Серийното производство на суперколата NSX ще започне по-късно от планираното, съобщава Automobile. Поточните линии на завода на Honda в Мерисвил, щата Охайо, ще заработят през пролетта на следващата година вместо до края на 2015-а, както се предвиждаше досега.
Разместването в разписанието е свързано с решението на Honda да използва двигател с два турбокомпресора вместо атмосферен V6. Новият NSX ще получи четири режима на движение - Quiet, Sport, Sport + и Track, а системата SH-AWD ще контролира работата на мотора, трансмисията, окачването и изпускателната система.
Каросерията на колата ще се произвежда по напълно нова технология на леене, която се използва за първи път в автомобилната промишленост. Предните стойки на покрива ще се изработват по специален 3D метод, което според инженерите на Honda ще повиши съществено безопасността.
Дизайнът на новия NSX е дело на специалисти от развойния център на марката в Реймънд, Охайо. Суперкарът ще бъде дълъг 4 470, висок 1 215 и широк 1 940 милиметра при междуосие 2.63 м и ще получи 19-цолови предни и 20-цолови задни колела, както и въглеродно-керамични спирачки.
Технически характеристики за актуалните моделите на Хонда , ще намерите ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Антон
11:07 18.08.2015
3 Samurai Jack
Сега към Nissan GTR и Lexus LFA ще се добави още един истински спортист от страната на изгряващото слънце.
15:24 18.08.2015
4 Момчил
Но това говори и за едно друго нещо - Хонда не са онази сила каквато бяха някога преди 20 и повече години, когато бяха номер едно във формула1, когато бе излязал първия NSX и наистина бе уникална машина. Тогава японците наистина имаха ноу-хау-то, имаха желанието и технологията да правят здрави и готини коли. Днес, те не могат да произведат сами самички най-важното в тази кола - блокът и главите на двигателя, а се нуждаят от помощ, от чужда фирма (Косурт). И това трябва да е флагмана на тази фирма - това да е тяхната гордост. Срам, срам.....
Всички похвали и гордости на тази фирма са отдавна умряли и днес тя се крепи на стари лаври - съществува, защото малоумните американци все още я купуват. Това е. Нищо друго не им е останало. Една слава без покритие в днешно време (нито като технология, нито като здравина, нито като иновации).
15:48 18.08.2015
5 мнение
Производството не детайли и дори цели двигатели от външни и дори конкуренти фирми се практикува все по често.
Ще видим какъв двигател ще ползва Хонда но поне първоначално се знае че ще е доста екстремен и колата ще има уникални технологии не използвани още в серийни автомобили.А това само по себе си е обещаващо.
Очаквам с нетърпение първата кола и времената на Нюрбургринг тогава ще говорим Косуърт лоша фирма ли е и Хонда лежи ли на стари лаври.Лексъс също ползваха двигател от Ямаха за ЛФА но това не го направи лоша кола а даже напротив.
Що се отнася до здравина Хонда продължава да е лидер по добро качество на автомобилите си и който наистина е карал такава кола знае за какво става дума.Моите наблюдения са че в сервизите висят значително повече европейски марки отколкото японски и особено Хонда.
21:48 18.08.2015
6 Момчил
Докато Хонда и Косуърт нямат нищо общо - едното е мултинационална японска компания, другото е английски производител на състезателно мотори и доработчик на автомобилни двигатели, който през годините бе собственост на Форд и Ауди. Няма лошо и е сериозен производител и името Косуърт е сериозно, не звучи като Дачия, не ме разбирайте грешно.
Проблема е, че Хонда ще прави новият NSX с една единствена цел - ИМИДЖ. Тя от тази кола няма да печели, убеден съм, че дори ще бъде на загуба. На нея и най-вече на подразделението и Акура и трябва спешно имиджов топ модел, който най-общо и грубо казано да "зарибява" клиенти. Проблема е, че не виждам нищо имиджово в това, да си най-големия производител на двигатели с вътрешно горене, да анонсираш иконата си, че всъщност най-важното в нея (двигателят, който е сърцето на една кола) не е направено от Хонда, а от друг, външен производител (в случая Косурт). Това е жалкото. Вместо с тази кола Хонда да докаже, че все още ги бива да правят прекрасни коли, те де факто казват "Искаме да имаме кола с която да се гордеем, но ние реално не можем да направим най-важното в нея - нейният двигател". Срам, това е.
Коментиран от #7, #10
10:15 19.08.2015
7 Антон
До коментар #6 от "Момчил":
Пич,от вчера те четя, и по-големи глупави драсканици на които си вярваш сам не съм чел.Хонда горяла масло,NSX го правели и щели да бъдат на загуба,блока щели да го правят косуър и още куп глупости.Как ли те търпят хората които те познават.Голям си философ без покритие,че и шчетоводител и инженер на хонда също.Ако ти караш кола която не гори масло и бензин кажи каква е и ние да си вземем по-една.Запомни едно абсолютно всеки един двигател с вътрешно горене гори масло едни повече други по-малко.Този процес зависи от много фактори.Всеки производител на ДВГ дава приблизителни данни колко масло похапва двигателя.Така,че ако си от хората които твърдят че колата му не гори и грам масло ходи се гръмни.Това ти го казвам защото съм завършил точно това,а не да чета по разни форуми.По горе е писано защо ще се забави производството на нсх прочети го пак.Те в Щатите блок не могат да направят и затова ще се прави в Англия.Влез в ютуб и виж как хонда си лее сама блоковите и други елементи.13:43 19.08.2015
8 Хай
19:32 19.08.2015
9 опсумус
00:04 20.08.2015
10 Антон
До коментар #6 от "Момчил":
Още малко и ще кажеш,че разбираш и от акустика HI-Fi,драйвери и т.н.Пич,освен да се излагаш друго не можеш..Та коооо за Ямаха?Малииии,момче ходи си намери една мома да ти отива на визията и да ти се вързва, и изпускай пара с нея,ако можеш да вдигнеш самолета.02:40 20.08.2015
11 Момчил
10:09 20.08.2015
12 Момчил
Коментиран от #13
10:12 20.08.2015
13 Иван
До коментар #12 от "Момчил":
И с кои се асоциираш сега кажи ни коя е най добрата фирма с най културните фенове щом стотици кола са ти минали през ръцете значи си голям експерт.Хайде слушаме те господин капацитет по автомобилостроене.
11:22 20.08.2015
14 Момчил
Коментиран от #15
13:09 20.08.2015
15 Иван
До коментар #14 от "Момчил":
Дървени философи по форумите има достатъчно.Виждам че ти си поредния.Наричаш хората коне с капаци,а ти коня без капаци не можа да кажеш какъв е твоят избор.Сменял си бил стотици коли разбирал си много,а на края се оказваш просто поредният форумен хейтър плювач.14:07 20.08.2015
16 Момчил
15:39 20.08.2015