Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Audi разкри новото A4

Публикувана: 29 Юни, 2015 12:04
22 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6232
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Audi представи официално новото, пето поред поколение на A4. Продажбите на седана започват през септември, а малко по-късно към него ще се присъединят комбито Avant и версията с повишена проходимост Allroad.



Новата A-четворка е построена на модулната платформа MLB и е пораснала леко в сравнение с предшественика. Седанът е дълъг 4 726, широк 1 842 и висок 1 427 мм при междуосие от 2 820 милиметра. Това го прави 25 мм по-дълъг и 16 мм по-широк от актуалния модел, чиято база е 12 мм по-къса.



Инженерите на Audi са постигнали най-съществен напредък с намаляването на теглото. Някои от модификациите са олекнали с цели 120 кг спрямо предшественика. Каросерията тежи 15 кг по-малко от преди, електрическата инсталация и акумулаторът - с 6, седалките - с 9, трансмисията - с 16, диференциалът - с 1, електрическият усилител на волана - с 3.5, а спирачните механизми - с 5 килограма.



Дизайнът на Валфганг Егер не изглежда никак революционен, но от Audi твърдят, че абсолютно всеки панел на каросерията е разработен от нулата. Новото A4 може да се похвали с най-ниския коефициент на въздушно съпротивление в класа - 0.23. Друг впечатляващ показател е обемът на багажника на комбито Avant, който поема 505/1 510 литра.



Автомобилът получава ново петлостово окачване отпред. Всички щанги и лагерите на колелата са изработени от алуминий. Новата A-четворка ще може да се поръча с регулируеми амортисьори, чиито характеристики се променят в зависимост от пътните условия от модули, който събира информация за напречните и надлъжни ускорения. Имат два режима на работа - стандартен и спортен. При първия клиренсът е 10 по-малък в сравнение с обикновения модел с еднотръбни амортисьори, а във втория - с 23 мм.



Новото Audi A4 ще стъпи на пазара с гама от три бензинови и четири дизелови двигателя. Базовият мотор с обем 1.4 литра развива 150 к.с. Ще се монтира също двулитров агрегат със 190 или 252 коня. Най-мощната бензинова версия ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.8 секунди.



Дизеловата гама се състои от четирицилиндров 2.0-литров двигател с мощност 150 (320 Нм) и 190 к.с. (400 Нм) и V-образен шестак с обем 3.0 литра с 218 или 272 к.с. (400 или 600 Нм). Най-мощният нафтов мотор позволява ускорение до 100 км/ч за 5.3 секунди.



Новата A-четворка ще има модификация, работеща на синтетичен метан g-tron. Тя има 2.0-литров турбодвигател с мощност 170 коня. Бутилките са разположени в задната част на колата и поемат до 19 килограма газ под налягане 200 бара. Разходът е под 4 кг на 100 км. Предвиден е и бензинов резервоар за случаите, в които в бутилките остане по-малко от 600 грама метан.



Всички четирицилиндрови двигатели са съчетани с 6-степенна ръчна предавателна кутия. Вариаторът Mutlitronic вече няма да се предлага. Мястото му ще заеме обновена версия на 7-степенния робот S tronic с два съединителя. Най-мощната дизелова версия ще може да се поръча с осемстепенен автоматик.



Стандартното оборудване на модела включва система за предупреждение при потенциален челен удар, функция за следене на състоянието на водача, климатична инсталация, мултимедийна система MMI с осем говорителя, седеминчов дисплей, USB-порт, Bluetooth протокол и гласово управление и ксенонови фарове.



Срещу допълнително заплащане клиентът може да си поръча адаптивен круиз контрол, цифров приборен панел с 12.3-инчов LCD екран вместо аналоговите уреди, прожекционен дисплей, аудиосистема Bang & Olufsen, матрични фарове и много други.



Публичната премиера на новото Audi A4 ще се състои на салона във Франкфурт през септември.

Технически характеристики за моделите на Ауди , вижте  ТУК

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
раптор
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Оооо колко сме изненадани... Изобщо не очаквахме да изглежда така! (сарказъм)

Коментиран от #3


Оценка:
-0 +2

анонимен
(гост)

Неутрално
2 Отговор
най-големия проблем на колата вече се знае - ще го карат тъпанари... иначе не изглежда зле, нищо ново под слънцето

Оценка:
-1 +0

некойси
(гост)

Неутрално
3 Отговор

До коментар #1 от "раптор":


Ами изглежда си също като всяка една кола на Ауди. По-скоро от колите за возене отколкото за каране.

Оценка:
-0 +1

ххх
(гост)

Неутрално
4 Отговор
"нафтов мотор" ?
Неграмотници!!

Иначе АУДИ-то е хубаво, но не мога да кажа, че съм впечатлен от от екстериора

Оценка:
-0 +1

ЮРИ АЛДИНОВ

Неутрално
5 Отговор
хубава кола

Оценка:
-0 +1

мм84
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Не е лоша колата. Всичко е в реда на очакванията. Наследяване на дизайна с леки промени. Като всички немски концерни и те са консервативни по отношение на дизайн. Вътре е оборудвано добре, от снимките изглежда просторно. Има достатъчно опции, които човек може да си купи срещу допълнително заплащане. Дизайна - въпрос на вкус. Ако са пооправили автомата и новото окачване е по-здраво колата ще е един добър избор в класа си.

Оценка:
-0 +1

dfrwef
(гост)

Неутрално
7 Отговор
shkoda Rapit :D

Коментиран от #8


Оценка:
-0 +0

Владислав Димитров

Неутрално
8 Отговор

До коментар #7 от "dfrwef":


Не, новото Ауди А 4

Оценка:
-0 +0

ярослав станчев

Неутрално
9 Отговор
Едно коНби на метан мога да покарам 5-6 години,примерно.Ако ми го подарят де.Ако не,след 15 години нов внос,аз ще му сложа метан.

Оценка:
-0 +0

Mr B
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Айдеее - Haters gonna hate!

Оценка:
-0 +0

100
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Като се замисля, никой от тука "коментиращите", никога няма да има пари да си купи това Ауди чисто ново, не знам изобщо за какво си правят труда и да си губят времето да блеят разни коментари, че и компетентни го дават на всичкото отгоре. Българска му работа!

Оценка:
-0 +1

Wow
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Много кефи новата А4-ка. А пода е доста добре капсулован. Интериора безупречен както винаги - за мен най-красивите интериори са тези на Ауди!

Оценка:
-0 +1

хааа
(гост)

Неутрално
13 Отговор
и какво му е новото от вън? Същата баба Яга! Вътре - по го бива!
Абе, кажи им Алди и не ги обиждай повече!

Коментиран от #20


Оценка:
-2 +1

Дошо
(гост)

Неутрално
14 Отговор
Нищо ново под слънцето, двоен кенеф като двоен кенеф.

Оценка:
-3 +1

СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

Неутрално
15 Отговор
Нов бардак със стари к*.ви не се прави ! Явно от ваг*ните бе са го чували !!!

Оценка:
-1 +1


Неутрално
16 Отговор
Кви са тия размери бе, те се самозабравиха тия хора, то по-скоро А6 стана не А4, иначе същото като старото, типично за ВАГ..........

Оценка:
-1 +0

Хитлер
(гост)

Неутрално
17 Отговор
Прекалено много духалки, все едно съм в хладилник/фризер... Иначе е хубаво, ама ВАГ..

Оценка:
-0 +0

гошко
(гост)

Неутрално
18 Отговор
Искам в дойчланд

Коментиран от #21


Оценка:
-0 +0

ауди яяяя
(гост)

Неутрално
19 Отговор
ко плюете по ауди бе клолни половината тука карате пасат 2-ка или б4 ама коментирате колко е кисело гроздето като е високо аман от комплексари

Оценка:
-1 +0

ПерзоненКрафтВаген дас Ауто
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #13 от "хааа":


Ха! Точно от АЛди пазарувах преди час, нека ти! И е евтинко даже - 28,58 € оставих, ама огромна кошница напълних!

Сега, ако имаш напредвид АУди, май че смесиме нещата. Но, аз да използвам и да ти препоръчам АЛди - по-готин е от Лидл, от Нетто, от Пени Маркет.😁

Колицата (Крафтфарцойг) е добре изглеждаща, а този дизел с шесте цилиндъра, трите литра и близо триста коня че е брутална размазвачка - нема натоварване такъв мотор.

Оценка:
-1 +2

ПерзоненКрафтВаген унд ЛКВ Актрос
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #18 от "гошко":


Искаш, ама ти требе адресна регистрация, за адресна регистрация пък ти требе трудов договор и ... Ами, няма в Дойчланд! А, сетих се - питаш м.лите и ти дават дюшек под наем за 300 евра на месец и там кютиш. И като изкараш неколко месеца така между м.лите и вече няма да искаш в Дойчланд!😁

Радвам се обаче, че поне си призна колко гот е това Ауди. И на Дошо щом му хареса........

Оценка:
-1 +0

Лексус
(гост)

Неутрално
22 Отговор
Не че имам нещо против но честно казано новите модели на БМВ и Ауди не могат да ме впечатлят особено.
Имат някои много добри попадения като 4 серия, 5 серия ,А5 и Р8
но другите са доста скучни.
Например новите кю7 и 7 серия са бая груби като цяло моделите им станаха еднообразни.
От мерцедес се справят доста по добре ГЛ, С класс, С класс купе, ЦЛС и АМГ ГТ изглеждат в пъти по готино.
Друга немска марка която ми прави впечатление като дизайн е Порше.
Иначе съм фен на Лексус

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бойко Борисов
Премиерът Бойко Борисов разкрива своите впечатления от Давос.
На всеки баир има по 10 лифта"

Още бисери