Подразделението на френския производител - Renault Sport ще използва технологичните си възможности и опита натрупан от участието във Формула 1 и Формула Е за хибридизирането на спортните модели на компанията. Това е споделил мениджърът Патрис Рати на провелия се скоро кръг от електрическата формула в Лондон.
В нишата на спортните хечбекове, без да си кривим душата можем спокойно да твърдим, че те правят наистина добри машини за цената си. Там е и тънката линия на това бъдещото вкарване на подобна система да не повиши чувствително цената им. Технологиите се развиват бързо в тази посока и е само въпрос на време това да стане факт.
Единият от вариантите, в който за пръв път може да се случи това е разработваният в момента Renault Alpine AS1 с очаквана премиера в началото на следващата година. Вторият вариант е бъдещото ново поколение на изяждащия завоите на "зеления ад" Нюрбургринг Megane RS, който все още държи рекорда на пистата за предно предаване с време от 7:54.36, като най-близкият му съперник Seat Leon Cupra е на цели 4 секунди назад в ранглистата.
Подробни технически характеристики за актуалните генерациите на Рено Меган , вижте ТУК
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 некойси
Рено никога не са имали.
Коментиран от #2
23:54 04.08.2015
2 незнайко
До коментар #1 от "некойси":
За сметка на това, прочети последните 3 реда08:02 05.08.2015
3 Фен
Та неразбрах кои са хибридните модели на Нисан?
09:48 05.08.2015
4 АЗ
Нисан беше почти фалирал.
Рено е марката която тегли алианса (Рено-Нисан) напред.
Рено купиха Нисан за да продават двигателите (всички нови Нисан-и са с "DCI") си в Америка и на други пазари където японците имат позиции.
И не се заблуждавайте, че ще има нов GTR без благословията на Рено. Именно Карлос Гон не хареса дизайна на разработения нов GTR и затова ще се позабави.
Нисан не е лоша марка, гледайте обективно.....те хибриди никога не са имали.
15:56 05.08.2015
5 до тоя отдолу
Коментиран от #6, #7
16:07 05.08.2015
6 Renault Nissan
До коментар #5 от "до тоя отдолу":
Pi4 kato ne si naqsno po dobre ne pi6i gluposti , taka ! Discovery napraviha cql film za Reno za Nissan i za GTR . Obqsnqvam ti go s dve dumi i za vsi4ki ostanali vseznaikovci . Kogato Renault kupuvat akciite na Nissan te re6avat da vuzrodqt GTR no iskat da go napravqt po dostupen ot ostanalite super koli (ferrari , labm , aston m ... ) i taka 4rez GTR da vuzrodqt i Nissan NO !! Parite , ideqta , pazarnita politika , strategiqta kak da se napravi vsi4ko e na RENAULT i na samiq Карлос Гон . Ima edna prikazka KOITO PLASHTA , TOI PORUCHVA MUZIKATA , kapi6 ? Injinerite na Renault i na Nissan rabotqt zaedno , dori i v renault sport .21:36 05.08.2015
7 Renault
До коментар #5 от "до тоя отдолу":
I poneje dosta se interesuvam ot French Cars i v chasnost Renault , sum pital v magazin na Nissan za6toto az redovno si pravq razhod4ici do tam no gi pitai i ti za da ne kaje6 4e luja , ti kajat na Jukovete dvigatelite na kogo sa i posle pak ni pi6i :))21:44 05.08.2015
8 Стоян Стоянов
10:24 06.08.2015
9 Стоян Стоянов
Но имат и точни попадения през годините - все пак първия MPV е на Рено пред 1996-97 год. мисля. В последствие се оказа печеливша формула и доста други производители също започнаха да произвеждат.
Имат си и не-лоши успехи в моторните спортове през годините (тук не визирам само моторите на Рено във Ф1, или RS-версиите на Меган и Клио). Дори и едно Пежо, че и Ситроен като погледнеш през годините WRC ти става ясно, че е глупаво да ги подценяваш. Не са премиум, не са най-продаваните коли, нямат славата на гоУфо, имат си типичните френски недомислици - и все пак се продават добре.
10:30 06.08.2015