Alfa Romeo отбеляза подобаващо 105-ата си годишнина, влитайки с гръм и трясък в клуба на тежкоатлетите в долния сегмент на средния клас. Италианците решиха да представят дългоочакваната Giulia директно с най-бързата версия Quadrifoglio Verde с 510 к.с. и амбицията да размътят водата на BMW M3 и Mercedes-Benz C63 AMG.
Наконтената наследничка на 159 е построена на ново шаси, чиято архитектура е проектирана както за задно, така и за двойно предаване. Италианците се хвалят, че Giulia има най-устойчивата на усукване каросерия в класа, но не посочват конкретни цифри.
Под предния капак на Quadrifoglio Verde е монтиран 3.0-литров алуминиев V6 с два турбокомпресора, разработен от инженерите на Maserati и Ferrari. Двигателят, чийто звук може да се чуе във видеото по-долу, е снабден със система за деактивиране на част от цилиндрите при ниски натоварвания. Купувачите ще могат да го комбинират с ръчна предавателна кутия с шест скорости или с осемстепенен автоматик.
Предните колела са окачени на двойни носачи, а задният мост има многолостова конструкция. Моделът ще може да се поръча с карбон-керамични спирачки и спортни седалки с носещ скелет от въглеродни нишки.
Giulia QV тежи 1 530 килограма срещу 1 560 за BMW M3. Масата е разпределена между двете оси в идеално съотношение 50:50 и постигната с използването на алуминий, въглеродни нишки и куп други композитни материали.
От карбон е изработен карданният вал, а от алуминий - предният капак, покривът, калниците, вратите и подрамите на окачването. От Alfa Romeo твърдят, че новият им модел има най-доброто съотношение между мощност и тегло в класа - 3 кг на конска сила.
Giulia QV спринтира от 0 до 100 км/ч за 3.9 секунди. За сравнение Mercedes-AMG C63 S с неговия 4.0-литров битурбо V8 и 510 к.с. лепи стотака за 4.0 сек., а BMW M3 (3.0 литра битурбо R6, 431 к.с.) - за 4.1 сек.
Италианците все още не са намерили за нужно да разкажат за по-скромните версии на новия седан. По предварителни данни базовата модификация ще се оборудва с 2.0-литров четирицилиндров мотор с мощност около 180 коня. Giulia ще бъде достъпна също така с два дизелови двигателя. Четирицилиндровият ще има работен обем 2.2 литра, а шестцилиндровият ще се доставя от VM Motori и ще развива около 340 к.с.
Quadrifoglio Verde ще се отличава от всички тях по въздухозаборниците на предния капак и активния сплитер, който регулира автоматично силата на притискане за повишаване на стабилността и сцеплението при висока скорост. Наточената Afla има диференциал с повишено триене и система за векторно разпределение на въртящия момент към всяко от колелата.
Специално за новата си хубавица италианците са усъвършенствали системата DNA, която позволява избор между четири работни режима на стабилизиращата програма, електрическия усилител на волана и двигателя (Dynamic, Natural, Advanced Efficient и Racing).
Официални снимки на интериора все още не са публикувани. Фотографи на италианското списание Quattroruote обаче са успели да щракнат някои детайли по арматурното табло през страничните стъкла. На кадрите се вижда изобилие от кожа и декорации от въглеродни нишки, както и интересно хрумване за разположението на Старт/Стоп бутона на двигателя под лявата спица на волана.
Giulia е натоварена с тежката задача да покрие почти непосилните изисквания на Серджо Маркионе и да върне Alfa Romeo обратно на автомобилната карта на света, на която през последните десетилетия името на великата марка постоянно избледнява. Красавицата ще трябва да помогне за увеличаването на продажбите компанията с по 74 000 бройки годишно. Маркионе е набележил като цел тираж от 400 000 "алфи" до 2018-а. Giulia излиза на пазара в началото на следващата година.
Подробни технически характеристики за моделите на Алфа , вижте ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Driver
12:00 25.06.2015
2 копеле
12:06 25.06.2015
3
12:09 25.06.2015
4 стоян
12:14 25.06.2015
5 MAXBLUE
12:19 25.06.2015
6 hahah
12:54 25.06.2015
7 Кобрата
13:01 25.06.2015
8 Пичага
Коментиран от #16
13:32 25.06.2015
9 Ядове
13:32 25.06.2015
10 Трифонов
Коментиран от #18, #82
13:42 25.06.2015
11 Батката
13:53 25.06.2015
12 Алфист
13:54 25.06.2015
13 Алфист
Аз съм фен на Алфа Ромео, но очаквах наистина повече особено по отношение на дизайна.
Нищо няма да направят с тази кола.
14:09 25.06.2015
14 Бате Цецо
14:13 25.06.2015
15
14:13 25.06.2015
16 Кобрата
До коментар #8 от "Пичага":
(E92 coupe) и вози 100-пъти по-добре от всяка Алфа, в която към се качвал. Окачването е малко по-твърдо, защото е спортно ама на писта няма равен. Пък и окачването е адаптивно, така че като го сложиш на comfort си го бива, иначе за писта е по-добре sport или sport+, тогава окачването е по-твърдо, но пък воланът е по-директен и си го бива за дрифт. Сигурен съм, че Alfa не може да го победи на бърза обиколка за време.
14:18 25.06.2015
17 Трифонов
Коментиран от #22
14:37 25.06.2015
18 mediator37
До коментар #10 от "Трифонов":
След 156-та (от 2004г.) с новата маска по дизайн на Джуджеро и 159-ката, също уникално красива и злобна, какво очакваш ?Нека да я видим на живо, може би ще е доста ефектна. Салоните на Алфа по принцип са без забележки. Друго какво ? Аз лично съм карал 156 без да я поддържам. Забележителна стабилност в завоите , което за мен е важно, защото България се състои главно от завои, приятен звук на двигателя- характерен.
За двигателите и надеждността от реални собственици съм чувал противоположни мнения, както междувпрочем за всяка друга марка.
Коментиран от #20
14:55 25.06.2015
19 Powa
Колкото до г-н Трифонов, не знам какво си имал и какво си "карал", но от как ви пуснаха във ваканция активността много се дига.
Коментиран от #23
15:05 25.06.2015
20 Трифонов
До коментар #18 от "mediator37":
Ще я видим и на живо, но... това на снимките ще е най-екстравагантният и впечатляващ вариант на тази кола. Разбирам какво имаш предвид - Джулиета на живо изглежда много по-добре отколкото на снимки, т.е. автомобилът просто не е фотогеничен, но... въпреки това и Джулиета не е достатъчно красива, дори на живо. И с тази ще е така - по-добре ще изглежда, отколкото на снимка, но това ще е всичко. Не бива да се забравя, че един автомобил може да бъде наречен наистина красив само тогава, когато го погледнеш и просто няма какво да добавиш. Ако започнеш там да казваш "Да, ама с 18"-ки; Да, ама с еди какъв си екстериорен пакет; Да, ама само в червено и т.н. и т.н., значи има нещо объркано в дизайна. Не беше така със 156, не беше така и със 159, с Брера, дори с GT и 147. Бяха просто най-красивото в класовете си. И никой не го отричаше. Хейтърите просто казваха "Като дизайн е хубава, ама... еди какво си". А сега, дори само от дизайна на тази, няма всички да са впечатлени. Така стоят нещата с MiTo, с Джулиета, а очевидно ще стоят така и с тази. Просто не е пипната и това е. А за да се осъществи планът на Маркионе за Алфа, беше много важно точно тази кола да бъде перфектна - във всяко отношение, но като се започне на първо място от дизайна. Не трябваше да бъде КАТО БМВ, трябваше да бъде много по-добра и в този смисъл и много по-красива от БМВ, 3-та серия. Много по... А това е по-зле. А от БМВ пускат и фейслифт на 3-ката до месеци, а на втората година от началото на производството на тази Джулия, ще има чисто нова 3-ка, година по-късно нова 4-ка и т.н. и т.н. Просто няма да им оставят никакъв шанс за успех.15:19 25.06.2015
21 Едикой си
15:30 25.06.2015
22 nov
До коментар #17 от "Трифонов":
много ми е интерсно сериозния автомобил БМВ 4-та сериа какво има повече и по качествено от една Алфа ..бмв-то е най обикновен прост и евтин автомобил и какво ще ми хареса по точно в едно бмв но си прав че трябва да караме бмв-та и мерцедеси заради грозния им дизайн и евтината им поддръйка ..голям разбирач сиКоментиран от #24
15:31 25.06.2015
23 Трифонов
До коментар #19 от "Powa":
Много жалко за теб. Караш автомобил концепция отпреди двадесет години, на минимум десет години (твоята вероятно е на много повече) и ми обясняваш как трябва да се чувствам в чисто новото си БМВ за 90 хил. лв. Наистина много жалко. Ти специално, като станеш на над 40, е много малко вероятно да имаш възможност за "по-сериозен" автомобил от този, който караш в момента. Ако и в момента не си над 40. Никога не съм бил доволен от това, което имам или съм постигнал и съм разбрал едно - това е двигателят на прогреса! Що се отнася до плачещите в БМВ-та, дето си ги състезавал. Със сигурност е пълно и с луузъри в дърти БМВ-та, които, точно като теб, са за оплакване. Но, както и да го въртим, истината е, че твоята кола има 140 к.с. и ускорява от 0 - 100 за минимум 10 секунди. Ако някога някъде си надбягал някого, това няма нищо общо с факта, че колата, която караш, трябва да бъде спряна от движение към днешна дата! Просто е твърде стара. Пречиш с нея по улиците, усложняваш задръстванията, не ти пука много за нея, защото е стара и скапана и не я пазиш, а това означава, че и моята не би пазил, като минавам покрай теб и т.н. И в същото време, е болезнено очевидно, че разполагаш с достатъчно средства да си позволиш единствено придвижване с метрото. Иначе не би си купил кола за 3 хил. лв. Знаеш, че Алфа 156 е струвала като нова между 50 и 80 хил. лв. нали?! Направи си сметка какво е останало от тази кола за парите, които си платил ти за нея. Що се отнася до възрастта ми... ОК, нека съм ученик. Очевидно не си и много информиран за протичащите обществено-икономически, политически и културни процеси в Държавата, щом искрено вярваш, че съвременен ученик може да пише като мен... Но това, че някой ме мисли за по-млад винаги ме е радвало. Обратното би било притеснително.Коментиран от #25
15:37 25.06.2015
24 Трифонов
До коментар #22 от "nov":
Ето и съвременен български ученик. Специално за "nov". Никакво съмнение не може да има! Неграмотен, без грам жизнен опит, но със самочувствие до небесата, че един ден ще стане голяма работа и ще има много пари. Ами, как да ти обясня какво има БМВ 4-та серия в повече от твоята Алфа за 3 хил. лв. ? Няма как да ти го обясня с думи. Трябва да покараш едно такова, за да разбереш. Аз обаче, в моята кола няма да те пусна, ти от друга страна, никога няма да можеш да си позволиш такава, така че... познай... ТЪНИ В НЕВЕДЕНИЕ!!!15:45 25.06.2015
25 Powa
До коментар #23 от "Трифонов":
Хаха хареса ми как бързо на бързо направи профил на моята скромна личност. Тук всеки кара коли за по 90к и на горе ... но предимно в NFS. Ще ти кажа, че колата е предимно средство за предвижване от точка А до точка Б. Щом можеш да дадеш 90к за кола, предполагам и живееш в имение поне като на Пазарджишкия кмет или важното е БМВ-то да е пред блока пък 2-стайния какво му е, няма да се занимаваме с ГПР-та и т.н.Не знам осъзнавате ли но биете на очи и то доста момчета. Та както казах ... нямаш ли списък с книги за лятото.
15:51 25.06.2015
26 мм84
Коментиран от #27
15:54 25.06.2015
27 Powa
До коментар #26 от "мм84":
А бе колега аз пък не знам как нямаш поне едно 90к лв за ново бмв. Така като гледам от пишещите явно попадаш и ти в тази малка графа от хора. :))))16:00 25.06.2015
28 scar face
16:18 25.06.2015
29 не е така
16:18 25.06.2015
30 scar face
16:20 25.06.2015
31 йойо
Коментиран от #39
16:48 25.06.2015
32 Трифонов
16:57 25.06.2015
33 пттт
17:08 25.06.2015
34 кучето
17:23 25.06.2015
35 Обективен
Та както ти казваш "спокойно могат да ви направят 15% отстъпка", представям си нормалната каква ще е, щом тая я дават от вратата. Все пак разбрахме, че си човек с възможности и може би голямата отстъпка е плод на корпоративните ти отношения с дилъра и закупуването на огромно количество автомобили. Тогава няма нищо странно в това и ако е така аз поднасям моите искрени извинения. Хайде със здраве !
Коментиран от #37, #38
17:25 25.06.2015
36 кучето
17:29 25.06.2015
37 Трифонов
До коментар #35 от "Обективен":
Както казах... сайтът е анонимен. Няма как да убедя когото и да било в каквото и да било. А и не искам. Отделно от всичките си изключително дразнещи качества, българинът е и адски завистлив и злобен човек. Ето защо - напълно си прав, карам там една барака за 1500 лева - Хондичка Сивик 1991г., на заплатка съм 600 лв. и от провинцията. Не се занимавайте с мен. Последните познати, дето се снимаха с новото си А8 и се изтипосаха във Фейсбук, вече трета година не могат да се отърват от проблеми. То НАП ли не се включи по "анонимен" сигнал, то Прокуратурата ли не им спретна делце, то Комисията за отнемане на имущество ли не бе, то в чудо се видяха, затънаха в проблеми... Та, да... Лъжа тука, ученик в 10-ти клас още с пъпките съм и съм карал кола само пред конзолата... Не ме мислете, също като вас съм.17:37 25.06.2015
38 Трифонов
До коментар #35 от "Обективен":
Не с торба на рамо. А по банков път и изцяло, приятелю. Стойността на колата, която караш не трябва да надвишава 10% от чистия ти годишен доход. Така постъпва икономически рационалният субект. Първо спечелва парите, после ги харчи. Ето защо лично мен никаква криза не ме барва. Трябва икономическа дисциплина. Лизинг ли? Не ставай смешен!Коментиран от #62
17:41 25.06.2015
39 не е така
До коментар #31 от "йойо":
''бмв и такива подобни'' шегуваш ли се ?? Сриваш БМВ с Опели и Фв.. Това, че в България ни ги докарват на по 500 000 хил. км, не означава, че не струват, просто са си дали душата за хората преди нас! :)17:44 25.06.2015
40 Bobby
Тази кола притежава всичко, с което да притесни доказани акули в този сегмент като Бмв, Мерцедес и Ауди. Включително и дизайн! Да! Докъде я докараха с модели като 156 и 159, по които всеки ахкаше? Колко от тях видяхте по улиците? Истината е, че Алфа се върнаха в правия път с по-сдържан дизайн, защото това се продава.
Колко от вас обърнаха внимание на техническите характеристики и нововъдения, поне тези, които са споменати? Абстрахирайте се от най-мощния двигател - нещо като Фокус РС, за който само сме чували дори след токова години ( с едно-две изключения), едва ли някога ще пристигне в България. Фабричен карбон, керамични спирачни, Керс??? 3-ка дизел, ускоряващ от 0 до 100 км/ч за под 6 секунди? Това ли не ви харесва?
18:15 25.06.2015
41 Десислав Попов
18:29 25.06.2015
42 BMW
Като излезе и се премери с M3, тогава ще видим дали струва.
18:55 25.06.2015
43 xaxa
19:39 25.06.2015
44 gospodina
19:41 25.06.2015
45 BENZ
20:05 25.06.2015
46 дизайнера
Коментиран от #56
20:07 25.06.2015
47 Маурчи IV
Що не си гледат пиците?
Коментиран от #49
20:09 25.06.2015
48 гостенин
20:38 25.06.2015
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Гост
Или май....всички ползват италиански дизайнери!
На всички е ясно,че италианският дизайн не може да бъде стигнат! Тази кола го потвърждава!
20:45 25.06.2015
51 Аз
Коментиран от #52
21:05 25.06.2015
52 mediator37
До коментар #51 от "Аз":
Значи не само аз съм смутен и неприятно изненадан от името.21:36 25.06.2015
53 Klouni
Дивите да си траят и да не си изказват неподготвените мнения.
22:15 25.06.2015
54 копи пейс
22:39 25.06.2015
55 копси
22:52 25.06.2015
56 Трифонов
До коментар #46 от "дизайнера":
Безлични казваш... изглеждали БМВ-тата... Момко, за всичко друго може и да спорим, но точно безлични НЕ СА. Това е най-лесно разпознаваемата кола по пътищата в света! Като силует в профил, като светлини отпред, като детайли от екстериора и интериора. Я помисли и следващия път, като караш по магистралата, се замисли колко пъти си объркал БМВ с друга кола? Ауди постигнаха това съвсем за кратко и само заради първоначално поставяните само от тях LED светлини с характерен контур. След като всички ги поставиха, пак изостанаха именно в графа "индивидуалност" и "разпознаваемост". При БМВ обаче, този ефект не се постига само с Angel-ите. Именно по тази причина и преходите между моделите са така плавни и некардинални. Защото "модата излиза от мода, ала стилът - никога!" (Коко Шанел). И не обяснявай кое е безлично точно на тия, чиито най-продаван модел е този, чиято базова цена е 100 хил.лв. и който точно в този сегмент, е най-продаваният автомобил в света. Що се отнася до М3 и какво би останало от него ако не е М3. Всъщност - много остава. Има поне още два, несравнимо по-евтини екстериорни пакета, които, поне според мен, правят колата много по-красива от М3. А 4-та серия купе, е най-красивото купе на пазара в момента в своя ценови диапазон. Конкуренция му е единствено S клас купе, но тя е поне пет пъти по-скъпа. И 4-ката в базово ниво да я вземеш, и в черен или бял пастел (безплатно т.е.), пак събира погледите. Е, и М4 е готина, но не непременно по-готина.За коментарите, дето БМВ, Мерцедес и Ауди в момента се пукали от притеснения... Вие сериозно ли ги мислите тия идиотщини!? В разгара на Световната икономическа криза, точно тези трите, счупиха всички рекорди по продажби (техните собствени между другото) и днес били притеснени... от първата, "по-семпла" Алфа. Че ако една Алфа е със "сдържан" дизайн... питам, на какво ще разчитат, за да я продадат? На ОБЕЩАНИЕ, че този път ще е качествена и надеждна. 90% от хората, дето са тръгнали на пазар за кола, основателно ще кажат: "Абе, може и така да е, ама айде да не съм точно аз тоя, дето ще го проверявам това". И ще имат право.
23:11 25.06.2015
57 gogo
23:30 25.06.2015
58 Роман (Маверика) Ценов
23:49 25.06.2015
59 Чукалов
05:06 26.06.2015
60 Гост
07:05 26.06.2015
61 Буржоата
09:10 26.06.2015
62 Обективен
До коментар #38 от "Трифонов":
Хаха чак тук замириса на необуздани хормони с тия истории А8-ци, 4-ки ... нищо не каза за тая "мижава" отстъпка как я договори, защото съм в тези среди и ми е интересноКоментиран от #65
09:35 26.06.2015
63 Алфата
Коментиран от #68
10:40 26.06.2015
64 Трифонов
12:58 26.06.2015
65 Трифонов
До коментар #62 от "Обективен":
Ами... съвсем нов клиент, без всякакви протекции, като купих колата, моделът беше на шест месеца... Щом казваш, че 12% при тия условия за дилър, който не реве от липса на продажби и от трите немски премиум бранда в България, продава най-много, е мижава отстъпка, така да е. Аз НЕ СЪМ "от тези среди" и за мен, не бе мижава. Е, след това, всеки на когото казах и беше "в тези среди", точно като теб, започна да ми обяснява, че той и повече би ми дал. Да де, ама преди да купя всички "приятели" и познати "от тия среди", се правеха на разсеяни и дума не отваряха за КАКВАТО И ДА БИЛО ОТСТЪПКА... Ако щеш ми вярвай, ако щеш недей. Ако обаче наистина си "в тези среди" и ако наистина имаш позиции... виждам, че "М Кар" си посочил, иди там и питай правили ли са на частен клиент отстъпка от 12% за 4-та серия. Ако имаш позициите, за които претендираш, ще ти кажат. Ако ли не - както подозирам, че е в твоя случай - ще те разкарат с насмешка. Ако стане така... Сори!Коментиран от #66, #67
14:39 26.06.2015
66 Обективен
До коментар #65 от "Трифонов":
Спри се ... че ще ги приказваш тия и на места дето хората отбират малко от малко. В МКар съм поне 2 дни в седмицата, тъй като работим с тях и сме им партньори. Дайте му медал на момчето с 4-ката(само на десктопа - както подозирам пък аз) и да се запише в залата на славата на fakti.bg, че да може да си легне спокойно.. Лек и успешен ден. =)Коментиран от #79
14:55 26.06.2015
67 THE BIG BEN
До коментар #65 от "Трифонов":
"Tova go znae vsqko hlape"che VW e lider (3 modela) po prodajbi tuk. Ne znam zashto reshi i kak vyobshte ti mina prez uma che BMW prodava nai mnogo ot nemskite premium brandove v Bulgaria kato lesno moje da se proveri che dori ne e v Top 10:1.Volkswagen - 3 modela
2.Toyota
3.Dacia
4.Peugeot
5.Skoda
6.Renault
7.Kia
8.Ford
9.Opel
10.Nissan
Коментиран от #69, #77
15:06 26.06.2015
68 westcoast
До коментар #63 от "Алфата":
Не си прав за 159,нито за Джулия.Силата на Алфа винаги е била дизайна.159 и Брера са най-красивите Алфи и 156 е доста под тях.Просто по времето на 156 компанията беше на по-високи позиции поради много причини,но не защото по-новите им модели са несполучливи.Всичко,което си написал за 156 и удоволствието от карането го има и при 159.Джулията също е добро попълнение и е много по красива от бмв 3 серия,просто цената би попречила на масовата клиентела да се ориентира на юг от Алпите.За всеки влак си има пътници ако търсиш здравина и надеждност-ВАГ,но във Алфа има магия,която само хора дето са карали тази марка могат да усетят марката никога няма да умре.15:31 26.06.2015
69 vassseto .
До коментар #67 от "THE BIG BEN":
От тези марки които си изброил аз не виждам премиум бранд. Ако за теб VW е премиум бранд си намери по-добре платена работа?15:35 26.06.2015
70 westcoast
16:06 26.06.2015
71 алфа фен
16:46 26.06.2015
72 Име (като гост):
17:31 26.06.2015
73 Алфата
17:54 26.06.2015
74 Bravo
Коментиран от #75
20:52 26.06.2015
75
До коментар #74 от "Bravo":
Много си зле пич, да пращаш Алфа Ромео и то с този расов мотор създаден от Мазерати и Ферари да се конкурира със Ситроен.......Коментиран от #78
02:20 27.06.2015
76 Ботев
Стоповете на алфа 156 и 159, нима след това от ВАГ не ги крадът и имплантират в Seat? А Алфа, че е откраднала идея за дизайна и вече сте подготвили кладата...
Всичко е измислено, и като замираща марка, гледат от конкуренцията, които имат успешно продаващи се модели. Щом те се взимат и Алфата ще се взима.
08:29 27.06.2015
77 Трифонов
До коментар #67 от "THE BIG BEN":
Ставаше въпрос за премиум брандовете, пич. Това, дето си го изброил, са... смешна работа. Не се излагай. К'во си ми я лепнал най-отпред тая Тойота. Лексъс къде е ми кажи... в тая класация. За премиум автомобили ставаше въпрос и за техните продажби. В тая твоята класация няма нито един такъв бранд. Първо чети, после пиши.14:07 27.06.2015
78 Bravo
До коментар #75 от " ":
Ти нали не си зле, пич? Затова ти кажи тази "расова" бегачка с "расов" двигател на коя премиум марка би се опряла?14:39 27.06.2015
79 Трифонов
До коментар #66 от "Обективен":
Истината е, че работиш - всъщност си лимонка на собственика - на фирма, дето се опитва да убеди хората, че може да им продаде лъскава кола при по-добри условия от тези, които им дават официалните представителства и сега място не можеш да си намериш от любопитство дали наистина е възможно те да предлагат на случайни частни клиенти условия като тези, за които говоря. Е,могат и го правят. В договора, който сте подписали с М Кар - корпорстивни клиенти - наистина има таблица с доби отстъпки за съответните модели и ако бяхте склонни да печелите по 2-3% процента на кола, а не по 10 - 12%, вероятно можеше условията ви и да са по-добри. Но 12 - 15 процента е отстъпка, която е напълно възможно да бъде договорена с официалния дилър за кола в класа на 3-та, 4-та серия, а за по-високите класове и много по-голяма. Без вас. Точно както го направих. Освен това работят по-професионално от вас, по-коректни са и по-бързи. Специално БМВ имат специална програма за продажба на дипломати, лекари и адвокати. И в нея отстъпките са минимум 10-12%. Но мой познат от Варна си купи Х6 за 160 хил.лв., за която му направи варненския дилър по тази програма 25% отстъпка. Тези отстъпки се одобряват директно от BMW GmBh - Германия, а не от местния дилър. Вашите отстъпки, от друга страна, са договорени по модели за закупуване на определен брой автомобили за определено време и Нямате право да ги прехвърляте за определен, минимум 6 месечен срок. Защото идеята на тази пък програма е, че условията се дават на даденото дружество - клиент, за неговата дейност, а не за да извършвате нелоялна конкуренция на други официални дилъри. Сега, вие брутално нарушавате този договор и прехвърляте колие веднага, като по този начин подбивате пазара на други дилъри. Главно турски. Необходимо е само турския дилър да писне на БМВ и положението ще ви се стъжни - нашия дилър, който всъщност е наясно с всичко получава яка глоба, договорът ви автоматично се прекратява по поръа от БМВ, а ако българският дилър продължава, може и да престане да бъде официален представител. И така. Един такъв като вас - "?? Брокер" вече изяде дървото и си затвори вратите в Ауто Бавария, а последните отнесоха яка глоба от БМВ. Сега явно сте минали на М Кар... Въпрос на време е да се прецакате взаимно и вие... И не ми обяснявай ти на мен от какво разбирам и от какво не. От там, откъдето се връщам, ти никога няма да стигнеш. Правят си зад гърба ви официалните дилъри каквото си искат и са абсолютно прави. Не могат да бъдат коректни с вчерашни умотрели автоджамбази, които днес са решили, че ще се правят на бизнесмени.Коментиран от #81
15:20 27.06.2015
80 S Doichinov
17:05 27.06.2015
81 Обективен
До коментар #79 от "Трифонов":
Хахаха, не знам на какво си, но истински ме развесели тази сутрин. Какви филми само, какво чудо. Мисля, че трябва да се насочиш към режисура или българското кино много ще изгуби като навършиш пълнолетие.09:05 29.06.2015
82 КОТО
До коментар #10 от "Трифонов":
Трифонов, ти си бил голям 'разбирач' ве?!? Хм, убавец. до коментар#1011:10 29.06.2015
83 Трифонов
11:13 29.06.2015
84 Трифонов
11:20 29.06.2015