24 Юли, 2015 11:28 17 522 36

Кои суперкари ще разплаче новата Tesla

  • tesla-
  • model s-
  • p85d

Буквално преди броени дни ви разказахме за новата по-мощна версия на електромобила Tesla Model S. Версията P85D вече може да се поръча с пакет Ludicrous Mode ("Абсурден режим"), с който ускорението от място до 100 км/ч намалява от 3.1 на 2.8 секунди. Освен това модификацията получава и батерии с капацитет 90 вместо 85 кВтч, благодарение на които пробегът с едно зареждане нараства от 460 на 480 км. Сега обаче се опитахме да разберем от кои доказани суперкари ще е по-бърза Tesla-та. Ето и десет от тях.

Porsche 911 GT3 RS

Ускорение от 0 до 100 км/ч - 3.3 секунди

Pagani Huayra

Ускорение от 0 до 100 км/ч - 3.3 секунди

Audi R8 V10 Plus

Ускорение от 0 до 100 км/ч - 3.2 секунди

McLaren MP4-12C

Ускорение от 0 до 100 км/ч - 3.1 секунди

Noble M600

Ускорение от 0 до 100 км/ч - 3.1 секунди

Ferrari 488 GTB

Ускорение от 0 до 100 км/ч - 3 секунди

Chevrolet Corvette Z06

Ускорение от 0 до 100 км/ч - 2.95 секунди

Lamborghini Aventador LP720-4

Ускорение от 0 до 100 км/ч - 2.9 секунди

McLaren 650S

Ускорение от 0 до 100 км/ч - 2.9 секунди

Koenigsegg Agera R

Ускорение от 0 до 100 км/ч - 2.9 секунди

Има обаче и такива обаче, които си остават по-бързи или дават равно време с Tesla Model S P85D в ускорението от 0 до 100 км/ч. Сред тях са Koenigsegg One:1 (2.8 сек.), Ferrari LaFerrari (2.8 сек.), McLaren P1 (2.8 cек.), Porsche 918 (2.6 сек.), Lamborghini Sesto Elemento (2.5 сек.) и Hennessey Venom GT (2.5 сек.).

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 опсомус

    1 1 Отговор
    Интересното е кога и кой ще бие GTR?
    Mного супер карове много нещо и почти всички над 3сек.
  • 2 smeh

    2 0 Отговор
    Теслата е ЕЛЕКТРОМОБИЛ... другите не са... изкарайте ЕЛЕКТРОМОБИЛИ, които засенчват Тесла...
  • 3 ГТР

    2 0 Отговор
    Къде е GTR и Bugatti Veyron каква е тази класация хахаха
  • 4 dhcp

    0 1 Отговор
    Стига с тоя ГТР бе. Все едно да питате къде е голфа сред S-класите!

    Коментиран от #6

  • 5 mi6o

    1 0 Отговор
    хахахахахах Само че Теслата струва 80 000$ а при повечето от тези трябва да добавим още една нула ;)

    Коментиран от #9

  • 6 опсомус

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "dhcp ":

    Голфа ти е в душата колега, ти самия си гоУф.
    А GTR, може само да сънуваш!
  • 7 Тони

    1 0 Отговор
    Миналата седмица видях такава в Пловдив, и просто останах възхитен.
  • 8 gost

    1 0 Отговор
    Нито теслата струва 80 000$, нито GT3 RS струва 800. $176000 е. При тия автомобили не е толкова важно за колко стигат до 100, понеже вървят доста повече, и нямат ограничител на 250 :).
    Между другото, като направиш два старта с Теслата сериозни, електромоторите и загряват, и времената падат драматично! Освен това, типичното ограничение в Щатите е 96км/ч (65mph), тук там малко повече - 75mph. Ако я опънеш тая теслА по Тракия със 140, няма да стигнеш Бургас от София, нищо, че уж пробега и е 600км.
  • 9 gost

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "mi6o":

    Корвета струва по-малко от теслАта ;) освен това! GT-R е малко повече, мисля.
  • 10 assa

    0 1 Отговор
    Тука всички коментирате недостатъците на супер колите, а вие какво карате?

    Коментиран от #11

  • 11 gost

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "assa":

    Аз карам нещо, което прави 400м за толкова, колкото Тесла. До 100 е значително по-бавно - 4.5, 4, 6с, ама до 200 теслата няма много шанс.
  • 12 бай брадър

    1 0 Отговор
    Тесла е много добър автомобил, като пионер в тази област разбира се има и недостатъци един от които е високата цена, а май и не много евтина поддръжка. Въпроса разбира се не е да вдигаш 0-100 на всеки старт за 2 сек., а да имаш сеемен комфортен автомобил който да има достатъчно динамика. В момента динамиката му е сравнима с тази на суперкарите, а има и комфорт - какво повече може да иска човек. След като електромобиллите навлязат по-масово на пазара и цените им ще паднат и тогава ще се возим на ток всички;)
  • 13 Шерпа

    1 0 Отговор
    Кола без рев на моторите при ускорение ,по добре да мине в графа електрокари,когато направят безжично зареждане като с фотоклетки по пътищата докато се движи да се зарежда я признавам
  • 14 777

    1 0 Отговор
    Ами да е пратят на нюрбургринг и да видим какво може. Такива сравнения до 100км. ги правят децата и гледат какво пише на километража.
  • 15 от нула до сто

    1 0 Отговор
    Да, бързичка е теслата на старт по права линия, но суперкарите могат и да завиват с висока скорост, а по този показател Теслата си остава семеен седан
  • 16 Csherpa

    1 1 Отговор
    Към №13 Колега от къде имаш това прозвище.А това за зареждането с фотоклетки - Никола Тесла го е патентовал ОЩЕ ПРЕДИ ДВА ВЕКА и то без зареждане и без фотоклетки.

    Коментиран от #21

  • 17 Кирил

    1 0 Отговор
    Каквото и да говориме този петместен автомобил е революционен за сегмента с ел. задвижване. За момента няма аналог в лицето на друга марка предлагаща пнещо подобно сериино. Нека да не разсъждаваме изилишно и да плюем на хубавото, типично по български. В семеен седан, такова ускорение по права линия може да се изпита само с някое брутално тунинговано RS6, М5 или друг супер спортен седан и то допънително подложен на доработки. Ако някой не е разбрал и не му е зацепил реотана... Идеята на статията е не да се мери Teslata с хиперкарите. Това е просто една закачлива съпоставка. Колкото и да не ни се иска бъдещето на автомобилостроенето е в ел. задвижването.

    Коментиран от #18, #20

  • 18 незнайко

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Кирил":

    Превъзходни разсъждения. Браво.
  • 19 Бай хой

    1 0 Отговор
    Ши са скъсат да ривът от смях. Мухахахахаааа.
  • 20 няма да е скоро

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Кирил":

    Кое бъдеще?Мислиш ли,че ел.мрежата е предвидена за такова натоварване?Като останеш без ток откъде ще я зареждаш?
  • 21 Шерпа

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Csherpa":

    Прозвището ми колега идва от това че живея в шерпска държава а беше българска някога,тук трябва да си съгласен вече
  • 22 Инж Ганев

    1 1 Отговор
    Я да не знаеш много като не знаеш! Ти ли знаеш или шефа на АЕЦ-а?!

    Кво пише в VI абзац, а?
    http://www.standartnews.com/mneniya-intervyuta/vii_blok_moje_no_sled_10_g_-142849.html?unmobile=1
    А тука?

    "България-произвежда-достатъчно-зелена-енергия-за-1-милион-електромобила"

    http://3e-news.net/%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F/%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D0%B0-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8A%D1%87%D0%BD%D0%BE-%D0%B7%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0-%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%B8%D1%8F-%D0%B7%D0%B0-1-%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BE%D0%BD-%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B0_5138

    Бъдещето е на електромотора чисто и просто щото е по-съвършен!

    След колко старта на GTR с Launch control трансмисията му сдава багажа, поинформирали ли сте се. А че един алкохолен драгстер след 1 старт следват часове инспекции, а един ел. такъв ги прави до безкрайност (Killacycle, Current Eliminator), кво да коментираме повече?

    Коментиран от #24

  • 23 Жоро

    0 0 Отговор
    До коментар #7 от " Тони":


    Нормално е когато си я видял на живо да останеш очарован.
    Това е американска кола!


  • 24 пренос колега

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Инж Ганев":

    Бъркаш производство с пренос.Те могат и за 5млн коли да произвеждат но като не могат да ти я доставят какво става?Във вилната зона на Варна едно време напрежението беше 180-190волта.Сега не знам как е но ако пуснеш и 10-на тесли да заредиш и какво ще се получи?Ако всички инж.са като теб горко им на изпълнителите.Бягай да си доучваш,че май много си пропуснал.

    Коментиран от #29

  • 25 S Doichinov

    0 0 Отговор
    Стига сте я хвалили тази ТеслаХубава,новаторска,хваща окото.Но след два такива старта и трябва да зареждаш.Ако това е бъдещето предпочитам да изчакам.Виждах я и наживо и чак пък главозамаян!S класа изглежда по-добре,Порше изглежда по-добре,за Ферари и Ламборгини да не говорим.Как изглеждат седалките на Мерцедеса и тези на Тесла?Дали са по-удобни?Айде стига с това бъдеще.Кола пълна с електроника и как така нищо не се разваля.Сетих се-Тесла е вечна.Да ама не,такова нещо няма
  • 26 БайНаНай

    0 0 Отговор
    Стига сте коментирали щуротии, 90% от вас сигурно не са виждали тази кола....имам познат който си е закупил чисто нова, вярно много вървежна и т.н, но сервиз за тоя "автомобил" има само в Австрия, правиш пробег има няма 500 км. и тя дава дефект, макар и малак да е .... избор нямаш, качваш на автовоза и в Австрия там в доверен сервиз е отремонтирват и пак на автовоз до България, може би от както е закупена е карана 5-6 пъти до Австрия.... не съм сигурен, че това "бъдеще" си заслужава парите, че е изпипано до пълно съвършенство....

    Коментиран от #27

  • 27 ай бегай от тук

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "БайНаНай":

    Я се събуди от тоя сън ,дето го сънуваш. На 500 км се чупела. Приятеля ти требва да е най-големия карък на света. Аз пък имам един познат,дето на негов познат сестрата на братчед му и тя има такава кола и вече 180 000 км е минала и няма нито един проблем. Как ти звучи тая история,а?Типично по български?
  • 28 олеее

    1 0 Отговор
    Докато,вие плюете Тесла,по много места в света в момента разни хора си поръчват или в момента се качват в такъв автомобил.А вие ще си устанете с плюнките в устата,защото дори и 3-та употреба няма да можете да си позволите тесла.Затова марш да си купувате БМВ 2-ра ръка.
  • 29 незнайко

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "пренос колега":

    Ти като отиваш във вилната зона на ВАРНА не слагаш ли бензин на колата, или ходиш на бензиностанция на вилата? Много тъпо разсъждение.
  • 30 Име (като гост):

    0 0 Отговор
    Ганювци - мноо ми е интересно като почнат да продават летящи чинии дали ще мрънкате че са гадни щото не могат да се зареждат във вилната зона на селото ви?

    Коментиран от #33

  • 31 ХА

    0 0 Отговор
    не знам как мислите, че тесла не е добра в завоите, като центърът на тежестта и е далеч по-ниско от този на суперкарите. проблемът идва от това, че тесла е много голяма и тежка. иначе във всяко друго отношение "суперкарите" в сравнение с нея не са особено СУПЕР
  • 32 E power

    0 0 Отговор
    Никой не може да я разплаче, защото е уникална и единствена, а самото сравнение на елекрическия семеен седан с върха на супер спортни автомобили с ДВГ само доказва това.
  • 33 тъп си

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Име (като гост):":

    Като неможеш да я заредиш кажи ми кое и е супер?Ще ходя в града да търся строеж и да се боцна в удължитела на някой общак ли?Като пуснат летящи чинии се качи на една и бягай на луната.Никой няма да забележи,че те няма.

    Коментиран от #34

  • 34 megaprosT

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "тъп си":

    Много сте ЗЛЕ в Америка навсякъде има Електростанции дори в Моловете... зарежда се за около час. Когато пазара в Европа достигне размерите на Америка и там няма да е проблем да я зареждаш. Проблема е цената почват от около 65 0000$ за базов модел. Но получаваш кола..Която е По-бърза от М5 по-сигурна от Волво, и имаш 2 багажника... В момента Тесла строят Мега завод за батерии и тогава ще излетят...МНОГО БЪДЕЩЕ ИМА В ТАЯ КОЛА!

    Коментиран от #35

  • 35 megaprosT

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "megaprosT":

    корекция 65 000$
  • 36 копеле

    0 0 Отговор
    Ей патлангачи, то не е ли да усетиш рева на спортния двигател, не е работа, не щем електрички айде