6 90822

Audi разкри новото A4

  • audi-
  • a4-
  • франкфурт 2015

Audi представи официално новото, пето поред поколение на A4. Продажбите на седана започват през септември, а малко по-късно към него ще се присъединят комбито Avant и версията с повишена проходимост Allroad.



Новата A-четворка е построена на модулната платформа MLB и е пораснала леко в сравнение с предшественика. Седанът е дълъг 4 726, широк 1 842 и висок 1 427 мм при междуосие от 2 820 милиметра. Това го прави 25 мм по-дълъг и 16 мм по-широк от актуалния модел, чиято база е 12 мм по-къса.



Инженерите на Audi са постигнали най-съществен напредък с намаляването на теглото. Някои от модификациите са олекнали с цели 120 кг спрямо предшественика. Каросерията тежи 15 кг по-малко от преди, електрическата инсталация и акумулаторът - с 6, седалките - с 9, трансмисията - с 16, диференциалът - с 1, електрическият усилител на волана - с 3.5, а спирачните механизми - с 5 килограма.



Дизайнът на Валфганг Егер не изглежда никак революционен, но от Audi твърдят, че абсолютно всеки панел на каросерията е разработен от нулата. Новото A4 може да се похвали с най-ниския коефициент на въздушно съпротивление в класа - 0.23. Друг впечатляващ показател е обемът на багажника на комбито Avant, който поема 505/1 510 литра.



Автомобилът получава ново петлостово окачване отпред. Всички щанги и лагерите на колелата са изработени от алуминий. Новата A-четворка ще може да се поръча с регулируеми амортисьори, чиито характеристики се променят в зависимост от пътните условия от модули, който събира информация за напречните и надлъжни ускорения. Имат два режима на работа - стандартен и спортен. При първия клиренсът е 10 по-малък в сравнение с обикновения модел с еднотръбни амортисьори, а във втория - с 23 мм.



Новото Audi A4 ще стъпи на пазара с гама от три бензинови и четири дизелови двигателя. Базовият мотор с обем 1.4 литра развива 150 к.с. Ще се монтира също двулитров агрегат със 190 или 252 коня. Най-мощната бензинова версия ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.8 секунди.



Дизеловата гама се състои от четирицилиндров 2.0-литров двигател с мощност 150 (320 Нм) и 190 к.с. (400 Нм) и V-образен шестак с обем 3.0 литра с 218 или 272 к.с. (400 или 600 Нм). Най-мощният нафтов мотор позволява ускорение до 100 км/ч за 5.3 секунди.



Новата A-четворка ще има модификация, работеща на синтетичен метан g-tron. Тя има 2.0-литров турбодвигател с мощност 170 коня. Бутилките са разположени в задната част на колата и поемат до 19 килограма газ под налягане 200 бара. Разходът е под 4 кг на 100 км. Предвиден е и бензинов резервоар за случаите, в които в бутилките остане по-малко от 600 грама метан.



Всички четирицилиндрови двигатели са съчетани с 6-степенна ръчна предавателна кутия. Вариаторът Mutlitronic вече няма да се предлага. Мястото му ще заеме обновена версия на 7-степенния робот S tronic с два съединителя. Най-мощната дизелова версия ще може да се поръча с осемстепенен автоматик.



Стандартното оборудване на модела включва система за предупреждение при потенциален челен удар, функция за следене на състоянието на водача, климатична инсталация, мултимедийна система MMI с осем говорителя, седеминчов дисплей, USB-порт, Bluetooth протокол и гласово управление и ксенонови фарове.



Срещу допълнително заплащане клиентът може да си поръча адаптивен круиз контрол, цифров приборен панел с 12.3-инчов LCD екран вместо аналоговите уреди, прожекционен дисплей, аудиосистема Bang & Olufsen, матрични фарове и много други.



Публичната премиера на новото Audi A4 ще се състои на салона във Франкфурт през септември.

Технически характеристики за моделите на Ауди , вижте  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 раптор

    2 0 Отговор
    Оооо колко сме изненадани... Изобщо не очаквахме да изглежда така! (сарказъм)

    Коментиран от #3

  • 2 анонимен

    0 1 Отговор
    най-големия проблем на колата вече се знае - ще го карат тъпанари... иначе не изглежда зле, нищо ново под слънцето
  • 3 некойси

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "раптор":

    Ами изглежда си също като всяка една кола на Ауди. По-скоро от колите за возене отколкото за каране.
  • 4 ххх

    1 0 Отговор
    "нафтов мотор" ?
    Неграмотници!!

    Иначе АУДИ-то е хубаво, но не мога да кажа, че съм впечатлен от от екстериора

  • 5 ЮРИ АЛДИНОВ

    1 0 Отговор
    хубава кола
  • 6 мм84

    1 0 Отговор
    Не е лоша колата. Всичко е в реда на очакванията. Наследяване на дизайна с леки промени. Като всички немски концерни и те са консервативни по отношение на дизайн. Вътре е оборудвано добре, от снимките изглежда просторно. Има достатъчно опции, които човек може да си купи срещу допълнително заплащане. Дизайна - въпрос на вкус. Ако са пооправили автомата и новото окачване е по-здраво колата ще е един добър избор в класа си.
  • 7 dfrwef

    0 0 Отговор
    shkoda Rapit :D

    Коментиран от #8

  • 8 Владислав Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "dfrwef":

    Не, новото Ауди А 4
  • 9 ярослав станчев

    0 0 Отговор
    Едно коНби на метан мога да покарам 5-6 години,примерно.Ако ми го подарят де.Ако не,след 15 години нов внос,аз ще му сложа метан.
  • 10 Mr B

    0 0 Отговор
    Айдеее - Haters gonna hate!
  • 11 100

    1 0 Отговор
    Като се замисля, никой от тука "коментиращите", никога няма да има пари да си купи това Ауди чисто ново, не знам изобщо за какво си правят труда и да си губят времето да блеят разни коментари, че и компетентни го дават на всичкото отгоре. Българска му работа!
  • 12 Wow

    1 0 Отговор
    Много кефи новата А4-ка. А пода е доста добре капсулован. Интериора безупречен както винаги - за мен най-красивите интериори са тези на Ауди!
  • 13 хааа

    1 2 Отговор
    и какво му е новото от вън? Същата баба Яга! Вътре - по го бива!
    Абе, кажи им Алди и не ги обиждай повече!

    Коментиран от #20

  • 14 Дошо

    1 3 Отговор
    Нищо ново под слънцето, двоен кенеф като двоен кенеф.

  • 15 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    1 1 Отговор
    Нов бардак със стари к*.ви не се прави ! Явно от ваг*ните бе са го чували !!!
  • 16

    0 1 Отговор
    Кви са тия размери бе, те се самозабравиха тия хора, то по-скоро А6 стана не А4, иначе същото като старото, типично за ВАГ..........
  • 17 Хитлер

    0 0 Отговор
    Прекалено много духалки, все едно съм в хладилник/фризер... Иначе е хубаво, ама ВАГ..
  • 18 гошко

    0 0 Отговор
    Искам в дойчланд

    Коментиран от #21

  • 19 ауди яяяя

    0 1 Отговор
    ко плюете по ауди бе клолни половината тука карате пасат 2-ка или б4 ама коментирате колко е кисело гроздето като е високо аман от комплексари
  • 20 ПерзоненКрафтВаген дас Ауто

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "хааа":

    Ха! Точно от АЛди пазарувах преди час, нека ти! И е евтинко даже - 28,58 € оставих, ама огромна кошница напълних!

    Сега, ако имаш напредвид АУди, май че смесиме нещата. Но, аз да използвам и да ти препоръчам АЛди - по-готин е от Лидл, от Нетто, от Пени Маркет.😁

    Колицата (Крафтфарцойг) е добре изглеждаща, а този дизел с шесте цилиндъра, трите литра и близо триста коня че е брутална размазвачка - нема натоварване такъв мотор.
  • 21 ПерзоненКрафтВаген унд ЛКВ Актрос

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "гошко":

    Искаш, ама ти требе адресна регистрация, за адресна регистрация пък ти требе трудов договор и ... Ами, няма в Дойчланд! А, сетих се - питаш м.лите и ти дават дюшек под наем за 300 евра на месец и там кютиш. И като изкараш неколко месеца така между м.лите и вече няма да искаш в Дойчланд!😁

    Радвам се обаче, че поне си призна колко гот е това Ауди. И на Дошо щом му хареса........
  • 22 Лексус

    0 0 Отговор
    Не че имам нещо против но честно казано новите модели на БМВ и Ауди не могат да ме впечатлят особено.
    Имат някои много добри попадения като 4 серия, 5 серия ,А5 и Р8
    но другите са доста скучни.
    Например новите кю7 и 7 серия са бая груби като цяло моделите им станаха еднообразни.
    От мерцедес се справят доста по добре ГЛ, С класс, С класс купе, ЦЛС и АМГ ГТ изглеждат в пъти по готино.
    Друга немска марка която ми прави впечатление като дизайн е Порше.
    Иначе съм фен на Лексус