18 Август, 2015 10:07 4 062 16

Honda отлага новия NSX

  • honda-
  • nsx

Серийното производство на суперколата NSX ще започне по-късно от планираното, съобщава Automobile. Поточните линии на завода на Honda в Мерисвил, щата Охайо, ще заработят през пролетта на следващата година вместо до края на 2015-а, както се предвиждаше досега.



Разместването в разписанието е свързано с решението на Honda да използва двигател с два турбокомпресора вместо атмосферен V6. Новият NSX ще получи четири режима на движение - Quiet, Sport, Sport + и Track, а системата SH-AWD ще контролира работата на мотора, трансмисията, окачването и изпускателната система.



Каросерията на колата ще се произвежда по напълно нова технология на леене, която се използва за първи път в автомобилната промишленост. Предните стойки на покрива ще се изработват по специален 3D метод, което според инженерите на Honda ще повиши съществено безопасността.



Дизайнът на новия NSX е дело на специалисти от развойния център на марката в Реймънд, Охайо. Суперкарът ще бъде дълъг 4 470, висок 1 215 и широк 1 940 милиметра при междуосие 2.63 м и ще получи 19-цолови предни и 20-цолови задни колела, както и въглеродно-керамични спирачки.

Технически характеристики за актуалните моделите на Хонда , ще намерите ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Антон

    1 0 Отговор
    Автомобила трябваше да излезне на пазара, със сумирана мощност на двата електромотора и атмосверният двигател от 550к.с.Но явно инжинерите са решили да изсмучат още мощност с двете турбини и да изкарат нещо още по брутално на пазара.Единствено времето ще покаже,какво ще се случи с този красив спортист.А за нас простосмъртните остава само да си бършем лигите или плюем.
  • 3 Samurai Jack

    1 0 Отговор
    Чакам с нетърпение това технологично чудо.Радвам се че Хонда се връща към спортните си корени които беше поизоставила през последните години.
    Сега към Nissan GTR и Lexus LFA ще се добави още един истински спортист от страната на изгряващото слънце.
  • 4 Момчил

    0 0 Отговор
    Проблема е това, че точно на новия NSX, което се води като топ модела, иконата на Хонда/Акура, двигателя всищност.... няма да се прави от хонда ! Блокът и главите ще се прави от английската фирма Косуърт. Това прави забавянето на производството.
    Но това говори и за едно друго нещо - Хонда не са онази сила каквато бяха някога преди 20 и повече години, когато бяха номер едно във формула1, когато бе излязал първия NSX и наистина бе уникална машина. Тогава японците наистина имаха ноу-хау-то, имаха желанието и технологията да правят здрави и готини коли. Днес, те не могат да произведат сами самички най-важното в тази кола - блокът и главите на двигателя, а се нуждаят от помощ, от чужда фирма (Косурт). И това трябва да е флагмана на тази фирма - това да е тяхната гордост. Срам, срам.....

    Всички похвали и гордости на тази фирма са отдавна умряли и днес тя се крепи на стари лаври - съществува, защото малоумните американци все още я купуват. Това е. Нищо друго не им е останало. Една слава без покритие в днешно време (нито като технология, нито като здравина, нито като иновации).
  • 5 мнение

    1 0 Отговор
    В наше време всички фирми се промениха,нито Мерцедес прави здравите коли от 80 те нито Волво и СААБ техните класики станали легенди.
    Производството не детайли и дори цели двигатели от външни и дори конкуренти фирми се практикува все по често.
    Ще видим какъв двигател ще ползва Хонда но поне първоначално се знае че ще е доста екстремен и колата ще има уникални технологии не използвани още в серийни автомобили.А това само по себе си е обещаващо.
    Очаквам с нетърпение първата кола и времената на Нюрбургринг тогава ще говорим Косуърт лоша фирма ли е и Хонда лежи ли на стари лаври.Лексъс също ползваха двигател от Ямаха за ЛФА но това не го направи лоша кола а даже напротив.
    Що се отнася до здравина Хонда продължава да е лидер по добро качество на автомобилите си и който наистина е карал такава кола знае за какво става дума.Моите наблюдения са че в сервизите висят значително повече европейски марки отколкото японски и особено Хонда.
  • 6 Момчил

    1 0 Отговор
    Примера с Лексъс и LFA и главите от Ямаха не е много на място, защото Ямаха (като производител главно на музикална техника и мотоциклети) са чисто и просто собственост на Тойота. Т.е., да кажеш, че двигателя на LFA, на IS-F и т.н. топ модели на Тойота и Лексъс са пипани от Ямаха, е като да кажеш, че майка ти не е майка, а е жената която те е родила :) Разбираш ли - то е едно и също, просто игра на думи.

    Докато Хонда и Косуърт нямат нищо общо - едното е мултинационална японска компания, другото е английски производител на състезателно мотори и доработчик на автомобилни двигатели, който през годините бе собственост на Форд и Ауди. Няма лошо и е сериозен производител и името Косуърт е сериозно, не звучи като Дачия, не ме разбирайте грешно.

    Проблема е, че Хонда ще прави новият NSX с една единствена цел - ИМИДЖ. Тя от тази кола няма да печели, убеден съм, че дори ще бъде на загуба. На нея и най-вече на подразделението и Акура и трябва спешно имиджов топ модел, който най-общо и грубо казано да "зарибява" клиенти. Проблема е, че не виждам нищо имиджово в това, да си най-големия производител на двигатели с вътрешно горене, да анонсираш иконата си, че всъщност най-важното в нея (двигателят, който е сърцето на една кола) не е направено от Хонда, а от друг, външен производител (в случая Косурт). Това е жалкото. Вместо с тази кола Хонда да докаже, че все още ги бива да правят прекрасни коли, те де факто казват "Искаме да имаме кола с която да се гордеем, но ние реално не можем да направим най-важното в нея - нейният двигател". Срам, това е.

    Коментиран от #7, #10

  • 7 Антон

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Момчил":

    Пич,от вчера те четя, и по-големи глупави драсканици на които си вярваш сам не съм чел.Хонда горяла масло,NSX го правели и щели да бъдат на загуба,блока щели да го правят косуър и още куп глупости.Как ли те търпят хората които те познават.Голям си философ без покритие,че и шчетоводител и инженер на хонда също.Ако ти караш кола която не гори масло и бензин кажи каква е и ние да си вземем по-една.Запомни едно абсолютно всеки един двигател с вътрешно горене гори масло едни повече други по-малко.Този процес зависи от много фактори.Всеки производител на ДВГ дава приблизителни данни колко масло похапва двигателя.Така,че ако си от хората които твърдят че колата му не гори и грам масло ходи се гръмни.Това ти го казвам защото съм завършил точно това,а не да чета по разни форуми.По горе е писано защо ще се забави производството на нсх прочети го пак.Те в Щатите блок не могат да направят и затова ще се прави в Англия.Влез в ютуб и виж как хонда си лее сама блоковите и други елементи.
  • 8 Хай

    0 0 Отговор
    Този Момчил еча си злобния.Хонда е учител на всички останали.
  • 9 опсумус

    0 0 Отговор
    Honda е един от най-добрите производители на двигатели бе момчилчо!
  • 10 Антон

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Момчил":

    Още малко и ще кажеш,че разбираш и от акустика HI-Fi,драйвери и т.н.Пич,освен да се излагаш друго не можеш..Та коооо за Ямаха?Малииии,момче ходи си намери една мома да ти отива на визията и да ти се вързва, и изпускай пара с нея,ако можеш да вдигнеш самолета.
  • 11 Момчил

    0 0 Отговор
    Отворковци, напишете в гугъл "cosworth nsx" и ако може да четете на английски език, после пак ще си говорим кой кого.
  • 12 Момчил

    1 0 Отговор
    Аман от каращи хонда, които си мислят, че клозета който карат е невероятен и неповторим. Ето затова вече не карам хонда, а 23 години съм притежавал близо 30 коли и мотори от тази марка и стотици са ми минали през ръцете. Просто ме е срам от другите собственици на тия коли и мотори и не искам да се асоциирам с тях като "хондаджия", а именно - коне с капаци.

    Коментиран от #13

  • 13 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Момчил":

    И с кои се асоциираш сега кажи ни коя е най добрата фирма с най културните фенове щом стотици кола са ти минали през ръцете значи си голям експерт.
    Хайде слушаме те господин капацитет по автомобилостроене.
  • 14 Момчил

    1 0 Отговор
    Не съм длъжен да давам обяснение затова кой съм, какъв съм, какво карам и защо го карам. Отговарям само затова КАК КАРАМ и то пред определените органи на реда, не на суеци безделници кибичещи в нета и се чудещи с кого да се заядат, без желание за водене на градивна дискусия. Казах за този NSX какви са му проблемите и защо производството се бави вече с години - просто Хонда не могат да я направят тази кола. Прочетете малко какво казват/пишат по света (главно американци) които работят за Хонда и са хора, които са я виждали по изложения (автосалоните в Детройт, Пебъл Бийч и т.н.), че колата на живо не изглежда като флагман за 150 000 долара, че просто хонда не могат да я направят наживо да изглежда изпипана и готина като ферари или порше (казано просто: детайлите наживо им куца качеството и се вижда, как колата има кусури) и не на последно място е факта (а не моя измислица), че хонда не могат да се справят да произведат САМО двигателя на тази кола, а търсят помощ от външна фирма като Cosworth. Нека това дискутираме, не какъв съм аз и какъв съм бил. И не вие като коне с капаци само да хвалите нещо, което сте видели само на картинка и понеже е хонда значи е супер. Бъдете обективни и честни, ако в случая нямате реално какво да кажете, поне прочетете хората (не визирам мен, говоря за статии и специализирани сайтове за бъдещия NSX) нещо истинско и каква е реалната ситуация около тази кола.

    Коментиран от #15

  • 15 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Момчил":

    Дървени философи по форумите има достатъчно.Виждам че ти си поредния.Наричаш хората коне с капаци,а ти коня без капаци не можа да кажеш какъв е твоят избор.Сменял си бил стотици коли разбирал си много,а на края се оказваш просто поредният форумен хейтър плювач.
  • 16 Момчил

    0 0 Отговор
    Хонди все още имам и карам - мотоциклет CRF450. Страхотен кросак, макар и вече стар, но като че ли за кросаци уважавам повече КТМ-ите. Имам в момента и кола хонда, но реално я кара само съпругата - джазз 2011-а година 1,2 с ай шифт кутията. Карам предимно служебни коли (99% от които са хонди). Ако трябваше да си купувам лична кола сега, с това ми темпо на каране 90% извънградско каране, бих взел БМВ с N57 3.0 дизел мотор, без значение дали е с една, две или три турбини, според зависи с какви финанси човек разполага може да е бмв 3-ка, 5-ца или 7-ца. Хонда с такъв двигател, който осигурява такава динамика и същевременно разход, гавра на напън /разбирай издръжливост/.... и като цяло кола с такова поведение и усещане за лукс, комфорт - не е имала, няма и да има.