоя автомобил "тръгва, когато останалите приключват" и др. Истинските алфи в средният клас бяха 155 и 156 - особено! Застани до 156 и 159 и хубаво ги огледай, ама много хубаво и ще забелжиш, че 156 е наистина по-класна "дама" на външен вид от 159! Ако пък 156 е от фейс моделите, ще се увериш, че са опитали да доразвият силуета и в 159, но уви - получил се е леко злобен тюфлек с липса на "страстните форми" на 156! Това горе на снимката - аз съм върл фен, срам ме е повече да го коментирам.
Не е зле, но с един хубав модел или с една хубава кола не се става премиум марка. Гледам долу някои пичове са я сравнили с БМВ, ами какво да кажа, красива е, но е много далеч от БМВ или която и да е марка от немския елит. По - скоро би се опряла на DS на Citroën или някви японски.
Аз бих си я купил! Има някаква сходна прилика с някои други коли, на немските конкуренти и на Maserati но те не крадът ли, я се замислете ?
Стоповете на алфа 156 и 159, нима след това от ВАГ не ги крадът и имплантират в Seat? А Алфа, че е откраднала идея за дизайна и вече сте подготвили кладата...
Всичко е измислено, и като замираща марка, гледат от конкуренцията, които имат успешно продаващи се модели. Щом те се взимат и Алфата ще се взима.
Ставаше въпрос за премиум брандовете, пич. Това, дето си го изброил, са... смешна работа. Не се излагай. К'во си ми я лепнал най-отпред тая Тойота. Лексъс къде е ми кажи... в тая класация. За премиум автомобили ставаше въпрос и за техните продажби. В тая твоята класация няма нито един такъв бранд. Първо чети, после пиши.
Истината е, че работиш - всъщност си лимонка на собственика - на фирма, дето се опитва да убеди хората, че може да им продаде лъскава кола при по-добри условия от тези, които им дават официалните представителства и сега място не можеш да си намериш от любопитство дали наистина е възможно те да предлагат на случайни частни клиенти условия като тези, за които говоря. Е,могат и го правят. В договора, който сте подписали с М Кар - корпорстивни клиенти - наистина има таблица с доби отстъпки за съответните модели и ако бяхте склонни да печелите по 2-3% процента на кола, а не по 10 - 12%, вероятно можеше условията ви и да са по-добри. Но 12 - 15 процента е отстъпка, която е напълно възможно да бъде договорена с официалния дилър за кола в класа на 3-та, 4-та серия, а за по-високите класове и много по-голяма. Без вас. Точно както го направих. Освен това работят по-професионално от вас, по-коректни са и по-бързи. Специално БМВ имат специална програма за продажба на дипломати, лекари и адвокати. И в нея отстъпките са минимум 10-12%. Но мой познат от Варна си купи Х6 за 160 хил.лв., за която му направи варненския дилър по тази програма 25% отстъпка. Тези отстъпки се одобряват директно от BMW GmBh - Германия, а не от местния дилър. Вашите отстъпки, от друга страна, са договорени по модели за закупуване на определен брой автомобили за определено време и Нямате право да ги прехвърляте за определен, минимум 6 месечен срок. Защото идеята на тази пък програма е, че условията се дават на даденото дружество - клиент, за неговата дейност, а не за да извършвате нелоялна конкуренция на други официални дилъри. Сега, вие брутално нарушавате този договор и прехвърляте колие веднага, като по този начин подбивате пазара на други дилъри. Главно турски. Необходимо е само турския дилър да писне на БМВ и положението ще ви се стъжни - нашия дилър, който всъщност е наясно с всичко получава яка глоба, договорът ви автоматично се прекратява по поръа от БМВ, а ако българският дилър продължава, може и да престане да бъде официален представител. И така. Един такъв като вас - "?? Брокер" вече изяде дървото и си затвори вратите в Ауто Бавария, а последните отнесоха яка глоба от БМВ. Сега явно сте минали на М Кар... Въпрос на време е да се прецакате взаимно и вие... И не ми обяснявай ти на мен от какво разбирам и от какво не. От там, откъдето се връщам, ти никога няма да стигнеш. Правят си зад гърба ви официалните дилъри каквото си искат и са абсолютно прави. Не могат да бъдат коректни с вчерашни умотрели автоджамбази, които днес са решили, че ще се правят на бизнесмени.
И аз бих си я купил(ако имах парите).Може да има някакви прилики с други марки но тук изглеждат по-добре направени.Коя задница иглежда по-добре от на тази от другите марки?
Хахаха, не знам на какво си, но истински ме развесели тази сутрин. Какви филми само, какво чудо. Мисля, че трябва да се насочиш към режисура или българското кино много ще изгуби като навършиш пълнолетие.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Driver
12:00 25.06.2015
2 копеле
12:06 25.06.2015
3
12:09 25.06.2015
4 стоян
12:14 25.06.2015
5 MAXBLUE
12:19 25.06.2015
6 hahah
12:54 25.06.2015
7 Кобрата
13:01 25.06.2015
8 Пичага
Коментиран от #16
13:32 25.06.2015
9 Ядове
13:32 25.06.2015
10 Трифонов
Коментиран от #18, #82
13:42 25.06.2015
11 Батката
13:53 25.06.2015
12 Алфист
13:54 25.06.2015
13 Алфист
Аз съм фен на Алфа Ромео, но очаквах наистина повече особено по отношение на дизайна.
Нищо няма да направят с тази кола.
14:09 25.06.2015
14 Бате Цецо
14:13 25.06.2015
15
14:13 25.06.2015
16 Кобрата
До коментар #8 от "Пичага":
(E92 coupe) и вози 100-пъти по-добре от всяка Алфа, в която към се качвал. Окачването е малко по-твърдо, защото е спортно ама на писта няма равен. Пък и окачването е адаптивно, така че като го сложиш на comfort си го бива, иначе за писта е по-добре sport или sport+, тогава окачването е по-твърдо, но пък воланът е по-директен и си го бива за дрифт. Сигурен съм, че Alfa не може да го победи на бърза обиколка за време.
14:18 25.06.2015
17 Трифонов
Коментиран от #22
14:37 25.06.2015
18 mediator37
До коментар #10 от "Трифонов":
След 156-та (от 2004г.) с новата маска по дизайн на Джуджеро и 159-ката, също уникално красива и злобна, какво очакваш ?Нека да я видим на живо, може би ще е доста ефектна. Салоните на Алфа по принцип са без забележки. Друго какво ? Аз лично съм карал 156 без да я поддържам. Забележителна стабилност в завоите , което за мен е важно, защото България се състои главно от завои, приятен звук на двигателя- характерен.
За двигателите и надеждността от реални собственици съм чувал противоположни мнения, както междувпрочем за всяка друга марка.
Коментиран от #20
14:55 25.06.2015
19 Powa
Колкото до г-н Трифонов, не знам какво си имал и какво си "карал", но от как ви пуснаха във ваканция активността много се дига.
Коментиран от #23
15:05 25.06.2015
20 Трифонов
До коментар #18 от "mediator37":
Ще я видим и на живо, но... това на снимките ще е най-екстравагантният и впечатляващ вариант на тази кола. Разбирам какво имаш предвид - Джулиета на живо изглежда много по-добре отколкото на снимки, т.е. автомобилът просто не е фотогеничен, но... въпреки това и Джулиета не е достатъчно красива, дори на живо. И с тази ще е така - по-добре ще изглежда, отколкото на снимка, но това ще е всичко. Не бива да се забравя, че един автомобил може да бъде наречен наистина красив само тогава, когато го погледнеш и просто няма какво да добавиш. Ако започнеш там да казваш "Да, ама с 18"-ки; Да, ама с еди какъв си екстериорен пакет; Да, ама само в червено и т.н. и т.н., значи има нещо объркано в дизайна. Не беше така със 156, не беше така и със 159, с Брера, дори с GT и 147. Бяха просто най-красивото в класовете си. И никой не го отричаше. Хейтърите просто казваха "Като дизайн е хубава, ама... еди какво си". А сега, дори само от дизайна на тази, няма всички да са впечатлени. Така стоят нещата с MiTo, с Джулиета, а очевидно ще стоят така и с тази. Просто не е пипната и това е. А за да се осъществи планът на Маркионе за Алфа, беше много важно точно тази кола да бъде перфектна - във всяко отношение, но като се започне на първо място от дизайна. Не трябваше да бъде КАТО БМВ, трябваше да бъде много по-добра и в този смисъл и много по-красива от БМВ, 3-та серия. Много по... А това е по-зле. А от БМВ пускат и фейслифт на 3-ката до месеци, а на втората година от началото на производството на тази Джулия, ще има чисто нова 3-ка, година по-късно нова 4-ка и т.н. и т.н. Просто няма да им оставят никакъв шанс за успех.15:19 25.06.2015
21 Едикой си
15:30 25.06.2015
22 nov
До коментар #17 от "Трифонов":
много ми е интерсно сериозния автомобил БМВ 4-та сериа какво има повече и по качествено от една Алфа ..бмв-то е най обикновен прост и евтин автомобил и какво ще ми хареса по точно в едно бмв но си прав че трябва да караме бмв-та и мерцедеси заради грозния им дизайн и евтината им поддръйка ..голям разбирач сиКоментиран от #24
15:31 25.06.2015
23 Трифонов
До коментар #19 от "Powa":
Много жалко за теб. Караш автомобил концепция отпреди двадесет години, на минимум десет години (твоята вероятно е на много повече) и ми обясняваш как трябва да се чувствам в чисто новото си БМВ за 90 хил. лв. Наистина много жалко. Ти специално, като станеш на над 40, е много малко вероятно да имаш възможност за "по-сериозен" автомобил от този, който караш в момента. Ако и в момента не си над 40. Никога не съм бил доволен от това, което имам или съм постигнал и съм разбрал едно - това е двигателят на прогреса! Що се отнася до плачещите в БМВ-та, дето си ги състезавал. Със сигурност е пълно и с луузъри в дърти БМВ-та, които, точно като теб, са за оплакване. Но, както и да го въртим, истината е, че твоята кола има 140 к.с. и ускорява от 0 - 100 за минимум 10 секунди. Ако някога някъде си надбягал някого, това няма нищо общо с факта, че колата, която караш, трябва да бъде спряна от движение към днешна дата! Просто е твърде стара. Пречиш с нея по улиците, усложняваш задръстванията, не ти пука много за нея, защото е стара и скапана и не я пазиш, а това означава, че и моята не би пазил, като минавам покрай теб и т.н. И в същото време, е болезнено очевидно, че разполагаш с достатъчно средства да си позволиш единствено придвижване с метрото. Иначе не би си купил кола за 3 хил. лв. Знаеш, че Алфа 156 е струвала като нова между 50 и 80 хил. лв. нали?! Направи си сметка какво е останало от тази кола за парите, които си платил ти за нея. Що се отнася до възрастта ми... ОК, нека съм ученик. Очевидно не си и много информиран за протичащите обществено-икономически, политически и културни процеси в Държавата, щом искрено вярваш, че съвременен ученик може да пише като мен... Но това, че някой ме мисли за по-млад винаги ме е радвало. Обратното би било притеснително.Коментиран от #25
15:37 25.06.2015
24 Трифонов
До коментар #22 от "nov":
Ето и съвременен български ученик. Специално за "nov". Никакво съмнение не може да има! Неграмотен, без грам жизнен опит, но със самочувствие до небесата, че един ден ще стане голяма работа и ще има много пари. Ами, как да ти обясня какво има БМВ 4-та серия в повече от твоята Алфа за 3 хил. лв. ? Няма как да ти го обясня с думи. Трябва да покараш едно такова, за да разбереш. Аз обаче, в моята кола няма да те пусна, ти от друга страна, никога няма да можеш да си позволиш такава, така че... познай... ТЪНИ В НЕВЕДЕНИЕ!!!15:45 25.06.2015
25 Powa
До коментар #23 от "Трифонов":
Хаха хареса ми как бързо на бързо направи профил на моята скромна личност. Тук всеки кара коли за по 90к и на горе ... но предимно в NFS. Ще ти кажа, че колата е предимно средство за предвижване от точка А до точка Б. Щом можеш да дадеш 90к за кола, предполагам и живееш в имение поне като на Пазарджишкия кмет или важното е БМВ-то да е пред блока пък 2-стайния какво му е, няма да се занимаваме с ГПР-та и т.н.Не знам осъзнавате ли но биете на очи и то доста момчета. Та както казах ... нямаш ли списък с книги за лятото.
15:51 25.06.2015
26 мм84
Коментиран от #27
15:54 25.06.2015
27 Powa
До коментар #26 от "мм84":
А бе колега аз пък не знам как нямаш поне едно 90к лв за ново бмв. Така като гледам от пишещите явно попадаш и ти в тази малка графа от хора. :))))16:00 25.06.2015
28 scar face
16:18 25.06.2015
29 не е така
16:18 25.06.2015
30 scar face
16:20 25.06.2015
31 йойо
Коментиран от #39
16:48 25.06.2015
32 Трифонов
16:57 25.06.2015
33 пттт
17:08 25.06.2015
34 кучето
17:23 25.06.2015
35 Обективен
Та както ти казваш "спокойно могат да ви направят 15% отстъпка", представям си нормалната каква ще е, щом тая я дават от вратата. Все пак разбрахме, че си човек с възможности и може би голямата отстъпка е плод на корпоративните ти отношения с дилъра и закупуването на огромно количество автомобили. Тогава няма нищо странно в това и ако е така аз поднасям моите искрени извинения. Хайде със здраве !
Коментиран от #37, #38
17:25 25.06.2015
36 кучето
17:29 25.06.2015
37 Трифонов
До коментар #35 от "Обективен":
Както казах... сайтът е анонимен. Няма как да убедя когото и да било в каквото и да било. А и не искам. Отделно от всичките си изключително дразнещи качества, българинът е и адски завистлив и злобен човек. Ето защо - напълно си прав, карам там една барака за 1500 лева - Хондичка Сивик 1991г., на заплатка съм 600 лв. и от провинцията. Не се занимавайте с мен. Последните познати, дето се снимаха с новото си А8 и се изтипосаха във Фейсбук, вече трета година не могат да се отърват от проблеми. То НАП ли не се включи по "анонимен" сигнал, то Прокуратурата ли не им спретна делце, то Комисията за отнемане на имущество ли не бе, то в чудо се видяха, затънаха в проблеми... Та, да... Лъжа тука, ученик в 10-ти клас още с пъпките съм и съм карал кола само пред конзолата... Не ме мислете, също като вас съм.17:37 25.06.2015
38 Трифонов
До коментар #35 от "Обективен":
Не с торба на рамо. А по банков път и изцяло, приятелю. Стойността на колата, която караш не трябва да надвишава 10% от чистия ти годишен доход. Така постъпва икономически рационалният субект. Първо спечелва парите, после ги харчи. Ето защо лично мен никаква криза не ме барва. Трябва икономическа дисциплина. Лизинг ли? Не ставай смешен!Коментиран от #62
17:41 25.06.2015
39 не е така
До коментар #31 от "йойо":
''бмв и такива подобни'' шегуваш ли се ?? Сриваш БМВ с Опели и Фв.. Това, че в България ни ги докарват на по 500 000 хил. км, не означава, че не струват, просто са си дали душата за хората преди нас! :)17:44 25.06.2015
40 Bobby
Тази кола притежава всичко, с което да притесни доказани акули в този сегмент като Бмв, Мерцедес и Ауди. Включително и дизайн! Да! Докъде я докараха с модели като 156 и 159, по които всеки ахкаше? Колко от тях видяхте по улиците? Истината е, че Алфа се върнаха в правия път с по-сдържан дизайн, защото това се продава.
Колко от вас обърнаха внимание на техническите характеристики и нововъдения, поне тези, които са споменати? Абстрахирайте се от най-мощния двигател - нещо като Фокус РС, за който само сме чували дори след токова години ( с едно-две изключения), едва ли някога ще пристигне в България. Фабричен карбон, керамични спирачни, Керс??? 3-ка дизел, ускоряващ от 0 до 100 км/ч за под 6 секунди? Това ли не ви харесва?
18:15 25.06.2015
41 Десислав Попов
18:29 25.06.2015
42 BMW
Като излезе и се премери с M3, тогава ще видим дали струва.
18:55 25.06.2015
43 xaxa
19:39 25.06.2015
44 gospodina
19:41 25.06.2015
45 BENZ
20:05 25.06.2015
46 дизайнера
Коментиран от #56
20:07 25.06.2015
47 Маурчи IV
Що не си гледат пиците?
Коментиран от #49
20:09 25.06.2015
48 гостенин
20:38 25.06.2015
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Гост
Или май....всички ползват италиански дизайнери!
На всички е ясно,че италианският дизайн не може да бъде стигнат! Тази кола го потвърждава!
20:45 25.06.2015
51 Аз
Коментиран от #52
21:05 25.06.2015
52 mediator37
До коментар #51 от "Аз":
Значи не само аз съм смутен и неприятно изненадан от името.21:36 25.06.2015
53 Klouni
Дивите да си траят и да не си изказват неподготвените мнения.
22:15 25.06.2015
54 копи пейс
22:39 25.06.2015
55 копси
22:52 25.06.2015
56 Трифонов
До коментар #46 от "дизайнера":
Безлични казваш... изглеждали БМВ-тата... Момко, за всичко друго може и да спорим, но точно безлични НЕ СА. Това е най-лесно разпознаваемата кола по пътищата в света! Като силует в профил, като светлини отпред, като детайли от екстериора и интериора. Я помисли и следващия път, като караш по магистралата, се замисли колко пъти си объркал БМВ с друга кола? Ауди постигнаха това съвсем за кратко и само заради първоначално поставяните само от тях LED светлини с характерен контур. След като всички ги поставиха, пак изостанаха именно в графа "индивидуалност" и "разпознаваемост". При БМВ обаче, този ефект не се постига само с Angel-ите. Именно по тази причина и преходите между моделите са така плавни и некардинални. Защото "модата излиза от мода, ала стилът - никога!" (Коко Шанел). И не обяснявай кое е безлично точно на тия, чиито най-продаван модел е този, чиято базова цена е 100 хил.лв. и който точно в този сегмент, е най-продаваният автомобил в света. Що се отнася до М3 и какво би останало от него ако не е М3. Всъщност - много остава. Има поне още два, несравнимо по-евтини екстериорни пакета, които, поне според мен, правят колата много по-красива от М3. А 4-та серия купе, е най-красивото купе на пазара в момента в своя ценови диапазон. Конкуренция му е единствено S клас купе, но тя е поне пет пъти по-скъпа. И 4-ката в базово ниво да я вземеш, и в черен или бял пастел (безплатно т.е.), пак събира погледите. Е, и М4 е готина, но не непременно по-готина.За коментарите, дето БМВ, Мерцедес и Ауди в момента се пукали от притеснения... Вие сериозно ли ги мислите тия идиотщини!? В разгара на Световната икономическа криза, точно тези трите, счупиха всички рекорди по продажби (техните собствени между другото) и днес били притеснени... от първата, "по-семпла" Алфа. Че ако една Алфа е със "сдържан" дизайн... питам, на какво ще разчитат, за да я продадат? На ОБЕЩАНИЕ, че този път ще е качествена и надеждна. 90% от хората, дето са тръгнали на пазар за кола, основателно ще кажат: "Абе, може и така да е, ама айде да не съм точно аз тоя, дето ще го проверявам това". И ще имат право.
23:11 25.06.2015
57 gogo
23:30 25.06.2015
58 Роман (Маверика) Ценов
23:49 25.06.2015
59 Чукалов
05:06 26.06.2015
60 Гост
07:05 26.06.2015
61 Буржоата
09:10 26.06.2015
62 Обективен
До коментар #38 от "Трифонов":
Хаха чак тук замириса на необуздани хормони с тия истории А8-ци, 4-ки ... нищо не каза за тая "мижава" отстъпка как я договори, защото съм в тези среди и ми е интересноКоментиран от #65
09:35 26.06.2015
63 Алфата
Коментиран от #68
10:40 26.06.2015
64 Трифонов
12:58 26.06.2015
65 Трифонов
До коментар #62 от "Обективен":
Ами... съвсем нов клиент, без всякакви протекции, като купих колата, моделът беше на шест месеца... Щом казваш, че 12% при тия условия за дилър, който не реве от липса на продажби и от трите немски премиум бранда в България, продава най-много, е мижава отстъпка, така да е. Аз НЕ СЪМ "от тези среди" и за мен, не бе мижава. Е, след това, всеки на когото казах и беше "в тези среди", точно като теб, започна да ми обяснява, че той и повече би ми дал. Да де, ама преди да купя всички "приятели" и познати "от тия среди", се правеха на разсеяни и дума не отваряха за КАКВАТО И ДА БИЛО ОТСТЪПКА... Ако щеш ми вярвай, ако щеш недей. Ако обаче наистина си "в тези среди" и ако наистина имаш позиции... виждам, че "М Кар" си посочил, иди там и питай правили ли са на частен клиент отстъпка от 12% за 4-та серия. Ако имаш позициите, за които претендираш, ще ти кажат. Ако ли не - както подозирам, че е в твоя случай - ще те разкарат с насмешка. Ако стане така... Сори!Коментиран от #66, #67
14:39 26.06.2015
66 Обективен
До коментар #65 от "Трифонов":
Спри се ... че ще ги приказваш тия и на места дето хората отбират малко от малко. В МКар съм поне 2 дни в седмицата, тъй като работим с тях и сме им партньори. Дайте му медал на момчето с 4-ката(само на десктопа - както подозирам пък аз) и да се запише в залата на славата на fakti.bg, че да може да си легне спокойно.. Лек и успешен ден. =)Коментиран от #79
14:55 26.06.2015
67 THE BIG BEN
До коментар #65 от "Трифонов":
"Tova go znae vsqko hlape"che VW e lider (3 modela) po prodajbi tuk. Ne znam zashto reshi i kak vyobshte ti mina prez uma che BMW prodava nai mnogo ot nemskite premium brandove v Bulgaria kato lesno moje da se proveri che dori ne e v Top 10:1.Volkswagen - 3 modela
2.Toyota
3.Dacia
4.Peugeot
5.Skoda
6.Renault
7.Kia
8.Ford
9.Opel
10.Nissan
Коментиран от #69, #77
15:06 26.06.2015
68 westcoast
До коментар #63 от "Алфата":
Не си прав за 159,нито за Джулия.Силата на Алфа винаги е била дизайна.159 и Брера са най-красивите Алфи и 156 е доста под тях.Просто по времето на 156 компанията беше на по-високи позиции поради много причини,но не защото по-новите им модели са несполучливи.Всичко,което си написал за 156 и удоволствието от карането го има и при 159.Джулията също е добро попълнение и е много по красива от бмв 3 серия,просто цената би попречила на масовата клиентела да се ориентира на юг от Алпите.За всеки влак си има пътници ако търсиш здравина и надеждност-ВАГ,но във Алфа има магия,която само хора дето са карали тази марка могат да усетят марката никога няма да умре.15:31 26.06.2015
69 vassseto .
До коментар #67 от "THE BIG BEN":
От тези марки които си изброил аз не виждам премиум бранд. Ако за теб VW е премиум бранд си намери по-добре платена работа?15:35 26.06.2015
70 westcoast
16:06 26.06.2015
71 алфа фен
16:46 26.06.2015
72 Име (като гост):
17:31 26.06.2015
73 Алфата
17:54 26.06.2015
74 Bravo
Коментиран от #75
20:52 26.06.2015
75
До коментар #74 от "Bravo":
Много си зле пич, да пращаш Алфа Ромео и то с този расов мотор създаден от Мазерати и Ферари да се конкурира със Ситроен.......Коментиран от #78
02:20 27.06.2015
76 Ботев
Стоповете на алфа 156 и 159, нима след това от ВАГ не ги крадът и имплантират в Seat? А Алфа, че е откраднала идея за дизайна и вече сте подготвили кладата...
Всичко е измислено, и като замираща марка, гледат от конкуренцията, които имат успешно продаващи се модели. Щом те се взимат и Алфата ще се взима.
08:29 27.06.2015
77 Трифонов
До коментар #67 от "THE BIG BEN":
Ставаше въпрос за премиум брандовете, пич. Това, дето си го изброил, са... смешна работа. Не се излагай. К'во си ми я лепнал най-отпред тая Тойота. Лексъс къде е ми кажи... в тая класация. За премиум автомобили ставаше въпрос и за техните продажби. В тая твоята класация няма нито един такъв бранд. Първо чети, после пиши.14:07 27.06.2015
78 Bravo
До коментар #75 от " ":
Ти нали не си зле, пич? Затова ти кажи тази "расова" бегачка с "расов" двигател на коя премиум марка би се опряла?14:39 27.06.2015
79 Трифонов
До коментар #66 от "Обективен":
Истината е, че работиш - всъщност си лимонка на собственика - на фирма, дето се опитва да убеди хората, че може да им продаде лъскава кола при по-добри условия от тези, които им дават официалните представителства и сега място не можеш да си намериш от любопитство дали наистина е възможно те да предлагат на случайни частни клиенти условия като тези, за които говоря. Е,могат и го правят. В договора, който сте подписали с М Кар - корпорстивни клиенти - наистина има таблица с доби отстъпки за съответните модели и ако бяхте склонни да печелите по 2-3% процента на кола, а не по 10 - 12%, вероятно можеше условията ви и да са по-добри. Но 12 - 15 процента е отстъпка, която е напълно възможно да бъде договорена с официалния дилър за кола в класа на 3-та, 4-та серия, а за по-високите класове и много по-голяма. Без вас. Точно както го направих. Освен това работят по-професионално от вас, по-коректни са и по-бързи. Специално БМВ имат специална програма за продажба на дипломати, лекари и адвокати. И в нея отстъпките са минимум 10-12%. Но мой познат от Варна си купи Х6 за 160 хил.лв., за която му направи варненския дилър по тази програма 25% отстъпка. Тези отстъпки се одобряват директно от BMW GmBh - Германия, а не от местния дилър. Вашите отстъпки, от друга страна, са договорени по модели за закупуване на определен брой автомобили за определено време и Нямате право да ги прехвърляте за определен, минимум 6 месечен срок. Защото идеята на тази пък програма е, че условията се дават на даденото дружество - клиент, за неговата дейност, а не за да извършвате нелоялна конкуренция на други официални дилъри. Сега, вие брутално нарушавате този договор и прехвърляте колие веднага, като по този начин подбивате пазара на други дилъри. Главно турски. Необходимо е само турския дилър да писне на БМВ и положението ще ви се стъжни - нашия дилър, който всъщност е наясно с всичко получава яка глоба, договорът ви автоматично се прекратява по поръа от БМВ, а ако българският дилър продължава, може и да престане да бъде официален представител. И така. Един такъв като вас - "?? Брокер" вече изяде дървото и си затвори вратите в Ауто Бавария, а последните отнесоха яка глоба от БМВ. Сега явно сте минали на М Кар... Въпрос на време е да се прецакате взаимно и вие... И не ми обяснявай ти на мен от какво разбирам и от какво не. От там, откъдето се връщам, ти никога няма да стигнеш. Правят си зад гърба ви официалните дилъри каквото си искат и са абсолютно прави. Не могат да бъдат коректни с вчерашни умотрели автоджамбази, които днес са решили, че ще се правят на бизнесмени.Коментиран от #81
15:20 27.06.2015
80 S Doichinov
17:05 27.06.2015
81 Обективен
До коментар #79 от "Трифонов":
Хахаха, не знам на какво си, но истински ме развесели тази сутрин. Какви филми само, какво чудо. Мисля, че трябва да се насочиш към режисура или българското кино много ще изгуби като навършиш пълнолетие.09:05 29.06.2015
82 КОТО
До коментар #10 от "Трифонов":
Трифонов, ти си бил голям 'разбирач' ве?!? Хм, убавец. до коментар#1011:10 29.06.2015
83 Трифонов
11:13 29.06.2015
84 Трифонов
11:20 29.06.2015